Forum » Znanost in tehnologija » Majhni avti so IN
Majhni avti so IN
username ::
Kaj potem manjka ženski, ki ima tak avto? Ima preozko, ali kaj?Ne, preširoko! Sicer pa, kako naj bi prišla do takega avta, pač so tudi take dodatne posledice..
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
WarpedGone ::
Najlažje je bentit, da je preveč avtomobilov. Kar u bistvu pomeni, da bi vsi drugi morali hodit peš, da bi bla cesta prazna, da bi se ti lahko mirno in lepo peljal.
Dejanski problem so ceste in neprimerna prometna ureditev. Semafor vsakih 20 metrov in pretočnost enostavno ne gresta skup. Odgovorne osebke je treba obesit za jajca in jih ne spustit dokler končno ne spesnijo nekaj zares koristnega. Zato so plačani. Semaforji to definitivno NISO. Niti majhni avtomobili.
Dejanski problem so ceste in neprimerna prometna ureditev. Semafor vsakih 20 metrov in pretočnost enostavno ne gresta skup. Odgovorne osebke je treba obesit za jajca in jih ne spustit dokler končno ne spesnijo nekaj zares koristnega. Zato so plačani. Semaforji to definitivno NISO. Niti majhni avtomobili.
Zbogom in hvala za vse ribe
bond007 ::
Oh, seveda lahko, samo lastnik SUVa ne more. Kaj pa vem, kako se reče patološkemu stanju, pri katerem ne moreš oceniti, kdaj pretiravaš.
Ne vem, če si razumel, kaj sem hotel povedati. Tukaj ne gre se za pretiravanje (no mogoče v tvojih zelenih očeh je) - gre zgolj zato, kaj komu paše oz. kam posameznik nameni denar za svoj užitek. Itak če kupiš dražji/večji/močnejši avto država več dobi pri bencinu, zavarovanju,... Kot tudi država več dobi, če imaš veliko hišo.Ti pa govoriš o ekonomskih računicah, preračunavanju stroškov, skrbi za naravo,.. itd.
Vsak si nekje privošči (razen tistih res revnih) - nekateri povsod po malo, drugi nekje ogromno, nekje pa šparajo,... Vsekakor je to stvar posameznika!
Poznam nekaj primerov, ko dajo 1000 in več evrov za kolo - čeprav še tako blesavo kot se mi zdi, pač očitno se nekomu zdi vredno dati toliko denarja za becikl . Tudi prav.
Če bi bilo po tvoje, bi vsi živeli v blokih, se vozili z becikli ali hodili peš, imeli vsi price/performance kompe oz prenosnike (tukaj appli nimajo šans!),...
BTW nimam SUV, niti dragega avtomobila, tako da recimo, da sem objektiven glede tega...
username ::
Evo, v razviti zahodni Evropi ljudje že dvigajo glavo in se začenjajo upirati proti-avtomobilističnemu fašizmu:
belgijsko zduženje za pravico do vožnje avtomobila in parkiranja
Žal je v francoščini, zato le hiter prevod glavnih ciljev te organizacije, ki se po lastnih besedah, zavzema za pravice avtomobilistov, ki so žrtve proti-avtomobilističnih ukrepov.
Cilji med drugim:
* Obramba in promocija pravice državljanov voziti avtomobil in možnosti parkiranja v bližini kraja, kamor se je človek namenil - ta pravica se s tem smatra kot sestavni del kakovosti življenja
* Prepečevanje in nadomestilo škodljivih posledic, predvsem družbenih, ekonomskih in varnostnih), ki nastanejo zaradi neupravičenih ovir za kroženje in parkiranje avtomobilov, naj bodo zasebni, gospodarski ali javni.
Pri tem pa to društvo spodbuja k uporabi čim bolj ekoloških vozil.
Toliko za pokušino, morda prevedem še kaj, ali pa če še kdo z znanjem francoščine prevede za ostale...
belgijsko zduženje za pravico do vožnje avtomobila in parkiranja
Žal je v francoščini, zato le hiter prevod glavnih ciljev te organizacije, ki se po lastnih besedah, zavzema za pravice avtomobilistov, ki so žrtve proti-avtomobilističnih ukrepov.
Cilji med drugim:
* Obramba in promocija pravice državljanov voziti avtomobil in možnosti parkiranja v bližini kraja, kamor se je človek namenil - ta pravica se s tem smatra kot sestavni del kakovosti življenja
* Prepečevanje in nadomestilo škodljivih posledic, predvsem družbenih, ekonomskih in varnostnih), ki nastanejo zaradi neupravičenih ovir za kroženje in parkiranje avtomobilov, naj bodo zasebni, gospodarski ali javni.
Pri tem pa to društvo spodbuja k uporabi čim bolj ekoloških vozil.
Toliko za pokušino, morda prevedem še kaj, ali pa če še kdo z znanjem francoščine prevede za ostale...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Backup22 ::
gruntfurmich s tem sem mislil, da z nekim Jeepom, Grand Ch., X5... lažje prideš v 10°+ breg kot z majnim, nižjim avtomobilom. Kot sem že napisal sem na kope po nepluženi cesti vozil z velikimi težavami, in kasneje sevea z verigami, mimo mene pa sta švignila mislim, da 2 đipa (Terrano2, pa še en) brez težav in brez verig... Če ne verjameš pa probaj po nepluženi cesti vozit z aygotom, ali pa Jeepom...
//
krneki0001 ::
Backup, najbolj se je to poznalo 18.9.2007, ko so bile poplave. Čeprav imam zelo majhnega terenca, sem iz vode potegnil 10 avtomobilov, ki so ostali v vodi (na cesti). Vode je bilo preko 80cm v višino. Probajte se vozit z aygotom po taki vodi!
jype ::
dukenukem> ype, kaj da nima ljubljana še kritično število vozil,pojdi enkrat na šiht iz smeri medvode,se boš s 1 prestavo vozu, pa skoz ustavljal v koloni
Jaz se (zgolj zato, da se _ti_ lažje voziš po cesti) vozim s kolesom. Celovške se izogibam zaradi občutno manj kvalitetnega zraka v bližini, ki pa seveda očitno nima nobene povezave z avtomobili, ki tam vozijo - vozila so sodobna in skoraj nič ne onesnažujejo okolja, niti če se vsak posameznik pelje s svojim tono in tričetrt težkim avtomobilom.
nebivedu> Probajte se vozit z aygotom po taki vodi!
Aygo itak plava, a ne veš?
Jaz se (zgolj zato, da se _ti_ lažje voziš po cesti) vozim s kolesom. Celovške se izogibam zaradi občutno manj kvalitetnega zraka v bližini, ki pa seveda očitno nima nobene povezave z avtomobili, ki tam vozijo - vozila so sodobna in skoraj nič ne onesnažujejo okolja, niti če se vsak posameznik pelje s svojim tono in tričetrt težkim avtomobilom.
nebivedu> Probajte se vozit z aygotom po taki vodi!
Aygo itak plava, a ne veš?
Backup22 ::
T0RN4D0 lahko zrihtaš telefonsko od Sante, da mi posodi snake pa par jelenov januarja?
nebivedu itak! Terenci itak rulajo (blato, sneg, voda...), so pa res bedarija za downtown only vožnjo, ampak nekateri tukaj ne razumejo, da nas 3/4 nima avta samo za mesto, ampak za še kaj drugega (camping, smučanje, vožnja opreme, ...). Res je, da za to ne potrebuješ terenca (ga nimam), potrebuješ pa malce večji avto kot je Smart, Aygo ali 106ka.. Moja Sephia je npr. ravno dovolj velika (vsaj zame).
nebivedu itak! Terenci itak rulajo (blato, sneg, voda...), so pa res bedarija za downtown only vožnjo, ampak nekateri tukaj ne razumejo, da nas 3/4 nima avta samo za mesto, ampak za še kaj drugega (camping, smučanje, vožnja opreme, ...). Res je, da za to ne potrebuješ terenca (ga nimam), potrebuješ pa malce večji avto kot je Smart, Aygo ali 106ka.. Moja Sephia je npr. ravno dovolj velika (vsaj zame).
//
jozek ::
Po mojem mnenju, je v sloveniji velik deficit javnih prevozov oz so ti predragi.
To da je eden iz novegamesta prej na Rudniku kot drugi iz šentvida je pomoje absurdno.
Isto velja da se ljudem iz kranja bolj splača gužvati in potem parkplac iskati, kod da bi se usedli na Vlak.
Sistem P+R, je bil uveden zgolj za "gašenje požara", in je zgolj eden od prepotrebnih ukrepov.
Poznam nekaj Ljubljančanov, ki avtomobila preprosto ne (upo)rabijo, kje v tujini je delež takih zaradi dobrih javnih prevozov mnogo večji.
Jaz bi se tudi vozil z javnimi prevozi, če mi bi bilo to omogočeno!
Zakaj to pišem? Če bi ljudje bili uporabljali javne prevoze, nebi bil problem pravic za katere se ti belgici borijo. (vsaj v trenutnih naših razmerah)
To da je eden iz novegamesta prej na Rudniku kot drugi iz šentvida je pomoje absurdno.
Isto velja da se ljudem iz kranja bolj splača gužvati in potem parkplac iskati, kod da bi se usedli na Vlak.
Sistem P+R, je bil uveden zgolj za "gašenje požara", in je zgolj eden od prepotrebnih ukrepov.
Poznam nekaj Ljubljančanov, ki avtomobila preprosto ne (upo)rabijo, kje v tujini je delež takih zaradi dobrih javnih prevozov mnogo večji.
Jaz bi se tudi vozil z javnimi prevozi, če mi bi bilo to omogočeno!
Zakaj to pišem? Če bi ljudje bili uporabljali javne prevoze, nebi bil problem pravic za katere se ti belgici borijo. (vsaj v trenutnih naših razmerah)
Draga nafta je gonilo razvoja ;-P ..
username ::
Pogledal film.
Ojej, premislil sem si, moj naslednji avto ne bo ne passat ne A4 - definitivno touareg ali kaj podobnega. Če ne bo denarja za novega, pa rabljen. Me sploh ne zanima.
Ojej, premislil sem si, moj naslednji avto ne bo ne passat ne A4 - definitivno touareg ali kaj podobnega. Če ne bo denarja za novega, pa rabljen. Me sploh ne zanima.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
KandazaR ::
No zdaj tisti, ki trdite da suv-i niso nič bolj nevarni, vidite kaj naredi suv normalnemu avtomobilu. Drugače pa me je volvo kar presenetil kako skrbi tudi za ostale udeležence v prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
Azrael ::
Za tistega 940 ni 2x za reci, da ni bil ves pregnit ali pa je bil že kdaj prej udeležen v kakšnem hudem karambolu in malo poglihan, ko se je tako grdo zmlinčil ob trku ob mikro avtoček. Od blizu itak niso pokazali nič, razen maske in odbijača.
Karambol v bok ni nikoli cool za tistega, ki jo je dobil v bok. Tudi biciklista, ki se ti nalima na vrata ali drugam na bok (npr vrata prtljažnika avtobusa) naredi čuda škode, njemu pa običano ni skoraj nič, no vsaj pri tistih, ki imajo čelado že vgrajeno.
Karambol v bok ni nikoli cool za tistega, ki jo je dobil v bok. Tudi biciklista, ki se ti nalima na vrata ali drugam na bok (npr vrata prtljažnika avtobusa) naredi čuda škode, njemu pa običano ni skoraj nič, no vsaj pri tistih, ki imajo čelado že vgrajeno.
Nekoč je bil Slo-tech.
gruntfürmich ::
backup22: a ti ni že eden od tod povedal da suvi niso za brezpotja, in s tanjšimi gumami manjših avtomobilov boš lažje peljal po zasneženi cesti kot s širokimi. ---> vse govori proti suvom.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
El Barto ::
Dober fimček - so en rižek stumbal (čeprav FG ne maram).
Fina reklama za nabavo SUV-a.
SUV je pa še enkrat težji od male gajbice, tako da širše gume niso več tak problem, pa še štirikolesni pogon (pa naj si bo še tako zanič) je precej boljši od pogona na 2 kolesa (na zadnji par je pa v zimskem času pravi adrenalinski užitek ), da o oddaljenosti od tal ne govorimo.
Drugače pa naj si vask privošči prevoz po svojih močeh, potrebah in željah in poglavitno upoštevat pravila ter vozit z glavo.
Fina reklama za nabavo SUV-a.
SUV je pa še enkrat težji od male gajbice, tako da širše gume niso več tak problem, pa še štirikolesni pogon (pa naj si bo še tako zanič) je precej boljši od pogona na 2 kolesa (na zadnji par je pa v zimskem času pravi adrenalinski užitek ), da o oddaljenosti od tal ne govorimo.
Drugače pa naj si vask privošči prevoz po svojih močeh, potrebah in željah in poglavitno upoštevat pravila ter vozit z glavo.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
T0RN4D0 ::
Tale link je že tretjič al pa neki. Smo ga že vidl, ne vem v čem je fora da nalimaš crashtest brez komentarja.
Drugač pa karkol bočno prleti v tebe takšno hitrostjo ni treba sploh kej velik crash testov delat, itak ne ostane od avta nič. :) Tud če bi SUV prletu v istga SUVa bi ble možnosti da kdo preživi precej mizerne :) Oklepnike si kupte, tam tud bočni trki menda niso prevelik problem. Al pa vsaj kakga bulletproof hummerja. Par litrov porabe naprimer menda ni problem ne? :)
Drugač pa karkol bočno prleti v tebe takšno hitrostjo ni treba sploh kej velik crash testov delat, itak ne ostane od avta nič. :) Tud če bi SUV prletu v istga SUVa bi ble možnosti da kdo preživi precej mizerne :) Oklepnike si kupte, tam tud bočni trki menda niso prevelik problem. Al pa vsaj kakga bulletproof hummerja. Par litrov porabe naprimer menda ni problem ne? :)
Phoebus ::
Ma se strinjam, sploh okoli varnosti je ta tema malo glupa- vsi imate polna usta tega, kako bi imeli raje manjši avto kot bili "morilci" na cesti, ampak ko bi se šlo za varnost vaših najdražjih, bi pa morali biti morilci, da jih nebi postavili v najbolj zloben avto.
In tudi davek na velika vozila bi plačali- raje kot da bi se v bok puntota/cliota/golfa/whatever zaletela petica, ali še huje, X5.
Pa ste lahko zdaj še tako čistunski. Tako kot so bili vsi predsedniški kandidati zadovoljni s "svojimi malimi stanovanjci".
Test modusa je pokazal da je varnejši mali novi avto kot stara križarka. Osebno bi bil pa vseeno raje v VelSatisu kot v modusu.
aja, pa še to- ko še ni bilo SUVov, so pa ljudje v jugotih pač umirali ko so se zaletavali v golfe. Vedno je tako- pa bi bili raje v jugotu kot v golfu?
In tudi davek na velika vozila bi plačali- raje kot da bi se v bok puntota/cliota/golfa/whatever zaletela petica, ali še huje, X5.
Pa ste lahko zdaj še tako čistunski. Tako kot so bili vsi predsedniški kandidati zadovoljni s "svojimi malimi stanovanjci".
Test modusa je pokazal da je varnejši mali novi avto kot stara križarka. Osebno bi bil pa vseeno raje v VelSatisu kot v modusu.
aja, pa še to- ko še ni bilo SUVov, so pa ljudje v jugotih pač umirali ko so se zaletavali v golfe. Vedno je tako- pa bi bili raje v jugotu kot v golfu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()
Backup22 ::
gruntfurmichpreberi še 1× moj post, ki se nanaša na terence v pravem smilsu besede (in ne Q7 style). Zakaj misliš, da imajo gorksa reševalna pa gasilci Nissanove terence? Če praviš da po snegu v breg prideš lažje z Aygotom ali 106ko kot pa z X5 ali z že omenjenem XCjem, pa sam sebi lažeš.
Good point
aja, pa še to- ko še ni bilo SUVov, so pa ljudje v jugotih pač umirali ko so se zaletavali v golfe. Vedno je tako- pa bi bili raje v jugotu kot v golfu?
Good point
//
robert512 ::
pri naletu se zgodijo trije trki:
- trk avta ob oviro
- trk voznika ob armaturno plosco
- trk notranjih organov voznika (pretres mozganov, pocena vranica, sesedena pljuca, ...)
tako da ni problem narest avta, ki ob trku popolnoma obdrzi strukturo potniske kabine (vw hrosc anyone ?), problem je narest avto, ki absorbira cimvec energije ob naletu !
in za cimvecjo absorbcijo energije rabis cimvec zmeckljive povrsine.
Ce se zaletita A6 in modus, oba ne bosta imela niti malo deformiranega potniska prostora, ampak imas bistveno vec sanse za prezivetje v A6, ker imas spredaj kar nekaj pleha ki bo absorbiralo energijo, modus (ali bognedaj smart) pa ima v nosu koliko, 20 cm pleha ?
pri naletih s strani pa so bolj ali manj vsi v k**** ... zakaj ze ??!!
- trk avta ob oviro
- trk voznika ob armaturno plosco
- trk notranjih organov voznika (pretres mozganov, pocena vranica, sesedena pljuca, ...)
tako da ni problem narest avta, ki ob trku popolnoma obdrzi strukturo potniske kabine (vw hrosc anyone ?), problem je narest avto, ki absorbira cimvec energije ob naletu !
in za cimvecjo absorbcijo energije rabis cimvec zmeckljive povrsine.
Ce se zaletita A6 in modus, oba ne bosta imela niti malo deformiranega potniska prostora, ampak imas bistveno vec sanse za prezivetje v A6, ker imas spredaj kar nekaj pleha ki bo absorbiralo energijo, modus (ali bognedaj smart) pa ima v nosu koliko, 20 cm pleha ?
pri naletih s strani pa so bolj ali manj vsi v k**** ... zakaj ze ??!!
robert512 ::
SUV pa je spet drugo poglavje, z njim dobesedno prevozis smarta, tko kot da bi mel bigfoota
jype ::
Tako je. Zato nenadoma moja ideja, da bi si za občasno mestno vožnjo kupil
menda ni več tako zgrešena. Gre vendar za varnost najbližjih! Saj veste, na naših cestah je vedno več teh idiotskih SUVov, ki rušijo vse pred seboj... Zdaj naj se pa kar zaletavajo, zaradi mene lahko tudi bočno, če jih je volja.
Če bom pa jaz slučajno koga ponesreči butnil, pa tudi mislim, da mi ne bo hudega. Ah, kako varno se počutim danes!
menda ni več tako zgrešena. Gre vendar za varnost najbližjih! Saj veste, na naših cestah je vedno več teh idiotskih SUVov, ki rušijo vse pred seboj... Zdaj naj se pa kar zaletavajo, zaradi mene lahko tudi bočno, če jih je volja.
Če bom pa jaz slučajno koga ponesreči butnil, pa tudi mislim, da mi ne bo hudega. Ah, kako varno se počutim danes!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
krneki0001 ::
jype ne zaslužiš za tankanje takih tovornjakov, ker so nekateri izmed njih namreč bencinarji s 30.000 kubiki in okoli 1300 konji. Poraba je 2.4 litra na kilometer. Končna hitrost pa je preko 200km/h.
Pa ni mi jasno ali imate vi vsi avtomobile za zaletavanje? Jst imam namreč mojega za vozit in niti ne razmišljam o tem, da bi se z njim zaletaval in ubijal ljudi. Pa mislim da normalni vozniki tega ne razmišljamo - niti tisti v duvih.
Pa ni mi jasno ali imate vi vsi avtomobile za zaletavanje? Jst imam namreč mojega za vozit in niti ne razmišljam o tem, da bi se z njim zaletaval in ubijal ljudi. Pa mislim da normalni vozniki tega ne razmišljamo - niti tisti v duvih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Backup22 ::
Saj veste, na naših cestah je vedno več teh idiotskih SUVov, ki rušijo vse pred seboj... Zdaj naj se pa kar zaletavajo, zaradi mene lahko tudi bočno, če jih je volja.
V tem je ravno problem, da ko prebiran Večer ali 24ur, še nisem videl neke nesreče z SUVjem - v glavnem (v hujših izidih) so vpleteni mlajši in prisoten je alkohol. Še enkrat poudarjam, da ubija hitrost in ne SUV in verjemi, da ti je bolj nevarna manjša Honda, ki vozi 2× hitreje kot je predvideno, kot pa SUV. Zakaj? Že zato, kej je veliko večja verjetnost, da voznik izgubi oblast na vozilom pri večji hitrsoti, sicer pa je vsj v MBju SUVjev relativno malo, in tisti ko si opažam, da ne divjajo in v njih ne sedijo 20letni pijani mulci, ampak bodisi gospodje, bodisi njihove žene, ki vozijo 35km/h, namesto 50km/h v mestu...
//
Phoebus ::
Seveda nihče ne kupuje avta za se zaletavat, ali ipak. Samo poglejte malo koliko je nesreč ko jih nedolžni odnesejo OK samo zato ker so imeli velik avto in koliko je nesreč ko nedolžni umrejo ker so imeli prekratkega.
Tudi jaz še nisem imel niti praske, ampak vseeno- what if? Če se mi kak mulo zaleti v rit kot se je pred pol leta v saxoja ki ga je vozil starček in je umrl? Ali ko je pred letom imela "mama" srečo da je imela passata ko se je v njo zalepil mulo s hondo?
Sicer pa kar se tiče nesreč itak vodijo stari civici in 10+let stari BMWjci z muloti ki mislijo da so vozniki F1 in da so stari civici superšportniki.
Tudi jaz še nisem imel niti praske, ampak vseeno- what if? Če se mi kak mulo zaleti v rit kot se je pred pol leta v saxoja ki ga je vozil starček in je umrl? Ali ko je pred letom imela "mama" srečo da je imela passata ko se je v njo zalepil mulo s hondo?
Sicer pa kar se tiče nesreč itak vodijo stari civici in 10+let stari BMWjci z muloti ki mislijo da so vozniki F1 in da so stari civici superšportniki.
jype ::
nebivedu> jype ne zaslužiš za tankanje takih tovornjakov, ker so nekateri izmed njih namreč bencinarji s 30.000 kubiki in okoli 1300 konji.
Ah, samo zavidaš mi. Če si lahko privoščim, zakaj si pa ne bi? Pa tale je itak dizel, to je super ugodno!
Backup22> Še enkrat poudarjam, da ubija hitrost in ne SUV in verjemi, da ti je bolj nevarna manjša Honda, ki vozi 2× hitreje kot je predvideno, kot pa SUV.
Glede na tisti top-gear crash test ti težko verjamem. Velika hitrost je nekaj, še enkrat težji in trši avto na cesti pa nekaj drugega. To je približno tako, kot bi se po cestah vozile bajte.
Phoebus> Tudi jaz še nisem imel niti praske, ampak vseeno- what if?
Samo ne kupit takega tovornjaka, kot ga bom jaz - ker potem bom moral zaradi tebe še večjega.
Phoebus> Sicer pa kar se tiče nesreč itak vodijo stari civici in 10+let stari BMWjci z muloti ki mislijo da so vozniki F1 in da so stari civici superšportniki.
Link?
Ah, samo zavidaš mi. Če si lahko privoščim, zakaj si pa ne bi? Pa tale je itak dizel, to je super ugodno!
Backup22> Še enkrat poudarjam, da ubija hitrost in ne SUV in verjemi, da ti je bolj nevarna manjša Honda, ki vozi 2× hitreje kot je predvideno, kot pa SUV.
Glede na tisti top-gear crash test ti težko verjamem. Velika hitrost je nekaj, še enkrat težji in trši avto na cesti pa nekaj drugega. To je približno tako, kot bi se po cestah vozile bajte.
Phoebus> Tudi jaz še nisem imel niti praske, ampak vseeno- what if?
Samo ne kupit takega tovornjaka, kot ga bom jaz - ker potem bom moral zaradi tebe še večjega.
Phoebus> Sicer pa kar se tiče nesreč itak vodijo stari civici in 10+let stari BMWjci z muloti ki mislijo da so vozniki F1 in da so stari civici superšportniki.
Link?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
T0RN4D0 ::
Mmm učeri ob pol 4 zjutri sta nas prehitela 2 SUVa pa se nismo lih počas pelal :> (no ja hitr pa tud ne), tolk o tistih umirjenih bajkah. :) (to je tud edino kar nas je prehitel v 2,5 urah vožnje)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T0RN4D0 ()
Backup22 ::
Glejte, ta debata ne vodi nikamor.. Dejstvo je, da je vsak avto namenjen nečemu. Majhi avti so za mesto, a v njih ne moreš pelajt nič večjega (že 4 osebe je več kot dovolj), večji/srednji avtomobili so zame super (ker včasih pač potrebujem več prostora za opremo), terenci so za brege, SUVji pa za varnst freake in FBI. Tisti, ki vozi samo po mesu in ima SUV, ga pač ima in me bk, dokler vozi varno in po predpisih. Mene razkurijo VOZNIKI in ne avtomobili. Še vedno je za 99% nesreč kriv voznik in njegova mentaliteta in NE avto (če pa bedak sedi v SUVju, je pa še toliko huje, ampak tak človek ne bo nikoli kupil C3 ali 106ke). Takšna je pač realnost in jaz zagovarjam dobre voznike, pa če so v katrci ali Q7, ali pa 499GTBju. Sam ne bom nikoli kupil Smarta ali podobnega malčka že zaradi premajhnega prostora in, ker se ne vozim sam v avtu, ampak nas je več in zato, ker je tak malček pač bolj nevaren kot npr. avto srednje dolžine. Vsak naj vozi kar mu paše, le da vozi dobro in varno. Over and out!
//
jype ::
Uh, saj res. Predvčerajšnjim sem bil po dolgem času zopet na obvoznici...
Majhen avto (ford fiesta) z zagrebško registracijo je s prehitevalnega pasu pri razcepu Malence (od Rudnika proti Mariboru/Novemu mestu), ko je že bil na kraku za Maribor, zavil na _polni cesti_ prek voznega pasu na odstavni pas in se po njem odpeljal nazaj do kraka za Novo mesto. Da je bila situacija še malo bolj zabavna, je za njim vozil očitno vinjen voznik v drugem majhnem avtomobilu.
Če bi imel SUV ali tovornjak, bi mi blo seveda vseeno, in bi peljal skoznje, tako pa sem previdno zaviral že prej - varnostna razdalja dela čudeže. Takoj danes si grem kupit ogromen avto, da se bom počutil bolj varnega... Aja, smola, nedelja je. No, pa jutri.
Še dodatek: Omejitev 80 km/h na avtocestnih razcepih ni tako za lase privlečena, kot menijo tisti, ki skoznje drvijo s 130 ali več km/h. Jaz se kar potrudim zmanjšati hitrost, me je pa precej strah, če 2 metra za mano vozi ogromen audi in blenda - kaj naj v tem primeru storim, če se pred mano pojavi ovira?
Majhen avto (ford fiesta) z zagrebško registracijo je s prehitevalnega pasu pri razcepu Malence (od Rudnika proti Mariboru/Novemu mestu), ko je že bil na kraku za Maribor, zavil na _polni cesti_ prek voznega pasu na odstavni pas in se po njem odpeljal nazaj do kraka za Novo mesto. Da je bila situacija še malo bolj zabavna, je za njim vozil očitno vinjen voznik v drugem majhnem avtomobilu.
Če bi imel SUV ali tovornjak, bi mi blo seveda vseeno, in bi peljal skoznje, tako pa sem previdno zaviral že prej - varnostna razdalja dela čudeže. Takoj danes si grem kupit ogromen avto, da se bom počutil bolj varnega... Aja, smola, nedelja je. No, pa jutri.
Še dodatek: Omejitev 80 km/h na avtocestnih razcepih ni tako za lase privlečena, kot menijo tisti, ki skoznje drvijo s 130 ali več km/h. Jaz se kar potrudim zmanjšati hitrost, me je pa precej strah, če 2 metra za mano vozi ogromen audi in blenda - kaj naj v tem primeru storim, če se pred mano pojavi ovira?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Phoebus ::
Jype: nisi dojel bistva. Ko boš v bolnici z XYZ polomljenimi kostmi (bog ne daj), boš mogoče šteknil kaj govorimo nekateri.
Backup22 ::
jype pa lepo te prosim no! Kdo je bil kirv AVTO ali VOZNIK?
Kako pa to veš? Sicer hvala bogu da ni, ampak ne obsojat vozila ampak bedaste voznike.. Tebi nič ne koristi če ma nekdo Fiesto pa te zahakla s pohojenim gasom! (ti je takša vožnja všeč, če ima Aygota)?
Ni kriv ogromen Audi, ampak voznik ki ga vozi. Sicer pa kaj te bk, spustiš gas pa se počasi umakneš ko lahko. Zarad mene lahko blenda kolko hoče... Meni je smešno, ko se ti za rit zalepi 10 let stara kanta pa blenda :) In verjemi mi, da je bolje da imaš za sabo novo A6ko, ki ima zavore vredne pomene, kot pa da je za tabo 10 let star Mondeo brez ABSa...
Če bi imel SUV ali tovornjak, bi mi blo seveda vseeno, in bi peljal skoznje
Kako pa to veš? Sicer hvala bogu da ni, ampak ne obsojat vozila ampak bedaste voznike.. Tebi nič ne koristi če ma nekdo Fiesto pa te zahakla s pohojenim gasom! (ti je takša vožnja všeč, če ima Aygota)?
Ni kriv ogromen Audi, ampak voznik ki ga vozi. Sicer pa kaj te bk, spustiš gas pa se počasi umakneš ko lahko. Zarad mene lahko blenda kolko hoče... Meni je smešno, ko se ti za rit zalepi 10 let stara kanta pa blenda :) In verjemi mi, da je bolje da imaš za sabo novo A6ko, ki ima zavore vredne pomene, kot pa da je za tabo 10 let star Mondeo brez ABSa...
//
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Backup22 ()
jype ::
Phoebus> Jype: nisi dojel bistva. Ko boš v bolnici z XYZ polomljenimi kostmi (bog ne daj), boš mogoče šteknil kaj govorimo nekateri.
Ne. _Ti_ nisi dojel bistva. Tudi, če boš vozil tank se bodo našli idioti, ki bodo vozili _večji_ tank. Boš potem kupil še večjega? Si sploh kdaj pomislil, koliko si z višjim vozilom nevarnejši praktično vsem udeležencem, vključno s pešci in kolesarji? Se mi je zdelo, da ne.
Če mislite zgolj na lastno varnost mi sploh ni jasno, kaj počnete na cesti. Za vas je primerno atomsko zaklonišče, ne pa avto.
jype> Če bi imel SUV ali tovornjak, bi mi blo seveda vseeno, in bi peljal skoznje
Backup22> Kako pa to veš?
Ker sem tudi sam idiot, samo ne morem si privoščiti ogromnega vozila in si zato ne upam zaletavati po avtocesti!
Ne. _Ti_ nisi dojel bistva. Tudi, če boš vozil tank se bodo našli idioti, ki bodo vozili _večji_ tank. Boš potem kupil še večjega? Si sploh kdaj pomislil, koliko si z višjim vozilom nevarnejši praktično vsem udeležencem, vključno s pešci in kolesarji? Se mi je zdelo, da ne.
Če mislite zgolj na lastno varnost mi sploh ni jasno, kaj počnete na cesti. Za vas je primerno atomsko zaklonišče, ne pa avto.
jype> Če bi imel SUV ali tovornjak, bi mi blo seveda vseeno, in bi peljal skoznje
Backup22> Kako pa to veš?
Ker sem tudi sam idiot, samo ne morem si privoščiti ogromnega vozila in si zato ne upam zaletavati po avtocesti!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Backup22 ::
Ja, ker če imaš malo večji avto, npr. A6ko, pa se je varno zaletavat na obvoznici? Sej pravim, krivi so vozniki in ne limuzine...
No, pa še en primer. Kolega stanuje na Kozjaku (beri: breg u 3pm), in njegov foter ima 10+ let starega Jeepa in vozi super in varno, on the other hand pa ima kolega 5 ali 6 let starega Cliota in vozi kot idiot. Kdo je po tvoje bolj nevaren?
No, pa še en primer. Kolega stanuje na Kozjaku (beri: breg u 3pm), in njegov foter ima 10+ let starega Jeepa in vozi super in varno, on the other hand pa ima kolega 5 ali 6 let starega Cliota in vozi kot idiot. Kdo je po tvoje bolj nevaren?
//
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Backup22 ()
Azrael ::
In sedaj kdo bi bil kriv za s*anja, če bi počilo? Ford, BMW ali tisti, ki je vozil in naredil neumnost brez primere, ko je obračal na AC?
Takim bi bilo treba pobrati vozniške izpite in če se ga bi še kdaj zalotilo za volanom ali balanco, zapreti v keho in vržti ključ stran, brez pardona, če seveda tako neumnost preživijo.
Ni problem mikro avoček, SUV ali Road Train, vsak ima svoje mesto in namen, problem je ker je folk vedno bolj neodgovoren in si nekako zamišlja, da njemu se pa že nič ne more zgoditi, ali ker ga varuje bog ali pa razne kratice s katerimi je opremljen njegov avto.
p.s. Ali so na razcepu Malence kakšna obnovitvena dela?
Takim bi bilo treba pobrati vozniške izpite in če se ga bi še kdaj zalotilo za volanom ali balanco, zapreti v keho in vržti ključ stran, brez pardona, če seveda tako neumnost preživijo.
Ni problem mikro avoček, SUV ali Road Train, vsak ima svoje mesto in namen, problem je ker je folk vedno bolj neodgovoren in si nekako zamišlja, da njemu se pa že nič ne more zgoditi, ali ker ga varuje bog ali pa razne kratice s katerimi je opremljen njegov avto.
p.s. Ali so na razcepu Malence kakšna obnovitvena dela?
Nekoč je bil Slo-tech.
edge540 ::
>>2 metra za mano vozi ogromen audi in blenda
jype, ne se sekirat zaradi takih. Ko se tak spravi na mene se lepo postavim vzporedno z drugim avtom in nazaj kažem sredinski prst. Neznansko namreč uživam, ko živčka, ker me ne more preskočit.
jype, ne se sekirat zaradi takih. Ko se tak spravi na mene se lepo postavim vzporedno z drugim avtom in nazaj kažem sredinski prst. Neznansko namreč uživam, ko živčka, ker me ne more preskočit.
drejc ::
Odlična je tudi situacija, ko se en tovornjak ki fura v klanec 90 odloči prehitevat drugega ki gre 80, proti Šentvidu pri stični. Loads of pun for everyone, ne sam za 200+ voznike!
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse
- Archimedes of Syracuse
edge540 ::
Da ne bo pomote, normalnim ljudem, ki se vozijo hitreje, se umaknem. Ja, prehitevanje šleperjev pa vsi obožujemo
gruntfürmich ::
zakaj bi bil kriv samo voznik, in ne avto? sam voznik brez avta ne bo mogel veliko škode narediti, če se bo s skitojem zaletel nekam. in tudi avto s 30 km ne bo hitro mogel razviti velike hitrosti.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
gruntfürmich ::
ampak rabi 20× več časa, da doseže isto gibalno količino
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
jype ::
Azrael> problem je ker je folk vedno bolj neodgovoren in si nekako zamišlja, da njemu se pa že nič ne more zgoditi, ali ker ga varuje bog ali pa razne kratice s katerimi je opremljen njegov avto.
Ja, tako je. Ker kupijo SUV, zato da bi bili varnejši in pri tem popolnoma spregledajo dejstvo, da je cesta z vsakim takim vozilom nevarnejša, ne glede na to kdo ga vozi.
Raptor001> jype, ne se sekirat zaradi takih. Ko se tak spravi na mene se lepo postavim vzporedno z drugim avtom in nazaj kažem sredinski prst. Neznansko namreč uživam, ko živčka, ker me ne more preskočit.
Ja, ampak jaz _nočem_, da se zaleti vame, če se pred menoj pojavi ovira. Ker je vožnja pri 100 kilometrih na uro z nekaj metrov varnostne razdalje približno enako kot opletanje z nabitim strelnim orožjem, bi jaz to smatral kot prekršek, vreden odvzema vozniškega dovoljenja. Še več, ima me, da bi na avto montiral varnostno napravo - zelo močan reflektor, ki voznika, ki vozi preblizu, za nekaj minut popolnoma oslepi.
Žal bi utegnil biti stranski učinek usoden za popolnoma nedolžne udeležence (isti problem kot pri ogromnih "varnih" avtomobilih, pravzaprav) v prometu, zato trenutno še oklevam pri izvedbi.
Ja, tako je. Ker kupijo SUV, zato da bi bili varnejši in pri tem popolnoma spregledajo dejstvo, da je cesta z vsakim takim vozilom nevarnejša, ne glede na to kdo ga vozi.
Raptor001> jype, ne se sekirat zaradi takih. Ko se tak spravi na mene se lepo postavim vzporedno z drugim avtom in nazaj kažem sredinski prst. Neznansko namreč uživam, ko živčka, ker me ne more preskočit.
Ja, ampak jaz _nočem_, da se zaleti vame, če se pred menoj pojavi ovira. Ker je vožnja pri 100 kilometrih na uro z nekaj metrov varnostne razdalje približno enako kot opletanje z nabitim strelnim orožjem, bi jaz to smatral kot prekršek, vreden odvzema vozniškega dovoljenja. Še več, ima me, da bi na avto montiral varnostno napravo - zelo močan reflektor, ki voznika, ki vozi preblizu, za nekaj minut popolnoma oslepi.
Žal bi utegnil biti stranski učinek usoden za popolnoma nedolžne udeležence (isti problem kot pri ogromnih "varnih" avtomobilih, pravzaprav) v prometu, zato trenutno še oklevam pri izvedbi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Backup22 ::
gruntfurmich kdo povzoči nesrečo? Avto ali voznik? V 99% voznik, sam veš da je tako. Če ima večji/težji avto pa je še toliko huje, kot sem že napisal. Ampak ne krivit avta, ampak voznika. Sicer si pa pri veliki hitrosi v riti ne glede na to ali imaš Vectro ali Twinga... Preberi še 1× moj zgornji post. Kdo je bolj nevaren? Bedak v Cliu ali normalen voznik v starem Jeepu? Kdo te po prej nabil?
//
Backup22 ::
jype ja valda! Reflektor! Zakaj nebi kar olja polil za avtom? Kje pa piše, da višje število SUVjev v Sloveniji povzroča nesreče/da zaradi tega raastejo smrtni izidi?
//
jype ::
Backup22> Sicer si pa pri veliki hitrosi v riti ne glede na to ali imaš Vectro ali Twinga
Ali pa če voziš Q7. Trk ob togo oviro pri 100 km/h je usoden pri vseh treh.
Backup22> Preberi še 1× moj zgornji post. Kdo je bolj nevaren? Bedak v Cliu ali normalen voznik v starem Jeepu? Kdo te po prej nabil?
Precej nevarno je predvidevati, da so vozniki velikih in močnih vozil bolj profesionalni. Še največ voznikov sodobnih SUVov je žensk - te ga vozijo zaradi varnosti. Sam sicer ne dvomim, da so vozne sposobnosti žensk v povprečju boljše od voznih sposobnosti moških, a po drugi strani vem, da je nezanemarljiv teh žensk hudo histeričnih - večkrat sem že doživel, da so mi ženske v ogromnih avtomobilih hupale, ko sem se po vseh predpisih vozil po kolesarski stezi, prečkal vozišče pri zeleni luči in jim s tem zaprl pot, ko sem imel brez kančka dvoma popolno prednost.
Tako imaš več možnosti za preživetje, če te nasadi idiot v Cliotu, kot če te nasadi idiot v Q7.
Ali pa če voziš Q7. Trk ob togo oviro pri 100 km/h je usoden pri vseh treh.
Backup22> Preberi še 1× moj zgornji post. Kdo je bolj nevaren? Bedak v Cliu ali normalen voznik v starem Jeepu? Kdo te po prej nabil?
Precej nevarno je predvidevati, da so vozniki velikih in močnih vozil bolj profesionalni. Še največ voznikov sodobnih SUVov je žensk - te ga vozijo zaradi varnosti. Sam sicer ne dvomim, da so vozne sposobnosti žensk v povprečju boljše od voznih sposobnosti moških, a po drugi strani vem, da je nezanemarljiv teh žensk hudo histeričnih - večkrat sem že doživel, da so mi ženske v ogromnih avtomobilih hupale, ko sem se po vseh predpisih vozil po kolesarski stezi, prečkal vozišče pri zeleni luči in jim s tem zaprl pot, ko sem imel brez kančka dvoma popolno prednost.
Tako imaš več možnosti za preživetje, če te nasadi idiot v Cliotu, kot če te nasadi idiot v Q7.
jype ::
Backup22> jype ja valda! Reflektor! Zakaj nebi kar olja polil za avtom?
Dobra ideja, veliko enostavnejša za izvedbo!
Backup22> Kje pa piše, da višje število SUVjev v Sloveniji povzroča nesreče/da zaradi tega raastejo smrtni izidi?
V osnovnošolskem učbeniku za fiziko.
Dobra ideja, veliko enostavnejša za izvedbo!
Backup22> Kje pa piše, da višje število SUVjev v Sloveniji povzroča nesreče/da zaradi tega raastejo smrtni izidi?
V osnovnošolskem učbeniku za fiziko.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 29978 (27009) | knesz |
» | Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 22239 (16927) | lexios |
» | Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10799 (8493) | BluPhenix |
» | NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15848 (13914) | Fizikalko |