» »

Majhni avti so IN

Majhni avti so IN

««
9 / 14
»»

Backup22 ::

Hm ni faktor masa... A v učbeniku tut piše kaj za alkohol, izkušnje in da so žrtve večinoma mladi vozniki?
//

gruntfürmich ::

backup22, s teboj pa se res ne morem strinjat. glavni vir nesreč je neprilagojena hitrost. in če bi imeli avti tako malo moči, da bi zmogli mizerne pospeške in nizko končno hitrost, bi ta vir nesreč zelo zajezili. navkljub oslom za volanom. ja tako ali ni tako?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Backup22 ::

Seveda je! Ampak nažalost realnost ni takšna. Svet funkciorira drugače. Tudi letalskih nesreč ne bi bilo, če pač nebi leteli.. Jaz samo pravim, da niso za nesreče krivi samo SUVji, ampak v večini primerov neprilagojena hitrost in slab avto, ki ni namenjen "dirkanju". Razumem, da je SUV za mesto bedarija, ampak ljudje jih pač kupujejo in tukaj ne moremo nič. Ne razumem, zakaj se tako spravljate na SUVje, na pijane wannabe rally drivere pa ne. jype krivi SUVje in večje avte za smrt, jaz pa neodgovrne voznike.

Meni osebno gre na živce dirkanje in preseravanje z starimi kripami, na katerih so spojlerji in prage/felne več vredne kot sam avto, kot pa gospa v SUVju, v katerem se po Mariboru vsaj vozijo bolj ali manj počasi..
//

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Backup22 ()

Backup22 ::

Aja pa še to. Ste kdaj videli kako hitro pošto v kombiju? Ali ostale dejavnosti? Vožnja hrane, kafejev za mašine, etc..?
//

gruntfürmich ::

jaz dam jypeju v vsakem primeru prav. ker če združiš da je suv=veliko KM, in moj zgornji post, potem sem tudi jaz proti suv-om. bolje preventiva kot kurativa. pa še za okolje bi nekaj naredili.
itq da pa ni vse tako enostavno. vsak pač po svoje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

Backup22> Hm ni faktor masa...

Ni? Hudimana, ti moraš biti pa res genij, da s tako lahkoto ovržeš celotno klasično fiziko!

Backup22> A v učbeniku tut piše kaj za alkohol, izkušnje in da so žrtve večinoma mladi vozniki?

Ne. Ko se enkrat nesreča dogaja, vse to nikakor ni več pomembno. Tvoje namigovanje, da so vozniki, ki vozijo "varne" avtomobile bolj sposobni od ostalih voznikov, je absurdno.

Tudi tako opevana varnost vozil iz te (SUV) kategorije je vprašljiva:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/wear/6947302.stm
http://www.clublexus.com/forums/showthread.php?t=236121
http://accident-audi-q7.skynetblogs.be/
http://www.car-accidents.com/pages/accident_story/1-6-04.html

Močni in težji avtomobili pač terjajo bistveno večje obremenitve materialov in ker nihče noče gledat, kako ga pri pospeševanju z njegovim 2 in pol tonskim terencem prehitevajo klioti, se pač odloči za 200+ konjev in s tem seveda tudi bistveno končno hitrostjo, ki jo bo morda izkoristil, morda pa tudi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Backup22 ::

Ko krivimo maso, je tako kot da krivimo puško in ne strelca. Če imaš strojnico je slabše kot če imaš AK47. Ja valda! Kaj piše v novicah? Na kraju nesreče umrl... zaradi neprilagojene hitrosti izgubil oblast na vozilom... bla bla. Masa je seveda posledično nevarna, ampak primarno je kriv voznik pa pika.
//

gruntfürmich ::

----------Meni osebno gre na živce dirkanje in preseravanje z starimi kripami, na katerih so spojlerji in prage/felne več vredne kot sam avto, kot pa gospa v SUVju, v katerem se po Mariboru vsaj vozijo bolj ali manj počasi..

jaz pa ravno obratno. ker sem prepričan da so te gospe kmetice, ki mislijo da so njihove pičke več vredne, ker imajo pač dost keša. :)) :))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Backup22 ::

Ne. Ko se enkrat nesreča dogaja, vse to nikakor ni več pomembno. Tvoje namigovanje, da so vozniki, ki vozijo "varne" avtomobile bolj sposobni od ostalih voznikov, je absurdno.


Jaz nič ne namigujem, da vozniki težjih avtov vozijo bolje. Jaz samo v frontline postavljam voznika in ne vozilo. Sej pravim da ima masa velik faktor -> enako velja za hitrost. Moja opažanja so pač taka, da ni veliko nesreč z SUVji in jih je veliko z manjšimi avti, ki jih mlajši ali pa pijani vozniki terajo do konca. Če temu ni tako se opravičujem.
//

jype ::

Backup22> Če imaš strojnico je slabše kot če imaš AK47.

Ej! Daj se zamisli malo, no! A bi raje stal na bojišču, kjer imajo vsi strojnice, ali na bojišču, kjer imajo vsi kalašnike?

Zdaj samo še reci, da tisti s strojnicami bolj odgovorno in natančno merijo, pa se bom odkrohotal na večerjo...

Backup22 ::

jaz pa ravno obratno. ker sem prepričan da so te gospe kmetice, ki mislijo da so njihove pičke več vredne, ker imajo pač dost keša.


Itaq da so mogoče kmetice! Amapak me ne motijo pri vožnji, folk, ki pa misli, da je sam na cesti pa me! In me tudi spravlja v nevarnost! Veliko bolj kot "dama" s preveč denarja, ki vozi počasi.
//

Backup22 ::

jype sam daobro veš kam sem meril. Je kriva strojnica da si mrtev ali strelec ki te ustreli? No, mogoče je kriva strojnica če ima svoj radar in autofire mode :D

Aja, pa od kot ti ideja, da lastniki SUVjev vozijo bolj varno? Dejstvo je, da so to pre(dragi) avti in jih običanjo nima nezrela mladina (to je vse kar sem mislil)..
//

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Backup22 ()

gruntfürmich ::

---------Amapak me ne motijo pri vožnji, folk, ki pa misli, da je sam na cesti...

jaz pa na žalost opažam, da ravno ljudje v dragih avtih mislijo da so sami na cesti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

Backup22> Jaz samo v frontline postavljam voznika in ne vozilo.

OK. Imamo voznike - ti se načeloma le malo in počasi spreminjajo. Imamo tudi avtomobilski trg, na katerem proizvajalci tekmujejo, kdo bo voznikom iz te množice bolj godil. Vsak dan se proizvede, proda in zavrže en kup vozil.

Zdaj mi pa povej - z naraščanjem obsega razreda težjih in močnejših osebnih vozil (nad 2 toni, nad 200 konjskih moči) se varnost na cesti
a) povečuje
b) zmanjšuje

in zakaj (torej, utemelji svoj odgovor)?

Backup22 ::

Pa seveda se varnost zmanšuje (tako kot sem že napisal, da strategija "vedno večje" ne vodi nikamor). In se tudi strinjam, da SUVji niso potrebni, a terenci pa so v hribih le praktični (to tudi sam veš). Takšna je pač moda in upam, da se bo spremenila. A še bolj upam da se bodo spremenili vozniki in mentaliteta le teh (optimistično, a vendarle). Glede malčkov pa sem že povedal, da so super za mesto, a jaz osebno potrebujem večji avto, tako kot ti (tudi jaz) dober in velik monitor, 11 letna punčka pa ga za MSN pač ne...

Pa še to: moti me samo to, da se v 3/4 postih krivijo SUVji in masa, ne pa vozniki ki so vseeno PRIMARNI vzrok za nesrečo. Seveda pride do hujše nesreče če je vključena večja masa, a vendrale je kriv voznik.

Aja pa dober tek;)
//

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Backup22 ()

dzinks63 ::

:)) Vozniki so najbolj odgovorni za varen promet na cestah in je čisto vseeno kakšen je avtomobil. Vožnjo je pač treba prilagodit razmeram na cesti. Ta teden me je prehitel na poti čez tuhinsko dolino šlepar z prazno cisterno za prevoz cementa. Pičil je, ko da vozi po pisti. Po ovinkih in naseljih do 100km/h, po ravninah pa do 120km/h. Kamioni so izredno zmogljivi v sedanjih časih, saj imajo po 500 in več KM. Samo zamisliš si lahko , kako bi vsekalo , če bi slučajno prišlo do karambola. Torej na prvem mestu pamet v roke in noge . Tudi suv-a ni problem voziti po pameti, saj so to dobri avtomobili vsi po vrsti .

Backup22 ::

Seveda! jyepe bo (predvidevam) napisal nekaj v tem stilu; Seveda bi počilo! Veliko bolj kot če bi namesto tovornjaka divjal Aygo! Ampak vseeno je krivo divjanje! A nebi bilo lepo, če bi voznik vozil normalno? Potem sploh nebi počilo...
//

edge540 ::

Ko že tak zavzeto vsi obdelujete SUV-je... Kako to, da lahko v ZDA vozijo tako kulturno v primerjavi z našimi cestami? Pa ne glede na to, ali ma 6 meterskega pickupa, 2,5 tonskega SUVja ali pa 500 konjsko korveto.

Ni problem v avtomobilih, problem je pri ljudeh. In se popolnoma strinjam, da so najbolj nevarni tisti, ki jim v glavi nekaj ne štima. To kar vozijo, niti ni pomembno.
Oz. če smo natančni, problem je pri policiji, ki ne opravlja svojega dela. Kaj bodo nove kazni? Nič, sej pa noben ne jemlje resno policije.

Zadnjič me je na avtocesti prehitela Renault 5ka. Vozil sem 130, tip pa je švignil mimo z kakšnih 170 km/h (pa ne me vprašat kak je dosegel to hitrost, očitno je gajbo ''austjunal'').

Takšnih je mene strah, ne pa SUVjev.

jype ::

Backup22> In se tudi strinjam, da SUVji niso potrebni, a terenci pa so v hribih le praktični (to tudi sam veš).

Seveda. Ampak jaz živim v mestu, kjer so taka vozila precej pogosta. Morda voznikom res ni treba zjutraj kidat (morda so zato tako debeli), ampak to ne upraviči njihovega nesmotrnega početja. Oče, ki živi bližje hribom in se pogosto odpravi v gozd, vozi lado Nivo (ampak za v mesto ima še vedno (za osebno rabo prevelik) mestni avto - megana).

Backup22> ne pa vozniki ki so vseeno PRIMARNI vzrok za nesrečo.

A nisi ravno ti rekel, da svet ne deluje tako? Kako boš pa spremenil voznike, če ne na enega od več zoprnih načinov (prevzgoja, omejevanje izbire določenih vrst vozil v določenih območjih, fizično omejevanje hitrosti z gradbenimi elementi, odstranjevanje prometne signalizacije)?

Jaz pizdim čez lastnike SUVov predvsem zato, ker se mi zdijo neodgovorni - če se bodo odpovedali temu luksuzu bo to pomenilo, da je tudi zame cesta bolj varna. Eni bi taka vozila kar prepovedali - jaz mislim, da taka prepoved nič ne vzgaja, raje bi, da se ljudje sami odločijo za manj škodljivo možnost.

Večina si vas ziher lahko privošči boljši in večji avto - pa se niste odločili zanj, ker verjetno razumete, da čeprav naj bi avtomobil bil eden pomembnejših statusnih simbolov, je v resnici vse skupaj le kanta pleha, ki vas vozi "from A to B" in nazaj - ja, vožnja je lahko tudi za užitek, ampak tisti, ki resno jemljemo svojo prometno odgovornost, uživamo tudi v varni in defenzivni vožnji.

Brane2 ::

Mogoče je čas za aktivne oklepe in tromblonska polnjenja in podobne zadeve.

Če imaš recimo malčka in si pri trčenju bolj ranljiv, pač zmontiraš srpedaj in zadaj v osnovi tromblonsko mino.

V primeru trčenja ta prebije školjko kakega SUVa in podobnih zadev in "pokorigira" možnosti za preživetje njegovega šoferja, tako da v končnem seštevku nimaš ravno veliko slabših možnosti kot on.

Ali pa recimo kako zunanjo airbag varianto. Ko avto zazna, da bo prišlo do trčenja, bliskovito izvrše in napihne zunanje airbage...
On the journey of life, I chose the psycho path.

krneki0001 ::

Jype - lada niva je šele potrošnik goriva - z 1.6 ali 1.7 mašino požre ravno toliko goriva kot novejši SUVi. Samo lčado ima tvoj oče in zato potem nimaš nič proti temu. Za 1000 ecrov si očelahko kupi 1000ccm samuraja, ki žre 8 litrov(pa še to je preveč).

Pa ne da bi branl suve - jih ne maram, ker je večina voznokov le teh preveč objestna in so resnično nevarnost na cestah, ker mislijo, da če imajo tak avto, da je cel svet njihov. Pa ponavadi so taki še tečni, ker komaj zmorejo odplačevati mesečni obrok lizinga za te gare.

jype ::

nebivedu> Samo lčado ima tvoj oče in zato potem nimaš nič proti temu.

Nič proti temu nimam zato, ker jo ima oče, ampak zato, ker se z njo ne vozi po mestu. Pa Niva ni SUV ampak terenec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

krneki0001 ::

Lada niva nima šasije, ampak ima samo karoserijo, kar pomeni da u bistvu spada pod suve.

Terenec ima karoserijo obešeno na samonosno šasijo, na kateri sta motor in menjalnik ter ostali sklopi podvozja, suv pa je u bistvu dvignjen in povečan osebni avto.

Terenec brez karoserije bi se lahko vozil, ker je vse nujno potrebno za vožnjo montirano na šasiji. Kišta gor je samo zato da nisi moker ko pada dež.

jype ::

nebivedu> Lada niva nima šasije, ampak ima samo karoserijo, kar pomeni da u bistvu spada pod suve.

Če bi se lastniki s SUVi vozili samo po hosti, se nihče ne bi sekiral zaradi njihovih neugodnih lastnosti na cestah.

Mimogrede, lada niva je 300 kil lažja od golfa.

T0RN4D0 ::

A bejš? :) Niva pele scat vse suve po terenu :)

Pa tud ni nek tipičn suv, ampak je pocen terenc :P

lufthammer ::

Malo nazaj je jype napisal:

>Saj veste, na naših cestah je vedno več teh idiotskih SUVov, ki rušijo vse pred seboj.

Kmalu za tem Backup22:

>Jaz samo pravim, da niso za nesreče krivi samo SUVji

Sem mislil, da samo politiki obvladajo tisto o ponavljanju laži, ki se potem "prime" kot resnica, a kaže, da ni tako.

Zato prosim, če lahko kdorkoli postreže s podatkom, v kolikih od 21.006 nesreč v Sloveniji v lanskem letu je bil povzročitelj ali udeleženec SUV?

Mimogrede Jype, Golf 1.6 Trendline 1173 kg, Lada Niva 1.6 1550 kg

Lastnik pravi:

For the record: the top speed of my Niva was about 80km/h, that means the time it took to reach 100km/h was... infinite. Fuel consumption: probably around 25l per 100km.

In to imate doma???

krneki0001 ::

lufthammer, sej veš, kovačeva kobila in podobni pregovori.

Jype tok imaš za govorit o porabi avtomobilov in o varovanju okolja, tvoj oče pa z lado nivo(z izpuhom) uničuje okolje bolj kot par suvov skupaj. In to dela še v naravnem okolju - v gozdu.

Zgodovina sprememb…

MTm2H37rqt7B ::

Naj kdo prosim povabi jypa v kaksen salon s SUVi. Pa nej pove, ce se tam pocuti nevarno.

Ampak ne pustit, da ga SUV ugrizne! Saj je nevaren!

:\

P.S.: Dokler je Slovenija rangirana globoko globoko v luknji glede kulturne voznje, se nimamo kaj o avtockih pogovarjat.

Zgodovina sprememb…

MTm2H37rqt7B ::

... in ja, cas je da se zacnemo voziti z tankci. Ker tale par mm debela plocevina ni za nikamor.

ripmork ::

Primarni krivec za nesrečo je v 99% voznik (alkohol, neizkušenost, neprilagojena hitrost...), težji in večji avto pa je le še en faktor, ki dodatno ogroža potencialne vozeče, in hodeče žive "ovire". Poenostavljati, da so pa zdaj vsi lastniki večjih in težjih avtomobilov apriori butci, tepci, egoisti, dirkači... pa je res otročje.
Res pa je dejstvo, da vse večje število težjih avtov JE bolj ogrožujoče, kot pa če bi se vsi vozili v mali avtih...korenina problema pa še vedno ostaja v glavi voznika (malega ali velikega avtomobila)

BTW:
Ravno včeraj me je na križišču v Šiški prav grdo izsilil prehiter kreten v mali trivratni Opel Corsi, le malo je manjkalo da ne bi počila :|
Res je - če bi se zaletela bi bil v dosti boljšem položaju, kot pa naprimer da bi tip vozil kakega glomaznega terenca (sam vozim družinski Renault Modus), a sam vzrok nesreče bi kljub vsemu bil enak:
nekomu se je preveč mudilo pa je izsilil prednost.


nekako realizirati zavest o smotrnejšemu ekonomičnejšemu nakupu manjših avtomobilov - Jype-ovo idejo razumem in jo podpiram.
Za hujše nesreče kriviti izključno večje, težje avtomobile - se ne strinjam.
Ko te nekdo spravi v nesrečo pri večji hitrosti, denimo na avtocesti - je prav vseeno ali ima povzročitelj Twingota, ali pa kombi - pri hitrostih kakršne so na avtocesti se pleh raztrga kot papir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

nastyboy ::

Glede gužve v Ljubljani: dobra rešitev bi bila taka.

En pas na dvopasovnicah bi bil rezerviran za buse, taxije in avte ki imajo vsaj 3 (lahko pa tudi 4) ljudi notri (pa kakšna interventna vozila bi se v tej kategoriji tudi lahko našla). Kazni za ostale, če bi jih dobili na tem pasu bi morale biti primerno velike. Tudi parkirišča bi morala biti ob prihodu v mesto primerno velika. Ker bi se s tem povečalo število ljudi z javnim prevozom, pa bi se le ta lahko pocenil in intervali prihodov busa skrajšali.

Dejansko bi potem začel folk razmišljati ali bo šel (sam ali dva ) z avtom v center kar pomeni- peljati bo moral po počasnejšem pasu + iskal bo parkplac (ki ga bo po možnosti še plačal)+ večja poraba bencinazaradi večje gužve. Ali pa bo šel raje s cenejšim mestnim prevozom, ki bi vozil po hitrem pasu, ne bi iskal in plačal parplaca, intervali čakanja na bus bi bili krajši.


S takimi ukrepi bi se zelo hitro navadil folk, da se bi ljudje iz mesta začeli resnično prevažati z javnim mestnim prometom, ki bi v tem primeru bil še hitrejši. Zaradi zmanjšanja števila avtomobilov v centru pa bi tudi zrak bil čistejši, hrupa manj.
seveda pa bi se marsikdo poslužil tudi vožnje z kolesom. Marsikdo od drugod pa bi tudi premislil če se mu splača riniti skozi mesto v avtu, če pa je tam prej z busem.


Če bi te bus hitreje pripeljal na cilj kot avto bi se ga posluževalo dosti več ljudi kot se jih. S zgornjimi ukrepi pa bi do tega definitivno tudi prišlo.


LP.

Brane2 ::

V bistvu ne bi.

Ob številu "kontrolorjev", ki ga premoremo, bi folk šel na srečo, tako kot sedaj.

Rezn mogoče prvih par mesecev, tako kot ob vsakem novem zakonu.

Poleg tega bi postalo problematično prijetje folka. Ne moreš sredi mesta vedno efektivno ujeti nekoga, ki se v avtu pelje mimo tebe.

Za tiste, ki bi dobili idejo bežanja bi moral imeti poleg policaja, se pravi nekoga, ki ima pravico in sredstva ustaviti voznika.

Vse skupaj bi bilo IMHO predrago.
On the journey of life, I chose the psycho path.

scala ::

Včasih človek pomisli ob nekaterih, ki bi porabo najraje zmanjšali na 1 liter, da bi bilo bolje, da avtomobilska industrija preneha ustvarjati svoje izdelke. Vedite, da so k sedanjemu razvoju avtomobilizma pripomogli najbolj prestižni avtomobili, športni, terenci in veliko tudi vojaška tehnike iz katere marsikaj izhaja. Če bi vsi vozili male avtomobile bi bilo še več nesreč, saj je vodljivost in stabilnost malčkov dosti slabša. Seveda je lepo da ti ostane kakšen euro več v žepu, mislim pa glede na ceno avtomobilov, da je avtomobil tudi življenski cilj in stil življenja. Zakaj je toliko različnih znamk -ravno zato, da zadovoljimo svoje želje. Nikoli si nebi želel sedeti v avtomobilu, ki si ga ne želim pa tudi na porabo ne bom zato gledal, saj sem rad v avtomobilu zadovoljen.. Sicer pa ljudje smo različni in vsak najde hobi zase...

Nekateri so ga našli v porabi avtomobila
Najprej PC, potem pa miza...

Brane2 ::

Po moje je to vse manj res.

Danes simulatorji lahko prevzamejo nase vse več dela in ni treba probati čisto vsega, poleg tega pa so stvari tako specializirane da dvomim da kaka rešitev iz F1 prinese bistveno bližnjico pri razvoju komponente za potniški avto.

Enako velja za vojaško tehniko.
On the journey of life, I chose the psycho path.

krneki0001 ::

Brane, tukaj se pa motiš. Iz F1 je res bolj malo, je pa iz vojske zato tok več, recimo GPS, podvozja terencev, zračni filtri za različne pogoje(puščava, sneg, obilna vlaga), preproste mašine (brez priveskov računalništva in preveč kabli), gume za vožnjo po terenu v vseh razmerah.

Sam imam na avtu gume, s katerimi greš lahko iz snega direktno v puščavo, pa se guma v obeh pogojih zelo dobro obnese. Resda je pa zato cena takih štirih gum izredno visoka. Ampak ob predpostavki, da sem s prejšnjimi takimi naredil 90.000km v vseh pogojih in imajo še vedno dovolj profila, da se zakonsko lahko vozim še par let po cestah(imajo še okol 8mm profila). Edini problem je ta, da je guma postala trda in na mokrem asfaltu ni več dobrega oprijema - zato sem šel v menjavo.

In če to ni prednost, da imaš lahko gume na avtu skoraj 100.000km, potem pa ne vem kaj. Na osebnem avtu se gume ponavadi menjajo na 15 do 20.000km, če hočeš imeti enak oprijem na cestišče.

Brane2 ::

In kaj maš to za ene gume ?

So za na bicikle ali gosenice ? :\
On the journey of life, I chose the psycho path.

scala ::

Ljubitelji malih avtomobilov si poglejte tole:

http://www.delo.si/index.php?sv_path=41...


Toliko o varnosti...
Najprej PC, potem pa miza...

jype ::

scala> Ljubitelji malih avtomobilov si poglejte tole:

Ja, saj smo videli. Prepovedat kombije, ki so očitno prenevarni - če bi vanjo od zadaj priletel skiro, se bi ji zvila kvečjemu registrska tablica.

scala> Če bi vsi vozili male avtomobile bi bilo še več nesreč, saj je vodljivost in stabilnost malčkov dosti slabša.

To sploh ni res. To postane res šele pri visokih hitrostih, ki so praviloma prepovedane.

nebivedu> Jype tok imaš za govorit o porabi avtomobilov in o varovanju okolja, tvoj oče pa z lado nivo(z izpuhom) uničuje okolje bolj kot par suvov skupaj. In to dela še v naravnem okolju - v gozdu.

Hja, manj onesnažuje kot bi traktor - nest na plečih par sto kil koruze skozi hosto pa mu verjetno ni v zabavo. Jaz nimam takega avtomobila in bi me veselilo, če ga tudi on ne bi imel, ampak očitno mu pride prav. Tudi ti imaš terenca, pa ga niti slučajno ne potrebuješ - imaš ga za "tekme".

lufthammer> Mimogrede Jype, Golf 1.6 Trendline 1173 kg, Lada Niva 1.6 1550 kg

Ne vem, kje si tole prebral - nova niva 1.6 tehta 1185 kg, nova niva 1.7 pa 1210, nov golf pa najmanj 1300 kg - TDIji še dobrih 100 kg več. Omenjeni Golf 1.6 Trendline ima Leergewicht (kg): 1'374.

RIPMORK> Poenostavljati, da so pa zdaj vsi lastniki večjih in težjih avtomobilov apriori butci, tepci, egoisti, dirkači... pa je res otročje.

Saj nismo tega rekli. Rekli smo zgolj, da več ko je na cesti težjih vozil, večja je možnost, da naletiš na eno od zgornjih kategorij voznikov za volanom težjega vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WarpedGone ::

>> Ja, saj smo videli. Prepovedat kombije, ki so očitno prenevarni - če bi vanjo od zadaj priletel skiro, se bi ji zvila kvečjemu registrska tablica.

You're so yesterday. PREPOVEDAT VSE AVTOMOBILE IN KOMBIJE IN TOVORNJAKE! Veš kaj naredi avto naredi ubogemu nezaščitenemu skiroistu al pa kolesraju? Čist ga raztrga, pa še čez njega zapelje. Skiro je pa itak zanič pol. Jurčk, mal pomisli kam pelje tvoja smer. Še laufat ne bomo smel več. Pomisli kako hudo zgleda, ko se tekač v diru z 20kmh zaleti v ubogo starko na nepreglednem križišču poti. Jo ja po tleh prebrne! Še nogo si lahko zlomi uboga reva. Ja, prepovedat tek! Sicer pa tut pri hoji se lahk zaletimo in komu očala iz nosu zbijemo. NA MIRU STAT!
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Tako, ja - če že gremo, pojdimo all the way. Potem nesreč sploh ne bo več - razen naravnih, te so pa itak od boga poslane in se jih moramo veseliti...

WarpedOne> Jurčk, mal pomisli kam pelje tvoja smer.

Jaz sem v tej temi dokumentiral vsaj tri smeri - tole, o kateri si se tako imenitno razpisal, tisto z vedno večjimi in težjimi vozili, ki naj bi zagotavljali varnost, ali pa tisto, ki se je tudi v praksi držim sam - neko smiselno ravnotežje med potrebami, željami in obzirnostjo do drugih. Kar se mene tiče, je zadnja od treh komponent bistvena za kvalitetno življensko okolje. Nobena luksuzna pošast za na cesto ne more nadomestiti prometno mirnega in varnega mesta, v katerega lahko brez skrbi spustiš osnovnošolskega otroka na biciklu.

WarpedGone ::

>> neko smiselno ravnotežje med potrebami, željami in obzirnostjo do drugih.

Ko le nebi bil tako kontradiktoren. Iz tvojih postopv veje vse kaj drugega kot obzirnost do drugih. Nimajo vsi SUVe izključno in le zato ker jih je strah ceste. Mogoče se jim enostavno dopadejo?

Edit:

U bistvu je tale gonja proti SUVom zelo v sorodu s takso na podatkovne nosilce zaradi tega, ker ***nekateri*** z njimi kršijo avtorske pravice. SUV je registrirano vozilo za vožnjo po navadnih cestah. Zadostijo vsem predpisom in potrebam. Z njimi se da vozit povsem tip top. Se pa da z njii narest tut kraljevsko pizdarijo. Ampak za to pizdarijo na odgovarja dotični ČLOVEK, ne pa kr vsi počez.

Tako kot naj za kršenje avtorski pravic odgovarja in plača kršilec in ne kr vsi počez.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jype ::

WarpedOne> Nimajo vsi SUVe izključno in le zato ker jih je strah ceste. Mogoče se jim enostavno dopadejo?

Jasno, da ne. Ampak vsak, ki ga ima, je z njim na cesti nevarnejši ostalim. Če se tega zaveda, je to super, a večina se ne.

WarpedOne> Ampak za to pizdarijo na odgovarja dotični ČLOVEK, ne pa kr vsi počez.

Dejstvo je, da več ko je takih vozil, več ljudi si _mora_ omisliti tako vozilo, da niso v sorazmerno veliki nevarnosti.

username ::

Ja, eni so zelo občutljivi na (ne)obzirnost drugih, pri čemer je prepogosto ta "neobzirnost" zgolj to, da se ne nekdo pač na strinja z "žrtvijo neobzirnosti". Slednja pa še bolj misijonarsko in neobzirno udriha po mnenju drugih (in pogosto je verska gorečnost in samozaverovanost toliko večja, kolikor bolj blesavo, logično luknjasto in skrpucano je mnenje dušebrižnika, "modrega rešitelja človeštva").

Nazaj na temo:
poslušaj, imam pravico kupiti in voziti tako vozilo, kot mi paše. Omejen sem zgolj z:
- svojimi finančnimi sredstvi
- tehnično izpravnostjo vozila in ustrezno homologacijo
- da imam vozniški izpit za posamezno kategorijo
- da vozim tam, kjer smem, in po veljavnih predpisih.

Ničesar drugega mi noben nima pravice diktirat. Kvečjemu podat svoje mnenje "lepo bi bilo, če.." in podobno. Kar pa potem jaz upoštevam ali ne (hint: ga ponavadi ne, ker A) mi ni treba b) ker mi ne more svetovati o mojem živlenju nekdo drug, sploh če me ne pozna)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

perci ::

- tehnično izpravnostjo vozila in ustrezno homologacijo
Ja sej. Lahko se reče, da je maximalna teža osebnega vozila 1200 kg - recimo. Kar je več, mora biti registrirano kot tovornjak. In s tem zadostiš tvojim kriterijem.

barbarpapa1 ::

Pozdrav

Sicer je z današnjo zakonodajo osebno vozilo definirano z največjo dovoljeno skupno maso do 3500kg in 8+1 sedežem, skratka, to je tisto, kar lahko voziš z "B kategorijo"...

LP

Jože

jype ::

username> Ničesar drugega mi noben nima pravice diktirat.

Works both ways, don't you think?

Zato je toliko bolj nerodno, če je zaradi nečimrnosti manjšine tudi večina primorana investirati v varnost vozila več, kot bi lahko sicer.

Če bodo vsi okoli tebe vozili hummerje, a se boš še vedno vozil z golfom?

perci ::

Pozdrav

Sicer je z današnjo zakonodajo osebno vozilo definirano z največjo dovoljeno skupno maso do 3500kg in 8+1 sedežem, skratka, to je tisto, kar lahko voziš z "B kategorijo"...

OK. Vendar kljub temu recimo Renault Traffic, gospodarska izvedenka ne presega 3500 kg, lahko jo voziš z navadnim B vozniškim dovoljenjem, pogoji za registracijo pa so drugačni kot za Renault Traffic, namenjen prevozu potnikov.

No, jst bi dodal še kakšen pogoj zraven za vozila nad določeno težo, ki bi jih še vedno lahko vozil z B kategorijo. Recimo, da bi bila kazen za prehitro vožnjo dvakrat višja. Ali pa popolna prepoved pitja alkohola, ko si za volanom takega vozila.

V glavnem, če takih zakonski določil sedaj še ni, ni rečeno, da jih ne bo v prihodnje.

krneki0001 ::

@Jype
ja terenca imam za svoj hobi in za vsakodnevno vožnjo (združil prijetno s koristnim), občasno tudi po mestu. Porabo imam pa kljub enako veliki mašini kot niva, vsaj za četrtino manjšo pri običajni vožnji (8 litrov).

@Brane
BFGoodrich All Terrain ko - cena za komad je 180 evrov. 11 slojev, ojačani boki in dodatne lamele za vožnjo po snegu.

krneki0001 ::

@Perci mislim, da bi bilo dobro alkohol na splošno prepovedati za vse voznike.

username ::

Zato je toliko bolj nerodno, če je zaradi nečimrnosti manjšine tudi večina primorana investirati v varnost vozila več, kot bi lahko sicer.
Ja kdo ti pa zapoveduje, kakšen avto MORAŠ kupiti? To je čisto tvoja stvar, lahko kupiš takega ali drugačnega. Ali pa nobenega, kot ti paše.


Če bodo vsi okoli tebe vozili hummerje, a se boš še vedno vozil z golfom?
Nikoli hummerjev ne bodo vozili vsi, vedno kvečjemu zelo majhna manjšina.
S tem se navežem na tvoje pretirane primerjave s tovornjaki za v mesto - veš, tako velika vozila praktični ne gredo v ozke ulice centra Ljubljane, tudi hummer je za tja že kar prevelik. Tako da je to čisto pretiravanje.
Skratka, to vprašanje s hummerji je povsem nesmiselna miselna akrobacija, ker do tega ne more priti, vsekakor ne prav kmalu (100% ne vsaj naslednjih 5 let).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
««
9 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127766 (24797) knesz
»

Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23520766 (15454) lexios
»

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14510085 (7779) BluPhenix
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12214969 (13035) Fizikalko

Več podobnih tem