Forum » Loža » Kolo - 80k - Help!
Kolo - 80k - Help!
Mlchk ::
Zdravo.
Hja, namenu sm si kupt en bajk.
Am, dam tam okrog 80k, vech pach nimam
Tko, da vas sprasujem kaj kupt.
Kera firma? Scott, Schwinn, Marin?
Kje kupt?
Glede uporabe...Rabu ga bom ene 85 % za ceste,
15 % pa za makadame pa te scene an...
Prosm s predlogi na dan!
LP,
Mlchk
Hja, namenu sm si kupt en bajk.
Am, dam tam okrog 80k, vech pach nimam
Tko, da vas sprasujem kaj kupt.
Kera firma? Scott, Schwinn, Marin?
Kje kupt?
Glede uporabe...Rabu ga bom ene 85 % za ceste,
15 % pa za makadame pa te scene an...
Prosm s predlogi na dan!
LP,
Mlchk
DarkBoy ::
hjaaa...lej jest bi ti priporočal UNIVEGO ROVER serije 300 (imas tukaj vec različnih 313...35.). Moj frend je kupu Rover 350 (sam ne vem točn koliko, je pa čez 350) in je dal 60k za njega....
men je full vseč an...je aluminijast, torej lahek...opremo ima dokaj dobro.....
na tukej si oglej sliko: link
bom ga se mal povprašal.....
men je full vseč an...je aluminijast, torej lahek...opremo ima dokaj dobro.....
na tukej si oglej sliko: link
bom ga se mal povprašal.....
----------------
lp, darkboy
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarkBoy ()
Mlchk ::
Thx!
Am, dejte se ostali mnenje povedat no :)
Svetujte!
Tomi, veliki kolesarski mojstr oglasi se! :)
Am, dejte se ostali mnenje povedat no :)
Svetujte!
Tomi, veliki kolesarski mojstr oglasi se! :)
Mercier ::
Za 80k SIT ne dobiš nič pamatnega. Išči robo iz druge roke. Moj bi bil danes nekaj takega (LX oprema), pa bi ga zamenjal za novega (vrednega 80k SIT) edin, če bi mi ker s strelnim orožjem večjega kalibra grozil.
Pazi za kaj boš dal toliko denarja (malo bogme ni). Piciku z Alivio opremo je minimum.
Pazi za kaj boš dal toliko denarja (malo bogme ni). Piciku z Alivio opremo je minimum.
Thrivial ::
NekoIme: ne pretiravaj. Jaz pa nikoli po hribu ne bom peljal drugega kot Sugarja. Joj...
Imas Cannondalovega Scalpela? Formula, ti povem
P.s. Mlchk: pozabil sem ti omeniti, da se ti splaca pogledati za starimi modeli 2001, ki se spomladi zaradi nove kolekcije prodajajo s simpaticnim popustom. Ce se ne motim si iz Loke... pojdi v Vitala in reci Justotu, da te Thrivial posilja... mogoce dobis kaksnega Authorja...
lp
Imas Cannondalovega Scalpela? Formula, ti povem
P.s. Mlchk: pozabil sem ti omeniti, da se ti splaca pogledati za starimi modeli 2001, ki se spomladi zaradi nove kolekcije prodajajo s simpaticnim popustom. Ce se ne motim si iz Loke... pojdi v Vitala in reci Justotu, da te Thrivial posilja... mogoce dobis kaksnega Authorja...
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
Tomi ::
Mlchk: imel sem včeraj en kolokvij zvečer, in sem se cel dan učil, potem pa sem šel na SW, tako da sem malo pozen.
Glede kolesa bom pa rekel tako: če narediš okoli 3000 km letno, bi moral za 80k dobiti spodobno kolo. Ne morem ti reči, katero točno, ker to mora biti tebi všeč, pa sesti ti mora. Vsekakor zaradi opreme in servisa vzami firmo ( Trek, Scott&Co ). Jaz sem vzel pred tremi leti Scottovega Taus, in je bil po približno 6.000 trikrat na servisu, in sicer na rednem letnem, s tem, da ne vozim preveč nežno.
Glede na to, da boš pa 90% na cesti, pa malo pomisli na kaj kombiniranega, torej treking kolo, s tem, da z njim vratolomna vožnja po makadamu odpade (je pa nora, ko veš, kje imaš limit, za spuste seveda).
Tako da pojdi po trgovinah, in kolesa preskusi. Sicer se mi zdi, da bi raje videl, če bi pokazal na enega, samo koles ne kupuje tako. Pa računaj še na recimo 40.000-50.000 za opremo in oblačila; kratka majica in hlače~16.000, dolga podložena in hlače ~ 20.000, če imaš srečo in dobiš poceni, števec, katerega ti priporočam Sigmo 1200 + senzor za kanenco, ~7.000.
Glede kolesa bom pa rekel tako: če narediš okoli 3000 km letno, bi moral za 80k dobiti spodobno kolo. Ne morem ti reči, katero točno, ker to mora biti tebi všeč, pa sesti ti mora. Vsekakor zaradi opreme in servisa vzami firmo ( Trek, Scott&Co ). Jaz sem vzel pred tremi leti Scottovega Taus, in je bil po približno 6.000 trikrat na servisu, in sicer na rednem letnem, s tem, da ne vozim preveč nežno.
Glede na to, da boš pa 90% na cesti, pa malo pomisli na kaj kombiniranega, torej treking kolo, s tem, da z njim vratolomna vožnja po makadamu odpade (je pa nora, ko veš, kje imaš limit, za spuste seveda).
Tako da pojdi po trgovinah, in kolesa preskusi. Sicer se mi zdi, da bi raje videl, če bi pokazal na enega, samo koles ne kupuje tako. Pa računaj še na recimo 40.000-50.000 za opremo in oblačila; kratka majica in hlače~16.000, dolga podložena in hlače ~ 20.000, če imaš srečo in dobiš poceni, števec, katerega ti priporočam Sigmo 1200 + senzor za kanenco, ~7.000.
metrodusa.blogspot.com
kaninerror ::
1.) Vztrajaj na gonilki Alivio, ker Accera razpade.
2.) Bolje ne imeti vzmeti, kakor slabe.
3.) Ne vem čemu bi sploh rabu SIGMA 1200, ker ima SIGMA 800 vse kar rabim. Pomisli pa mogoče na brezžični brzinomer (nima se ti kaj pretrgati - imam že slabe izkušnje s tistim kabelčkom)
4.) Izogibaj se HiTen (navadnega jeklenega) okvirja, ker tehta cel "cent". Če te teža ne moti, potem je OK. Če kupuješ okvir Cro-Moly, potem kupuj Marin, GT, Mistral... Če kupuješ Alu okvir, potem pride v upoštev Scott, TREK, ...
Jaz sem pred leti kupil kolo za 80k. Scenari: 500km- škripa pedalo; zamenjat, 1000km- odleti zic; popravilo pri avtomehaniku, 1500km ugotovim da mi v klanc neki poka - pri 3000km ugotovim, da mi gonilka razpada; zamenjat, 3000km plašči in bremze zlizani že do konca... Na koncu sem le spedenal kolo, vanj vložil še enkrat toliko, in deloval je končno brezhibno. Ampak moja slaba navada je bila, da sem s kolesom se vozil v mesto, zato je sublimiral.
2.) Bolje ne imeti vzmeti, kakor slabe.
3.) Ne vem čemu bi sploh rabu SIGMA 1200, ker ima SIGMA 800 vse kar rabim. Pomisli pa mogoče na brezžični brzinomer (nima se ti kaj pretrgati - imam že slabe izkušnje s tistim kabelčkom)
4.) Izogibaj se HiTen (navadnega jeklenega) okvirja, ker tehta cel "cent". Če te teža ne moti, potem je OK. Če kupuješ okvir Cro-Moly, potem kupuj Marin, GT, Mistral... Če kupuješ Alu okvir, potem pride v upoštev Scott, TREK, ...
Jaz sem pred leti kupil kolo za 80k. Scenari: 500km- škripa pedalo; zamenjat, 1000km- odleti zic; popravilo pri avtomehaniku, 1500km ugotovim da mi v klanc neki poka - pri 3000km ugotovim, da mi gonilka razpada; zamenjat, 3000km plašči in bremze zlizani že do konca... Na koncu sem le spedenal kolo, vanj vložil še enkrat toliko, in deloval je končno brezhibno. Ampak moja slaba navada je bila, da sem s kolesom se vozil v mesto, zato je sublimiral.
Witboy ::
Priporočam ti TREKa... Za ta dnar dobiš kar dobro treking kolo, več pa za po cesti ne potrebuješ. Dobiš jih v Rožni dolini v BessPro marketu... Uvoznik za slovenijo. Gšteli majo doživljensko garancijo... kar za druge kolese ne morš reč... To je mel včasih samo še Cannondale... Tko, da je mal razmislt v tej smeri... Ker ponavadi gštel se ne obrabi... tako da... hja to je to... sam se morš pa pol odločt kaj boš kupu...
Mlchk ::
Tomi, jest sm neki Scotte gledow. No, zdej je dilema Scott ali Trek, kaj je boljse, oz. boljse razmerje cena/kvaliteta.
Jest sm mal tale kolo mislu - kaj pravs Tomi?
Scott Atacama Trail
Stane pa 78k....
LP,
Mlchk
Jest sm mal tale kolo mislu - kaj pravs Tomi?
Scott Atacama Trail
Stane pa 78k....
LP,
Mlchk
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mlchk ()
Witboy ::
Hja iz osebnih izkusenj bi ti toplo priporočal Trek - a. Kaj naj ti rečm... Sej bi ti pokazu svoj bicikl... sam... ma nima veze... Mal še poglej kdo zadnje čase zmaguje na kolesarskih dirkah, spustih...
Mercier ::
Če se tule gre za piciku za po mleko pa kruh it u štrcuno (treking), potem je najboljši moped.
Če se pa resno pogovarjamo (MTB), se za ta denar da dobit piciku za zmagovalce, ampak star nekaj let. Saj ni ženska, a ne?
Da se pa seveda dobit nova zadeva, ki se zatika, poka, škripa in kvari.
Firma je pri kolesih zadnja pomembna stvar. Za ta denar ne boš izbiral okvirja in napisa na njem, ampak opremo. Pri okvirju izbiraš le višino in CO-MO ali aluminij. Aluminijasti so nekaj lažji, ne pa bistveno - več materiala je notr (beri: bolj debel okvir). Okvir itak nardi Lee Chang s sovaščani. En teden dela za Skota, drug teden za Kenondejla. Mora pa pazit, da ne nalima napačno nalepko. Potem pa na okvir namontirajo pomembne stvari od mojstra Šimanota.
Kolo naredi oprema, vsaj kolesa smrtnikov. Višji razred opreme - boljši piciku.
Servis? Saj ni helikopter. Prestave imajo štir šraufe za štimat, potem porihtaš še premze, preveriš in v skrajnem primeru še porihtaš šprikle. Prej pa počistiš z nafto ali petrolejem (ali s čim boljšim), obrišeš s krpo in če že ni drugega, malo z WDjem posprejaš.
Definitivno ne kupuj firme zaradi servisa, ker Šimanotovega servisa še nisem videl v Sloveniji.
Če se pa resno pogovarjamo (MTB), se za ta denar da dobit piciku za zmagovalce, ampak star nekaj let. Saj ni ženska, a ne?
Da se pa seveda dobit nova zadeva, ki se zatika, poka, škripa in kvari.
Firma je pri kolesih zadnja pomembna stvar. Za ta denar ne boš izbiral okvirja in napisa na njem, ampak opremo. Pri okvirju izbiraš le višino in CO-MO ali aluminij. Aluminijasti so nekaj lažji, ne pa bistveno - več materiala je notr (beri: bolj debel okvir). Okvir itak nardi Lee Chang s sovaščani. En teden dela za Skota, drug teden za Kenondejla. Mora pa pazit, da ne nalima napačno nalepko. Potem pa na okvir namontirajo pomembne stvari od mojstra Šimanota.
Kolo naredi oprema, vsaj kolesa smrtnikov. Višji razred opreme - boljši piciku.
Servis? Saj ni helikopter. Prestave imajo štir šraufe za štimat, potem porihtaš še premze, preveriš in v skrajnem primeru še porihtaš šprikle. Prej pa počistiš z nafto ali petrolejem (ali s čim boljšim), obrišeš s krpo in če že ni drugega, malo z WDjem posprejaš.
Definitivno ne kupuj firme zaradi servisa, ker Šimanotovega servisa še nisem videl v Sloveniji.
kaninerror ::
Serviser itak noben ni idealen. Najbolje je, da koga poznaš, ki zna res dobro spedenat kolo. Od takih uradnih servisov pa imam še najmanj slabih izkušenj na Roški. Pri drugih znanih serviserjih se mi je že vse sorte pripetilo; od tega, da mi niso nikakor znali ležajev privit, do tega, da mi niso znal prestav naštelat... Drgač poznam dobrga serviserja, sam on še za moj bicikl cajta nima.
Witboy ::
Veš glede servisa je pa tko... tist k si bo kupu ornk bicikl se ze tok spozna na njihovo delovanje, da si sam lohka servisira... Sej ne rabs bit ne vem kak mojstr, da si spedenaš bicikl, edin če maš diske gor, k za njih je pa kr jeba da jih natančn naštelaš...
Drgač je pa kr neki dobri seviserjev v lj... kot recimo Čerin, pa en tipo v fužinah nek Skylo al neki tazga... Glavni serviser za Treka v sloveniji... pa se kakšn se bi najdu...
sam ponavad kot sm že prej omenil, ne potrebuješ nevem kakšnga servisa...
Glede tajvačkov je pa tko... res je da sestavljajo marsikatere firme... Sam to ne pomeni da, jih oni izdelujejo... Primer Kline, Cannondale, Trek... Vsi visoko proračunski bicikli so na roke sestavljeni v njihvoih fabrkah (za Treka sm 100% k sm bil v njihovi fabrki v ZDA), ostale nižjeproračunske bicikle pa sestavljajo v aziji... Samo to ne pomeni da je ogrodje alias gštel bil tut tm narejen... Od teh treh zdoraj omenjenih firmah delajo gštele vse ročno v njihovih matičnih fabrkah... tm na tajvanu pa je sam pocen delovna sila k to skupi da... razne šprikle na pesta... všravfanje gonilk in balanc...
Drgač je pa kr neki dobri seviserjev v lj... kot recimo Čerin, pa en tipo v fužinah nek Skylo al neki tazga... Glavni serviser za Treka v sloveniji... pa se kakšn se bi najdu...
sam ponavad kot sm že prej omenil, ne potrebuješ nevem kakšnga servisa...
Glede tajvačkov je pa tko... res je da sestavljajo marsikatere firme... Sam to ne pomeni da, jih oni izdelujejo... Primer Kline, Cannondale, Trek... Vsi visoko proračunski bicikli so na roke sestavljeni v njihvoih fabrkah (za Treka sm 100% k sm bil v njihovi fabrki v ZDA), ostale nižjeproračunske bicikle pa sestavljajo v aziji... Samo to ne pomeni da je ogrodje alias gštel bil tut tm narejen... Od teh treh zdoraj omenjenih firmah delajo gštele vse ročno v njihovih matičnih fabrkah... tm na tajvanu pa je sam pocen delovna sila k to skupi da... razne šprikle na pesta... všravfanje gonilk in balanc...
Tomi ::
Mlchk: tega kolesa še nisem vozil, tako da ti niti ne bi mogel povedati, kako se obnese. Samo glede na opremo bi rekel, da mora biti, če si preeč zahteven, čisto v redu.
Bom pa spet rekel, da se mogoče splača dati malo več, in pogledati, kaj se v višjem razredu, kolesa preskusiti (sicer znajo biti malo tečni prodajalci pri tem), in pretehtati finance.
Pa še ona dilema glede servisa. S tem nisem mislil, da se kolesa ne bi mogel sam urediti, in da bi ga moram voziti na servis, samo recimo v 3x firme lahko nehajo izvažati v Slovenijo, pri Treki/Scottu/ipd se pa to ne more zgoditi.
Glede dileme Scott/Trek bi pa rekel tako, da je Trek za cestna kolesa boljši, za moje pojme pa Scott za gorska.
Pa če greš v Viktorja in bi rad karkoli preskusil, pojdi s punco/prijateljem/starši, ker drugače ne dajo na lepe oči na test.
kaninerror: imaš prav glede Sigme 1200. Je pa res tudi, da če imaš dve kolesi, samo kupiš nastavke, in uporabljaš na dve kolesih isti števec z ločeno statistiko.
Bom pa spet rekel, da se mogoče splača dati malo več, in pogledati, kaj se v višjem razredu, kolesa preskusiti (sicer znajo biti malo tečni prodajalci pri tem), in pretehtati finance.
Pa še ona dilema glede servisa. S tem nisem mislil, da se kolesa ne bi mogel sam urediti, in da bi ga moram voziti na servis, samo recimo v 3x firme lahko nehajo izvažati v Slovenijo, pri Treki/Scottu/ipd se pa to ne more zgoditi.
Glede dileme Scott/Trek bi pa rekel tako, da je Trek za cestna kolesa boljši, za moje pojme pa Scott za gorska.
Pa če greš v Viktorja in bi rad karkoli preskusil, pojdi s punco/prijateljem/starši, ker drugače ne dajo na lepe oči na test.
kaninerror: imaš prav glede Sigme 1200. Je pa res tudi, da če imaš dve kolesi, samo kupiš nastavke, in uporabljaš na dve kolesih isti števec z ločeno statistiko.
metrodusa.blogspot.com
dex ::
Witboy: V trgovino pride kolo v karton škatli velikosti kakšne posteljne vzmetnice= zelo ozka reč. Tako da balanca&stuff še ni lih zelo pritrjena. Na večini scott škatel pa itaq piše made in china . Ne zdi pa se mi ravno rentabilno švasane okvirje vozit na drugi konec sveta, da bi par logarjev notr dali.
vem, da nič ne vem...
rc-car ::
Ok, ti bom še jaz moje izkušnje posredoval
Jaz daleč najbolj priporočam trgovino Čuk (vcasih je page delal, ne vem zakaj ni nič več gor) v Idriji.
Poznam veliko koles kupljenih tam (pri nas doma imamo tri) in sicer predvsem z okvirjem KULT.
Imajo nekaj v naprej sestavljenih koles (lansko leto, ko sem jaz kupil svojega je bil njihov model glede na razmerje kakovost/cena najboljši v slo) vendar pa ni nikakršen problem kakšne komponente zamenjati ali dodati. Pravtako ti lahko sestavijo kolo povsem po lastnem izboru. Po novem si lahko izberete tudi 'custom' pobarvane okvirje, ki vam jih povsem po želji pobarvajo na Vrhniki pri Jan sport (okvir vam tja peljejo oni, vam ni treba skrbeti za to). Cena takega barvanja je od 10k do neomejeno (taki za cca. 50k zgledajo noro dobro!).
Sam imam lanskoletni KULT z Shimano Deore opremo z sprednjim vzmetenjem in sem z njem zelo zadovoljen! Kolo je na cesti in makadamu zelo hitro, z znižanim sedežem, pa se da dobro voziti tudi kak downhill.
Skratka, zelo priporočam Čuk v Idriji, ker tudi, če sam ne veš kaj bi rad ti bodo znali svetovati.
Jaz daleč najbolj priporočam trgovino Čuk (vcasih je page delal, ne vem zakaj ni nič več gor) v Idriji.
Poznam veliko koles kupljenih tam (pri nas doma imamo tri) in sicer predvsem z okvirjem KULT.
Imajo nekaj v naprej sestavljenih koles (lansko leto, ko sem jaz kupil svojega je bil njihov model glede na razmerje kakovost/cena najboljši v slo) vendar pa ni nikakršen problem kakšne komponente zamenjati ali dodati. Pravtako ti lahko sestavijo kolo povsem po lastnem izboru. Po novem si lahko izberete tudi 'custom' pobarvane okvirje, ki vam jih povsem po želji pobarvajo na Vrhniki pri Jan sport (okvir vam tja peljejo oni, vam ni treba skrbeti za to). Cena takega barvanja je od 10k do neomejeno (taki za cca. 50k zgledajo noro dobro!).
Sam imam lanskoletni KULT z Shimano Deore opremo z sprednjim vzmetenjem in sem z njem zelo zadovoljen! Kolo je na cesti in makadamu zelo hitro, z znižanim sedežem, pa se da dobro voziti tudi kak downhill.
Skratka, zelo priporočam Čuk v Idriji, ker tudi, če sam ne veš kaj bi rad ti bodo znali svetovati.
Nothings gonna stop me now, I'm breaking the rules, I'm gonna do it if its not allowed
Mercier ::
Tomi - Pa še ona dilema glede servisa. S tem nisem mislil, da se kolesa ne bi mogel sam urediti, in da bi ga moram voziti na servis, samo recimo v 3x firme lahko nehajo izvažati v Slovenijo, pri Treki/Scottu/ipd se pa to ne more zgoditi.Obstaja na kolesu en sam del, ki ga ne moreš nadomestiti s čim drugim?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 830572 (8967) | nokken |
» | Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33995 (31522) | stratosD |
» | kje kupiti kolesa? (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 13916 (12231) | K0K0 |
» | Katero gorsko kolo za 70k sit (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8719 (7365) | mile |
» | SCOTT ?Oddelek: Loža | 3748 (3322) | kaninerror |