» »

Majhni avti so IN

Majhni avti so IN

««
10 / 14
»»

jype ::

username> Nikoli hummerjev ne bodo vozili vsi, vedno kvečjemu zelo majhna manjšina.

Še sreča. Za naju oba.

username> Skratka, to vprašanje s hummerji je povsem nesmiselna miselna akrobacija, ker do tega ne more priti, vsekakor ne prav kmalu

Ampak jaz nočem, da do tega pride _kadarkoli_. Ker če bo, bom jaz _prisiljen_ imeti podobno traparijo, sicer tvegam nerazumno veliko. Saj to vsi razumemo, ne?

No, zato se mi zdi čisto sprejemljivo dissat ljudi, ki tak avtomobil imajo, čeprav ga ne potrebujejo - vse ostale spravljajo v večjo nevarnost brez (za nas) sprejemljivega razloga.

To je isti šmorn kot nošenje strelnega orožja - več ljudi ga nosi s seboj, večje so možnosti za nesrečo (in posledično mora vse več ljudi nositi s seboj orožje, da so približno na istem v primeru, da se nekomu strga). Nikakor ne sprejemam tega, da si lahko kdorkoli privošči tako neodgovornost.

Kar pravi perci je precej uravnoteženo - večji in težji avtomobili so tem bolj nevarni, kolikor hitreje gredo, zato naj bodo kazni ob kršenju prometnih predpisov večje, kolikor je večje vozilo. Pa nič ni narobe, če se kazni začnejo že pri skiroju dovolj visoko - jaz nimam nič zoper tega, da se kršitelje redno in ostro sankcionira in da se dejansko začne nadzirati promet tako, da se ljudem ne bo splačalo špilat loterije.

jrtjtejtt ::

Bom podal še svoje skromno mnenje. Avtomobile kriviti za nesrečo je čist mimo. Je že res, da če se en s terencem zabije vame, k mam golfa (od matke) bo hudič, ampak terenc ni nč kriv, ampak je voznik. Da tkole rečem: če jaz kupim Q7 in smarta je verjetnost, da bosta kriva za nesrečo enaka 0, ker pač bosta parkirana v garaži. Ko pa se jaz vsedem v avto in se odpelem, je stvar čist ista. Če se kantnem, je to moja krivda, ne od avtomobila (razen če gre za kakšno napako v avtomobilu).

Pol primerjat prepoved kajenja s prepovedjo SUV, je približn tko, kot da bi prepovedal sedaj kajenje samo tistim, ki pokadijo 13 cigaret. Kot da Toyoti iz izpuha leti Laura Biagiotti.

Problem tistih, ki se po mestu vozijo z Q7 in X5, itd. je pa težava mestnih oblasti. NAj uredijo javni prevoz, pa dostop z železnico. Jst rabm včasih ob 4 popoldne iz službe domov (iz centra do jarš) tolk časa kot iz Lj domov na štajersko. In zaj naj si kupim smarta, da se bom vozu po lj, kaj pa pol na štajersko, vsak vikend. s smartom, ki se pomoje pri 130 razleti.

Glede tega, da bodo vsi mel Hummerje, je pa res zgrešeno. Glej razvoj avtomobilov gre naprej, in nekateri bodo mel dnar za nakup boljših, večjih avtomobilov. Če si bo raja lahko kupila Q7 bo pač industrija poskrbela za boljše, da bo poskrbljeno za ego bogatih.

je že dolg post, bom še pol kej napisu :)

jype ::

Roky> Če si bo raja lahko kupila Q7 bo pač industrija poskrbela za boljše, da bo poskrbljeno za ego bogatih.

Kdo bo pa poskrbel za varnost?

Roky> Kot da Toyoti iz izpuha leti Laura Biagiotti.

Ah, saj Toyota tudi proizvaja tiste nemarne krave - ena je celo "urbana", pravijo. Pred nakupom takega vozila bi moral biti obvezen bitchslapping, da se človek lahko strezni, preden kupi.

jrtjtejtt ::


jype>Kdo bo pa poskrbel za varnost?

Za varnost skrbijo policisti, ZVCP, avtošole, predvsem pa vozniki sami. Tud avtomobili, če smo že pri tem. Če bi se v začetku zadovoljili s tistim, kar so imeli (volan, na katerega si se nabodu, steklo, ki te je obglavilo, vozila brez pasu...) bi blo dosti več smrti danes. Inovacije v tehnologiji, pa kot je že blo rečeno, prihajajo iz panog, ki imajo malo veze z malimi avtomobili. Če kupiš malčka si en k**** poskrbel za varnost. To je moje mišljenje. Prav tako si k**** poskrbel za varnost če kupiš Q7. za varnost poskrbiš, če voziš odgovorno in upoštevaš kar je za upoštevat.


jype>Ah, saj Toyota tudi proizvaja tiste nemarne krave - ena je celo "urbana", pravijo. Pred nakupom takega vozila bi moral biti obvezen bitchslapping, da se človek lahko strezni, preden kupi.

Hotu sm rečt, da ta mala Toyota z 0,5 litrsko mašino isto kuri benz k vse ostale, tko da je primerjava čist mim.

Pa spet metanje ljudi v isti koš, če ne veš za kaj si kdo kupi avtomobil, je tud čist mim.

jype ::

Roky> Inovacije v tehnologiji, pa kot je že blo rečeno, prihajajo iz panog, ki imajo malo veze z malimi avtomobili.

A dej ga lomt. To si slišal od tehle lastnikov večjih vozil, ki se delajo, da nekaj vedo o trgu in ekonomiji - ne verjemi jim, vse namreč kaže, da nimajo pojma. Mali avtomobili sestavljajo več kot 80% vsega avtomobilskega trga in varnostne tehnološke rešitve, ki jih kupci zahtevajo ob nakupu malih avtomobilov so zagotovo bistveno zahtevnejše kot pri večjih.

Roky> Hotu sm rečt, da ta mala Toyota z 0,5 litrsko mašino isto kuri benz k vse ostale, tko da je primerjava čist mim.

Ampak ko prileti vame, mi polomi samo bicikel, ne pa tudi kosti. Žal sodobni SUVi še vedno niso dizajnirani tako, da bi pazili na ostale udeležence v prometu, medtem ko velika večina ostalih novih vozil je. Tudi uporaba kompozitnih materialov in sodobnejše konstrukcije bi lahko take avtomobile naredila bistveno manj nevarne - ampak kupcev to ne zanima toliko, kot wow factor - zakaj bi sicer kdo želel voziti tak avtomobil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

krneki0001 ::

Poraja se mi eno vprašanje. Zakaj mora sploh biti avto varen za pešce in za druga vozila udeležena v prometu? Če noben ne bi prekrškov delal (ne pešci in ne vozniki) ne bi bilo nesreč in potem tudi ne bi bilo vprašanj, kaj se zgodi če koga nabiješ z avtom. Za varnost pa naj poskrbi inštitucija ki je zato plačana - policija.

Jype, ti očitno kupuješ avto samo zato, da boš pešce zbijal in da jih boš čisto malo poškodoval, ko jih boš zbil, ostali kupujemo avtomobile za vozit in ne za zaletavat.

jrtjtejtt ::

Hvala ti nebivedu. Sm hotu prej napisat, pa mi je zmanjkal cajta.

Prej sm nekje zasledil primerjavo z orožjem. Vemo kako je s tem v ZDA in kako pri nas. Pri nas je prepovedano tam ni, pri nas je manj umorov, tam več. In zdej jype fura logiko, dajmo SUVe prepovedat (al pa takšne takse nabit, da bo stal x5 milijavžnt milijonov ojrov), pa bo cesta varna. Ne gre tko. Orožje je manenjeno ubijanju, tko da je prepoved čist na mestu in je učinkovita. Avtomobil, je pa namenjen vožnji, ne pa zbijanju kolesarjev in pešcev, halo.

ripmork ::

malce offtopic, ampak ko smo že pri varnosti:

Nekoč je nekdo predlagal dobro idejo kako drastično zmanjšati število dirkačev na cestah, ter povečati pazljivost in zbranost:
Enostavno - odstraniti vse airbage, varnostne pasove in podobne pripomočke, na volan namestiti 20 cm jekleno bodalo ki gleda direktno v voznika,
rezervoar za gorivo pa bi se nahajal v neposredni bližini motorja.

Vam garantiram da bi ob takšni konstrukciji avtomobila vsakdo prekleto fejst pazil kako vozi.
:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

T0RN4D0 ::

Je že res, samo kolk od udeležencev v prometnih nesrečah (pa naj bo s smrtnim izidom al pa kaka praska pr parkiranju) misliš da ve da se bo to zgodil? Misliš da je kdo od njih kupu avto zato da bi zbil nekoga al pa se nekam zaletel? Nesreče SE dogajajo zato je logika da se ti pa že ne boš nikol in nikdar zaletu rahlo mimo :)

RIPMORK- ja da se ubiješ v avtu ko te kdo s kolesom prevč rukne od zadi ne? :)

jype ::

nebivedu> ostali kupujemo avtomobile za vozit in ne za zaletavat.

Zakaj se vas pa potem vsak dan več kot cel ducat zaleti?

WarpedGone ::

Glede novih tehnologij in malčkov:

Kdaj slišali za top-down pristop? Vsaka nova stvar je hudimano draga zato se najprej vključi v najdrajžje produkte kjer sama novost prispeva še najmanjši delež k celotni ceni.

Zato je prišel ABS najprej v najvišji rang avtomobilov. Ker je k ceni dodal recimo "le 10%". Če bi isto stvar uvedli na pol cenejšem avtomobilu bi to bilo že 20% pribitka k ceni, pri 5x cenejšem avtomobilu pa bi to predstavljalo 50% podražitev in prodajo v dvomestnih številkah. No go.

Če namesto 100.000€ plačaš 110.000€ nekako ni ista razlika kot če namesto 20.000€ plačaš 30.000€. Če bi bili na trgu izključno samo avtomobili za do 20.000€ kjer so marže mizerne in se neki malga profita ustvari šele z Masovno proizvodnjo, je napredka kar se avtomobilske tehnike tiče praktično konec. Edini napredek bi bil pri sami proizvodnji - kako vse skupaj še pocenit. In avtomobili bi bili čezdalje slabši in bolj nevarni. Še bolj masovno bi se proizvajalci odločali za "enotne platforme", kjer 5 firem dela isti avto z različnim imenom in drugačnimi radkapami, kjer je vse več plastičnega kroma in sedežev iz recikliranega papirja?

Hočemo to?

P.S. Vse številke so le ilustratitvne.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Vsaka nova stvar je hudimano draga zato se najprej vključi v najdrajžje produkte kjer sama novost prispeva še najmanjši delež k celotni ceni.

In zato je bil Mercedes A prvi avto, ki je imel ESP serijsko? Zato je bil Peugeot 1007 prvi supermajhen avto, v katerem praktično brez škode preživiš čelno trčenje pri 65 km/h?

Saj poleg poceni majhnih avtomobilov obstajajo tudi dragi majhni avtomobili in trditev, da se "najprej preizkusi na velikih" je seveda le v zelo omejenem obsegu resnična.

Azrael ::

A klasa ima ESP samo zato, ker švabi ne znajo narediti podvozja. Če je podvozje narejeno tako kot mora biti, ESPja ne rabiš in je samo še ena butasta igračka več, za tiste, ki mislijo, da ga bodo te igrače rešile, ko bo počel kretenizme na cesti.

S tistim mikro 1007 v teoriji bi preživel, ja vejžda. Bolj verjetno bi po karambou izgledal, kot bi bil živ (v teoriji seveda). Gjev je pri takem karambolu preveč, pleha, ki bi jih absorbiral pa ni. NCAP testi mene nekako ne prepričajo.

Aja, ko je bila prej govora kaj kupiti, da boš varen, kaj pa tole vozilce?. Odličen razgled, okreten, šparovno, gre na fancy nafto (zaradi katere je potem vsa Celovška zasmrajena), ima klimo in vse ostalo udobje, niti preveč hiter ni in ne spravi skupaj veliko kinetične energije, torej kaj vem, skoraj idealnio za po mestu?
Nekoč je bil Slo-tech.

Backup22 ::

Pa nehajte že krivit avtomobile, ampak voznike, ki so primarni vzrok nesreč.
//

jype ::

Azrael> A klasa ima ESP samo zato,

Da se ne prevrne, ja.

Azrael> NCAP testi mene nekako ne prepričajo.

Te ne? Kaj pa te? Tri tone pleha? Če se lutke v enem avtu raztrgajo, v drugem pa ostanejo cele in instrumenti v njih zabeležijo znosne obremenitve, to ni dovolj zate?

Azrael> torej kaj vem, skoraj idealnio za po mestu?

Absolutno - le malce prelahek in premajhen, da bi v njem lahko ignoriral večje avtomobile. Potrebuješ večjega, ali pa nisi "varen".

Backup22> Pa nehajte že krivit avtomobile, ampak voznike, ki so primarni vzrok nesreč.

Z njimi smo opravili že v drugih temah. Zdaj se pogovarjamo o različnih avtomobilih, ki jih lahko vozi eden voznik (pa naj bo teslo ali ne).

Backup22 ::

No, če je teslo je vsekakor bolje, da ima Yugota, kot pa SUVja - to je itak dejstvo (sploh nevem zakaj debatirmo o tem). Če pa je voznik dober, pa lahko zaradi mene vozi tudi Q7, ker me s pametno vožnjo ne ogroža tako kot teslo v veliko lažjem avtu.
//

nastyboy ::

Ja sam fora je v tem, da kakorokoli obrnemo, da so krivi vozniki, se tudi normalnim voznikom, ki vozijo po pameti lahko zgodi nesreča (pa ne zaradi tega ker je prehitro vozil) In pride do trka. Če bi imel tak voznik SUVa bi verjetno oseba v drugem avtu umrla, v SUVu pa preživela. Če bi bil avto majhen bi pa bila večja verjetnost da bi oseba preživela. Definitivno nekje obstaja ta meja ki je potem razlika med življenjem in smrtjo. Oziroma invalidnostjo in lažjimi poškodbami.

Definitivno bi si pri takem trku želel vsak, da drugi avto ne bi bil SUV.

Oziroma, primerjava s pištolami (ki mi je na mestu saj v nesrečah ljudje umirajo). Če je noben ne bi mogel imeti (pištole) tudi noben ne bi umrl od strelske rane, bi jih pa večkrat dobil po betici, nosu, mogoče bi dobil kakšno brco (ampak bi preživel). Verjamem da bi vsak od vas raje dobil kakšno brco kot pa šus v glavo.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nastyboy ()

WarpedGone ::

>> In zato je bil Mercedes A prvi avto, ki je imel ESP serijsko?

Prove it. Js ti ne verjamem na besedo.

Edit:

Sicer pa, nekaj je SERIJSKA vgradnja, nekaj je pa PIONIRSKA vgradnja. Predno je nekaj serijsko je po pravilu prej dolgo časa opcijsko proti doplačilu. Švoh je tale tvoj primer.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Jype@
Zakaj se vas pa potem vsak dan več kot cel ducat zaleti?


Nas? Ali me ti slučajno vikaš?

Koliko pa je nesreč zaradi tehnike? Mogoče 0,1%, vse ostalo je napaka voznikov in ostalih udeležencev v prometu. Torej zmanjšajmo te napake (pobrat vsem izpite, ki so imeli v zadnjem letu več kot eno nesrečo, pa so bili krivi za povzročitev te nesreče, mladim voznikom pa pepovedat vozit več kot 75km/h na uro in se bo hitro poznalo da bo manj nesreč.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Pa še tole. Lansko leto sem imel 6 nesreč v rondoju tomačevo. Vsakič se je nekdo prbil na kljuko, ker ni gledal predse, ampak na cesto v rondoju, če gre kakšen avto, da bo lahko speljal na hitro.

V enem primeru sem vzel 20 evrov, v ostalih sem se nasmejan odpeljal. V vseh šestih primerih je krivec ostal na mestu in je moral počakat avtovleko, mojemu avtu pa skoraj nič - malo pokrivljenega plehnatega odbijača, ki ga z macolo poravnaš.

T0RN4D0 ::

No ja sej ni panike, sam na živce mi gre ker vsi mislijo da se njim pa nesreča ne more nardit. Logično da noben ne kupuje avta zato da se bo zaletavu, samo dejstvo je da se vsak dan tako ali drugače sesuje par avtomobilov. Pa niso vsi bli pjani, zadeti, vozl prehitr...

krneki0001 ::

Logično da noben ne kupuje avta zato da se bo zaletavu, samo dejstvo je da se vsak dan tako ali drugače sesuje par avtomobilov. Pa niso vsi bli pjani, zadeti, vozl prehitr...


Res je, vsak dan je tok in tok nesreč - skoraj vse samo zaradi voznikov in ne zaradi tehnike.

jype ::

Jasno - zato je govoriti o varnosti večjih vozil nesmisel - večja vozila so varnejša zgolj za tiste, ki sedijo notri, zato pa toliko nevarnejša za vse, ki niso notri.

Ker je nedvomno ob vsakem trenutku več prometnih udeležencev _zunaj_ velikih in težkih vozil, vsa ta vozila očitno kumulativno povzročajo večje tveganje v prometu za vse.

Oziroma, rečeno z druge strani.. Manj jih je, bolje je za vse.

krneki0001 ::

Ni res - manj ko bo nesreč, bolje bo za vse. Tko da se jaz nebi tok ubadal z velikimi ali majhnimi avtomobili, temveč na tehniki, da bi bili vozniki bolj zbrani in da jim vožnja nebi bila rutina, ker takrat je ravno največ nesreč.

Osnova po mojem za veliko nesreč je tudi časovna stiska. Vsakemu se nekam mudi in bi na vsak način rad prišel tja zelo hitro. Potem se pa dogajajo izsiljevanja, vožnja preko polnih črt, preko rdečih luči in podobno. Ko bo vsakdo, ki hoče z avtom nekam priti, odšel 10 ali 15 minut prej od doma, ter se potem lepo udobno vozil in ne bil obremenjen s časom, bo tudi kr nekaj manj nesreč.

lufthammer ::

Jype, poiskal sem najnovejšo Nivo,
verjetno tvoj ata nima take, bolj verjetno tako

Pa še za Golfa: tukaj

jype>Jasno, da ne. Ampak vsak, ki ga ima, je z njim na cesti nevarnejši ostalim.

Sem že postavil vprašanje, koliko nesreč so lani povzročili SUVi. Je težko odgovorit? (meni osebno je "nevarnejši" tudi kak tipček 190cm 120kg, ker me je malo manj skupaj)

>Ampak ko prileti vame, mi polomi samo bicikel, ne pa tudi kosti. - Kar misli si.


Ravno danes sem prevozil 900 km in začuda, noben SUV me ni ogrožal. Jih pa lastnikom prav nič ne zavidam, sam se dosti bolj komot vozim s svojim avtom.

edge540 ::

>>Če je podvozje narejeno tako kot mora biti, ESPja ne rabiš in je samo še ena butasta igračka več, za tiste, ki mislijo, da ga bodo te igrače rešile, ko bo počel kretenizme na cesti.

Oprosti, tu si ga pa mimo pihnil. Kaj pa zaledenela cesta? ESP definitivno pomaga.

Zakaj sem omenil zaledenelo cesto? Ker sem se enkrat peljal s kolegom pozimi po lepi kopni cesti, na nekem senčnem nepreglednem delu pa je bila cesta zaledenela. Brez ESPja bi se pri 70 na uro gladko razmazala v drevo, če naju stvar nebi rešila. Pa nisva vozila prehitro, omejitev je bila 90.

Verjemi, da sva bila zelo vesela, ko naju je ''nevidna roka'' obdržala na cesti. Če bi to doživel bi verjetno spremenil mnenje glede ''butaste igračke''.

In avto je imel pravo športno podvozje, ne pa neki crap.

T0RN4D0 ::

nebivedu, sej to se ne izključuje, manj nevarno bi blo če bi blo manj nesreč In manj težkih avtomobilov. :)

in tud noben ne trdi da so SUVi krivi za nesreče, je pa dejstvo da ko je voznik svoje Že zajebu pol pa je razlika al te rukne clio al pa te dobesedno povozi kak SUV.

krneki0001 ::

Tut suvi niso dosti težji od novejših osebnih avtomobilov. Razlika med grand cherokeejem(1600) in meganom(1300kg) je 300kg, navaden cherokee(1150) je lažji od megana za 150kg.

Razlika je samo med nemškimi suvi, ki so resnično težki in preveliki za tisto kar nudijo. Ostali imajo težo primerno velikosti. Recimo toyota rav4 ima 1300kg, pa je večja od megana, je pa približno isti razred.

Je pa problem majhnih avtomobilov če se zabije vanj suv, ampak to se reši tako da se za suve pač prepove vožnja po centrih mest, ker so prenevarni za malčke, za malčke pa se prepove vožnja po avtocestah, ker tam niso dovolj varni. Ampak če to rešitev (ki bi bla najboljša za jypeta) pogledaš malo bolje, vidiš da v mestu ni takih hitrosti, da bi suvi ubijali, na avtocestah pa je nesreč mnogo manj a so večinoma usodne za voznike, pa ni važno ali je v malčku ali pa v tovornjaku. Glavnina nesreč pa je na regionalnih cestah, kjer pa spet pride do vprašanja, ali je vseeno malček za v mesto smotrn nakup, če vsakodnevno delaš toliko in toliko kilometrov in se voziš po bolj nevarnih odsekih. In tukaj se mi poraja vprašanje - zakaj bi ljudje izven mest kupovali malčke, če pa so že tako ogroženi zaradi slabih cest in ogromno tovornjakov, ki se izogibajo cestninam. Sam vem, da za naše ceste je najboljši avto star terenc, ker zdrži vse tiste luknje na cestah in ker sediš višje in vidiš pred voznika pred tabo in se lahko kakšnim zadevam že vnaprej izogneš.

Recimo v mojem avtu vidim skoraj čez vse osebne avtomobile in ko nekdo prehiteva v škarjice proti tistemu pred mano lahko že sam predčasno bremzam in se posledično ne zaletim v avto pred mano, ki bremza na polno, da se izogne takemu kretenu.
Se pa meni dogaja, da ljudje za mano ne držijo dovolj velike razdalje in ko jaz bremzam so presenečeni, da se terenec lahko tako hitro ustavi in mi priletijo v rit, ker sami ne uspejo zaustavit avta.

WarpedGone ::

Ste 100% da je velka razlika al v en Twingo, 1007, C1, ... prileti s strani tole


al pa tole
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

krneki0001 ::

Teža je ista, le da prvi prileti še spodaj v poden, drugi pa prileti samo v stebriček. Če pa je malček še malo spuščen pa oba naredita enako škodo.

Ampak po jypetovo je treba suve prepovedat, ostali veliki avti pa lahko ostanejo, ker niso tok nevani malčkom.

jype ::

nebivedu> Teža je ista, le da prvi prileti še spodaj v poden, drugi pa prileti samo v stebriček.

Tudi, kadar je teža ista, je višina odbijača zelo pomembna za varnost zunanjih udeležencev. Poglejte še enkrat tisti video, ko SUV odstrani prileti v majhen avto - tudi lepo razložijo, v čem je problem.

WarpedOne> Ste 100% da je velka razlika al v en Twingo, 1007, C1, ... prileti s strani tole al pa tole

Ja, je. Zgornji avto praviloma zadane bistveno trši del manjšega vozila (podvozje), spodnji pa zgolj odreže B stebriček in celotno kabino s podvozja, seveda odvisno od hitrosti.

T0RN4D0 ::

WarpedOne- velika mogoče ne, razlika pa je. O bočnih trkih sem sicer že povedu svoje mnenje, pri nekih normalnih hitrostih je prbližno isto ko igrat rusko ruleto s polavtomatsko pištolo... Večji kaliber i bolj možgane razmaže, šanse da se kej zatakne in prežviš so pa dokaj podbno nizke :)

Ampak seveda, vsi težji avti nardijo več škode ob trku, škoda da nisi za primerjevo kakga pick-upa na kater se tud nismo spravl... Primerji rajš kaj se ti nardi če v tebe prleti twingota s akim SUVom..

Drugač pa F650 je lep varn mestn avtoček.. aygo ma podobn efekt ko ležeči policaji :)



Če slučajn ne zgleda dost velik... ne ženska ni pritlikava. >:D

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Brane2 ::

Pa ni majčkeno nevarno to, da ima tank na boku, tik pod šoferjem in praktično nezaščiten ? :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

T0RN4D0 ::

Ma ni. :)

krneki0001 ::

jype, da ti še enkrat razložim razliko med SUV-om in terencem. Terenec ima podvozje ločeno od karoserije. In to podvozje se imenuje šasija, SUV tega nima.
Tako da je velikanska razlika, če se terenec zaleti v osebni avto, ali pa če se zaleti SUV. SUV se spredaj mečka, terenec se ne (zaradi šasije, ki je naprimer na mojem 1.3 tone težkem avtu sestavljena iz cevi dimenzije kar 100mm X 60mm in okoli 3mm debeline železja). Te šasije ne moreš kar tako zlomit in ta drobi in potiska vse pred sabo.

Kar se pa tiče teh dveh BMW-jev, pa oba odrežeta B stebriček, ker so ti mali avtomobili tako nizki. Ponavadi jih pa mularija še spusti dol, tko da resnično nastradajo.

WarpedGone ::

Ma kak tvihngo je za zgornjo mrcino hudimano nevarna reč. Z vročo mašino mu prileti direktno v tank in kabum.

Prepovedat twingote!

:)))
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Z vročo mašino mu prileti direktno v tank in kabum.

In to praktično ne glede na to, iz katere smeri prihaja :)

nebivedu> Ponavadi jih pa mularija še spusti dol, tko da resnično nastradajo.

90% ljudi si lasti majhne avtomobile, med drugim tudi praktično vse stare mame.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

gruntfürmich ::

------------Ma kak tvihngo je za zgornjo mrcino hudimano nevarna reč. Z vročo mašino mu prileti direktno v tank in kabum.

hehe, to je samo v filmih:)) :)) :))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WarpedGone ::

>> hehe, to je samo v filmih

Ja, filmi so poglavje zase ampak avti dejansko gorijo. Pogosteje kot bi si kdo mislil.
Zbogom in hvala za vse ribe

T0RN4D0 ::

Ma v tegale dizla se mora twingo eno uro zaletavat da bo kej zagorelo (oz ogenj niti ni tak problem če zuni gori, eksplodiral pa ne bo kr tako)...

lufthammer ::

>90% ljudi si lasti majhne avtomobile, med drugim tudi praktično vse stare mame.

Nikakor ne pridem do kakšne pametne statistike. Mi lahko poveš, od kje ti podatki?

Govoriš o malih avtomobilih, ne o nižjem srednjem razredu, domnevam.

dzinks63 ::

:)) Dela se vedno več na malih avtomobilih. VW razvija kar nekakšnega hrošča . Volkswagen UP! Motor 1,0 TSI v zadku in pogon na zadnja kolesa.


Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

krneki0001 ::

Evo iz prve roke - majhen avto proti velikemu.
V soboto me je izsilil en avto in sem moral na polno bremzat in blokiranje gum (na dvopasovni cesti je osebek prehiteval celo kolono, potem pa probal iz levega (prehitevalnega)pasu zavit v stransko ulico. Sam sem avto ustavil, a za mano je bil nekdo s škodo, ki pa se ni mogel ustaviti. Škode manjka pol metra, moj avto pa je utrpel zmečkan železni odbijač in malo pokrivljenega pleha.
Par udarcev po plehu in je vse skoraj poravnano, za odbijač pa sem rabil kake pol ure nabijanja z dvokilsko macolo.

Avto je spet vozen, na škodi pa je za okoli 3000 do 4000 evrov škode.

kixs ::

To je logicno, saj imajo vsi novejsi avti sprednji del do kabine zmeckljiv.

Ce bi se vate zaletel en Hummer, tudi od tebe ne bi veliko ostalo ;)

gruntfürmich ::

....železn odbijač....
gre tu za star avto?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

krneki0001 ::

Ja za 17 let star.

Hummer bi me naprej porinu, škode bi naredil pa enako.

jype ::

Skratka, zlomu bi ti vretenca, namest odbijača.

krneki0001 ::

Trga udarca škode se skoraj ni čutilo, samo sližalo, tam bi pa malo bolj počlo, pa udarec bi bil, ampak tok da bi vretenca polomilo pa ne.
Na pravem terencu je to dost drugače kot v suvih ali osebnih avtomobilih, ker ti sediš v karoseriji, udarec pa dobi šasija, ki je pod tabo, če je avto nizek. Če bi bil visok, pa bi nastradal ti v karoseriji.

jozek ::

Nebivedu, da ne boš mislil kako dober avto maš, napram škode :)
V trem primeru gre za to da je čist pod tebe vletu ka sta oba avta na polno zavirala. Če bi mel še več htrosti bi te "naložu" nase, takole ;-) tko je pa samo celo havbo zvil.
Enkrat je moj kolega ves pameten dirkav in je čelno vletel v drug avto. On je bremzal na polno, ženska ki je prišla nasproti pa še reagirala ni, tako da smo mi vletel podnjen avto. Rezultat: kolegov avto je imel do pol zavihano havbo, praktično totalka je zgledal, na unem avtu pa se skoraj nič ni poznal. (pa tle ni znamka in model dost pomemben)

Drugače pa predlog o kaznih za prehitro vožnjo proporcionalnih na težo vozila ni tako neumna reč. Večjo kinetično energijo ima vozilo večjo nevarnost predstavlja. (npr kamion z lahkoto prebije zaščitni ograji med avtocestnima pod zadostnim kotom).
Draga nafta je gonilo razvoja ;-P ..

gruntfürmich ::

---------majhen avto proti velikemu
tu ni objektivne razlage za nastalo škodo^^. on avto je novejši, tvoj starejši, izdelana sta po popolnoma različnih principih. tega ne smeš enačit in iz tega vzeti zglede.

kar se pa tiče zagovornikov da so v večjih in težjih avtih (suv-ih) bolj varni: zanima me, kako je če treščita 2 suva, ne pa suv in malček, ker zadnja primerjava ni ok.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
««
10 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127670 (24701) knesz
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23520708 (15396) lexios
»

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14510050 (7744) BluPhenix
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12214934 (13000) Fizikalko

Več podobnih tem