Forum » Pomoč in nasveti » directX 10 in windows xp
directX 10 in windows xp
ke ke ::
lep pozdrav. zanima me kako in ali je sploh mogoče da bi directX 10 deloval na XP-jih. Na internetu sem zasledil postopek ampak ga še nisem preizkusil. Ali je komu od vas že to uspelo ?
Echelon ::
Naložil sem ga Še bolje pa je, da nimam DX10 grafične
MSI Z87-G43 GAMING, Intel Core i5 4670K @ 3.40GHz,
16GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz, Sapphire 4096MB ATI AMD Radeon R9 380
1GB WD Blue, 232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB, 2GB WD Green
16GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz, Sapphire 4096MB ATI AMD Radeon R9 380
1GB WD Blue, 232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB, 2GB WD Green
strictom ::
DX10 za XPje? Jaja. Kje?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Tilen ::
Sploh vas ne razumem. Na hitrem OS si želite nekaj, kar ga bo upočasnilo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
LjubimPeezde ::
To misli zagotovo to, ker ga verjetno dela ene par geekov kot nekakšen emulator DX10. Verjetno je dovolj varno reči da bo hitrost smešna
sparklyslo ::
theinquirer.net:
UNFORTUNATELY, we were wrong about DirectX 9.0 L.
We managed to confirm the existence of DirectX 9.0L but it won't be a DirectX 10 for Windows XP. It will be the other way around. It is a faster version of DirectX 9.0 that will run under Vista only.
So I have to disappoint all of you who expected to run DirectX 10 games under Windows XP (and apologise, huh, Fudo? News Ed.) as there won't be an API to supports it.
m.i.h.a. ::
itak...kdo drug kot the inquirer
tukaj so res talenti za lažnjive novice oz se v neko stvar tako hitro zaletijo samo, da lahko prvi objavijo novico, na koncu se pa izkaže da gre za nepreverjene informacije in večkrat tudi za laži
tukaj so res talenti za lažnjive novice oz se v neko stvar tako hitro zaletijo samo, da lahko prvi objavijo novico, na koncu se pa izkaže da gre za nepreverjene informacije in večkrat tudi za laži
Senitel ::
Par mesecev? Tale bedarija je stara že vsaj eno leto, če ne še kakšen mesec več... Pa ji folk še kar naseda.
nebivedu: In si že probal pognat kakšno igro ali pa vsaj une sample iz sdk-ja na tisti "DX10 beti za WinXP"? Do kakšrne koli uporabnosti ima tale projekt še zelo zelo ZELO daleč.
nebivedu: In si že probal pognat kakšno igro ali pa vsaj une sample iz sdk-ja na tisti "DX10 beti za WinXP"? Do kakšrne koli uporabnosti ima tale projekt še zelo zelo ZELO daleč.
krneki0001 ::
Se ne ukvarjam s tem, ker imam visto, pa ne grem več nazaj na XP ali server 2003, tako da ne morem sprobat. Naj pa kdo sproba, ki ga zanima tole.
strictom ::
To celem sistemu pove da laufa DX10. Pač preslepijo igre da jih fantje potem lahko igrajo.
Nič novega.
Nič novega.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Senitel ::
Ne... Tale Alky project je edina stvar, ki se dogaja, glede DX10 na WinXP! In tolk kot se tle navdušujete kako je DX10 že za WinXP, ni še noben tle niti snel teh par DLL-jev z neta in zadeve sprobal. Ker, če bi kdo to naredil bi že zdavno nehal pametovat o tem.
Drgač pa ne moreš ti samo povedat igri, da sistem ima DX10... Moraš imet CELOTNO implementacijo DX10 zraven (DX10 igre nič ne gledajo, če so geometry shaderji na razpolago, ampak jih samo uporabijo, ker so v DX10 vedno na razpolago)! Ta projekt naj bi emuliral DX10 preko OpenGL (ki ima vso funkcionalnost DX10, na DX10 GPU-jih), vendar ima do tja še prekleto dolgo pot (ČE sploh bodo zadevo pripeljali do približno uporabnega nivoja).
Drgač pa ne moreš ti samo povedat igri, da sistem ima DX10... Moraš imet CELOTNO implementacijo DX10 zraven (DX10 igre nič ne gledajo, če so geometry shaderji na razpolago, ampak jih samo uporabijo, ker so v DX10 vedno na razpolago)! Ta projekt naj bi emuliral DX10 preko OpenGL (ki ima vso funkcionalnost DX10, na DX10 GPU-jih), vendar ima do tja še prekleto dolgo pot (ČE sploh bodo zadevo pripeljali do približno uporabnega nivoja).
Tilen ::
Senitel, kaj pa je z omejitvami "DX10" featurjev na XP? V primeru Crysis se lepo vidi, kako se odklene 95%? DX10 featurjev na XP, brez kakršnega koli DX10 softwera.
DX10 grafika na DX9 [WIn XP] mašinah.
klik klok
Kopirajte vsebino iz mape "CVarGroups" v vaš Crysis SP Demo direktorij. V primeru, da niste nič spreminjali gre to sem:
C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Config\CVarGroups
Obstoječe datoteke zamenjajte z "novimi" pred tem pa naredite backup starih.
S tem odklenete *Very High* opcijo v WinXP ter ohranite WinXP DX9 performance. V igri obvezno pustite nastavitve "samo" na HIGH, da se clientu ne zmeša. V jok pa na drevo Vista uporabniki.
S tem samo forcaš max quality 4 na XP. Po defaultu je pa drugače WinXP 3, Vista 4.
DX10 grafika na DX9 [WIn XP] mašinah.
klik klok
Kopirajte vsebino iz mape "CVarGroups" v vaš Crysis SP Demo direktorij. V primeru, da niste nič spreminjali gre to sem:
C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Config\CVarGroups
Obstoječe datoteke zamenjajte z "novimi" pred tem pa naredite backup starih.
S tem odklenete *Very High* opcijo v WinXP ter ohranite WinXP DX9 performance. V igri obvezno pustite nastavitve "samo" na HIGH, da se clientu ne zmeša. V jok pa na drevo Vista uporabniki.
S tem samo forcaš max quality 4 na XP. Po defaultu je pa drugače WinXP 3, Vista 4.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Mr.B ::
Prilepi slikice,...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Senitel ::
Ja to niso DX10 efekti! DX10 v Crysis je npr. generiranje shadow map s pomočjo geometry shaderjev. To se bo delalo z geometry shaderji čim bo DX10 na razpolago pa tudi če imaš GeForce 8400 GS v kišti...
Nobena igra, vključno s Crysis, nima (in še lep čas ne bo imela) tako dolgih shaderjev, da jih DirectX 9 (z SM 3.0) ne bi mogel prežvečit. Seveda pa se že veliko prej pojavijo omejitve hardware-a in itak potrebuješ DX10 class hardware, če hočeš približno da vse skup deluje približno tekoče. Zakaj torej ne olajšat zadeve in skalibrirat tako, da bo vse skup delovalo tako kot je treba na karticah katerim je to namenjeno?
Ravno generiranje shadow map v GS je precej tipičen primer tega. V bistvu to ni nikoli WIN situacija za GPU (ker ima GPU vedno več dela kot pa če se vse skup zrenderira v večih passih), ampak ko bodo na razpolago hitrejši GPU-ji, ki bodo imeli bistveno večji shader kick (8800 GT je zelo lep primer tega, kaj danes šteje), se bodo ozka grla seveda spremenila in ko postane CPU problem bo tudi pristop z geometry shaderji v praksi hitrejši.
Nobena igra, vključno s Crysis, nima (in še lep čas ne bo imela) tako dolgih shaderjev, da jih DirectX 9 (z SM 3.0) ne bi mogel prežvečit. Seveda pa se že veliko prej pojavijo omejitve hardware-a in itak potrebuješ DX10 class hardware, če hočeš približno da vse skup deluje približno tekoče. Zakaj torej ne olajšat zadeve in skalibrirat tako, da bo vse skup delovalo tako kot je treba na karticah katerim je to namenjeno?
Ravno generiranje shadow map v GS je precej tipičen primer tega. V bistvu to ni nikoli WIN situacija za GPU (ker ima GPU vedno več dela kot pa če se vse skup zrenderira v večih passih), ampak ko bodo na razpolago hitrejši GPU-ji, ki bodo imeli bistveno večji shader kick (8800 GT je zelo lep primer tega, kaj danes šteje), se bodo ozka grla seveda spremenila in ko postane CPU problem bo tudi pristop z geometry shaderji v praksi hitrejši.
Tilen ::
Mr.B, izvoli:
DX10 [Vista "ONLY"]
DX9 XP [odklenjen Crysis na ful detajle pod XP]
Med tema slikama je zdaj teh maximalnih 5% razlik, ki so DX10 only. Jih opaziš?
Tilen: Heh, kaj mislis, da ce vklopis "very high", da bos avtomatsko imel DX10?
Ne, ne, ne!
Ne dopade se mi samo manipuliranje z end userji. Zakaj mora bit recimo very high opcija v Win XP zaklenjenega, glede na to, da je v bistvu zmožna prikazat 95% tega kar je tam v bistvu mišljeno za visto. Tukaj se gre pač za forsiranje Viste, kar se mi zdi malo smešno. Poglejte si screenshote v Crysis temi in vam bo takoj jasno. Sicer uporabniki ne poslušajo in se s prenosom na strežnik večino kvalitetnih slik uniči, ampak za primerjavo je ok.
Zdaj recimo das na max v XP pogledas grafiko in postavis zraven enak racunalnik z Visto, das vse na max in "wohohohoho" Vista ma pa ful boljše vse! V bistvu pa lahko 95% teh stvari "odkleneš" na XP katere bodo tam delale celo hitreje. Preostalih pomembnih 5% pa nam mora nekdo povedat, ker jih z odklenjeno opcijo na XP ne opazimo v primerjavi z Visto.
Zakaj torej ne olajšat zadeve in skalibrirat tako, da bo vse skup delovalo tako kot je treba na karticah katerim je to namenjeno?
Jaz te popolnoma razumem kar hočeš povedat ampak te kartice so kot sam tudi veš DX nazaj kompatibilne in zakaj nekdo recimo z DX10 grafo ne bi hotel dobre grafike na XP? Vsak jo hoče in jo tudi s tvoje strani potrjeno lahko dobi. Zakaj torej zaklepat možnosti, ki bi se s top grafami lahko uporabile na XP z povsem všečnimi performansi in se ne? To forsiranje Viste je samo politika in nič druga.
Da strnem še za tiste, ki se jim vsega ne da brat.
Kaj so nardili pri Crysis XP vs Vista? Naredili so nekako tako, kot da bi na XP edina moznost bila LOW, na Visti pa bi imel moznosti do Very High detail. Potem pa rečejo, lejte kak lepo zgleda na Visti. Nateg? Ne vem, mogoče. V glavnem, ko zadevo odkleneš na XP, razlik ne opaziš.
DX10 [Vista "ONLY"]
DX9 XP [odklenjen Crysis na ful detajle pod XP]
Med tema slikama je zdaj teh maximalnih 5% razlik, ki so DX10 only. Jih opaziš?
Tilen: Heh, kaj mislis, da ce vklopis "very high", da bos avtomatsko imel DX10?
Ne, ne, ne!
Ne dopade se mi samo manipuliranje z end userji. Zakaj mora bit recimo very high opcija v Win XP zaklenjenega, glede na to, da je v bistvu zmožna prikazat 95% tega kar je tam v bistvu mišljeno za visto. Tukaj se gre pač za forsiranje Viste, kar se mi zdi malo smešno. Poglejte si screenshote v Crysis temi in vam bo takoj jasno. Sicer uporabniki ne poslušajo in se s prenosom na strežnik večino kvalitetnih slik uniči, ampak za primerjavo je ok.
Zdaj recimo das na max v XP pogledas grafiko in postavis zraven enak racunalnik z Visto, das vse na max in "wohohohoho" Vista ma pa ful boljše vse! V bistvu pa lahko 95% teh stvari "odkleneš" na XP katere bodo tam delale celo hitreje. Preostalih pomembnih 5% pa nam mora nekdo povedat, ker jih z odklenjeno opcijo na XP ne opazimo v primerjavi z Visto.
Zakaj torej ne olajšat zadeve in skalibrirat tako, da bo vse skup delovalo tako kot je treba na karticah katerim je to namenjeno?
Jaz te popolnoma razumem kar hočeš povedat ampak te kartice so kot sam tudi veš DX nazaj kompatibilne in zakaj nekdo recimo z DX10 grafo ne bi hotel dobre grafike na XP? Vsak jo hoče in jo tudi s tvoje strani potrjeno lahko dobi. Zakaj torej zaklepat možnosti, ki bi se s top grafami lahko uporabile na XP z povsem všečnimi performansi in se ne? To forsiranje Viste je samo politika in nič druga.
Da strnem še za tiste, ki se jim vsega ne da brat.
Kaj so nardili pri Crysis XP vs Vista? Naredili so nekako tako, kot da bi na XP edina moznost bila LOW, na Visti pa bi imel moznosti do Very High detail. Potem pa rečejo, lejte kak lepo zgleda na Visti. Nateg? Ne vem, mogoče. V glavnem, ko zadevo odkleneš na XP, razlik ne opaziš.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tr0n ::
Na screenshotih je tezko opazit razlike. Opazis jih v igri, med gibanjem.
DX9 high ima precej skompresirane, neciste in neostre teskture. To se posebaj vidi sredi jungle, med listi. DX10 high ima veliko bolj oster in cist prikaz, light source pravilno "sije" skozi tanke elemente kot so npr. listi, stevilne shaderji (npr. ogenj iz letala, eksplozije) so dejansko vidni,...
Dejstvo je, da bi kaj taksnega bilo mozno tudi na drugih sistemih, ampak Vista in DX10 je pac politika (marketinska, poslovna, whatever) MS-ja.
Get over it.
DX9 high ima precej skompresirane, neciste in neostre teskture. To se posebaj vidi sredi jungle, med listi. DX10 high ima veliko bolj oster in cist prikaz, light source pravilno "sije" skozi tanke elemente kot so npr. listi, stevilne shaderji (npr. ogenj iz letala, eksplozije) so dejansko vidni,...
Dejstvo je, da bi kaj taksnega bilo mozno tudi na drugih sistemih, ampak Vista in DX10 je pac politika (marketinska, poslovna, whatever) MS-ja.
Get over it.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Dr_M ::
Emuliranje nikoli ne dela dobro. Face it.
Ni se dal glide-a amulirat dobro, ne da se DX10 emulirat.
Get over it.
Ni se dal glide-a amulirat dobro, ne da se DX10 emulirat.
Get over it.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
predzadnji Senitelov post.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Tilen ::
Tilen ce na tvojih 2h slikah ne opaziš razlike si hepan.
Vista user? He, he, he.
EWEER, nisem jaz kriv, če se ti v osnovni šoli nisi naučil brat.
Vista user? He, he, he.
EWEER, nisem jaz kriv, če se ti v osnovni šoli nisi naučil brat.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Mr.B ::
Ah sej veste v času Doom3. Si iml izbiro Very Hihg ter Ultra High. Pa igraj...z razliko 5%....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
zk_eu ::
EWEER, sej tud jst ne opazim razlike.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Mr.B ::
Na hitro Voda, hribi , tekture na kamnih, malo sprememba na sencah. Listje gledajo malo bolj ostri pod XP-ji.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
_GrGa_ ::
hmmmmm.....a mogoče veste kako se naštima directX 10 ...kj se sama al mors kej nardit..?????
_GrGa_ ::
ja mam ja samo en priblem se mi je pojavu ...da mi kolega ni dau 10...ampak 9..ko...hehe kje se lahko dobi za visto mi poslješ link...!!!?????pls...
tx-z ::
Sej v farcryu maš tut eno foro da skopiraš dx10 texture iz igre tm k ma shranjene dx9 texture...(mislm da na tak način deluje....)..in pol je tut skor isti učinek.... V bistvu se mi zdi da sam en dll skopiraš
tx-z
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Februarja že GeForce 9? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 8480 (8476) | Senitel |
» | AMD: DX11 leta 2009? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 10470 (7430) | Senitel |
» | DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6810 (5848) | kobilica |
» | Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod - 2. delOddelek: Novice / Nova vsebina | 4761 (3515) | SavoKovac |
» | DX10 GraficneOddelek: Strojna oprema | 2360 (1368) | PrimozR |