Forum » Kaj kupiti » Katero gorsko kolo za 70k sit
Katero gorsko kolo za 70k sit
jype ::
Ne, XT vzemi samo ce kdo prodaja rabljeno in je dobro ohranjeno. Kot je rekel pipi, ne kupovat od tekmovalcev, ker je zgonjeno. Razen ce dobis dober okvir prakticno zastonj in potem menjas vse (zadnje zobnike in menjalnik, ketno, prednje zobnike in lezaj, gonilko, ce je gorsko kolo pa skoraj ziher tut feltne s pestami vred, vse skupaj stane nekje do 100 jurjev).
Ce se mislis zacet vozit mal vec kot si se zdaj (nekje do 10.000 km na leto) ne bo nobenega problema ce imas alivio opremo (precej poceni), razen poskrbi da bo zadnji menjalnik/zobniki kak Deore ali LX, ker je to najbolj obremenjen del opreme in se splaca malo boljsega dobit (lahko je tudi LX Deore skupaj :) in da bo prednja bremza cim boljsa (najbolje kar kupit kak XT v-brake, stane 10 jurjev) ker brez zanesljive prednje bremze vedno tvegas glavo. Seveda glej da se jo naucis uporabljat ker ko v-brake stisnes prvic te samo katapultira cez balanco :) Ce nimajo XT v-brake so seveda dobre tudi druge bremze v podobnem kakovostnem razredu.
Mal sem gledal online in sem nasu bicikl z alivio/deore opremo k zlo mal rabljenga, ce kdo prodaja, ziher dobis za kaksnih 70-100 jurjev, pa sta ziher kar ok, tle pa nov stane 144 jurjev:
Seveda je to samo primer in kakrsenkoli podoben bicikl, okvir pri treking obremenitvah niti ni tok vazen, vazni so zadnji menjalnik in prednja bremza.
Ce se mislis zacet vozit mal vec kot si se zdaj (nekje do 10.000 km na leto) ne bo nobenega problema ce imas alivio opremo (precej poceni), razen poskrbi da bo zadnji menjalnik/zobniki kak Deore ali LX, ker je to najbolj obremenjen del opreme in se splaca malo boljsega dobit (lahko je tudi LX Deore skupaj :) in da bo prednja bremza cim boljsa (najbolje kar kupit kak XT v-brake, stane 10 jurjev) ker brez zanesljive prednje bremze vedno tvegas glavo. Seveda glej da se jo naucis uporabljat ker ko v-brake stisnes prvic te samo katapultira cez balanco :) Ce nimajo XT v-brake so seveda dobre tudi druge bremze v podobnem kakovostnem razredu.
Mal sem gledal online in sem nasu bicikl z alivio/deore opremo k zlo mal rabljenga, ce kdo prodaja, ziher dobis za kaksnih 70-100 jurjev, pa sta ziher kar ok, tle pa nov stane 144 jurjev:
Seveda je to samo primer in kakrsenkoli podoben bicikl, okvir pri treking obremenitvah niti ni tok vazen, vazni so zadnji menjalnik in prednja bremza.
K0K0 ::
No morm rečt da ste full zakon in sm vm zlo hvaležn k mi tko aktivno pomagate.
@P|P| iz Stične sm sam jest bi vzev kolo za max 80k (trekking).
Aha pol vzamem kolo z deore lx opremo pa zamenjam predno bremzo za v-brake xt pa mogoče še menjalnik pa bo? Kolk je pa pol še manjalnik? Kaj pa zadnja bremza ni tok obremenjena? Kako je pa kej s prednjimi vilicami a morm bit tud na kej pozoren al v mojmu primeru to ni tok važn?
@P|P| iz Stične sm sam jest bi vzev kolo za max 80k (trekking).
Aha pol vzamem kolo z deore lx opremo pa zamenjam predno bremzo za v-brake xt pa mogoče še menjalnik pa bo? Kolk je pa pol še manjalnik? Kaj pa zadnja bremza ni tok obremenjena? Kako je pa kej s prednjimi vilicami a morm bit tud na kej pozoren al v mojmu primeru to ni tok važn?
jype ::
Menjalnik lahko kupis cez eno leto, ko (ce) bos tega tolk zmahal, da ti bo zacel srat. Ce bos pazil da je ves cas lepo nacentriran (nikoli ne sme ketna ruzit po zobnikih) bo zdrzal se dlje. Prestavljaj vedno PREDEN zacnes gonit v klanec, ce ne ti bo obremenitev ketno metala po zobnikih in ti lahko pade tudi dol. Pri XT in XTR se to zgodi zelo redko, so pa zato tolk drazji.
Prednjo bremzo lahko tudi kupis sele ko se ti ta tolk znuca, da bos opazil da ne prime vec tolk kot je vcasih. Glavna razlika med LX, Deore in XT ali XTR bremzo je v tem da oni dve imata ploscico z gumico vedno natancno vzporedno z robom feltne in tako gumica vedno pritiska s celo povrsino. Pri slabsih bremzah moras sam poskrbeti da pri vrtenju okoli tistega sraufa kjer je bremza pritrjena na vilico pazis, da pride do feltne ravno pod pravim kotom. Ker se scasoma gumice znucajo moras te slabse bremze seveda vsakih par 100 km pregledat in na novo zategnit tako, da primejo s celo povrsino. Pri XT/XTR tega ni, zato jih tudi toplo priporocam.
Pa se enkrat: ce ne poznas v-brake se najprej cisto pocasi vozi po dvoriscu in malo treniraj, ker rabis pri teh bremzah bistveno manj stisnit rocko za kolo zablokirat. Vcasih ko se niso bile tok razsirjene so kolegi ki sem jim dal "za en krog" vedno odleteli cez balanco. Tudi jaz, ko sem prvic probal :)
Zadnja bremza je skoraj neuporabna, razen ce imas res dobre gume, ki se primejo ceste, ko vozis po asfaltu. Na makedamu zadnja guma vedno zelo hitro zacne drset ker je oprijem slabsi, po terenu pa tako in tako gume ne primejo in je najboljsi nacin za zabremzat da kolo postavis pravokotno na klanec. Prednja bremza ti zaradi tezisca med voznjo bistveno bolj pomaga, ker ko blokiras sprednjo gumo mora bicikel dvigovat, kar pomeni da guma se bolj pritiska ob tla in se bolj prime, zadnja pa samo zacne drset, ker jo ob bremzanju dvigne v zrak.
Za vilice lahko tudi vprasas tukaj, preden kupis. Izbira je tolk velika da ne vem, kaj naj ti svetujem. Karkoli ti bodo dali zraven bicikla bo verjetno OK, zato preden kupis pridi vprasat in povej kaj ti prodajajo. Vilice pri treking voznji so manj pomembne, najbolj se poznajo po kaksni zrukani cesti navzdol, ker ti prednjega kolesa z balanco vred ne vrze v zrak, ampak se lepo drzi ceste in lahko z visjo hitrostjo vozis ovinke, pa seveda roke te manj bolijo po eni uri take voznje :)
Prednjo bremzo lahko tudi kupis sele ko se ti ta tolk znuca, da bos opazil da ne prime vec tolk kot je vcasih. Glavna razlika med LX, Deore in XT ali XTR bremzo je v tem da oni dve imata ploscico z gumico vedno natancno vzporedno z robom feltne in tako gumica vedno pritiska s celo povrsino. Pri slabsih bremzah moras sam poskrbeti da pri vrtenju okoli tistega sraufa kjer je bremza pritrjena na vilico pazis, da pride do feltne ravno pod pravim kotom. Ker se scasoma gumice znucajo moras te slabse bremze seveda vsakih par 100 km pregledat in na novo zategnit tako, da primejo s celo povrsino. Pri XT/XTR tega ni, zato jih tudi toplo priporocam.
Pa se enkrat: ce ne poznas v-brake se najprej cisto pocasi vozi po dvoriscu in malo treniraj, ker rabis pri teh bremzah bistveno manj stisnit rocko za kolo zablokirat. Vcasih ko se niso bile tok razsirjene so kolegi ki sem jim dal "za en krog" vedno odleteli cez balanco. Tudi jaz, ko sem prvic probal :)
Zadnja bremza je skoraj neuporabna, razen ce imas res dobre gume, ki se primejo ceste, ko vozis po asfaltu. Na makedamu zadnja guma vedno zelo hitro zacne drset ker je oprijem slabsi, po terenu pa tako in tako gume ne primejo in je najboljsi nacin za zabremzat da kolo postavis pravokotno na klanec. Prednja bremza ti zaradi tezisca med voznjo bistveno bolj pomaga, ker ko blokiras sprednjo gumo mora bicikel dvigovat, kar pomeni da guma se bolj pritiska ob tla in se bolj prime, zadnja pa samo zacne drset, ker jo ob bremzanju dvigne v zrak.
Za vilice lahko tudi vprasas tukaj, preden kupis. Izbira je tolk velika da ne vem, kaj naj ti svetujem. Karkoli ti bodo dali zraven bicikla bo verjetno OK, zato preden kupis pridi vprasat in povej kaj ti prodajajo. Vilice pri treking voznji so manj pomembne, najbolj se poznajo po kaksni zrukani cesti navzdol, ker ti prednjega kolesa z balanco vred ne vrze v zrak, ampak se lepo drzi ceste in lahko z visjo hitrostjo vozis ovinke, pa seveda roke te manj bolijo po eni uri take voznje :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
PrimozR ::
Sj LX pa XT STA Deore ( Deore LX in Deore XT). MAjo pa tut LX bremze 'dvojn prenos'. Ni pa treba kupvat bremze lih za ne vem kok jurjev. Samo dobr vzdržvane morjo bit. Jest mam sicer en neznan kovašk izdelk pa so trde ke prasica pa ga še zmer normaln dol pičeim. Pač sm se navadu . So pa tut Avid zloooooo kvalitetne bremze (zj je Sram kupu Avid), če boš pa zobnike menju, pa obvezno kup Sram. Jest jih mem že fabršk, nobenih problemov, so pa velik cnej. Sram 7.0 (LX rang) so okol 10k. Pa fora Sram zobnikov je, da so vsak posebi, tko da če se kšn skrivi, sam tistga zamenaš. Pr XT al pa XTR kasetah morš celo kaseto menat. Glede LX menjalnika-same pohvalne besede. Preživu mi je eno sezono dirkanja brez večjih problemov (lahko da je bil kej štelan, za to jest ne vem), sam zj mi pa serje. Usak tedn pred dirko ga morm naštelat, pa pridem u nedelo dam, je spet razštelan. Pač zgonen. Sj to se ti nav zgodl k se boš lepš vozu. Mi smo se le vozil recmo po peš poti z Valvazorja, po ogromnih koreninah,...
K0K0 ::
Pozdravljeni zdej sm se spet mal zagrel
Kaj menite o wheeler 4900 L2002 deore lx po sliki sodeč ima zadaj XT menjalnik za 80k (rabljen)?
lp
Kaj menite o wheeler 4900 L2002 deore lx po sliki sodeč ima zadaj XT menjalnik za 80k (rabljen)?
lp
PrimozR ::
Maš slikco za postat? PA kolk je star? Z rablenimi kolesi je tko. Al maš same probleme al pa delajo k urca. Če kupuješ od tekmovalca, NE! DA NE BI POMISLU! Mam frenda k je kupu en let vožen kolo pa so mu vilce crknle (ene 150k vredne nove), zadn obroč mu je spokov (wheelset vredn 200k) in podobna jajca. Tut sam sm hotu kupt rablenga Scott team Issue 2003 (vožen eno sezono) pa sm raj vzel Scale 30. Zaenkrat še ne ne vem kuko testiran, sam zgleda kr fletn (pa še lahk je k prasica). Najbl važn pa je da je nov.
budili ::
Na tej strani lahko malo občutiš kake so cene.
Drugač za ta denar kolo ima že nekaj km in ti ga verjetno ne bo kdo z generalko prodajal, tko da je vsa verjetnost, da boš moral kaj zamenjati.
Jest bi iskal nekaj nižjega ranga, čim novejšega (predvsem zaradi okvirja) in čimboljšo opremo (lx bi bil zadosti). Mal pazi mnogo koles ala HErvis je sestavljenih tako da imajo lx menjalnik, pesta, gonilke, zobniki je pa čist levo (zato pa Scotta,Treka,Schwinn-a.. spet toliko ne preplačaš, kot misliš).
Imaš tudi tablo na tem naslovu pa dej svoje zahteve, pa ti bodo ponudili. Mal tudi prebrskaj forum.
Drugač vzdrževanje košta, da ne boš mislil da si dal teh 80 poj je pa mir. Gumice, gume, menjava olja v vilcah, ketna, kasete, pere... npr. jest sem lansk let dal 40ksit sam za tamale dele, kolo je pa Scott comp racing l.99. Pa ne naredim več kot 2500km na sezono, so pa zlo kvalitetni-direkt v hrib
Drugače Lx je zadosti, višje greš gor, dražji bodo deli. če vidiš avid zavore gor ne cvikaj, tud vredu.
Če pa misliš dosti cesto vozit, pa lahko kake cestne gume vzameš, bo hitreje šlo, pa manj se boš matral (na standard mtb feltnah greš lahko clo do 26x1. Pod kakih 1.2 al 1.4 se ne splača ker so gume svinjsko drage pa še obrabijo se, na makedam pa lahko pozabiš.
Tu lahko vidite, da so tudi rekreativci lahko nasilni do svojih mašin (sekanje ovinka, umikanje avtomobilu in ustavljanje direkt v hrib pri kakih 40km/h). Tak piksna okvir je pa nov cca. 150000sit, cel kolo je pa bil 230000sit. Tko, da cene delov so zasoljenje )edino če ti fotr vsega ne kupuje)
slike so pa tukaj
Drugač za ta denar kolo ima že nekaj km in ti ga verjetno ne bo kdo z generalko prodajal, tko da je vsa verjetnost, da boš moral kaj zamenjati.
Jest bi iskal nekaj nižjega ranga, čim novejšega (predvsem zaradi okvirja) in čimboljšo opremo (lx bi bil zadosti). Mal pazi mnogo koles ala HErvis je sestavljenih tako da imajo lx menjalnik, pesta, gonilke, zobniki je pa čist levo (zato pa Scotta,Treka,Schwinn-a.. spet toliko ne preplačaš, kot misliš).
Imaš tudi tablo na tem naslovu pa dej svoje zahteve, pa ti bodo ponudili. Mal tudi prebrskaj forum.
Drugač vzdrževanje košta, da ne boš mislil da si dal teh 80 poj je pa mir. Gumice, gume, menjava olja v vilcah, ketna, kasete, pere... npr. jest sem lansk let dal 40ksit sam za tamale dele, kolo je pa Scott comp racing l.99. Pa ne naredim več kot 2500km na sezono, so pa zlo kvalitetni-direkt v hrib
Drugače Lx je zadosti, višje greš gor, dražji bodo deli. če vidiš avid zavore gor ne cvikaj, tud vredu.
Če pa misliš dosti cesto vozit, pa lahko kake cestne gume vzameš, bo hitreje šlo, pa manj se boš matral (na standard mtb feltnah greš lahko clo do 26x1. Pod kakih 1.2 al 1.4 se ne splača ker so gume svinjsko drage pa še obrabijo se, na makedam pa lahko pozabiš.
Tu lahko vidite, da so tudi rekreativci lahko nasilni do svojih mašin (sekanje ovinka, umikanje avtomobilu in ustavljanje direkt v hrib pri kakih 40km/h). Tak piksna okvir je pa nov cca. 150000sit, cel kolo je pa bil 230000sit. Tko, da cene delov so zasoljenje )edino če ti fotr vsega ne kupuje)
slike so pa tukaj
Kaufmann ::
A kdo ve kje imajo na izdiro veliko GT-jev, včasih so jih imel v Bikerju pa so ga zaprl. Kupil bi enga do 100k, pri GT mi je všeč ker imajo zelo toge okvirje, nekaj opreme pa imam že doma.
ni podatka
PrimozR ::
Eh tista slika ni nč posebnga. Sm v živo vidu isto sceno na Team Issue okvirju 1 let pa pol nazaj. Drgač pa pod 1,2 gume niso porv nč ne vem kaj drage. Pač odvisn kaj kupš. Če me spomin ne vara sm jih jest dobu za 3k al mal več po kosu (Maxxis 1.0) Drgač pa okvur polomt ni problema. Tut jest mam svojga expert racing počenga. Razlog: belanca mi je prletela v zgornjo cev in jo prebila po nekajkratnih udarcih.
PrimozR ::
Aja pa nekak dvomm da je tak geštel 150k. Teli novi Scale serija so okol 250k in nekak mi ne klapa da bi blo sam 100k razlike...
Pa za tiste ki ne vejo ker biciel je Team Issue - to je Scottov najhujši gorski bicikel ki je stal okrog 1 200 000 SIT. Zdej je Racing serija preimenovana v Scale.
Pa za tiste ki ne vejo ker biciel je Team Issue - to je Scottov najhujši gorski bicikel ki je stal okrog 1 200 000 SIT. Zdej je Racing serija preimenovana v Scale.
glinik ::
Kako pa je z Gary Fisher kolesi? So vredu ali ne? Recimo, če si nabaviš nekega za 130k, ali je vreden tega denarja?
Lp
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
budili ::
P|P|, govora je blo kok profiji znucajo bajk, pa sem hotel sam pokazat kaj tudi amaterji naredijo
Mogoče 250ksit zate al v trgovini z maržo,ddv...
Zal tako ceno so hotel imeti v trgovini X, ker tipo potem ni vzel (tudi pri Proloco trade smo spraševali, pa ni blo kej bistvene razlike).
Je pa dobil čukov okvir takrat za 50-60ksit, lih ven so prišli pa fajn geometrija je, poj je pa to vzel.
Zdej je še obe kasete+ketno zamenjal, lx gold vse za 40ksit. Je blo to OK?
glede Gary Fisher, 2 kolega ga masta pa full zadovoljna, razred 200-250ksit, meni edino geometrija okvirja ni bila všeč, drugače oprema je OK
drugač ne gledat toliko na ime, skoraj raj bi vzel Culta za tako ceno, ki bo sigurno imel boljšo opremo gor za to ceno
pod deore lx se ne splača it (pri men ma menjalnik sigurn kakih 20000km pa še zmeri dela ko urca)
Mogoče 250ksit zate al v trgovini z maržo,ddv...
Zal tako ceno so hotel imeti v trgovini X, ker tipo potem ni vzel (tudi pri Proloco trade smo spraševali, pa ni blo kej bistvene razlike).
Je pa dobil čukov okvir takrat za 50-60ksit, lih ven so prišli pa fajn geometrija je, poj je pa to vzel.
Zdej je še obe kasete+ketno zamenjal, lx gold vse za 40ksit. Je blo to OK?
glede Gary Fisher, 2 kolega ga masta pa full zadovoljna, razred 200-250ksit, meni edino geometrija okvirja ni bila všeč, drugače oprema je OK
drugač ne gledat toliko na ime, skoraj raj bi vzel Culta za tako ceno, ki bo sigurno imel boljšo opremo gor za to ceno
pod deore lx se ne splača it (pri men ma menjalnik sigurn kakih 20000km pa še zmeri dela ko urca)
Senzacionale ::
jaz si mislm nabavt tale kolo:
http://www.bike-center.biz/si/shop_prod...
ali
http://www.bike-center.biz/si/shop_prod...
j eto ok al ne
mam 83kg in sem velik 183cm
sem pa rekreativc, in nisem dober, cisti rekreativc ki prevoz 3-5 km na dan!
http://www.bike-center.biz/si/shop_prod...
ali
http://www.bike-center.biz/si/shop_prod...
j eto ok al ne
mam 83kg in sem velik 183cm
sem pa rekreativc, in nisem dober, cisti rekreativc ki prevoz 3-5 km na dan!
http://www.dostavahrane.si
Senzacionale ::
sam da nebo pomote, cist vsak dan res ne, kdaj tud ne grem na kolo!
http://www.dostavahrane.si
budili ::
Za kako rekreativno vožnjo je verjetno zadosti.
Probaj kako se bos pocutil ko se usedes gor in zapeljes, ne kupovat cez net.
Osebno gledam na take stvari tako, da če mislim imet nekaj časa in je od tega tudi moja glava odvisna raje ne skoparim.
Nebi bilo fajn, da kaj otrgam po kakem klancu dol
Pomisli zdej: par let nazaj, kolega je sel na amatersko dirko z mojim bajkom, na spustu dol je zletel s ceste v njivo, kolo v drevo, sprednje vilice krive, poglihal na silo da se ne vidi in nic povedal, vozil se celo sezono po hribih, dol gre tud po 80km/h, vilice so se sesedle v mestu pri easy vožnji (utrujenost materiala pri mečkanju), šivana brada in boleča čeljust 2-3 mesca in resnica o krivcu, pri 80km/h bi pa verjetno dubu par šivov še počez
Probaj kako se bos pocutil ko se usedes gor in zapeljes, ne kupovat cez net.
Osebno gledam na take stvari tako, da če mislim imet nekaj časa in je od tega tudi moja glava odvisna raje ne skoparim.
Nebi bilo fajn, da kaj otrgam po kakem klancu dol
Pomisli zdej: par let nazaj, kolega je sel na amatersko dirko z mojim bajkom, na spustu dol je zletel s ceste v njivo, kolo v drevo, sprednje vilice krive, poglihal na silo da se ne vidi in nic povedal, vozil se celo sezono po hribih, dol gre tud po 80km/h, vilice so se sesedle v mestu pri easy vožnji (utrujenost materiala pri mečkanju), šivana brada in boleča čeljust 2-3 mesca in resnica o krivcu, pri 80km/h bi pa verjetno dubu par šivov še počez
K0K0 ::
Po telih postih še že kar malo nagibam k nakupu novega. Kaj pravite za tegale Wheeler 4900 model 2004 (nov) 27P, Shim. LX / Deore / LX ST-M580 (P, Menj. zadnji / prednji / PR. ROČKE) za 130k ? Mogoče kaka druga firma/model v tem cenovnem razredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: K0K0 ()
PrimozR ::
Ta bi bil že kr ql. Taka oprema je men zdržala 3 leta dirkanja. Sicer je zdej v kurcu, sam dobr. Mal je važn tut kašne vilce maš gor.
K0K0 ::
Pol bi bil zame čist ql misliš da bi bil tud za kako turo po gozdu?
Kaj bi blo bolš Novga Wheelerja 4900 al Ktm-a v istem cenovnem razredu ali mogoče
rablenga Sintesi X-Wing
Kaj bi blo bolš Novga Wheelerja 4900 al Ktm-a v istem cenovnem razredu ali mogoče
rablenga Sintesi X-Wing
PrimozR ::
Sicer Wheelerjev pa KTMov ne poznam dobr, sam tale Sintesi se kr fajn sliš. probi se zment za kšn dan da sprobaš pa tak. Sicer pa kot že rečeno rabljena kolesa so mal loterija, mrbit ne tolk od navadnih rekreativcev, od tekmovalcev pa ponavad fašeš precej zgonenga.
Vesoljc ::
bojda ma zdej sport2000 akcijo -40% na vsa kolesa. ve kdo ce imajo kaj pametnega? dirku glih ne bi, bi pa rad vcasih skocu tud na ksno turo (cesta, makadam). dal bi pa recimo okol 50k, ce je zadeva v akciji.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
teoo ::
zdravo.
Mal si ogledujem kolesa in en mi je ponudil novega ELAN RAMBLER za cca 110k sit.
Ker se ne spoznam preveč na opremo, me zanima kako bolj poznavalsko mnenje. Pred leti sem uničil ulala vilic in obročev, pol pa par let nisem taknil bicikla in sem mal ven s tega.. zato bi rad mal boljšo zadevo.
Mal si ogledujem kolesa in en mi je ponudil novega ELAN RAMBLER za cca 110k sit.
Ker se ne spoznam preveč na opremo, me zanima kako bolj poznavalsko mnenje. Pred leti sem uničil ulala vilic in obročev, pol pa par let nisem taknil bicikla in sem mal ven s tega.. zato bi rad mal boljšo zadevo.
defying gravity
numero_uno ::
V Elanu na letališki dobiš novega calmerja za cirka 70k, pa ima boljšo opremo kot rambler.
ACTA, NON VERBA!
Vikking ::
Vesoljc: verjem da nov pecikl za 50k ni glih najboljša odločitev. Bolje da zbereš 70-80k sit pa kupiš 2-3 lete rabljeno kolo in dobiš Deore celotno opremo, kjer je nekje začetek malo bolj resnega rekreativnega kolesarjenja. Govorim seveda o hard-tailu. Če pa kupuješ novo kolo pa se cene začnejo nekje pri 120k SIT, ki so ponavadi nekje mešanica med alivio/deore ali alivio/acera, ponavadi boljše vilice potem vplivajo na slabšo ostalo opremo.
Trgovin je kar nekaj, pojdi v vsako in sprašuj, mej v mislih nekje max. znesek in potem samo sprašuj zakaj tisto, zakaj ono, pa če bi to bi ono.....
Trgovin je kar nekaj, pojdi v vsako in sprašuj, mej v mislih nekje max. znesek in potem samo sprašuj zakaj tisto, zakaj ono, pa če bi to bi ono.....
K0K0 ::
Calmer ma slabšo opremo kot Rambler!
Rambler ma komplet deore opremo, kar je za rekreativno kolesarjenje čist dovolj. Mama ma Jesterja ki je več al mn isti sam da ma diske pa se zadeva kr dobr obnese edin geometrija mi ni ušeč, ker sem navajen na Treka. Sam to morš sam probat, ker enim sede enim ne.
Morš pa vedet da je to XC bicikel in ni namenjen za skakanje. Drugač pri normalni vožnji po hosti brez nekih velikih skokov ni panike da bi se ti kej zvil al pa zlomil.
Edin feltne boš mogu 1-2 krat/let pelat na centriranje pač odvisno kaj boš z biciklom počev sam to je itak pr vseh biciklih treba pride pa cca 3k za obe gume.
14 dni nazaj so mel v elanu (BTC) zaradi stečaja 20% na vsa elanova kolesa tko da bi ramblerja dubu za cca 100k. Sam ne vem če majo še odprto trgovino.
Rambler ma komplet deore opremo, kar je za rekreativno kolesarjenje čist dovolj. Mama ma Jesterja ki je več al mn isti sam da ma diske pa se zadeva kr dobr obnese edin geometrija mi ni ušeč, ker sem navajen na Treka. Sam to morš sam probat, ker enim sede enim ne.
Morš pa vedet da je to XC bicikel in ni namenjen za skakanje. Drugač pri normalni vožnji po hosti brez nekih velikih skokov ni panike da bi se ti kej zvil al pa zlomil.
Edin feltne boš mogu 1-2 krat/let pelat na centriranje pač odvisno kaj boš z biciklom počev sam to je itak pr vseh biciklih treba pride pa cca 3k za obe gume.
14 dni nazaj so mel v elanu (BTC) zaradi stečaja 20% na vsa elanova kolesa tko da bi ramblerja dubu za cca 100k. Sam ne vem če majo še odprto trgovino.
mile ::
Imam Calmerja in sem zadovoljen.. Brat ima pa Rambler-ja
Vsa oprema je ista, razen vilic, ki so pri Calmerju boljša
Priporočam da preveriš pesta, ker naj bi bila serijsko čisto brez maže in v takem stanju kaj hitro gredo v ku*ac
Vsa oprema je ista, razen vilic, ki so pri Calmerju boljša
Priporočam da preveriš pesta, ker naj bi bila serijsko čisto brez maže in v takem stanju kaj hitro gredo v ku*ac
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kje kupiti kolesa? (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 13991 (12306) | K0K0 |
» | Nakup kolesaOddelek: Šport | 6684 (6252) | R0K |
» | SCOTT ?Oddelek: Loža | 3770 (3344) | kaninerror |
» | Kje kupiti kolo?Oddelek: Loža | 5514 (5200) | ziga7 |
» | Bicikl (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5540 (4994) | TribesMan |