Forum » Znanost in tehnologija » Majhni avti so IN
Majhni avti so IN
snow ::
Kaj bi lahko pustili razne direktorje in njihove super duper avte na miru.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
kixs ::
samo se tale off-t.
davidb:
Dejstvo je, da so to kar si zdaj napisal vse res! Ampak vseeno so to samo izgovori, tolazenje samega sebe in zakrivanje lastne nesposobnosti.
Dejstvo je, ce je to tako na izzi, zakaj potem ti in ostali sposoben folk ne naredite tega.
Ce rabis veze, pa si jih dobi. Vendar se moras zavedat, da za nekaj vec, pa ni vazno kaj to je, se rabis potrudit. Nekdo, ki je uspel, pa ceprav je lopov, se je za to moral potrudit. Da ti jambras in seveda ne samo ti, pa ni potreben noben trud. Vsak lahko joka, pa zaradi tega ne bo, ne meni, ne tebi nic bolje. Se najmanj pa se bo to poznalo tistemu, ki je uspesen. On cas drugace porablja - za bolj konkretne zadeve.
Za nekaj naredit, pa rabis JAJCA... seveda tudi ideje, vendar brez jajc imas lahko full dobre ideje ali pa veze, pa vseeno ne bo nic.
Samo tolk.
davidb:
Dejstvo je, da so to kar si zdaj napisal vse res! Ampak vseeno so to samo izgovori, tolazenje samega sebe in zakrivanje lastne nesposobnosti.
Dejstvo je, ce je to tako na izzi, zakaj potem ti in ostali sposoben folk ne naredite tega.
Ce rabis veze, pa si jih dobi. Vendar se moras zavedat, da za nekaj vec, pa ni vazno kaj to je, se rabis potrudit. Nekdo, ki je uspel, pa ceprav je lopov, se je za to moral potrudit. Da ti jambras in seveda ne samo ti, pa ni potreben noben trud. Vsak lahko joka, pa zaradi tega ne bo, ne meni, ne tebi nic bolje. Se najmanj pa se bo to poznalo tistemu, ki je uspesen. On cas drugace porablja - za bolj konkretne zadeve.
Za nekaj naredit, pa rabis JAJCA... seveda tudi ideje, vendar brez jajc imas lahko full dobre ideje ali pa veze, pa vseeno ne bo nic.
Samo tolk.
jype ::
kixs97> Dejstvo je, ce je to tako na izzi, zakaj potem ti in ostali sposoben folk ne naredite tega.
Ne ga lomt, no. Jaz se raje vozim s skirojem, kot da bi z nategovanjem folka prišel do velikega službenega avtomobila. Being an asshole just ain't my thing.
kixs97> Za nekaj naredit, pa rabis JAJCA... seveda tudi ideje, vendar brez jajc imas lahko full dobre ideje ali pa veze, pa vseeno ne bo nic.
Realnost je pač taka, da najbolj uspešni pri nakupu česarkoli praviloma gledajo na price/performance, ne pa na boner-inspiring factor, kot se temu strokovno reče.
Kolikor vem se šef blazno uspešne IKEA-e vozi okol s starim volvotom, Bill Gates ima dva majhna Porscheja, ki sta sicer draga, ne pa tudi nevarnost na cesti.
Če ju bo kdo vprašal, zakaj sta se tako odločila, sem prepričan, da bo prvi razlog zanesljivost.
Ne ga lomt, no. Jaz se raje vozim s skirojem, kot da bi z nategovanjem folka prišel do velikega službenega avtomobila. Being an asshole just ain't my thing.
kixs97> Za nekaj naredit, pa rabis JAJCA... seveda tudi ideje, vendar brez jajc imas lahko full dobre ideje ali pa veze, pa vseeno ne bo nic.
Realnost je pač taka, da najbolj uspešni pri nakupu česarkoli praviloma gledajo na price/performance, ne pa na boner-inspiring factor, kot se temu strokovno reče.
Kolikor vem se šef blazno uspešne IKEA-e vozi okol s starim volvotom, Bill Gates ima dva majhna Porscheja, ki sta sicer draga, ne pa tudi nevarnost na cesti.
Če ju bo kdo vprašal, zakaj sta se tako odločila, sem prepričan, da bo prvi razlog zanesljivost.
LjubimPeezde ::
jype: Porsche z nazivnimi 280 in več km/h najvišje hitrosti in odličnim pospeševanjem ni na cesti nič manj nevaren kot nek BMW X5 (predpostavimo lahko da je verjetno povprečna hitrost voznikov tega profila (Porsche) zagotovo višja kot pri povprečnem vozniku SUVa) Vse je le vglavah in sposobnostih voznikov. Če se pa nekdo zabije vate boš pa jasno malikoval raziskovalce da so prišli do tega da so začeli razvijati SUVe.
Dal si dva primera s katerim spet nekaj posplošuješ. Saj ni skrivnost da se večina direktorjev vozi vsaj v volvu S80 če ne že s kakšno BMW 7ico.
lol
ps: Bill Gates je že od nekdaj zaljubljen v Porscheje
Čimprej zberi svoje somišljenike, pojdite na volitve in uzakonite to da se prepove avtomobile do 1500kg Aja pa ne pozabite postavit še omejitev hitrosti na 130km/h, ker avto ki pelje 250 ni nič manj nevaren od SUVa ki se pelje 130 C'mon
Sicer se je pa brezveze bost z nekim znanstvenikom ki ima v temi 3/4 postov
Sicer ne vem od kje tebi ideja da je SUV nevarnost na cesti. Konec koncev je avto precej bolj opazen tudi za druge udeležence v prometu.
Kaj naredi večjo štalo jype: da se ti Porše zabije z 130km/h v Cliota ali SUV z recmo 70km/h?? ko že nekaj predpostavljamo
Dal si dva primera s katerim spet nekaj posplošuješ. Saj ni skrivnost da se večina direktorjev vozi vsaj v volvu S80 če ne že s kakšno BMW 7ico.
Če ju bo kdo vprašal, zakaj sta se tako odločila, sem prepričan, da bo prvi razlog zanesljivost.
lol
ps: Bill Gates je že od nekdaj zaljubljen v Porscheje
Čimprej zberi svoje somišljenike, pojdite na volitve in uzakonite to da se prepove avtomobile do 1500kg Aja pa ne pozabite postavit še omejitev hitrosti na 130km/h, ker avto ki pelje 250 ni nič manj nevaren od SUVa ki se pelje 130 C'mon
Sicer se je pa brezveze bost z nekim znanstvenikom ki ima v temi 3/4 postov
Sicer ne vem od kje tebi ideja da je SUV nevarnost na cesti. Konec koncev je avto precej bolj opazen tudi za druge udeležence v prometu.
Kaj naredi večjo štalo jype: da se ti Porše zabije z 130km/h v Cliota ali SUV z recmo 70km/h?? ko že nekaj predpostavljamo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
Backup22 ::
Itaq, da je hitrost tista! Fiziki, a ni enegrija (kinetična) m * v^2? Mali, lahki športni avti, s katerimi se folk vozi 3× hitreje kot gospodje/gospe v X5kah, so vsaj meni veliko bolj nevarni, pa so še vedno okrog 1000kg...
//
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Backup22 ()
LjubimPeezde ::
nekateri so bolj papeški od papeža.
SUVi jih tako presneto motijo, razne športne avtomobile z končno okrog 250 jih pa ne motijo.
Skratka, lastniki SUVov celo izboljšujejo preglednost v prometu, konec koncev so precej bolj opazni od kakšenga Aygota
SUVi jih tako presneto motijo, razne športne avtomobile z končno okrog 250 jih pa ne motijo.
Skratka, lastniki SUVov celo izboljšujejo preglednost v prometu, konec koncev so precej bolj opazni od kakšenga Aygota
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
kixs ::
Realnost je pač taka, da najbolj uspešni pri nakupu česarkoli praviloma gledajo na price/performance, ne pa na boner-inspiring factor, kot se temu strokovno reče.
Preberi se enkrat kaj sem napisal. Saj se ni nanasalo na noben nakup ali kaj podobnega! Bilo je pac cisto off-topic.
Price/performance pa gleda normalen folk, ki ima denar se za kaj drugega kot za preseravanje.
Ce ze mesas zraven bogatase, pa je pomembna razlika med enim, ki je po dusi skrt in mu je fetis ne vem koliko cekinov na banki ali v podjetju ali kje drugje in enim, ki dela za to, da potem uziva sadove svojega "trdega" dela. Ljudje smo si pac razlicni.
In ker smo si razlicni, bodo eni uspesni eni pa ne. Sicer pa uspesnost ni samo avto v garazi
LjubimPeezde ::
No, še to: nekaterim je očitno težko razumeti da jim avtomobil predstavlja še nekaj več. Pravo ljubezen, ki jo morda pri ženi ne najdejo. Tako kot nekateri kupujejo prenosnike za 3000EUR in jih v bistvu take ne potrebujejo tako drugi kupujejo razne sedmice. Ker znajo in zmorejo (če se ne motim je bil to slavni verz tistga Česnja na avtomagazinu). Vsi na vsako stvar ne gledamo s stališča price/performance.
iluzoren primer: greš na prostitutko. ena se ti ponuja za 30EUR in je grda kot sam satan, druga pa se ti ponuja za 70EUR a je taka da bi jo z veseljem predstavil svoji mami. Nekateri bodo gledali na končni izid (price/performance) ki bo v obeh primerih enak (i********* j****). Le da boš v drugem primeru v času uporabe precej bolj zadovoljen
Nekateri zmečejo denar za eno, drugi za drugo.
iluzoren primer: greš na prostitutko. ena se ti ponuja za 30EUR in je grda kot sam satan, druga pa se ti ponuja za 70EUR a je taka da bi jo z veseljem predstavil svoji mami. Nekateri bodo gledali na končni izid (price/performance) ki bo v obeh primerih enak (i********* j****). Le da boš v drugem primeru v času uporabe precej bolj zadovoljen
Nekateri zmečejo denar za eno, drugi za drugo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
davidb ::
samo se tale off-t.
>davidb:
Dejstvo je, da so to kar si zdaj napisal vse res! Ampak vseeno so to samo izgovori, tolazenje samega sebe in zakrivanje lastne nesposobnosti.
Dejstvo je, ce je to tako na izzi, zakaj potem ti in ostali sposoben folk ne naredite tega.
Ce rabis veze, pa si jih dobi. Vendar se moras zavedat, da za nekaj vec, pa ni vazno kaj to je, se rabis potrudit. Nekdo, ki je uspel, pa ceprav je lopov, se je za to moral potrudit. Da ti jambras in seveda ne samo ti, pa ni potreben noben trud. Vsak lahko joka, pa zaradi tega ne bo, ne meni, ne tebi nic bolje. Se najmanj pa se bo to poznalo tistemu, ki je uspesen. On cas drugace porablja - za bolj konkretne zadeve.
Za nekaj naredit, pa rabis JAJCA... seveda tudi ideje, vendar brez jajc imas lahko full dobre ideje ali pa veze, pa vseeno ne bo nic.
Samo tolk.
Kixs79:
Kdo je reku da sem nesposoben? Kdo je reku da sem jim fouš? Jaz sem nekaj naredil in sem tam kjer sem. Ampak vem, da se da to tudi drugače, dosti bolj na izi. Ampak sem se v življenju odloču, da tega ne bom delal.
Jaz ne jamram. Meni je v življenju OK. Imam lepo ženo, 2 zdrava otroka, stanovanje, avte, oba z ženo sva redno zaposlena in tudi moja plača ni ravno mizerna. Ampak tukaj je bilo vse pošteno. Na jetra mi gre tisti, ki krade meni. Ker če nekdo recimo v podjetju kjer sem zaposlen tako ali drugače nezakonito dobiva dohodek je to na račun mene in mojih sodelavcev.
Glede avtov pa še enkrat.
Ubiješ se in ubiješ lahko v katrci ali mega SUVu.
>davidb:
Dejstvo je, da so to kar si zdaj napisal vse res! Ampak vseeno so to samo izgovori, tolazenje samega sebe in zakrivanje lastne nesposobnosti.
Dejstvo je, ce je to tako na izzi, zakaj potem ti in ostali sposoben folk ne naredite tega.
Ce rabis veze, pa si jih dobi. Vendar se moras zavedat, da za nekaj vec, pa ni vazno kaj to je, se rabis potrudit. Nekdo, ki je uspel, pa ceprav je lopov, se je za to moral potrudit. Da ti jambras in seveda ne samo ti, pa ni potreben noben trud. Vsak lahko joka, pa zaradi tega ne bo, ne meni, ne tebi nic bolje. Se najmanj pa se bo to poznalo tistemu, ki je uspesen. On cas drugace porablja - za bolj konkretne zadeve.
Za nekaj naredit, pa rabis JAJCA... seveda tudi ideje, vendar brez jajc imas lahko full dobre ideje ali pa veze, pa vseeno ne bo nic.
Samo tolk.
Kixs79:
Kdo je reku da sem nesposoben? Kdo je reku da sem jim fouš? Jaz sem nekaj naredil in sem tam kjer sem. Ampak vem, da se da to tudi drugače, dosti bolj na izi. Ampak sem se v življenju odloču, da tega ne bom delal.
Jaz ne jamram. Meni je v življenju OK. Imam lepo ženo, 2 zdrava otroka, stanovanje, avte, oba z ženo sva redno zaposlena in tudi moja plača ni ravno mizerna. Ampak tukaj je bilo vse pošteno. Na jetra mi gre tisti, ki krade meni. Ker če nekdo recimo v podjetju kjer sem zaposlen tako ali drugače nezakonito dobiva dohodek je to na račun mene in mojih sodelavcev.
Glede avtov pa še enkrat.
Ubiješ se in ubiješ lahko v katrci ali mega SUVu.
jype ::
LP> Tako kot nekateri kupujejo prenosnike za 3000EUR in jih v bistvu take ne potrebujejo tako drugi kupujejo razne sedmice.
Jaz tak laptop potrebujem za delo in se mi zdi smiselno vanj vložiti 3k ojro. Prima se obnese, ROI je pa približno 50k ojro na leto.
Pri avtu je ROI bistveno manjši, zato smo se tudi odločili za cenejšega.
kixs97> Price/performance pa gleda normalen folk, ki ima denar se za kaj drugega kot za preseravanje.
Res? Ne verjamem ti. Kolikor je meni znano Bill Gates z denarjem nič ne razmetava - zelo natančno ga porablja. Seveda obstajajo bogataši, ki se preseravajo, ampak večina pač ni takih (sicer bi trickle-down effect dejansko obstajal, ker bi bogataši občuten del svojega denarja hitro zapravili).
Če si je kupil majhen športni kupe to še ne pomeni, da z njim divja - pravzaprav je precej bolj verjetno, da z njim divja tisti, ki si ga komaj lahko privošči, ali pa tisti, ki mu zanj ni bilo treba delati.
Jaz tak laptop potrebujem za delo in se mi zdi smiselno vanj vložiti 3k ojro. Prima se obnese, ROI je pa približno 50k ojro na leto.
Pri avtu je ROI bistveno manjši, zato smo se tudi odločili za cenejšega.
kixs97> Price/performance pa gleda normalen folk, ki ima denar se za kaj drugega kot za preseravanje.
Res? Ne verjamem ti. Kolikor je meni znano Bill Gates z denarjem nič ne razmetava - zelo natančno ga porablja. Seveda obstajajo bogataši, ki se preseravajo, ampak večina pač ni takih (sicer bi trickle-down effect dejansko obstajal, ker bi bogataši občuten del svojega denarja hitro zapravili).
Če si je kupil majhen športni kupe to še ne pomeni, da z njim divja - pravzaprav je precej bolj verjetno, da z njim divja tisti, ki si ga komaj lahko privošči, ali pa tisti, ki mu zanj ni bilo treba delati.
LjubimPeezde ::
jype: tvoje domneve so iz trte zvite.
Kakor veš ima hitrost na energijo precej velik vpliv
To ti je zagovor? Poglej, tudi lastniki SUVov večinoma vozijo kultivirano, kakor tudi večina voznikov teh "majhnih" športnih kupejev. Ne vem zakaj takšno zgražanje nad SUVi ko pa so tejle športni kupeji v rokah neizkušenih voznikov vsaj toliko če ne bolj nevarni od SUVov. Bravo. se bom navezal na tvoj post. Če si nekdo kupi SUVa še ne pomeni da z njim divja. Preveč posplošuješ.
Raje priznaj da ti je zmanjkalo nekih trhlih argumentov proti SUVom. V rokah voznika je lahko Clio RS precej bolj nevaren od povprečnega SUVa. Ne vem, ampak jaz zelo redko, če sploh vidim da bi nekdo s SUVom drvel čez ovinke kar se rado zgodi z raznimi vozniki GTijev in podobnih avtomobilov. Sploh pa je večina voznikov in voznic SUVov malce starejših in kot take jim hitrost v večini ne predstavlja neke "motivacije". Če pa kakšen lastnik SUVa arogantno zapelje na pločnik pa še ne pomeni da tudi vozi do daske čez ovinke.
Lej, razumi že. Avto nekateri predstavlja užitek in ne le prevozno sredstvo. Vidim da si ljubitelj psov. Jaz sem ljubitelj avtomobilov. Če je denar, ne vidim razloga da si ne bi smel privoščiti avto svojih sanj (pa naj bo to BMW x5 ali pa porše carrera).
Kakor veš ima hitrost na energijo precej velik vpliv
Če si je kupil majhen športni kupe to še ne pomeni, da z njim divja - pravzaprav je precej bolj verjetno, da z njim divja tisti, ki si ga komaj lahko privošči, ali pa tisti, ki mu zanj ni bilo treba delati.
To ti je zagovor? Poglej, tudi lastniki SUVov večinoma vozijo kultivirano, kakor tudi večina voznikov teh "majhnih" športnih kupejev. Ne vem zakaj takšno zgražanje nad SUVi ko pa so tejle športni kupeji v rokah neizkušenih voznikov vsaj toliko če ne bolj nevarni od SUVov. Bravo. se bom navezal na tvoj post. Če si nekdo kupi SUVa še ne pomeni da z njim divja. Preveč posplošuješ.
Raje priznaj da ti je zmanjkalo nekih trhlih argumentov proti SUVom. V rokah voznika je lahko Clio RS precej bolj nevaren od povprečnega SUVa. Ne vem, ampak jaz zelo redko, če sploh vidim da bi nekdo s SUVom drvel čez ovinke kar se rado zgodi z raznimi vozniki GTijev in podobnih avtomobilov. Sploh pa je večina voznikov in voznic SUVov malce starejših in kot take jim hitrost v večini ne predstavlja neke "motivacije". Če pa kakšen lastnik SUVa arogantno zapelje na pločnik pa še ne pomeni da tudi vozi do daske čez ovinke.
Lej, razumi že. Avto nekateri predstavlja užitek in ne le prevozno sredstvo. Vidim da si ljubitelj psov. Jaz sem ljubitelj avtomobilov. Če je denar, ne vidim razloga da si ne bi smel privoščiti avto svojih sanj (pa naj bo to BMW x5 ali pa porše carrera).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
lufthammer ::
>Bill Gates ima dva majhna Porscheja
"Now, after waiting some 10 years, Gates can finally enjoy his other favorite Porsche: a rare (1 of 230) 1988 Porsche 959 Coupe."
Zadnji, ki je bil naprodaj nekje v Arabiji je imel ceno 1800000 $.
Če bi se Popovič pri 240 raztreščil s kakšnim BMW-jem, danes verjetno nebi bil župan - je pa res, da kakšnega pretiranega prostora ni v kabini.
"Now, after waiting some 10 years, Gates can finally enjoy his other favorite Porsche: a rare (1 of 230) 1988 Porsche 959 Coupe."
Zadnji, ki je bil naprodaj nekje v Arabiji je imel ceno 1800000 $.
Če bi se Popovič pri 240 raztreščil s kakšnim BMW-jem, danes verjetno nebi bil župan - je pa res, da kakšnega pretiranega prostora ni v kabini.
LjubimPeezde ::
Res? Ne verjamem ti. Kolikor je meni znano Bill Gates z denarjem nič ne razmetava
hja ne vem.
zgleda da to nima veze z razmetavanjem denarja
Bill Gates "House"
Sicer nima veze kaj te moti če slučajno razmetava z denarjem...
Ne mislim se več vmešavat v ta brezplodno kregarijo.
Ampak to pa zagotovo drži: raje vidim da si dobro situirani kupujejo razne BMW X5 in Audi Q7ice kot pa mularija razne Clio RSke in golfe GTI. Čeprav gre v drugem primeru za lahek in majhen hiter avtoček Do sedaj še nisem videl enega SUVa ki bi drvel čez ovinke tako da mu odnaša avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
lufthammer ::
>Sploh pa je večina voznikov in voznic SUVov malce starejših...
Saj je lepo, da zagovarjaš SUVaše čeprav, roko na srce, vožnja s tako kravo po mestu je hudo naporna, če si kultiviran voznik. Jih pa kupujejo večina dejansko zaradi varnosti. D. Jovanovič ga je kupil Mileni Zupančič, ker "se med temi norci vsak dan vozi iz BBele v Ljubljano".
S SUVom v mesto v najeto garažo, tam se presedeš v novega Fiata 500 in veselo po opravkih in na trg.
Saj je lepo, da zagovarjaš SUVaše čeprav, roko na srce, vožnja s tako kravo po mestu je hudo naporna, če si kultiviran voznik. Jih pa kupujejo večina dejansko zaradi varnosti. D. Jovanovič ga je kupil Mileni Zupančič, ker "se med temi norci vsak dan vozi iz BBele v Ljubljano".
S SUVom v mesto v najeto garažo, tam se presedeš v novega Fiata 500 in veselo po opravkih in na trg.
LjubimPeezde ::
lej lufthamer: tukaj hočejo razni jype in drugi avtomoto wannabiji neki dokazati da so SUVi nevarni na cesti. Mislim v kakšen smislu? Iz tega smisla jih zagovarjam ker to enostavno ne drži. Če si pošten lahko priznaš da so precej bolj nevarni razni mladci ki skoraj brez izjeme drvijo z raznimi 150konjskimi Clioti...
krneki0001 ::
Sam sem imel 100.000 evrov in sem se odločal med dobrim avtom in slabim vikendom in med slabim avtom in dobrim vikendom. Obveljalo je slednje in sedaj imam staro kišto in vikend 100m od obale na morju. Vmes sem našparal že za to, da bi si lahko privoščil še en dober avto, pa sem raje vložil v en velik gozd na dolenjskem. Naslednja investicija je en zelo velik sadovnjak.
Ampak najbolj zanimivo je to, da sem kupoval star avto, ki bo delal eno leto in potem naj bi si kupil novejšega. Ker pa ta avto še vedno odličen po kar nekaj letih, servisi so zelo poceni in ker še nikoli ni zatajil, sem ga obdržal in ga ne bom menjal, dokler ne razpade. Raje denar porabim za kaj drugega, kot za pleh.
Ampak najbolj zanimivo je to, da sem kupoval star avto, ki bo delal eno leto in potem naj bi si kupil novejšega. Ker pa ta avto še vedno odličen po kar nekaj letih, servisi so zelo poceni in ker še nikoli ni zatajil, sem ga obdržal in ga ne bom menjal, dokler ne razpade. Raje denar porabim za kaj drugega, kot za pleh.
LjubimPeezde ::
offtopic: še glede okoljske ureditve.
Podatki za Porsche 911 Carrera S aka majhen športen avtoček (ker se je jype usajal tudi na okolje)
Emisije CO2 g/km 277
in še za grdega SUVa (BMW X5) - najbolj prodajan 3.0d ->231 oz. 299 za najmočnejši 350 konjski model
Oh ta zlobni Gates ker vozi tak umazan avto
i'm out
Podatki za Porsche 911 Carrera S aka majhen športen avtoček (ker se je jype usajal tudi na okolje)
Emisije CO2 g/km 277
in še za grdega SUVa (BMW X5) - najbolj prodajan 3.0d ->231 oz. 299 za najmočnejši 350 konjski model
Oh ta zlobni Gates ker vozi tak umazan avto
i'm out
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: LjubimPeezde ()
KandazaR ::
@LjubimPeezde: pa tu primerjaš bencinski in dizelski motor (dizelski motorji proizvedejo manj CO2). Saj folk lahko ima SUV-je. Vendar sam opažam da je v zadnjem času rast suv-jev med neveščimi vozniki (oz voznicami). Kot drugo moti tudi zaparkiranost pločnikov z suv-ji, ker tam nebi mogli (zaradi visokega robnika) parkirati ostali avtomobili. Pa še bolj nevarni so za pešce (ncap).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
jype ::
LP> Podatki za Porsche 911 Carrera S aka majhen športen avtoček (ker se je jype usajal tudi na okolje)
LP> Emisije CO2 g/km 277
To je po drugi strani bistveno manj kot povprečen Trabant.
LP> dokazati da so SUVi nevarni na cesti.
Ni treba nič dokazovat - je že dokazano.
LP> Emisije CO2 g/km 277
To je po drugi strani bistveno manj kot povprečen Trabant.
LP> dokazati da so SUVi nevarni na cesti.
Ni treba nič dokazovat - je že dokazano.
El Barto ::
Glede na prebrano (čeprav nisem vsega bral) je ta tema samo reklama za Toyoto Aygo in podobno mikro kramo.
Moje mnenje o tej mikro koreti je, da so v Top Gearu našli edino uporabno stvar za tak rukzak - igrali so fuzbal ...
Če vas pa tako onesnaževanje muči, si pa naštimejte moped avte, le ne se pred mano nastavlat, ker v našem koncu imamo enega takega idijota, ki misli da če ima tako koreto pa lahko dela kar mu srce poželi. Problem je le če ga dohitiš, ker stvar ne gre nikamor - še mopedi so hitrejši.
Poraba bencina v sedanjih avtih je pa zelo zanimiva stvar, sploh pri raznih vzhodnjakih, ker tovarniški podatki navajajo oh in sploh nizke porabe. V realnosti se pa vsi vrtijo okoli 8 - 10 litrov.
Tko, da mene vse skupaj nič ne gane in se bom še naprej vozil za avtom, ki je težak 1.6 tone, v dolžino meri 4,72 metra ima V6 motor z 188 konji in popije povprečno 12 litrov bencina (izmerjeno glede na prevožene kilometre in količino natočenega goriva in NE po BC), da o udobju in raznih stvareh za razvajanje šoferja in potnikov ne govorim.
@nebivedu
Vsak človek ima svoje veselje - nekateri OFF in nekateri ON road. Če sem pravilno zasledil, poten voziš Ferozo. S tem avtom sem imel dve zanimiv izkušnji kot sopotnik sem s koleni treskal v armaturo, v drugi, sem se pa poskusil kot voznik, a dlje od poskusa namestitve za volan nisem prišel. Enostavno sem se zataknil pod volan, tako da je bilo obračanje volana praktično nemogoče, kaj šele operiranje s pedali.
Zaključek: majhna vozila niso zame.
Moje mnenje o tej mikro koreti je, da so v Top Gearu našli edino uporabno stvar za tak rukzak - igrali so fuzbal ...
Če vas pa tako onesnaževanje muči, si pa naštimejte moped avte, le ne se pred mano nastavlat, ker v našem koncu imamo enega takega idijota, ki misli da če ima tako koreto pa lahko dela kar mu srce poželi. Problem je le če ga dohitiš, ker stvar ne gre nikamor - še mopedi so hitrejši.
Poraba bencina v sedanjih avtih je pa zelo zanimiva stvar, sploh pri raznih vzhodnjakih, ker tovarniški podatki navajajo oh in sploh nizke porabe. V realnosti se pa vsi vrtijo okoli 8 - 10 litrov.
Tko, da mene vse skupaj nič ne gane in se bom še naprej vozil za avtom, ki je težak 1.6 tone, v dolžino meri 4,72 metra ima V6 motor z 188 konji in popije povprečno 12 litrov bencina (izmerjeno glede na prevožene kilometre in količino natočenega goriva in NE po BC), da o udobju in raznih stvareh za razvajanje šoferja in potnikov ne govorim.
@nebivedu
Vsak človek ima svoje veselje - nekateri OFF in nekateri ON road. Če sem pravilno zasledil, poten voziš Ferozo. S tem avtom sem imel dve zanimiv izkušnji kot sopotnik sem s koleni treskal v armaturo, v drugi, sem se pa poskusil kot voznik, a dlje od poskusa namestitve za volan nisem prišel. Enostavno sem se zataknil pod volan, tako da je bilo obračanje volana praktično nemogoče, kaj šele operiranje s pedali.
Zaključek: majhna vozila niso zame.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
gruntfürmich ::
lepo Barto, sa si se izpovedal in nam povedal svojo izkušnjo. cenimo to. NEXT!!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Azrael ::
Ob misli malo višje, ki gre nekako takole:
"Včasih smo lahko vse postorili s fičkoti, pejčki ali katrcami, kaj bodo folku limuzine, SUVi in cestne križarke?"
Ko je to v osnovi računalniški forum, kaj pa enakovredna misel preslikana na področje računalništva?
Včasih smo lahko vse postorili z C64, mavrico ali 286, kaj bodo folku X2, C2D in Quad-i?.
Toliko v dodaten razmislek.
Čas gre naprej in zahteve se večajo, tudi majhni avti kar konkretno rastejo, dandanes je fičko (Zastava 750), prav sumljivo majhen, Wartburg, ki je bil 30 let nazaj po merah skoraj cestna križarka, pa proti današnjim avtom izgleda precej majhno.
Za CO2 in Trabi nisem ravno ziher, zadeva kuri okoli 5l/100km, tista 2% olja v mešanici pa IMO ne prideneta kaj prida k deležu CO2, saj večino olja samo izpari, ne pa zgori. Ko sem že omenil Wartburg, ki je kar konkretno večji od Trabija in ima boljšo notranjo opremo in več prostora in 1/3 večjo kubaturo, je pri pametni vožniji kuril okoli 6l/100km, na dolge fure si ga spravil pod 5.5. Seveda pa si lahko Trabija in Wartburg spravil brez problema na 2x višjo porabo, tako kot tudi danes vsak avto. Ampak hočem reci že takrat majhen avto ni pomenil kakšnega hudega prihranka na gorivu, tako koz tudi danes ne.
En in drug avto sta bila, roko na srce precej primitivna, čeprav ko sem videl BMW 316, letnik 1986, sem se kar malo zgrozil, kako za časom je bil šele ta, sploh v direktni primerjavi s kao zastarelim avtom iz DDR.
"Včasih smo lahko vse postorili s fičkoti, pejčki ali katrcami, kaj bodo folku limuzine, SUVi in cestne križarke?"
Ko je to v osnovi računalniški forum, kaj pa enakovredna misel preslikana na področje računalništva?
Včasih smo lahko vse postorili z C64, mavrico ali 286, kaj bodo folku X2, C2D in Quad-i?.
Toliko v dodaten razmislek.
Čas gre naprej in zahteve se večajo, tudi majhni avti kar konkretno rastejo, dandanes je fičko (Zastava 750), prav sumljivo majhen, Wartburg, ki je bil 30 let nazaj po merah skoraj cestna križarka, pa proti današnjim avtom izgleda precej majhno.
Za CO2 in Trabi nisem ravno ziher, zadeva kuri okoli 5l/100km, tista 2% olja v mešanici pa IMO ne prideneta kaj prida k deležu CO2, saj večino olja samo izpari, ne pa zgori. Ko sem že omenil Wartburg, ki je kar konkretno večji od Trabija in ima boljšo notranjo opremo in več prostora in 1/3 večjo kubaturo, je pri pametni vožniji kuril okoli 6l/100km, na dolge fure si ga spravil pod 5.5. Seveda pa si lahko Trabija in Wartburg spravil brez problema na 2x višjo porabo, tako kot tudi danes vsak avto. Ampak hočem reci že takrat majhen avto ni pomenil kakšnega hudega prihranka na gorivu, tako koz tudi danes ne.
En in drug avto sta bila, roko na srce precej primitivna, čeprav ko sem videl BMW 316, letnik 1986, sem se kar malo zgrozil, kako za časom je bil šele ta, sploh v direktni primerjavi s kao zastarelim avtom iz DDR.
Nekoč je bil Slo-tech.
gruntfürmich ::
kako lahko primerjaš avto in računalnik, če pa ima avto že 100 let eno in edino funkcijo?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
lufthammer ::
>Ni treba nič dokazovat - je že dokazano.
No, če kaj slediš štali na naših cestah, kaj veliko SUVov ni ravno udeležencev v nesrečah.
So pa dokazljivo za potnike v avtomobilih nevarnejši malčki (pa ne primerjat novih v zaletavanju s 15 let starimi), za ostale udeležence pa praktično vsa prevozna sredstva z idiotom za volanom. Tu ti nobene NCAP zvezdice prav nič ne koristijo.
Tudi pri tvojih 100 na uro čelno v nekoga, ki na obvoznici vozi v napačno smer, se ne more preveč dobro končat. Polo je za šalo prevrnil tovornjaka, npr.
No, če kaj slediš štali na naših cestah, kaj veliko SUVov ni ravno udeležencev v nesrečah.
So pa dokazljivo za potnike v avtomobilih nevarnejši malčki (pa ne primerjat novih v zaletavanju s 15 let starimi), za ostale udeležence pa praktično vsa prevozna sredstva z idiotom za volanom. Tu ti nobene NCAP zvezdice prav nič ne koristijo.
Tudi pri tvojih 100 na uro čelno v nekoga, ki na obvoznici vozi v napačno smer, se ne more preveč dobro končat. Polo je za šalo prevrnil tovornjaka, npr.
jype ::
Ma, karkoli nakladate še vedno velja, da je vsako težje vozilo nevarnejše od lažjih vozil, če ti ne sediš not.
Če bi jaz bil tak idiot, kot so lastniki večine SUVov, bi pač iz avstralije uvozil tisto pošast, ki za seboj vleče 5 prikolic in se z njo vozil po mestu, ker je varna. Pa ker nisem idiot, se raje odločim za bicikl.
Če bi jaz bil tak idiot, kot so lastniki večine SUVov, bi pač iz avstralije uvozil tisto pošast, ki za seboj vleče 5 prikolic in se z njo vozil po mestu, ker je varna. Pa ker nisem idiot, se raje odločim za bicikl.
WarpedGone ::
Človek je idiot, ker gra primarno skrbi njegova lastna varnost? Sevede..
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Torej praviš, da je pametno, da si omislim veliko tovorno vozilo za mestno vožnjo?
Se mi je zdelo, da nisi čisto pri pravi.
Se mi je zdelo, da nisi čisto pri pravi.
Buggy ::
Torej praviš, da je pametno, da si omislim veliko tovorno vozilo za mestno vožnjo?
Ja! "trola" bo v mestu najbolje poskrbela za tvojo varnost
Pa se malo off topic (saj je itak vecina postov)
...saj javni prevoz je pa ja "mestni luksuz" s katerim marsikdo argumentira svojo odlocitev zakaj raje za mastne dinarje kupi 80 kvadratno stanovanje v zanikrnem bloku namesto hise v primesju. Ko je pa treba koristiti te opevane storitve se pa hitro v garazo pripelje se sekundarni avto za zeno, saj ona pa ja ne bo zgubljala casa na troli...narobe svet
Se oproscam, samo me je spet pogrelo ko sem se spomnil na to...
jype ::
Meni se tudi zdi bedasto.
Verjamem, da se komu dvigne ob tem da ima (kar se mene tiče odločno pre)velik avto, ampak ko ga ima mora s tem pač sprejeti, da si jaz mislim, da je teslo. Vseeno mi je tudi, če ga to moti ali ne, me pa veseli, ko se kdo odloči, da ne bo pretiraval, čeprav je bogat. Več ko je takih, prijaznejše je moje mesto.
Pa če povzamem, kako zagovorniki prevelikih vozil zavračajo kritike...
Marsikdo reče, da sem idiot, ker imam psa, ampak vsi vemo, da to iz njega govori sama zavist. Pač ne more biti vsak tako kul, kot sem jaz.
Če je to res, je pa druga zgodba.
Verjamem, da se komu dvigne ob tem da ima (kar se mene tiče odločno pre)velik avto, ampak ko ga ima mora s tem pač sprejeti, da si jaz mislim, da je teslo. Vseeno mi je tudi, če ga to moti ali ne, me pa veseli, ko se kdo odloči, da ne bo pretiraval, čeprav je bogat. Več ko je takih, prijaznejše je moje mesto.
Pa če povzamem, kako zagovorniki prevelikih vozil zavračajo kritike...
Marsikdo reče, da sem idiot, ker imam psa, ampak vsi vemo, da to iz njega govori sama zavist. Pač ne more biti vsak tako kul, kot sem jaz.
Če je to res, je pa druga zgodba.
WarpedGone ::
>> Torej praviš, da je pametno, da si omislim veliko tovorno vozilo za mestno vožnjo?
Brezupen si.
Brezupen si.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Brezupen si.
Nikakor ne - le prepričan, da je v prometu vzajemnost tisto, kar ti zagotavlja preživetje, ne pa tone pleha, ki jih prevažaš s seboj. Sicer se bodo prej ali slej po cestah vozili izključno SUVi in bo treba za varnost poskrbeti tako, da boš kupil ogromen tovornjak, ki mu SUV ne bo prišel do živega. Bedarija, ja.
Nikakor ne - le prepričan, da je v prometu vzajemnost tisto, kar ti zagotavlja preživetje, ne pa tone pleha, ki jih prevažaš s seboj. Sicer se bodo prej ali slej po cestah vozili izključno SUVi in bo treba za varnost poskrbeti tako, da boš kupil ogromen tovornjak, ki mu SUV ne bo prišel do živega. Bedarija, ja.
bond007 ::
Jst znorim, ko vidim, da ima nekdo veliko bajto. Mar si bi manjšo zgradil in manj posegal v okolje. Znorim tudi, ko vidim prehiter računalnik, ki je zelo potraten z energijo... itd..
Mogoče bo enkrat jasno, da ne moreš na vse stvari tako preprosto gledati...
Mogoče bo enkrat jasno, da ne moreš na vse stvari tako preprosto gledati...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bond007 ()
Boeing ::
Veliki, požrešni in smrdljivi SUVi (ala Q7, X5, ML, grand cherooke ipd) niso nič druega kot zlat podaljšek za kratkega tička.
Mentalno odrasli se vozimo v avtomobilih, primernih svojim potrebam, ne napihnjenemu egu.
Ali pa z bicikli oz. če nam te ukradejo, hodimo peš. Bojda je dobro za srce.
Mentalno odrasli se vozimo v avtomobilih, primernih svojim potrebam, ne napihnjenemu egu.
Ali pa z bicikli oz. če nam te ukradejo, hodimo peš. Bojda je dobro za srce.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
jype ::
bond007> Mogoče bo enkrat jasno, da ne moreš na vse stvari tako preprosto gledati...
Oh, seveda lahko, samo lastnik SUVa ne more. Kaj pa vem, kako se reče patološkemu stanju, pri katerem ne moreš oceniti, kdaj pretiravaš.
Lastnikov prevelikih vozil, ki se z njimi vozijo po avtocestah, seveda nimam v mislih - ker jih pri svojem vijuganju po mestu ne srečam. Tiste, ki jih srečam, pa pač označim za smotane, ker v mesto tlačijo tri tone pleha, namesto 15 kil, tako kot vsak normalen človek.
Oh, seveda lahko, samo lastnik SUVa ne more. Kaj pa vem, kako se reče patološkemu stanju, pri katerem ne moreš oceniti, kdaj pretiravaš.
Lastnikov prevelikih vozil, ki se z njimi vozijo po avtocestah, seveda nimam v mislih - ker jih pri svojem vijuganju po mestu ne srečam. Tiste, ki jih srečam, pa pač označim za smotane, ker v mesto tlačijo tri tone pleha, namesto 15 kil, tako kot vsak normalen človek.
Backup22 ::
Boeing, kot sem že napisal, nekateri živijo v malce slabše dostopnih območjih, im jim 4×4 pride prav (sploh pozimi). Nekateri vlečejo večje camping prikolice in zato rabijo maso in moč ("oz. ladjo"). Ne metat vse v isti koš.
jype bolj kot masa vozila sta tebi in meni nevana hitrost in butasta, neodgovorna vožnja "zelencev", ki divjajo. Tudi sam sem poti SUVjem in ostalim velikanom, če se uporabljajo izključno za mestno vožjo. Če pa ga človek ima zato, ker ga dejansko potrebuje ali uživa v večjih avtih, pa ga ne obosjam, tako kot tebe ne, ki praviš da vlagaš v tebi pomembne stvari. In še 1× poudarjam, da je glavni vzrok za smrtne nesreče hitrost in NE masa. 2krat težji avto => 2krat večja Wk, 2krat višja hitrost => 4krat večja Wk..
jype bolj kot masa vozila sta tebi in meni nevana hitrost in butasta, neodgovorna vožnja "zelencev", ki divjajo. Tudi sam sem poti SUVjem in ostalim velikanom, če se uporabljajo izključno za mestno vožjo. Če pa ga človek ima zato, ker ga dejansko potrebuje ali uživa v večjih avtih, pa ga ne obosjam, tako kot tebe ne, ki praviš da vlagaš v tebi pomembne stvari. In še 1× poudarjam, da je glavni vzrok za smrtne nesreče hitrost in NE masa. 2krat težji avto => 2krat večja Wk, 2krat višja hitrost => 4krat večja Wk..
//
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Backup22 ()
WarpedGone ::
>> Kaj pa vem, kako se reče patološkemu stanju, pri katerem ne moreš oceniti, kdaj pretiravaš.
Ko boš iskal naziv, poišči še simpome, nato pojdi čez tale thread, pa še kak drugi kjer je tretjina postov tvojih, nato pa si vzemi malo časa zase.
Dokler ljudje furajo SPODOBNO je irrelevantno v kakšnih škatlah so, če le pašejo na svoj pas. Če pa delajo pizdarije, pa magari so vsi v yariskah, so to še vedno pizdarije.
Ostalo je le tvoj ego.
Ko boš iskal naziv, poišči še simpome, nato pojdi čez tale thread, pa še kak drugi kjer je tretjina postov tvojih, nato pa si vzemi malo časa zase.
Dokler ljudje furajo SPODOBNO je irrelevantno v kakšnih škatlah so, če le pašejo na svoj pas. Če pa delajo pizdarije, pa magari so vsi v yariskah, so to še vedno pizdarije.
Ostalo je le tvoj ego.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Dokler ljudje furajo SPODOBNO je irrelevantno v kakšnih škatlah so,
Po mestu se s tako kanto ne moreš vozit spodobno. Ne da se, ker fizično ni prostora.
Pa še bedasto zgleda ko stojiš v koloni samih malih jajčkov :)
WarpedOne> Ostalo je le tvoj ego.
Dopovej to mojim pljučnim mešičkom, ko bicikliram zjutraj na delo. Ne, to ni šala.
dukenukem> takoj vsi kupt smarta to je in ,to je tabol,to si frajer,taka je zdej moda.......
Ne, moda so SUVi, saj v tem je problem. Če si kupiš premajhen avto samo ti najebeš, če si prevelikega, pa še vsi ostali. Nemara je to tista nesrečna slovenska nrav?
Po mestu se s tako kanto ne moreš vozit spodobno. Ne da se, ker fizično ni prostora.
Pa še bedasto zgleda ko stojiš v koloni samih malih jajčkov :)
WarpedOne> Ostalo je le tvoj ego.
Dopovej to mojim pljučnim mešičkom, ko bicikliram zjutraj na delo. Ne, to ni šala.
dukenukem> takoj vsi kupt smarta to je in ,to je tabol,to si frajer,taka je zdej moda.......
Ne, moda so SUVi, saj v tem je problem. Če si kupiš premajhen avto samo ti najebeš, če si prevelikega, pa še vsi ostali. Nemara je to tista nesrečna slovenska nrav?
WarpedGone ::
>> Dopovej to mojim pljučnim mešičkom, ko bicikliram zjutraj na delo. Ne, to ni šala.
Tule maš povsem relevanten point, ampak tega enostavno ne moreš pavšalno prevalit na SUVe. Lahko lepo prepoveš SUVe v mestih ampak tvoji pljučni mešički bodo še vedno čudnih barv.
SUVi k mestnemu onesnaženju prispevajo relativno malo. Predvsem zato, ker so to novejši avtomobili, kjer motorji še vedno tečejo kot je treba in katalizatorji delajo kot morajo. Kar za kakšne diesel golfe II. generacije in podobna "vozilca" težko trdiš. Enako velja za vse starejše avtobuse in tovornjake, ki se gredo dostavo po mestu. Ja, bomo se spravli nad SUVe, ampak šele, ko bojo dejansko največji al pa vsaj velik problem. Zaenkrat to niso.
Tule maš povsem relevanten point, ampak tega enostavno ne moreš pavšalno prevalit na SUVe. Lahko lepo prepoveš SUVe v mestih ampak tvoji pljučni mešički bodo še vedno čudnih barv.
SUVi k mestnemu onesnaženju prispevajo relativno malo. Predvsem zato, ker so to novejši avtomobili, kjer motorji še vedno tečejo kot je treba in katalizatorji delajo kot morajo. Kar za kakšne diesel golfe II. generacije in podobna "vozilca" težko trdiš. Enako velja za vse starejše avtobuse in tovornjake, ki se gredo dostavo po mestu. Ja, bomo se spravli nad SUVe, ampak šele, ko bojo dejansko največji al pa vsaj velik problem. Zaenkrat to niso.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Tule maš povsem relevanten point, ampak tega enostavno ne moreš pavšalno prevalit na SUVe.
Saj nočem "prevalit". Samo pravim, da je 1 person per SUV še veliko slabše kot 1 person per car, kar me tudi precej morí.
http://www.mobility.ch/ je zanimiv in očitno v praksi delujoč mehanizem, ki takšne reči omili.
WarpedOne> SUVi k mestnemu onesnaženju prispevajo relativno malo. Predvsem zato, ker so to novejši avtomobili, kjer motorji še vedno tečejo kot je treba in katalizatorji delajo kot morajo. Kar za kakšne diesel golfe II. generacije in podobna "vozilca" težko trdiš. Enako velja za vse starejše avtobuse in tovornjake, ki se gredo dostavo po mestu. Ja, bomo se spravli nad SUVe, ampak šele, ko bojo dejansko največji al pa vsaj velik problem. Zaenkrat to niso.
Hja, v to, da so novi SUVi čistejši od starih krip nikakor ne dvomim - ampak stare kripe so posledica finančne stiske, novi SUVi pa niso. Za zdaj nimam dovolj denarja, da bi lastnikom golfov dva kupil čistejša vozila, tisti, ki kupujejo SUVe, pa ziher imajo tudi dovolj veliko garažo, da dajo not še spačka, ki ga lahko potem uporabljajo za po mestu (pa ne pravim, da to morajo storiti, samo pravim, da bi bilo lepo, če bi).
Saj nočem "prevalit". Samo pravim, da je 1 person per SUV še veliko slabše kot 1 person per car, kar me tudi precej morí.
http://www.mobility.ch/ je zanimiv in očitno v praksi delujoč mehanizem, ki takšne reči omili.
WarpedOne> SUVi k mestnemu onesnaženju prispevajo relativno malo. Predvsem zato, ker so to novejši avtomobili, kjer motorji še vedno tečejo kot je treba in katalizatorji delajo kot morajo. Kar za kakšne diesel golfe II. generacije in podobna "vozilca" težko trdiš. Enako velja za vse starejše avtobuse in tovornjake, ki se gredo dostavo po mestu. Ja, bomo se spravli nad SUVe, ampak šele, ko bojo dejansko največji al pa vsaj velik problem. Zaenkrat to niso.
Hja, v to, da so novi SUVi čistejši od starih krip nikakor ne dvomim - ampak stare kripe so posledica finančne stiske, novi SUVi pa niso. Za zdaj nimam dovolj denarja, da bi lastnikom golfov dva kupil čistejša vozila, tisti, ki kupujejo SUVe, pa ziher imajo tudi dovolj veliko garažo, da dajo not še spačka, ki ga lahko potem uporabljajo za po mestu (pa ne pravim, da to morajo storiti, samo pravim, da bi bilo lepo, če bi).
Looooooka ::
no to ponavad ni res.
razen ce ga gres primerjat z avtomobilom iz jugoslavije.
in SUVi, ki jih kupujejo slovenci niso tisti iz nekih najdrazjih razredov z nevem kaksnimi hibridnimi motorji.Kupujejo gas wasting tovornjake.
ampak ko bo to vse na stromu...oz kokr sm zadnic na netu vidu na morski vodi...naj se folk voz z avtobusi ce mu pase.
sj velik folka ma tud karavane...pa ne vem ce jih glih vsi rabjo.osebno bi se rajs v karavanu vozu k v enmu mini picajzlu.
mini avtomobili NISO in...razn ce mas doma res en kombi parkiran.Niso prakticni za nc druzga kokr to da se SAM odpeljes v merkator po poli salamo.Lazje parkiranje je pa itak izgovor nesposobnih ljudi, ki tko al tko ne bi smel vozit avtomobila...pa tud ce je 1 meter dolg.
In kar se tice voznje po slovenskih cestah je edino pametno met neki z velik pleha in obvezno najmanj 3 airbagi ker drage blesave babice pr nas rade delajo samomore z zaletavanjem v avtomobile.
pa vso sreco v mini avtomobilih, ki so tok IN.
razen ce ga gres primerjat z avtomobilom iz jugoslavije.
in SUVi, ki jih kupujejo slovenci niso tisti iz nekih najdrazjih razredov z nevem kaksnimi hibridnimi motorji.Kupujejo gas wasting tovornjake.
ampak ko bo to vse na stromu...oz kokr sm zadnic na netu vidu na morski vodi...naj se folk voz z avtobusi ce mu pase.
sj velik folka ma tud karavane...pa ne vem ce jih glih vsi rabjo.osebno bi se rajs v karavanu vozu k v enmu mini picajzlu.
mini avtomobili NISO in...razn ce mas doma res en kombi parkiran.Niso prakticni za nc druzga kokr to da se SAM odpeljes v merkator po poli salamo.Lazje parkiranje je pa itak izgovor nesposobnih ljudi, ki tko al tko ne bi smel vozit avtomobila...pa tud ce je 1 meter dolg.
In kar se tice voznje po slovenskih cestah je edino pametno met neki z velik pleha in obvezno najmanj 3 airbagi ker drage blesave babice pr nas rade delajo samomore z zaletavanjem v avtomobile.
pa vso sreco v mini avtomobilih, ki so tok IN.
WarpedGone ::
>> pa ne pravim, da to morajo storiti, samo pravim, da bi bilo lepo, če bi
Marskaj bi bilo lepo, če bi bilo ampak pač vsak človek se odloča zase.
Dokler bojo mali avtomobili zgledali ko ... nad njimi vsi pač ne bodo navdušeni. Meni osebno je od malih zadevc všečen edino novi fiat 500. Ostale zadeve enostavno zgledajo narobe.
Ko bo pa na trgu tole, bodo pa stvari drugačne.
Marskaj bi bilo lepo, če bi bilo ampak pač vsak človek se odloča zase.
Dokler bojo mali avtomobili zgledali ko ... nad njimi vsi pač ne bodo navdušeni. Meni osebno je od malih zadevc všečen edino novi fiat 500. Ostale zadeve enostavno zgledajo narobe.
Ko bo pa na trgu tole, bodo pa stvari drugačne.
Zbogom in hvala za vse ribe
gruntfürmich ::
to ja, jype, s tabo smo!!! daj jih!!!
backup22. kaj si mislil s tem: 4×4, pa zima, pa težje dostopna mesta...?
backup22. kaj si mislil s tem: 4×4, pa zima, pa težje dostopna mesta...?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
jype ::
WarpedOne> Marskaj bi bilo lepo, če bi bilo ampak pač vsak človek se odloča zase.
Seveda, ampak najboljša prisila je kulturne vrste - če se človek v družbi počuti neumno, ko vozi SUV, je precej večja verjetnost, da ga bo zamenjal za učinkovitejši prevoz, kot če gleda nasilne treehuggerje, ki demonstrirajo gor in dol, ker se ljudje ne želijo odpovedat luksuzu. Če mu kolega, ki ga je ravnokar premagal v biljardu reče "a si se tok zredu al zakaj rabš tako kravo" se bo precej bolj verjetno naslednjič (denar očitno ni problem) pripeljal z minijem (saj to je BMW, še vedno zgornji srednji razred :).
gruntfurmich> backup22. kaj si mislil s tem: 4×4, pa zima, pa težje dostopna mesta...?
Verjetno je mislil, da on ne zmore tega, kar zmore praktično vsaka (skandinavska po srcu) deklica:
WarpedOne> Ko bo pa na trgu tole, bodo pa stvari drugačne.
Meni je tudi WV 1-litre car prototip čisto všeč.
Seveda, ampak najboljša prisila je kulturne vrste - če se človek v družbi počuti neumno, ko vozi SUV, je precej večja verjetnost, da ga bo zamenjal za učinkovitejši prevoz, kot če gleda nasilne treehuggerje, ki demonstrirajo gor in dol, ker se ljudje ne želijo odpovedat luksuzu. Če mu kolega, ki ga je ravnokar premagal v biljardu reče "a si se tok zredu al zakaj rabš tako kravo" se bo precej bolj verjetno naslednjič (denar očitno ni problem) pripeljal z minijem (saj to je BMW, še vedno zgornji srednji razred :).
gruntfurmich> backup22. kaj si mislil s tem: 4×4, pa zima, pa težje dostopna mesta...?
Verjetno je mislil, da on ne zmore tega, kar zmore praktično vsaka (skandinavska po srcu) deklica:
WarpedOne> Ko bo pa na trgu tole, bodo pa stvari drugačne.
Meni je tudi WV 1-litre car prototip čisto všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
energetik ::
Tale VW se mi zdi kar v redu, samo ne vem zakaj ni malce daljši. Kolikor vem, je za upor važna prednja ploskev, ki se z dolžino ne bi povečala. Tisti potnik zadaj se mi zdi kar natlačen. No, za pot v službo po mestu je idealen, itak je povprečje 1,2 človeka/avto. Verjetno pa bo cena kr zasoljena.
lp
lp
matvoz ::
Mene v tej debati moti predvsem to, ker trenutno izgleda, da se po Ljubljani vozijo samo ljubljančani.. Kaj pa če si n kilometrov stran (registrska je še vseeno lahko Lj), pa hodiš v prestolnico v službo oz. po opravkih? Enkrat na dan/teden/mesec? Kaj pa če se je familija odločila, da dveh avtov iz takšnih ali drugačnih razlogov doma ne bodo imeli, vseeno pa en član familije naredi po en dan v tednu 500km, pri čemer bi mu manjši avto res otežil vožnjo, ostale 4 dni pa se vozijo po mestu?
jype ima prav tukaj: če imaš možnost imeti več avtomobilov in enega potrebuješ samo za kratke razdalje po mestu, vzemi manjši avto. Oziroma pač ne rabiš vzeti SUVa samo zaradi tega, da se bo žena počutila varno vsak dan, ko bo naredila tiste 3km do BTCja in nazaj.
jype ima prav tukaj: če imaš možnost imeti več avtomobilov in enega potrebuješ samo za kratke razdalje po mestu, vzemi manjši avto. Oziroma pač ne rabiš vzeti SUVa samo zaradi tega, da se bo žena počutila varno vsak dan, ko bo naredila tiste 3km do BTCja in nazaj.
jype ::
MowzancR> Mene v tej debati moti predvsem to, ker trenutno izgleda, da se po Ljubljani vozijo samo ljubljančani.. Kaj pa če si n kilometrov stran (registrska je še vseeno lahko Lj), pa hodiš v prestolnico v službo oz. po opravkih?
To bo prej ali slej moralo urediti mesto samo. Hec je, da P+R program, čeprav se mi zdi totalno nepraktičen, očitno uporablja nekaj tisoč ljudi.
Če bi iz Ljubljane po vseh krakih urbane "zvezde" na vsakih 5 minut vozili hitri vlaki oz. metro, zadnja postaja pa bi bila pri masivnih varovanih in poceni parkirnih hišah, sem prepričan, da bi se ljudje pogosto odločali za uporabo. Glede na velikost mesta bi potreboval največ 6 prog. Na Danskem imajo urejeno to zvezdo z električnimi vlaki, "krožne povezave" pa zagotavljajo z avtobusi. Žal se bojim, da Ljubljana še ne dosega kritične mase prometa, da bi se taka shema izplačala, sem pa prepričan, da jo bo pa dosegla v naslednjih 20 letih.
Ko enkrat taka infrastruktura obratuje in se izkaže za dovolj učinkovito za občuten delež ljudi, je šele smiselno omejevati promet v mestu za udeležence, ki se pripeljejo od zunaj.
Poleg zmanjšanega prometa od zunaj bi se tudi prebivalci Ljubljane za premikanje po mestu ziher odločili za metro oz. vlak - reč bi te vedno pripeljala iz Šentvida v center v največ 15 minutah, potem pa potrebuješ še 10 minut za center - vič, center - črnuče, center - zalog, center - rudnik ali (meni se to zdi precej pomembno) center - brnik, ki lahko vozi vsako uro, pa bo še vedno dovolj dobro.
To bo prej ali slej moralo urediti mesto samo. Hec je, da P+R program, čeprav se mi zdi totalno nepraktičen, očitno uporablja nekaj tisoč ljudi.
Če bi iz Ljubljane po vseh krakih urbane "zvezde" na vsakih 5 minut vozili hitri vlaki oz. metro, zadnja postaja pa bi bila pri masivnih varovanih in poceni parkirnih hišah, sem prepričan, da bi se ljudje pogosto odločali za uporabo. Glede na velikost mesta bi potreboval največ 6 prog. Na Danskem imajo urejeno to zvezdo z električnimi vlaki, "krožne povezave" pa zagotavljajo z avtobusi. Žal se bojim, da Ljubljana še ne dosega kritične mase prometa, da bi se taka shema izplačala, sem pa prepričan, da jo bo pa dosegla v naslednjih 20 letih.
Ko enkrat taka infrastruktura obratuje in se izkaže za dovolj učinkovito za občuten delež ljudi, je šele smiselno omejevati promet v mestu za udeležence, ki se pripeljejo od zunaj.
Poleg zmanjšanega prometa od zunaj bi se tudi prebivalci Ljubljane za premikanje po mestu ziher odločili za metro oz. vlak - reč bi te vedno pripeljala iz Šentvida v center v največ 15 minutah, potem pa potrebuješ še 10 minut za center - vič, center - črnuče, center - zalog, center - rudnik ali (meni se to zdi precej pomembno) center - brnik, ki lahko vozi vsako uro, pa bo še vedno dovolj dobro.
lufthammer ::
>>>>>Veliki, požrešni in smrdljivi SUVi (ala Q7, X5, ML, grand cherooke ipd) niso nič druega kot zlat podaljšek za kratkega tička.
Mentalno odrasli se vozimo v avtomobilih, primernih svojim potrebam, ne napihnjenemu egu.
Kaj potem manjka ženski, ki ima tak avto? Ima preozko, ali kaj?
Osebno SUVov ne maram vendar mislim, da bi s takimi izjavami lahko prenehali. Včasih so bili "za podaljšek" športni dvosedi, sedaj so na tapeti SUVi, potem bo VW 1-Litre-Car, ker bo predrag za povprečni žep, kot Tesla npr.
"Mentalno odraslega" prej skrbijo dotrajani tovornjaki in kombiji, ki so jih polne ceste, tudi sredi mesta, ne pa en, pravzaprav lep X5, ki si ga ne more ali pa noče kupiti.
Momogrede, Yaris je za varnost pešcev dobil dve (18t) zvezdici, npr. Rav4 pa tri(21t). Strup za pešce je tudi v majhnih flaškah, ne samo v SUV kantah.
Mentalno odrasli se vozimo v avtomobilih, primernih svojim potrebam, ne napihnjenemu egu.
Kaj potem manjka ženski, ki ima tak avto? Ima preozko, ali kaj?
Osebno SUVov ne maram vendar mislim, da bi s takimi izjavami lahko prenehali. Včasih so bili "za podaljšek" športni dvosedi, sedaj so na tapeti SUVi, potem bo VW 1-Litre-Car, ker bo predrag za povprečni žep, kot Tesla npr.
"Mentalno odraslega" prej skrbijo dotrajani tovornjaki in kombiji, ki so jih polne ceste, tudi sredi mesta, ne pa en, pravzaprav lep X5, ki si ga ne more ali pa noče kupiti.
Momogrede, Yaris je za varnost pešcev dobil dve (18t) zvezdici, npr. Rav4 pa tri(21t). Strup za pešce je tudi v majhnih flaškah, ne samo v SUV kantah.
dukenukem ::
ype, kaj da nima ljubljana še kritično število vozil,pojdi enkrat na šiht iz smeri medvode,se boš s 1 prestavo vozu, pa skoz ustavljal v koloni za nazaj je pa isto ,živa groza skoz več prometa,zgleda, da se že vsi v šolo vozjo z avti,najraje bi mel motor, za tako gužvo,samo v dežju in pozimi to odpade
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dukenukem ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 29977 (27008) | knesz |
» | Prometna kultura in vozniki dolocenih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 22239 (16927) | lexios |
» | Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10799 (8493) | BluPhenix |
» | NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15848 (13914) | Fizikalko |