Forum » Na cesti » Dogodki na cestah
Dogodki na cestah
Liker ::
CrniE, vsi smo pod kozo krvavi, lokalci in nelokalci.
Sem se pred nekaj dnevi peljal po stari cesti iz Postojne proti Logatcu cez Planino. In mi je neka kokos v crnem Touranu konstantno vozila par metrov za zadkom mojega avtomobila. In da, vozil sem striktno po omejitvah (+- 5km/h). Ko sem prisel pa do tistih serpentin pred planinskim poljem, sem se pa odlocil da bom pac malo bolj dinamicno zapeljal cez ovinke, da se je vsaj potem za naslednji del poti malo znebim. Kokos pa je zacela mocno pretiravati v ovinkih, dokler ni na tretji serpentini skoraj odletela v ograjo (jo je kar lepo odneslo pocez). Ne vem kaj je zenska hotela dokazat, ampak riskirala je svoje (in potecialno se od koga nasproti vozecega) zivljenje. Jaz si z malo boljsimi in sirsimi pnevmatikami pac lahko privoscim malcek vec, in glede na to koliko km delam vsak teden, tudi precej tocno vem koliko moj avto zmore v kaksnih pogojih. Ocitno pa je kaksnim lokalcem pod castjo ce nek ljubljancan vozi hitreje cez ovinke kot oni! Se to, ga. Kokos je bila lokalnega izvora, saj je kasneje v Planini zavila k neki hisi. (Kljub temu da sem vozil na zgrojnih mejah omejitev me je namrec spet ujela...)
Sem se pred nekaj dnevi peljal po stari cesti iz Postojne proti Logatcu cez Planino. In mi je neka kokos v crnem Touranu konstantno vozila par metrov za zadkom mojega avtomobila. In da, vozil sem striktno po omejitvah (+- 5km/h). Ko sem prisel pa do tistih serpentin pred planinskim poljem, sem se pa odlocil da bom pac malo bolj dinamicno zapeljal cez ovinke, da se je vsaj potem za naslednji del poti malo znebim. Kokos pa je zacela mocno pretiravati v ovinkih, dokler ni na tretji serpentini skoraj odletela v ograjo (jo je kar lepo odneslo pocez). Ne vem kaj je zenska hotela dokazat, ampak riskirala je svoje (in potecialno se od koga nasproti vozecega) zivljenje. Jaz si z malo boljsimi in sirsimi pnevmatikami pac lahko privoscim malcek vec, in glede na to koliko km delam vsak teden, tudi precej tocno vem koliko moj avto zmore v kaksnih pogojih. Ocitno pa je kaksnim lokalcem pod castjo ce nek ljubljancan vozi hitreje cez ovinke kot oni! Se to, ga. Kokos je bila lokalnega izvora, saj je kasneje v Planini zavila k neki hisi. (Kljub temu da sem vozil na zgrojnih mejah omejitev me je namrec spet ujela...)
Saladin ::
KandazaR je dober point omenil - ni enaka šola vožnje v velikem ali manjšem mestu.
Sam sem se prvič sam vozil po dvopasovnem rondoju šele v Ljubljani ali Zagrebu. Da ne omenim meščanske gužve in večpasovnih cest. Je bilo kar nekaj švicanja in trobenja ob menjavanju pasov.
Ampak potem sem se navadil - ljudje vedo, da bom v novem kraju vsaj pol ure zamujal, ker bom v vsakem drugem križišču napačno zavil (pa se obrnil, popravil, pa jovo na novo). Kaj mi pomaga tabla na samem križišču, ko pa so vsi pasi polni, da se ne morem potem prestrojit.
Samo prava težava tukaj ni, da ne znaš vozit, le da ne veš, kam je treba it. Če avto nima lok. reg. tablice, potem že vete zgodbo. Zato mu dajte takemu vozniki malo več prostora in potrpljenja. Kajti to bi znal biti jaz.
Sam sem se prvič sam vozil po dvopasovnem rondoju šele v Ljubljani ali Zagrebu. Da ne omenim meščanske gužve in večpasovnih cest. Je bilo kar nekaj švicanja in trobenja ob menjavanju pasov.
Ampak potem sem se navadil - ljudje vedo, da bom v novem kraju vsaj pol ure zamujal, ker bom v vsakem drugem križišču napačno zavil (pa se obrnil, popravil, pa jovo na novo). Kaj mi pomaga tabla na samem križišču, ko pa so vsi pasi polni, da se ne morem potem prestrojit.
Samo prava težava tukaj ni, da ne znaš vozit, le da ne veš, kam je treba it. Če avto nima lok. reg. tablice, potem že vete zgodbo. Zato mu dajte takemu vozniki malo več prostora in potrpljenja. Kajti to bi znal biti jaz.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
msjr ::
Kajti to bi znal biti jaz.
Pa jaz tudi, sem že dolgo nazaj naredil neumnost v Milanu, ko nisem opazil da v krožnem križišču nimaš prednosti pred vozili, ki se vključujejo vanj. Kot sem ugotovil kasneje so taka križišča v Italiji kar pogosta.
imagodei ::
Saladin,
sranje je samo to, ker gredo tablice zadnje čase skupaj z vozilom ob prodaji. Tako da ne veš več, kdo je lokalec in kdo ne...
sranje je samo to, ker gredo tablice zadnje čase skupaj z vozilom ob prodaji. Tako da ne veš več, kdo je lokalec in kdo ne...
- Hoc est qui sumus -
b ::
Kajti to bi znal biti jaz.
Pa jaz tudi, sem že dolgo nazaj naredil neumnost v Milanu, ko nisem opazil da v krožnem križišču nimaš prednosti pred vozili, ki se vključujejo vanj. Kot sem ugotovil kasneje so taka križišča v Italiji kar pogosta.
Ja, to zna bit kar nerodno. Meni se je prvič zgodilo ko sem bil v Padovi. S partonskim avtodomom :) Pri nas te pač naučijo, da ima vedno prednost tisti v krožišču, a ni povsod tako. Sem kar malo debelo gledal, ko sem se pripeljal naokrog, pa kar naenkrat trikotniki na tleh čez vse pasove v krožišču.
Taras_Bulba ::
Včeraj na AC smer Koper-Ljubljana, jaz na prehitevalnem s 150, mimo mene (med avtom in odbojno ograjo) pa dva motorista ene 170... par cm od špegla.
šernk ::
Včeraj na AC smer Koper-Ljubljana, jaz na prehitevalnem s 150, mimo mene (med avtom in odbojno ograjo) pa dva motorista ene 170... par cm od špegla.
kaj si pa delal na prehitevalnem pasu s tako majhno hitrostjo
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
solatko ::
Drugače pa malo v špegle glej, kaj se dogaja za tvojo ritjo, saj ni važn kolk greš, je zadaj lahko kdo hitrejši, pa ko prehitiš spizdi na vozni pas, ne da te mormo z motorji dol metat.
T0RN4D0 ::
No ja, če so pasovi polni je treba tud z motorjem mal počakat, sej ne da rabiš od nule do 170 deset sekund, če morš slučajno spustit na 130 za neki časa pa tudi preživiš. Čeprav je pa res da majo ljudje kr v glavi pošlihtane pasove tko po hitrostih, tud če so počasnejši 99% folka ni šans da gre na levi pas v kak klanec recimo kjer je tretji pas, tud če je ta prazn, če grejo hitreje od 130 se nalimajo na prehitevalnega magar pr prazni cesti, pol pa debelo gledajo ko jih folk po neki časa začne prehitevat po desni. Sm že vidu kandidatko ko je sam mal čudn pogledala in dokler smo še lahko vidl zadi se ni spravla pr praktično popolnoma prazni AC na desni pas. Peljala se je pa kakšnih 110-120 :)
Kar se tiče pa delanja izpitov v raznih mestih- glede na to da izpita do takrat še nimaš je običajno precej nerodno hodit že do najbližjega mesta če si nekje vmes doma, ker se moraš kr precejtkrat spravit na vožnje, nikjer te pa ne naučijo vsega tako kot se pač sam naučiš z izkušnjami. Dobro, tud jst sm delu izpit v Krškem, semaforjev ni veliko, so pa, krožišča so, AC je, je pa res da se da več al manj vse naučit na pamet, če si dost blesav da ne osvjiš tistih par pravil ki jih maš v prometu za upoštevat. Seveda se pol loviš po lublani, pasovi za razvrščanje so postavljeni in označeni tako da moraš res vedet na pamet kaj gre kam, drugače v običajni vsakodnevni gužvi obračaš ko bumbar če nimaš res sreče da vedno zadaneš pas. Vsaj pri meni je blo tako, no shame in that. In tako kot se lublančanom zdi samoumnevno da človek ve na katerem pasu mora bit že pol kilometra prej če se hoče gladko nekam prpelat, tko se tud jst včasih mal prekrižam ob kakšnih cakah ki so na naših cestah, kakšni lukni ki jo vsak domačin že podzavestno obvozi, kakšnem čudnem križišču in podobno. Sej je normalno da te v avtošoli ne naučijo vsega, tko kot te v šoli načeloma ne naučijo vsega za kar si kasneje zadolžen na delovnem mestu- dobiš pa dovolj predznanja da se lahko samozavestno podaš v neko področje, okvirno veš za kaj se gre in v bistvu s pomočjo tega predznanja kar hitro osvojiš področje. Itak je pa promet z razlogom zasnovan da je vse deluje tako počasi ko se enkrat navadiš vožnje- ampak za večino prometnih nesreč se morta srečat 2 "nesposobna" (oziroma kombinacije z nepazljivostjo, utrujenostjo, neprilagojenostjo...) da pride do nesreče- tud če nekdo zajebe se v večini primerov še da popravit situacijo če so ostali okoli njega dovolj pozorni in pravilno odreagirajo. Seveda to ne velja vedno, ampak v veliko primerov mislim da je tokar res.
Kar se tiče pa delanja izpitov v raznih mestih- glede na to da izpita do takrat še nimaš je običajno precej nerodno hodit že do najbližjega mesta če si nekje vmes doma, ker se moraš kr precejtkrat spravit na vožnje, nikjer te pa ne naučijo vsega tako kot se pač sam naučiš z izkušnjami. Dobro, tud jst sm delu izpit v Krškem, semaforjev ni veliko, so pa, krožišča so, AC je, je pa res da se da več al manj vse naučit na pamet, če si dost blesav da ne osvjiš tistih par pravil ki jih maš v prometu za upoštevat. Seveda se pol loviš po lublani, pasovi za razvrščanje so postavljeni in označeni tako da moraš res vedet na pamet kaj gre kam, drugače v običajni vsakodnevni gužvi obračaš ko bumbar če nimaš res sreče da vedno zadaneš pas. Vsaj pri meni je blo tako, no shame in that. In tako kot se lublančanom zdi samoumnevno da človek ve na katerem pasu mora bit že pol kilometra prej če se hoče gladko nekam prpelat, tko se tud jst včasih mal prekrižam ob kakšnih cakah ki so na naših cestah, kakšni lukni ki jo vsak domačin že podzavestno obvozi, kakšnem čudnem križišču in podobno. Sej je normalno da te v avtošoli ne naučijo vsega, tko kot te v šoli načeloma ne naučijo vsega za kar si kasneje zadolžen na delovnem mestu- dobiš pa dovolj predznanja da se lahko samozavestno podaš v neko področje, okvirno veš za kaj se gre in v bistvu s pomočjo tega predznanja kar hitro osvojiš področje. Itak je pa promet z razlogom zasnovan da je vse deluje tako počasi ko se enkrat navadiš vožnje- ampak za večino prometnih nesreč se morta srečat 2 "nesposobna" (oziroma kombinacije z nepazljivostjo, utrujenostjo, neprilagojenostjo...) da pride do nesreče- tud če nekdo zajebe se v večini primerov še da popravit situacijo če so ostali okoli njega dovolj pozorni in pravilno odreagirajo. Seveda to ne velja vedno, ampak v veliko primerov mislim da je tokar res.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Saircor ::
en model zgreši izvos za nekem malo večjem rondoju in gre v rikverc vozt.. nemorš da vrjamš..
kriko1 ::
Pri meni pa že nekaj časa nazaj sta pripeljala dva italijana v nasprotni smeri po krožnem križišču.
Naenkrat mi mi bilo preveč jasno, sem začel takoj gledat da nisem jaz zgrešil smeri (ne, nisem).
Naenkrat mi mi bilo preveč jasno, sem začel takoj gledat da nisem jaz zgrešil smeri (ne, nisem).
perci ::
V petek sem šel čez Vršič in parkrat mi je po mojem pasu veselo nasproti pripeljalo nekaj avstrijskih motoristov, tako da sem moral zavirati.
para: celovška nima prehitevalnega pasu, ampak sta oba vozna, tako da se lahko mimo počasnejšega vozila pelješ tako po levi kot po desni. Ni nobenega razloga, da bi tistemu na levem pasu blendal - greš pač po desnem mimo - drugače kot na avtocesti.
para: celovška nima prehitevalnega pasu, ampak sta oba vozna, tako da se lahko mimo počasnejšega vozila pelješ tako po levi kot po desni. Ni nobenega razloga, da bi tistemu na levem pasu blendal - greš pač po desnem mimo - drugače kot na avtocesti.
T0RN4D0 ::
Hehe evo zdej ko spet delam kot kurir lahko vsak dan napišem kakšno nesrečo sm sreču na cesti. :) Ker ne vem če se mi kak dan zgodi da kakšnga sranja ne srečam.
danes? pri drami je nekdo zbil kolesarko
včeri? nekdo pr aškerčevi izsili trolo, zarad zaviranja (tik pred postajo) se prebrne ena bakica na troli [očitno ne tko nedložno, smo mogl prestopat ker so čakal polcaje in rešilca]
dva dni nazaj se je nekdo zaletu v direktorja
pa dvakrat sem šel s kolesom na šiht, in razmišlam da bi blo zanimiv posnet kak dokumentarc kak zgleda ko se po lj voziš s kolesom. edino kar še čakam je to da bo kakšna kolesarka steza speljana direktno v kakšen zid. na travnik so ene dve speljane po poti :)
danes? pri drami je nekdo zbil kolesarko
včeri? nekdo pr aškerčevi izsili trolo, zarad zaviranja (tik pred postajo) se prebrne ena bakica na troli [očitno ne tko nedložno, smo mogl prestopat ker so čakal polcaje in rešilca]
dva dni nazaj se je nekdo zaletu v direktorja
pa dvakrat sem šel s kolesom na šiht, in razmišlam da bi blo zanimiv posnet kak dokumentarc kak zgleda ko se po lj voziš s kolesom. edino kar še čakam je to da bo kakšna kolesarka steza speljana direktno v kakšen zid. na travnik so ene dve speljane po poti :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
profii ::
spotaknil bi se rad ob tiste ki trdijo, da kmečki ljudje ne znajo vozit. ko pa pride mestni osebek na vas, ga je pa po celi cesti dovolj, kot da je sam in nobenega drguega. že večkrat se moral močno odpeljati in ustaviti da so lahko prepotentni frajerli se peljali čez cel ovinek po sredini ceste.
je pa tudi veliko veliko ljudi ki po mestih delajo grozne napake.
saj izpit ni nujna stvar. kje piše da ga morajo vsi imeti? jaz osebno nebi dal izpita tistim ki ga niso sposobni narediti v 40-50 urah vožnje. poleg tega bi dal v avto šole šolo varne vožnje. kdor nebi znal obvladovati avtomobila ga tudi ni sposoben voziti. pa še učil bi jih da se vozi po sredini svojega pasu. aja pa še to...manjši kot je avto bolj po sredini se ga vozi...sm opazu.
PS:
zadnjič me izsili (na par metrov) z stranske ceste ena ženska s tvingom. na križišču zapeljem vzporedno z njo in odprem okno. una mi pa prav d sm se jst prehitr prpelu pa nevem še kaj...pol na konc mi pa še reče če jst nikol tko ne nardim. odnos pa tak.
je pa tudi veliko veliko ljudi ki po mestih delajo grozne napake.
saj izpit ni nujna stvar. kje piše da ga morajo vsi imeti? jaz osebno nebi dal izpita tistim ki ga niso sposobni narediti v 40-50 urah vožnje. poleg tega bi dal v avto šole šolo varne vožnje. kdor nebi znal obvladovati avtomobila ga tudi ni sposoben voziti. pa še učil bi jih da se vozi po sredini svojega pasu. aja pa še to...manjši kot je avto bolj po sredini se ga vozi...sm opazu.
PS:
zadnjič me izsili (na par metrov) z stranske ceste ena ženska s tvingom. na križišču zapeljem vzporedno z njo in odprem okno. una mi pa prav d sm se jst prehitr prpelu pa nevem še kaj...pol na konc mi pa še reče če jst nikol tko ne nardim. odnos pa tak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: profii ()
Taras_Bulba ::
@šernk & solatko
1. avtomobili na voznem pasu, ki sem jih prehiteval so vozili cca 100-110.
2. oba pasova sta bila polna, prehitevalni cca 150, vozni kot sem rekel cca 110.
3. pa še o spizdevanju na vozni pas in gledanju za ritjo. Če se ne motim je omejitev na AC 130 za vse (ok, pustimo razen šleperje in podobne reči). Kar sicer ne pomeni da ni treba gledat za seboj če voziš nad to omejitvijo. Če pa neke pametne možnosti za umikanje brez da bi izsiljeval povzročil verižno trčenje ni, potem ne mislim pred nikomer spizdevat in se umikat. In motorist nima kej prehitevat med ograjo in avtom (kasneje pa še kombijem), pa če ma še tolk mejhnega tiča.
1. avtomobili na voznem pasu, ki sem jih prehiteval so vozili cca 100-110.
2. oba pasova sta bila polna, prehitevalni cca 150, vozni kot sem rekel cca 110.
3. pa še o spizdevanju na vozni pas in gledanju za ritjo. Če se ne motim je omejitev na AC 130 za vse (ok, pustimo razen šleperje in podobne reči). Kar sicer ne pomeni da ni treba gledat za seboj če voziš nad to omejitvijo. Če pa neke pametne možnosti za umikanje brez da bi izsiljeval povzročil verižno trčenje ni, potem ne mislim pred nikomer spizdevat in se umikat. In motorist nima kej prehitevat med ograjo in avtom (kasneje pa še kombijem), pa če ma še tolk mejhnega tiča.
solatko ::
Preden se spraviš prehitevat je fajn pogledat, če niso na prehitevalnem pasu kakšne žareče leteče bombe (motoristi tam čez 230km/h), saj jo ob morebitnem trku tudi ti ne boš poceni odnesu. Omejitve so, toda..... V vsakem primeru je menjava pasu pred drugim vozilom, izsiljevanje. Če pa voziš normalno (sredina voznega pasu), je pa vedno za motorista prostor.
šernk ::
@šernk & solatko
1. avtomobili na voznem pasu, ki sem jih prehiteval so vozili cca 100-110.
2. oba pasova sta bila polna, prehitevalni cca 150, vozni kot sem rekel cca 110....
očitno nisi prepoznal sarkazma v mojem postu
sicer pa v zadnjih 14 dneh sem zelo malo na cesti vsega sem bil 3x in kaj lahko rečem??
2 uri od tega sem se dobesedno skoraj usral ko sem prišel do polovice ovinka, nasproti mene že drugič (od 3x ko sem šel tam v zadnjih 14 dnevih) na istem mestu popolnoma po mojem pasu tovornjak, če jaz ne bi zaviral me trenutno ne bi bilo tu. saj ne rečem 10cm čez črto, vendar več kot 1m je pa malo preveč se vam ne zdi??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Taras_Bulba ::
@šernk Se mi je dozdevalo da bi znal bit sarkazem, samo kaj veš, vsak je najpametnejši in vsakomur je nekdo drug na cesti odveč.
@solatko js sm že bil na prehitevalnem pasu, tako kot avto pred mano, kot kombi 50 m naprej in par avtov za mano. Pač smo vozili hitreje, kot tisti na voznem in smo se potem tudi ko je bila prilika umaknili vsi nazaj. Ni takrat noben ven skakal pred motoriste. Nočem pa pomislit kaj bi se zgodil če bi med prehitevanjem kombija bli priča nenadnemu sunku burje. Ker mirno ozračje lih ni blo.
lp, pa varno vožnjo.
@solatko js sm že bil na prehitevalnem pasu, tako kot avto pred mano, kot kombi 50 m naprej in par avtov za mano. Pač smo vozili hitreje, kot tisti na voznem in smo se potem tudi ko je bila prilika umaknili vsi nazaj. Ni takrat noben ven skakal pred motoriste. Nočem pa pomislit kaj bi se zgodil če bi med prehitevanjem kombija bli priča nenadnemu sunku burje. Ker mirno ozračje lih ni blo.
lp, pa varno vožnjo.
Igla_63 ::
Danes grem lepo z nakupovanj domov in mi na magistralni cesti stoji ena skalca (ne prevelika, ampak toliko da sm se jo ustrasu) in seveda kr fajn pržlajfam k so na drugem pasu avti prihajali. En talent za mano pa kr fiju mimo mene in skale v škarje.
In se nekaj glede tistih krožnih križišč... eni so delali izpite pred 20-30 leti k takrat sploh ni blo še krožnih križišč zato tud ne vejo kako peljat (seveda danes tam ni nkol nobenega policaja ki bi to preverju)
In se nekaj glede tistih krožnih križišč... eni so delali izpite pred 20-30 leti k takrat sploh ni blo še krožnih križišč zato tud ne vejo kako peljat (seveda danes tam ni nkol nobenega policaja ki bi to preverju)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Igla_63 ()
zee ::
ma dejte no, komplicirate s temi krozisci. nic posebnega niso. pozoren je potrebno biti pri vstopu, menjavi pasu in izstopu. je to kaj drugace od navadnih krizisc?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
BluPhenix ::
je to kaj drugace od navadnih krizisc?
A se ti hecaš? V neoznačenem klasičnem križišču ima prednost desni, v krožnem desni nima prednosti, saj so na ne prednostni tisti, ki vstopajo. V krožišču moraš pred izvozom vedno dati smerokaz, tudi če greš ven na izhodu, ki je vzporeden tistemu, po katerem si prispel. V klasičnem križišču so lahko različne prednostne ceste, v krožišču je le ena, obroč, ...
Križišči sta si še kako različni in marsikomu delajo krožišča težave.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Tear_DR0P ::
sami talenti, ki na podlagi tablce ločite boljše in slabše voznike - nič čudnega da je stanje na cestah kot je. sam načeloma tudi an glas bentim nad ljudmi, ki vozijo krepko pod omejitvami - ampak včasih se preprosto moraš - ker se na avtu zgodi napaka in moraš vsaj do postaje počasneje (ker pa je po LJ ustavljanje na postajah prepovedano, je treba še dlje, tudi čez celo celovško) - in počasneje se smeš peljati - če to razmere zahtevajo
je pa res, da se lahko lepo odstraniš na desni rob desnega pasu, da te ostali mirno prehitijo
je pa res, da se lahko lepo odstraniš na desni rob desnega pasu, da te ostali mirno prehitijo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
LeXani ::
Najbolj "živčni" pa so tovornjakarji. Danes sem se peljal iz Ljubljane proti Novemu mestu..lepo sproščeno peljem po omejitvah (90), predmano je vozila še ena tipica, nakar pride za mano tovornjak..vozi nekaj časa 1m za mano, potem začne neki blendat tip..pizda kaj mu ni jasno?? Iz same kulture sem se potem umaknil na en odsek, in ga spustil naprej...pa saj to nemorš vrjet..
Čas prve prijave 04.11.2005
aljazh ::
Na relaciji LJ - NM (kjer ni avtoceste) je hitra cesta in omejitev 100 km/h. Sicer to ne opravičuje ravnanja tovornjakarja, ampak samo za tvojo informacijo, da boš vedel za drugič.
A.J. ::
Danes, nekje na poti iz primorske proti notranjosti Slovenije, na avtocestim seveda, me je dvakrat izsilil tovornjak. Enkrat je eden zapeljal na prehitevalni pas samo par metrov pred menoj, k sreči nisem vozil hitreje kot cca 120, a sem vseeno konkretno pohodil zavoro, punca pa se je vkopala v svoj sedež
Drugi pa je zapeljal malo več metrov pred menoj (~15) in je prehiteval tri tovornjake pred seboj na razdalji nekaj več kot 5 km. Mislim, da ni potrebno omenjati dooolge kolone, ki se je nabrala za njim.
Drugi pa je zapeljal malo več metrov pred menoj (~15) in je prehiteval tri tovornjake pred seboj na razdalji nekaj več kot 5 km. Mislim, da ni potrebno omenjati dooolge kolone, ki se je nabrala za njim.
solatko ::
Punci daj telefon in naj takoj pokliče policaje, če pa imaš fotoaparat pa še par slikic ali filmček - sem tko naredu pa ga je prvi policaj, ki je pripeljal za nami (modra luč, sirena) lepo odpeljal na prvem izhodu (klical na uvozu za Postojno, dol ga je potegnu na Uncu). Včasih so policaji blizu, pa zlo hitro reagirajo. Ko me je izsilu, peljal sem nekaj čez 130 z okoli 80, sem nalašč vozil za njim, saj bi ga lastnoročno napizdu ob prvem postanku, če ne prej na cestninski postaji.
kmetek ::
Tovornjakarji vozijo 110-120, imajo pa nalepko 80 ali 90.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
AngelOfDeath ::
Tovornjakarji vozijo 110-120, imajo pa nalepko 80 ali 90.
blokado bi naj imeli na cca 95km/h, jaz še do danes na cesti nisem videl niti enega, ki bi vozil hitreje.
edit: Slovnica
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
w00tnes ::
Če bi vozili 120 nebi bilo slabo, tako se pa prehitevajo v breg in eden vozi 80 drugi pa 81... potem se pa vleče kolona 5km daleč :\
Narediti bi morali skrajno levi pas (če je slučajno dosti tovornjakov, da niso izvozi zaprti) samo za tovornjake, če se pelje po katerem drugem pasu 5.000eur kazni in zaplemba tovora!
Narediti bi morali skrajno levi pas (če je slučajno dosti tovornjakov, da niso izvozi zaprti) samo za tovornjake, če se pelje po katerem drugem pasu 5.000eur kazni in zaplemba tovora!
LeXani ::
Saj to ne moreš verjet. Pravkar sem izvedel, da se je ubil 25letni fant, v bližini mojega kraja (Cerknica).
Fanta sem sicer tudi poznal na videz..
Fanta sem sicer tudi poznal na videz..
Čas prve prijave 04.11.2005
Utk ::
Tovornjakarji vozijo 110-120, imajo pa nalepko 80 ali 90.
blokado bi naj imeli na cca 95km/h, jaz še do danes na cesti nisem videl niti enega, ki bi vozil hitreje.
Imajo avtobusi tudi kakšno blokado? Enkrat sem imel prikolico na avtu in sem se vozil 115-120, ko me je prehitel nek bosanski voz. Sej vem, da zmorejo, ampak kako za boga si upajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
c00L3r ::
Vinjen 17-letnik za volanom
Koprski policisti pa so imeli opravka z voznikom, ki za volan sploh ne bi smel sesti. Star je komaj 17 let, bil pa je tudi vinjen. Napihal je namreč kar 0,79 mg/l oziroma 1,60 promila. Spomnimo, za to je zagrožena kazen 950 evrov in odvzem 18 kazenskih točk. Policisti so mladeniča priprli, z njim se bo ukvarjal sodnik za prekrške, so sporočili s koprske policijske uprave.
17-letnik se je ob 23. uri zaradi prekratke varnostne razdalje zaletel v avtomobil pred sabo. Zatem se je skupaj z lastnikom avta, ki ga je vozil, 25-letnim Ljubljančanom, še fizično spravil nad udeleženko. Posebej nasilen je bil starejši, ki jo je udaril in odrinil. Policisti so mu napisali položnico.
Kopirano iz 24ur
Mislim kako idioti so eni. Take bi res trebalo premlatit tak, da bi ostali brez vseh zob (vsaj).
BluPhenix ::
Brez zob ne, ker s trem ne rešiš nič, pač pa doživljenjska prepoved delanja izpita in ob naslednjem prekršku vožnje brez izpita sedenje za nekaj časa, ali pa n let prostovoljnega dela.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
sniffo ::
@ kmetek: ne vem kakšne tovornjake imate v vaših koncih, da vozijo 110km/h. A ubogateni uran prevažajo? Lahko rečem, da dosti vozim po Slo in EU, pa se ne spomnem kdaj sem nazadnje videl tovornjak drveti s takšno hitrostjo.
Krožna križišča niso nobena znanost in ne vem zakaj bi tisti, ki so pred 30imi leti delali izpit imeli težave? Zanimiva izkušnja pa je recimo krožno križišče v Parizu na Elizejskih poljanah. 8 ali 9 pasov, brez vsakih črt. Vsak pazi na to, da koga ne zadane in stvar čist lepo laufa. Drugače pa tudi krožišča s semaforjem niso redka ...
Krožna križišča niso nobena znanost in ne vem zakaj bi tisti, ki so pred 30imi leti delali izpit imeli težave? Zanimiva izkušnja pa je recimo krožno križišče v Parizu na Elizejskih poljanah. 8 ali 9 pasov, brez vsakih črt. Vsak pazi na to, da koga ne zadane in stvar čist lepo laufa. Drugače pa tudi krožišča s semaforjem niso redka ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sniffo ()
zee ::
My point exactly.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Saladin ::
ne vem kakšne tovornjake imate v vaših koncih, da vozijo 110km/h
Tudi tukaj na Dolenjskem je to redna praksa.
Avtobusi in tovornjaki z 130 kmh (če so zmožni, seveda).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Utk ::
Seveda, ker po Dolenjski se vozi cel Balkan. Tam imajo pa malo drugačne zakone. Drugače si res ne znam razložit avtobuse pri +120.
aljazh ::
Heh, zadnjič me je od Biča proti Lj "lovila" ena rumena Scania s polpriklopnikom, bolgarska registracija, pri čemer sem jaz vozil 120-130, tovornjak pa se mi je na trenutke dobesedno limal na zadek. Prehiteval je avte kot za stavo, šele na višnjegorcu je ostal zadaj. Pred razcepom Golovec pa sem spet videl v ogledalu, kako se približuje rumena gmota.
zee ::
Bolgarski, romunski, madžarski in poljski polpriklopniki = groza in obup!
kot bi imeli celotno cestišče samo za sebe, prehitevanje na čudnih koncih 'nu krajih, itd. itd.
kot bi imeli celotno cestišče samo za sebe, prehitevanje na čudnih koncih 'nu krajih, itd. itd.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
T0RN4D0 ::
Zanimivo je videt kak bus k leti 130+. Kaj si je pri tem za upat pa niti ne vem, ni nek big deal za primerno zmogljiv bus. Tovornjaki pa se pa itak vozjo cca 110 vsi po mojih izkušnjah. :>
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
šernk ::
z zakonom so omejeni na 100km/h (če se ne motim) in kateri tovornjaki vozijo več ne vem, tu pa spet nastopi ustrezen nadzor
sicer pa učeraj grem iz kopra po AC. srebrn audi pride za mano, jaz na prehitevalnem cca 140km/h ker za vsak avto posebej, ki vozijo na razdalji 100m se ne bom umikal na vozni pas in čez 2 sec nazaj na prehitevalnega. no audi pride zadaj že preden me dohiti sem videl da je žmigal na veliko, zato sem se mu pač umaknil. OK ne more počakati niti 5 sekund, nato ga pa vidim kako veselo prehitava en osebni avto po voznem pasu, in nato zapelje direktno pred njega na prehitevalni pas. zaradi takšnih idiotov se potem vse skupaj dobesedno ustavi na avtocesti. prvi zavira, drugi zavira, tretji zavira še nekoliko bolj...itd na koncu pa gre vozni pas hitreje kot prehitevalni. in to le zaradi enega idiota ki se vrine v kolono
sicer pa učeraj grem iz kopra po AC. srebrn audi pride za mano, jaz na prehitevalnem cca 140km/h ker za vsak avto posebej, ki vozijo na razdalji 100m se ne bom umikal na vozni pas in čez 2 sec nazaj na prehitevalnega. no audi pride zadaj že preden me dohiti sem videl da je žmigal na veliko, zato sem se mu pač umaknil. OK ne more počakati niti 5 sekund, nato ga pa vidim kako veselo prehitava en osebni avto po voznem pasu, in nato zapelje direktno pred njega na prehitevalni pas. zaradi takšnih idiotov se potem vse skupaj dobesedno ustavi na avtocesti. prvi zavira, drugi zavira, tretji zavira še nekoliko bolj...itd na koncu pa gre vozni pas hitreje kot prehitevalni. in to le zaradi enega idiota ki se vrine v kolono
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
24ur.com> še fizično spravil nad udeleženko.
Upam, da bo poleg obilne in ostre kazni vsak še vsaj 200k ojro plačal dekletu.
Tolk, da si bosta predstavljala, kaj se to prav dekleta pretepat.
Upam, da bo poleg obilne in ostre kazni vsak še vsaj 200k ojro plačal dekletu.
Tolk, da si bosta predstavljala, kaj se to prav dekleta pretepat.
T0RN4D0 ::
heh, dans sm sreču enga šumaherja z X5 na obvoznici. Prvo se mi zalima za rit ker sta se 2 kamiona prehitevala, ko se kamijon umakne je sicer ostal za mano ker sm ruknu iz 5 v 3tjo, pol pa samo gas, mimo mene po levi, naslednjega prehitel po odstavnem, naslednjega po voznem, pa spet na odstavnega, direkt na prehitevalnega... Je zgledalo direkt kot v kakem filmu.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
BluPhenix ::
Ja podobno izkušnjo sem imel jaz danes, nekdo z Hondo Civic CE registracija. Malo po prehitevalnem, malo po voznem malo pa po počasnem pasu. Neverjetni so.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Valvoline ::
Ja,enim se pač preveč mudi.
Pol pa ni čudn da vsak dan poročajo o žrtvah v prometu. zakaj pa sploh prodajajo avte ki grejo tudi do 300km-h če pa je max dovoljena hitrost 130?
:=)
Policija ponavad pa hapsa tiste ki pač prekoračijo hitrost za bednih 10 ali 20kmh,tisti ki šibajo 200kmh in več pa nikol niso kaznovani.
Večinoma so to sinčki politikov,tajkunov in močnih privatnikov za katere zakon ne velja.
Pol pa ni čudn da vsak dan poročajo o žrtvah v prometu. zakaj pa sploh prodajajo avte ki grejo tudi do 300km-h če pa je max dovoljena hitrost 130?
:=)
Policija ponavad pa hapsa tiste ki pač prekoračijo hitrost za bednih 10 ali 20kmh,tisti ki šibajo 200kmh in več pa nikol niso kaznovani.
Večinoma so to sinčki politikov,tajkunov in močnih privatnikov za katere zakon ne velja.
Jackal ::
Pri nas je promet in ceste v k**** in počasi me bo prav strah še vozit po Sloveniji.
Par dni nazaj sem se vozil po Kanadi. Sicer me je bilo sprva kar malo strah tistih 5-pasovnic po Torontu, ampak ko skapiraš sistem, je pa super. Omejitev na njihovih večpasovnicah je večinoma 100km/h. Kazni za prehitro vožnjo so astronomske (še veliko bolj kot pri nas). In tistih 100km/h vozijo vsi... avtomobili, motoristi, tovornjaki in promet teče neverjetno tekoče. Poleg tega v nekaj več kot 1000km nisem zasledil nobenega blendanja.
Par dni nazaj sem se vozil po Kanadi. Sicer me je bilo sprva kar malo strah tistih 5-pasovnic po Torontu, ampak ko skapiraš sistem, je pa super. Omejitev na njihovih večpasovnicah je večinoma 100km/h. Kazni za prehitro vožnjo so astronomske (še veliko bolj kot pri nas). In tistih 100km/h vozijo vsi... avtomobili, motoristi, tovornjaki in promet teče neverjetno tekoče. Poleg tega v nekaj več kot 1000km nisem zasledil nobenega blendanja.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
KandazaR ::
Se stirnjam z predhodnikom. Ravno danes sem vozil po avtocesti pa vidiš prepotentnega slovenca, ki noro blenda tujcu, ki gre 140km/h po prihitevalnem mimo tovornjakov. Res kultura je porazna. Za slovenski trg bi onemogočiti, da lahko blendaš (samo nevem kako bi se to dalo naredit), pa trobljo bi morali tudi ven vzet, ker folk za vsako stvar trobi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
darkolord ::
Za slovenski trg bi onemogočiti, da lahko blendaš (samo nevem kako bi se to dalo naredit).
Enable Flashing = false
krneki0001 ::
Se stirnjam z predhodnikom. Ravno danes sem vozil po avtocesti pa vidiš prepotentnega slovenca, ki noro blenda tujcu, ki gre 140km/h po prihitevalnem mimo tovornjakov. Res kultura je porazna. Za slovenski trg bi onemogočiti, da lahko blendaš (samo nevem kako bi se to dalo naredit), pa trobljo bi morali tudi ven vzet, ker folk za vsako stvar trobi.
Men gre tut to na živce. Namesto, da bi vsi lepo enakomerno in dinamično vozil, jih večina vozi prepotentno in mislijo da je cesta samo njihova, drugi pa zaradi prepotentnežev vozijo prepočasi in potem imamo zastoje, pri katerih moraš bolj kot naprej, gledat kdo se ne bo do tvojega avtomobila ustavil zadaj in se takim izmikat proti odstavnem pasu ali pa proti sredini, da se on odpelje po odstavnem še 3 avte naprej, ker je imel preveliko hitrost, da bi se ustavil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 126155 (103177) | solatko |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 71849 (63569) | BigWhale |