» »

[OpenGL, C++] Premikanje textur

[OpenGL, C++] Premikanje textur

goranv ::

Do zdaj se za vsako texturo pisal v kodi pozicije kje naj lezi dolocena textura. Zdaj bi pa rad napisal program v katerega bi vnesel texture in potem z misko premikal texture, zanima ta koda kako program najde na katero texturo sem kliknil z misko v 3D prostoru?


LP

Senitel ::

Kaj pravzaprav hočeš in ali ločiš med teksturami in modeli/objekti/meshi?

goranv ::

V program hocem naloziti slike bmp formata, in stem recimo sesteviti kocko iz vec razlicnih textur ( bmp slik ).
slika, slika2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: goranv ()

Senitel ::

Če delaš 2D potem je vse skup zelo enostavno (preverjaš če je točka v pravokotniku). Če delaš vse skup v 3D pa se stvar zakomplicira, ker rabiš v bistvu nekaj "fizike" in glede na to, da delaš v OpenGL je najboljše da si pogledaš kar tole klik.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Zvok in slika
589185492 (25757) Machete
»

Photoshop začetniški problemi

Oddelek: Programska oprema
362847 (1634) HighBane
»

3D modeliranje in texture

Oddelek: Programiranje
282273 (1453) slovenec_89
»

directX 10 in windows xp (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7012747 (9157) bluefish
»

katero 8800gts 320mb ?

Oddelek: Kaj kupiti
412085 (1305) chucki

Več podobnih tem