Forum » Programiranje » [OpenGL, C++] Premikanje textur
[OpenGL, C++] Premikanje textur
goranv ::
Do zdaj se za vsako texturo pisal v kodi pozicije kje naj lezi dolocena textura. Zdaj bi pa rad napisal program v katerega bi vnesel texture in potem z misko premikal texture, zanima ta koda kako program najde na katero texturo sem kliknil z misko v 3D prostoru?
LP
LP
goranv ::
V program hocem naloziti slike bmp formata, in stem recimo sesteviti kocko iz vec razlicnih textur ( bmp slik ).
slika, slika2
slika, slika2
Zgodovina sprememb…
- spremenil: goranv ()
Senitel ::
Če delaš 2D potem je vse skup zelo enostavno (preverjaš če je točka v pravokotniku). Če delaš vse skup v 3D pa se stvar zakomplicira, ker rabiš v bistvu nekaj "fizike" in glede na to, da delaš v OpenGL je najboljše da si pogledaš kar tole klik.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Zvok in slika | 195669 (35934) | Machete |
| » | Photoshop začetniški problemiOddelek: Programska oprema | 3007 (1794) | HighBane |
| » | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2451 (1631) | slovenec_89 |
| » | directX 10 in windows xp (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13129 (9539) | bluefish |
| » | katero 8800gts 320mb ?Oddelek: Kaj kupiti | 2178 (1398) | chucki |