» »

Katero kolo

Katero kolo

««
«
1 / 98
»»

trek@s ::

Predvidevam, da vas je tukaj poleg računalničarjev še nekaj takšnih, ki kolesarite. Kupujem kolo za 300 do 500€, pa me zanima kaj se da dobiti za takšen denar. Delalo se bo 1000 - 1500 km na sezono, 95% asfalt ostalo kakšen makedam, tako da ciljam na gorsko, pa bi dal potem gor malo manj grobe gume. Po malce prebiranja na netu mi je padel v oko Kona Fire Mountain Deluxe. Kolikor vidim ima diske na "zajlo", kar pa baje ni najbolje? Tako da bi morda Kona Lana'i?
Ok, to sta dva modela, ki sta mi slučajno padla v oči. Torej kaj bi predlagali za takšen režim vožnje in takšen denar.

Pouh ::

Za to kar si ti napisal, ne rabiš vzmetenega kolesa. Glej za trdimi gorskimi kolesi (brez kvazi amortizerjev) pa gor mogoče malenkost bolj široke gume (če maš že rad udobno vožnjo).
Dobri vbrake so dvakrat bolji od diskov na zajlo.
Pa kona je bila vsaj včasih draga...

trek@s ::

No ja, glede na stanje asfalta na naših lokalnih cestah bi si vseeno želel sprednje vzmetenje.:D

durrenmatt ::

za svoje cilje ne potrebuješ gorskega kolesa. Kar iščeš, je treking. Prednosti: bolj udobna, bolj zdrava drža na kolesu (pomembno pri daljših vožnjah), ožji plašči - manjše trenje, večja kolesa - večja potovalna hitrost. Gorska kolesa so zgolj trendy in več kot 99% folka se z njimi vozi samo križem kražem po mestu.

Diski na zajlo niso dobra izbira. Ni ga čez navaden V-brake: najbolj enostavno vzdrževanje in preizkušena zanesljivost. Če že kupuješ diske, potem hidravliko. Diski so zgolj trendy.

Pri kolesu je glavna stvar okvir. Zato priporočam uveljavljene znamke, ki so na dobrem glasu. Kona je dobra firma.

trek@s ::

Morda nisem napisal, da bo tudi veliko vzponov in spustov (seveda ne ekstremnih). Sem pa bral, da so treking kolesa pri vzponu ali spustu precej "nerodna" - čuden pložaj telesa in slabo ravnotežje. Lahko kdo to potrdi ali ovrže? Vsekakor se je pa dobro vsesti na kolo pred nakupom in se malo zapeljati, a ne?8-)

durrenmatt ::

pri vzponih, ki jih imaš v mislih in spustih treking ni neroden. Pomembno je le, da imaš dovolj široka prestavna razmerja. Spredaj verižnik 48-38-28, zadaj 11-32 in si zmagal. 8-)

predvsem glej na okvir: kolesa se kupuje kot srajce, za vsako velikost je ustrezna velikost okvirja.

bajsibajsi ::

@trek@s jaz sem si lani v isti trgovini kupil kolo CUBE Acid. Vse skupaj z nekaj dodatne opreme je naneslo cca. 850 (bi moral poiskati racun), placal pa sem dobrih 700 evrov. V Vebu se ti splaca placati z gotovino, ker ti dajo 10% popusta

bajsibajsi ::

Btw, za 95% asfalta, ostalo makedam, ni boljsega kot treking kolo, v skrajnem primeru crosscountry. Ne vem zakaj bi se "matral" z gorcem. Mislim, da za 500 evrov, najdes tudi soliden treking kolo, ki ima spredaj amortizerje s krajsim hodom.

trek@s ::

A ima ta, ki si ga dal na linku, disk zavore na zajlo? Kako se obnesejo?

DimmniBurek ::

Vzami raje boljše V-brake. Npr. Shimano Deore LX ali celo XT. Pa recimo daš spredaj XT, zadaj LX. Jaz sem gledal Scott Aspect(bolj za izi ture) ali pa Scale(bolj XC racer)
There Is No Stronger Drug Than Reality

steev ::

Si malo sposodim temo.
Kako se vam zdi ta okvir?
Je to okvir za speciajlko ali ga lahko uporabim tudi kot treking?
Kaj pa velikost? Visok sem 190 cm (90 kg).
:|

durrenmatt ::

steev> za vsako namembnost je lasten okvir. Geometrija je prilagojena uporabi in ustreznim komponentam, ki jih potem daš gor. Sicer pa je za tebe dovolj velik.

trek@s> za tvoj budget si recimo glede scottov s tem sportsterjem na konju. Če pa daš še 25 eur. zraven, pa si sploh zmagal.

durrenmatt ::

DimmniBurek> V-brake ne rabi nujno biti deore LX/XT, da je dober. Lahko je tudi kakšen rang nižji, pa še vedno dobro deluje. Potrebno je, da je dobro nastavljen. Med dobro nastavljenim in manj dobro nastavljenim V-brakom so celi svetovi.

bajsibajsi ::

Ja na zajlo, sej za ta denar verjetno tezko dobis kaj vec. Vidim pa da ima moj nekaj boljsih delov kot Acid, ki ga prodajajo zdaj, saj imam zadnji menjalnik XT sprednji pa LX. Ta zdaj je tudi cenejsi. Jaz sem dal z nekaj drobne opreme z 10% popustom na koncu 788 evrov. Kako se zavore obnesejo ti pa tezko kaj recem, ker nisem aktivno v kolesarstvu in ne vem kako bi se recimo pri 2000 evrov drazjem modelu. Vsekakor ti taksnega kolesa ne bi priporocal, ce bo 95% tvoje podlage asfalt.

AngelOfDeath ::

@trek@s

Poglej še za kakšnim Gary Fisherjem, diskov ti ne rabiš. Glej za dobrimi V-zavorami...
edit: Slovnica

Blinder ::

A se ne feltne zvijejo po makadamu, tako da pride prav, če imaš diske?

Na trekkingu je bolj čudna drža, pa roke so manj obremenjene, morda celo večji zračni upor zaradi pokončnejše drže.... Če ti to ni vseč, si lahko uzames enga XC, to je tipo gorsko z samo sprednjim amortizerjem, pa daš gor ozje slick gume. Tako imam jaz.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

DimmniBurek ::

@Blinder
Slabi obroči se bojo tudi na asfaltu zvili, moji(ki niso vrhunski) se pri skokih, skalah in kamnih še niso zvili, pa grem kolikor gre. Diskov za tako kolo ne rabiš. Včasih so še DH vozili z V-brakei
There Is No Stronger Drug Than Reality

durrenmatt ::

A se ne feltne zvijejo po makadamu, tako da pride prav, če imaš diske?

Na trekkingu je bolj čudna drža


Pri zvijanju obročev, o katerem govoriš, gre po vse verjetnosti za to, da so katere špice popustile (se odvile) in ti zato obroč malenkost plava levo-desno. Rešitev za to je centriranje obročev. To sicer ni nobena umetnost in lahko tudi sam narediš. To se ti bo zgodilo na vsakem kolesu, ne glede na to, kakšne zavore imaš. In na vsakem kolesu moraš to popravit. To preprosto sodi zraven.

Na trekingu je takšna drža, kot si nastaviš. Jaz imam sedež na enaki višini kot krmilo, in to je najboljši kompromis med udobnostjo in športnostjo.
Na gorskem kolesu zaradi drže lahko zapestja zelo trpijo pri daljši vožnji. Gorsko kolo preprosto po svoji zasnovi okvirja ni za to narejeno, da boš z njim vozil daljše ture samo po ravnini.

Sicer pa, če smo natančni, treking v ožjem pomenu pomeni kolo s polno opremo, torej s prtljažnikom, lučmi in blatniki itd. Če trekingu vse to dol vzameš, potem se mu pravzaprav natančneje reče cross. 'Cross' pa se ve, kaj pomeni: lahko po asfaltu ali pa makedamu.

K0K0 ::

Za asvalt in makedam bodo v-brejki čisto vredu. Glej da bo imelo kolo vsaj kompletno Alivijo ali deore opremo in disk pesta, tko da lahko potem kasneje brez problema montiraš disk zavore.
Če si 100% da boš vozil samo asvalt in malo makedama potem vzami trekinga. Pri gorcu ti pri 35km/h zmanjka prestav.
Če boš z trekingom vozil vzpone pa lahko spredaj manesto najmanjšega 26 zobnega zobnika montiraš 22 in pridobiš precej moči.

Če pa nisi 100% da boš vozil samo asvalt, kupi gorca, da se boš lahko še kdaj po gozdu zapeljal. Mogoče ti bo to bolj všeč ;).

Invictus ::

Če se boš vozil po asfaltu si kupi poceni (ali rabljeno) specialko. Se boš vsaj hitro peljal. Gorsko kolo ali treking gre prekleto počasi.

lahko si pa kupiš tudi ležeče kolo (seveda ne za 500 EUR :'().

LP I.

durrenmatt ::

Spredaj 26 in zadaj 32 - to je dovolj za vsak vzpon. Tudi na Vršič, če imaš dovolj sape.

biokill ::

GLej,
diski so samo za "afne guncat"

Poglej za kakšnega scotta, ker so zelo kvalitetni..2008 modeli so noro poceni v trgovinah( ker so 2009 letos vn prišli)

naprimer:

http://www.bolha.com/oglas3678531/gorsk...

ali pa:

http://www.bolha.com/oglas3678532/gorsk...

Če bi jaz zdaj kupoval za ta denar, bi se za enega od zgoraj omenjenih odločil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: biokill ()

trek@s ::

Kakšen se vam pa zdi FOCUS WHISTLER ?

AngelOfDeath ::

Kaj če bi šel malo na testne vožnje, da vidiš kateri ti najbolj ugaja ?
edit: Slovnica

durrenmatt ::

focus ni slaba znamka. Boljše opreme kot jo ima ta whistler pa v bistvu tud ne rabiš

bajsibajsi ::

@biokill Ko sem jaz lansko leto kupoval novo gorsko kolo, sem najprej pogledal za Scott kolesi; saj sem leta nazaj ze dosti prekolesaril na Scottu. A kmalu po primerjavi z drugimi bolj ali manj uveljavljenimi znamkami koles sem opazil, da Scott v podobnem cenovnem ranku v primerjavi z drugimi znamkami ponuja najveckrat za razred nizjo opremo.

Primer Scott Aspect verzije in CUBE (Acid).

K0K0 ::

Spredaj 26 in zadaj 32 - to je dovolj za vsak vzpon. Tudi na Vršič, če imaš dovolj sape.


26-32 je že kr težak prenos. 22-34 je dost boljši, ker lahko z malo kondicije prilezeš na marsikater hrib in to je ravno to kar nucajo začetniki. Trenutno so med mtb kolesarji v modi 20T zobniki spredaj in 34 zadaj.

d0rK ::

K0K0, kaj pomeni crka T v 20T? Logika mi narekuje teeth [zob] ampak obicajno crko T opazim samo pri 20 in ne tudi recimo 34.

koyotee ::

T kot triba:P
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

biokill ::

@bajsibajsi, ma ti gledaš nove modele, te so itak zelo dragi in tudi sam prizna, da so novi scotti precenjeni......POceni so lanski modeli, ki se še niso prodali...

tale ima za 520eur zelo dobro opremo....deore LX, ki so boljše od navadni deor.........gre ma nekak tko deore < deore LX < deore XT < deore XTR
http://www.bolha.com/oglas3678531/gorsk...

Potem tale za 640EUR ima pa opremo deore XT, kar je pa že kar vrhunsko....je pa res da je treking....
http://www.bolha.com/oglas3678532/gorsk...

Kar sem hotel povedt je, da so novi scotti res precenjeni, samo če pa dobiš "star model" aka 2008, ker ni skor nobene razlike, azen da je full cenej...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: biokill ()

bluefish ::

kakšno pa imate kaj mnenje okoli GIANT koles? Tudi nekako v razredu 400€ z V-Brake,...

Ciklamen ::

koliko slišim so Giant kolesa zelo kvalitetna.

Tudi če boš slednje nabavil, ne boš izgubil nič.
- End of the Post ->

durrenmatt ::

Spredaj 26 in zadaj 32 - to je dovolj za vsak vzpon. Tudi na Vršič, če imaš dovolj sape.


Če hriba v 26-32 ne zmoreš, pol ga tudi peš ne.
22-34 ima namen recimo vožnje po strmini smučišča navzgor, vendar s tem prenosom prej prideš na vrh peš kot pa s kolesom.

durrenmatt ::

Imam giant in ima res vrhunski okvir. Znamko priporočam. Gre za najbolje prodajana (kvalitetna) kolesa na svetu.

bluefish ::

danes je prišla reklama od Interporta in ponujajo Genesis kolesa. V oči mi je padel vrhnji (Genesis Winner 7.8) na 4. srani, ki ima menda hidravlične disk zavore.

Tule je PDF katalog: http://www.intersport.si/flipAlbums/kol...

Mnenja?

Od Gianta pa se zanimam za model Yukon Disc (stran 24), katalog tukaj: http://hosting.richpaper.com/FullServic...

Sta glede na opremo vredna svoje cene ali bi bilo v malo cenejšem rangu bolj vredno izbrati model z V-Brake zavorami?

Anyone?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Vajenc ::

Tisti yukon ima bolj švoh prestave.

Bolj se ti splača tale Ghost - mnogo boljši za manj cene.

Edit: če ti ni do naročanja iz Nemčije (čeprav preverjena štecuna) je Genesis boljša izbira od alivio Gianta.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

bluefish ::

ja, sem sedaj malo gledal naokoli in po eni strani se bolj nagibam v smer v-brake.

V enem od prejšnjih postov je nekdo omenjal kolesa Cube in so bile menda možne prilagoditve sestave. Bi bilo torej možno recimo vzeti Cube Acid in disk zavore zamnenjati z v-brake,...?

Vajenc ::

Če nisi veliko prekolesaril na navadnih bremzah je vseeno katere vzameš. Na diske hitrej prime in si bolj siguren v dežju.

btw, a ti ghost ni vizuelno všeč? Ker firma je znana, dobra in za to ceno ne dobiš nič podobno kvalitetnega, sploh pa ne letnik 2009! Premisli ;p
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

durrenmatt ::

Ghost je odlično kolo in ni ga treba naročat iz Nemčije. Tudi v Slo so pooblaščeni prodajalci in serviserji. Npr. urgenca bike

Genesis je trgovinska znamka intersporta, če se ne motim. Isto kot Nakamura, ali pa Balance in Mistral v Hervisu ali pa Miles v Gigasportu. S temi kolesi je tako: okvir navadno ni nekaj naj-naj, zato pa gor zmečejo najboljše prestave. Takšno kolo si je treba dobro ogledat (peste, prestave, zavore, špice, gonilka, platišča...), da ugotoviš, če se slučajno za to ceno kje skriva kakšen zajc. Drugače pa itak, ker menim da si 'casual cyclist', ti bi tud dobro služu.

bluefish ::

čisto spregledal link.
Ja, videti je precej zanimiv. Malo sem gledal pri nas in je cena 600€, kar je še nekako sprejemljivo. Iz tujine namreč ne bi ravno naročal take zadeve.
Me pa seveda ne moti, če je lanski midel,...
Moram samo še najti trgovino v LJ, kjer bi ga imeli, ker sem trenutno zasledil le MB, Obalo,...

Pyr0Beast ::

V-brake je težaven za uporabljat če brodiš po blatu ali vodi, zadeva začne drseti ali pa se zabije z vejicami, blatom in podobnimi zadevami.

Diski so pa tudi svoj svet in niso za v kakšno gosto travo, kjer nabereš svačega in svašta (pravtako dobiš zelenje v ketno)

V-brake so super simpl za nastavljat, dele dobiš povsod, zadeva je poceni in ne rabiš menjati diska, če ga zružiš z peskom, ampak preprosto zamenjaš že tako zvito feltno >:D
Edina omembe vredna stvar je, da se moraš zelo potruditi in nastaviti, da gumice enakomerno na obeh straneh primejo feltno. Drugače pa samo obrabljaš ležaje, zadeva pa škripa in ropota tudi pri suhem vremenu :)

Amortizerji so dobri za kakšen neraven teren, za po mestu hribu in ravnem ti pa vzamejo ogromno moči.
Stabilnost je tudi nekoliko nižja, ti pa ni treba dvigovati riti če greš čez kakšno krtino na cesti :D

Zraven si še obvezno izberi dobro podložen in širok! zic ter ročke za zavore (daljše (3 prsti) ali krajše (2 prsta) in menjalnik kakor ti najbolj ustreza.

Vse gibljive dele (tečaje in vpetišča zavor, menjalnik ipd. stvari) nato namaži z dobrim strojnim oljem vijake (in njihove glave) pa zaščiti s tanko plastjo vazelina.

Pravtako si izberi primerne pedale, eni so ozki in neuporabni ter v dežju radi drsijo.

V njih se izgubi kar precejšnja količina energije.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Vajenc ::

Ghost je odlično kolo in ni ga treba naročat iz Nemčije. Tudi v Slo so pooblaščeni prodajalci in serviserji. Npr. urgenca bike
Še enkrat poglej moj link od ghost bike in primerjaj cene. Vztrajen sem zato, ker me ma, da si za to ceno umislim novega gorca ;) ... ampak sej ga ne rabim ... al pa ... u glavnem hud bajk za 470 € + 6E poštnina.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

durrenmatt ::

Vajenc< če se ga odločiš naročit, poročaj, koko se bo vse skp obneslo ;)

Vajenc ::

Dvomim, da bi moja privolila v moj nov fetiš, ker že imam gorca in letos novega treking ;) Sem pa za to trgovino že večkrat slišal tako, da glede zanesljivosti ne bi smelo biti problemov.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

ssitcm ::

Pregledal sem celo temo, pa nobeden ne omenja CULT koles . Kaj je narobe z njimi?

K0K0 ::

Culti so vredu sam modeli do 1000€ so mal dragi.

bluefish ::

@Vajenc: pravzaprav ni možno naročanje v Slo: This item cannot be shipped to your country!

Vajenc ::

:(
A si kaj pobaral po mailu?
Edit: ker drese in števce lahko naročiš. A je že kdo naročal kolo iz tujine?
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

bluefish ::

Niti ne. Seveda je jasno, da bi bila poštnina veliko višja od 6€. Glede na ceno pri nas pa najbrž še vedno ugodno. Kljub vsemu pa niti nimam namena naročati iz tujine.

durrenmatt ::

razen tega, če dobiš kolo iz tujini, ti ga mora tu še nekdo sestaviti, ker po pošti ga ne pošljejo v enem komadu.

Cult je ok, pa še slovenski je

Zgodovina sprememb…

««
«
1 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122665 (13833) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511506 (7148) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329192 (7890) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632970 (30497) stratosD

Več podobnih tem