Forum » Loža » Zakaj je velik avto pravilna izbira?
Zakaj je velik avto pravilna izbira?
roCkY ::
Jaz bi SUV, Pickupe in podobno golazen ali ukinil ali pa naredil novo kategorijo kot pri motorjih. Podobno tudi za športne avtomobile. To je že navadno preseravanje in je bolj bolano od najbolj bolanega.
+1
To je ravno tako kot ATV in trapasta omejitev na 15 kW moči. 95% uporabnikov jih res uporablja za preseravanje. Nekomu pa so ta vozila zelo primerna in uporabna pri poslu.
WarpedGone ::
Kot prvo, ne ubijata velikost ali sila, ubija pospešek. Dokler za velike avtomobile veljajo enake omejitve kot za male, so veliki po definiciji varnejši - OK, konkretna izvedba lahko vse skup zaHebe ampak v pricnipu to drži.
Zakaj?
Če maš pol metra havbe, se moraš ustavit v pol metra, predno ti začne volan rinit v trebuh. Če maš dva metra havbe, je prostora za ustavljanje brez volana v vampu cela dva metra, kar pomeni 4x manjši pospešek v povprečju.
Ko sm kupoval prvi avto sm si enostavno reku - pred sabo hočem čimveč pleha. Po petih letih razmišljam še vedno enako.
Tut če bomo imeli vsi pred sabo tri metrske havbe, je to boljš kot pa da mamo vsi pol metrske.
Zakaj?
Če maš pol metra havbe, se moraš ustavit v pol metra, predno ti začne volan rinit v trebuh. Če maš dva metra havbe, je prostora za ustavljanje brez volana v vampu cela dva metra, kar pomeni 4x manjši pospešek v povprečju.
Ko sm kupoval prvi avto sm si enostavno reku - pred sabo hočem čimveč pleha. Po petih letih razmišljam še vedno enako.
Tut če bomo imeli vsi pred sabo tri metrske havbe, je to boljš kot pa da mamo vsi pol metrske.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Tut če bomo imeli vsi pred sabo tri metrske havbe, je to boljš kot pa da mamo vsi pol metrske.
Nisem prepričan. Percepcija varnosti povzroča objestnejšo vožnjo in v povprečju ljudje, ki se počutijo varno, tvegajo več (in statistično povzročijo nesreče z večjimi poškodbami).
Nisem prepričan. Percepcija varnosti povzroča objestnejšo vožnjo in v povprečju ljudje, ki se počutijo varno, tvegajo več (in statistično povzročijo nesreče z večjimi poškodbami).
WarpedGone ::
Torej podpiraš oster 20 cm nož namesto hupe, ki je uperjen naravnost proti voznikovemu čelu?
Se pa strinjam z osnovno idejo - izvor vseh teh problemov je v človeški psihi zato bi jih bilo treba tut reševat na tem koncu.
Se pa strinjam z osnovno idejo - izvor vseh teh problemov je v človeški psihi zato bi jih bilo treba tut reševat na tem koncu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Ziga Dolhar ::
Ne, w1, ne podpira ostrega 20cm noža namesto hupe (citation needed, bi rekel), te pa opravičeno opozarja na moralni hazard.
https://dolhar.si/
guest #44 ::
Se 100% strinjam z jypeom glede počutja varnosti. V toplejših mesecih se praktično cele dneve vozim z motorjem (skuter) in lahko potrdim. Na motorju se moraš privadit biti previden, ker že najmanjši pesek na cesti ali grda luknja povzroči da končaš z glavo v obcestni ograji. V avtu takih skrbi avtomatično nimaš. Še toliko manj če si v ogromnem avtu, kjer luknje komaj čutiš. Pač tisti, ki se tega ne priuči dovolj hitro zelo vrjetno konča predčasno njegovo motoristično obdobje.
Ko dodaten dokaz pa imam še izkušnje iz prometa: kamjoni, SUVji,...
Večji avto poveča varnost uporabnika v kolikor so ostali avti manjši. V kolikor pa bo vsak vozil kamjon se bo to zghlihalo.
Ko dodaten dokaz pa imam še izkušnje iz prometa: kamjoni, SUVji,...
Večji avto poveča varnost uporabnika v kolikor so ostali avti manjši. V kolikor pa bo vsak vozil kamjon se bo to zghlihalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
WarpedGone ::
Žiga, od tebe pričakujem bralno razumevanje. Drugič se bol potrudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Valvoline ::
Jaz bi lepo obdavčil vse osebne avte glede mase praznega vozila,npr davek za varnost,nadstandard in luksuz.Do 1t davka ni naprej pa recimo po 1e za vsakih 1kg čez 1t. Hočeš varnost in luksuz potem plačaj. Ker si v *heavy weight* avtu potencijalni morilec vzarad same konstrukcije in mase vozila,tudi če si odgovoren in umirjen voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
black ice ::
Jaz bi lepo obdavčil vse osebne avte glede mase praznega vozila,npr davek za varnost,nadstandard in luksuz.Do 1t davka ni naprej pa recimo po 1e za vsakih 1kg čez 1t. Hočeš varnost in luksuz potem plačaj. Ker si v *heavy weight* avtu potencijalni morilec vzarad same konstrukcije in mase vozila,tudi če si odgovoren in umirjen voznik.
No no... to je malo pretirano. Golf MK4 ima 1200kg in obenem ni noben nadstandarden avto.
Valvoline ::
Jaz bi lepo obdavčil vse osebne avte glede mase praznega vozila,npr davek za varnost,nadstandard in luksuz.Do 1t davka ni naprej pa recimo po 1e za vsakih 1kg čez 1t. Hočeš varnost in luksuz potem plačaj. Ker si v *heavy weight* avtu potencijalni morilec vzarad same konstrukcije in mase vozila,tudi če si odgovoren in umirjen voznik.
No no... to je malo pretirano. Golf MK4 ima 1200kg in obenem ni noben nadstandarden avto.
Pač plačaš 200e davka. Je še vedno težji kot kšn 800-900kg clio,saxo,p106,corsa itn.
Lastinikov SUV pa lepo opališ po 1000-2000e+ letno po žepu. Naj plačajo za varnost in prednost napram ostalih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Dr_M ::
Danes prakticno ni vec avtomobila pod 1t (razen tisti mikro razred ). Recimo aktualni clioti, C3, 207...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Valvoline ::
Danes prakticno ni vec avtomobila pod 1t (razen tisti mikro razred ). Recimo aktualni clioti, C3, 207...
Plača vsak kok bo treba. Po mojem zelo pravično.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Zheegec ::
Ja, dajmo avte še dodatno obdavčit, ker so samo 25% pri nakupu, registracija, potem pa še preko 50% pri gorivu...
O čem se že gre ta tema?
O čem se že gre ta tema?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
M-XXXX ::
Pač plačaš 200e davka. Je še vedno težji kot kšn 800-900kg clio,saxo,p106,corsa itn.
Rofl, Clio ima 1175kg, ne vem o kakšnih 800-900 sanjaš... Corsa ima 1160kg... Ne vem v katerem svetu živiš?
Valvoline ::
pirlo ::
Jaz bi lepo obdavčil vse osebne avte glede mase praznega vozila,npr davek za varnost,nadstandard in luksuz.Do 1t davka ni naprej pa recimo po 1e za vsakih 1kg čez 1t. Hočeš varnost in luksuz potem plačaj. Ker si v *heavy weight* avtu potencijalni morilec vzarad same konstrukcije in mase vozila,tudi če si odgovoren in umirjen voznik.
Ne, to definitivno ni rešitev v demokraciji (beri: kapitalizem), ker imajo največ denarja največji idijoti ... se pravi prideš do začetka te teme in bistva demokracije da se da vse kupit. Možnost nakupa ameriške golazni (SUV, pickup, ...) daš lovcem, gozdarjem, pohorcem, ... da pridejo v tiste rovte, ko normalen avto ne more, drugi pa se naj vozijo z normalnimi avti. Prek SUV-jev se ne vidi nič in vsakič ko se peljem proti prehodu me je prav strah saj pešca sploh ne vidiš več čez avto, pa tudi spremljanje prometa naprej več ni mogoče.
jype ::
OK, to je dobra ideja, bom kar jaz ustanovil komisijo za določitev upravičenosti do nakupa določene znamke.
Valvoline ::
Pač plačaš 200e davka. Je še vedno težji kot kšn 800-900kg clio,saxo,p106,corsa itn.
Rofl, Clio ima 1175kg, ne vem o kakšnih 800-900 sanjaš... Corsa ima 1160kg... Ne vem v katerem svetu živiš?
http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...
Preberi sam. Renault clio storia l.2011
M-XXXX ::
http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...
Haha, praktično 15 let star avto mi naprej mečeš... Smo že v novem tisočletju, tako da le tanovega glej
Haha, praktično 15 let star avto mi naprej mečeš... Smo že v novem tisočletju, tako da le tanovega glej
Zheegec ::
Ja, dajmo avte še dodatno obdavčit, ker so samo 25% pri nakupu, registracija, potem pa še preko 50% pri gorivu...
O čem se že gre ta tema?
Hočeš varnost in prednost napram ostalih boš pač plačal. Simple as that.
Sem plačal, ko sem kupil avto je bil nekje 4x dražji od Cliota istega letnika. What's your point? Sedaj sem pa jaz kriv, ker imam 8 airbagov, lastnik Cliota pa enega ali 2?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...
Haha, praktično 15 let star avto mi naprej mečeš... Smo že v novem tisočletju, tako da le tanovega glej
WTf? Ta je verjetno še lažji saj je slabši model in je 3 vratni,sploh nima podatkov o masi.
Ja, dajmo avte še dodatno obdavčit, ker so samo 25% pri nakupu, registracija, potem pa še preko 50% pri gorivu...
O čem se že gre ta tema?
Hočeš varnost in prednost napram ostalih boš pač plačal. Simple as that.
Sem plačal, ko sem kupil avto je bil nekje 4x dražji od Cliota istega letnika. What's your point? Sedaj sem pa jaz kriv, ker imam 8 airbagov, lastnik Cliota pa enega ali 2?
Pravtako boš plačal še nadstandard za varnost in prednost pred ostalim vsako leto.
p.s. Airbagi nimajo nič skupnega z maso vozila.
pps
Une sestre in brat z ptujskem bi verjetno imel precej boljše možnosti za preživetje čeb se un idiot pelu z normalnim ljudskim avtom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
M-XXXX ::
WTf? Ta je verjetno še lažji saj je slabši model in je 3 vratni,sploh nima podatkov o masi.
5 vratni ima kot sem rekel 1175kg, trivratni pa ima 1165kg.
PS: tanov, d aje slabši od tastarega? Zakaj že?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Valvoline ::
Zheegec ::
Pravtako boš plačal še nadstandard za varnost in prednost pred ostalim vsako leto.
Hehe, mislim da če si želiš novih davkov jih lahko kar sam že vnaprej začneš plačevati.
p.s. Airbagi nimajo nič skupnega z maso vozila.
Govorimo v varnosti tukaj ane?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
M-XXXX ::
WTf? Ta je verjetno še lažji saj je slabši model in je 3 vratni,sploh nima podatkov o masi.
5 vratni ima kot sem rekel 1175kg, trivratni pa ima 1165kg.
Sej sem ti podal link. Kje si ti vidu 1200kg clio mi ni jasno. Mogoče dirkalni wiliams edition xD.
Sploh si pogledal katerega mi ti mečeš?? http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...
Ne gledat Storio ampak navadnega (3) in vse te omenjene teže veljajo za NAJSLABŠO in NAJMANJ opremljeno verzijo (vsi boljši so potem tudi težji).
Pithlit ::
Če se nekdo ne obnaša samozaščitno na kolesu ali peš, tvega precej več kot tisti, ki se objestno obnaša v velikem avtomobilu.
Ja sam tukaj ti grešiš dvakrat...
Prvič... objestneži v prometu so tudi kolesarji in pešci. Nekateri. Ravno tako kot nekateri avtomobilisti.
Drugič... prvotna postavka teme je bila da so večji avti ponavadi varnejši. Kar je res. Za potnike (kot je bilo tudi mišljeno).
Nisem prepričan. Percepcija varnosti povzroča objestnejšo vožnjo in v povprečju ljudje, ki se počutijo varno, tvegajo več (in statistično povzročijo nesreče z večjimi poškodbami).
Taka posploševanja niso dobra. Vozim se v velikem in relativno močnem avtomobilu. Pa sem precej manj objestna kot marsikdo ki čepi v kakem malčku tipa clio ali p206. Percepcija varnosti povzroča objestnejšo vožnjo le v tvoji glavi in tebi podobnim. Vsem ostalim je popolnoma jasno da bo nek objesntnež nevarnost za volanom tako fičota kot ferarija. Procentualno gledano zelo dvomim da smo vozniki močnejših avtomobilov kaj bolj objestni od voznikov švohejših.
Life is as complicated as we make it...
Valvoline ::
Pravtako boš plačal še nadstandard za varnost in prednost pred ostalim vsako leto.
Hehe, mislim da če si želiš novih davkov jih lahko kar sam že vnaprej začneš plačevati.
p.s. Airbagi nimajo nič skupnega z maso vozila.
Govorimo v varnosti tukaj ane?
Pač čeb hotu SUV,bom plačal. Nadstandard jbga.
Aja,opalu bi davek tut glede porabe vozila.Do 10l na 100km povprečje nič,Vse kar pokuri več k 10l na 100km,takoj še en davek na luksuz,poljubna lestvica obdavčitve.Za 20l+ na 100km najmanj še +1000e in več letno
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
jype ::
Pithlit> Prvič... objestneži v prometu so tudi kolesarji in pešci. Nekateri. Ravno tako kot nekateri avtomobilisti.
Absolutno, ja. Nekateri tudi zgolj niso še naučeni, kako se v prometu pravilno vede.
Pa vendar je njihova grožnja razmeroma majhna.
Pithlit> Drugič... prvotna postavka teme je bila da so večji avti ponavadi varnejši. Kar je res. Za potnike (kot je bilo tudi mišljeno).
Žal to pomeni, da bomo vsi kupovali vedno večje avtomobile in se na koncu začeli zaletavat s šleparji.
Pithlit> Taka posploševanja niso dobra. Vozim se v velikem in relativno močnem avtomobilu. Pa sem precej manj objestna kot marsikdo ki čepi v kakem malčku tipa clio ali p206. Percepcija varnosti povzroča objestnejšo vožnjo le v tvoji glavi in tebi podobnim.
Ne, to ni v moji glavi - statistično dokazano dejstvo je ( Moral hazard @ Wikipedia , je že linkal Žiga), da višja varnost povzroča več objestnosti (v povprečju, kot sem napisal tudi že prvič).
Ne obtožujem tebe, da počneš kaj takega (navsezadnje tudi jaz občasno vozim kombinirana vozila, na primer, pa takrat nisem nič manj pozoren), vsekakor pa sem prepričan, da bi se tudi ti v velikem in močnem vozilu precej drugače odzvala v situaciji, ko bi tebe in druge ogrožalo teslo, ki vozi star Renault 5 (kot pa če bi sama, ali pa recimo z otroci, sedela v Renault 4).
Absolutno, ja. Nekateri tudi zgolj niso še naučeni, kako se v prometu pravilno vede.
Pa vendar je njihova grožnja razmeroma majhna.
Pithlit> Drugič... prvotna postavka teme je bila da so večji avti ponavadi varnejši. Kar je res. Za potnike (kot je bilo tudi mišljeno).
Žal to pomeni, da bomo vsi kupovali vedno večje avtomobile in se na koncu začeli zaletavat s šleparji.
Pithlit> Taka posploševanja niso dobra. Vozim se v velikem in relativno močnem avtomobilu. Pa sem precej manj objestna kot marsikdo ki čepi v kakem malčku tipa clio ali p206. Percepcija varnosti povzroča objestnejšo vožnjo le v tvoji glavi in tebi podobnim.
Ne, to ni v moji glavi - statistično dokazano dejstvo je ( Moral hazard @ Wikipedia , je že linkal Žiga), da višja varnost povzroča več objestnosti (v povprečju, kot sem napisal tudi že prvič).
Ne obtožujem tebe, da počneš kaj takega (navsezadnje tudi jaz občasno vozim kombinirana vozila, na primer, pa takrat nisem nič manj pozoren), vsekakor pa sem prepričan, da bi se tudi ti v velikem in močnem vozilu precej drugače odzvala v situaciji, ko bi tebe in druge ogrožalo teslo, ki vozi star Renault 5 (kot pa če bi sama, ali pa recimo z otroci, sedela v Renault 4).
Zheegec ::
Aja,opalu bi davek tut glede porabe vozila.Do 10l na 100km povprečje nič,Vse kar pokuri več k 10l na 100km,takoj še en davek na luksuz,poljubna lestvica obdavčitve.Za 20l+ na 100km najmanj še +1000e in več letno
Še sreča, da jo imam okoli 7 ane? Si pozabil drugače, da je gorivo že obdavčeno 2x?
Jaz bi pa obdavčil gobcanje po forumih vseh z nazivom "persona rudis" 500€/post.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Avenger ::
Jaz bi lepo obdavčil vse osebne avte glede mase praznega vozila,npr davek za varnost,nadstandard in luksuz.Do 1t davka ni naprej pa recimo po 1e za vsakih 1kg čez 1t. Hočeš varnost in luksuz potem plačaj. Ker si v *heavy weight* avtu potencijalni morilec vzarad same konstrukcije in mase vozila,tudi če si odgovoren in umirjen voznik.
Ti si torej eden tistih, ki si želijo več davkov in višje prometne in druge kazni... v državi, ki je že tako najbolj obdavčena in ima najvišje kazni v primerjavi z osebnim dohodkom. Srednjega sloja ni več, po cestah so pa videti dobri avti... in tu je umesten tisti vic:
Trije umrli se v nebesih pogovarjajo, kako je kateri umrl.
Prvi pravi: "Jaz sem iz Italije. Kupil sem si Ferrarija in se zapeljal z njim v prepad! Polomil avto, polomil sebe in zdaj sem pa tu."
Drugi pravi: "Sem iz Nemčije. Kupil sem si BMW-ja, športna platišča, športni amotizerji, 300 km/h, karambol, in zdaj sem tu."
Tretji pravi: "Jaz pa sem iz Slovenije. Kupil sem boljšega Audija, kot ga ima sosed, in umrl od lakote!
Ker se nesreče dogajajo vsem in se lahko zgodijo kadarkoli je nespametno kupovat majhne avtomobile in je pravzaprav vsak voznik takega avta odgovoren za stopnjo varnosti, ki mu jo ta avto nudi. Torej, več pleha okoli sebe za vse.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
pirlo ::
Ker se nesreče dogajajo vsem in se lahko zgodijo kadarkoli je nespametno kupovat majhne avtomobile in je pravzaprav vsak voznik takega avta odgovoren za stopnjo varnosti, ki mu jo ta avto nudi. Torej, več pleha okoli sebe za vse.
Se pravi, vsi hummerja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
Dr_M ::
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
WarpedGone ::
Če ga boš tankal, kr v njega.
Ne pozabit da je (bom reku napamet) vsaj polovica karamolov takih kjer se avto zakanta v drevo/škarfo/hišo/mejo/...
Tut če se vsi furamo v šleparjih bomo na boljšem, ko pa če se vsi strpamo v fičalnike.
Ne pozabit da je (bom reku napamet) vsaj polovica karamolov takih kjer se avto zakanta v drevo/škarfo/hišo/mejo/...
Tut če se vsi furamo v šleparjih bomo na boljšem, ko pa če se vsi strpamo v fičalnike.
Zbogom in hvala za vse ribe
bronco40 ::
Sem gledal preiskusno trčenje Renault Modus (nov) in pa Volvo karavan ,malo starejši tip.V Volvu voznik in sovoznik smrtne poškodbe, v Modusu pa brez resnih poškodb.
Izgleda, da je največ odvisno, kako je avto zgrajen, ne pa od velikosti.Tudi terenec z osebnim kratko potegne, je pa smrtonosen za pešce.
Tako, da ni vse v veličini ampak v strukturi.
Izgleda, da je največ odvisno, kako je avto zgrajen, ne pa od velikosti.Tudi terenec z osebnim kratko potegne, je pa smrtonosen za pešce.
Tako, da ni vse v veličini ampak v strukturi.
ameba ::
bronco40, prov rd bi vidu ta test. Volvoti so najbol varni avtomobili na svetu in modus ? Tist mejčk Modus je pa Krsta na 4ih kolesih, da ne omenjam ostalih mejčkenih avtomobilov.
Dr_M ::
Treba je vedet, da so volvota 940 izdelovali med 1991 in 98.
Rad bi videl renaulta iz tega obdobja
Rad bi videl renaulta iz tega obdobja
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
WarpedGone ::
Poišči na youtube, fifth gear.
Primerjat avtomobile ki imajo med sabo več kot 10 let razlike v razvoju je brezveze. Seveda se dolžina pleha pred volanom gleda za približno enako stare zadeve.
Varnost volvotov je samo mit. Niso nič posebej nevarni in nič kej posebej varni, majo sam ta plus da maš spredaj 2 metra pleha.
Primerjat avtomobile ki imajo med sabo več kot 10 let razlike v razvoju je brezveze. Seveda se dolžina pleha pred volanom gleda za približno enako stare zadeve.
Varnost volvotov je samo mit. Niso nič posebej nevarni in nič kej posebej varni, majo sam ta plus da maš spredaj 2 metra pleha.
Zbogom in hvala za vse ribe
Super Sonic ::
"Na NCAP zelo jasno piše, da so med seboj primerljive samo enake kategorije avtomobilov."
No, mislim, da, v kolikor je ovira enaka, so kategorije med seboj primerljive. Torej, če se boš zakantal v tisto isto steno z Meganom, ti ne bo ravno tako nič hudega, kot če bi to naredil z BMWjem X5 serije.
(še praktičen dokaz)
Ko se pa srečata dve različni masi vozil, pa vemo kako fizika deluje in takrat zvezdice lahko preštevamo drugje.
"Varnost volvotov je samo mit. Niso nič posebej nevarni in nič kej posebej varni, majo sam ta plus da maš spredaj 2 metra pleha."
Točno tako oz. še tako bi rekel, da je danes to marketinški trik. Vsaka znamka fura svoje. Volvo daje veliko na varnost, kar pa ne pomeni nič drugega kot to, da serijsko vozilo opremijo z varnostnimi paketi bolj kot to počnejo ostale znamke. Ampak če to danes želiš, si za dodaten denar lahko omisliš skoraj popolnoma enako varnost tudi v drugih vozilih ostalih znamk. Včasih so pač nametal več pleha na avto, ampak tudi tiste krste niso bile bulletproof.
No, mislim, da, v kolikor je ovira enaka, so kategorije med seboj primerljive. Torej, če se boš zakantal v tisto isto steno z Meganom, ti ne bo ravno tako nič hudega, kot če bi to naredil z BMWjem X5 serije.
(še praktičen dokaz)
Ko se pa srečata dve različni masi vozil, pa vemo kako fizika deluje in takrat zvezdice lahko preštevamo drugje.
"Varnost volvotov je samo mit. Niso nič posebej nevarni in nič kej posebej varni, majo sam ta plus da maš spredaj 2 metra pleha."
Točno tako oz. še tako bi rekel, da je danes to marketinški trik. Vsaka znamka fura svoje. Volvo daje veliko na varnost, kar pa ne pomeni nič drugega kot to, da serijsko vozilo opremijo z varnostnimi paketi bolj kot to počnejo ostale znamke. Ampak če to danes želiš, si za dodaten denar lahko omisliš skoraj popolnoma enako varnost tudi v drugih vozilih ostalih znamk. Včasih so pač nametal več pleha na avto, ampak tudi tiste krste niso bile bulletproof.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
eieieie1 ::
diavolo
Aja, saj res NCAP testi kjer na vrhu ni Volvotov so seveda podkupljeni in zmanipulirani in si seveda ti bolj brihten in veš da so Volvoti najbolj varni, seveda zato ker si ga ti ali pa tvoj foter lasti :)
Aja, saj res NCAP testi kjer na vrhu ni Volvotov so seveda podkupljeni in zmanipulirani in si seveda ti bolj brihten in veš da so Volvoti najbolj varni, seveda zato ker si ga ti ali pa tvoj foter lasti :)
bezerk ::
Jaz bi lepo obdavčil vse osebne avte glede mase praznega vozila,npr davek za varnost,nadstandard in luksuz.Do 1t davka ni naprej pa recimo po 1e za vsakih 1kg čez 1t. Hočeš varnost in luksuz potem plačaj. Ker si v *heavy weight* avtu potencijalni morilec vzarad same konstrukcije in mase vozila,tudi če si odgovoren in umirjen voznik.
Ma sorry, ampak ti si en pravi TALENT.....
Če se bomo vsi vozli s clioti bomo pa one big happy family.
Najbolje, da uvedemo uravnilovko (glede na gluposti, ki jih strelaš tukaj, sigurno še nisi slišal za to), smo že imeli pa je šlo u K.
Najbolje, da imamo vsi iste avte, iste obleke, iste plače.
Jaz bi obdavčil tebe, ker imaš SRANJE od avta, ker nimaš ESCja in te na malo mokri ali "ledeni" površini odnese ali zavrti kot baletko in puf v peščca, motor, drug avto ali TANK, ja POTENCIALNI MORILEC si !
Imaš slabo ali podpovprečno podvozje z slabimi voznimi lastnostmi, gume premajhne širine, ki ne ponujajo zadostne površine za stik s cestiščem, itd... in s tem ogrožaš vse okoli sebe.
Hočeš varnost in prednost napram ostalih boš pač plačal. Simple as that.
Kristalno jasno je, da v življenju še nisi plačal davka, če bi ga, bi vedel, da ga za dražji avto plačaš veliko več davka.
Pač čeb hotu SUV,bom plačal. Nadstandard jbga.
Aja,opalu bi davek tut glede porabe vozila.Do 10l na 100km povprečje nič,Vse kar pokuri več k 10l na 100km,takoj še en davek na luksuz,poljubna lestvica obdavčitve.Za 20l+ na 100km najmanj še +1000e in več letno
Itak na bencin plačaš trošarino in davek ko neumen, več porabiš več plačaš.
HALO !??
Sej sem ti podal link. Kje si ti vidu 1200kg clio mi ni jasno. Mogoče dirkalni wiliams edition xD.
Če ne bi bil toliko žnudrav in zaplankan kot si, bi vedel, da za ČISTO VSE športne variante modela uporabljajo veliko boljše materiale, ki so dražji in LAŽJI, zato da zmanjšajo težo in avto bolj "leti" tudi pri cliotu, ne pa da naredijo avto težji, ljubi bog pomagaj....
CIK CAK je že mimo, zobke umit in spat, pa se vidiva na forumu čez 5 let, ko boš kak € zaslužil, tako kot velika večina ljudi, ki špara LETA in LETA, da si kupi spodoben in varen avto, da so oni in družina kolikor toliko varni, da jim kak mladoleten FUK.. z izdelanim mnenjem, 50 konji, 1T, in precenjevanjem sebe in ceste ne pokvari življena.
jype ::
bezerk> tako kot velika večina ljudi, ki špara LETA in LETA, da si kupi spodoben in varen avto
Me prov zanima kdo jih je nategnu, da to počnejo čist prostovoljno.
No ja, vsak ma svoj fetiš.
Me prov zanima kdo jih je nategnu, da to počnejo čist prostovoljno.
No ja, vsak ma svoj fetiš.
pirlo ::
Jaz bi obdavčil tebe, ker imaš SRANJE od avta, ker nimaš ESCja in te na malo mokri ali "ledeni" površini odnese ali zavrti kot baletko in puf v peščca, motor, drug avto ali TANK, ja POTENCIALNI MORILEC si !
Imaš slabo ali podpovprečno podvozje z slabimi voznimi lastnostmi, gume premajhne širine, ki ne ponujajo zadostne površine za stik s cestiščem, itd... in s tem ogrožaš vse okoli sebe.
V bistvu so ozke gume na slabem vozišču prednost. Pa tudi tročrkovna elektronika ni zagotovilo za varnost.
CIK CAK je že mimo, zobke umit in spat, pa se vidiva na forumu čez 5 let, ko boš kak € zaslužil, tako kot velika večina ljudi, ki špara LETA in LETA, da si kupi spodoben in varen avto, da so oni in družina kolikor toliko varni, da jim kak mladoleten FUK.. z izdelanim mnenjem, 50 konji, 1T, in precenjevanjem sebe in ceste ne pokvari življena.
Ker večino nesreč povzročijo clio-ti, ne? Najboljše kupit potem te sosed še en lep čas ne prehiti
Valvoline ::
..........Kristalno jasno je, da v življenju še nisi plačal davka, če bi ga, bi vedel, da ga za dražji avto plačaš veliko več davka
Tu se ne pogovarjamo o DDV,butl.Pr registracijah plačaš zavarovanje na KW,plačaš cestinsko takso na prostornino,ne vidim razloga zakaj neb uvedl takso na težo oz luksuz.Nekatere države tega imajo v sistemu registracije. Podobno kot je z nepremičninami.
................Če ne bi bil toliko žnudrav in zaplankan kot si, bi vedel, da za ČISTO VSE športne variante modela uporabljajo veliko boljše materiale, ki so dražji in LAŽJI, zato da zmanjšajo težo in avto bolj "leti" tudi pri cliotu, ne pa da naredijo avto težji, ljubi bog pomagaj....
Potem pa poišči podatke o teži konkretno omenjenega reno williams in boš vidu da je najmanj za 200-300kg težji kot standardni klio.Pretežko za tvoje možgane verjetno. Ne bom trdil 100% ampak sem prepričan da je športna verzija avta vedno težja kot standardna zarad ojačitve karoserije,težjega motorja,kletko če je,in uteži za centriranje teže(Profi dirkalniki namenjeni le dirkališču brez vsega razen voznikovega zica so druga zgodba).
..........Itak na bencin plačaš trošarino in davek ko neumen, več porabiš več plačaš.HALO !??
Potratneže je treba močno opalit,za dobro vseh. Manj SUV gas guzzlerjev več nafte in bencina za vse ter posledično nižja cena. Upam da bo kej takega kmalu v Ameriki,saj je sam Obama povedal-obljzbil da bo treba nekaj postoriti z preveč potratnim voznim parkom ZDA in da tako več ne gre.
...........Če se bomo vsi vozli s clioti bomo pa one big happy family.
Najbolje, da uvedemo uravnilovko (glede na gluposti, ki jih strelaš tukaj, sigurno še nisi slišal za to), smo že imeli pa je šlo u K.
In kje sem jaz napisal da bi naj vsi imel enake avte? Pač tisti k hoče nadstandard in prednost pred ostalim tega naj DEBELO PLAČA,pri vsaki registraciji avta.
............Jaz bi obdavčil tebe, ker imaš SRANJE od avta, ker nimaš ESCja in te na malo mokri ali "ledeni" površini odnese ali zavrti kot baletko in puf v peščca, motor, drug avto ali TANK, ja POTENCIALNI MORILEC si !
Po milijone prevoženih km boš ti men pridigal kako in kaj.Morilci so takšni kot si ti z 100x nekih kurčevih t.i. pripomočkov pod pokrovom in mislijo da majo samega boga zravn zarad tega,pol pa k pride do resne situacije zmrznejo na mestu in se poserjejo v gatah,ter pobijejo vse pred sabo.
Pa Lp,in ne pozabit obvezno dozo mlekca pred spančkom.
Tu se ne pogovarjamo o DDV,butl.Pr registracijah plačaš zavarovanje na KW,plačaš cestinsko takso na prostornino,ne vidim razloga zakaj neb uvedl takso na težo oz luksuz.Nekatere države tega imajo v sistemu registracije. Podobno kot je z nepremičninami.
................Če ne bi bil toliko žnudrav in zaplankan kot si, bi vedel, da za ČISTO VSE športne variante modela uporabljajo veliko boljše materiale, ki so dražji in LAŽJI, zato da zmanjšajo težo in avto bolj "leti" tudi pri cliotu, ne pa da naredijo avto težji, ljubi bog pomagaj....
Potem pa poišči podatke o teži konkretno omenjenega reno williams in boš vidu da je najmanj za 200-300kg težji kot standardni klio.Pretežko za tvoje možgane verjetno. Ne bom trdil 100% ampak sem prepričan da je športna verzija avta vedno težja kot standardna zarad ojačitve karoserije,težjega motorja,kletko če je,in uteži za centriranje teže(Profi dirkalniki namenjeni le dirkališču brez vsega razen voznikovega zica so druga zgodba).
..........Itak na bencin plačaš trošarino in davek ko neumen, več porabiš več plačaš.HALO !??
Potratneže je treba močno opalit,za dobro vseh. Manj SUV gas guzzlerjev več nafte in bencina za vse ter posledično nižja cena. Upam da bo kej takega kmalu v Ameriki,saj je sam Obama povedal-obljzbil da bo treba nekaj postoriti z preveč potratnim voznim parkom ZDA in da tako več ne gre.
...........Če se bomo vsi vozli s clioti bomo pa one big happy family.
Najbolje, da uvedemo uravnilovko (glede na gluposti, ki jih strelaš tukaj, sigurno še nisi slišal za to), smo že imeli pa je šlo u K.
In kje sem jaz napisal da bi naj vsi imel enake avte? Pač tisti k hoče nadstandard in prednost pred ostalim tega naj DEBELO PLAČA,pri vsaki registraciji avta.
............Jaz bi obdavčil tebe, ker imaš SRANJE od avta, ker nimaš ESCja in te na malo mokri ali "ledeni" površini odnese ali zavrti kot baletko in puf v peščca, motor, drug avto ali TANK, ja POTENCIALNI MORILEC si !
Po milijone prevoženih km boš ti men pridigal kako in kaj.Morilci so takšni kot si ti z 100x nekih kurčevih t.i. pripomočkov pod pokrovom in mislijo da majo samega boga zravn zarad tega,pol pa k pride do resne situacije zmrznejo na mestu in se poserjejo v gatah,ter pobijejo vse pred sabo.
Pa Lp,in ne pozabit obvezno dozo mlekca pred spančkom.
Zheegec ::
Tu se ne pogovarjamo o DDV,butl.Pr registracijah plačaš zavarovanje na KW,plačaš cestinsko takso na prostornino,ne vidim razloga zakaj neb uvedl takso na težo oz luksuz.Nekatere države tega imajo v sistemu registracije. Podobno kot je z nepremičninami.
Temu se reče DMV, po novem se sicer plača glede na CO2 (ki je totalna neumnost, ampak pustimo to tukaj).
In kje sem jaz napisal da bi naj vsi imel enake avte? Pač tisti k hoče nadstandard in prednost pred ostalim tega naj DEBELO PLAČA,pri vsaki registraciji avta.
Kot je že sedaj, ane?
Pa davek na svoje poste boš plačal? 500€ je, kar nakaži mi...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
Tu se ne pogovarjamo o DDV,butl.Pr registracijah plačaš zavarovanje na KW,plačaš cestinsko takso na prostornino,ne vidim razloga zakaj neb uvedl takso na težo oz luksuz.Nekatere države tega imajo v sistemu registracije. Podobno kot je z nepremičninami.
Temu se reče DMV, po novem se sicer plača glede na CO2 (ki je totalna neumnost, ampak pustimo to tukaj).
In kje sem jaz napisal da bi naj vsi imel enake avte? Pač tisti k hoče nadstandard in prednost pred ostalim tega naj DEBELO PLAČA,pri vsaki registraciji avta.
Kot je že sedaj, ane?
Pa davek na svoje poste boš plačal? 500€ je, kar nakaži mi...
-DMV je kao dodatek h DDVju in nimata nič skupnega.
-Teža ni obdavčena,za avto z 2.5tdi in SUV z 2.5tdi plačaš enak znesek pr registraciji čeprav je SUV za ene 1-1.5t težji in temu primerno nevarnejši(seveda za ostale).
Zheegec ::
-DMV je kao dodatek h DDVju in nimata nič skupnega.
Da, ker je DMV davek na motorna vozila in je primerno višji pri avtomobilih z višjo porabo. Torej davek o katerem ti govoriš že obstaja in ni majhen.
-Teža ni obdavčena,za avto z 2.5tdi in SUV z 2.5tdi plačaš enak znesek pr registraciji čeprav je SUV za ene 1-1.5t težji in temu primerno nevarnejši(seveda za ostale).
Dobro, pa barva tudi ni obdavčena, pa notranji izgled. Predlagam, da so grši avto višje obdavčeni, ker to meni ustreza - ne bom plačal popolnoma nič davka. Samo zato, ker imaš ti ena jajca ni treba bit jezen na vse ostale lastnike boljših avtomobilov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
-DMV je kao dodatek h DDVju in nimata nič skupnega.
Da, ker je DMV davek na motorna vozila in je primerno višji pri avtomobilih z višjo porabo. Torej davek o katerem ti govoriš že obstaja in ni majhen.
-Teža ni obdavčena,za avto z 2.5tdi in SUV z 2.5tdi plačaš enak znesek pr registraciji čeprav je SUV za ene 1-1.5t težji in temu primerno nevarnejši(seveda za ostale).
Dobro, pa barva tudi ni obdavčena, pa notranji izgled. Predlagam, da so grši avto višje obdavčeni, ker to meni ustreza - ne bom plačal popolnoma nič davka. Samo zato, ker imaš ti ena jajca ni treba bit jezen na vse ostale lastnike boljših avtomobilov.
Tole povej materi in očetu treh umrlih v nesreči pri ptuju. Jaz osebno nisem na nikogar jezen,povem pač kar mislim da je prav. Se strinjam z nekaterim ko pravijo da se za SUVe in podobne težkaše(velja tut za osebna čez 2t teže) uvede nova kategorija al pa se jih da kar pod tovorna vozila,se zahteva primerna kategorija(al pa kar C za tovornega) in primerna registracija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Bananovec ::
http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...
Haha, praktično 15 let star avto mi naprej mečeš... Smo že v novem tisočletju, tako da le tanovega glej
WTf? Ta je verjetno še lažji saj je slabši model in je 3 vratni,sploh nima podatkov o masi.
Ja, dajmo avte še dodatno obdavčit, ker so samo 25% pri nakupu, registracija, potem pa še preko 50% pri gorivu...
O čem se že gre ta tema?
Hočeš varnost in prednost napram ostalih boš pač plačal. Simple as that.
Sem plačal, ko sem kupil avto je bil nekje 4x dražji od Cliota istega letnika. What's your point? Sedaj sem pa jaz kriv, ker imam 8 airbagov, lastnik Cliota pa enega ali 2?
Pravtako boš plačal še nadstandard za varnost in prednost pred ostalim vsako leto.
p.s. Airbagi nimajo nič skupnega z maso vozila.
pps
Une sestre in brat z ptujskem bi verjetno imel precej boljše možnosti za preživetje čeb se un idiot pelu z normalnim ljudskim avtom.
WARNING!
This is double edged sword.
Ta idiot se še po dveh dneh ne zaveda, kaj se je zgodilo.
Nekdaj uspešen poslovnež zdaj samo še gleda, kako se mu podjetje počasi sesuva + utaplja se v dolgovih itd ... Razprava presega meje razuma določenih ljudi.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
Pithlit ::
Ne, to ni v moji glavi - statistično dokazano dejstvo je ( Moral hazard @ Wikipedia , je že linkal Žiga), da višja varnost povzroča več objestnosti (v povprečju, kot sem napisal tudi že prvič).
Se opravičujem. Očitno je z mano nekaj narobe ker od ljudi pričakujem da se normalno obnašajo ne glede na to v kakšnem avtomobilu sedijo.
vsekakor pa sem prepričan, da bi se tudi ti v velikem in močnem vozilu precej drugače odzvala v situaciji, ko bi tebe in druge ogrožalo teslo, ki vozi star Renault 5 (kot pa če bi sama, ali pa recimo z otroci, sedela v Renault 4).
Definitivno bi se odzvala situaciji primerno.
Potem pa poišči podatke o teži konkretno omenjenega reno williams in boš vidu da je najmanj za 200-300kg težji kot standardni klio.Pretežko za tvoje možgane verjetno. Ne bom trdil 100% ampak sem prepričan da je športna verzija avta vedno težja kot standardna zarad ojačitve karoserije,težjega motorja,kletko če je,in uteži za centriranje teže(Profi dirkalniki namenjeni le dirkališču brez vsega razen voznikovega zica so druga zgodba).
Saj ni tolk težko poiskat...
Clio RT 1.4 (3 vratni) letnik 1993 je imel 905kg.
Clio Williams letnik 1993 je imel 1010kg.
Najlažji Clio letnik 2010 ima 1080kg.
Najtežji ima 1210kg.
Clio RS jih ima 1240.
Tako da, ja, težji so... sam ne 200-300kg. Pri tvojem williamsu je ta pač težji za 105kg.
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21105 (17463) | sebas4 |
» | Izpit za kategorijo B in prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22252 (20017) | Unknown_001 |
» | trenutno najcenejši mali avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21996 (19128) | Zvezdica27 |
» | Tata Motors predstavil najcenejši avtomobil na svetu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36811 (26827) | jype |