» »

Katero kolo

Katero kolo

««
56 / 56
»
»»

krneki2021 ::

energetik je izjavil:

A dej no pretiravat. Za star bickl sem nabavil večinoma Tourney, morda nekaj Acera, nastavil v nulo in dela kot šus že par 1000km. Ja, če bi Roglič odpeljal Tour na Tourneyu ali Clarisu, bi verjetno bilo vprašljivo.

Ampak grem stavit, da bi že na Sori ali vsaj Tiagri tudi Tour odpeljal normalno. Pri dražjih komponentah gre večinoma za manjšo težo, večji razpon prestav, manjše razmike med prestavami.

Ja ko govorimo o razlikah med npr. Ultegro/XT in Dura ace/XTR. Ko pa govoris o razliki med Acera in XT/XTR je pa vmes vse kaj drugega kot samo razlika v tezi. Za zacetek je razlika ze v taksnih osnovnih stvareh, kot je npr. to, da je Acera 9spd, XT/XTR pa 12spd. Potem imas ogromne razlike v ergonomiji, moznostih nastavitev, da o razliki kako recimo delajo XTR zavore ali pa kako prestavlja XTR kako pa Acera niti ne govorimo. Ampak ce zelis razpravljati o teh razlikah, je fino, ce si kdaj vozil kolo z XTR, ker iz online katalogov, se teh stvari ne vidi. In medtem ko je zares razlika med vzdrzljivostjo recimo SLX ali XT in XTR na strani nizjih rangov (SLX/XT zdrzi vec kot XTR), je razlika med vzdrzljivostjo med Acero in XTR vseeno krepko krepko na strani XTR, sploh ko se gre o kolesarjenju, ki je kaj vec kot 5km do trgovine in nazaj.

energetik ::

Od razlikah v obsegu in št. prestav sem tudi jaz pisal. Ampak oni prej je omenjal, da je vse pod 105 za v smeti. Kar je velika bedarija. Vsaj s Tiagro, če ne že s Soro lahko delaš par 1000km letno brez problema in z odličnim šaltanjem.
Ali pa npr. LX/Deore, s čimer imam še več izkušenj. Samo menjave ketne, zajle, vse ostalo original že par 10.000km. Še vedno šalta ko urca. Jaz pravim, da večina nezadovoljstva z nižjimi rangi opreme izvira iz tega, da biciklov z nizkimi rangi opreme folk ne servisira in nastavlja spljoh, in potem jasno pride do okvar, slabega delovanja in nezadovoljstva. Saj pravim, na 30 let starega veterana sem našrafal komplet nov pogonski sklop Tourney (gonilke, BB, kaseto, ketno, menjalnik), nastavil, in šalta brezhibno. Imam ga za daily commuterja.

Pri opremi gre cena vedno bolj nesorazmerno gor glede na dobljeno. Vsaka stopnja opreme nudi manjši skok v dobljenem in večji v ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

krneki2021 ::

Ja LX (sedaj SLX) in Deore sta v rangu 105 (oz. SLX nekje med 105 in Ultegro). In kar se mene tice je za vecino to dovolj. Pod tem pa je ogromen preskok ze ko gres samo en rang nizje, tako da je tisto kar res, da ce se nekdo misli iti resno kolesarjenje je vse pod Deore (oz. 105) bolj kot ne skoda denarja.
Glede razlike v ceni in "nerazlike" v tem kaj dobis je pa vprasanje kaj je za koga pomembno. XTR 12spd kaseta je 300eur ampak vaga 350g. Deore 12spd kaseta je slabih 100eur in vaga pa 600g. Je tistih 200eur razlike vredno skoraj 100% v tezi? Kaj pa vem, za ene je, za druge ni, je pa razlika vse prej kot neopazna oz. malenkostna. Po drugi strani imas pa recimo XT shifter, ki ima vso funkcionalnost XTR shifterja s tem da XT stane cca. 50eur, XTR pa 100+eur, razlike v tezi je pa 3 ali 4 grame, medtem ko Deore shifter za dobrih 30eur vaga cca. 15g vec, nima pa pol funkcionalnosti ki jo XT ali XTR imata.

energetik ::

krneki2021 je izjavil:

Ja LX (sedaj SLX) in Deore sta v rangu 105 (oz. SLX nekje med 105 in Ultegro). In kar se mene tice je za vecino to dovolj. Pod tem pa je ogromen preskok ze ko gres samo en rang nizje, tako da je tisto kar res, da ce se nekdo misli iti resno kolesarjenje je vse pod Deore (oz. 105) bolj kot ne skoda denarja.
Glede razlike v ceni in "nerazlike" v tem kaj dobis je pa vprasanje kaj je za koga pomembno. XTR 12spd kaseta je 300eur ampak vaga 350g. Deore 12spd kaseta je slabih 100eur in vaga pa 600g. Je tistih 200eur razlike vredno skoraj 100% v tezi? Kaj pa vem, za ene je, za druge ni, je pa razlika vse prej kot neopazna oz. malenkostna. Po drugi strani imas pa recimo XT shifter, ki ima vso funkcionalnost XTR shifterja s tem da XT stane cca. 50eur, XTR pa 100+eur, razlike v tezi je pa 3 ali 4 grame, medtem ko Deore shifter za dobrih 30eur vaga cca. 15g vec, nima pa pol funkcionalnosti ki jo XT ali XTR imata.
Seveda, kakor je komu važno ali vredno, to so osebne preference.
Jaz zase vsekakor vem, da mi je vse nad 105 ali SLX totalni overkill. Tudi če bom kdaj delal po 5-8k/leto (trenutno delam "le" 2,5k/letno zaradi pomanjkanja časa). 5k letno se upam delat tudi s Tiagro samo z rednimi menjavami ketne.
300g meni ne pomeni nič, ker se to na koncu rekreativne ture ne bo poznalo spljoh.
««
56 / 56
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Šport
63652098 (5018) LeQuack
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
479389 (5896) dolenc
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6915328 (13125) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8623990 (21517) stratosD

Več podobnih tem