» »

Dogodki na cestah

Dogodki na cestah

««
7 / 15
»»

Pyr0Beast ::

Današnja statiskika; 43 policajev na poti do faksa (v vsakem grmu tiči eden)
ene 6, 7 blindiranih vozil, maric, 2 z motorjema, 1 na konju.
Čas brezveznega čakanja; 30 minut.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

@pordečeli:
Pismo no, a je res tako težko se vzdržat enovrstičnega nabijanja? Vsak ma bogate dnevne izkušnje, dejmo si jih lepo delit. Drug drugemu v izobrazbo in tolažbo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ejsi_Disi ::

He, he danes se peljem nekje ob pol petih po AC iz Ljubljane proti Kranju. Seveda je bil možen izvoz samo na Vodice. Ampak je bil štos v tem, da so Darsovci ravno par avtomobilov pred mano začeli pobirati stožce, tako da smo šli že lahko naravnost na cestnisko Torovo.
Rock n' roll ain't noise pollution!

Zheegec ::

Danes je bila pred menoj na rondoju super poznavalka CPP - na vsakem izvozu iz rondoja, na katerem NI šla dol je dala levi smernik, isto kot da bi bila na navadnem križišču. Skoraj bi se zaletel vanjo, ko sem ob njenem žmigovcu pričakoval, da bo šla na notranji pas rondoja (jaz pa ravno hotel zaviti z rondoja), je pa malo upočasnila in šla lepo naprej :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Dons se mi en prilepi za ritjo, tko pi 80km/h...saj sem hotel že zabremzati, samo mi je škoda Ssaba. Kako pravi zakon, če jaz zabremzam "malce na silo" :P

OrkAA ::

Zakon pravi, da voznik nima kaj bremzati na silo, če za to ni utemeljene potrebe.

A.J. ::

OrkAA > Zakon pravi, da voznik nima kaj bremzati na silo, če za to ni utemeljene potrebe.

Kaj pa če na cesto skoči kakšna žival? Čemu se je po zakonu bolj upravičeno izogniti: živali in dobiti bedaka v rit, ali dobiti žival na havbo in še bedaka v rit :D

jype ::

Nič ni narobe, če hitrost v takem primeru zmanjšate počasi. Če je treba (pri polovici najvišje dovoljene hitrosti) vključite tudi varnostne utripalke. Držite se toliko desno, kolikor se da, da bo teslo lažje in bolj varno prehitevalo, v skrajnem primeru se pa spokajte s ceste in počakajte, da gre naprej.

kmetek ::

Jaz se pri omejitvi 90, ko vozim dobrih 80-85 nimam namena nikamor spokat.

McAjvar ::

Zanimivo, koliko se je nabralo debate o kolesarjih...

Preseneca me, da je razmeroma malo dogodkov v kroziscih.

S sosolci sem pred leti peljal po rondoju pri Tomacevem, s smeri Vojkove. Nenadoma nam pripelje _v nasprotni smeri_ avtomobil. Vsi smo potiskali oci nazaj v jamice. Sosolec je se omenil nekaj v stilu "Pa kaj je s tem Cehom?" Ko se je obrnil in pogledal avto od zadaj, se je samo se smejal, saj je bil ceske registracije.

Drugi dogodek je bil ravno tako povezan s tujci in istim rondojem. Vsi smo tokrat vozili kot je treba, malo pred mano pa se je nek Italijan odlocil, da je zgresil izvoz, zato je seveda zabremzal, prevozil nekaj metrov vzvratno in se odvil na svoj izvoz. Ker sem vozil tik za njim, sem bil zelo vesel, da drzim varnostno razdaljo, saj sem imel cas odreagirati.

No, pa se en dogodek s kolesarjem :) Z neke stranske ceste sem zavijal levo na glavno cesto. Kolesarskih stez ni bilo na nobeni strani ceste, opazoval sem predvsem promet na svoji levi, ker je vecina prometa prihajala s tiste smeri. Ob nekem trenutku, ko sem se vedno buljil v levo, sem, da mi avto ne bi crknil (jugo in stand-gas, avto je bil na frisno vzgan), malo stopil po pedalu za plin, premaknil se pa nisem. V tistem je nekaj mocno zaropotalo po havbi in videl sem, kako se je nek starejsi mozakar skotalil z moje havbe dol z avtomobila. Ocitno je ravno tisti hip po _levi_ pripeljal mimo, se ustrasil, da bi jaz speljal, zato je zanihal s kolesom, izgubil ravnotezje in se mi sesul na havbo. In me nato napizdeval, naj pazim, kje in kako vozim.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

šernk ::

Zakon pravi, da voznik nima kaj bremzati na silo, če za to ni utemeljene potrebe.


kaj pa je zate neutemeljena potreba??? morda je bil ob cesti zajec, ki je hotel skočiti čez cesto in se nato premislil in zbežal nazaj v gozd. kako boš ti dokazal da ga ni bilo??? ti imaš dolžnost voziti svoj avtomobil tako da ga lahko v vsakem trenutku varno zaustaviš. sicer pa za takšne idiote je vedno dobro zdravilo da na ravnini ko vozijo avtomobili nasproti se malo dotakneš zavore, toliko da zasvetijo luči. še vsak se je kar naenkrat oddaljil, v kolikor se spet vrne pa ponoviš zadevo. ne vem zakaj bi moral biti jaz živčen spredaj, če je lahko on zadaj toliko bolj
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

robinson33 ::

Za tiste, ki ne poznate mojstrskega manevra, kako v mestni gneči prihraniti nekaj dragocenega časa. Pogoj je stoječa kolona za naravnost, kot je bilo prejšnji teden ob oni nesreči.

Pred vsakim križiščem prehitite kolono ter se postavite na pas za zavijanje na levo, tik preden bi v resnici zavili, pa se ušunjajte nazaj. Ko sem opazoval mojstra v rjavem Volvu na delu, kako je skakal od križišča do križišča, so mi skoraj oči padle iz jamic. ;(

aljazh ::

Saj bodo tale v Volvu in njemu podobni enkrat naleteli na nebiveduja, pa se bodo imeli možnost od blizu prepričat, kako močne so debelostenske cevi fi 60 >:D

Ko se tolikokrat omenja krožišče Tomačevo - po mojem mnenju je ta rondo že v osnovi zgrešeno narejen. Ker če toliko ljudi dela v njem neumnosti, potem ni problem samo v ljudeh. Kot bi rekli, da je za vse varnostne luknje v OS kriv uporabnik.

Recimo ko se pripelješ iz smeri Tomačevo oz Žale in se želiš razvrstiti na levi pas (desni gre samo proti Trzinu) - v jutranji in popoldanski konici ti lahko uspe samo z izsiljevanjem, ker moraš ponavadi presekati 2 koloni oziroma se prebit skozi kaos, ki se ga ne bi sramovali niti v Rimu. Po predpisih ni variante, da bi lahko prišel na levi pas. Zato se potem dogaja, da ljudje vozijo kar po desnem in potem v rondoju čez polno črto zamenjajo pas (da ne bi šli proti Trzinu). IMO bi lahko problem rešili, če bi se dovoz s Tomačevega spustil do obvoznice, kjer bi se lahko človek vključil nanjo ali nadaljeval vožnjo po pospeševalnem/zaviralnem pasu in prišel na rondo.

JohanP ::

Na tomačevski rondo kmalu pride še en nov priključek iz Žal, tako da nas prava "štala" šele čaka.

Steinkauz ::

Danes dobim obvestilo mestnega redarstva ljubljana. Grem pogledat avto(parkiran na plačljivem parkirišču, sam ni blo že eno leto redarjev) in ga ni nikjer. Pokličem, rečejo, da so mu ga zaradi varnosti Busha odpelal drugam. Seveda bom dubu še kazen ;((

kixs ::

Jaz se pri omejitvi 90, ko vozim dobrih 80-85 nimam namena nikamor spokat.


Ce si prvi in delas kolono, se zaradi spostovanja do ostalih udelezencev v prometu (tistih za tabo) ali umakni ali pospesi na dovoljenih 90km/h.

Cisto enostavo ;)

lufthammer ::

Recimo ko se pripelješ iz smeri Tomačevo oz Žale in se želiš razvrstiti na levi pas (desni gre samo proti Trzinu)

Nak, ne bo držalo. V celem rondoju se lahko vključuješ iz obeh pasov in tudi zapuščaš iz obeh zunanjih, le pri zapuščanju ne smeš menjati pasu - polna črta! Rondo si lahko varno iz zraka ogledaš tlele.

kixs ::

lufthammer:

Ne vem kaj ti gledas? Desni pas je direkt za smer Trzin. Levi pas je za Trzin in za naslednji izvoz. Torej, ce gres recimo v BS3, gres lahko samo na levi pas in moras preckat pas za Trzin, da prides na sredinski pas, ki pelje naprej.

urban99 ::

V celem rondoju se lahko vključuješ iz obeh pasov in tudi zapuščaš iz obeh zunanjih, le pri zapuščanju ne smeš menjati pasu - polna črta!


Take teme so dokaz, da je tale rondo polomija, ker si ga očitno vsak razlaga po svoje. Še Ljubljančanom ni povsem jasen, kaj šele (sploh starejšim, ki so jim rondoji novi) ostalim.

Mene moti predvsem tale izvoz iz rondoja za smer Tomačevo. Izvozna cesta (torej že izven rondoja) namreč nima narisanih dveh pasov in zdi se mi, da direkten izvoz iz sredinskega pasu zato ni pravilen. Če bi bil tak izvoz predviden, bi bile najbrž tudi na sredinskem pasu na tleh oznake "naravnost, desno", kot je to v smeri proti Trzinu.

Edina nelogičnost pri tem je vprašanje zakaj je potem med pasovoma pred izvozom prekinjena črta? Sam predvidevam, da zato, ker pas vendarle lahko zamenjaš (torej iz sredinskega na zunanjega), seveda če je to varno. Kaj se zgodi, ko se pri tem izvozu zunanji voznik (ki to lahko stori, to je jasno) odloči, da pot nadaljuje dalje, tisti na srednjem pasu pa bi zavil dol (in pozabi na ogledala in desni pogled), pa vemo vsi. Tudi če slednji prižge smernik - bo moral zunanji voznik zabremzat? Hm, to je nekako v nasprotju z logiko rondojev.

Bi res rad videl uradno razlago tega izvoza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: urban99 ()

kixs ::

urban99:
mene ta izvoz cisto nic ne moti.

urban99 ::

Fajn, hvala za enostavčnico - mogoče bi drugič raje povedal še, če se ti zdi izvoz na tomačevo neposredno iz sredinskega pasu (po možnosti z avtom na desni) pravilen ali ne?

No, sem preveril na http://www.varnavoznja.si/ (krožišča, drugi primer). Vozilo iz sredinskega pasu NE SME zaviti proti Tomačevem, kot sem predvideval.

Seveda se bom sam mimo Tomačevega še vedno peljal izključno po sredinskem pasu, ravno zaradi kamikaz, ki tega ne vedo.

kixs ::

Fajn, hvala za enostavčnico - mogoče bi drugič raje povedal še, če se ti zdi izvoz na tomačevo neposredno iz sredinskega pasu (po možnosti z avtom na desni) pravilen ali ne?

No, sem preveril na http://www.varnavoznja.si/ (krožišča, drugi primer). Vozilo iz sredinskega pasu NE SME zaviti proti Tomačevem, kot sem predvideval.

Seveda se bom sam mimo Tomačevega še vedno peljal izključno po sredinskem pasu, ravno zaradi kamikaz, ki tega ne vedo.


Ja. Ocitno eni NE poznajo pravil! Na izvoz lahko peljes samo iz zunanjega pasa. Razen, ce je drugace oznaceno - vec izvoznih pasov (npr. smer Trzin). 8-O

lp

urban99 ::

Imaš prav. Spraševal pa sem se ravno zaradi lufthammerjeve izjave V celem rondoju se lahko vključuješ iz obeh pasov in tudi zapuščaš iz obeh zunanjih, le pri zapuščanju ne smeš menjati pasu - polna črta! in zato, ker sem dvakrat že moral prisilno iti v smer Tomačevo, sicer bi počilo. Tale rondo je jeba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: urban99 ()

krneki0001 ::

Mene v tem rondoju najbolj motijo ljudje, ki se iz smeri BS3 vozijo proti trzinu po zunanjem pasu, namesto, da bi zapeljali na sredinski pas, ker ne gredo na prvem izvozu ven, se vozijo po čisto zunanjem pasu in ovirajo ostale, ki bi radi šli ven za tomačevo/žale.

Motijo me tudi taki, ki pridejo do izvoza proti trzinu po sredinskem pasu in se pred polno črto ustavijo, ter počakajo da se jih kdo usmili in jih čez polno črto spusti na skrajni desni pas (ki pa gre ravno tako proti trzinu, kot sredninski pas).

Pa probleme imam pozimi in kadar je mokra cesta, ker si iz trzinske smeri proti rondoju namerno puščam varnostno razdaljo za en cel avto pred sabo, ker vem, da se moja kišta težje ustavi, še posebej čez savski most (ne zaradi zanič gum, ker gume so za 190 evrov na komad, ampak zarad teže avtomobila in mastne ceste, kjer pa tudi najboljše gume ne pomagajo dosti), pa se mi potem razne kamikaze vrivajo pred mene in mi puščajo po meter ali manj varnostne razdalje pri 100km/h, če bo pa treba bremzat, mu bom pa zadnje zice v hrbet porinu pri taki hitrosti, ker nimam šans, da se ustavim tako hitro.
Vozim se pa vsak dan najmanj 2x čez ta rondo in v zadnjih treh letih sem imel 6 nesreč na rondoju in nikoli jaz kriv, vedno so se drugi zaleteli vame. (od vseh sem samo od enega vzel kuponček, pa ga je potem nazaj dobil, ker je popravilo prišlo manj kot 50 evrov, za vse ostale nesreče je kljuka ali železen odbijač poskrbela za zaščito in ni bilo škode.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

rondoji niso problem, če bi le ljudje znali voziti po njih. problem je ker se pametnjakoviči na 3 izhod vozijo po zunanjem pasu in potem se pač promet ustavi, ko eden zavre zavrejo vsi
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

lufthammer ::

Imaš prav. Spraševal pa sem se ravno zaradi lufthammerjeve izjave

Mogoče sem prehitro napisal. Si govoril o smeri Tomačevo proti Trzinu?

Torej smer Tomačevo proti Trzinu - tabla za razvrščanje je praktično na sredini klanca proti rondoju. Tam se razvrstiš, desni pas je samo za Trzin, levi za "naravnost" ali na zunanji oz. levi pas za Trzin. Zavijata lahko tudi oba, ki se pripeljeta po desnem in sredinskem pasu po rondoju - glej talne označbe. Skratka, dva gor in dva dol. Naslednji odcep je že drugačen, saj sredinski pas postane desni, iz rondoja pa spet zavijata dva - s tem, da levi iz Trzina nima prednosti, jo pušča tistemu na rondoju, ki ima na voljo samo ta pas, da pride z rondoja. Razvrščaš se pred mostičkom. Dva pasova gor, dva dol. Pri odcepu na Tacen pa voziš v enopasovno in je logično, da lahko to narediš le iz desnega pasu. Je pa res, da se veliko modelov drenja tudi iz sredinskega pasu proti Tomačevem, "saj vsi vedo, da sledi odcep na obvoznico".


Prav nič težko, greš čimprej na levo, pa gasa!

T0RN4D0 ::

Jaz se pri omejitvi 90, ko vozim dobrih 80-85 nimam namena nikamor spokat.
Me spominja na traktoriste, ki se pr svojih 20-30 tud nimajo namena nikamor spokat, tud če gre mim 10 primernih mest za odmaknt se in 10 avtomobilov za sabo :) Kmetek, sej veš da po normalnih cestah z 80 in tremi avtomobili za sabo je tvoja dolžnost da jih spustiš naprej, ne? :) Mam občutek da si ti eden tistih ki po možnosti iz principa še drži sredine ceste in pospeši kadar ga kdo hoče prehitet, tud takšnih voznikov (najbolj tečna s tem je bla sicer ena voznica) je na naših cestah nekaj. ;((
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

kmetek ::

Imaš izredno slab občutek...kje piše, da moram iti 90kmh? To je zgornja omejitev ne muss iti omejitev in če meni pač paše iti 5km/h manj bom pač šel. To je moja pravica, kdor za mano vozi 1m je pa pravica budale, in če bom jaz "videl" zajca blizu ceste bom zabremzal. Pa naj se zabije če se kreten hoče. Škoda bo edino mojega avta in tožbe, ki jo bo fasal pa vse "poškodbe", ki mi jih bo plačeval.

Ljudje se ne znate zavedati, da je agresivna vožnja kot, da bi mahali s pištolo.

P.S.

Bil sem edini na tistem odseku POLICA-KRANJ....in tam voziti 90km/h ali več je že pretiravanje....cesta ni primerna, še manj pa vozniki-kreteni.

šernk ::

Jaz se pri omejitvi 90, ko vozim dobrih 80-85 nimam namena nikamor spokat.
Me spominja na traktoriste, ki se pr svojih 20-30 tud nimajo namena nikamor spokat, tud če gre mim 10 primernih mest za odmaknt se in 10 avtomobilov za sabo :) Kmetek, sej veš da po normalnih cestah z 80 in tremi avtomobili za sabo je tvoja dolžnost da jih spustiš naprej, ne? :) Mam občutek da si ti eden tistih ki po možnosti iz principa še drži sredine ceste in pospeši kadar ga kdo hoče prehitet, tud takšnih voznikov (najbolj tečna s tem je bla sicer ena voznica) je na naših cestah nekaj. ;((



kaj pa če voziš 100km/h in imaš za seboj 8 avtomobilov v koloni?? se moraš tudi umakniti?? na repu take kolone sem bil namreč danes, ko je tovornjak zavil iz glavne ceste je nato celotna kolona vozila 100.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kmetek ::

Pri omejitvi 90km/h in vožnji 100, ste vsi v prekršku. Kam se vam ljudem mudi, umreti?

jype ::

nebivedu> in mi puščajo po meter ali manj varnostne razdalje pri 100km/h

Na rondoju je omejitev 40 - z dobrim razlogom.

kmetek> Pri omejitvi 90km/h in vožnji 100, ste vsi v prekršku. Kam se vam ljudem mudi, umreti?

To ni tvoj problem. Ker se tebi ne mudi, te praktično nič ne stane, če se umakneš.

M-XXXX ::

Ravno danes grem z biciklom v zidanico in me na 500m ceste izsilijo 4je avtomobili:(
Se peljem okoli 40 po rahlem hribu navzdol (vidljivost odlična) pride na desno stransko cesto avto, voznik pogleda vame in lepo spelje- bil sem okoli 15m pred njim in mi zapre pot, skočim na pločnik, kmalu bi v znak priletu nekako speljem vse skupaj, nakar me ene 50m za tem spet izsili nek drug avto na čisto isti način, potem pa še v samoforju (prazno križišče, jaz na zeleni, oni seveda v rdeči, sam samo kaj ko jih to ni ustavilo!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Super Sonic ::

"Pa naj se zabije če se kreten hoče. "

V teoriji bi bil udarec v vozilo pri tej hitrosti tako močan, da bi bilo tvoje življenje konkretno omejeno. Ampak, vem, te ne moti. Ego pač.

"Na rondoju je omejitev 40 - z dobrim razlogom."
V rondoju se nesreče dogajajo dnevno. Pa ne zaradi hitrosti, ampak zaradi nepoznavanja prometnih pravil, ki tam veljajo.

"To ni tvoj problem. Ker se tebi ne mudi, te praktično nič ne stane, če se umakneš."

Ha, ha, kam naj se pa umakne? Saj ni na kolesarski stezi, madona. 8-O
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

M-XXXX ::

Ha, ha, kam naj se pa umakne? Saj ni na kolesarski stezi, madona. 8-O

Umakne kdo? Menda ne mislite da imamo dejansko kašno kolesarsko stezo? Ubistvu jo imamo ene 200m pa še to tam kjer je v celem dnevu 15 avtov, pa še znaki so sredi kolesarske poti:D

Super Sonic ::

M-XXXX - ni nič letelo na tvoj post. Ta samo dokazuje, da so nekateri vozniki lahko tako samovšečni kot nekateri kolesarji. (pa ne leti nate) Tisto kar me čudi pri tvojem postu je to, da sta te kar dva hotela izrinit s ceste.

Drugače pa dogodivščina dneva. Danes na poti v Zagreb me je po cestninski postaji v Krškem, prehitel en porshe (tablica NM). Ocenjena hitrost, s katero me je nabrisal (cesta je bila prazna), je nekje nad 250 km/h. Hecno pri vsem tem je bilo, da je v tistem šusu ko je letel mimo, videl tablo radar (malo pred pumpo Petrol za katero je potem izvoz za Čatež). Lahko rečem le - vau, kakšne zavore. >:D

Sicer pa veliko dima, kar je lep pokazatelj kvalitete gum.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

kmetek> Ja je moj problem

Zakaj? Jaz se vedno umaknem, če kdo hoče noret. Zakaj? Zato, ker če vozi tik za mano, ogroža predvsem mene. Se mi je že zgodilo, da je teslo vozilo tik za mano, pa sem z utripalko nakazal, da bom zavil levo in upočasnil, nakar naju je oba začel prehitevati tovornjak (ker ni videl, da zavijam, saj je idiot vozil tik za mano) in samo dobrim zavoram na tovornjaku se lahko zahvalim, da sem še živ.

kmetek> Z divjanjem se nikamor ne pride. Znižati hitrosti (manjša poraba bencina, manjše onesnaževanje okolja, manjša obraba avtomobila itd itd...še kaj? )

Se strinjam, ja. Tudi jaz tako vozim, da šparam sebe, avto, okolje in denar.

kmetek> in uvesti zaporno kazen za budale.

Eh, to bi potem morali zapreti tričetrt države.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pyr0Beast ::

Se strinjam, ja. Tudi jaz tako vozim, da šparam sebe, avto, okolje in denar.
+1
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kixs ::

Imaš izredno slab občutek...kje piše, da moram iti 90kmh? To je zgornja omejitev ne muss iti omejitev in če meni pač paše iti 5km/h manj bom pač šel. To je moja pravica, kdor za mano vozi 1m je pa pravica budale, in če bom jaz "videl" zajca blizu ceste bom zabremzal. Pa naj se zabije če se kreten hoče. Škoda bo edino mojega avta in tožbe, ki jo bo fasal pa vse "poškodbe", ki mi jih bo plačeval.

Ljudje se ne znate zavedati, da je agresivna vožnja kot, da bi mahali s pištolo.

P.S.

Bil sem edini na tistem odseku POLICA-KRANJ....in tam voziti 90km/h ali več je že pretiravanje....cesta ni primerna, še manj pa vozniki-kreteni.


Zgovarjat se zdaj na "tvojo pravico" je cisto odvec!

Zakon pravi:

..lahko te doleti 30. člen 3. odstavek ZVCP, ki govori

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.


Poenostavljeno: ce vozis manj od dovoljene hitrosti in se za tabo naredi kolona, se moras umakniti ali pospesiti, saj oviras prometni tok!

Nikoli se ne pizdim na nekoga, ki vozi po omejitvi. Saj nimam te pravice, da nekoga silim v prekrsek. Pravtako pa nima tisti, ki vozi pod omejitvami, ko so razmere dobre, meni tratiti pravice, da vozim po predpisih in z nacrtovano hitrostjo!

Zato naslednjic, ko bos zanalasc vozil pod omejitvijo, za tabo pa kolona. Pokazi malo spostovanja do ostalih udelezencev in naredi kot je prav.

lp

BluPhenix ::

ker gume so za 190 evrov na komad


Verjetno bo to krivo, da imaš montirani samo(popravek) dve dve gumi tri četrt. (Če se kdo sprašuje zakaj: Nekaj postov nazaj, citiram: "(cena mojega avta je danes z novimi gumami samo 500 evrov)."


100km/h


A ni to malo velika hitrost na tistem odseku? Pa tudi prilagojena razmeram ni.

OT: Zadnje čase opažam da kar precej tovornjakarjev vijuga po avtocesti... Da o prehitevanju v klanec z enako hitrostho prehitevanemu ne govorimo. Zadnjič sem za enim takim vozil 5 km. Tudi objestežni, ki ljudji, ki po avtocesti vozijo s 130 prehitevajo po desni so vsak teden bolj pogosti. Kako lepo, policije, pa kljub nekim obljubam, nikjer.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

@Pordečeli: Preberite si naslov teme
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

nebivedu> in mi puščajo po meter ali manj varnostne razdalje pri 100km/h

Na rondoju je omejitev 40 - z dobrim razlogom.


jYpe, proti rondoju je omejitev 100, omejitev 40 je šele v rondoju. Jaz pa sem napisal, da se mi v vožnji proti rondoju vrivajo pred avto, ko vozim po omejitvi.

krneki0001 ::

ker gume so za 190 evrov na komad


Verjetno bo to krivo, da imaš montirani samo(popravek) dve dve gumi tri četrt. (Če se kdo sprašuje zakaj: Nekaj postov nazaj, citiram: "(cena mojega avta je danes z novimi gumami samo 500 evrov)."


100km/h


A ni to malo velika hitrost na tistem odseku? Pa tudi prilagojena razmeram ni.



Odvisno za kater avto - imam 4, oziroma imel sem 4, sedaj samo še 3, ker sem enega prodal.

100km/h je omejitev, ko greš od brnčičeve proti rondoju tomačevo - cesta rezervirana za motorna vozila.

T0RN4D0 ::

Sem prepričan da ~80% voznikov v sloveniji tega odstavka z oviranjem prometa sploh ne pozna. Od tistih 20% ki ga poznamo, je pa najbrž spet 90% takšnih ki niso nikoli načelniki kolon :) Kmetek, popolnoma res je da si v precejšnji nevarnosti če se ti kdo nalima na rit, tako da ti za tvoje zdravje svetujem da se mu umakneš, ker dejansko nikol ne veš kdaj se ti kaj pojavi na cesti, in če voznik za tabo ne dojame, ti pa ga ne spustiš mimo, te to naredi vsaj tako neumnega kot je on.

Inu nebivedu, upam da boš vsaj tolk priznal da all terain krampace za na AC niso najbolj idealna stvar, tud če stanejo 190€ komad. Navsezadnje so tud traktorske gume po 300€, pa to ne pove ravno veliko o njih.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Invictus ::

Kar se tiče prehitevanja po desni s 130 km/h samo tole ...

na prehitevalnem pasu je cel kup ljudi, ki tam vozijo od 100 - 110 km/h. In č se taki pol pritožujejo da jih nekdo prehiti po desni - kaj se čudijo.

Prehitevalni pas je namenjen prehitevanju (in samo temu - piše v prometnih predpisih). Ko prehitiš počasnejše vozilo, se moraš umaknit nazaj na vozni pas. Pri nas se pa dogaja, da vozniki osebnih avtomobilov prehitevajo tovornjake na tovornjakarski načim (beri z 2 km/h večjo brzino). ker je slučajo 200 m naprej še en tovornjak, ostajajo na tem pasu z enako brzino še nekaj časa (da prehitijo še drugega) in s tem delajo kolone ...

Jaz po avtocesti rad vozim hitro (zato mi je nemčija tako všeč :))). Ampak pri nas pa po avtocesti vozim 120 km/h in non-stop prehitevam. Kaj so ljudje res tako nesposobni da bi vozili 130km/h na avtocesti ?!?!?!?!?!. Jaz osebno bi vse tako ustavil ter dosmrtno pobral vozniška dovoljenja. Kako potem šele vozijo na ostalih cestah ali v slabših voznih pogojih 8kot je npr. močan dež, sneg, tema, veter, megla in vse naštete kombinacije).

Zato sem začel prehitevati po desni, ker si bom drugače z blendanjem uničil preveč živcev in žarnic. Vozite 120 - 130 km/h na avtocesti, PROSIMMMMM.

LP I

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

krneki0001 ::

Tornado,
Bfgoodrich All terrain so gume za na dakar (uradna guma pariz dakarja) in če lahko tekmovalci z njimi gonijo po puščavah, skalah in blatu ter normalnih cestah s po 200km/h, so čisto dobre gume tudi za na avtocesto, za hitrosti s katerimi jaz vozim (tam do 110km/h), če slučajno pride do tega, da moram po avtocesti ravno s tem avtom (veliko raje se z njim vozim po regionalkah ali pa po kakih zapuščenih makadamskih cestah, drugače pa imam za na avtoceste toyoto rav4 z uniroyal rainsport gumami (cestne gume narejene za v dež).

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

invicstus, jaz imam eno tako čudno navado, da če se že s terencem vozim po avtocesti, se ponavadi postavim za kak tovornjak (v njegovo zavetrje) in vozim z njegovo hitrostjo do cilja (izvoza na katerem grem dol iz avtoceste). To pa pomeni, da me levi pas sploh ne vidi. Je pa vožnja v tem zavetrju dobra zato, ker se spočiješ (tovornjakarji po avtocestah vozijo zelo enakomerno), pa ker imaš manjšo porabo zaradi zavetrja in zaradi počasnejše vožnje. Vseeno je treba priznat, da kišta kot je terenc ima zračni upor mnogo mnogo večji kot osebni avto in tut porabo ima večjo, tak da se tko vsaj malo prišpara.

Me pa moti, če me kdo prehiteva po odstavnem pasu, ker je prehitevalni zaprt (ga je zabil idioto, ki z 90 ali 91km/h prehiteva tovornjak, ki pelje 89km/h), ker sem navajen, da me tam ne prehitevajo in kaj lahko se ti zgodi, da bom trznil, ker ne pričakujem avtomobila, da bo tam mimo mene zdrvel in bom zavil zaradi tega proti tebi(čisto nenamerno, bolj posledica trzanja) - posledično boš končal v jarku ob avtocesti s kupom kazni in brez enega kupona, pa z veliko tožbo proti tebi (ogrožanje in poškodba).

Zgodovina sprememb…

kriko1 ::

To prehitevanje po desni me tudi mene zanima - namreč bil sem v situaciji ko je vozilo pred mano vozilo nekje 70kmph (s telefonom v roki), vozili pa smo se v tunelu (omejitev je 100).
Jaz lepo dam normalno smerokaz ter začnem prehitevat (prav na easy - od prej sem imel nekje 95-100kmph not). Nakar koklja odloži telefon (ko sem jo že skoraj prehitel) ter preden sem dal smerokaz za ponovno vklučitev me s polno paro prehiti po desni (še dobro da vem zakaj so ogledala)! To je enostavno preseravanje.
Kaj pa če, kot je Invictus pred mano napisal, nekdo vozi po prehitevalnem recimo 80, ti se pa že ves čas pelješ 130. Lahko zapluješ mimo njega? Kaj lahko sploh storiš - zabremzaš ter delaš kolono na voznem pasu in čakaš da se on spomne se umaknit?

krneki0001 ::

kriko, pravilno bi bilo, da bi ga počakal, da on prehiti, pa četudi vozi 80km/h, po desni se prehitevalo naj nebi.

Bellzmet ::

Po desni se ne prehiteva, tudi če nekdo na avtocesti po prehitevalnem pasu vozi 50 km/h.

kixs ::

ko bodo ljudje upošteval varnostno razdaljo bo vse ok. Štos je, tudi če bi vozil 90, bi se mi zalimal....ima pravico od mene še takrat zahtevat da se umaknem? JE NIMA.

in 5km/h manj od max dovoljene ni oviranje prometa, zabite si to v vaše puhle betice. 15-20 manj pa je, seveda v lepem vremenu...ko gre folk 70 namesto 90 to je oviranje, ne pa jaz cca 85...

Jaz sem končal debatirati v tej temi, ker nikamor ne prideš. Vsak klamfa po svoje.


Ne! Ti neki klamfas po svoje in si po svoje razlagas zakone. Prav zaradi takih voznikov, ki so vele pametni in bi prav za prav morali it se enkrat v avto solo, se dogajajo p!zdarije na nasih cestah.
««
7 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528123415 (100437) solatko
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38869570 (61290) BigWhale

Več podobnih tem