Forum » Na cesti » Dogodki na cestah
Dogodki na cestah
A.J. ::
Pretiravati tudi ni treba s telimi kolonami pri vožnji malo pod omejitvijo. Če nekdo vozi 5 manj kot je omejitev nekje izven naselja, se ponavadi za njim ne nabere ravno kakšna strnjena kolona, kot se recimo za kakšnim traktorjem, ki vozi vsaj 30 pod omejitvijo. Zato mislim, da če pri omejitvi 90 voziš 85, ne bo nihče trpel, če bo vozil za teboj 5 km/h počasneje, kot mu je drugače dovoljeno. Če pa se ti prilepi na rit, pa je zelo zelo verjetno, da bi drugače vozil hitreje od omejitve in bi bil v prekršku.
Pa tudi glede časa: če prevoziš 100 km s hitrostjo 90 km/h porabiš za to 1 uro, 6 minut in 40 sekund, če pa voziš s 85 km/h, pa porabiš 1 uro, 10 minut in 35 sekund. Razlika je 3 minute in 55 sekund. Toliko časa še prehitro zabiješ nekje drugje, tako da res ni potrebe, da bi ga pridobival na cesti. Če te pa vseeno preveč moti, ga pa lahko še vseeno prehitiš, če ga želiš.
Če pa si eden izmed tistih, ki vozijo čez omejitev in jih takšnih vozniki motijo pri kršenju predpisov, boš pa veliko več časa, kot si ga pridobil s kršenjem predpisov, izgubil, ko te bodo modri dobili na radar.
Tako da še enkrat, ne pretiravajte. 85 pri omejitvi 90 NI oviranje prometa.
Pa tudi glede časa: če prevoziš 100 km s hitrostjo 90 km/h porabiš za to 1 uro, 6 minut in 40 sekund, če pa voziš s 85 km/h, pa porabiš 1 uro, 10 minut in 35 sekund. Razlika je 3 minute in 55 sekund. Toliko časa še prehitro zabiješ nekje drugje, tako da res ni potrebe, da bi ga pridobival na cesti. Če te pa vseeno preveč moti, ga pa lahko še vseeno prehitiš, če ga želiš.
Če pa si eden izmed tistih, ki vozijo čez omejitev in jih takšnih vozniki motijo pri kršenju predpisov, boš pa veliko več časa, kot si ga pridobil s kršenjem predpisov, izgubil, ko te bodo modri dobili na radar.
Tako da še enkrat, ne pretiravajte. 85 pri omejitvi 90 NI oviranje prometa.
Utk ::
Če se na prehitevalnem vozijo 100, ti pa po voznem voziš 120, to NI PREHITEVANJE. Prehitevanje po desni bi blo, če bi se oba vozila po prehitevalnem, potem bi šel pa en na voznega, mimo, in nazaj na prehitevalnega.
V prvem primeru je pa samo bedak, ki ne zna vozit.
V prvem primeru je pa samo bedak, ki ne zna vozit.
kixs ::
Sej se strinjam. Ampak on enostavno trdi, da se ima pravico peljat manj kot je dovoljeno, ker pac nikjer ni napisano, da se moras peljat po omejitvi. To govori na pamet, ker je v zakonu jasno napisano kako in kaj.
Zakon je jasno napisan. Lahko se peljes tudi manj, recimo 70km/h, ampak le, ce nobenega ne oviras. Se pravi, ne delas kolone. Zdej ali je 80 ali 85km/h oviranje ali ne, je stvar debate. Osebno me verjetno 85 ne bi motilo, 80 pa. Seveda imamo pravico prehitevat, ampak, ce se nabere kolona, potem se verjetno ne da lepo prehitevat in z oviranjem prometnega toka ogroza vse, ki bi ga hoteli prehitavat. Saj je prehitevanje najbolj nevaren manever v prometu!
Da ne bo zdaj kdo mislil, da sem nevem kaksen voznik. Vozim cisto umirjeno in vec ali manj skoz po predpisih. Mi pa gre na zivce, ce si nekdo neke predpise, ki jih niti ne pozna, razlaga po svoje in jamlje to njegovo pravico za sveto.
Na cesti NISMO sami in bi bilo lepo imeti malo spostovanja do ostalih udelezencev. Zato imamo predpise in ko nekateri zacnejo delati svoje predpise, gre vse narobe.
lp
Zakon je jasno napisan. Lahko se peljes tudi manj, recimo 70km/h, ampak le, ce nobenega ne oviras. Se pravi, ne delas kolone. Zdej ali je 80 ali 85km/h oviranje ali ne, je stvar debate. Osebno me verjetno 85 ne bi motilo, 80 pa. Seveda imamo pravico prehitevat, ampak, ce se nabere kolona, potem se verjetno ne da lepo prehitevat in z oviranjem prometnega toka ogroza vse, ki bi ga hoteli prehitavat. Saj je prehitevanje najbolj nevaren manever v prometu!
Da ne bo zdaj kdo mislil, da sem nevem kaksen voznik. Vozim cisto umirjeno in vec ali manj skoz po predpisih. Mi pa gre na zivce, ce si nekdo neke predpise, ki jih niti ne pozna, razlaga po svoje in jamlje to njegovo pravico za sveto.
Na cesti NISMO sami in bi bilo lepo imeti malo spostovanja do ostalih udelezencev. Zato imamo predpise in ko nekateri zacnejo delati svoje predpise, gre vse narobe.
lp
T0RN4D0 ::
Hm, 80 na števcu, je to realno pod 75, kar je bolj nadležno od traktorjev, ki so vsaj tako počasni da jih lahko povsod prehitiš. :)
nebivedu: pardon, nism vedu da so dakar gume dizajnirane kot neki idealnega za mokro cesto. po mojem zato ker se tam gonijo okol po puščavi?
nebivedu: pardon, nism vedu da so dakar gume dizajnirane kot neki idealnega za mokro cesto. po mojem zato ker se tam gonijo okol po puščavi?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
A.J. ::
kixs97: Saj vem, ampak problem je, da se praktično nihče ne bo umaknil, tudi če bovozil 60 pri omejitvi 90. Takšnih tudi jaz ne razumem, kakšne razloge imajo za počasno vožnjo, ampak očitno jih imajo :) To se sicer dostikrat sprašujem, zakaj se najdejo vozniki, ki po suhi ravni cesti kjer je omejitev 90, vozijo 60 ail 70. Cesta je primerna, avtomobili so praktično vsi, ki jih videvamo na cesti, zmožni prenesti takšno hitrost, pa tudi precej več, tako da praktično ni razloga za počasno vožnjo.
So pa tudi takšni, ki ti vozijo za ritjo pri 70 in pri 120. Govorim iz lastnih izkušenj :)
Lani sem se peljal domov iz Ljubljane in v naselju me je dohitela neka ženska in se mi prilepila na rit. Vozil sem seveda 50. Dobro, konec naselja, pospešim na 90, ženska pospeši praktično enako hitro na 90, kot bi gledal dirko formule 1 :) vozim nekaj časa 90 in čakam, kdaj me bo prehitela. Me po nekaj kilometrih ni, zato počasi spustim hitrost na 70 in se spravim ob desni rob, če bo mogoče dobila pogum za prehitevanje. Ne, ženska še vedno vozi tik za mojo ritjo. Jo malo opazujem in vidim, kako se vneto pogovarja s svojo mamo (domnevam, voznica je imela 40-50 let, sopotnica pa 60-80). Si rečem dobro, pa da vidimo, kaj se naredi, če pospešim na 120 (ja, vem, veliko čez omejitev, ampak cesta je bila ravna in suha, tako da ni bilo kakšne nevarnosti). In ženska spet v stilu F1 prilepljena na mojo rit vozi s 120 in se seveda še vedno vneto pogovarja s sopotnico :) Po nekaj sto metrih sem spustil hitrost nazaj na 90 in kmalu zavil s tiste ceste. Vem, da moje obnašanje ni bilo vzorno, ampak ker za nama ni bilo nikogar, se nisem mogel upreti temu, da sem naredil en majhen poskus, kako se bo odzivala. Vsekakor zanimiva in po svoje zabavna izkušnja :)
So pa tudi takšni, ki ti vozijo za ritjo pri 70 in pri 120. Govorim iz lastnih izkušenj :)
Lani sem se peljal domov iz Ljubljane in v naselju me je dohitela neka ženska in se mi prilepila na rit. Vozil sem seveda 50. Dobro, konec naselja, pospešim na 90, ženska pospeši praktično enako hitro na 90, kot bi gledal dirko formule 1 :) vozim nekaj časa 90 in čakam, kdaj me bo prehitela. Me po nekaj kilometrih ni, zato počasi spustim hitrost na 70 in se spravim ob desni rob, če bo mogoče dobila pogum za prehitevanje. Ne, ženska še vedno vozi tik za mojo ritjo. Jo malo opazujem in vidim, kako se vneto pogovarja s svojo mamo (domnevam, voznica je imela 40-50 let, sopotnica pa 60-80). Si rečem dobro, pa da vidimo, kaj se naredi, če pospešim na 120 (ja, vem, veliko čez omejitev, ampak cesta je bila ravna in suha, tako da ni bilo kakšne nevarnosti). In ženska spet v stilu F1 prilepljena na mojo rit vozi s 120 in se seveda še vedno vneto pogovarja s sopotnico :) Po nekaj sto metrih sem spustil hitrost nazaj na 90 in kmalu zavil s tiste ceste. Vem, da moje obnašanje ni bilo vzorno, ampak ker za nama ni bilo nikogar, se nisem mogel upreti temu, da sem naredil en majhen poskus, kako se bo odzivala. Vsekakor zanimiva in po svoje zabavna izkušnja :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A.J. ()
solatko ::
Včeraj okoli 18 ure relacija Zidani most - Ljubljana peljem prvi v koloni strogo po omejitvah - odprta cesta po števcu med 95 - 100, naselja 55 - 75 odvisno od tabel. Do Ljubljane me ni prehitel niti en avto, torej če prvi vozi po omejitvah (ne po števcu, temveč nekaj več), so nove kazni zgleda dosegle svoj namen. V koloni je bilo nekaj takih, ki z lahkoto dosežejo 200 in več. Osebno uživam v vožnji, če sem le prvi ali, če vozim za voznikom, ki zna voziti enakomerno, da nimam stalno oči na pecljih,kaj bo v naslednjem trenutku naredil. Uživam v vožnji po magistralkah in pogosto se zgodi, da pripeljem celo kolono v LJ, pa naj bo to iz primorske, štajerske ali zasavske smeri. Večina šoferjev nas uživa v enakomerni vožnji, če pa slučajno ceste ne poznam, pa iščem način, da vozim za kakšnim domačinom (normalnim), ki me brez stresov pripelje na cilj.
poweroff ::
Jaz sem opazil, da določeni ljudje izven naselja, kjer je omejitev 90 vozijo npr. 70. In se ne pustijo motit.
OK, si rečeš. Nekoliko bolj previdni vozniki.
Ampak potem je naselje in oni še vedno vozijo 70.
Pač vozijo konstantno ne glede na omejitve. In takih tudi ne srečaš tako redko.
OK, si rečeš. Nekoliko bolj previdni vozniki.
Ampak potem je naselje in oni še vedno vozijo 70.
Pač vozijo konstantno ne glede na omejitve. In takih tudi ne srečaš tako redko.
sudo poweroff
T0RN4D0 ::
Takšne ki se vozjo povsod ~70 srečuješ parkrat na tedn, če si dovolj na cesti. Mislim da je 70 maksimalna hitrost pri kateri se še počutijo varne in sposobne nadzorovat vozilo, na srečo taki vozniki na AC ne grejo nikoli sploh.
solatko- ne vem če majo kazni kakšen vpliv tu, če se voziš dovolj dinamično ljudje pač nimajo razloga za prehitevanje. Tud tist ki te bo po regionalki prehitu 130 se bo pol večinoma vozu okol 100, na števcu ali pa realnih. Dejstvo je da ljudje težko prebavljamo hitrosti ki so nižje od tistih s katero bi se peljali sami. Kakšnih 5-10 km/h še gre, kej več pa pri nekaterih že povzroča živčnost, kje takšni prehitevajo je pa spet stvar stopnje nagnjenosti k samomorilnosti posameznika :)
solatko- ne vem če majo kazni kakšen vpliv tu, če se voziš dovolj dinamično ljudje pač nimajo razloga za prehitevanje. Tud tist ki te bo po regionalki prehitu 130 se bo pol večinoma vozu okol 100, na števcu ali pa realnih. Dejstvo je da ljudje težko prebavljamo hitrosti ki so nižje od tistih s katero bi se peljali sami. Kakšnih 5-10 km/h še gre, kej več pa pri nekaterih že povzroča živčnost, kje takšni prehitevajo je pa spet stvar stopnje nagnjenosti k samomorilnosti posameznika :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Invictus ::
Da malo popravim:
nikoli ne prehitevam po odstavnem pasu ... Samo po voznem.
Čeprav je to že malo težko določiti če gre za prehitevanje, jaz vozim po voznem pasu 130km/h, drugi 100 km/h po prehitevalnem. Bi bilo zanimivo policijo (ali sodnike, AMZS) vprašati kaj si misli o tem primeru. Tehnično to sploh ni prehitevanje, ampak normalna vožnja.
Ampak kot sem že napisal, prehitevalni pas je za prehitevanje (pove že samo ime) in ne za vožnjo. Po končanem prehitevanju se MORAŠ umakniti nazaj na vozni pas. Na to temo je bil tudi članek v letošnji Motoreviji. Kljub vsemu se mi zdi da je AMZS kar dobra referenca za dogodke v prometu.
Kar se tiče kolon na navadnih cestah, lahko prehitevaš kjerkoli, če vozilo pred tabo vozi z manj kot polovico dovoljene hitrosti, ker je v tem primeru že ovira na cesti. Ergo, traktor lahko prehitiš tudi čez polno črto (seveda če je varno) in ni treba čakat na prekinjeno črto in delat kolone. Seveda če to ni novejši traktor, ki šiba 80 km/h .
Kar se tiče voznikov s fiksno hitrostjo (povsod vozijo s 60 - 70 km/h, ne glede ali je naselje ali avtocesta), se mi zdi naslednja kategorija voznikov še najbolj kritična:
to so ženske v srednjih letih, ki so prihranile dovolj denarja za svoj avto. Prej niso nikoli vozile, ker je vedno vozil mož (vase zaverovan kreten, ki misli da ženske ne znajo vozit) in jim preprosto manjka prakse. Hitrosti se bojijo in morijo s svojo vožnjo vsem ostalih normalnim šoferjem. Edini zadovoljen je prodajalec avtomobila, ki je še en avto prodal. To kategorijo je definirala moja punca, tako da to ni šovinistična definicija. je tudi kar nekaj takih tipov ...
LP I.
nikoli ne prehitevam po odstavnem pasu ... Samo po voznem.
Čeprav je to že malo težko določiti če gre za prehitevanje, jaz vozim po voznem pasu 130km/h, drugi 100 km/h po prehitevalnem. Bi bilo zanimivo policijo (ali sodnike, AMZS) vprašati kaj si misli o tem primeru. Tehnično to sploh ni prehitevanje, ampak normalna vožnja.
Ampak kot sem že napisal, prehitevalni pas je za prehitevanje (pove že samo ime) in ne za vožnjo. Po končanem prehitevanju se MORAŠ umakniti nazaj na vozni pas. Na to temo je bil tudi članek v letošnji Motoreviji. Kljub vsemu se mi zdi da je AMZS kar dobra referenca za dogodke v prometu.
Kar se tiče kolon na navadnih cestah, lahko prehitevaš kjerkoli, če vozilo pred tabo vozi z manj kot polovico dovoljene hitrosti, ker je v tem primeru že ovira na cesti. Ergo, traktor lahko prehitiš tudi čez polno črto (seveda če je varno) in ni treba čakat na prekinjeno črto in delat kolone. Seveda če to ni novejši traktor, ki šiba 80 km/h .
Kar se tiče voznikov s fiksno hitrostjo (povsod vozijo s 60 - 70 km/h, ne glede ali je naselje ali avtocesta), se mi zdi naslednja kategorija voznikov še najbolj kritična:
to so ženske v srednjih letih, ki so prihranile dovolj denarja za svoj avto. Prej niso nikoli vozile, ker je vedno vozil mož (vase zaverovan kreten, ki misli da ženske ne znajo vozit) in jim preprosto manjka prakse. Hitrosti se bojijo in morijo s svojo vožnjo vsem ostalih normalnim šoferjem. Edini zadovoljen je prodajalec avtomobila, ki je še en avto prodal. To kategorijo je definirala moja punca, tako da to ni šovinistična definicija. je tudi kar nekaj takih tipov ...
LP I.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
kixs ::
Kar se tice prehitavanj:
CPP prehitevanje!
Na kratko, prehitevas lahko samo po levi strani. Razen v parih primerih - glej CPP povezavo. Na AC je PREPOVEDANO prehitevati ali voziti mimo po desni strani - glej CPP povezavo!
lp
CPP prehitevanje!
Na kratko, prehitevas lahko samo po levi strani. Razen v parih primerih - glej CPP povezavo. Na AC je PREPOVEDANO prehitevati ali voziti mimo po desni strani - glej CPP povezavo!
lp
Utk ::
Prepovedano se je tudi vozit po levem pasu, ko imaš prostega desnega. Torej je to že en izreden dogodek, ki ga CPP ne more kar tako rešit. Kaj če imaš bedaka ki se po levem vozi 50? Ne smeš po desnem mimo?
McHusch ::
Zadnjič peljem po celjski obvoznici (dvopasovna cesta v naselju) po levem pasu 75 kmh pri omejitvi 70, na kar se mi za rit prilepi nek frajer v audiju in blenda, daje levi smernik in ne vem kaj še vse, da bi rad šel mimo.
Desni pas je bil povsem prazen. ;D
Desni pas je bil povsem prazen. ;D
jrtjtejtt ::
Tole prehitevanje tudi mene zanima. Ker se mi včasih zgodijo pacienti, ki vozijo po levem pasu in ne prehitevajo, samo vozijo tam 110 in se ne umaknejo na desn pas ki je prost. Js pa vozim že skos po desnem in jih dohitim. A se moram postavit na lev pas za rit temu pacientu in mu blendat da se blagovoli umaknit, da ga jaz pravilno prehitim?
McHusch ::
A se moram postavit na lev pas za rit temu pacientu in mu blendat da se blagovoli umaknit, da ga jaz pravilno prehitim?
Ne. Moraš se postavit na levi pas, vendar ne smeš blendat.
kixs ::
Iz CPP-ja:
V naselju z vec pasovi v eno smer, lahko prehitis oz. vozis mimo:
Opazam tule in na ostalih forumih, da bi morala vecina voznikov se enkrat minimalno vsaj na CPP!
Po končanem prehitevanju se mora, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.
Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
V naselju z vec pasovi v eno smer, lahko prehitis oz. vozis mimo:
vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni.
Opazam tule in na ostalih forumih, da bi morala vecina voznikov se enkrat minimalno vsaj na CPP!
Senitel ::
Zakon je načeloma izredno defenziven. Če se ti en kreten nalima na rit brez varnostne razdalje ti tudi ne smeš brez razloga nenadoma stopit po bremzi (sam bog ve kako so si te razloge razlagal). Če se najde 100 kretenov v vrsti, ki bodo mirno peljal skozi rdečo ti še vseeno ne smeš zapeljat v križišče in teh idiotov skamikazit, ker ne smeš zapeljat v križišče, dokler se to ne sprazni. Prav tako po avtocesti ne smeš prehitevat po desni, čeprav se najde ob 2h zjutri na povsem prazni avtocesti en kreten z 100km/h na prehitevalnem pasu. Tudi ne smeš skamikazit kretena, ki prehiteva kolono in se potem po vsej sili rine na tvoj pas pred semaforjem (po možnosti že čez neprekinjeno črto), da bo naredil največji prihranek časa v življenju, ker bo 5 avtov naprej v koloni.
V idealnem svetu bi pač policija take provokatorje po hitrem postopku spravila nazaj v avtošole, ker jim očitno marsikaj iz CPP-ja ni jasno. V realnem svetu pa pač policija samo postavlja radarje in zasede v loku 100m od kakšnih barov da ljudje mal napihajo. Obenem je pa še za samo prehitro vožnjo verjetnost da te ujame radar ravno za kakšen 1% višja od tiste, da se boš pošteno razbil (v upanju za ostale udeležence v prometi v kakšno steno) in bo v vsakem primeru ena kamikaza manj na naših cestah.
Tako pač se od vzornih državljanov (ovac) pač pričakuje, da bodo pazili še na vse idiote, ki jih je sfaljen sistem spustil na cesto.
V idealnem svetu bi pač policija take provokatorje po hitrem postopku spravila nazaj v avtošole, ker jim očitno marsikaj iz CPP-ja ni jasno. V realnem svetu pa pač policija samo postavlja radarje in zasede v loku 100m od kakšnih barov da ljudje mal napihajo. Obenem je pa še za samo prehitro vožnjo verjetnost da te ujame radar ravno za kakšen 1% višja od tiste, da se boš pošteno razbil (v upanju za ostale udeležence v prometi v kakšno steno) in bo v vsakem primeru ena kamikaza manj na naših cestah.
Tako pač se od vzornih državljanov (ovac) pač pričakuje, da bodo pazili še na vse idiote, ki jih je sfaljen sistem spustil na cesto.
profii ::
Pa tudi glede časa: če prevoziš 100 km s hitrostjo 90 km/h porabiš za to 1 uro, 6 minut in 40 sekund, če pa voziš s 85 km/h, pa porabiš 1 uro, 10 minut in 35 sekund. Razlika je 3 minute in 55 sekund. Toliko časa še prehitro zabiješ nekje drugje, tako da res ni potrebe, da bi ga pridobival na cesti. Če te pa vseeno preveč moti, ga pa lahko še vseeno prehitiš, če ga želiš.
ob tole bi se rad spotaknu. 3 minute in 55 sekund X 2 (tja in nazaj) X 5 (dni v tednu) X 4 (tedni) = 156 minut (2 uri in 36 minut).
samo če si vozil 5km/h pod omejitvijo. lahko ugotovimo da če bi vozil 95 (kar še vedno dvomim da bi bil kaznovan zaradi odstopanja radarja). bi bila ta razlika še enkrat večja. tako smo že skoraj na enem delovnem dnevu (8 ur). če bi namesto 85km/h vozilo 100. si predstavljate da bi bili en dan več prosti konec meseca, mogoče zaslužili za 2 gajbi pira več itd.
poleg tega se pri počasnji vožnji osredotočamo na rast krompirja, sosedovih otrok ipd. namesto na vožnjo.
aljazh ::
Meni se zadnje čase skoraj vsak dan dogaja, da po desnem pasu s hitrostjo 120-130 km/h dohitim kolono na prehitevalnem pasu.
In sedaj nagradno vprašanje - kaj naj? Se priključim koloni na levi in jo s tem še podaljšam ali vozim na desnem pasu s hitrostjo zadnjega na prehitevalnem? S tem, da se z daljšanjem kolone na prehitevalnem, hitrost te še zmanjšuje. Kajti vsak ko pride na rep kolone zavre in tako se sčasoma vse še bolj upočasni, včasih celo ustavi (na prehitevalnem), medtem ko imajo avtomobili na voznem še vedno neko normalno hitrost (80-90). Če bi v tem primeru slepo upošteval CPP, pomeni, da če se hitrost na prehitevalnem zmanjša na recimo 50 km/h, bi tudi na voznem moral upočasniti na 50? Super, da te od zadaj nabaše kakšen 40-tonski šleper, čigar šofer si ravno pogreva burek v mikrovalovki.
In sedaj nagradno vprašanje - kaj naj? Se priključim koloni na levi in jo s tem še podaljšam ali vozim na desnem pasu s hitrostjo zadnjega na prehitevalnem? S tem, da se z daljšanjem kolone na prehitevalnem, hitrost te še zmanjšuje. Kajti vsak ko pride na rep kolone zavre in tako se sčasoma vse še bolj upočasni, včasih celo ustavi (na prehitevalnem), medtem ko imajo avtomobili na voznem še vedno neko normalno hitrost (80-90). Če bi v tem primeru slepo upošteval CPP, pomeni, da če se hitrost na prehitevalnem zmanjša na recimo 50 km/h, bi tudi na voznem moral upočasniti na 50? Super, da te od zadaj nabaše kakšen 40-tonski šleper, čigar šofer si ravno pogreva burek v mikrovalovki.
A.J. ::
No, zdaj pa upoštevaj, da to nekako ni ravno mogoče, ker imaš vsakih par kilometrov naselje z omejitvijo 50. Če hočeš izkoristiti omejitev 90 moraš takoj po koncu 50 hitro pospešiti in pred 50 spet hitro zavreti. Pri tem porabiš precej goriva, obraba zavor in pnevmatik je večja.
100 km odseka, kjer bi lahko konstantno vozil 100 km/h namesto 85 km/h pri omejitvi 90 NI. Tudi če bi bil, bi pa zaradi večje hitrosti porabil večjo količino goriva, tako da na koncu ne bi toliko privarčeval. Pa ves čas bi bila verjetnost da ustaviš, če ti recimo na cesto skoči srna, precej manjša pri 100 kot pri 85. Pa da bi se lahko vsi tako vozili, bi moral nameniti ogromno časa učenju in prevzgoji voznikov.
Hja, zakaj pa ne bi dali na vse ceste kar omejitev 200? Veste koliko manj časa bi potem izgubili pri vožnji?
100 km odseka, kjer bi lahko konstantno vozil 100 km/h namesto 85 km/h pri omejitvi 90 NI. Tudi če bi bil, bi pa zaradi večje hitrosti porabil večjo količino goriva, tako da na koncu ne bi toliko privarčeval. Pa ves čas bi bila verjetnost da ustaviš, če ti recimo na cesto skoči srna, precej manjša pri 100 kot pri 85. Pa da bi se lahko vsi tako vozili, bi moral nameniti ogromno časa učenju in prevzgoji voznikov.
Hja, zakaj pa ne bi dali na vse ceste kar omejitev 200? Veste koliko manj časa bi potem izgubili pri vožnji?
imagodei ::
No, ta tema ni namenjena temu, ob kar se nekateri tukaj spotikate. Smo imeli odprtih že ničkoliko tem, v katerih smo se ubadali s takšnimi kamni spotike.
Ker pa že, se moram tudi jaz spotakniti ob tale zadnji izračun...
Izračun velja samo, če celo pot, od štarta do cilja, voziš 90 oz 85 km/h. Če imaš vmes še cestninsko postajo (soon not to be there), kak semafor, prometni zamašek, odsek v popravilu, idp., so zgornje izgubljene ure navaden horse shit. Približno tako, kot delodajalci izračunavajo, koliko denarja izgubijo, če vsak zaposlen pregleda 5 privatnih mailov na dan v službi.
In potem, zato da bi prišparal 5 minut časa, divjaš po cesti, povprečno hitrost dvigneš za 10 km/h na razdalji 100 km, ko pa prideš na cilj, ugotoviš, da je ključna oseba morala nujno na sekret (driska, jebat ga) in cela enačba, po kateri si izračunal izgubo svojega časa, pade v vodo. Varnostnik je ravno na obhodu, zato ga čakaš 5 minut, da te spusti mimo zapornice. Šef nabave v podjetju je na sestanku, ki se je zavlekel. Ko si peljal fotra na Klinični center v LJ, si v avtu pozabil izvide, zato se moraš vrniti dol in se spet postavit na začetek vrste na sprejemnem okencu.
Bull shit pa teli izračuni. Če pripelješ v LJ in padeš v Zeleni val veliko lažje prihraniš te minute; če padeš v redčega, jih kamot izgubiš.
Ker pa že, se moram tudi jaz spotakniti ob tale zadnji izračun...
Izračun velja samo, če celo pot, od štarta do cilja, voziš 90 oz 85 km/h. Če imaš vmes še cestninsko postajo (soon not to be there), kak semafor, prometni zamašek, odsek v popravilu, idp., so zgornje izgubljene ure navaden horse shit. Približno tako, kot delodajalci izračunavajo, koliko denarja izgubijo, če vsak zaposlen pregleda 5 privatnih mailov na dan v službi.
In potem, zato da bi prišparal 5 minut časa, divjaš po cesti, povprečno hitrost dvigneš za 10 km/h na razdalji 100 km, ko pa prideš na cilj, ugotoviš, da je ključna oseba morala nujno na sekret (driska, jebat ga) in cela enačba, po kateri si izračunal izgubo svojega časa, pade v vodo. Varnostnik je ravno na obhodu, zato ga čakaš 5 minut, da te spusti mimo zapornice. Šef nabave v podjetju je na sestanku, ki se je zavlekel. Ko si peljal fotra na Klinični center v LJ, si v avtu pozabil izvide, zato se moraš vrniti dol in se spet postavit na začetek vrste na sprejemnem okencu.
Bull shit pa teli izračuni. Če pripelješ v LJ in padeš v Zeleni val veliko lažje prihraniš te minute; če padeš v redčega, jih kamot izgubiš.
- Hoc est qui sumus -
profii ::
če redno voziš malo hitreje kot počasneje imaš vedno "ulaufane" bremze ker bolj redno zaviraš na polno (poleg tega je priporočlivo usaj 1x tedensko na polno zabremzat), bolje poznaš avto kako odreagirat v situacijah, večja obraba gum pomeni da nimaš nikoli starih gum (kar za večino vozil ne morem trditi). iz lastnih izkušenj ti lahko povem da velika večina dokaj novih avtomobilov nima 100% izpravnih pnevmatik in zavor. sam delam pri vulkanizerju (preko študenta) in tako dnevno vidim kar veliko različnih avtomobilov, vendar se jaz osebno v več kot polovico nebi usedel za volan.
naj povem samo nekaj kratkih zgodbic:
-peugeot 307sw (vemo da ni star avto), zadnji diski čisto rajavi (to pomeni da ne prime čisto nič), opozorim lastnika in mi ta odgovori: sj itak žena tole voz.
-ne štejem več avtomobilov ki imajo pnevmatike starejše od letnice 2000 (kar usi vemo da je veliko čez zakonsko določeno mejo). meni osebno pnevmatike starejše od 2-3 let niso več varne. noben me ne prepriča v nasprotno.
-če gremo gledat koliko vozil ima zimske pnevmatike, ki so seveda dražje od letnih, poraba je večja, varnost pa zelo pod uprašajem.
je pa res da peljati se malo hitreje ni primerno za use voznike in njihova vozila glede na njihove sposobnosti.
samo glede na to kar sem napisal bi se lahko usi varneje peljali hitreje če bi bili tehnični pregledi bolj strogi, če bi skrbeli za varost svoje riti. še enkrat poudarjam da se nebi mogel peljati usak dan 50km u eno smer z avtom z polovičnimi zavorami, prestarimi gumami, ipd, kot počne kar veliko voznikov na naših cestah. ti veliko zmanjšujejo splošno varnost na naših cestah.
ps:
sem proti brezglavemu norenju. sem pa še bolj proti mečkanju na cestah in vožnji 60 kjer je omejitev 90.
izpit bi pa prvo uzel tistim voznikom ki vozijo 60-70 izven naselja in po naselju ravno tako. takih je pa veliko veliko veliko.
naj povem samo nekaj kratkih zgodbic:
-peugeot 307sw (vemo da ni star avto), zadnji diski čisto rajavi (to pomeni da ne prime čisto nič), opozorim lastnika in mi ta odgovori: sj itak žena tole voz.
-ne štejem več avtomobilov ki imajo pnevmatike starejše od letnice 2000 (kar usi vemo da je veliko čez zakonsko določeno mejo). meni osebno pnevmatike starejše od 2-3 let niso več varne. noben me ne prepriča v nasprotno.
-če gremo gledat koliko vozil ima zimske pnevmatike, ki so seveda dražje od letnih, poraba je večja, varnost pa zelo pod uprašajem.
je pa res da peljati se malo hitreje ni primerno za use voznike in njihova vozila glede na njihove sposobnosti.
samo glede na to kar sem napisal bi se lahko usi varneje peljali hitreje če bi bili tehnični pregledi bolj strogi, če bi skrbeli za varost svoje riti. še enkrat poudarjam da se nebi mogel peljati usak dan 50km u eno smer z avtom z polovičnimi zavorami, prestarimi gumami, ipd, kot počne kar veliko voznikov na naših cestah. ti veliko zmanjšujejo splošno varnost na naših cestah.
ps:
sem proti brezglavemu norenju. sem pa še bolj proti mečkanju na cestah in vožnji 60 kjer je omejitev 90.
izpit bi pa prvo uzel tistim voznikom ki vozijo 60-70 izven naselja in po naselju ravno tako. takih je pa veliko veliko veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: profii ()
krneki0001 ::
nebivedu: pardon, nism vedu da so dakar gume dizajnirane kot neki idealnega za mokro cesto. po mojem zato ker se tam gonijo okol po puščavi?
Očitno tudi tega ne veš, da se tekma ponavadi začne v zasneženi evropi za novo leto, in da imajo ogromno transferjev tudi po zasneženih ali mokrih cestah.
Zato pa se imenujejo all terrain gume, ker so prirejene za vse razmere od tega da se lahko z njimi voziš po zasneženih ali moklrih cestah, do tega, da lahko v vročini 50+ stopinj voziš po puščavah.
Pa ne vem, kje si pobral, da so v mokrem slabe gume?
šernk ::
Pa tudi glede časa: če prevoziš 100 km s hitrostjo 90 km/h porabiš za to 1 uro, 6 minut in 40 sekund, če pa voziš s 85 km/h, pa porabiš 1 uro, 10 minut in 35 sekund. Razlika je 3 minute in 55 sekund. Toliko časa še prehitro zabiješ nekje drugje, tako da res ni potrebe, da bi ga pridobival na cesti. Če te pa vseeno preveč moti, ga pa lahko še vseeno prehitiš, če ga želiš.
ob tole bi se rad spotaknu. 3 minute in 55 sekund X 2 (tja in nazaj) X 5 (dni v tednu) X 4 (tedni) = 156 minut (2 uri in 36 minut).
samo če si vozil 5km/h pod omejitvijo. lahko ugotovimo da če bi vozil 95 (kar še vedno dvomim da bi bil kaznovan zaradi odstopanja radarja). bi bila ta razlika še enkrat večja. tako smo že skoraj na enem delovnem dnevu (8 ur). če bi namesto 85km/h vozilo 100. si predstavljate da bi bili en dan več prosti konec meseca, mogoče zaslužili za 2 gajbi pira več itd.
poleg tega se pri počasnji vožnji osredotočamo na rast krompirja, sosedovih otrok ipd. namesto na vožnjo.
koliko časa si pisal ta post in s tem izgubil tiste 3 minute, ki bi jih lahko izgubil na cesti??? ja očitno si s tem postom ogromno zaslužil in je zelo koristen zate, ker drugače bi iz tega sklepal da je pisanje na forum metanje dragocenega časa stran.
če redno voziš malo hitreje kot počasneje imaš vedno "ulaufane" bremze ker bolj redno zaviraš na polno (poleg tega je priporočlivo usaj 1x tedensko na polno zabremzat), bolje poznaš avto kako odreagirat v situacijah, večja obraba gum pomeni da nimaš nikoli starih gum (kar za večino vozil ne morem trditi).
glede na argumente, ki si jih povedal bi se lahko celo strinjal s tem. čeprav tisto o "ulavfanih" bremzah za navaden avtu drži bolj malo. v svojem postu pa si pozabil omeniti 22 letne mulce z novimi BMW serije 5, ki pridejo spraševat za najcenejše gume oz. se dobijo tudi taki, ki želijo rabljene, le da še ustrezajo zakonu
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Pyr0Beast ::
Seveda ni bil edini ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Glih dans zvečer sta se pred faksom FE 2 modela počla.
Porše, ki je dirkal z enim drugim, je pristal v Astri :)
Prav mu je !
Porše, ki je dirkal z enim drugim, je pristal v Astri :)
Prav mu je !
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zheegec ::
Hehe, jaz sem pa včeraj ugotovil, kako boljše zavore ima nek boljši BMW v primerjavi z mojim avtočkom :)
Po voznem pasu AC se peljem nekje 150-160Km/h. Mimo mene gre BMW z nekje 170-180Km/h. Ko je že nekje 15m pred mano se vključim na prehitevalni pas, da grem mimo tovornjaka. Pred tovornjakom na voznem pasu je bil nek avto, pred njim pa še en tovornjak. Idiot v tem avtu se je (tipično) pri svojih ~100Km/h odločil, da se bo lepo vključil na prehitevalni pas. Dal je levi smernik in začel zavijati, čeprav je MORAL videti BMWja, ki je šel blazno hitreje. Nekje istočasno sva začela oba z BMW zavirati (na polno sem stisnil bremzo), pa sem se (razdalja takrat že skoraj 20m) skoraj zaletel vanj. Hvala bogu za ABS :)
Po voznem pasu AC se peljem nekje 150-160Km/h. Mimo mene gre BMW z nekje 170-180Km/h. Ko je že nekje 15m pred mano se vključim na prehitevalni pas, da grem mimo tovornjaka. Pred tovornjakom na voznem pasu je bil nek avto, pred njim pa še en tovornjak. Idiot v tem avtu se je (tipično) pri svojih ~100Km/h odločil, da se bo lepo vključil na prehitevalni pas. Dal je levi smernik in začel zavijati, čeprav je MORAL videti BMWja, ki je šel blazno hitreje. Nekje istočasno sva začela oba z BMW zavirati (na polno sem stisnil bremzo), pa sem se (razdalja takrat že skoraj 20m) skoraj zaletel vanj. Hvala bogu za ABS :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kixs ::
Po moje je tale BMW imel dosti boljse gume in verjetno tudi drugo dimenzijo. Saj je veliko odvisno od povrsine naleganja gume s cestiscem. Zavore v tako kratkem casu nimajo bistvenega vpliva, saj se se ne pregrejejo. Ceprav iz 160 na 100 je potrebno odvesti kar dosti energije.
Zheegec ::
Začela sva bremzati nekje istočasno, on je šel nekje 10-20Km/h hitreje, pa sem pokuril nekje 20m varnostne razdalje :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
AngelOfDeath ::
Hehe, jaz sem pa včeraj ugotovil, kako boljše zavore ima nek boljši BMW v primerjavi z mojim avtočkom :)
Ko je že nekje 15m pred mano se vključim na prehitevalni pas, da grem mimo tovornjaka.
Začela sva bremzati nekje istočasno, on je šel nekje 10-20Km/h hitreje, pa sem pokuril nekje 20m varnostne razdalje :)
hmmm ?
edit: Slovnica
jrtjtejtt ::
MEne je včeri skoraj zgazla ena voznica v črnem cliotu. Na križišču, kjer gre Dunajska čez obvoznico, je pripičila iz obvoznice iz smeri proti primorski, (verjetno je misla da je še kar na AC in je peljala ene 80) šla naravnost skozi rdečo (vem ker je sigurn dve sekundi že svetila zelena za kolesarje) in potem še gledala mene ko budalo, kaj delam tam na prehodu. Unbelievable!!!
Še slika za razumevanje (na šihtu ni kaj za delat):
rdeča črta voznica, modra jst
Še slika za razumevanje (na šihtu ni kaj za delat):
rdeča črta voznica, modra jst
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Tomi ::
Lokalna cesta v okolici Žalca, dobro uro in pol nazaj.
Po pregledni lokalni cesti sem za gospo vozil kar nekaj km pri 60 (omejitev je 90), ker je bilo precej kolesarjev (in kot kolesarja me je vedno rahlo groza, da bo kdo neodgovoren prehiteval in me zgazil), ko pa je bila cesta prazna, pa je ženska vozila toliko od roba, da je nisem mogel prehiteti. Potem mi je končno uspelo, ženska še vedno 60, pridem v naselje, vozim po omejitvi, in ženska naenkrat za mano, in ko zavijem z glavne ceste, mi trobi in se ustavi in gre iz avta. Stopim iz avta in me ženska ozmerja s smrkavcem, in me obtoži, da ji je zaradi mene priletel kamen v šipo, in da bo poklicala policijo. Jo samo pogledam, ji povem, da naj se sama zamisli nad svojo vožnjo, nakar me obtoži, da sem pijan. Kar tako.
Ker sem videl, da ženska ni pri pravi, sem samo odpeljal naprej, ona pa je še skakala po cesti. Očitno je vročina ljudem skuhala možgane.
Po pregledni lokalni cesti sem za gospo vozil kar nekaj km pri 60 (omejitev je 90), ker je bilo precej kolesarjev (in kot kolesarja me je vedno rahlo groza, da bo kdo neodgovoren prehiteval in me zgazil), ko pa je bila cesta prazna, pa je ženska vozila toliko od roba, da je nisem mogel prehiteti. Potem mi je končno uspelo, ženska še vedno 60, pridem v naselje, vozim po omejitvi, in ženska naenkrat za mano, in ko zavijem z glavne ceste, mi trobi in se ustavi in gre iz avta. Stopim iz avta in me ženska ozmerja s smrkavcem, in me obtoži, da ji je zaradi mene priletel kamen v šipo, in da bo poklicala policijo. Jo samo pogledam, ji povem, da naj se sama zamisli nad svojo vožnjo, nakar me obtoži, da sem pijan. Kar tako.
Ker sem videl, da ženska ni pri pravi, sem samo odpeljal naprej, ona pa je še skakala po cesti. Očitno je vročina ljudem skuhala možgane.
metrodusa.blogspot.com
LeXani ::
Sem imel tudi jaz podobn primer..človek se kar zamisli kakšna je kultura voznikov pri nas.
Čas prve prijave 04.11.2005
w00tnes ::
Hm jaz sem danes skoraj povozil kolesarja... peljem od vitanja (po unih ovinkih) nekje 70-80 (omejitev je 90), ko mi izza ovinka pripeljejo nasproti 3je kolesarji v liniji cez celotno cesto - jaz seveda po bremzi uni pa lagooodno inu pocasi se spravlat na svoj pas... potem se mi se pa rezi ko pecen macek (kk bi kaj zgledal naliman na havbo...humf) :\
krneki0001 ::
Sva že 2. Stojim v križišču, prižge se mi zelena luč in speljem. V tistem trenutku pa pred mene zapelje kolesar, ki je zapeljal skozi rdečo luč po nasprotnem pasu kolesarske steze. Par cm je manjkalo, da ga nisem povozil. In pol je on še prov bukovo gledal, češ sej nisem nič kriv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jype ::
nebivedu> In pol je on še prov bukovo gledal, češ sej nisem nič kriv.
Če je šibal skozi rdečo in po napačni strani, potem drugače kot bukovo ne more gledat, ker je bukov.
Če je šibal skozi rdečo in po napačni strani, potem drugače kot bukovo ne more gledat, ker je bukov.
šernk ::
že kar nekaj časa nazaj: parkiramo na črpalki ob robu, da gremo nekaj pojest na črpalko, če ne bi bilo gužve ne bi nikomur nič nagajal avto. tako pa takoj ko pridemo ven iz stavbe, nekdo ki je bil za nami vidi da ne mislemo takoj oditi, saj smo morali še v miru pojesti, se začne dreti da kaj si mislimo, da bo klical policijo itd... v tem času je sosednji avto že speljal on je pa še kar kričal na nas, potem nekako je le uspel se spraviti v svoj avto in šel mimo našega.
me prav zanima kaj bi bilo če bi klical policijo, mi bi lahko trdili da smo hoteli preverit še tlak v gumah, on je bil pa vidno pod vplivom alkohola
me prav zanima kaj bi bilo če bi klical policijo, mi bi lahko trdili da smo hoteli preverit še tlak v gumah, on je bil pa vidno pod vplivom alkohola
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zheegec ::
Me že kar zanima, kaj se bo meni zvečer zgodilo, ko krenem proti primorski.
Res imam vedno to "srečo", da se mi kaj zgodi, sploh pred mene na prehitevalni pas radi zapeljujejo takšni, ki grejo 50Km/h počasneje od mene. Ampak nekateri celo dajo smernik, da me nameravajo izsiliti. Kaj ni to prijazno
Res imam vedno to "srečo", da se mi kaj zgodi, sploh pred mene na prehitevalni pas radi zapeljujejo takšni, ki grejo 50Km/h počasneje od mene. Ampak nekateri celo dajo smernik, da me nameravajo izsiliti. Kaj ni to prijazno
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
AngelOfDeath ::
Me že kar zanima, kaj se bo meni zvečer zgodilo, ko krenem proti primorski.
Res imam vedno to "srečo", da se mi kaj zgodi, sploh pred mene na prehitevalni pas radi zapeljujejo takšni, ki grejo 50Km/h počasneje od mene. Ampak nekateri celo dajo smernik, da me nameravajo izsiliti. Kaj ni to prijazno
V Sloveniji se smerniki uporabljajo ?
Od kdaj to
edit: Slovnica
para! ::
My words exaclty ;) Včeraj vozim po Celovški, tam kjer je omejitev 70, vozi pred mano Clio 50, vzporedno pa nek Opel 55. Že to, da po ravni, dvopasovni cesti, kjer so nasproti si vozeči pasovi ločeni z otokom, voznik ni sposoben voziti 70, je absurd, še večji absurd pa je, da s svojim tipičnim egoizmom ne pomislijo, da smo morda ostali vozniki pa le sposobni peljati 70 po ravni, pregledni cesti in bi se lahko pač oba premaknila na isti pas, da bi jih lahko prehitel. Šele, ko se prestavim na prehitevalni pas, se približam tistemu, ki vozi 55, s težkim srcem poblendam, Opelaš pospeši toliko, da ni bil več vštric s Cliotom in se prestavi na desni pas. Ampak brez opozorila mu pa to ne pade na kraj pameti. OT: Del problema je IMO v tem, da vozniški izpit naredi vsak, ki ima dovolj časa in denarja. Poznam ogromno ljudi, ki na glavni pogrnejo po 3x, 4x, tudi z več kot 50 urami v avtošoli, ampak vztrajajo, nihče pa jim seveda ne more nič, kljub temu, da več kot očitno niso sposobni voziti varno. Takšni vozniki potem vozijo zelo nesamozavestno, preverjajo vse možne kote in ogledala 5x, namesto 1x, češ, bolje ziher kot pa nesreča. Mislim, če pogledaš mrtvi kot in retrovizor in ne vidiš nobenega, ki bi te oviral, se sekundo kasneje ne more en avto kar tako pojavit za tabo :) Problem so tudi nekateri vozniki, ki pridejo iz raznih vasic, kjer sploh nimajo semaforjev, izpit pa delajo v malo večjih vaseh, kjer imajo dva (opa, 2!) semaforja. Izpit seveda naredijo z max 20 urami in potem mislijo, da znajo vozit. Ja, vse lepo in prav, dokler ne pridejo v mesto in se prvič v življenju srečajo z globino križišča. Sej so smešni, samo vsaka stvar ima svoje meje :) lp
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
Utk ::
Meni so enako smešni ljubljančani, ki se ne znajo vozit niti 80 (da ne sanjamo o 90) po normalni cesti. Kot da bojo zarad vsakega rahlega ovinka zleteli nekam.
KandazaR ::
Saj ravno zato pa bi bilo potrebno omejiti kraje kjer se lahko dela izpit. Kraji kot so trbovlje, kočevje, domžale pa tudi postojna po moje ne dosegajo minimuma. Izpit bi moralo biti dovoljeno delati samo v ljubljani, mariboru, celju, kopru, kranju pa mogoče še novem mestu. Ker problem pri nekaterih voznikih, ki delajo v teh manjših krajih je "na pamet" učenje križišč.
Upam da s tem nisem koga užalil. Tudi ne trdim da so vozniki, ki so delali izpit v manjših krajih slabi. Daleč od tega.
Upam da s tem nisem koga užalil. Tudi ne trdim da so vozniki, ki so delali izpit v manjših krajih slabi. Daleč od tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
Utk ::
Ampak potem ne bi smeli delat izpitov niti v Ljubljani, ker nimajo normalnih odprtih cest, oziroma ne grejo na njih. Če v Ljubljani od 40-50 ur prestojiš 25 ur v kolonah, se tudi nisi kaj dost naučil.
Po moje ni problem v delanju izpita, ampak potem ko začnejo ljudje vozit. Dvomim, da je para! po celovški vozil za dvema 18-letnikoma. Bolj verjetno, če sta že bla "z vasi", da sta bla starejša, ki gresta enkrat na leto v Ljubljano. Pri tem pa ne more nobena avtošola pomagat. Sicer je pa čisto možno, da se nekdo tak vsak dan vozi po Ljubljani, pa ne opazi, da dela kaj narobe.
Po moje ni problem v delanju izpita, ampak potem ko začnejo ljudje vozit. Dvomim, da je para! po celovški vozil za dvema 18-letnikoma. Bolj verjetno, če sta že bla "z vasi", da sta bla starejša, ki gresta enkrat na leto v Ljubljano. Pri tem pa ne more nobena avtošola pomagat. Sicer je pa čisto možno, da se nekdo tak vsak dan vozi po Ljubljani, pa ne opazi, da dela kaj narobe.
para! ::
No, ta dva, za katerim sem vozil sta bila, vsaj tako se mi zdi, iz Ljubljane, tako da nisem ciljal na to, da samo vozniki iz vasic tako vozijo.
Poznam par primerov, ki jim nikakor ni uspelo narediti glavne v Ljubljani in so jo šli delat v Postojno, kjer so jo opravili v prvo. To se mi zdi problem, da je dosti enostavneje narest izpit za avto v manjšem kraju.
In CrniE, v Ljubljani morda nimamo ravno odprtih cest, ampak zato je del vsake avtošole tudi relacijska vožnja, kjer _moraš_ voziti 90km/h, da inštruktor vidi, da si sposoben.
Čeprav moraš priznati, da vožnja pod omejitvijo po luknjastih regionalnih (omejitev 90kmh) cestah z nevoznimi bankinami in nasproti vozečimi tovornjaki, baš ni neka neumnost, ki bi jo pripisoval mestnim srajcam. Ravno obratno, vožnja 100kmh po takšnih cestah, kot je v navadi lokalcem, je pač vožnja na srečo, ne glede na to, kako dobro poznaš cesto.
Poznam par primerov, ki jim nikakor ni uspelo narediti glavne v Ljubljani in so jo šli delat v Postojno, kjer so jo opravili v prvo. To se mi zdi problem, da je dosti enostavneje narest izpit za avto v manjšem kraju.
In CrniE, v Ljubljani morda nimamo ravno odprtih cest, ampak zato je del vsake avtošole tudi relacijska vožnja, kjer _moraš_ voziti 90km/h, da inštruktor vidi, da si sposoben.
Čeprav moraš priznati, da vožnja pod omejitvijo po luknjastih regionalnih (omejitev 90kmh) cestah z nevoznimi bankinami in nasproti vozečimi tovornjaki, baš ni neka neumnost, ki bi jo pripisoval mestnim srajcam. Ravno obratno, vožnja 100kmh po takšnih cestah, kot je v navadi lokalcem, je pač vožnja na srečo, ne glede na to, kako dobro poznaš cesto.
Death before dishonor!
šernk ::
Saj ravno zato pa bi bilo potrebno omejiti kraje kjer se lahko dela izpit. Kraji kot so trbovlje, kočevje, domžale pa tudi postojna po moje ne dosegajo minimuma. Izpit bi moralo biti dovoljeno delati samo v ljubljani, mariboru, celju, kopru, kranju pa mogoče še novem mestu. Ker problem pri nekaterih voznikih, ki delajo v teh manjših krajih je "na pamet" učenje križišč. Upam da s tem nisem koga užalil. Tudi ne trdim da so vozniki, ki so delali izpit v manjših krajih slabi. Daleč od tega.a zato pa ko pride ljubljančan v novo gorico ima na vseh križiščih prednost, pa tud potem je cela cesta njegova, kakšen pločnik najbrž pravtako??? oprosti vendar kar sam vidim so Ljubljančani daleč najbolj nestrpni vozniki
Utk ::
para, v majhnih krajih moraš tudi it (pazi to!) skoraj vsako uro čez semafor. Pa zato res še ne pomeni, da se bo tak človek znašel med 10 semaforji na 100 metrih. Isto je z ljubljansko relacijo.
Ceste so kakšne so, ponekod je res tudi 90 prehitro, ni pa vsaka luknjica in nasproti vozeč tovornjak izgovor za bremzanje. Sploh če je cesta s črto po sredini.
No, da ne govorimo kako sem se zadnjič nasmejal, ko je nek ljubljančan v našem kraju z dvema semoforjema gledal enega od njiju, kot da prvič vidi to čudo. Če bi tako mečkal en kmet v ljubljani, bi blo pa čisto nekaj drugega...bi takoj celo simfonijo slišali.
Ceste so kakšne so, ponekod je res tudi 90 prehitro, ni pa vsaka luknjica in nasproti vozeč tovornjak izgovor za bremzanje. Sploh če je cesta s črto po sredini.
No, da ne govorimo kako sem se zadnjič nasmejal, ko je nek ljubljančan v našem kraju z dvema semoforjema gledal enega od njiju, kot da prvič vidi to čudo. Če bi tako mečkal en kmet v ljubljani, bi blo pa čisto nekaj drugega...bi takoj celo simfonijo slišali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123416 (100438) | solatko |
» | Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69572 (61292) | BigWhale |