Forum » Zvok in slika » 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...
BlackMaX ::
BlackMaX ::
Ola, ne nič ne prodjam, niti ne vem na kak nič bi lahko? :)
pa še neki novga od učeri :)
Seveda lahko, samo vprašati moraš. Ampak, v tem primeru je dobro imeti legalno verzijo, ker nikoli ne veš kje in kdaj te pohopsajo :)
Zdj ne vem kako je pri zBrushu ampak, te fajli imajo neke meta podatke s katerimi lahko vidiš, ali je stvar legalna ali ne.
Ola, ne nič ne prodjam, niti ne vem na kak nič bi lahko? :)
pa še neki novga od učeri :)
This is some spooky shit maaan :) Ampak dobro zgleda. Maš kr žilco za te like.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
mi345 ::
odlično, te bom ko bom imel original pocukal za rokav če mi boš bil še pripravljen povedat :)
Ja na takele vesoljske pojave sem, odkar sem videl aliena 3 čisto nor :P
bi pa rad videl še kakkšne vaše 3d modele/kreature, ker mi je že malo nerodno ker skos sam jst objavlam ;) :)
Tole pa naj bi bil nek koncept robota, ni pa še čisto dokončan
Kakršna koli kritika dobrodošla :)
Ja na takele vesoljske pojave sem, odkar sem videl aliena 3 čisto nor :P
bi pa rad videl še kakkšne vaše 3d modele/kreature, ker mi je že malo nerodno ker skos sam jst objavlam ;) :)
Tole pa naj bi bil nek koncept robota, ni pa še čisto dokončan
Kakršna koli kritika dobrodošla :)
BlackMaX ::
odlično, te bom ko bom imel original pocukal za rokav če mi boš bil še pripravljen povedat :)
Ja na takele vesoljske pojave sem, odkar sem videl aliena 3 čisto nor :P
bi pa rad videl še kakkšne vaše 3d modele/kreature, ker mi je že malo nerodno ker skos sam jst objavlam ;) :)
Tole pa naj bi bil nek koncept robota, ni pa še čisto dokončan
Kakršna koli kritika dobrodošla :)
Seveda, zakaj pa ne.
Jaz ne modeliram organskih stvari, vsaj za zdaj ne.
BlackMaX ::
:) No zdaj, ti ni treba bit nerodno.
Robota se res ne vidi dobro. Črne barve se raje izogibaj za kakšne predstavitve.
Robota se res ne vidi dobro. Črne barve se raje izogibaj za kakšne predstavitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlackMaX ()
BlackMaX ::
mi345 ::
BlackMaX ::
mi345 ::
Hvala, sem pa zdej mal spremenil, ker sem ponesreči zamaknil spodnje zobe bom kasneje objavil izboljšano verzijo :)
Ja komot, bom pri naslednjem modelu posnel ;)
Ja komot, bom pri naslednjem modelu posnel ;)
svinja ::
Evo, še moj eden in edini sculpt. Naj bi bil John Coltrane. Zmodelirano in renderirano v Blenderju (Cycles).
Vsekakor je sculpting zelo zabaven, tako da bo treba v prihodnosti še kaj časa investirat tudi v to ;).
Btw, odlični modeli, mi345.
Vsekakor je sculpting zelo zabaven, tako da bo treba v prihodnosti še kaj časa investirat tudi v to ;).
Btw, odlični modeli, mi345.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svinja ()
m0LN4r ::
Hvala, sem pa zdej mal spremenil, ker sem ponesreči zamaknil spodnje zobe bom kasneje objavil izboljšano verzijo :)
Ja komot, bom pri naslednjem modelu posnel ;)
Če imaš windows 8, bo najlažje in najmanj obremenjujoče za PC, če uporabiš OBS (open broadcaster software). Lahko snema preko grafična ali quicksinc. Pa daj da ti snema na drug disk, ne sistemski.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BlackMaX ::
Evo, še moj eden in edini sculpt. Naj bi bil John Coltrane. Zmodelirano in renderirano v Blenderju (Cycles).
Vsekakor je sculpting zelo zabaven, tako da bo treba v prihodnosti še kaj časa investirat tudi v to ;).
Btw, odlični modeli, mi345.
Pa neki vas je, ki modelirate in to dobro.
Ja se strinjam, blender je gold mine. Ampak premalo se omenja kaj vse ponuja...
svinja ::
Blender se mi zelo dopade, ne morem ga prehvalit. Sicer zna bit robusten na trenutke,
ampak ponuja ogromno. Predvsem mi je všeč t.i. 'node compositing', se pravi upravljanje z
'nodi' tako v image kot v material compositorju. Mnogo več fleksibilnosti in prostora za kreativnost
kot pa v konvencionalnih 'layer based' sistemih. Da ne omenjam game engina (realtime engine), video editorja,
simulacij dima, ognja, vode, že omenjen sculpting... Cycles render engine je super in postaja vedno boljši, najbolj
pa mi je v Blenderju všeč modeling workflow, saj ponuja res močna orodja in predvsem hitrost. Torej, celoten 3D pipeline
v enem programu. Kul pa je tudi to, da je vse skupaj v enem paketku (70mb), odpakiraš, zaženeš in že lavfa v sekundi, brez inštalacij, registracij, čakanja :)
Folk se sicer buni, da je UI kompleksen, ampak kaj pa vem, sem se ga hitro privadil in mi je zelo všeč (uporabljam še Cinema 4D, za primerjavo).
Aja, pozabil sem še eno zelo pomembno odliko: GPU render!
Za primerjavo, GTX 750ti za 150EUR zrenderira sceno skoraj enkrat hitreje kot pa moj trenutni i72600k@4,4ghz.
Je pa res da si omejen z vramom.
To, da je pa zastonj, pa že itak vsi veste :)
Še en Cycles render
ampak ponuja ogromno. Predvsem mi je všeč t.i. 'node compositing', se pravi upravljanje z
'nodi' tako v image kot v material compositorju. Mnogo več fleksibilnosti in prostora za kreativnost
kot pa v konvencionalnih 'layer based' sistemih. Da ne omenjam game engina (realtime engine), video editorja,
simulacij dima, ognja, vode, že omenjen sculpting... Cycles render engine je super in postaja vedno boljši, najbolj
pa mi je v Blenderju všeč modeling workflow, saj ponuja res močna orodja in predvsem hitrost. Torej, celoten 3D pipeline
v enem programu. Kul pa je tudi to, da je vse skupaj v enem paketku (70mb), odpakiraš, zaženeš in že lavfa v sekundi, brez inštalacij, registracij, čakanja :)
Folk se sicer buni, da je UI kompleksen, ampak kaj pa vem, sem se ga hitro privadil in mi je zelo všeč (uporabljam še Cinema 4D, za primerjavo).
Aja, pozabil sem še eno zelo pomembno odliko: GPU render!
Za primerjavo, GTX 750ti za 150EUR zrenderira sceno skoraj enkrat hitreje kot pa moj trenutni i72600k@4,4ghz.
Je pa res da si omejen z vramom.
To, da je pa zastonj, pa že itak vsi veste :)
Še en Cycles render
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svinja ()
m0LN4r ::
Zanimiv program je tudi Lightwave, zelo "stara" (v smislu od prve verzije do danes) in dodelana zadeva, še iz časov in razvijalcev, ko so delali filme na Amigah.
Zelo močno orodje, ampak meni osebno težko za uporabo.
Zelo močno orodje, ampak meni osebno težko za uporabo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
BlackMaX ::
Blender se mi zelo dopade, ne morem ga prehvalit. Sicer zna bit robusten na trenutke,
ampak ponuja ogromno. Predvsem mi je všeč t.i. 'node compositing', se pravi upravljanje z
'nodi' tako v image kot v material compositorju. Mnogo več fleksibilnosti in prostora za kreativnost
kot pa v konvencionalnih 'layer based' sistemih. Da ne omenjam game engina (realtime engine), video editorja,
simulacij dima, ognja, vode, že omenjen sculpting... Cycles render engine je super in postaja vedno boljši, najbolj
pa mi je v Blenderju všeč modeling workflow, saj ponuja res močna orodja in predvsem hitrost. Torej, celoten 3D pipeline
v enem programu. Kul pa je tudi to, da je vse skupaj v enem paketku (70mb), odpakiraš, zaženeš in že lavfa v sekundi, brez inštalacij, registracij, čakanja :)
Folk se sicer buni, da je UI kompleksen, ampak kaj pa vem, sem se ga hitro privadil in mi je zelo všeč (uporabljam še Cinema 4D, za primerjavo).
Aja, pozabil sem še eno zelo pomembno odliko: GPU render!
Za primerjavo, GTX 750ti za 150EUR zrenderira sceno skoraj enkrat hitreje kot pa moj trenutni i72600k@4,4ghz.
Je pa res da si omejen z vramom.
To, da je pa zastonj, pa že itak vsi veste :)
Še en Cycles render
Ne vem kje sem slišal, ampak se mi zdi da GPU rendering še ne dela tko k treba...
svinja ::
Kar se tiče Cycles, dela super, je pa res da (še) niso podprti vsi 'featurji', SSS recimo. Pa CUDA only.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svinja ()
mi345 ::
m0LN4r ::
Sam tak čist btw, kolko je to poligonov?
Sicer pa si to lobanjo tak risal, kot da bi mel eno doma v roki :D heh
Sicer pa si to lobanjo tak risal, kot da bi mel eno doma v roki :D heh
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
mi345 ::
ja to je high poly itak, mislm da je nokoncu mela okol 2mil, ampak večino dela se nrdi na low, tam do 1000 poly :)
BlackMaX ::
m0LN4r ::
Ker sem jaz bolj statičen pri teh zadevah, interier pa to. Me zanima, ko tole končaš in imaš 2miljona polijev, do kake mere lahko to optimiziraš, da se ne vidi? Do koliko polijev?
Dobil sem neko idejo, pa me zanima, če bi blo na ta način določene stvari lažje nardit.
Dobil sem neko idejo, pa me zanima, če bi blo na ta način določene stvari lažje nardit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
svinja ::
Ker sem jaz bolj statičen pri teh zadevah, interier pa to. Me zanima, ko tole končaš in imaš 2miljona polijev, do kake mere lahko to optimiziraš, da se ne vidi? Do koliko polijev?
Dobil sem neko idejo, pa me zanima, če bi blo na ta način določene stvari lažje nardit.
Bi rekel da med 10-20k oz. še manj. Ostalo naredijo normal mape.
m0LN4r ::
Uff, to se sliši ful fajn za kake manjše dekorativne organske elemente.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mi345 ::
Blackmax,
tista dva mesha sem združil v dynamesh pri nizki resoluciji čisto na začetku, tu se dobro ne vidi ker gre malo prehitro.
Moln4r,
Nekak tako kot je rekel swene, mogoče celo za malo manj.
tista dva mesha sem združil v dynamesh pri nizki resoluciji čisto na začetku, tu se dobro ne vidi ker gre malo prehitro.
Moln4r,
Nekak tako kot je rekel swene, mogoče celo za malo manj.
BlackMaX ::
Blackmax,
tista dva mesha sem združil v dynamesh pri nizki resoluciji čisto na začetku, tu se dobro ne vidi ker gre malo prehitro.
Moln4r,
Nekak tako kot je rekel swene, mogoče celo za malo manj.
Kaj pa retopologize? a je podobna funkcija pri zBrusu? Pri Mudboxu je to super stvar, ko hočeš nekaj spravit iz 2 mil poly na recimo 100K...?
mi345 ::
Ja maš funkcijo zremesher k ti kar dobro optimizera stvari, seveda pa lahko retopogeraš tudi ročno ampak je malo bolj nerodno :)
če ti pa za topology ni mar, maš pa še decimation opcijo k ti pa občutno zmanjša poligone brez da bi se bistveno spremenila oblika
če ti pa za topology ni mar, maš pa še decimation opcijo k ti pa občutno zmanjša poligone brez da bi se bistveno spremenila oblika
BlackMaX ::
OStale skulpture so kul, sam ta zver je pa zanič (vizualno) dobro narejeno ampak njen izgled me odbija.
BlackMaX ::
mi345 ::
nov koncpet, malo se še igram s osnovnimi proporci, ampak mislim da ne bom več dosti spreminjal, razen če maste kako dobro idejo ;) :)
mi345 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naučimo se vstaviti sliko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 23147 (397) | JanBrezov |
» | Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16929 (14434) | Isotropic |
» | Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 22945 (14336) | meho7 |
» | 3D modeliranje in textureOddelek: Programiranje | 2269 (1449) | slovenec_89 |