» »

Katero gorsko kolo za 70k sit

Katero gorsko kolo za 70k sit

strani: « 1 2

K0K0 ::

Torej rt bi si kupu kolo vendar se na kolesa na spoznam prov dost in ker podajalcem na zaupam kej preveč bi rabu mal pomoči od vs. Predvsem me zanimajo osebne izkušnje. No rt bi da bi bilo kolo čim bolj robustno ker mam mal čez 100kg in ga nebi rt takoj uniču ko se bom 2x čez makedam zapelu. sej vem da za 70 jurju nam dubu ne vem kaj ampak vsen.

Zdej ne vem folk zmeri gleda kolk je kolo teško sam men se to zdi mal čudn torej a se to kej pozna pri vožni?

Torej če mi lohka predlagate kšn konkretn model pa mal napišete kere znamke so uredu bi bil zlo hvaležen.
Aja kaj menite o nakupu rabljenega kolesa?

Lp

Caligula ::

Kolesa se zdej vsa delajo na Kitajskem pa na Tajvanu. Glede kvalitete je tko-vse je podoben smorn razen tistih drazjih koles, ki so pac mejcken boljs sam kolesa se ze neki casa ne lomijo vec kar tako 0:) Bolj je to, da kej ni dobr privito tovarnisko,.. oz kaka povrsnost pri konci obdelavi, opremo majo pa itak vsi Shimano gor,..

Lazje kolo je boljse vodljivo,.. pomeni bolj napredne materiale.
Ti pa svetujem ,da ne das vec kot 30 jurjev za kolo, ker ti ga bodo takointako ukradli. Kar verjemi. Meni ponavadi po 3 na leto in pac kupjem samo se poceni rabljena (ki jih prav tako pogosto kradejo) .

wince ::

70k sit je malo malo za kolo... poglej za kaksno rabljeno, bi se najvec dobil za ta denar pa sabo mej nekoga ki se vsaj malo spozna na kolesa, obvezno se pred nakupom malo zapelji naokoli da vidis ce ti sploh odgovarja kolo...
pa se tu malo pobrskaj... http://tabla.xenya.si

Cosmo ::

Kolesa se zdej vsa delajo na Kitajskem pa na Tajvanu


To velja samo za cenejša kolesa.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Caligula ::

Ne, tudi najdrazja kolesa razen tistih iz kevlarja,..

Brandname izdelovalci sploh cedalje vec kar lepo iz kataloga najvecjih tajvanskih proizvajalcev narocajo cela kolesa ampak razstavljena in polimana z lasnimi logoti,..

Sami delajo le e prav buticne verzije. To je podobno kot z laptopi. Tam spo pac najboljsi in najcenejsi in se jim outsourca vse.

Cosmo ::

No, potem ti pa jaz povem, da se konkretno okvirji Trekov in Gary Fisherjev, ki stanejo več kot cca 1000$ delajo v Wisconsinu.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cosmo ()

Caligula ::

No, okvir je ena stvar. In sem napisal ,da za drazje stvari tipa Kevlar,.. to je pac bolj buticna zadeva in to se se dela lokalno. Kar se tice masovne proizvodnje pa sta v igri Kitajska in Tajvan.

softwar66 ::

jez grem zdej na monocikel (unicycle).

Sami ::

Ja, za ta denar se res da dobiti lepo ohranjena rabljena kolesa, če si želiš pa novega ti pa priporočam kakšenega Author-ja, ker so zelo vzdržljiva kolesa. Na Scott-a pa kar pozabi, ker boš tam plačal samo firmo.:D
970A-UD3P,AMD Phenom II X6 1090T,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Cosmo ::

Hmm, narobe sem se izrazil, mislil sem - okvirji koles, ki stanejo več kot 1000$, se delajo v Wisconsinu. Torej koles za slabih 200k. In tu pa ni kevlarja in podobne eksotike, večinoma so okvirji aluminijasti.
Ostale komponente so pa tako ali tako s celega sveta.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

K0K0 ::

A pol se mi najbolj splača rablenga kupit? A mogoče kdo ve kolkšna mora bit številka okvirja za 180cm velizga človeka?

Maximus ::

Ce se misls okol po mestu mal peljat, je najbolje da nabavis malo bolje ohranjeno rabljeno kolo. Je manjsa verjetnost da ti ga bo kdo sunu.

Ce bi se pa rad rekreativno ukvarju s kolesarstvom pa bos odstel ene 100.000,00 SIT ali vec.

LP!

Cosmo ::

Za višino 180cm je nekje 19'' (+-0,5'') oz. L prava velikost okvirja.
Če lahko počakaš do jeseni, ga raje takrat kupi, saj lahko dobiš 20-25% popusta.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

jype ::

70 jurjev je res nekam cudna vsota za kolo. Ce kupujes kripo, katere namen je samo to da ti je ne spizdijo in da ne pesacis, potem kupi tako za 10 jurjev in jo se malo razbij, da bo zgledala manj uporabna.

Za rekreativno kolesarit priporocam vsaj 100 jurjev, ce si tezak 100 kg potem tudi pazi na to da bo dober okvir (vzemi s seboj izkusenega kolesarja, ko kupujes).

To da je vse narejeno na tajvanu ali na kitajskem tut ni res. Moji kolesi za profesionalno rabo sta narejeni v Italiji, v ZDA, na Japonskem in na Irskem. Zagotovo, ker v navodilih od vsake reci pise, kje je bila made in :)

Moje kolo za mestno voznjo je pa narejeno pretezno na kitajskem, delno pa na tajvanu in v koreji (pa ni kitajsko kolo, ampak ROG :)

glinik ::

Točno, kot so dečki napisali. Za 70k dobiš neko mešanico med kumpom in nekim srednjim razredom. Lani me je nekaj prijelo, da bi si kupil nek picikl. Pa sem kar hitro dojel, da to kar bi jaz imel stane nad 120k ;( . Tistih poceni modelov niti nočem imet. Če že daš kaj na to, pol šparaj in si nato kupi PRAVO kolo. Če ne, idi na bolšij sejem in kupi pecikl za 20k in roka! Pa še vkradli ti ga ne bodo (meni so že 2 kom. "nesli")

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Caligula ::

No ja, to se ne gleda po ceni. To se gleda po opremi in ogrodju. Lahk das za sranje 150 jurjev. Za 70 jurjev so mel pred kakim mesecem v akcijah kar konkretne zadeve znizane od lanskih 130.000 SIT... Tko da ne kr neki na pamet na osnovi cene gledat. Jaz zdaj nisem na tekocem vec ampak koga ki se spozna povprasaj keri komplet opreme je soliden in pol pac se glede na okvir in ceno malo odlocas..

Witboy ::

Hm... ne vem no... jst sm svojega trekca kr direkt dubu iz Winsconsna... pa ni iz nekega kevlarja al kaj je ze un reku... je kr lepo iz Aluminija z primesjo cirkonija...
Tak da boljsa kolesa so narejena kar lepo v proizvajalčevi tovarni ne pa pr kakih vzhodnjakih >:D

Caligula ::

Ja, sej lahko pr Rogu tud narocis pa ti iz Roga posljejo. Sam je Tajvanc.
Ne vem kaj si hotu povedat. Ves, da majo oni tam tud za ameriski trg distribucijo?

A ves, da laptop tudi lahko od Della iz ZDA narocis pa je se vedno v vsakem primeru Tajvanc ali Kitajec?

Skratka ne vem kaj si hotel s tem povedat >:D

Witboy ::

Jst ti povem zato ker sm bil tm :D Po moje ti je to vec kot dobr dokaz... kolega je pa se delu v Trekovi firmi celo poletje....
Pa se tko recimo Trekovo cestno kolo na katerih recimo vozi US postal team je recimo vrhunsko serijsko kolo ni nc neki kot je blo recen ala butiqe in ga kar lepo v winsconsnu delajo na roke :) pa ne bos verjel ni ni tajvancev...
Ok za bicikle pod 200k se kr naj tajvanci ubadajo...

Caligula ::

No sej, ce je nad 200k je se verjetno da kej sami delajo. Pa ze tam so na meji. Pa da poudarim se enkrat-VECINA (ne vsi) je Tajvancev.
Pa tudi to-da jih tam sraufajo se ne pomeni, da ni prisel v skatli s tajvana. SKD (semi knocked down) je obicajen tip posla. Se sestavi v sestavljalnici pol. To tud ROG dela. Pac pride razstavljeno kolo v skatli s Tajvana oni pa skup vrzejo tiste dele, ki jih zarad cnej transporta dajo dol tko, da je skatla cimmanjsa.

To ,da prsraufajo gor feltne se ne pomen delat pa da je zadeva pol druge kakovosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Caligula ()

Cosmo ::

Caligula: Kar tukaj si poglej, kako okvirje Trekov in Gary Fisherjev (za Kleine nisem siguren) delajo. Aja, pa na prvi slikici zraven tovarne je zastava. Poglej, katera je >:D.

In če na okvirju piše "Handmade in USA", pomeni to točno to.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Caligula ::

Sej so bli Renaulti tud od zacetka v Revozu handmade. Akumulator pa gume.

Pa Dell je tud HANDMADE a?
Okvirje sami delajo. To je to.

Sestavljalnica je eno.
Samo kolo kot kolo... je v vecini primerov zdej Tajvanc.
Se Shimano opremo se na Tajvan posle ponavad in ne direkt v sestavljalnico.

Trek je zgleda kleparstvo okvirjev. ne tovarna koles >:D

By the way, tud Tajvanci vecino okvirjev naredijo z rokami. Sam da so cenejse. Da kitajskih ne omenjamo.

Aja-sicer je s foruma sam, ce mu je prodajalc tko reku.. TUKAJ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Caligula ()

Cosmo ::

By the way, tud Tajvanci vecino okvirjev naredijo z rokami. Sam da so cenejse. Da kitajskih ne omenjamo


Če bi bila kvaliteta dela enaka, bi vse okvirje delali na Kitajskem.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cosmo ()

mkonci ::

:) V LECLERCU so mel akcijo, ne vem če je še, Blo pa je gorsko kolo firma ??? Spredaj disk, zadaj disk, Shimano prestave, Mortizerji spredaj, zadaj, 21 prestav. Ogrodje je zelo robustno narejeno, tako da bi moglo zdržat brez problema tvojih 100 kg.
Pa še to cena na keš je bla 37 000, ja prov videš 37000 SIT. Če pa še majo nevem, to sem vidu pri kolegu, ki ga je nbavu prejšni teden!

Caligula ::

Sej se, razen v primerih, ko se Kitajcem zarad majhnih kolici ne splaca-buticne zadeve. In Treck aka Gary Fischer so male ribice. To je mejhna firmica. Trzni delez miniaturen.. Kar je pa mainstreama pa itak uvazajo.

Drugac pa, ce lahk Kitajci tvoj mobilc, najnovejse Audije, laptope, dlancnike, lokomotive pa vesoljske ladje zgrradijo, mislm, da lahk tud en drek od Aluminija skupi zvarijo. Al ne? Kaj pravs?

Midva govoriva o firmi, ki se promovira na foro MADE in USA oz v vecini primerov designed in the USA.

Ker to kao potrosnikom podvrzenim sugestiji nek pomeni. Sej so bli avtomobili tud dolga leta made in USA pa stokrat vecji drek kot tazadnji Korejc. Ceprav so koncno vsaj pr avtomobilih pr kvaliteti Americani po dolgem casu napredovali ravno v tem letu.

Caligula ::

Mkonci, ogrodje verjetno ni blo bas nesto ampak naceloma ta koles aniso cisti jajc. Sploh za "turista" ne.
Sva lani s kolegom, k je 5 let treniru cross country mal lezla okol pa je kr mal gledu te ta cheap bike pa je meu kr pohvalne besede, da so cedalje bolj kul te zadeve. Gesteli so mal uzadi, oprema pa ze zlo spodobna. Zato pa pravm,, kups kolo z OK opremo, pa ce ti gestel kdaj zacne na jetra it pac kups enga posebi dobrga pa je. Pa te dost cenej pride kokr, ce gres firmo preplacvat.

Sploh bos pa manj pisku, ko ti ga bodo ukradli. IN TI GA BODO UKRADLI! :|

PrimozR ::

Eh kupš Scott genius rc 10. komplet XTR dual control, fully, spredi Fox mislm da SL 80 vilce, zadi fedr s tremi položaji (zaprt, delno in popolnoma odprt),...

Cena: če se prov spomnem je 1 200 000 SIT>:D Aja, okvir je iz skandija.

Em jest mam sicer zj že 2 let Expert racing (200k) pa je po 2 letih dirkanja UNIČEN. Predvidevam da ne boš tekmoval tko da en kolo za dobre 100k. Do zdej so bli Schwinni dost pocen ampk na žalost boš bl težko dobil 2004 pred septembrom. pelov sm pa že Scott YZ2 pa je ful fajn bicikel, vodljiv, mal nazaj nagnjen okvir, zlo močn okvir (to majo usi iz YZ serije take), pride pa 120k pa je za učas pelat se kr fajn. Če te je pa strah da ti bodo ukradl koo, mam pa jest za v šolo se pelat 8 let straga 15 colsga schwinna. Ni se lih fajn pelat s tko mejhnmu kelosm (sm tut 180 velk :) ) ampk da se. Pa fajn mam še svinjskega tko da ga sploh povohajo ne :) .

Cosmo ::

Butična zadeva? Definiraj to. Jaz si predstavljam to kot manj kot 1000 okvirjev/koles na leto. Pa ti?
Cannondale, GF, Trek, ... izdelajo bistveno bistveno več. Potem to ni več butično.

Seveda made in usa nekaj pomeni. Enako lifetime frame warranty. Sugestija gor ali dol.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Cosmo ::

mkonci: tak bike je dober samo za po mestu:
1.teža cca 20kg
2.guncanje pri vožnji
3.vprašljiva trdnost okvirja
4.zanič prednje vilice
5.zanič zadnji amortizer
6.vprašljiva geometrija
7.gor so najslabši mehanski diski - slabši od vsakih v-brakeov, ampak zgledajo pa ql :\

Taka zadeva hitro razpade na kakšnem resnejšem off roadu. Sploh pa, če imaš 100kg.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cosmo ()

PI ::

Predlagam ti nakup boljšega rabljenega kolesa za to ceno. Vse kar se pri nas prodaja v tem rangu je ???.
Pa tudi Shimano oprema je v različnih rangih, od tiste poceni do zelooo drage. (prestave,pesta ,zavore,zobniki....).
Sami zgoraj ti je predlagal Author-ja, in moram potrdit, da je odlično kolo. Za ta denar bi moral dobiti rabljenga z opremo Shimano Deore

Lp B

K0K0 ::

Aha pol pravte da za tak dnar ni solidnga kolesa. Pol bom pa res mal za kšnga rablenga pogledu ker 140k se mi zdi mal dost, (Ne rečem da ni vreden)ker to mislim zdele mal za sprobat prbavt da vidim kako mi bo kej šlo pa to. Sej če mi bo všeč si bom v jesen kej bolšga prbavu zdele se mi pa zdi škoda tolk dnarja dajt k še ne vem kolk ga bom nucov. Za vkrast pa se niti ne bojim kej preveč ker sm bl na vasi doma pa tud ne mislim ga nkjer tko puščat čeprov na žalost se nkol ne ve.
A se da to kej proti kraji zavarvat?

PrimozR ::

Kukr vem zavarovat lih ne, lohk ga pa policajm peleš da ga popišejo, tko da če ti ga ukradejo sam rečeš kolo so mi ukradl in avtomatično gledajo za tvojga.

jype ::

Glede kraje kolesa: meni je en hotu ukrast kolo, pa mu ni uspelo. Imel sem ful dobre slike s kamere, vse njegove osebne podatke (legalnost pridobitve teh podatkov je vprasljiva) in seveda zaporedje slik ki zelo nedvoumno pricajo o tem kaj je clovek pocel z mojim kolesom in se posebej kljucavnico.

Pa sem nesel na policijo, in v stirih (4) letih so naredili proti temu bastardu natanko nic. Aja, ta clovek ni junkie, ce ne bi se razumel, da je tolk obupan, da krade stare kripe.


Glede proizvodnje okvirjev: imam Colnago Altain in je narejen v Colnagovi fabriki. Oprema je shimano 600, ultegra in tiagra. Od tiagre naprej je vse iz Koreje, starejsi deli so iz Japonske.

Trek 8000, ki sem ga mel, je imel definitivno okvir iz ZDA, oprema je bila XT japonske izdelave. Obcasno se vozim tudi z enim Wheelerjem, ki je narejen bohve kje in je cisto OK kvalitete.

Vsa ta kolesa so stala vec kot 200 jurjev in Colnago ima za seboj slabih 35.000 kilometrov, pa se nisem rabil servisa (sem ga pa redno vzdrzeval v domaci delavnici, zategoval vijake in spice, nastavljal menjalnike in imel vedno pazil da je vse kar mora biti namazano tudi zares namazano. Pa z njim sem bil od otoka Raba do mesteca Hengelo na Nizozemskem, in ni nikoli nic slo narobe razen seveda pocene zracnice, ki jo pri takem kolesu zaflikas v 3 minutah.

Ce se mislis veliko vozit, se dejansko splaca vlozit veliko denarja. Veliko vozit pomeni, da ti je to primarna oblika transporta in zato hoces seveda kolo, ki mu lahko zaupas v kriticnih situacijah, kar je bistveno za varnost pri kolesarjenju.

Tako kot si rekel je po moje najbolj prav. Kupi rabljeno kolo, cimbolj vrhunsko. Deklica je dobila scotta, ne vem tocno kateri okvir, z XT opremo in kolo je bilo staro 4 leta, za 100 jurjev. Treba je bilo menjat zobnike, ketno in gonilko, kar je dodatnih 50 jurjev, ampak slo bi tudi brez tega (samo so bli zobniki ze res zgoneni in ce gres vsak teden na Krim noces poslusat kako ti preskakuje ko saltas v klanec). Potem se malo vozi in ce si kupil dober okvir lahko samo peljes na servis in kupis novo opremo, ti montirajo in bicikel bo kot nov.

Ja, teza bicikla se zelo pozna pri voznji. Jaz ne maram full suspension koles ravno zato, ker jih moras v klanc rinit ko kojn, verjamem pa da so fajn za downhill. Jaz rajsi prakticiram uphill :)

Caligula ::

Rabljen se splaca ze zato, ker je velik folka kokr si verjetn sam-najprej zagreti pa se skesirajo (samo da malo bolj 0:) ) pol pa hmal ugotovijo, da se jim ne da pa prodajajo za pol manj,..

Na policijo v primeru kraje ne racunaj. Ce se mislis resno vozit z njim ga pac vedno odnesi s sabo v stanovanje, pisarno,..
Ce te moznosti nimas si kupi se eno kripo za 5 cukov zraven za v center,..

Pred dvema tednoma so nam vlomili v kolesarnico in jo spraznili. Skratka krade se res na veliko. Karkoli ze kupis poskrbi, da bos pazi, da ne bo lahka tarca. Drugace si kr obsojen na krajo.

Witboy ::

Cosmo:
Kleine pa 100% delajo vse v Ameriki pa kr lepo na roke... za to pa dam roke stran... sam Klein je pa res ze bol za botique :) Ker so res elita...

Caligula ::

DOmnevam, da veste, da so kolesa nasploh rocno delana. In to, da je recmo narjen v ZDA ne pomeni nic posebnega razen ,da je drazji kot bi bil sicer. Skratka gleda se okvir in oprema ne pa firma.

Cosmo ::

Witboy: Saj, da jih delajo v USA sem bil prepričan, nisem pa bil, če jih še delajo v isti tovarni kot Trek in GF. Vsaj včasih so jih.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Witboy ::

No ja ti pol kr kupuj made in Taiwan kolesa... ce ti pase... aja pa cena kolesa neke firme je pac enotna ne glede na to al je prsu iz fabrke v nemciji al iz tajske...
glede kvalitete izdalave pa raj ne komentirat... ker kot kaze se bolj malo spoznas na okvirje... ker ce bi se bi vedu da vse okvirje ki so v visjem kvalitetnem razredu ponavadi izdelujejo v maticnih firmah... hm... le zakaj... zato da bodo drazji?!?

cosmo: ja Klein ma se vedno dolocene modele v proizvodnji v Trekovi tovarni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Witboy ()

Caligula ::

Witboy-sej sm reku, da je razlika samo v okvirju. In da se zebol splaca posebi okvir kupit kot cel kolo pri firmi, ki ga proizvaja. Pa rekel sem tudi ,da se gleda okvir in opremo. In tisti, ki hoce kolo za tekovanja o itak gledal prav tk okvir kot mu ustreza in ne na firmo, folk, ki ne tekmuje vecinoma sploh ne vidi razlike,.. profi okvirje pa azijci naceloma prepuscajo malim firmam, ker se jih proda premalo, da bi se njim zdelo vredno vstopat na ta trg. In ne, ker ebi znali narest. Varjenje aluminija ze dolgo ni vec znanost, kevlar pa ogljikova vlakna znajo oblikovat ze povsod,..

Sam vecina lolekov dons se preserava s kolesi. Pa en mesec se zaganja pol se pa navelicajo. Naj si clovek kupi spodobo kolo pol pa, ce se ga bo drzalo razmislja o nadgradnji. Oz naj kupi malo rabljeno kolo od kakega takega loleka.

K0K0 ::

Kolkr gledam vidm da je dobr geštel kr pomembna stvar. A to se gre zdej za trdnost al tud na vožnjo vpliva?
Drgač pa dozdej sm mov en čist navaden kolo na 18prestav brez vsakega vzmetenja pa še bremze so bl slabe tko da če je bla kšna večja dolina sm šov raj kr peš dol, da o feltnah sploh ne govorimo >:D.Tko da jest bom verjetn kr hitr zadovoljen.Edin bi pa prosu če mi lohka mal poveste o opremi ker jest nč ne vem o tem npr kaj je xt oprema? (al pa kšn link bi bil ql)

Caligula ::

Ma lej, ti neke azlike med povprecnim pa dobrim gestelom sploh dojelk nebi. Pa bodi vesel, da je tako.
Poglej malo po Bolhi pa tukaj folku, ki se spozna povej cene,.. pa naj ti povejo ce se splaca,..

Drugac pa povej-a ti isces mountainbike, citybike, trekking kolo,..

Kam bi se sploh vozil? Po cestah, v hribe,..?

Witboy ::

Hm... za po ljubljani se ti res ne splača kupit kolesa za vec kot 100k
Glede kvalitete okvirjev je pa tak... eni so bol prozni drugi manj... sam to ne bos opazil za po mestu je vseen... glede opreme glej tak... ce se misl vozt cca 1000km na leto si nabavi nekje v rangu Deore... boljse ne rabis... pa ne si prevec pisanega kupit... ves, prej pade v oko krivorokcem... pa se to ne, budale vole šareno ;)

PrimozR ::

Če hočte ''mehk'' geštel, kupte CF, tian, dobri stari ''želez'' ker aluminijasti so bl togi.
Drgač pa za 4 leta starga XT 100k?????????? Pa ka ste nori???????? Še 50k ne vem če bi dal. jesen naročiš komplet XT bicikel npr. Scott team Racing (to bom gutov jest naredu >:D ) pa maš še izbiro disk/V-brake (saj letos je blo) pa dobiš tm ene 35-40% popusta pa je. Kolk je to cnej od 500k (V-brake) al pa 600k (disk) pa sami zračunejte. Itak so pa V-brejki tolk dobri, da ni treba diskov, sploh k se zej že tolk kvalitetne gumice dobijo, da primejo bl al mnj v vsakmu vremenu. Ritchey je zakon pr teh stvareh. Sam mam zj rdeče gumice in u dežju al pa blatu nism meu najmanšga problema.
Aja, disk verzija ma hidravlične diske (edin kar se splača-mehanski so prbližn isti k.... kt V-brake)

K0K0 ::

Ja jest bi se ubistvu povsod mal vozu uglavnem po asfaltu občasno tud kšn makedam tko mal po naravi sej veste tko mal rekreativno.

Pa nehejmo glede kraje ker ga ne mislim kr nekje puščat doma pa tud menda ne bo zginu čeprov nkol se ne ve. Drgač pa tak kolo za 5k že mam:D.

PrimozR ::

Pol bo najbolš kr trekking pomojem. Ampk kle ti ne morm pomagat, ker sm okol trekkingov zgubljen.

Witboy ::

Ma ce se odlocis za zelo dobro trekking kolo to pomeni ze hibrida... das max 130k in zelo dobro opremljenga... vec pa po moje ne rabis :)

Glede diskov... ce ne kupis hidravlicnih, jih sploh ne kupuj... ker so slabs kot pa V-brake... za ta dnar si pol res umisls kake XT al pa XTR V-brake k so res full kakovostni... Ce pa bos kupoval kake diske pa niti pod najmanjso idejo ne pride da bi kake shimano diske nabavlu al pa kej podobnga k je klump... Pol si nabav kake Hayes al pa kej slicnga... seveda ce mas dnar :)

jype ::

Ja, XT ali XTR v-brake in tardece ritchey ploscice so zakon. Jaz sicer nisem nikoli vozil z diski, ampak tudi ne cutim potrebe, te bremze zdrzijo vse. Pa niso tolk drage, da bi se ob tla metal, nove v stacuni so 10 jurjev + 2 jurja za gumice, pa se se da zdilat.

Jaz sem zadovoljen s tistim nakupom 100k za scotta z XT. Ni slo tolk za to a je kolo vredn tega dnarja kot to da je dober gestel in da je zajebano najt gestel, na katerem se tocno dobro pocutis, in deklica se je samo vsedla gor in rekla "vzamemo".

Aja, ce bi se rad vozu po makedamih in asfaltu in bolj na izi, potem kupi kar treking, ker je bolj prijetno. Ce mas rad vozit v klanc, potem pa rajsi MTB, ker se precej drugac sedi na takem okvirju in naceloma lazje prtiskas. Po asfaltu ga seveda ni cez specjalko :) Pazi da preden bicikl kupis se gor vsedes, mal sprobas (ce se nisi vozu take vrste kolesa se bos moral mal navadit, ampak hitro ti bo jasno ce ti je bicikl prav). Vseeno je najbolje ce vzames s seboj se koga ki se spozna, da ti bo povedu na kaj pazi pri rabljenih ali pa novih.

K0K0 ::

No pol bom pa kr trekking vzev.
A če ma kolo xt opremo potem je to vse tole (slikca) ? A to se bi dublo kej rablenga za 70-80 jurju? Na žalost ne poznam nobenga ki bi se kej spoznov na kolesa sej tist bom že vidu če je kej zjahan sam na tip opreme se pa ne spoznam. A pol gledam za kolesa z xt?

Witboy ::

Jst sicer z XT opremo se nisem videl treking koles... ker pac niso narejena za take napore... po moje bos najdu maximalno deore oz. deore LX, kar je tudi vec kot dovolj...
Pa tut v tem cenovnem razredu se bo kaj najdlo ;)

PrimozR ::

Morš se zavedat da je XT že zlooooooooo dobra oprema. Je 2. najbolša pr Shimanu (XTR je najboljša). Nova kolesa s komplet XT so tm okr400-500k. Odvisn od firme. Sm že vidu tut BH (če boš gledu XC kolesa, se zlo splača ta firma ker je dobra (baje majo geštele z dvojnimi stenami) pa pocen. Komplet XT pa tubless felge za 350k. Sam je pa mel mehanske XT diske... Je pa tko, če kupuješ rablen OBVEZNO NE od tekmovalca. To so najbl zjahana kolesa. Sploh ne morš verjet da se loh u enmu letu al pa dveh kolo tolk unič. Če mislš kolesart se skeširi za 200k, kup Deore (4. pr shimanu) pa boš mel bicikel za ene par let če se ga boš mal merku pa ga redno pucu pa mazu pa tak. Sam povej mi iz kje si prosm.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 422 23 24 25 )

Oddelek: Šport
1243167250 (173) energetik
»

kje kupiti kolesa? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5011191 (9506) K0K0
»

KAKO vam je bilo ukradeno kolo?

Oddelek: Loža
253651 (2863) SmoKey
»

Kolo - 80k - Help!

Oddelek: Loža
181572 (1223) Mercier
»

Kje kupiti kolo?

Oddelek: Loža
274691 (4377) ziga7

Več podobnih tem