Forum » Pomoč in nasveti » directX 10 in windows xp
directX 10 in windows xp
StajercSSS ::
Če ne opazite razlike,ste pa res slepi! Razlika je zelo velika!
Ne grem dol z XP-ja,pa če mi ga Lopez potegne.Si bo pač sama kriva,da ga je cuzala.
Sploh pa ne vem,zakaj rabite neke stroje za 2000€,da dela vse na high? Jaz uživam bolj na defalut,kot pa da bi mel vso tisto sranje vklopljeno (AA) itd,čeprav mi mašina to dopušča. Sam pač nisem tak freak,da bi šel kupit grafo za 700€,sam da bi se kakec bolj svetil..
Ne grem dol z XP-ja,pa če mi ga Lopez potegne.Si bo pač sama kriva,da ga je cuzala.
Sploh pa ne vem,zakaj rabite neke stroje za 2000€,da dela vse na high? Jaz uživam bolj na defalut,kot pa da bi mel vso tisto sranje vklopljeno (AA) itd,čeprav mi mašina to dopušča. Sam pač nisem tak freak,da bi šel kupit grafo za 700€,sam da bi se kakec bolj svetil..
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.
_GrGa_ ::
a mi kdo powe kj da nardim da se mi uklopi dx 10....ceprau mam visto in mi piše de je različica dx 10 in je grafika ista kot na xpju na dx 9 ?????
strictom ::
ja stari z ktero igro pa bi ti to meu????? wš ne morš met kr tko dx 10 w wseh igrah pa to!!!!!
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
matjaz23 ::
Good one :)
P5B-Deluxe /// Intel E6600@3.0 (333x9)
OCZ SLI-Ready 3GB PC2-8500U /// Ultra-120 eXtreme
Sapphire HD4870 512 /// 750+500 GB Sata2
OCZ SLI-Ready 3GB PC2-8500U /// Ultra-120 eXtreme
Sapphire HD4870 512 /// 750+500 GB Sata2
molotov ::
StajercSSS: ...Sam pač nisem tak freak,da bi šel kupit grafo za 700€,sam da bi se kakec bolj svetil.. ...
sej ni treba grafo za 700€ kupit, GF8800 GT 512 za 250€ FTW!
Kar se tiče slik od crysis, ja razliko se opazi (če veš kaj gledat )!
Sam je z DX9 čist dovolj dobro zame.
sej ni treba grafo za 700€ kupit, GF8800 GT 512 za 250€ FTW!
Kar se tiče slik od crysis, ja razliko se opazi (če veš kaj gledat )!
Sam je z DX9 čist dovolj dobro zame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: molotov ()
the_game ::
Jst pa mam DX10 na XPjih sem en patch instaliru in DX10 neuraden izdelek, vendar v Crysisu ne dela opcija VeryHigh slika pa je dost lepša, enako je pri Assassins Creed DX10 ne dela kr napako javi da ne najde DX10.dll
Piše pa spodaj DirectX Version:10...
Še SS
Piše pa spodaj DirectX Version:10...
Še SS
Zgodovina sprememb…
- spremenil: the_game ()
m.i.h.a. ::
pa še kr rinete ta dx10 za XP, z nekimi tweaki in patchi, ki ne naredijo drugega kot samo zjeb** delovanje kakšne igre...sam še nisem srečal folka, ki bi se dokazano hvalil kako lahko po inštalaciji takšnega patcha špila vse dx10 igre
Tega NI in ga do nadaljnega NE BO.
Glede na to, da gre za eno od Vistinih novitet dvomim, da ga bomo kmalu zagledali na winXP, če sploh.
Za lepšo grafiko v Crysisu pa si zrihtajte tale tweak po avtorjevih navodilih -> XConfig 1.3
(vklopi dx10 grafične lastnosti tudi na dx9, naštela tod, HDR,...)
Tega NI in ga do nadaljnega NE BO.
Glede na to, da gre za eno od Vistinih novitet dvomim, da ga bomo kmalu zagledali na winXP, če sploh.
Za lepšo grafiko v Crysisu pa si zrihtajte tale tweak po avtorjevih navodilih -> XConfig 1.3
(vklopi dx10 grafične lastnosti tudi na dx9, naštela tod, HDR,...)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m.i.h.a. ()
Senitel ::
the_game ::
Nisem kaj obdelal te slike z progrmom za slike to je moja dejanska slika. Link do strani DX10XP
Izi ::
the_game, saj Senitel tudi ni nič obdelal slike, pa ima DirectX 19
Hotel je povedati, da tisti DirectX za XP-je ne naredi kaj dosti drugega, kot samo spremeni številke verzije.
Edini rezultat tega DX10 za XP je ta, da precej iger sploh ne deluje več
Če bi si prebral vse odgovore na tisti strani, ki si jo podal, bi videl, da se kar nekaj ljudi sprašuje kako sedaj odstraniti tisti "DX10" iz XP-jev, ker ne morejo več igrati polovico iger.
Sicer pa DX10 za XP-je nima kaj dosti smisla nameščati, saj z DX10 pridobiš ravno toliko hitrosti, ki jo zaradi Viste izgubiš in je rezultat isti.
Na primer Assassin’s Creed, je (bo) grafično enak na DX9 kot DX10, samo na DX10 deluje nekaj hitreje, ampak z uporabo Viste izgubiš nekaj na hitrosti in si na koncu spet na istem.
Pri igri Crysis pa tudi nič ne profitiraš, ker trenutno še nihče nima tako hitre grafične, da bi lahko vse igral na "very high", kjer se šele tam pokaže razlika med DX9 in DX10.
Hotel je povedati, da tisti DirectX za XP-je ne naredi kaj dosti drugega, kot samo spremeni številke verzije.
Edini rezultat tega DX10 za XP je ta, da precej iger sploh ne deluje več
Če bi si prebral vse odgovore na tisti strani, ki si jo podal, bi videl, da se kar nekaj ljudi sprašuje kako sedaj odstraniti tisti "DX10" iz XP-jev, ker ne morejo več igrati polovico iger.
Sicer pa DX10 za XP-je nima kaj dosti smisla nameščati, saj z DX10 pridobiš ravno toliko hitrosti, ki jo zaradi Viste izgubiš in je rezultat isti.
Na primer Assassin’s Creed, je (bo) grafično enak na DX9 kot DX10, samo na DX10 deluje nekaj hitreje, ampak z uporabo Viste izgubiš nekaj na hitrosti in si na koncu spet na istem.
Pri igri Crysis pa tudi nič ne profitiraš, ker trenutno še nihče nima tako hitre grafične, da bi lahko vse igral na "very high", kjer se šele tam pokaže razlika med DX9 in DX10.
strictom ::
Izi: Assassins Creed je bil pognan na Visti pod DX9 in DX10. Tako da boš v vsakem primeru mel večji framerate na DX10.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Senitel ::
Ker je vsa tale stvar okrog Alky Project v bistu crknila klik (<shocked>NOOOO!!!??</shocked> ), so dal vn tudi vse source med drugim tudi source tega "DX10 na WinXP" čuda (ok kot vidim je bil source že tud prej zraven)...
Kakor koli že: Stvar nudi minimalno (če sem zelo milostljiv) implementacijo "D3D10" preko OpenGL. Kaj več kot unih tutorial aplikacij iz SDK-ja pa vam s tem ne bo ratal pognat (že pri tistih se bo zatikal). Zadeva recimo sploh nima shaderjev (ne SM 4.0 na drugih) in še milijardo drugih stvari manjka. In ni nikakršne niti najmanjše možnosti, da bo komur koli uspelo pognat kateri koli D3D10 špil preko tega čuda (če se bo špilu že uspelo pognat, se bo še vedno pognal preko D3D9).
Kakor koli že: Stvar nudi minimalno (če sem zelo milostljiv) implementacijo "D3D10" preko OpenGL. Kaj več kot unih tutorial aplikacij iz SDK-ja pa vam s tem ne bo ratal pognat (že pri tistih se bo zatikal). Zadeva recimo sploh nima shaderjev (ne SM 4.0 na drugih) in še milijardo drugih stvari manjka. In ni nikakršne niti najmanjše možnosti, da bo komur koli uspelo pognat kateri koli D3D10 špil preko tega čuda (če se bo špilu že uspelo pognat, se bo še vedno pognal preko D3D9).
Izi ::
Assassins Creed je bil pognan na Visti pod DX9 in DX10. Tako da boš v vsakem primeru mel večji framerate na DX10.
Se strinjam. Na Visti je DX10 prinesel pospešek.
Ampak jaz sem delal primerjavo med DX9 na XP-jih in DX10 na Visti. Tu pa si približno na istem kar se tiče hitrosti. DX9 je nekaj počasnejši, ampak so pa zato XP-ji nekaj hitrejši pri poganjanju DX9 kot pa Vista in si na koncu na istem. Samo to sem hotel izpostaviti.
Senitel, hvala za razlago. Se mi je zdelo, da bo nekaj takega
Tr0n ::
Ne mores ze sedaj primerjat DX9 iger, ki so bile razvite se na starem sistemu (razvoj traja tudi po 4-5 let) in katere imajo neke kvazi DX10 featuerje dodane na vrh. To zame ni full fletched DX10 igra.
Tudi razlika med DX9 XP in DX9 Vista ni vec omembe vredna pri zadnjih gonilnikih.
Tudi razlika med DX9 XP in DX9 Vista ni vec omembe vredna pri zadnjih gonilnikih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Izi ::
Močno dvomim, da bomo v naslednjih 5. letih sploh videli kakšno igro, ki bo izključno samo DX10.
Tako igro potem ne bi mogli predelati za niti za konzole niti za XP-je.
Ne smemo pozabiti, da XBox 360 tudi nima nikakršne podpore za DirectX 10 in jo tja, tako kot na XP-je, tudi ne morejo dodati z kakšnim popravkom.
XBox ima neko svojo implementacijo DirectX, ki pa je zelo podobna verziji DX 9.0c
Moje mnenje je, da bodo igre tudi v prihodnosti večinoma delane za DX9, ki jih lahko takoj igraš na XP-jih, za XBox jo malenkost predelajo, za Visto pa dodajo nekaj DX10 funkcij.
Ima pa Vista sedaj po naloženem Service Pack 1, že DirectX 10.1
Seveda moraš imeti najnovejšo ATI-jevo grafično kartico, da ti DXdiag pokaže 10.1, z grafičnimi, ki ne podpirajo 10.1 se še vedno kaže samo DirectX 10
10.1 je zadnji popravek verzije 10. Microsoft je ne bo več nadgrajeval ali popravljal in se je že vrgel na izdelavo verzije 11
Tako igro potem ne bi mogli predelati za niti za konzole niti za XP-je.
Ne smemo pozabiti, da XBox 360 tudi nima nikakršne podpore za DirectX 10 in jo tja, tako kot na XP-je, tudi ne morejo dodati z kakšnim popravkom.
XBox ima neko svojo implementacijo DirectX, ki pa je zelo podobna verziji DX 9.0c
Moje mnenje je, da bodo igre tudi v prihodnosti večinoma delane za DX9, ki jih lahko takoj igraš na XP-jih, za XBox jo malenkost predelajo, za Visto pa dodajo nekaj DX10 funkcij.
Ima pa Vista sedaj po naloženem Service Pack 1, že DirectX 10.1
Seveda moraš imeti najnovejšo ATI-jevo grafično kartico, da ti DXdiag pokaže 10.1, z grafičnimi, ki ne podpirajo 10.1 se še vedno kaže samo DirectX 10
10.1 je zadnji popravek verzije 10. Microsoft je ne bo več nadgrajeval ali popravljal in se je že vrgel na izdelavo verzije 11
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Senitel ::
Ne se preveč zanašat na podobnost D3D9 z API-jem na XBox 360. Realno gledano imajo developerji štiri precej hudo različne platforme: PS3, XBox 360, DX 9 PC, Vista DX 10 PC. Shaderje recimo lahko komot uporabljaš iste tako na XBox 360, D3D9, kot tudi D3D10 (PS3 nima HLSL ampak Cg, ki je podoben ne pa isti). Dokler seveda ne prideš do D3D10 shader featurjev (kot je recimo delo z integerji).
Realno se bodo igre pač preselile na D3D10, XBox 360 in PS3 bosta ostala okleščena/optimizirana pot, D3D9 pa se bo umaknil v zgodovino. D3D11 bo konec koncev naslednje leto zunaj...
Realno se bodo igre pač preselile na D3D10, XBox 360 in PS3 bosta ostala okleščena/optimizirana pot, D3D9 pa se bo umaknil v zgodovino. D3D11 bo konec koncev naslednje leto zunaj...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Februarja že GeForce 9? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 8480 (8476) | Senitel |
» | AMD: DX11 leta 2009? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 10470 (7430) | Senitel |
» | DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6810 (5848) | kobilica |
» | Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod - 2. delOddelek: Novice / Nova vsebina | 4761 (3515) | SavoKovac |
» | DX10 GraficneOddelek: Strojna oprema | 2360 (1368) | PrimozR |