Forum » Igre » DX 9 vs. DX 10
DX 9 vs. DX 10
STASI ::
Ker mislimo da debata o tem kaj je bolj orgamično ali DX 9 ali DX 10 ne spada v temo o Crysis, prosim nalajujte debato tu
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Meizu ::
Jst jo bom vseeno v DX9 načinu igral... Zadosti zame Že FarCry je bil odličen, je še zdaj, potem bo to majka Čeprav v DX9 načinu
Meizu ::
Ampak nikjer nisem videl - ali obstaja kakšna primerjava, kakšen bo CRYSIS v DX9 načinu in DX10? MIslim, tko, dve enaki sliki skupaj, pa da se sploh vidi učinke DX10?
Meizu ::
Thx
Edit: Zdej sm šel pogledat ta video, sploh ne vidim nevem kake razlike. Grafika tekstur je vsaj na tem videu enaka, v DX10 načinu je dodan le blur in malce lepši videz, kako prodira svetloba. To pa je tudi vse... Mislim, da je DX9 še vedno zaenkrat dokaj blizu DX10. Tudi z DX9 bo igra zelo zelo lepa.
Edit: Zdej sm šel pogledat ta video, sploh ne vidim nevem kake razlike. Grafika tekstur je vsaj na tem videu enaka, v DX10 načinu je dodan le blur in malce lepši videz, kako prodira svetloba. To pa je tudi vse... Mislim, da je DX9 še vedno zaenkrat dokaj blizu DX10. Tudi z DX9 bo igra zelo zelo lepa.
Tilen ::
Ne vem zakaj s tem blurom driblajo. Se spomnim že iz NFS, ko se prvič pojavi "motion blur" in ga zaradi DX8 podpore na grafični nisem mogel videt.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
m.i.h.a. ::
veliko ljudi, kateri so igrali predstavitveni demo je bilo navdušenih razno zaradi tega motion blur efekta, ker ti lepo predstavi field of view in igro dodatno poživi pa tudi ne spomnim se nikogar, ki bi se ob igranju glede tega pritoževal, na screenshotih zadeva zgleda drugače
pa tudi carbon je bil meni brez motion blura brezveze in nezanimiv, ampak ljudje smo si različni
pa tudi carbon je bil meni brez motion blura brezveze in nezanimiv, ampak ljudje smo si različni
Tilen ::
@m.i.h.a.
Saj motion blur ni slaba stvar. Da bi pa zaradi tega šel po DX 10 grafično? Še ne, hehe.
Saj motion blur ni slaba stvar. Da bi pa zaradi tega šel po DX 10 grafično? Še ne, hehe.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
m.i.h.a. ::
no sej tako nisem mislil, ampak tudi dejstvo, da je večina video posnetkov in slik še v DX9, kaže na to, da bo tudi na starejših grafah solidna grafika....upam le, da bo tudi fps (frames-per-sec.) dober oz sprejemljiv
Sicer me pa mika nadgradnja svojega 5 oz 6 let starega compa, priznam tudi malo zaradi te igre.
Slabost AthlonovXP se je začela kazati že pri kar nekaterm špilu, sicer bi bil frekvenčno tole dosti močen procesor, ampak ga pokoplje manko SSE2 ukazov in marsikateri špil se zaradi tega niti ne zažene (recimo: Colin McRae Dirt in Lost Planet).
Kako bo s tem pri Crysisu ne vem in me tudi zanima, kako je s podprtostjo Athlon-a XP?
Sicer me pa mika nadgradnja svojega 5 oz 6 let starega compa, priznam tudi malo zaradi te igre.
Slabost AthlonovXP se je začela kazati že pri kar nekaterm špilu, sicer bi bil frekvenčno tole dosti močen procesor, ampak ga pokoplje manko SSE2 ukazov in marsikateri špil se zaradi tega niti ne zažene (recimo: Colin McRae Dirt in Lost Planet).
Kako bo s tem pri Crysisu ne vem in me tudi zanima, kako je s podprtostjo Athlon-a XP?
destroyer2k ::
Ok razlika med dx9 in dx10. Bistvena razlika bo da v dx10 načinu bo okolje interaktivno, ki v dx9 glih ne bo toliko. So še druge razlike samo ne da se mi več pisat ker to je pa bistvo interaktivnost.
Meizu ::
Glej, brez zamere, ampak mene DX10 ni prepričal do take mere, da bi takoj stekel in dal 80k za novo DX10 grafo. DX9 je skoraj isto, če odštejemo blur. TKo, da, če je bil vsem Far Cry všeč, potem, tu nimamo kej za razpravljat.
OK, priznam, da je DX10 že lepši, sam mene ni prepričal.
OK, priznam, da je DX10 že lepši, sam mene ni prepričal.
Sodck ::
Ja lepši nedvomno je, a dam za grafično maximalno 4o do 45k za zmerno do dobro kvaliteto. kdaj pa bojo tiste 8800 dostopne za naše povprečno računalniško usmerjene tipe k se kdaj usedemo za komp in odigramo kako fajno igrico?
Mavrik ::
Nikoli. Zato se jim pravi "višji razred", ne "srednji/povprečen razred". Je pa res da taki razvijalci, kot so Crytek malo resno pretiravajo s hardwarskimi zahtevami... vedno bolj se mi zdi da kot kompenzacijo za pomanjkljivo ostalo vsebino igre.
The truth is rarely pure and never simple.
destroyer2k ::
wtf... crytek pretirava z specifikacijam. Potem ste vi nori, ker toliko velike pa spet niso. intel e6600,geforce8800gtx in menda 2gb ram za ultra high nastavitve. In kje je zdaj pretiravanje.
stock ::
Ja no, 1300
"motion blur" pri tistmu NFSju.. (pomoje bo isto pri crysis) so mene začele po pou ure igranja bolet oči.. ker je slika stalno zamegljena se stalno naprezaš, da bi ja dobro vidu in.. evoga trpijo oči. -ZELO nezdravo!
"motion blur" pri tistmu NFSju.. (pomoje bo isto pri crysis) so mene začele po pou ure igranja bolet oči.. ker je slika stalno zamegljena se stalno naprezaš, da bi ja dobro vidu in.. evoga trpijo oči. -ZELO nezdravo!
Meizu ::
DX9 način is for me
Edit: Mislim reči: Igra me ni prepričala v takojšen izpust denarja v DX10 grafo.
Edit: Mislim reči: Igra me ni prepričala v takojšen izpust denarja v DX10 grafo.
destroyer2k ::
A mi kdo pove ki hiduča vidite toliko blura. Dx10 ma blur efekt v premikajočih objektih veze ostalo ne.
Pa če pa toliko jamrate o bluru pa zmajnšite a vam piše kje da ga imejte vžganga. Ker mene tudi moti blur efekt drugače sam v tej igri ga tudi ni toliko da je moteče.
Pa če pa toliko jamrate o bluru pa zmajnšite a vam piše kje da ga imejte vžganga. Ker mene tudi moti blur efekt drugače sam v tej igri ga tudi ni toliko da je moteče.
macgajver ::
Evo ti link dx10 vs dx9
CRYSIS DX9 VS DX10
Sej pri crysisu ene bistvene razlike nebo čeprov če gledaš slike je res rastlinja in šare več pri dx10
Drugač pri dx9 bi lahko isto tako grafiko naredl samo nobena grafična nebi mogla tega poganjat niti v sli ne zaradi fiksnih cevovodov
ravno dx10 naj bi grafično precej razbremenu in bi tud slabše grafične na solidnih nastavitvah mogle dosegat dost fpsjev. Vsaj v teoriji.
Praksa še pride.
CRYSIS DX9 VS DX10
Sej pri crysisu ene bistvene razlike nebo čeprov če gledaš slike je res rastlinja in šare več pri dx10
Drugač pri dx9 bi lahko isto tako grafiko naredl samo nobena grafična nebi mogla tega poganjat niti v sli ne zaradi fiksnih cevovodov
ravno dx10 naj bi grafično precej razbremenu in bi tud slabše grafične na solidnih nastavitvah mogle dosegat dost fpsjev. Vsaj v teoriji.
Praksa še pride.
tenstan krompir je pa zakon
destroyer2k ::
macgajver
Sej sn že povedal kaj je največja razlika med dx9 in dx10. Pač da v dx10 se vse giblje kar v dx9 se ne. Veje na drevesu, rastilne itd.
Sej sn že povedal kaj je največja razlika med dx9 in dx10. Pač da v dx10 se vse giblje kar v dx9 se ne. Veje na drevesu, rastilne itd.
Meizu ::
Ja, veje na drevesu se gibljejo tudi v DX9 načinu. V kateri sodobni igri pa se ne majejo veje na drevesu?
destroyer2k ::
Magarac
Glej gameplay filmčke pa kaj takega in boš videl razliko.
Aja pa gibanje veje pa to, bi pa lahko vedel da igre imajo skriptirano.
Glej gameplay filmčke pa kaj takega in boš videl razliko.
Aja pa gibanje veje pa to, bi pa lahko vedel da igre imajo skriptirano.
destroyer2k ::
Neeeeeeeeeee.
Ker potem boš ti doživel igro drugače. Aja pa v tej igri tudi če imaš dx10 lahko imaš preko neta noč in dan ciklus, kar v dx9 boš imel samo noč al dan.
Ker potem boš ti doživel igro drugače. Aja pa v tej igri tudi če imaš dx10 lahko imaš preko neta noč in dan ciklus, kar v dx9 boš imel samo noč al dan.
Meizu ::
kul stvar, ampak to je že pritegovanje k nakupu DX10 grafe. Mnogo ige je zunaj, katere imajo to funkcijo, pa so DX9...
destroyer2k ::
In dera je to?
Tole je nahitro kaj dx10 ima prednosti.
DirectX® 10 will provide an incredibly detailed experience for gamers of every type, and will enable game creators to increase a game's level of realism, enhancing details and complexity in gaming worlds, apply effects like dynamic lighting and weather, and much more.
Tule pa maš napisan na veliko o dx10.
http://www.driverheaven.net/articles/dx...
Evo pa še primerjavo flight simulation.
dx9
dx10
In zdaj ne mi rečti da ni razlike met dx9 in dx10.
Tole je nahitro kaj dx10 ima prednosti.
DirectX® 10 will provide an incredibly detailed experience for gamers of every type, and will enable game creators to increase a game's level of realism, enhancing details and complexity in gaming worlds, apply effects like dynamic lighting and weather, and much more.
Tule pa maš napisan na veliko o dx10.
http://www.driverheaven.net/articles/dx...
Evo pa še primerjavo flight simulation.
dx9
dx10
In zdaj ne mi rečti da ni razlike met dx9 in dx10.
Senitel ::
DX10 in Crysis ter DX10 in DX10 hardware na splošno:
1. Igre se delajo za jutrišni hardware, Crysis se še vedno dela. Ko pride ven se bo zadeva skalirala za hardware nazaj kakšno leto in pol in naprej približno eno leto. To pomeni, da boš vsaj na leto in pol starih high end grafičnih nažigal z vsemi detajli, obenem pa boš še vedno imel korist od prihajajočih grafičnih (torej stvar ne bo tekla na 666 fps na današnjih high end konfiguracijah ampak tam na 60).
2.Neglede na zgoraj napisano boš na kartah srednjega razreda moral narediti kar nekaj kompromisov. Definitivno višje resulucije od 1280x1024 (bistveno več kot 1.2M pikslov) odpadejo, verjetno tudi AA (vsaj 4x in višje). Tukaj D3D10 nima nikakršne veze.
3. Če ne gledate ravno zelo novih screen shotov ali filmčkov iz igre, potem je vse skup renderirano z D3D9. Da VSE SE DA NAREDIT V D3D9, vprašanje pa je: KAKO HITRO BO TO DELOVALO. Če privzamemo, da Crysis dela tam 13000 draw callov na frame, medtem ko ATI/NV priporočata pod 1000 za D3D9 potem je tu nekaj za premislit. D3D10 je drastično bolj učinkovit API. Če je recimo v D3D9 13000 callov totalno pretiravanje, to ni več nujno res v D3D10. To spet nima veze z GPU, klici skozi D3D žrejo CPU cikle in ker je D3D10 bolj učinkovit bodo D3D10 grafe bolje založene z ukazi (preseravanje z multi core in D3D9 ti tu pomaga en mišji drekec).
4. D3D10 ne bo magično zmanjšal števila pixlov, ki ga bodo GPU-ji moral sprocesirat. Niti ne bo poenostavil shaderjev (kvečjemu obratno - shaderji bodo še daljši kot so že). D3D10 najprej razbremeni CPU, kot drugo pa omogoči developerjem da izrisujejo še več stvari - bolje izkoristijo GPU, namesto da bi GPU spal ko čaka da CPU pošlje ukaze. Kot tretje pa omogoča developerjem ogromno eksperimentiranja. Že D3D9 je bil tu dolgo časa (prve D3D9 igre (ps_2_0 shaderji), današnje igre (ps_3_0 shaderji)), D3D10 bo še dlje (s popravki).
5. V bistvu boš pri kartah srednjega razreda D3D10 generacije vs. high end kartice visokega razreda prejšnje generacije obsojen na en kompromis: ali višje resulucije ali D3D10. Oboje hkrati bo možno samo na high end D3D10 grafičnih karticah. Glede dodatnih stvari v D3D10 bo pa vegetacije precej več, oziroma drevesa se bodo precej dlje v zaslon dejansko izrisovala (in migljala v vetru). Motion blur zna biti boljši v D3D10.
1. Igre se delajo za jutrišni hardware, Crysis se še vedno dela. Ko pride ven se bo zadeva skalirala za hardware nazaj kakšno leto in pol in naprej približno eno leto. To pomeni, da boš vsaj na leto in pol starih high end grafičnih nažigal z vsemi detajli, obenem pa boš še vedno imel korist od prihajajočih grafičnih (torej stvar ne bo tekla na 666 fps na današnjih high end konfiguracijah ampak tam na 60).
2.Neglede na zgoraj napisano boš na kartah srednjega razreda moral narediti kar nekaj kompromisov. Definitivno višje resulucije od 1280x1024 (bistveno več kot 1.2M pikslov) odpadejo, verjetno tudi AA (vsaj 4x in višje). Tukaj D3D10 nima nikakršne veze.
3. Če ne gledate ravno zelo novih screen shotov ali filmčkov iz igre, potem je vse skup renderirano z D3D9. Da VSE SE DA NAREDIT V D3D9, vprašanje pa je: KAKO HITRO BO TO DELOVALO. Če privzamemo, da Crysis dela tam 13000 draw callov na frame, medtem ko ATI/NV priporočata pod 1000 za D3D9 potem je tu nekaj za premislit. D3D10 je drastično bolj učinkovit API. Če je recimo v D3D9 13000 callov totalno pretiravanje, to ni več nujno res v D3D10. To spet nima veze z GPU, klici skozi D3D žrejo CPU cikle in ker je D3D10 bolj učinkovit bodo D3D10 grafe bolje založene z ukazi (preseravanje z multi core in D3D9 ti tu pomaga en mišji drekec).
4. D3D10 ne bo magično zmanjšal števila pixlov, ki ga bodo GPU-ji moral sprocesirat. Niti ne bo poenostavil shaderjev (kvečjemu obratno - shaderji bodo še daljši kot so že). D3D10 najprej razbremeni CPU, kot drugo pa omogoči developerjem da izrisujejo še več stvari - bolje izkoristijo GPU, namesto da bi GPU spal ko čaka da CPU pošlje ukaze. Kot tretje pa omogoča developerjem ogromno eksperimentiranja. Že D3D9 je bil tu dolgo časa (prve D3D9 igre (ps_2_0 shaderji), današnje igre (ps_3_0 shaderji)), D3D10 bo še dlje (s popravki).
5. V bistvu boš pri kartah srednjega razreda D3D10 generacije vs. high end kartice visokega razreda prejšnje generacije obsojen na en kompromis: ali višje resulucije ali D3D10. Oboje hkrati bo možno samo na high end D3D10 grafičnih karticah. Glede dodatnih stvari v D3D10 bo pa vegetacije precej več, oziroma drevesa se bodo precej dlje v zaslon dejansko izrisovala (in migljala v vetru). Motion blur zna biti boljši v D3D10.
kotnikd3 ::
definitivno bo razlika med DX9 in DX10.
Igra izide tudi na DX9, kar pomeni da igra NE BO radikalno drugačna kot v DX10 mode.
Listje, drevesa, veje na drevesih, grmovjih, blabla in bla............vse se bo premikalo in podiralo tako v dx10 in dx9 načinu.
in nekdo je omenil da veje na drevesu, ki se premikajo, ko jih strelaš, da so to skripte. ne. pr crysis ne bo skript, vendar bo fizika (v dx9 jo bo računal havok, v dx10 pa quantum effects + havok).
tu imate 2 uradna videa, razlike med dx9 in dx10( pr hunterju se vidi, da je fizika v dx10 malo boljša. dim se premika v smeri "vetra".....look!)
DX9 vs DX10 hunter
DX9 vs DX10 Jungle Fight
povejte svoja mnenja v razlikah..
Igra izide tudi na DX9, kar pomeni da igra NE BO radikalno drugačna kot v DX10 mode.
Listje, drevesa, veje na drevesih, grmovjih, blabla in bla............vse se bo premikalo in podiralo tako v dx10 in dx9 načinu.
in nekdo je omenil da veje na drevesu, ki se premikajo, ko jih strelaš, da so to skripte. ne. pr crysis ne bo skript, vendar bo fizika (v dx9 jo bo računal havok, v dx10 pa quantum effects + havok).
tu imate 2 uradna videa, razlike med dx9 in dx10( pr hunterju se vidi, da je fizika v dx10 malo boljša. dim se premika v smeri "vetra".....look!)
DX9 vs DX10 hunter
DX9 vs DX10 Jungle Fight
povejte svoja mnenja v razlikah..
Izi ::
Ja, v dimu je res velika razlika. Pri DX9 gre dim vedno samo direkt navzgor. Pri DX10 pa ga nosi na vse strani odvisno od vetra.
Pri Jungle Fightu ne opazim nobene razlike, ker so tisti posnetki na YouTube v tako nizki resoluciji, da je vse megleno in v kvadratkih.
A se da kje dobiti te primerjave v HD resoluciji vsaj 720p ?
Pri Jungle Fightu ne opazim nobene razlike, ker so tisti posnetki na YouTube v tako nizki resoluciji, da je vse megleno in v kvadratkih.
A se da kje dobiti te primerjave v HD resoluciji vsaj 720p ?
destroyer2k ::
Ja no če glih tist hunter radi toliko primerjate bi ša lak vidl da v dx10 še hunter vrže en konec ladje kar v dx9 ne.
destroyer2k ::
Izi ::
Ja, tukaj se pa že kar lepo vidi, ampak tukaj jaz vidim razlike, ki niso odvisne samo od DX10.
Poleg že omenjnega dima, v DX9 delu ni " full dinamic lightinga" in tudi dežja ni.
Torej pri Hunterju, so v DX9 delu ugasnjeni vsi učinki, ki nimajo kaj dosti veze z DX10, recimo "full dinamic lighting", ki pride zelo do izraza ob bliskanju na nebu v ozadju in vremenski učinki (dež), to je vse ugasnjeno v DX9 delu, čeprav vse skupaj lepo dela tudi na DX9, kar smo lahko videli že v STALKERJU, ki ima najbolj napredno grafiko ta trenutek.
V DX10 pa so vse to prižgali in učinki so primerljivi z tistimi v STALKERJU, ki je vse to izvajal lepo na DX9, če imaš seveda hudo zmogljiv računalnik, da si lahko vse to vklopil.
Zakaj naj bi v Crysisu rabili DX10 grafično in Visto za učinke, ki jih STALKER uporablja na DX9 ?
Kakšna razlaga, Senitel ?
Poleg že omenjnega dima, v DX9 delu ni " full dinamic lightinga" in tudi dežja ni.
Torej pri Hunterju, so v DX9 delu ugasnjeni vsi učinki, ki nimajo kaj dosti veze z DX10, recimo "full dinamic lighting", ki pride zelo do izraza ob bliskanju na nebu v ozadju in vremenski učinki (dež), to je vse ugasnjeno v DX9 delu, čeprav vse skupaj lepo dela tudi na DX9, kar smo lahko videli že v STALKERJU, ki ima najbolj napredno grafiko ta trenutek.
V DX10 pa so vse to prižgali in učinki so primerljivi z tistimi v STALKERJU, ki je vse to izvajal lepo na DX9, če imaš seveda hudo zmogljiv računalnik, da si lahko vse to vklopil.
Zakaj naj bi v Crysisu rabili DX10 grafično in Visto za učinke, ki jih STALKER uporablja na DX9 ?
Kakšna razlaga, Senitel ?
Meizu ::
Eee, to je tudi moje mišljenje. Pač zelo uspešna DX10 reklama, čeprav bi vsaj tričetrt efektov lahko videli tudi v DX9.
jeryslo ::
Stalker ima dobro grafiko in kar je še več vredno zelo dobro vzdušje in igralnost, vendar me že od začetka neskončno moti, da ne moreš vklopiti AA, kar naredi igro polno "jaggies".
Glede Crysis je pa res da ni ogromne razlike med dx10 in dx9 in mi je tudi vseeno, vse kar "upam" od razvijalcev je MAKSIMALNA optimiziranost igre, ker zadnje igre ki prihajajo ven so poden od podna glede optimizacije.
Vidim Senitel da se spoznaš in imam vprašanje glede tega napisanega zgoraj. Zakaj se mi zdi da so trenutne grafične kartice ala 8800 gts več kot dovolj sposobne poganjati najnovejše igre, potem pa gre človek pogledati malo po forumih (guru3d, kjer si mimogrede veliko ljudi lasti 8800 serijo) in vidiš da ne morejo igrati Lost Planet vse na high, recimo če vklopiš sence iz medium na high se fps-ji prepolovijo.
Moja edina razlaga tega bi bila, da veliko iger ni dobro opt. ker so predelave iz konzole ali pa ker so zdaj napram pred 4-5 letim postale resolucije v igrah res velike, npr. 1920*1200 ali pa so se razvijalci enostavno polenili.
Glede Crysis je pa res da ni ogromne razlike med dx10 in dx9 in mi je tudi vseeno, vse kar "upam" od razvijalcev je MAKSIMALNA optimiziranost igre, ker zadnje igre ki prihajajo ven so poden od podna glede optimizacije.
Vidim Senitel da se spoznaš in imam vprašanje glede tega napisanega zgoraj. Zakaj se mi zdi da so trenutne grafične kartice ala 8800 gts več kot dovolj sposobne poganjati najnovejše igre, potem pa gre človek pogledati malo po forumih (guru3d, kjer si mimogrede veliko ljudi lasti 8800 serijo) in vidiš da ne morejo igrati Lost Planet vse na high, recimo če vklopiš sence iz medium na high se fps-ji prepolovijo.
Moja edina razlaga tega bi bila, da veliko iger ni dobro opt. ker so predelave iz konzole ali pa ker so zdaj napram pred 4-5 letim postale resolucije v igrah res velike, npr. 1920*1200 ali pa so se razvijalci enostavno polenili.
destroyer2k ::
Ja no če pa vsi trdite da dx10 ni razlike . Potem pa očitno ni razlike. MIslim to je čist nepomembna stvar da dx10 kartice ima močjenši gpu in zato majn procesorsja žre mislim sej to je čist ne bitna stvar. Sej vidim da so tu sami razvijalci iger a ne da vsi tak pametni o dx10 da ni vredi. Sej zaka potem smo sploh šli iz dx8 na dx9 al pa bol nazaj, ker je bolše.
_Enterprise_ ::
Sej, kakor sem že rekel... STALKER temelji na DX8.1 pa ima za moje pojme najlepšo grafiko do sedaj. Če DX 9 nabildajo, tud ne more biti slab.
To pa ne pomeni, da sem na strani DX9. DX 10 FTW!
To pa ne pomeni, da sem na strani DX9. DX 10 FTW!
Senitel ::
Ko se že toliko omenja Stalker... Pozabljate (oziroma ne veste), da ko ga primerjate s Crysis primerjate jabolka in hruške (ok, obe igri sta FPS ). Stalker uporablja "deferred rendering", Crysis je klasičen "forward renderer." Način kako delujeta oba pogona je pa povsem drugačen. Zaradi deferred renderinga, kot je že jeryslo ugotovil, recimo v Stalkerju ne moreš vklopit AA (pa bi ga lahko, če bi bil Stalker D3D10). Lahko pa namečeš 234 lučk v en sam frame pa to ne bo poseben problem (dokler jih ne bo veliko čez cel zaslon).
Vsak pristop ima svoje prednosti in svoje pomankljivosti (zato pa sta dva in ne en sam). Zato je povsem irelavantno kakšen dynamic lighting že ima Stalker, ker kakršen koli lighting naredijo za Crysis bo implementacija totalno drugačna.
Stalker tudi nima prav čisto nič z DX 8.1 (poskusi igro pognat na GeForce 4 Ti). D3D 8 (ali 8.1 če hočeš, isto sranje) sploh ne omogoča osnovnega pristopa, ki ga uporablja Stalker (deferred rendering)!
Saj računalniško generirani filmi zgledajo dandanes hudo super... Zakaj torej igre še vedno ne izgledajo tako? Računalniška grafika je še vedno zelo odprt problem in ni ene rešitve, ki bi se jo dalo uporabiti v vseh situacijah. Igre se razvijajo skupaj z GPU-ji. Ne moreš pričakovat, da bodo igre izgledale nevem kako zelo hudo boljše samo zato, ker imaš na razpolago nov API. Časi, ko se je točno vedelo kaj pride za naslednjim vogalom, so mimo.
Seveda je verjetno precejšen del tistega kar bo v Crysis pod DX10 možno naredit pod DX9, samo kako mislite da bo tisto teklo? Kot že neštetokrat omenjeno, je D3D10 veliko bolj učinkovit API. Je kakšna praktična ovira, da ne recimo ne bi mogel poganjati Viste na 486? Seveda se niti inštalirat ne bo pustila na tako kišto (tako kot se DX10 ne pusti dat na WinXP), ampak to ni point... 486 podpira vse kar Vista potrebuje.
Vsaka igra ima svoje fore, odvisno pač od tega kaj so si developerji zastavili da hočejo doseč. Večina iger je danes CPU bound, čeprav morda na prvi pogled ne zgleda tako. DX10 zna to spremenit. Bodo pa developerji eksperimentirali z vsemi mogočimi algoritmi zato ker pač lahko. Kvaliteta senc v Lost Planet nima neke hude povezave z resulucijo zaslona. Je pa tako, da se sence renderirajo v vsaj 2048x2048 teksturo, če ne še več... In da so mehke sence problem, ki lahko spravi tudi grafične kartice, ki bodo šele prišle na trg čez kakšnih 5 let, na kolena! Če seveda kakšen pameten fantič (ali punca ) seveda ne pogrunta načina, kako se tega lotit bistveno elegantneje.
Vsak pristop ima svoje prednosti in svoje pomankljivosti (zato pa sta dva in ne en sam). Zato je povsem irelavantno kakšen dynamic lighting že ima Stalker, ker kakršen koli lighting naredijo za Crysis bo implementacija totalno drugačna.
Stalker tudi nima prav čisto nič z DX 8.1 (poskusi igro pognat na GeForce 4 Ti). D3D 8 (ali 8.1 če hočeš, isto sranje) sploh ne omogoča osnovnega pristopa, ki ga uporablja Stalker (deferred rendering)!
Saj računalniško generirani filmi zgledajo dandanes hudo super... Zakaj torej igre še vedno ne izgledajo tako? Računalniška grafika je še vedno zelo odprt problem in ni ene rešitve, ki bi se jo dalo uporabiti v vseh situacijah. Igre se razvijajo skupaj z GPU-ji. Ne moreš pričakovat, da bodo igre izgledale nevem kako zelo hudo boljše samo zato, ker imaš na razpolago nov API. Časi, ko se je točno vedelo kaj pride za naslednjim vogalom, so mimo.
Seveda je verjetno precejšen del tistega kar bo v Crysis pod DX10 možno naredit pod DX9, samo kako mislite da bo tisto teklo? Kot že neštetokrat omenjeno, je D3D10 veliko bolj učinkovit API. Je kakšna praktična ovira, da ne recimo ne bi mogel poganjati Viste na 486? Seveda se niti inštalirat ne bo pustila na tako kišto (tako kot se DX10 ne pusti dat na WinXP), ampak to ni point... 486 podpira vse kar Vista potrebuje.
Vsaka igra ima svoje fore, odvisno pač od tega kaj so si developerji zastavili da hočejo doseč. Večina iger je danes CPU bound, čeprav morda na prvi pogled ne zgleda tako. DX10 zna to spremenit. Bodo pa developerji eksperimentirali z vsemi mogočimi algoritmi zato ker pač lahko. Kvaliteta senc v Lost Planet nima neke hude povezave z resulucijo zaslona. Je pa tako, da se sence renderirajo v vsaj 2048x2048 teksturo, če ne še več... In da so mehke sence problem, ki lahko spravi tudi grafične kartice, ki bodo šele prišle na trg čez kakšnih 5 let, na kolena! Če seveda kakšen pameten fantič (ali punca ) seveda ne pogrunta načina, kako se tega lotit bistveno elegantneje.
kotnikd3 ::
Omfg.
Se mi je zdel. Razlike med dx9 in dx10 bodo ločili samo gamerji/g33ki oz bolj samo gamerji. Gamerji. Gamerji!
Zakaj so pa potem sploh naredili dx9? A ni dx8 dober? Aja! Zakaj so pa potem naredili dx8?!?!?!?!? ' a ni dx7 dovolj dober?! Jaaa! Samo nabildajmo ga, pa bo kot dx11! Ja!
Še par razlogov v prid dx10:
- v dx9 mora grafična kurbica renderati vsak predmet posebej (npr drevesa v gozdu), vsaj če hočejo biti predmeti različni. V dx10 mode, pa lahko grafična rendira samo 1 predmet, ter ga pomnoži, vmes pa spreminja množilnik, s katerim izbrani predmet množi. (po kmečno: v dx9 mora grafična k. Rendirati vsak steber posebej, v dx10 pa samo enega, ter ga pomoži) in tako bi vsak kmet zastopil(samo kmet? ), da je grafična pri renderanju v dx10 enostavno hitrejša.
- v dx9 je grafična prasica omejena, saj lahko rendira največ 500 različnih objektov. Dx10 ne pozna omejitev.
- glavna prednost dx10 je optimiziranost in hitrost. V dx9 nek objekt najprej potuje dxu, ta ga posreduje gonilniku in šele slednji grafi. Vsi ti koraki zahtevajo določen del sistemskih sredstev, kar nepotrebno obremeni procesor. Dx10 odpravlja večji del zamud, zaradi česar je v komunikaciji šest- do osemkrat hitrejši od dx9.
- itak se dx10 najbolj veselijo programerji iger, saj je ustvarjanje le teh, dosti lažje z dx10 kot pa z dx9. Z dx9 se morajo programerji fukat da prizor v špilu nima preveč
objektov, ki bi zaposlili npr. Samo ogljiščne cevovode (npr. Prizor z veliko vode).
Dx10 grafične kartice imajo skupno arhitekturo cevovodov z geometrijskimi shaderji, ki omogočajo izračunavanje fizike (quantum effects- pr crysis. Tiste veje na drevesih). Itd. Bla bla bla
- in kako za vraga lahko, na podlagi nekaterih slik in 2 videov (buhvej če sta res od cryteka) trdite, da je dx10 nateg?!? """jst sm vidu razlike med dx13 in dx19 v enem filmčku na strani: www. Nagasakijufukurimi. Hut (pomoje je to ena japonska stran) in povem vam, da je dx19 čisti nateg. Res! """
- btw, če so že slabe lastnosti dx10, jih ne morete iskati v igri crysis, saj igra ni radikalno drugačna v dx9 ter dx10 načinu. Počakajte na alan wake (only dx10 )
- zakaj dx10? Če vam je všeč ali ne. Grafično kurbico z dx10 boste sigurno kupili, saj bodo začeli kapljati špili z only dx10 podporo (nisem rekel kdaj! ) :d
Se mi je zdel. Razlike med dx9 in dx10 bodo ločili samo gamerji/g33ki oz bolj samo gamerji. Gamerji. Gamerji!
Zakaj so pa potem sploh naredili dx9? A ni dx8 dober? Aja! Zakaj so pa potem naredili dx8?!?!?!?!? ' a ni dx7 dovolj dober?! Jaaa! Samo nabildajmo ga, pa bo kot dx11! Ja!
Še par razlogov v prid dx10:
- v dx9 mora grafična kurbica renderati vsak predmet posebej (npr drevesa v gozdu), vsaj če hočejo biti predmeti različni. V dx10 mode, pa lahko grafična rendira samo 1 predmet, ter ga pomnoži, vmes pa spreminja množilnik, s katerim izbrani predmet množi. (po kmečno: v dx9 mora grafična k. Rendirati vsak steber posebej, v dx10 pa samo enega, ter ga pomoži) in tako bi vsak kmet zastopil(samo kmet? ), da je grafična pri renderanju v dx10 enostavno hitrejša.
- v dx9 je grafična prasica omejena, saj lahko rendira največ 500 različnih objektov. Dx10 ne pozna omejitev.
- glavna prednost dx10 je optimiziranost in hitrost. V dx9 nek objekt najprej potuje dxu, ta ga posreduje gonilniku in šele slednji grafi. Vsi ti koraki zahtevajo določen del sistemskih sredstev, kar nepotrebno obremeni procesor. Dx10 odpravlja večji del zamud, zaradi česar je v komunikaciji šest- do osemkrat hitrejši od dx9.
- itak se dx10 najbolj veselijo programerji iger, saj je ustvarjanje le teh, dosti lažje z dx10 kot pa z dx9. Z dx9 se morajo programerji fukat da prizor v špilu nima preveč
objektov, ki bi zaposlili npr. Samo ogljiščne cevovode (npr. Prizor z veliko vode).
Dx10 grafične kartice imajo skupno arhitekturo cevovodov z geometrijskimi shaderji, ki omogočajo izračunavanje fizike (quantum effects- pr crysis. Tiste veje na drevesih). Itd. Bla bla bla
- in kako za vraga lahko, na podlagi nekaterih slik in 2 videov (buhvej če sta res od cryteka) trdite, da je dx10 nateg?!? """jst sm vidu razlike med dx13 in dx19 v enem filmčku na strani: www. Nagasakijufukurimi. Hut (pomoje je to ena japonska stran) in povem vam, da je dx19 čisti nateg. Res! """
- btw, če so že slabe lastnosti dx10, jih ne morete iskati v igri crysis, saj igra ni radikalno drugačna v dx9 ter dx10 načinu. Počakajte na alan wake (only dx10 )
- zakaj dx10? Če vam je všeč ali ne. Grafično kurbico z dx10 boste sigurno kupili, saj bodo začeli kapljati špili z only dx10 podporo (nisem rekel kdaj! ) :d
kotnikd3 ::
lep filmčk, ki lepo pokaže razlike. ampak s tem ne moremo soditi DXu 10. počakajmo na alan wake.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov članek: DirectX 11Oddelek: Novice / Nova vsebina | 5590 (3184) | Senitel |
» | DirectX 11Oddelek: Programska oprema | 2037 (1704) | BigWhale |
» | directX 10 in windows xp (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12699 (9109) | bluefish |
» | DX 10 ali DX 9 grafa? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Kaj kupiti | 38923 (23142) | macgajver |
» | Lahko že februarja pričakujemo cenejše izvedenke grafičnih kartic Geforce 8800? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 7259 (5439) | Pesimist |