» »

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender...

««
4 / 12
»»

bluefish ::

mi345 ::

Mišica

 1

1

WarpedGone ::

@mi345:
Lahko en request? Glava mačke pasme MaineCoon, odraslega samca.
Za vzorec:

Će boš sprejel, ti pošljem še več 'materiala'.
Zbogom in hvala za vse ribe

mi345 ::

Ola,

Sem se lotil malo bolj kompleksnega modela, upam da mi ga bo ratal do konca spelat...

Zaenkrat sem prišel do tule ;)

 1

1

BaToCarx ::

Super, držim pesti!

m0LN4r ::

A se kateremu sanja kako bi naredil tole:


Sprobal sem že 10 programov pa ni to to. Ugotovil sem, da baje se uporablja ShapeMG, ki ga pa nikjer ne najdem.
Tnx for tips.

Nekje računam, da bi se dalo narediti 1sliko v eni uri. Torej ena 2D fotografija in ena ura dela max.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mi345 ::

Hvala Batocarx :)

Hmmm moln4r, nisem nikoli se s tem ukvarjal tako da ti bolj teško kaj svetujem, zal :/


Mal napredka, trenutno ugotavljam kako se lotit oči, tole je sam poizkus verjetno se bo še veliko spremenilo...

 1

1

mi345 ::

Ola,

mal napredka...( ubistvu je tole sam en poizkus, usi detajli bodo verjetno bili v končni verziji narejeni nanovo... ;) )

 1

1

mi345 ::

Malo bližje vendar še vedno zelo daleč :)

 1

1

BlackMaX ::

m0LN4r je izjavil:

A se kateremu sanja kako bi naredil tole:


Sprobal sem že 10 programov pa ni to to. Ugotovil sem, da baje se uporablja ShapeMG, ki ga pa nikjer ne najdem.
Tnx for tips.

Nekje računam, da bi se dalo narediti 1sliko v eni uri. Torej ena 2D fotografija in ena ura dela max.


Zgleda zanimivo, ampak glede na to, da je dost pomanjkljiva zadeva...in neuporabna za kaj resnega. Ne vidim enega bolj praktičnega razloga za uporabo za zdaj. Lahko, da se motim pri tem, sam ta video, mi je dal tak občutek.

Lahko vprašam, kere programe si pa sporbu?

m0LN4r ::

Faceworks in podobne ali pa faceshop. Eno podjetje v slo to rabi/zahteva, ampak se mi žal več ne sanja kje in kako.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

BaToCarx ::

m0LN4r to si vidu?

m0LN4r ::

Mja že nekaj časa (lani), samo ni to to. Potrebuje se tako, kot tisti looxis, ki zna narediti iz ene slike kvazi 3d. Psi, mačke, ljudje za 3d crystale.
Rezultat na koncu pošljejo iz tega luxisa v .3dc, potem ti dajo program voxelworx s katerim lahko exportaš v .cad ta 3d model in se potem to sprinta v "kristal".
Malo sem se pozanimal in imajo to večinoma proizvajalci laserjev to nek svoj lasten software ne pa neko komercialno varianto.

Na koncu rabš en kup različno velikih črno(prozornih) belih pikic v 3d, ki zgledajo potem tako kot tista ena slika na začetku.

Ja poskusil sem še canvas ampak ni to to spet.

Glede sweepa:
Zadeva je uporabna samo in za sweeep stvari, ki jih lahko zelo hitro sam narediš z splinom, ki ga "oblečeš" štos za moje pojme je samo v tem, da imaš tukaj spline, ki ga nadomestijo linije v sliki.

Je pa veliko bolj zanimivo tole:


Imaš ga pa praktično za vse platforme ! Ampak meni še ni uspelo tako uizi naredit, kot prikazujejo. Moraš met dobre slike (razdalja, fokus, svetloba). Upload na server lahko traja precej dolgo in potem dobiš odgovor, da so preslabe slike. Rabiš pa vsaj 20 - 40 slik.
Torej okvino ena slika 2MBx20 minimalno 40mb z uploadom 100kb/s traja in potem ti javi, da slike niso dovolj dobre in lahko ponoviš vse od začetka.

Sprobal sem doma na miški na mizi pa mi ni šlo. Za stavbe pa še moram poskusiti.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BaToCarx ::

BlackMaX ::

Ja 123D je kar napredoval skozi cajt. Dobre pol leta nazaj je bilo dosti drugače.

Lepo se razvija.

mi345 ::

trenutna situacija...


 1

1

BlackMaX ::

mi345 je izjavil:

trenutna situacija...


 1

1



Lookn' good. Ušesa mal čudn zgledajo. Upam, da bojo oke dobr zgledale :)

mi345 ::

Sm mal popravu ušesa, ampak ne vem če bodo vidna na končnem renderju zato v super detajle tam ne bom šel :)

takole zgleda trenutno...( sem že skoraj zadovoljen :P )

 1

1

BlackMaX ::

mi345 je izjavil:

Sm mal popravu ušesa, ampak ne vem če bodo vidna na končnem renderju zato v super detajle tam ne bom šel :)

takole zgleda trenutno...( sem že skoraj zadovoljen :P )

 1

1



Bolje je, ampak še zmer je tist čudn filing glede ušes...za ženske je ponavadi bolj privlačno, če so ta manjše velikosti. In šarenico bi lahko bila malo večja :)

Sorry počutim se glpo k dajem te predloge ampak, hočm samo pomagat. Brez zamere

mi345 ::

hehe ni problema :) usaka kritika in predlogi so dobrodošli ;) :)

Bom popravil ;) :)

mi345 ::

nekja napredka...




 1

1




 2

2

BlackMaX ::

Zgleda kot neko rusko dekle :D

mi345 ::

Ja mogoče pa res ja :P

Nekaj za spremembo, tole je en hitr sculpt od danes

Navtilus :P

 1

1

mi345 ::

Trenutna slika.... :)


 1

1



 2

2



 3

3

BlackMaX ::

Material za kožo deluje preveč plastičen, a je kakšen SubSurface material v zBrushu?

mi345 ::

Ola, ja to deluje tak zaradi filtrov ( predvidevam:P ) :) predno sem renderal sem ponesreči zamenjal material na očesu in je prišel zelo rumen :D potem pa sem se malo poigral s filtri da ni šlo glih v nič :)

evo tole je pomoje končni rezultat, vse je narejeno v zbrushu( single pass render) nič photoshopa, z nekaterimi stvarmi sem zadovoljen spet z drugimi ne preveč, ampak za prvič bo upam da pozitivno. :)

 1

1

m0LN4r ::

Kako si kapico naredil pa tiste okraske na njej?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

BlackMaX ::

mi345 je izjavil:

Ola, ja to deluje tak zaradi filtrov ( predvidevam:P ) :) predno sem renderal sem ponesreči zamenjal material na očesu in je prišel zelo rumen :D potem pa sem se malo poigral s filtri da ni šlo glih v nič :)

evo tole je pomoje končni rezultat, vse je narejeno v zbrushu( single pass render) nič photoshopa, z nekaterimi stvarmi sem zadovoljen spet z drugimi ne preveč, ampak za prvič bo upam da pozitivno. :)

 1

1



Priporočam vedno, malo post produkcije v photoshopu, pa tud če so mali popravki je dodana vrednost :), če ne nič si vsaj probu.

Je pa useeno dober render.

mi345 ::

Ja nisem hotel nič z drugimi programi si pomagat, mi je bil cilj narest vse v zbrushu :) naslednič bom pa tudi photoshop uporabu :)

BlackMaX ::

mi345 je izjavil:

Ja nisem hotel nič z drugimi programi si pomagat, mi je bil cilj narest vse v zbrushu :) naslednič bom pa tudi photoshop uporabu :)


In kakšen je naslednji projekt :)

mi345 ::

ne vem še :) nekaj se bo že najdlo :)

mi345 ::

evo nekaj novega :) ( prvič delam tak stil, tako da ga bo treba še mal naštuderat)


 1

1



 2

2



 3

3

mi345 ::

Nek vesoljc ;)


 1

1

SimplyMiha ::

mi345 je izjavil:

Nek vesoljc ;)


 1

1


The only alien immune to grandma's music is a grandma alien.

m0LN4r ::

m0LN4r je izjavil:

Kako si kapico naredil pa tiste okraske na njej?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

mi345 ::

O, čisto sem spregledal tvoje vprašanje.

Kapico sem naredil s pomočjo micromesh tehnike v zbrushu, načeloma se da stvar narest enako tudi na druge načine, recimo z alfo, noisom ali pa da kar sam zmodeleraš :) ubistvu pri micromeshu tudi sam zmodeleras, ampak samo tisti del, ki se potem ponavlja. Sem pa uporabil miscromeh zato, da se nekaj novega naučim, ker znjim večino časa ne delam.
aja okraski so narejeni po istem kopitu kot kapa :)

m0LN4r ::

Zanimivo, jaz še tudi nisem probal micromesh. Pa se splača? Ali je za take stvari alfa še vedno boljša?
Oz. katero je manj obremenjujoče za gpu?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

mi345 ::

Splača se načeloma zato ker ima končni rezultat manj poligonov kot pa če bi uporabil alfo.( to je pa predvsem odvisno od števila polijev, ki jih ima mesh s katerim boš zamenjal poligone na izbranem meshu )

Je pa malo bolj kompleksna reč in rezultati niso vedno taksni kot bi človek pričakoval. Je alfa še vedno kar dobra alternativa ;)

m0LN4r ::

Bom moral enkrat sprobat za kako fasado iz mreže ali kaj podobnega, ker z alfo je hudič včasih, ko je par metrov tega.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

djready ::




Google Sketchup + Maxwell plugin + HDR Odzadje. Hiško sem naredu v sketchupu potem pa rendiral z maxwellom. A obstaja še kakšen podoben plugin za sketchup, namreč Maxwell je kar drag freeware verzija pa lahko rendira samo 800 x 375. Probal sem par ostalih pluginov sam so bolj švoh.
Asus M5A97 R2.0, Fx 6300 4.4Ghz, XFX 280x OC BE, 8GB Ram, XFX 550w, Win7

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: djready ()

m0LN4r ::

A ni vray za sketchup? Celo nov? Malo te pohecam.

Cinema 4D internal stuff (partnerka zmodelira, potem pa se jaz grem se "igrat" z materiali pa rendriranjem):







Bo pa treba zavihati rokave, ker to še vedno ni to.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Tu sem se malo poigraval z grassom in hdrijem:



Pa tukaj z architecture grassom in alpho:



To sem skopiral od enga na devianart, da vidim kako dolgo traja (iz nule cca. 1-2 uri):



Tukaj pa sem se igral z Voxel efektom (spet brez pluginov), imam ga namen v kratkem izboljšat:
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

m0LN4r ::

Bi pa vsem zelo rad povedal eno izkušnjo iz mojega vsakdana:
Prinas je takega dela malo, težko je priti do njega brez poznanstva in iščejo se onemanbandi, ki znajo vse narediti sami za pol manj, kot prejnši.
Kaj to pomeni? To pomeni, da ti odgovorijo na prošnjo tako, da saj bi te zaposlili za minimalno, ker trenutno nam to dela drugo podjetje in je predrago.
V primeru, da si zainteresiran se nauči to, pa to, pa to, pa to in ono, kar seveda nikjer prinas ne učijo.

V tujini pa je stanje takole:
Medtem, ko se ti učiš to pa to pa ono, da boš čimboljši onemanband in pošiljaš prošnje v tujino ti pa tam napišejo, da ja plača je tam od 2000EUR neto, ampak
mi iščemo nekoga, ki je specializiran v enem področju. Konkretno kako to izgleda:
Wir hatten gerne einen Character Designer, Character Animation artists, Modeller, Shader&Renderer, Designer, Render Manager etc.


Kar hočem s tem povedati je, da tisti ki ciljate na tujino se mogoče malo drugače spravite zraven, kot če ciljate na domači trg.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

djready ::

Zlo fajn, preproga dobr izgleda. kolk pride stanovanje? :D
Asus M5A97 R2.0, Fx 6300 4.4Ghz, XFX 280x OC BE, 8GB Ram, XFX 550w, Win7

mi345 ::

Teli projekti zgledajo zelo dobro Moln4r :) sam sicer nisem specializeran v tej smeri tako da ti teško kaj dobrega svetujem :( lahko ti pa povem da je zelo zanimivo ;) Je pa to kar si napisal glede slo. čisto res :) prav malo si me nasmejal :)

BlackMaX ::

m0LN4r je izjavil:

A ni vray za sketchup? Celo nov? Malo te pohecam.

Cinema 4D internal stuff (partnerka zmodelira, potem pa se jaz grem se "igrat" z materiali pa rendriranjem):







Bo pa treba zavihati rokave, ker to še vedno ni to.


vRay je tudi za sketchup.

Lepi renderji

m0LN4r je izjavil:

Tu sem se malo poigraval z grassom in hdrijem:



Pa tukaj z architecture grassom in alpho:



To sem skopiral od enga na devianart, da vidim kako dolgo traja (iz nule cca. 1-2 uri):



Tukaj pa sem se igral z Voxel efektom (spet brez pluginov), imam ga namen v kratkem izboljšat:


To s travco lepo zgleda :)

Tisto z voxli tud, sam mogoče tajmih bolj ujet in si zmaguuu! :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlackMaX ()

BlackMaX ::

m0LN4r je izjavil:

Bi pa vsem zelo rad povedal eno izkušnjo iz mojega vsakdana:
Prinas je takega dela malo, težko je priti do njega brez poznanstva in iščejo se onemanbandi, ki znajo vse narediti sami za pol manj, kot prejnši.
Kaj to pomeni? To pomeni, da ti odgovorijo na prošnjo tako, da saj bi te zaposlili za minimalno, ker trenutno nam to dela drugo podjetje in je predrago.
V primeru, da si zainteresiran se nauči to, pa to, pa to, pa to in ono, kar seveda nikjer prinas ne učijo.

V tujini pa je stanje takole:
Medtem, ko se ti učiš to pa to pa ono, da boš čimboljši onemanband in pošiljaš prošnje v tujino ti pa tam napišejo, da ja plača je tam od 2000EUR neto, ampak
mi iščemo nekoga, ki je specializiran v enem področju. Konkretno kako to izgleda:
Wir hatten gerne einen Character Designer, Character Animation artists, Modeller, Shader&Renderer, Designer, Render Manager etc.


Kar hočem s tem povedati je, da tisti ki ciljate na tujino se mogoče malo drugače spravite zraven, kot če ciljate na domači trg.


Točno tko, generalist vs. specialist. Oboje ima svoje prednosti :) Sam je smešno, k folk ne ceni tega dela.

m0LN4r ::

Štos je, da prinas hočejo generalista za minimalno oz. malo več, če imaš srečo in prideš v malo večje podjetje (gledano lokalno),
potem ta čas, ki ga zajebeš za učenje generalnih zadev ti po drugi strani krade čas za specializacijo, ki jo pa potrebujejo v tujini velika podjetja.

@BlackMax
Problem pri voxlih je, da mi je zmanjkalo framov za vmes in kader me ni ubogal.
Se pa kake boljše kamere nebi branil ne, ker se na tisti ne vidi nič. V resnici je pa na voxlih tekstura osebe.

Kaj pa tole? Se je kdo že igral stem? Tudi en izmed mojih experimentov. Tega sem še delal na C2D prenosniku:
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

mi345 ::

Mars napada ;)

 1

1



 2

2



 3

3




 4

4

djready ::

4 bi bla dobra brez blur, oči rdečkaste pa možgane bolj na roza-rdeče :)

Asus M5A97 R2.0, Fx 6300 4.4Ghz, XFX 280x OC BE, 8GB Ram, XFX 550w, Win7
««
4 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pomoč pri montiranju grafične kartice

Oddelek: Pomoč in nasveti
20574 (208) dxx
»

Fiksiranje USB podaljška na plastični modulček

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
151227 (816) Dzhimen
»

Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
829290 (6795) Isotropic
»

Unigine Valley - OpenGL Lestvica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Navijanje
12915895 (7286) meho7

Več podobnih tem