Forum » Igre » Arcania: Gothic 4
Arcania: Gothic 4
Rotaidal ::
" JoWooD Productions Software AG is proud to present Spellbound Entertainment AG as the official developing team for Gothic 4.
One of the most convincing and central arguments for choosing Spellbound was the scope of RPG experience brought in by Spellbound team member Jochen Hamma, who was involved in creating the legendary "Nordlang Trilogy" based upon the Pen&Paper RPG "Das Schwarze Auge".
Furthermore, Spellbound has created own tools for archieving exceptional standards in quality and quality assurance. Both parties are confident to produce a game of highest quality and Spellbound intnds to focus on the traditional strenghts of the brand, setting new standards in the original, authentic Gothic essentials.
At the Gamces Convention 2007 in Leipzig, Mr. Jochen Hamma, Spellbounds Executive Producer, is showing the first facts and plans to curious fans and special interest media, outlining which stenghts are essnetially to be intensified and which weaknesses are tagged for elemination.
Gothic 4 is being developed for PC and Current Gen console systems, a release date will be announced in the comming weeks."
KliK
Platforme: PC, PS3 in XboX360
- zavaroval slike: Rotaidal ()
Izi ::
Boljše kot menjava razvijalca bi bila zamenjava producenta Jowooda
Spet bodo preveč pritiskali na razvijalce in dobili bomo spet novega kandidata za najbolj bugasto igro vseh časov.
Izdelava take igre potrebuje 4 do 5 let, zelo pa dvomim, da ima JoWood namen čakati kaj dalj kot do 2010.
To, da ima razvijalec že izkušnje z izdelavo svinčnik in papir PRG igre "Das Schwarze Auge" mi pa res vliva zaupanje
Sploh pa stavek, da igro razvijajo za PC kot tudi za konzole pokoplje še zadnje upe, da bomo videli spodobnega člana slavne Gothic serije.
A so pri JoWoodu normalni ? Gothic za konzole !?
Čisti RPG nima kaj početi na konzolah, kdo ga bo pa sploh igral.
Gothic je poleg tega (vsaj bil je) igra za starost 25+, povprečen konzolaš ima pa 13 let.
Torej imajo namen igro spustiti na nivo 13 letnikov ?
Že Gothic 3 je bistveno slabši od enke in dvojke. Poleg številnih bugov je največja zamera Gothica 3 ravno spuščanje zahtevnosti igranja na nivo najstnikov.
Na škatli Gothic 3 piše 16+, pa bi tja pomoje bolj sodil 13+
Kje so časi, ko si za uboj prvega pošastka potreboval 15 minut trdega boja in taktiziranja.
V Gothic 3 pa že kar v prvi minuti igre pobiješ celo vas orkov, ki so eni najmočnejših nasprotnikov v igri. Trojka je sicer dolga ampak močno prelahka.
Gothic 4 pa razen imena verjetno ne bo imel nič skupnega z dvema najboljšima igrama v zgodovini, kot sta bili Gothic 1 in Gothic 2.
Sicer pa pustimo se presenetiti.
Igre vsekakor ne bom kupil, ker so me z trojko preveč nategnili. Igralci sami so morali narediti popravke, da so igro spravili v kolikor toliko normalno stanje.
Spet bodo preveč pritiskali na razvijalce in dobili bomo spet novega kandidata za najbolj bugasto igro vseh časov.
Izdelava take igre potrebuje 4 do 5 let, zelo pa dvomim, da ima JoWood namen čakati kaj dalj kot do 2010.
To, da ima razvijalec že izkušnje z izdelavo svinčnik in papir PRG igre "Das Schwarze Auge" mi pa res vliva zaupanje
Sploh pa stavek, da igro razvijajo za PC kot tudi za konzole pokoplje še zadnje upe, da bomo videli spodobnega člana slavne Gothic serije.
A so pri JoWoodu normalni ? Gothic za konzole !?
Čisti RPG nima kaj početi na konzolah, kdo ga bo pa sploh igral.
Gothic je poleg tega (vsaj bil je) igra za starost 25+, povprečen konzolaš ima pa 13 let.
Torej imajo namen igro spustiti na nivo 13 letnikov ?
Že Gothic 3 je bistveno slabši od enke in dvojke. Poleg številnih bugov je največja zamera Gothica 3 ravno spuščanje zahtevnosti igranja na nivo najstnikov.
Na škatli Gothic 3 piše 16+, pa bi tja pomoje bolj sodil 13+
Kje so časi, ko si za uboj prvega pošastka potreboval 15 minut trdega boja in taktiziranja.
V Gothic 3 pa že kar v prvi minuti igre pobiješ celo vas orkov, ki so eni najmočnejših nasprotnikov v igri. Trojka je sicer dolga ampak močno prelahka.
Gothic 4 pa razen imena verjetno ne bo imel nič skupnega z dvema najboljšima igrama v zgodovini, kot sta bili Gothic 1 in Gothic 2.
Sicer pa pustimo se presenetiti.
Igre vsekakor ne bom kupil, ker so me z trojko preveč nategnili. Igralci sami so morali narediti popravke, da so igro spravili v kolikor toliko normalno stanje.
Izi ::
Ker gre za najboljšo serijo iger nasploh je potrebno dodati še nekaj besed.
Igra naj bi po najnovejših napovedih izšla 25.2.2010.
Naj bi bila za PC, XBox 360 in PS3
Razvijalci Spellbound so zaenkrat precej zagnani in optimistični.
Nekaj reči so že izdali:
Zgodba spet bo razdeljena na poglavja, tako kot smo to že videli v Gothic 1 in 2.
Skill sistem bo vzet iz Gothica 3 ampak precej izboljšan.
Igralni vmesnik mislijo razviti popolnoma nanovo.
Bojevanje naj bi se močno razlikovalo od tega iz Gothic 3. Nasprotniki bodo boljši, bolj zahtevni in bolj uravnoteženi. Tole me navdaja z upanjem, da se bo igra vrnila na pota stare slave iz Gothic 1 in 2, ker ravno bolj na blizu je bil katastrofalno slab v Gothicu 3.
Razvijalci igre naj bi od sredine 2008 naprej redno sodelovali na uradnem forumu in odgovarjali na vprašanja obiskovalcev in tudi upoštevali njihove nasvete. Pohvalno.
Tudi zgodba glede Gothic 3 še ni končana.
Razvijalci Spellbound, naj bi bili v kontaktu z Piranho, ki je naredila Gothic 3 in z njihovo pomočjo, in skupaj z Community patchi naj bo naredili en pravi Patch, ki bi tudi Gothic 3 dokončno spravil v red.
Igra naj bi po najnovejših napovedih izšla 25.2.2010.
Naj bi bila za PC, XBox 360 in PS3
Razvijalci Spellbound so zaenkrat precej zagnani in optimistični.
Nekaj reči so že izdali:
Zgodba spet bo razdeljena na poglavja, tako kot smo to že videli v Gothic 1 in 2.
Skill sistem bo vzet iz Gothica 3 ampak precej izboljšan.
Igralni vmesnik mislijo razviti popolnoma nanovo.
Bojevanje naj bi se močno razlikovalo od tega iz Gothic 3. Nasprotniki bodo boljši, bolj zahtevni in bolj uravnoteženi. Tole me navdaja z upanjem, da se bo igra vrnila na pota stare slave iz Gothic 1 in 2, ker ravno bolj na blizu je bil katastrofalno slab v Gothicu 3.
Razvijalci igre naj bi od sredine 2008 naprej redno sodelovali na uradnem forumu in odgovarjali na vprašanja obiskovalcev in tudi upoštevali njihove nasvete. Pohvalno.
Tudi zgodba glede Gothic 3 še ni končana.
Razvijalci Spellbound, naj bi bili v kontaktu z Piranho, ki je naredila Gothic 3 in z njihovo pomočjo, in skupaj z Community patchi naj bo naredili en pravi Patch, ki bi tudi Gothic 3 dokončno spravil v red.
T0RN4D0 ::
noro =]
Gothic 3 bi bil v bistvu čist uredu, če nebi blo treba skso pobijat 20 orcov naenkrat, in vedet da te praktično ne morejo ubit ker jih 19 samo gleda tepeš se pa samo z enim...
Gothic 3 bi bil v bistvu čist uredu, če nebi blo treba skso pobijat 20 orcov naenkrat, in vedet da te praktično ne morejo ubit ker jih 19 samo gleda tepeš se pa samo z enim...
strictom ::
Pri dvojki se spomnem ko sem pred unem gradu prvič naletel na orka. Phaaaa na juriš. Umrl sem ene petkrat dokler nisem pogruntal hit & block & hit taktike :)
Trojka se mi ni dopadla, ker nisi imel na izbiro ali boš postal mag ali plačanec ali vitez.
Trojka se mi ni dopadla, ker nisi imel na izbiro ali boš postal mag ali plačanec ali vitez.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Mavrik ::
Glede na to, da razvijajo tudi za konzole, obstaja dejansko upanje, da bo vsaj na eni izmed platform zadeva tekla igralno. Ker Gothic 3 fiasko je bil malo le preveč.
The truth is rarely pure and never simple.
strictom ::
Saj jim ne morš zamerit da razvijajo za konzole. Imajo tam večji trg in piratstva je veliko manj.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
R33D3M33R ::
Izi je lepo povedal: če bi menjali producenta bi bilo veliko boljše kot to da so zamenjali razvijalce.
Tudi datum 2010 je nekam hudo blizu, kljub temu, da imajo dobre namene (poslušati community), se lahko celotna zadeva spet izjalovi v gojišče hroščev .
/vklopim kristalno kroglo /
JoWood bo najverjetneje pritiskal, saj tudi Bethesda ne bo ravno spala in čakala, ampak se lahko do takrat nadejamo kakega nadaljevanja Obliviona.
Sicer bi na tem mestu lahko rekel, da počakajmo na kak trailer, ampak sem glede tega postal skeptičen. Namreč tudi Gothic 3 je imel obetavne trailerje, ampak se je vse skupaj na koncu izkazalo kot največje razočaranje leta (mislim da bolj razočaran glede kake igre še nisem bil).
Tudi datum 2010 je nekam hudo blizu, kljub temu, da imajo dobre namene (poslušati community), se lahko celotna zadeva spet izjalovi v gojišče hroščev .
/vklopim kristalno kroglo /
JoWood bo najverjetneje pritiskal, saj tudi Bethesda ne bo ravno spala in čakala, ampak se lahko do takrat nadejamo kakega nadaljevanja Obliviona.
Sicer bi na tem mestu lahko rekel, da počakajmo na kak trailer, ampak sem glede tega postal skeptičen. Namreč tudi Gothic 3 je imel obetavne trailerje, ampak se je vse skupaj na koncu izkazalo kot največje razočaranje leta (mislim da bolj razočaran glede kake igre še nisem bil).
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Izi ::
Pri Gothic 3 močno priporočam, da se odločiš za oddaljeno bojevanje, kar pomeni lovec ali čarovnik in igra postane kar naenkrat uživantska.
Boj na blizu je v trojki polomija in zato se bojevniku vsekakor izogibaj. Ljudi in Orke lahko potolčeš brez problema tudi celo vas naenkrat, potem pa te en sam volk ubije za šalo. Na koncu, ko te živali napadajo v krdelih boš umiral na vsako minuto.
Zato močno priporočam Maga, sploh od polovice igre naprej ko se ti mana začne obnavljati sama od sebe igra postane otročje lahka.
Pri Gothic 4 se predvsem pričakuje, da bodo popravili boj od blizu, ki je bil v enki in dvojki kar uživantski, ker ni bil toliko odvisen od statistik, ampak bolj od tvojih prstnih spretnosti.
Boj na blizu je v trojki polomija in zato se bojevniku vsekakor izogibaj. Ljudi in Orke lahko potolčeš brez problema tudi celo vas naenkrat, potem pa te en sam volk ubije za šalo. Na koncu, ko te živali napadajo v krdelih boš umiral na vsako minuto.
Zato močno priporočam Maga, sploh od polovice igre naprej ko se ti mana začne obnavljati sama od sebe igra postane otročje lahka.
Pri Gothic 4 se predvsem pričakuje, da bodo popravili boj od blizu, ki je bil v enki in dvojki kar uživantski, ker ni bil toliko odvisen od statistik, ampak bolj od tvojih prstnih spretnosti.
strictom ::
Kako pa postaneš mag v 3. ?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Izi ::
Kako pa postaneš mag v 3. ?
Zdaj gremo že malo off topic, ker naj bi tu govorili o 4. in ne o 3.
Pri trojki ti ni treba postati ničesar, samo naučiti se moraš recimo metati ognjene krogle, kar lahko storiš pri vsakem Innosovem kipu, ki stoji v vsaki vasi, samo za naučitev vsakega novega magičnega uroka potrebuješ določeno število antičnega znanja. Seveda potrebuješ še precej mane, če hočeš vreči kaj več kot samo eno ali dve ognjeni krogli naenkrat.
To je vse, ko ti zmanjka mane greš spat in imaš spet polno mane ali pa spiješ napitek mane.
Torej na začetku za čarovnika rabiš vedno posteljo v bližini in postati je pametno alkimist, da si sam izdeluješ mana napitke, da ne bankrotiraš.
Potem pa se učiš nove uroke pri različnih bogovih (Innos, Beliar Adanos), vsak ima svojo magijo.
Se mi pa zdi, da je ognjena krogla najbolj uporabna in lahko z njo prideš čez celo igro brez problema, če imaš veliko antično znanje, ki vpliva na moč tvoje magije.
Uporaben je še Led, ki ga pošlješ nad sovražnika in ga zamrzneš na mestu, tako, da ne more priti do tebe in ga nato od daleč v miru pokončaš.
R33D3M33R ::
Jah, mag je res najbolj močan. Trije fireballi šamanov ali magov te ubijejo ne glede na to koliko hitpointov imaš in kak level si...
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
mojsterleo ::
lahko samo povem, da je bil meni osebno gothic 3 eden najvecjih nategov sploh, govorilo se je kako bo to huda igra, v bistvu pa je bil totalno bugasto nedodelano govno
in jaz bedak sem to igro prednarocil ter nabavil... se dobro, da sem se igre hitro znebil tako da nisem bil prevec na zgubi...
se bolj grdo pa je, da sta tako razvijalec kot zaloznik dvignila roke od trojke in v imenu vsemogocnega dolarja takoj zacela pacat stirico
kar se mene tice, igre ne pricakujem in je ne nameravam kupiti,razen ce bo izpolnila pricakovanja (bivsih) fanov serije
se vidimo enkrat leta 2010
in jaz bedak sem to igro prednarocil ter nabavil... se dobro, da sem se igre hitro znebil tako da nisem bil prevec na zgubi...
se bolj grdo pa je, da sta tako razvijalec kot zaloznik dvignila roke od trojke in v imenu vsemogocnega dolarja takoj zacela pacat stirico
kar se mene tice, igre ne pricakujem in je ne nameravam kupiti,razen ce bo izpolnila pricakovanja (bivsih) fanov serije
se vidimo enkrat leta 2010
Echelon ::
No da še tu malo pokomentiram o tretjem delu serije, oziroma zakaj ima slabe lastnosti. Krivec je eden in edini založnik Jowood, kateri je postavil Piranhi Bytes omejeni čas razvoja. Razvijalci so morali igro pljunit na prodajne police nedokončano in nespolirano. Če ne bi blo te..."norme", bi igra po mojem mnenju bla v kar v boljšem stanju. Zato razumem razvijalce, zakaj so odstopili od projekta. Dokler bo Jowood glavni, se lahko zgodi, da četrti del ne bo nič boljši kot tretji. Za takšen naslov, kot ga nosi ta igra, me ob pomisleku na slab četrti del kar srce zaboli. Res prekleto upam, da bo četrti vsaj toliko dober, kot je bil tretji oziroma seveda...še boljši. Po novicah o izboljšanem sistemu bojevanja in drugih dobrot se sliši, da bomo dobili igro, kot sta bla prvi in drugi del. Upajmo na najboljše. Optimist sem, vem
MSI Z87-G43 GAMING, Intel Core i5 4670K @ 3.40GHz,
16GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz, Sapphire 4096MB ATI AMD Radeon R9 380
1GB WD Blue, 232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB, 2GB WD Green
16GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz, Sapphire 4096MB ATI AMD Radeon R9 380
1GB WD Blue, 232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB, 2GB WD Green
mojsterleo ::
@Echelon
se nikakor ne strinjam! hvalili so se kako je igra koncana, in da bo izsla istocasno kot oblivion (marec 2006), potem pa so jo packali se dodatnega pol leta, z izgovorom da je oblivion marketinsko premocan in da bodo igro raje izdali z zamikom; v bistvu pa jih je bilo sram! izdati taksen drek od produkta....
krivec ni samo jowood, ampak tudi izdelovalec (piranha bytes), ki si je za omejen casovni okvir preprosto nalozil prevec dela!
se oproscam za offtopic, ampak do leta 2010 se bomo itak se posteno nacakali
se nikakor ne strinjam! hvalili so se kako je igra koncana, in da bo izsla istocasno kot oblivion (marec 2006), potem pa so jo packali se dodatnega pol leta, z izgovorom da je oblivion marketinsko premocan in da bodo igro raje izdali z zamikom; v bistvu pa jih je bilo sram! izdati taksen drek od produkta....
krivec ni samo jowood, ampak tudi izdelovalec (piranha bytes), ki si je za omejen casovni okvir preprosto nalozil prevec dela!
se oproscam za offtopic, ampak do leta 2010 se bomo itak se posteno nacakali
Izi ::
Zato razumem razvijalce, zakaj so odstopili od projekta.
Echelon, razvijalci niso nič odstopili od projekta, ampak so preprosto dobili nogo
Slabo so opravilo svoje delo z Gothicom 3 in zato izgubili posel za naprej in sedaj so finančno tako rekoč propadli.
JoWood je tisti, ki da denar in naroči kaj bi rad dobil za ta denar.
Bomo videli kako sposobni razvijalci so pri Spellboundu.
Probleme Gothica 3 sem pa opisal v temi za Gothic 3 in tudi ostali svoja mnenja o Gothicu 3 raje pišite tja.
Echelon ::
Sem bil slabo seznanjen očitno. Dobili so nogo ja, to že, ampak zdaj je vprašanje če bo Spellbound sposoben obdržat tistvčaroben feeling Gothica. Lahko po popolna katastrofa, lahko bo pa boljši od tretjega. Kot opažam, je ljudi najbolj preganjal dolgčas, s tem pa mislim osvobajanje mest, pri katerih je bila vedno enaka taktika. To priznam, da je blo res bedno narejeno. Zato upam, da se bo pri štirici to občutno spremenilo. Tisti hrošči so bili nekako za pojest.
Pa še nekaj, če govorimo tu o četrtem delu, se mi zdi normalno, da omenjamo tudi tretji del in jiva primerjamo ter govorimo o izboljšavah četrtega.
Piranho Bytes je blo sram izdat produkt zaradi tega, ker ga niso mogli pravočasno dokončat, zato so tudi izdali prvi patch pred izidom igre, da so jo spravili sploh "v delovanje" Testirat je sploh niso imeli čas, mogli so jo izdat spacano, kot je bila. To je potrjeno.
Zaradi slabega koncepta igre se lahko zahvalimo Piranhi, to je res. Defenetivno jim ni uspelo naret igre kot sta bila prejšnja dela. Razlog za naše priljubljene velikanske hročščake je bil pa založnik zaradi omejenega časovnega obdobja. Jaz bi raje počakal še dodatnega pol leta, sam da bi bla igra spolirana.
Pa še nekaj, če govorimo tu o četrtem delu, se mi zdi normalno, da omenjamo tudi tretji del in jiva primerjamo ter govorimo o izboljšavah četrtega.
Piranho Bytes je blo sram izdat produkt zaradi tega, ker ga niso mogli pravočasno dokončat, zato so tudi izdali prvi patch pred izidom igre, da so jo spravili sploh "v delovanje" Testirat je sploh niso imeli čas, mogli so jo izdat spacano, kot je bila. To je potrjeno.
Zaradi slabega koncepta igre se lahko zahvalimo Piranhi, to je res. Defenetivno jim ni uspelo naret igre kot sta bila prejšnja dela. Razlog za naše priljubljene velikanske hročščake je bil pa založnik zaradi omejenega časovnega obdobja. Jaz bi raje počakal še dodatnega pol leta, sam da bi bla igra spolirana.
MSI Z87-G43 GAMING, Intel Core i5 4670K @ 3.40GHz,
16GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz, Sapphire 4096MB ATI AMD Radeon R9 380
1GB WD Blue, 232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB, 2GB WD Green
16GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz, Sapphire 4096MB ATI AMD Radeon R9 380
1GB WD Blue, 232GB Samsung SSD 850 EVO 250GB, 2GB WD Green
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Echelon ()
pupsi1984 ::
men pa 3 ni bla tko slaba... res da je bila polna hroscev (bog pomagi), samo igralnost pa je bla se kr ok... edino kar me pa ful moti pri celotni seriji Gothic pa je sistem napredovanja (one bedaste tocke, ki so totalno nelogicne), se bolj pa da imas v igri mogoce 6 oklepov, ki jih pa tud ce imas ful denarja ne mores kupit dokler nisi dovolj priljubljen pri dolocenemu osebku oz frakciji... kr fakin neki... aja pa shamani, ogenj oz magija je ful precenjena...
Rotaidal ::
Končno nekaj novega...
1.del
http://www.gametrailers.com/video/e3-20...
2.del
http://www.gametrailers.com/video/e3-20...
1.del
http://www.gametrailers.com/video/e3-20...
2.del
http://www.gametrailers.com/video/e3-20...
The Player ::
mal sm gledu filmčke pa pač kaka bo igra nasploh in mislm, da ne zgleda lih slabo
k sm mal bral vaša mnenja me je kr zvil, ker ste full strogi. Men osebno je bla 3 odlična, ampak zaradi številnih hroščev, kar je skriplalo celo mašino, kar je povzročalo nemogoče igranje tudi na zelo močnem PC-ju. Potem težavnost mi je zelo najedala pri gothic 3, ker je bla gothic 1 in 2 zelo lahki, tko, da ne vem od kje vam ideje, da je gothic 3 najlažja od cele serije. Slabost gothic 3 je tudi to da je preveč enolična in da se stvari ponavljajo, drgač pa zgodba za moje mnenje p igralnost je 1A.
zdej je trenutni release date 12.10.2010, tko, da upam, da bo. Po filmčkih sodeč zgleda celo boljš kot si lahko mislimo, ker so se full orientiral na detajle ,tko, da so se fantje dost potrudl.
Ali gothic 3 deluje brezhibno, če inštaliraš vse popravke al ne? Ker meni je z ATI HD 4850, tako štekalo, da ni bilo sploh možno igrat, mel sm pa cirka 20-30 FPS ali manj
k sm mal bral vaša mnenja me je kr zvil, ker ste full strogi. Men osebno je bla 3 odlična, ampak zaradi številnih hroščev, kar je skriplalo celo mašino, kar je povzročalo nemogoče igranje tudi na zelo močnem PC-ju. Potem težavnost mi je zelo najedala pri gothic 3, ker je bla gothic 1 in 2 zelo lahki, tko, da ne vem od kje vam ideje, da je gothic 3 najlažja od cele serije. Slabost gothic 3 je tudi to da je preveč enolična in da se stvari ponavljajo, drgač pa zgodba za moje mnenje p igralnost je 1A.
zdej je trenutni release date 12.10.2010, tko, da upam, da bo. Po filmčkih sodeč zgleda celo boljš kot si lahko mislimo, ker so se full orientiral na detajle ,tko, da so se fantje dost potrudl.
Ali gothic 3 deluje brezhibno, če inštaliraš vse popravke al ne? Ker meni je z ATI HD 4850, tako štekalo, da ni bilo sploh možno igrat, mel sm pa cirka 20-30 FPS ali manj
Izi ::
Ja, bliža se dan D, 21. oktober 2010.
Walmart in Amazon že sprejemata prednaročila. Po $50 za PC in po $60 za Xbox 360 in PS3.
Kaže, da se je 3 leta čakanja splačalo. Zaenkrat zgleda, da bo igra odlična.
Motor so kot kaže precej bolj izpilili kot v trojki in pravijo, da bo za normalno igranje dovolj že samo 2 jedrnik z 3 GB RAMA.
In kot se za Gothic spodobi bo igra spet ogromna, kar kaže tudi minimalna prostorska zahteva, ki je tokrat najmanj 10 GB za inštalacijo igre in med igranjem bo poleg nekaj GB RAMA nujno imeti na razpolago še najmanj 600 MB prostora v navideznem pomnilniku, kar pri igrah ni ravno v navadi. Verjetno se tako hočejo izogniti nadležnemu zatikanju med premikanjem po ogromnih ozemljih, ki je bil ena glavnih napak Gothica 3, če nisi imel ravno diskov v RAID 0 polju in precej RAMA. SSDjev še ni bilo v času ko smo igrali Gothic 3.
Vsak Gothic do sedaj je bil daljši od prejšnjega. Gothic 3 je bil do sedaj najdaljša igra, ki sem jo igral. Okoli 2 meseca sem rabil za končanje.
Za Gothic 4 sem že rezerviral čas od sredine oktobra do novega leta
Walmart in Amazon že sprejemata prednaročila. Po $50 za PC in po $60 za Xbox 360 in PS3.
Kaže, da se je 3 leta čakanja splačalo. Zaenkrat zgleda, da bo igra odlična.
Motor so kot kaže precej bolj izpilili kot v trojki in pravijo, da bo za normalno igranje dovolj že samo 2 jedrnik z 3 GB RAMA.
In kot se za Gothic spodobi bo igra spet ogromna, kar kaže tudi minimalna prostorska zahteva, ki je tokrat najmanj 10 GB za inštalacijo igre in med igranjem bo poleg nekaj GB RAMA nujno imeti na razpolago še najmanj 600 MB prostora v navideznem pomnilniku, kar pri igrah ni ravno v navadi. Verjetno se tako hočejo izogniti nadležnemu zatikanju med premikanjem po ogromnih ozemljih, ki je bil ena glavnih napak Gothica 3, če nisi imel ravno diskov v RAID 0 polju in precej RAMA. SSDjev še ni bilo v času ko smo igrali Gothic 3.
Vsak Gothic do sedaj je bil daljši od prejšnjega. Gothic 3 je bil do sedaj najdaljša igra, ki sem jo igral. Okoli 2 meseca sem rabil za končanje.
Za Gothic 4 sem že rezerviral čas od sredine oktobra do novega leta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
The Player ::
Ja, bliža se dan D, 21. oktober 2010.
Walmart in Amazon že sprejemata prednaročila. Po $50 za PC in po $60 za Xbox 360 in PS3.
Kaže, da se je 3 leta čakanja splačalo. Zaenkrat zgleda, da bo igra odlična.
Motor so kot kaže precej bolj izpilili kot v trojki in pravijo, da bo za normalno igranje dovolj že samo 2 jedrnik z 3 GB RAMA.
zahteve ki si jih omenil, so kar zahtevne, 2 jedrnik je recimo že kar samoumevno, da ga imaš ali pa 4 GB ram-a, če pa pogledam druge špile je blo vedno maximum 2 GB. Pa pri 3. je problem, ker tut če imaš uber mašino, so nalagalni časi dolgi in igra se zatika.
Upam, da bo stvarca lepo delala, ker, če se bo zatikal kot pri 3 bo grob.
Aja, a ne delajo špila že od 2006? (4 leta)
Izi ::
Končno ime igre je: "Arcania: Gothic 4"
Igro so prvič uradno najavili 23. avgusta 2007, kdaj so jo res začeli razvijati pa nihče ne more vedeti. Po moje takoj po izidu Gothica 3, ki je izšel 13. oktobra 2006.
Igro so najavili kot "Gothic 4: Genesis". Ime so čez nekaj mesecev spremenili v "Gothic 4: Arcania" in čez nekaj mesecev spet v "Arcania: A Gothic Tale" in potem so še enkrat spremenili v "Arcania: Gothic 4" To zadnje ime je zatrdno potrdil JoWooD-ov predstavnik aprila letos. To ime je sedaj uradno tako za Evropo kot tudi za Ameriko.
Najnovejša novica izpred 2 tednov je (link), da se je datum za PS3 prestavil nekam v leto 2011, medtem ko za PC in Xbox 360 še vedno velja datum izida 12. oktober 2010.
Da ne bo pomote, 3 GB RAMA je priporočljivo za igranje, drugače je minimum za zagon igre 1 GB na XP in 1,5 GB na Visti in 7.
DirectX bo verzije 9.
Za fiziko pa so se na žalost spet odločili za Nvidiin PhysX, ki je kot smo že nekajkrat opazili, brez dodatne namenske kartice samo za fiziko, ena navadna žalost. Spet bomo igrali z izključeno fiziko.
Zgodba: Gothic 4 se bo začel 10 let po koncu Gothica 3. Zgleda, da je bil ves naš trud iz Gothica 3 zaman, vojna se je razžirila po celotnem ozemlju. In na koncu doseže tudi idilični otoček Feshyr, nekje v Južnem morju, kjer se pač Gothic dogaja.
Neimenovani heroj se z neke poti vrne domov v domačo vasico in zgrožen najde celotno vasico uničeno in izropano. ravno še uspe opaziti roparske ladje, ki izginjajo na obzorju in imajo na jadrih sliko orla.
Kolikor sem uspel razbrati gre tokrat za čisto novega neimenovanega heroja, ki je v tem trenutku seveda še povsem navaden pastir.
Kakorkoli že, neimenovani heroj oziroma mi, smo primorani zapustiti izropano vas. Z leseno zakrivljeno pastirsko palico, precej borno oblečeni in povsem brez znanja borilnih veščin se odpravimo na maščevalni pohod
Kot se za Gothic spodobi je začetek vedno najtežji. Precej je namreč možnosti, da umreš že za prvim ovinkom ko te napade ena ali dve podgani
Kmalu ugotovimo, da se napad na našo malo vasico ni zgodil po naključju in da zadaj stoji veliko zlo.
Če takoj na začetku ne obupamo, kar se v Gothic seriji ponavadi zgodi najmanj četrtini igralcev, že čez nekaj dni z eno roko vihtimo dvometrsko sekiro in z drugo mečemo ogenj in strele ...
Igro so prvič uradno najavili 23. avgusta 2007, kdaj so jo res začeli razvijati pa nihče ne more vedeti. Po moje takoj po izidu Gothica 3, ki je izšel 13. oktobra 2006.
Igro so najavili kot "Gothic 4: Genesis". Ime so čez nekaj mesecev spremenili v "Gothic 4: Arcania" in čez nekaj mesecev spet v "Arcania: A Gothic Tale" in potem so še enkrat spremenili v "Arcania: Gothic 4" To zadnje ime je zatrdno potrdil JoWooD-ov predstavnik aprila letos. To ime je sedaj uradno tako za Evropo kot tudi za Ameriko.
Najnovejša novica izpred 2 tednov je (link), da se je datum za PS3 prestavil nekam v leto 2011, medtem ko za PC in Xbox 360 še vedno velja datum izida 12. oktober 2010.
Da ne bo pomote, 3 GB RAMA je priporočljivo za igranje, drugače je minimum za zagon igre 1 GB na XP in 1,5 GB na Visti in 7.
DirectX bo verzije 9.
Za fiziko pa so se na žalost spet odločili za Nvidiin PhysX, ki je kot smo že nekajkrat opazili, brez dodatne namenske kartice samo za fiziko, ena navadna žalost. Spet bomo igrali z izključeno fiziko.
Zgodba: Gothic 4 se bo začel 10 let po koncu Gothica 3. Zgleda, da je bil ves naš trud iz Gothica 3 zaman, vojna se je razžirila po celotnem ozemlju. In na koncu doseže tudi idilični otoček Feshyr, nekje v Južnem morju, kjer se pač Gothic dogaja.
Neimenovani heroj se z neke poti vrne domov v domačo vasico in zgrožen najde celotno vasico uničeno in izropano. ravno še uspe opaziti roparske ladje, ki izginjajo na obzorju in imajo na jadrih sliko orla.
Kolikor sem uspel razbrati gre tokrat za čisto novega neimenovanega heroja, ki je v tem trenutku seveda še povsem navaden pastir.
Kakorkoli že, neimenovani heroj oziroma mi, smo primorani zapustiti izropano vas. Z leseno zakrivljeno pastirsko palico, precej borno oblečeni in povsem brez znanja borilnih veščin se odpravimo na maščevalni pohod
Kot se za Gothic spodobi je začetek vedno najtežji. Precej je namreč možnosti, da umreš že za prvim ovinkom ko te napade ena ali dve podgani
Kmalu ugotovimo, da se napad na našo malo vasico ni zgodil po naključju in da zadaj stoji veliko zlo.
Če takoj na začetku ne obupamo, kar se v Gothic seriji ponavadi zgodi najmanj četrtini igralcev, že čez nekaj dni z eno roko vihtimo dvometrsko sekiro in z drugo mečemo ogenj in strele ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Že kr nekaj časa je znano pravo ime za gothic 4*-*
V naslovu tele teme je še vedno napačno staro ime, zato sem pač opozoril, da se je ime spremenilo.
Vseeno bo igra precej krajša od Gothic 3. Pravijo da med 35 in 60 ur igranja, se pravi en teden za tiste najhitrejše in okoli 20 dni za nas bolj počasne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Outsajder ::
Že kr nekaj časa je znano pravo ime za gothic 4*-*
V naslovu tele teme je še vedno napačno staro ime, zato sem pač opozoril, da se je ime spremenilo.
Vseeno bo igra precej krajša od Gothic 3. Pravijo da med 35 in 60 ur igranja, se pravi en teden za tiste najhitrejše in okoli 20 dni za nas bolj počasne.
no offense:)
Outsajder ::
Tole bo velik fail vse prave elemente iz gothica so pobrali ven in uničili še eno serijo
Izi ::
Tole bo velik fail vse prave elemente iz gothica so pobrali ven in uničili še eno serijo
In kaj so "pravi elementi" Gothica ?
Če s tem misliš zatikanje med tekanjem naokoli in nezmožnost vrnitve udarca dokler ne umreš med napadi gozdnih živalic in izgubljeno tavanje med delanji questov, potem so res ven vrgli te značilne elemente Gothica 3
Kolikor pa jaz vidim, so stvari samo dodajali in ničesar niso vzeli ven.
Imaš minimap, ki ga prej ni bilo, sicer ga osebno nisem pogrešal, ampak škoditi pa ne more.
Neimenovani heroj sedaj govori, v vseh dosedanjih Gothicih ni imel glasu.
Quest sistem so močno poenostavili s tistimi klicaji in vprašaji, ki se pojavljajo na mapi in osebam nad glavami, kar so pobrali iz MMORPGjev. V prejšnjih Gothicih smo včasih precej izgubljeno tavali naokoli, ko nisi niti približno vedel kam sploh iti za izvršitev določene naloge.
Gothic 3 je bil sicer odlična igra ampak je imel 2 hudi napaki. Stalno zatikanje in ustavljanje med tekanjem naokoli in hudo neuravnotežen boj. Dva divja prašiča ali dva volka sta te ubila mnogo hitreje kot najmogočnejši Zmaj. Če pobiješ celo vas divjih Orkov brez problema, potem pa te za naslednjim ovinkom v nekaj sekundah pokončata 2 divja prašiča je nekaj hudo narobe. Tako je bilo metanje ognjenih krogel edina opcija v boju proti gozdnim živalcam.
Ti dve napaki so kolikor je videti iz filmčkov v Gothicu 4 odpravili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Outsajder ::
Nevem ampak zame bo tole dost velik fail saj bo dober špil mogoče za tiste ki niso igrali prejšnjih delov ampak enostavno si ne zasluži naslov gothic in edina skupina ki lahko spet oživi čar g 1,2 je piranha bytes ki je to dokazala že z risen ki je še najbolj blizu prišel gothicu(samo moje mnenje)
vorantz ::
Tole bo velik fail vse prave elemente iz gothica so pobrali ven in uničili še eno serijo
In kaj so "pravi elementi" Gothica ?
Če s tem misliš zatikanje med tekanjem naokoli in nezmožnost vrnitve udarca dokler ne umreš med napadi gozdnih živalic in izgubljeno tavanje med delanji questov, potem so res ven vrgli te značilne elemente Gothica 3
Bogoskrunske besede!!
Gothic 3 ni značilen gothic...ta reč ne vem kaj je bla in me zaskeli v srcu, ko ves čas vtikaš gothic 3 kot predstavnika serije :/
Risen + gothic zgodba bi bil pravi gothic 3
Lonsarg ::
Tako je g1,g2, ter risen so edini, ki jim lahko rečemo da se držijo tradicije Gothic serije, torej humoren RPG.
Tale G4 bo dober RPG, dosti možno pa je, da ne bo Gothic-like. Pa pozabmo fightning system, ta pač mora biti malo posodobljen. Ampak dialogi, ter atmosfera, to kar označuje G1, ter G2 to rabimo. Način hoje pa animacijo so fajn naredili, ti da Gothic filing:) Bomo pa videli kakšni bojo dialogi, če bojo dovolj humorni, pa da bo nameless imel smešen glas, da se bo zajebaval, ne pa da bo en klasični resen heroj, to pol ne bo gothic.
Tale G4 bo dober RPG, dosti možno pa je, da ne bo Gothic-like. Pa pozabmo fightning system, ta pač mora biti malo posodobljen. Ampak dialogi, ter atmosfera, to kar označuje G1, ter G2 to rabimo. Način hoje pa animacijo so fajn naredili, ti da Gothic filing:) Bomo pa videli kakšni bojo dialogi, če bojo dovolj humorni, pa da bo nameless imel smešen glas, da se bo zajebaval, ne pa da bo en klasični resen heroj, to pol ne bo gothic.
The Player ::
Tole bo velik fail vse prave elemente iz gothica so pobrali ven in uničili še eno serijo
In kaj so "pravi elementi" Gothica ?
Če s tem misliš zatikanje med tekanjem naokoli in nezmožnost vrnitve udarca dokler ne umreš med napadi gozdnih živalic in izgubljeno tavanje med delanji questov, potem so res ven vrgli te značilne elemente Gothica 3
Bogoskrunske besede!!
Gothic 3 ni značilen gothic...ta reč ne vem kaj je bla in me zaskeli v srcu, ko ves čas vtikaš gothic 3 kot predstavnika serije :/
Risen + gothic zgodba bi bil pravi gothic 3
odvisno od človeka, jaz osebno sem zelo optimističen glede novega gothica, še zmeraj se pa lahko situacija spremeni v delčku sekunde, upam, da bodo obdržali kvaliteto kot je recimo gothic 1 in 2.
Moje mnenje za risen je pa dosti bogo. Tko kot sem rekel prej, odvisno od okusa človeka. Risen mi je biu sicer zelo v redu, še posebi od začetka, pa k full notr padš, kar je značiln za gothic serijo; pa par novosti k so dost ql, pa da je biu gothic "style", sam pol proti koncu mi je že začel počas najedat težAvnost in to, da se zelo velik stvari skozi igro ponavlja, ponavlja itd...
pač ne govorim, da je risen slab, ampak nisem občutil, tistga gothic filinga. Prej sem ga občutil pri 3, pa čeprav je biu polomljen špil.
Definitivno pa sta prva dva dela najbolj značilna za to serijo.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
Izi ::
Logika pa taka. Igra Gothic ni značilen predstavnik Gothic serije
Pa samo trije so bili !
Kako lahko iznad treh najdeš neznačilnega predstavnika? Ne rečem, ko jih bo enkrat 10 potem bo lahko kakšen malo izstopal. Ampak pri treh. Tudi če bi dogajanje postavili v vesolje bi bil to še vedno PRAVI Gothic
Tudi sam mislim, da sta imela prva 2 Gothica malo bolj zanimovo zgodbo kot 3 in Risen, ampak sta bila vsaj zame nekam kratka. Če pa primerjamo Gothic 3 in Risen pa se strinjam z The Playerjem, da je Gothic 3 enostavno boljši. Je pa Risen vseeno odlična igra in nujna za preigrati. Risen je kot je The Player omenil z igranjem postajal vedno bolj dolgočasen, čeprav je bil na začetku precej zanimiv, Gothic 3 pa ravno obratno, se je začel precej medlo in potem postajal vse bolj zanimiv.
Recimo Gothic 3 sem igral leta 2006, Risen pa leta 2009, pa sem Risem tako rekoč že skoraj povsem pozabil, medtem ko imam celotni Gothic 3 z vsemi tremi velikanskimi ozemlji še vedno živo v spominu. Gothic 3 je potegnil v zgodbo povsem enako kot 1 in 2, Risenu pa je proti koncu malo spodletelo, čeprav na začetku vleče.
Sploh se pa sprašujem ali ste tisti, ki tako pljuvate Gothic 3 le tega sploh preigrali? Gothic 3 je tako velik, da lahko vanj stlačiš skupaj Gothic 1, 2 in Risen pa še vedno ne bo toliko zgodbe kot v trojki.
Gothic 3 ima poleg glavne zgodbe, tri povsem samostojne velike zgodbe za vsako od ozemelj. Gozdno, puščavsko in ledeno ozemlje je vsako zase večje od celotnega Gothica 1, 2 ali Risen.
Imam občutek, da je bil ravno to največji problem Gothica 3, namreč da je bil za povprečne nedeljske igralce RPG enostavno prevelik.
Gothic 3 je imel ob izidu katastrofalne buge, s popravki so sicer večino zadev popravili ampak še vedno ni čisto brez napak, ampak kar se pa zgodbe tiče je bil pa že povsem od začetka povsem spodoben predstavnik Gothic serije. Tudi humorja je v trojki ogromno, čeprav je vsaj prva tretjine igre bolj resna od ostalih delov. Problem je mogoče še to, da je bil ravno tisti prvi del na zeleni mapi zgodbovno gledano najbolj dolgočasen, bolj ali manj je samo nastavil osnovno zgodbo, ki se je potem nadaljevala šele po kakšnem mesecu, ko si obdelal vsa tri ozemlja. Zato je kolikor sem prebiral forume marsikdo obupal že takoj na začetku ko ni bilo za početi drugega kot se malo nabildati in v vseh mestih na prvi mapi pobiti vse Orke. Ta začetek je bil za nedeljske igralce res malo hud, saj je trajalo najmanj en cel teden, da se je sploh kaj začelo dogajati. Kasneje zadeve postanejo bistveno bolj zanimive. Še posebno potem ko ti male gozdne živalice ne predstavljajo več problema in se lahko posvetiš delanju questov.
Edino konec bi lahko bil boljši pri Gothic 3. Resda je kar nekaj različnih koncev, ampak kakšno pošteno animacijo bi pa človek le pričakoval, samo nekaj statičnih slik, tekstovna razlaga in konec. Sicer je pa pri večini RPGjev podobno. Redko kdo se potrudi za konec narediti pošten filmček in najboljši RPGji imajo po mojih izkušnjah najbolj borne konce.
Pa ne samo zgodba, tudi grafično je Gothic 3 bil odličen, kljub temu, da je 3 leta starejši od Risen ima Gothic 3 brez dvoma boljšo grafiko. To je bil tudi problem leta 2006, ker noben ni imel spodobnega računalnika, da bi lahko normalno poganjal igro. Da je vse skupaj še hujše pa je bila cela igra vsaj na začetku precej neoptimizirana, tako da si rabil superračunalnik, da je vse teklo tekoče.
Glede Gothica 4 pa sem skoraj povsem prepričan, da bo boljši od vseh treh Goticov skupaj z Risenom. Edino kar me še skrbi je, da bo prekratek.
Iz filmčkov zgoraj se vidi, da je nameless precej sarkastičen pri pogovarjanju. Naloge pa kot kaže bodo tudi zanimive. Takoj na začetku se kot kaže hočeš poročiti in moraš prepričati očeta od bejbe, da ti da blagoslov, ta pa te pošlje na 3 naloge, da se izkažeš, če si primeren za njegovo hčerko. Za uvajalni del igre kar zanimivo.
Pa samo trije so bili !
Kako lahko iznad treh najdeš neznačilnega predstavnika? Ne rečem, ko jih bo enkrat 10 potem bo lahko kakšen malo izstopal. Ampak pri treh. Tudi če bi dogajanje postavili v vesolje bi bil to še vedno PRAVI Gothic
Tudi sam mislim, da sta imela prva 2 Gothica malo bolj zanimovo zgodbo kot 3 in Risen, ampak sta bila vsaj zame nekam kratka. Če pa primerjamo Gothic 3 in Risen pa se strinjam z The Playerjem, da je Gothic 3 enostavno boljši. Je pa Risen vseeno odlična igra in nujna za preigrati. Risen je kot je The Player omenil z igranjem postajal vedno bolj dolgočasen, čeprav je bil na začetku precej zanimiv, Gothic 3 pa ravno obratno, se je začel precej medlo in potem postajal vse bolj zanimiv.
Recimo Gothic 3 sem igral leta 2006, Risen pa leta 2009, pa sem Risem tako rekoč že skoraj povsem pozabil, medtem ko imam celotni Gothic 3 z vsemi tremi velikanskimi ozemlji še vedno živo v spominu. Gothic 3 je potegnil v zgodbo povsem enako kot 1 in 2, Risenu pa je proti koncu malo spodletelo, čeprav na začetku vleče.
Sploh se pa sprašujem ali ste tisti, ki tako pljuvate Gothic 3 le tega sploh preigrali? Gothic 3 je tako velik, da lahko vanj stlačiš skupaj Gothic 1, 2 in Risen pa še vedno ne bo toliko zgodbe kot v trojki.
Gothic 3 ima poleg glavne zgodbe, tri povsem samostojne velike zgodbe za vsako od ozemelj. Gozdno, puščavsko in ledeno ozemlje je vsako zase večje od celotnega Gothica 1, 2 ali Risen.
Imam občutek, da je bil ravno to največji problem Gothica 3, namreč da je bil za povprečne nedeljske igralce RPG enostavno prevelik.
Gothic 3 je imel ob izidu katastrofalne buge, s popravki so sicer večino zadev popravili ampak še vedno ni čisto brez napak, ampak kar se pa zgodbe tiče je bil pa že povsem od začetka povsem spodoben predstavnik Gothic serije. Tudi humorja je v trojki ogromno, čeprav je vsaj prva tretjine igre bolj resna od ostalih delov. Problem je mogoče še to, da je bil ravno tisti prvi del na zeleni mapi zgodbovno gledano najbolj dolgočasen, bolj ali manj je samo nastavil osnovno zgodbo, ki se je potem nadaljevala šele po kakšnem mesecu, ko si obdelal vsa tri ozemlja. Zato je kolikor sem prebiral forume marsikdo obupal že takoj na začetku ko ni bilo za početi drugega kot se malo nabildati in v vseh mestih na prvi mapi pobiti vse Orke. Ta začetek je bil za nedeljske igralce res malo hud, saj je trajalo najmanj en cel teden, da se je sploh kaj začelo dogajati. Kasneje zadeve postanejo bistveno bolj zanimive. Še posebno potem ko ti male gozdne živalice ne predstavljajo več problema in se lahko posvetiš delanju questov.
Edino konec bi lahko bil boljši pri Gothic 3. Resda je kar nekaj različnih koncev, ampak kakšno pošteno animacijo bi pa človek le pričakoval, samo nekaj statičnih slik, tekstovna razlaga in konec. Sicer je pa pri večini RPGjev podobno. Redko kdo se potrudi za konec narediti pošten filmček in najboljši RPGji imajo po mojih izkušnjah najbolj borne konce.
Pa ne samo zgodba, tudi grafično je Gothic 3 bil odličen, kljub temu, da je 3 leta starejši od Risen ima Gothic 3 brez dvoma boljšo grafiko. To je bil tudi problem leta 2006, ker noben ni imel spodobnega računalnika, da bi lahko normalno poganjal igro. Da je vse skupaj še hujše pa je bila cela igra vsaj na začetku precej neoptimizirana, tako da si rabil superračunalnik, da je vse teklo tekoče.
Glede Gothica 4 pa sem skoraj povsem prepričan, da bo boljši od vseh treh Goticov skupaj z Risenom. Edino kar me še skrbi je, da bo prekratek.
Iz filmčkov zgoraj se vidi, da je nameless precej sarkastičen pri pogovarjanju. Naloge pa kot kaže bodo tudi zanimive. Takoj na začetku se kot kaže hočeš poročiti in moraš prepričati očeta od bejbe, da ti da blagoslov, ta pa te pošlje na 3 naloge, da se izkažeš, če si primeren za njegovo hčerko. Za uvajalni del igre kar zanimivo.
Lonsarg ::
Gothic 3 je dolg z ponavljajočimi questi. Obrnt se ga da tut v parih urah, main questa skoraj ni. Obrnil sem ga dvakrat. G1 ter G2 pa po 4 in 5krat. Risen enkrat. IN tista prve dva chapterja Risena sta res carska, čisto G1 ko maš kampe. Sam potem maš pa pač 3 chapterje enga samga klanja, tist bi kar izpustil pa bi najraj videl da je po 2. chapterju konec.
Gothic 3 bo kaj vreden, ko pride ven tisti novi community patch, ki bo nazaj uvedel chapterje in linearno zgodbo v Gothic 3. V bistvu bo šlo za kar en ornh mod, bojo malenkost zgodbo spremenil itd.
Gothic 3 bo kaj vreden, ko pride ven tisti novi community patch, ki bo nazaj uvedel chapterje in linearno zgodbo v Gothic 3. V bistvu bo šlo za kar en ornh mod, bojo malenkost zgodbo spremenil itd.
Meizu ::
Uuu, Gothic 4 bo imel nvidiin physx? :)
Sem vedel da je pametna ideja vtaknt 9600GT za physx laufat v mašino :) Can't w8.
Ej sam eno vprašanje na hitro - sicer je za gothic3 pa vseeno - a kdo mogoče ve kaj je v gothic3 problem, da mi na HD5770 (hd5850 še nisem sprobal) celotno sliko v gothicu3 trže. Totalno neigrabilno. Pa artefakti so tu pa tam. Z grafo ni nič narobe, ker vse ostalo dela kot urca. Ali driverji ne prebavijo te igre (mam najnovejše) ali pa je kaj drugega.
Sem vedel da je pametna ideja vtaknt 9600GT za physx laufat v mašino :) Can't w8.
Ej sam eno vprašanje na hitro - sicer je za gothic3 pa vseeno - a kdo mogoče ve kaj je v gothic3 problem, da mi na HD5770 (hd5850 še nisem sprobal) celotno sliko v gothicu3 trže. Totalno neigrabilno. Pa artefakti so tu pa tam. Z grafo ni nič narobe, ker vse ostalo dela kot urca. Ali driverji ne prebavijo te igre (mam najnovejše) ali pa je kaj drugega.
Lonsarg ::
@Meizu. Marsikater špil ima physx pogon, ker je pač čist fajn fizikalni pogon in se ga ugodno dobi.
Physx pogon čisto komot prebavi normalen CPU, torej na FPSjih ne pridobiš nič z physx. Kvečjemu izgubiš, v rpimeru da nimaš ločene grafe za physx, ampak kradeš računsko moč kar grafi, ki grafiko računa.
Physx pogon čisto komot prebavi normalen CPU, torej na FPSjih ne pridobiš nič z physx. Kvečjemu izgubiš, v rpimeru da nimaš ločene grafe za physx, ampak kradeš računsko moč kar grafi, ki grafiko računa.
Meizu ::
Seveda. Ampak ne povsod. Physx je lahko tudi na takšnem nivoju, da CPU ne more računat še hkrati fizike. Sem pa naredil tako da sem v AMD mašino za stestirat poleg primarne HD5770 za grafiko vtaknu še 9600GT za physx. Dela odlično :)
Rotaidal ::
lulz
http://forum.jowood.de/showthread.php?p...
-- be warned: the PC system requirements that are circulating around the web, including on the wiki page, are badly understated -- the is a real hog, especially on in terms of CPU .
-- Here are the revised system specs (note that a Core2Duo CPU isn't sufficient, and 3 GB RAM is also required to "comfortably play the game." The video card requirements are more modest and should raise less issues:
Processor Min: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X4 2.2Ghz (or Tri-core like AMD Phenom X3)
Ram Min: 3GB
Video Card for minimum playability: Geforce 8800 GTX / ATI HD 2600 Pro
Video Card for best results: Geforce 280 GTX / ATI HD 4800 or higher
I will say the game is pretty - better looking than Risen. But I'm surprised the system requirements are so high, especially since it's also being released on consoles, so I thought I should warn early adopters to ensure they don't get burned if they don't have a sufficiently powerful PC.
http://forum.jowood.de/showthread.php?p...
Izi ::
Ne bo panike.
Na Gamescomu so gonili Gothic 4 na core i7 720 in HD5850 (ATI-jeva kartica) pa je zadeva letela z popolnoma vsemi nastavitvami na max, vključno z AA in AF na max. Popolnoma tekoče brez najmanjšega zatikanja.
In Core i7 720 je precej počasen 4-jedrnik pri 1,6 GHz (4 jedra, 8 niti, 1,6 GHz, turbo navije na 2,8 GHz)
Glede 3 ali 4 jedrnika pa poglejte si kako nizke frekvence zahtevajo. Je pač nova igra in jasno je, da več pridobiš z več jedri kot pa z visoko frekvenco.
Že vsaj pol leta govorim, da je za igre bolje kupiti 4-jedrnik z najnižjo frekvenco kot pa najhitrejši 2-jedrnik.
Pri vseh letošnjih igrah 4-jedrnik na ubogih 2,4 GHz (4 leta stari Q6600) udari dol najnovejšega 2-jedrnika navitega na 4 GHz
Glede portanja na konzole ali obratno pa ni panike, ker igro razvijajo ločeno za PC, ločeno za XBox 360 in ločeno za PS3. Celo pri PS3 že močno zaostajajo in tako ne bo izšla hkrati s PC verzijo. Za XBox 360 pa zaenkrat še dohajajo PC verzijo, ampak tudi tu nekaj škripje kakor sem prebiral.
Kakor kaže igro najprej delajo za PC in jo potem sproti predelujejo še za konzole.
Tudi demo verzije, ki so jih do sedaj predstavljali so bile vse za PC.
Na Gamescomu so gonili Gothic 4 na core i7 720 in HD5850 (ATI-jeva kartica) pa je zadeva letela z popolnoma vsemi nastavitvami na max, vključno z AA in AF na max. Popolnoma tekoče brez najmanjšega zatikanja.
In Core i7 720 je precej počasen 4-jedrnik pri 1,6 GHz (4 jedra, 8 niti, 1,6 GHz, turbo navije na 2,8 GHz)
Glede 3 ali 4 jedrnika pa poglejte si kako nizke frekvence zahtevajo. Je pač nova igra in jasno je, da več pridobiš z več jedri kot pa z visoko frekvenco.
Že vsaj pol leta govorim, da je za igre bolje kupiti 4-jedrnik z najnižjo frekvenco kot pa najhitrejši 2-jedrnik.
Pri vseh letošnjih igrah 4-jedrnik na ubogih 2,4 GHz (4 leta stari Q6600) udari dol najnovejšega 2-jedrnika navitega na 4 GHz
Glede portanja na konzole ali obratno pa ni panike, ker igro razvijajo ločeno za PC, ločeno za XBox 360 in ločeno za PS3. Celo pri PS3 že močno zaostajajo in tako ne bo izšla hkrati s PC verzijo. Za XBox 360 pa zaenkrat še dohajajo PC verzijo, ampak tudi tu nekaj škripje kakor sem prebiral.
Kakor kaže igro najprej delajo za PC in jo potem sproti predelujejo še za konzole.
Tudi demo verzije, ki so jih do sedaj predstavljali so bile vse za PC.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Četrta zgodba postaja že bolj znana. Dejansko gre za nadaljevanje.
Gre za zgodbo, ki jo je treba vedeti pred začetkom Gothica 4, tako da brez panike, da bom kaj preveč razkril in pokvaril kakšno presenečenje
Kot kaže bo en glavnih karakterjev v Gothic 4, prav "nameless hero" iz prejšnjih Gothicov
Kar pomeni, da se bosta novi in stari heroj neizogibno srečala v četrtem delu. Ne vem pa ali bo to prijateljsko ali sovražno srečanje.
Kralj Rhobar II je bil tisti kralj, ki je neimenovanega v prvem delu poslal v kazensko kolonijo. Po epski zgodbi, preko treh delov Gothica pa naš neimenovani heroj končno sam postane Kralj Rhobar III. Tukaj je konec Gothica 3.
Vmes med Gothic 3 in Gothic 4 mine 10 let. V tem času se dogaja sledeče:
Kralj Rhobar III, oz. stari heroj, si zada nalogo da bo združil celotno Myrtano. To je celotno ozemlje Gothica 3 od ledenega Nordmarja na severu do puščavskega Varanta na jugi s tistimi morilskimi hašišarji.
Združitev mu uspe, državljanske vojne je konec in ljudje dočakajo težko pričakovani mir. To vse skupaj spada še k zgodbi Gothica 3.
Potem pa se Kralj Rhobar III odloči osvoboditi še "Southern Islands" (Južno otočje, velikansko ozemlje z mnogimi otoki na jugu dežele). Rhobar III naroči izdelavo ladjevja, ki bo njegovo vojsko odpeljala v Južno otočje. To pa že spada pod Gothic 4.
Toda med plovbo na jug se pogumnemu kralju zgodi nekaj čudnega. Njegov um se pomrači in tudi telesno postaja iz dneva v dan bolj šibek.
Ko se približajo Argaanu (celotno ozemlje, kjer se dogaja Gothic 4), je Kralj že prešibak, da bi lahko komandiral svojo vojsko. Zato generala Lord Hagen in Lee prevzameta komando in zavzameta strateško pomembno pristanišče Thorniara.
Kralja Rhobarja III., ki je že na robu norosti posadijo na lesen prestol v tem pristaniškem mestu Thorniara. General Lee s svojini vojaki potem odpluje na vzhod proti Setariffu, glavnemu mestu pokrajine Argaan. General Lord Hagen pa s svojimi "Paladini" odpravi na zavzetje zahodnih otokov pokrajine Argaana.
Kralj pa medtem samo sedi na svojem lesenem prestolu in nemo strmi nekam v daljavo .....
Tukaj nekje se menda začne igra Gothic 4, ko vojaki Rhobarja III. z svojim vojaškim ladjevjem mimogrede opustošijo nek otoček, kjer pa na nesrečo živi novi neimenovani bodoči heroj. Ta se seveda odpravi po svetu, da zadevi pride do dna in kaznuje tiste, ki so odgovorni za opustošenje njegovega domačega otočka .....
Je pa Rhobar III. vzel z seboj tudi naše stare znance. Diego, Gorn, Milten in Lester so tudi pripluli na otoke skupaj z kraljem. Vsi štirje so kmalu po prihodu v Argaan iz neznanega razloga odpuščeni iz kraljevega spremstva, čeprav so bili njegovi dobri prijatelji. Še več, Rhobar III. jih sploh noče več videti in tako jim ne preostane drugega, kot da jezni na kralja odidejo po deželi.
Diego pomaga domačinom tihotapiti osnovne življenjske potrebščine in se skrivati prav pred tistimi bojnimi ladjami, ki so ga pripeljale na to otočje.
Gorn, ljubitelj vojaškega življenja, se kot najemnik pridruži vojski barona Stewarka. Kdo je to nimam pojma, verjetno neka lokalna vojska, ki se bori proti kraljevi vojski.
Milten, čarovnik in raziskovalec, se odpravi na jug, ker odkrije neko velikansko drevo z simboli treh različnih bogov in ustanovi novo bratovščino čarovnikov, ki združuje ognjene, vodne in svetlobne čarovnike.
Lester najprej potuje na jug skupaj z Miltenom, ampak bratovščina čarovnikov ni po njegovem okusu zato odide naprej in postane puščavnik v nekem močvirju. Verjetno neprenehoma zadet oziroma zakajen kakor v prvem delu
Precej verjetno jih bomo vse srečali na naši odisejadi po Argaanu in verjetno bomo rabili pomoč vsakega izmed njih.
Zna biti, da se bomo kakor včasih morali pridružiti eni izmed skupin. Miltonovim čarovnikom (Mage), najemniški vojski barona Stewarka (Soldier), Diegovim tihotapcem (Rough), ali pa Lesterju v močvirju in se zakadili do konca in v prividih doživeli kakšno razodetje
Lepo je tudi, da je igra narejeno tako za Hardcore RPG igralce kot tudi za Američane V nastavitvah je več kot 10 nastavitev, kjer lahko izključimo prav vsa začetniška pomagala (mini zemljevid, klicaje nad glavami ljudi, osvetljevanje prijateljev z zeleno avro in sovražnikov z rdečo avro, vodenja do mesta vsake naloge ...)
Gre za zgodbo, ki jo je treba vedeti pred začetkom Gothica 4, tako da brez panike, da bom kaj preveč razkril in pokvaril kakšno presenečenje
Kot kaže bo en glavnih karakterjev v Gothic 4, prav "nameless hero" iz prejšnjih Gothicov
Kar pomeni, da se bosta novi in stari heroj neizogibno srečala v četrtem delu. Ne vem pa ali bo to prijateljsko ali sovražno srečanje.
Kralj Rhobar II je bil tisti kralj, ki je neimenovanega v prvem delu poslal v kazensko kolonijo. Po epski zgodbi, preko treh delov Gothica pa naš neimenovani heroj končno sam postane Kralj Rhobar III. Tukaj je konec Gothica 3.
Vmes med Gothic 3 in Gothic 4 mine 10 let. V tem času se dogaja sledeče:
Kralj Rhobar III, oz. stari heroj, si zada nalogo da bo združil celotno Myrtano. To je celotno ozemlje Gothica 3 od ledenega Nordmarja na severu do puščavskega Varanta na jugi s tistimi morilskimi hašišarji.
Združitev mu uspe, državljanske vojne je konec in ljudje dočakajo težko pričakovani mir. To vse skupaj spada še k zgodbi Gothica 3.
Potem pa se Kralj Rhobar III odloči osvoboditi še "Southern Islands" (Južno otočje, velikansko ozemlje z mnogimi otoki na jugu dežele). Rhobar III naroči izdelavo ladjevja, ki bo njegovo vojsko odpeljala v Južno otočje. To pa že spada pod Gothic 4.
Toda med plovbo na jug se pogumnemu kralju zgodi nekaj čudnega. Njegov um se pomrači in tudi telesno postaja iz dneva v dan bolj šibek.
Ko se približajo Argaanu (celotno ozemlje, kjer se dogaja Gothic 4), je Kralj že prešibak, da bi lahko komandiral svojo vojsko. Zato generala Lord Hagen in Lee prevzameta komando in zavzameta strateško pomembno pristanišče Thorniara.
Kralja Rhobarja III., ki je že na robu norosti posadijo na lesen prestol v tem pristaniškem mestu Thorniara. General Lee s svojini vojaki potem odpluje na vzhod proti Setariffu, glavnemu mestu pokrajine Argaan. General Lord Hagen pa s svojimi "Paladini" odpravi na zavzetje zahodnih otokov pokrajine Argaana.
Kralj pa medtem samo sedi na svojem lesenem prestolu in nemo strmi nekam v daljavo .....
Tukaj nekje se menda začne igra Gothic 4, ko vojaki Rhobarja III. z svojim vojaškim ladjevjem mimogrede opustošijo nek otoček, kjer pa na nesrečo živi novi neimenovani bodoči heroj. Ta se seveda odpravi po svetu, da zadevi pride do dna in kaznuje tiste, ki so odgovorni za opustošenje njegovega domačega otočka .....
Je pa Rhobar III. vzel z seboj tudi naše stare znance. Diego, Gorn, Milten in Lester so tudi pripluli na otoke skupaj z kraljem. Vsi štirje so kmalu po prihodu v Argaan iz neznanega razloga odpuščeni iz kraljevega spremstva, čeprav so bili njegovi dobri prijatelji. Še več, Rhobar III. jih sploh noče več videti in tako jim ne preostane drugega, kot da jezni na kralja odidejo po deželi.
Diego pomaga domačinom tihotapiti osnovne življenjske potrebščine in se skrivati prav pred tistimi bojnimi ladjami, ki so ga pripeljale na to otočje.
Gorn, ljubitelj vojaškega življenja, se kot najemnik pridruži vojski barona Stewarka. Kdo je to nimam pojma, verjetno neka lokalna vojska, ki se bori proti kraljevi vojski.
Milten, čarovnik in raziskovalec, se odpravi na jug, ker odkrije neko velikansko drevo z simboli treh različnih bogov in ustanovi novo bratovščino čarovnikov, ki združuje ognjene, vodne in svetlobne čarovnike.
Lester najprej potuje na jug skupaj z Miltenom, ampak bratovščina čarovnikov ni po njegovem okusu zato odide naprej in postane puščavnik v nekem močvirju. Verjetno neprenehoma zadet oziroma zakajen kakor v prvem delu
Precej verjetno jih bomo vse srečali na naši odisejadi po Argaanu in verjetno bomo rabili pomoč vsakega izmed njih.
Zna biti, da se bomo kakor včasih morali pridružiti eni izmed skupin. Miltonovim čarovnikom (Mage), najemniški vojski barona Stewarka (Soldier), Diegovim tihotapcem (Rough), ali pa Lesterju v močvirju in se zakadili do konca in v prividih doživeli kakšno razodetje
Lepo je tudi, da je igra narejeno tako za Hardcore RPG igralce kot tudi za Američane V nastavitvah je več kot 10 nastavitev, kjer lahko izključimo prav vsa začetniška pomagala (mini zemljevid, klicaje nad glavami ljudi, osvetljevanje prijateljev z zeleno avro in sovražnikov z rdečo avro, vodenja do mesta vsake naloge ...)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 76731 (8130) | oo7 |
» | Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20852 (13035) | opeter |
» | Two Worlds II (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11600 (6753) | oo7 |
» | Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 18274 (13546) | kratos |
» | Gothic 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 43802 (23050) | Lonsarg |