CNet - YouTube je včeraj objavil, da bo izdal novo oglasno platformo, poimenovano Sponsored Videos. Trženje oglasov bo zelo podobno, kot to počne recimo Google s sponzoriranimi povezavami, ki se prikažejo na barvnem ozadju ob vsakem iskanju. Podobno bo tudi YouTube prodajal ključne besede podjetjem, katerih izbrani posnetki se bodo prikazali ob iskanju po teh ključnih besedah. Google priznava, da za 1,65 milijarde dolarjev kupljen YouTube z 80 milijoni uporabnikov ni tako dobičkonosen, kot so upali. S tem pristopom želijo nekoliko izboljšati poslovanje YouTuba, čeprav ni jasno, zakaj so to storili šele po dveh letih od nakupa.
tudi youtube ni več to kar je bil... sploh po tem ko se je odločil da ne bo prepovedanih vsebin
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Večino jih itak še vedno dobiš, sicer pa jih dobiš malce kasneje spet.
Glede reklam, kar je v filmčku samem (balončki), nima youtube zraven nič, saj jih tja dajo uporabniki, ki so filmček uploadali. Pri iskanju pa bo pač zdaj prvi zadeke nek beden filmček, katerega zadetek se bo pokazal na rumenem (recimo) ozadju. To je to.
ReeDeMeeR, to je tako kot bi rekel da je google iskalnik beden, ker prikaže sponzoriarane zadetke na vrhu ali na desni strani. Sicer pa kolikor jaz vem so z Youtubeom že v plusu in imajo enormne zasužke (seveda je 100m dolarjev zame nekaj drugega kot za njih)