Forum » Kaj kupiti » DX 10 ali DX 9 grafa?
DX 10 ali DX 9 grafa?
bosko555 ::
Ja to je res, da je veliko odvisno od tega koliko imaš v žepu. Samo so pa ti testi tudi narejeni za tiste kateri se odločajo z nakup nečesa. Čeprav jim večinoma verjamem, se vseeno včasih veliko razlikujejo.
Svizec69 ::
ravno to, ko se že skoraj odločim, pol pa pogledam še kake teste in spet nevem eh bo že nekaj, kolko bo denarja ostalo od ostalih komponent bo šlo za grafo 142 za x1950pro bo zagotovo, če bo pa kaj več bo pa boljša prišla v poštev.
Tilen ::
Svizec69, če ti je Hl2/CSS prioriteta potem rabiš samo en ubijalski CPU in je to to.
- CSS [HL2 engine], sistem v podpisu.
- CSS [HL2 engine], sistem v podpisu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
OChack ::
pricakovov bi da bojo dx10 karte v dx10 igrah hitrejse pa s epokaze to kar sm reku pred cajtom da majo neverjetn preformance drop glede na dx10 tako da je zelo zalostno.
kj vec si na anandtechu preberte
kj vec si na anandtechu preberte
Int€l inside, IDIOT Outside
Senitel ::
Ja ne more bit v DX10 hudo hitrejša, če v DX10 pathu počenja bistveno več stvari... Imaš več možnosti:
1. Špil je samo portan iz DX9 na DX10: grafičen load je isti, CPU load je precej manjši -> večina iger je dosti CPU bound -> v večini primerov boš dobil več fps (razen Lost Planet nobenega drugega špila).
2. Špil v DX10 verziji uporablja določene dodatne efekte: grafičen load se poveča, CPU load se zmanjša ali ostane isti: tehtnica se iz CPU bound verjetno premakne na GPU bound.
Tako Company of Heroes, kot Call of Juarez uporabljata precej ekstra featurjev. Call of Juarez v bistvu vse in alpha to coverage ter programiranje AA resolvov v pixel shaderjih. Ta špil je po mojem tako memory bandwidth bound da sploh ni več zabavno. Neglede na to ali imaš AA vklopljen ali ne, vedno se bo renderiralo z vsaj 4x MSAA... Če bi uporabljal hardwareski AA ne bi bilo nikakršne razlike med AA in brez AA na GeForce karticah.
1. Špil je samo portan iz DX9 na DX10: grafičen load je isti, CPU load je precej manjši -> večina iger je dosti CPU bound -> v večini primerov boš dobil več fps (razen Lost Planet nobenega drugega špila).
2. Špil v DX10 verziji uporablja določene dodatne efekte: grafičen load se poveča, CPU load se zmanjša ali ostane isti: tehtnica se iz CPU bound verjetno premakne na GPU bound.
Tako Company of Heroes, kot Call of Juarez uporabljata precej ekstra featurjev. Call of Juarez v bistvu vse in alpha to coverage ter programiranje AA resolvov v pixel shaderjih. Ta špil je po mojem tako memory bandwidth bound da sploh ni več zabavno. Neglede na to ali imaš AA vklopljen ali ne, vedno se bo renderiralo z vsaj 4x MSAA... Če bi uporabljal hardwareski AA ne bi bilo nikakršne razlike med AA in brez AA na GeForce karticah.
OChack ::
ja ampak glede na to da ma implementirano DX10 v sebi bi mogl to poganjat brez nekega preformance drop, mogoce bi mogl delat se hitrej ker se razbremeni procesor in ma ta dost vec moci za ostalo.
skratka moje mnene je da dx10 kartica bi mogla dx10 igre poganjati brez izgub saj je zato namensko anrejene, ker sicer ne vidim nekega smisla v nakupu dx10 grafične, če lahko vse nardi procesor
skratka moje mnene je da dx10 kartica bi mogla dx10 igre poganjati brez izgub saj je zato namensko anrejene, ker sicer ne vidim nekega smisla v nakupu dx10 grafične, če lahko vse nardi procesor
Int€l inside, IDIOT Outside
Senitel ::
A si prebral kaj sem napisal? Imaš samo dve možnosti... Trenutno sta dve igri, ki bolj obremenita GPU in eno, ki je bolj kot ne samo port na DX10. Procesor (CPU) ne dela tistega kar se "seli" na GPU. Večja fleksibilnost pomeni, da je možno na GPU-ju počet stvari, ki so bile prepočasne, da bi jih počeli na CPU-ju.
Recimo pri COH v DX9 ni procesor računal osvetlitve in senc ampak jih je GPU. V DX10 pa GPU računa več senc in mehkejše sence ter vso osvetlitev per pixel.
Če uporablja DX9 verzija shader z 100 inštrukcijami, kako lahko pričakuješ, da bo DX10 verzija z 300 inštrukcijami tekla enako hitro? Novi feature-ji so hitri (ne NV ne ATI nista naredila GeForce FX-a ), ampak treba gledat v kontekstu. Ne more bit alpha to coverage v DX10 (Call of Juarez) enako hiter kot potencialna DX9 verzija brez alpha to coverage in brez AA.
P.S.: Glede zadnjega stavka... Ne more bit alpha to coverage v DX10 enako hiter kot DX9 brez alpha to coverage in brez AA, razen seveda če narediš recimo čip z zastonjskim 4x AA... Ampak v tem primeru bo pa GPU sucksal v primerih ko AA in/ali alpha to coverage ni vklopljen.
Recimo pri COH v DX9 ni procesor računal osvetlitve in senc ampak jih je GPU. V DX10 pa GPU računa več senc in mehkejše sence ter vso osvetlitev per pixel.
Če uporablja DX9 verzija shader z 100 inštrukcijami, kako lahko pričakuješ, da bo DX10 verzija z 300 inštrukcijami tekla enako hitro? Novi feature-ji so hitri (ne NV ne ATI nista naredila GeForce FX-a ), ampak treba gledat v kontekstu. Ne more bit alpha to coverage v DX10 (Call of Juarez) enako hiter kot potencialna DX9 verzija brez alpha to coverage in brez AA.
P.S.: Glede zadnjega stavka... Ne more bit alpha to coverage v DX10 enako hiter kot DX9 brez alpha to coverage in brez AA, razen seveda če narediš recimo čip z zastonjskim 4x AA... Ampak v tem primeru bo pa GPU sucksal v primerih ko AA in/ali alpha to coverage ni vklopljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
___ ::
sem razmislil in verjetno se najbolj splača 8600 gt 512 mb.....več funkcij lahko vklopiš, če je prepočasna jo pa naviješ... fora je...dobu sm nekaj novejših igric...test drive unlimited, call of juarez..in skontal da naprimer pri tdu nemoreš vklopiti hkrati hdr in AA....why?? ok grem na net in skontam da nvidia serije 7... sploh ne podpira tega:) potem pri call of juarez...če vklopiš globinsko sliko, nemorš vklopt AA..why? ker ne podpira te kombinacije. tako da jaz grem gladko na dx10 generacijo.že samo zarad večjiga izbora funkcij, možnosti v igrah itd itd. vzel bom verzijo z več rama, če bo zadeva preveč štekala bo pač sledil overclocking:)
___ ::
aja še to..vem da so ene dx9 grafe hitrejše.ampak že zdaj se izbor možnosti krči..torej bo vedno več funkcij k jih z nvidio serije 7 al pa ati serije 1xxx nebo dalo vklopiti.al pa jih boš vklopil pa bo HUGE performance drop plus nebo se dalo vklopiti katere od starih funkcij...tako kot sem prej opisal k se AA možnost enostavno izklopi ker grafa ne podpira obeh funkcij hkrati.brezveze. itak če je tako zelo slaba se jo lahko preprosto navije.tako da jaz sem mojo grafo že naročil:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
Meizu ::
Nevem zakaj je tko. Meni recimo moj X1950XTX komot prebavi HDR in AA skup... TDU na high vsi filtri pa dela gladko...
___ ::
aja??? men ne prebavi niti na 7600 gt niti na 7600 gs ( 2 kompa mam). isto frendu k mam islm da 7800 al kaj je že tista.wierd uglavnem
aja pa magarac...vsi filtri? :) sj sta samo 2:) AA in HDR..pol je pa še možnost štelat kvaliteto detajlov,resolucijo in osveževanje;)
aja pa magarac...vsi filtri? :) sj sta samo 2:) AA in HDR..pol je pa še možnost štelat kvaliteto detajlov,resolucijo in osveževanje;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
Senitel ::
GeForce 7 ne podpira AA na floating point render targetih (HDR), Radeon X1800 to že podpira. Ne podpira pa filtriranja na "HDR" teksturah (kar pa GeForce 7 podpira). DX10 generacija mora znati vse to.
___ ::
tnx senitel:) zdj vsaj razumem zakaj ne dela:) hdr lohk vklopim, nemorm pa pol aa al pa karkol drugega za izboljšat sliko vklopit. al pa če vklopil pixel shader 3.0, potem nemorm aa vklopiti...uglavnem grem kr na dx10.bom vsaj lahko vse vklopil.čeprav mogoče na low če grafa ni nevem kako dobra kakor pravite..ampak rajš to kot pa da je izkloplen:)
Ted ::
Kaj ti pomaga directx 10 podpora, če pa na kartici tipa 8600 gt naprednih directx funkcij (zaradi katere si jo kupil) zaradi počasnosti ne boš mogel uporabljati na človeški ločljivosti? Očitno je da je directx precejšen korak naprej kar se zahtevnosti tiče, 8600gt pa je praktično "portana" 7600gt.
Mah...
___ ::
emm..a si že vidu 8600 gt v delovanju?k praviš da je počasna..kako veš? bolšja je od 7600 gt pa mi tdu laufa kot namazan na 7600 GS ki je še slabša od gt.
call of juarez mi laufa prav lepo na 7600 gs...torej bo na 8600 gt laufal bolje, glede na to da je močnejša.s tem da bom lahko vklopiš še glajenje robov. ja vem da je portana 7600 gt.ravno to mi je kul ker sem imel 7600 gt do zdaj in grafična je uredu. u izi se mi je vse vrtel na 1024 krat 756 in detajli vsaj na high. le nekatere funkcije nism mogu uporablat ker pač ne podpira kombinacij.
call of juarez mi laufa prav lepo na 7600 gs...torej bo na 8600 gt laufal bolje, glede na to da je močnejša.s tem da bom lahko vklopiš še glajenje robov. ja vem da je portana 7600 gt.ravno to mi je kul ker sem imel 7600 gt do zdaj in grafična je uredu. u izi se mi je vse vrtel na 1024 krat 756 in detajli vsaj na high. le nekatere funkcije nism mogu uporablat ker pač ne podpira kombinacij.
___ ::
aja..razlog menjave grafične..nov komp, ki ima zdej pci-e vodilo.7600 gt agp 8krat sem imel na tastarmu kompu.nedolgo nazaj sm pa drug komp zrihtal, le grafa mi manjka.7600 gt bi imel še dolgo ker ji praktično NIČ ne manjka.vse poganja brez problema na resolucijah 1024 krat 756 in detajli vsaj na high ali ultra high. in še tole.nisem strasten igričar.igre igram le redko.ampak ko jih igram pa rad vklopim vse možne funkcije ker ponavad izboljšajo sliko.pa čeprav so na low, je to ševedno bolje kot off.kajne? verjeto bi imel ti AA rajši na low kot izkloplenga.?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
Senitel ::
Am, samo AA in HDR ne gresta skup. AA in 3.0 shaderji gredo čisto lepo skup. Pravtako HDR in anisotropno filtriranje.
___ ::
ja pa sj veš o čem govorim:) ko je aa šele vn pršu...a bi mu ti rajš grafo k podpira AA al ne?
___ ::
aa in 3.0 shaderji pa na 7600 ne grejo skup.vem zato ker sm 2 uri nazaj probal..ne gre.vsaj v call of juarez ne
Senitel ::
Preden je aa vn pršu... AA je tu že od nekdaj... Call of Juarez je pa itak ena cvetka. Če hočeš uporabljat sm 3.0 in AA boš moral mal exe preimenovat in compatibility naštimat v driverjih ( klik). To je omejitev špila, ne pa hardwera. Hardware čist brez problema poganja sm 3.0 in AA.
bosko555 ::
Danes mi je en kolega prdlagal tudi nakup te grafične kartice:
- PowerColor Radeon X1950 Pro Extreme, 512MB GDDR3, PCIe
Stane pa nekje 160 eur. Vprašujem, če mogoče pozna kdo to kartico, ali pa če ve kako se kaj obnese v igrah in 3dmarkih.
- PowerColor Radeon X1950 Pro Extreme, 512MB GDDR3, PCIe
Stane pa nekje 160 eur. Vprašujem, če mogoče pozna kdo to kartico, ali pa če ve kako se kaj obnese v igrah in 3dmarkih.
DJ MartiNi ::
Ryzen 7 7700/ASRock B650 LiveMixer/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 5200/RX 5700 XT
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300
macgajver ::
senitel ti ki si bl mahr za tele zadeve mi razložiš tole vzameš dve približno enako močne kartice recimo x1950pro in 8600gts ali bi igrica ki ima obe možnosti dx10 in dx9 na povsem istih nastavitvah bolje laufala na na 8600gts v dx10 načinu ali x1950pro na dx9 ?
Povdarjam nastavitve bi izbral popovnoma enake tud če bi dx10 nudil kkšno opcijo več se jo namensko izklop da se prilagodi dx9 nastavitvam.
Povdarjam nastavitve bi izbral popovnoma enake tud če bi dx10 nudil kkšno opcijo več se jo namensko izklop da se prilagodi dx9 nastavitvam.
tenstan krompir je pa zakon
Zgodovina sprememb…
- spremenil: macgajver ()
Izi ::
razlika med 256 in 512 je 0,00000000000000000000000%
macgajver, motiš se, razlika sicer ni velika je pa skoraj vedno prisotna, močno je odvisna predvsem od igre. Razlike so od 0 % pa tja do 25 %, razen pri Gothicu 3, ker je razilka na 1920x1200 že kar 40 %.
Testi so pokazali, da resolucija pri večini iger ne vpliva bistveno na zahtevo po grafičnem RAMU.
Če imaš vse nastavitve na "low" potem ne bo nobene razlike.
Če pa imaš nastavitve na "high" pa so razlike kar opazne.
Razlika med 256 MB in 512 MB na enaki grafični kartici:
Neverwinter Nights 2 - Popolnoma nobene razlike
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Popolnoma nobene razlike
Pacific Fighters - Popolnoma nobene razlike
Age of Empires 3: The War Chiefs - Popolnoma nobene razlike
Battlefield 2142 - Razlika ni opazna
Half-Life 2: Episode One - Razlika ni opazna
Prey - Razlika ni opazna
Far Cry - 5 %
F.E.A.R. - 5 %
Tomb Raider: Legend - 8 %
Call of Duty 2 - 10 do 15 %
Serious Sam 2 - 20 do 25 %
Hitman: Blood Money
1280x1024 in 1600x1200 - Razlika ni opazna
1920x1200 - 15 %
Gothic 3
1280x1024 - Razlika ni opazna
1600x1200 - 8 %
1920x1200 - 40 %
X3: Reunion
1280x1024 - Razlika ni opazna
1600x1200 - 8 %
1920x1200 - 15 %
Company of Heroes
1280x1024 - 25 %
1600x1200 - 15 %
1920x1200 - 8 %
Futuremark 3DMark05 1024x768 - 6 %
Futuremark 3DMark06 1280x1024 - 2 % (Razlika ni opazna)
Razlike do 5 % niso opazne.
Za Call of Duty 2 in Serious Sam 2 lahko rečemo, da potrebujeta 512 MB
Company of Heroes je sploh ena čudna igra, kjer na nižjih resolucijah pride dodatni RAM precej bolj do izraza kot pri višjih
Pri Hitman: Blood Money, Gothic 3 in X3: Reunion pa je 512 MB nujno, če igrate na visokih resolucijah.
Se pa vidi, da novejše igre znajo bolje izkoristiti več RAMa in za igre, ki jih bomo igrali konec leta in drugo leto bo 256 MB že skoraj premalo.
Izi ::
ali bi igrica ki ima obe možnosti dx10 in dx9 na povsem istih nastavitvah bolje laufala na na 8600gts v dx10 načinu ali x1950pro na dx9 ?
V bistvu brezvezno vprašanje
Igre bodo vedno hitreje tekle na DX9 kot pa na DX10 ne glede na kateri kartici jo goniš.
Isto je kot bi vprašal ali bo igra tekla hitreje z "low" nastavitvami ali z "high" nastavitvami.
bosko555 ::
Izi, do zdaj je večinomakrat več RAM-a na grafični kartici pomagalo, le če si igral na večjih resolucijah kot so 1600x1200, 1920x1200 itd.. Jaz ko pa vse igerce igram ali na 1024x768 ali pa na 1280x1024, pa mi mislim da kartica z 512mb nebo kaj dosti koristla, ker je tako ali tako nebi mogo izkoristit. Kak se bo to spremenilo v prihodnje nevem, samo do zdaj še mislim da večina iger na takih resolucijah ne potrebujejo 512mb RAM-a na grafični. Ampak če ga maš pa škodit ne more.
Izi ::
Seveda ne škodi.
Celo en star računalniški rek pravi, da RAMA ni nikoli preveč.
Ker pa ni zastonj je pa nesmiselno, da ga imaš preveč in je potem neizkoriščen.
Za resolucijo 1024x768 je 256 MB povsem dovolj še za naslednji 2 leti.
Tudi pri 1280x1024 se kot se vidi iz gornjih rezultatov še ne splača imeti 512 MB RAMA.
Za 1600x1200 in vse ki so na 24" monitorjih z 1920x1200 pa bi jaz rekel, da je 512 MB trenutno kar nujno, ker so pospeški pri novih igrah že okoli 25 %. Za četrtino večja hitrost pa je že opazna z prostim očesom in ne samo z benchmark programčki.
Celo en star računalniški rek pravi, da RAMA ni nikoli preveč.
Ker pa ni zastonj je pa nesmiselno, da ga imaš preveč in je potem neizkoriščen.
Za resolucijo 1024x768 je 256 MB povsem dovolj še za naslednji 2 leti.
Tudi pri 1280x1024 se kot se vidi iz gornjih rezultatov še ne splača imeti 512 MB RAMA.
Za 1600x1200 in vse ki so na 24" monitorjih z 1920x1200 pa bi jaz rekel, da je 512 MB trenutno kar nujno, ker so pospeški pri novih igrah že okoli 25 %. Za četrtino večja hitrost pa je že opazna z prostim očesom in ne samo z benchmark programčki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Senitel ::
macgajver: Če poganjaš v DX10 z istimi nastavitvami kot DX9, potem bo DX10 verzija tekla hitreje (majša obremenitev CPU).
Meizu ::
To je pa zelo zanimivo. Predvsem za igre, podobne CellFactorju, kjer potrebuješ dvojedrne sisteme, če nimaš Ageia grafike.
Senitel, potem, če bi recimo v CellFactor implementiral DX10, potem, a bi z istim sistemom stvar tekla hitreje? Koliko pa?
Senitel, potem, če bi recimo v CellFactor implementiral DX10, potem, a bi z istim sistemom stvar tekla hitreje? Koliko pa?
Senitel ::
Ja kakšno malenkost bi se poznalo, kaj dosti pa v primeru CellFactorja pomojem ne. Če recimo igra zabije 5ms CPU časa za grafiko in 15ms za vse ostalo (50fps) in ti zmanjšaš tistih 5ms na recimo 3ms si pridobil 5fps...
Jst ::
A res ne znate brati?
Če kodo igre, ki je bila narejena za d3d9, skompajlaš za d3d10, potem bo slednja malenkost hitrejša.
Večinoma pa bodo developerji v d3d10 vključili še dodatne/druge/drugačne efekte, zato se ne more direktno primerjati d3d9 in d3d10, ker koda, ki leži zadaj ni enaka.
Vsem tistim, ki jih mučijo vprašanja v zvezi z d3d10, predlagam, da si natisnite vse poste od Senitela v zadnjih pol leta in se jih naučite na pamet.
Če kodo igre, ki je bila narejena za d3d9, skompajlaš za d3d10, potem bo slednja malenkost hitrejša.
Večinoma pa bodo developerji v d3d10 vključili še dodatne/druge/drugačne efekte, zato se ne more direktno primerjati d3d9 in d3d10, ker koda, ki leži zadaj ni enaka.
Vsem tistim, ki jih mučijo vprašanja v zvezi z d3d10, predlagam, da si natisnite vse poste od Senitela v zadnjih pol leta in se jih naučite na pamet.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
M-XXXX ::
macgajver: Če poganjaš v DX10 z istimi nastavitvami kot DX9, potem bo DX10 verzija tekla hitreje (majša obremenitev CPU).
Tole je bolj teorija kot prasksa. Ravno sem testiral COH z patchom 1.7, ki prinese DX10. Tole so moji rezultati:
Možno pa je tudi da sem te narobe razumel in si s svojo izjavo mislil čisto enake nastavitve (s tem tudi DX9 učinke)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
jeryslo ::
Glede tega da zdajšnje igre na res. 1280*1024 ne rabijo 512mb rama ni res, kajti fantje na guru3d forumu so merili, koliko rama porablja Stalker na tej res. in seveda vse nastavitve na high in je šla poraba do 600MB. Je pa res, da ima Stalker ene najlepših tekstur in od tod verjetno tolikšna poraba, toda če je že zdaj igra, ki porabi na tej res. toliko rama, kaj bo potem čez pol leta? Mislim da se vseeno splača vzeti graf., ki ima vsaj 512mb rama.
Sicer je pa že mislim da IZI razlagu da ti recimo na 8800 verziji z 320mb rama dela lahko Stalker čisto lepo, sam če imaš teksture na high ti bo vsake toliko časa prišlo do zatikanja igra pa bo lahko drugače delala bp.
Sicer je pa že mislim da IZI razlagu da ti recimo na 8800 verziji z 320mb rama dela lahko Stalker čisto lepo, sam če imaš teksture na high ti bo vsake toliko časa prišlo do zatikanja igra pa bo lahko drugače delala bp.
OChack ::
jst mam x1950xt z 256rama pa stalker dela vredu.......no ja.......kwa je treba čist na začetku nardit da iz une sobice vn prideš k mi zvok n dela :p
Int€l inside, IDIOT Outside
Meizu ::
Ufff... Hvalabogu, da sm pol našu X1950XTX... Pol bom en čas na varnem z ramom na grafi, a?
Senitel ::
Možno pa je tudi da sem te narobe razumel in si s svojo izjavo mislil čisto enake nastavitve (s tem tudi DX9 učinke)
"DX9" učinke na DX10 kodi seveda!
jeryslo: Bom tole o Stalkerju preveril (jutri), ampak ne verjamem da igra uporablja 600MB resourcov na grafični... Glede na to da imajo teksture svojo "senco" v sistemskem ramu bi potem cel špil moral zasest vsaj kakšen 1GB sistemskega pomnilnika.
___ ::
sam en komentar.učasih je blo dovolj 128 mb rama na grafi.pa so vsi pravl da še to ne izkoristi...meu sm grafično 6600 gt 128 mb.grafična je dovolj močna...le rama je veliko premalo.isto bo s tistimi ki zdaj kupujejo 256 mb rama na grafi.kmalu ga bo premalo.ker so igre kakor opažate vedno bolj zahtevne. ne pozna se na hitrosti to je res.ampak se pa pozna ko igre napredujejo in kar nalepem zmanjka rama.in ZATO šteka.čeprav je dovolj močna. pri 6600 gt mi je še most wanted štekal.call of duty 2 tudi.čeprav sm jo pošteno navil, uštimal hlajenje za foro pa vse.preprosto RAM JE POMEMBEN. zdaj je 256 še dovolj ja.a pa resno mislite da bo dolgo tako? 2 leti nazaj je blo 128 mb dovolj.zdaj je 128 absolutno premalo.še 256 vprašanje kolk časa bo dovolj
___ ::
aja....mislm za high resolucije.če maš 1024 krat 756 pa itak ne rabš močne grafe:)..zgornji komentar je bil mišljen za resolucije nad 1280 krat 1024 pa nastavitve na high...če je vse na medium pa mislm da bo še DOLGO 256 mb dovolj....ampak če že kupiš močno grafo..je vseen če ma še rama mal več an.da nebo zadeva delovala počas ker bo rama zmanjkal.tle se pa ustav pri monitorju...a sploh podpira FUL visoko resolucijo..:)in kolk je velik..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
Mr.B ::
Kolikor je bilo recimo za ultra High nastavitev pri doom 3, potrebno 512 MB spomina. Tako da rabiš vsaj 512 MB spomina na grafični....
Razen če je to neka LE SE grafična, kjer pa bi bilo čez glavo dovolj tudi 128 MB...
Razen če je to neka LE SE grafična, kjer pa bi bilo čez glavo dovolj tudi 128 MB...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
___ ::
ja.pa doom 3 je precej stara igra že..sicer mi je na 7600 gt delala kar precej uredu, čeprav je bilo rama le 256 mb, ampak vseeno ne popolnoma gladko.se je dogajal da je slika kr zmrznila, par frejmov stala, nato pa normalno naprej.prav vidl se je da jo zablokira ram. tako da sj vem da se na hitrosti ne pozna več rama.ampak če hočš met več nastavitev na high se pa splača....al pa če sploh hočš met več nastavitev vkloplenih.kolikor pa vidm, je pa pri igrah vedno več možnosti za vklopit...pri nekaterih igrah že zdaj celo piše VSAJ 256 mb grafičnega rama...to so minimalne zahteve..optimalne pa 512...jaz komi čakam da dobim 8600 gt 512 mb:) sm biu pri frendu k ma 256 mb različico...call of duty 2 al pa nfs carbon vse na max.kolikor pač gre.resolucija 1280 krat 1024 in glajenje nekje 4 krat.uglavnem kot da bi film gledov:) ni štekal ma NIČ.tako da resnično nevem zakaj mislite da je to slaba grafična. kolk je biu fps nevem in me niti ne zanima.vem sam da je slika laufala kot po maslu:):):)
macgajver ::
Sej če nisi ravno neumen in ti internet ni uganka potem si po raznih testih in člankih razbereš kaj se spača kupit in kaj ne ker tolk je o tem napisanega ojoooj pa tud te fore grafične s 512 in 256 in zarad mene če tud na 6600gt date 3gb rama če bereš teste valda skapiraš kolk je kšna grafična zmogliva in kolk rama dejansko lahko uporabi. btw Da grafična dejansko izkorišča-uporablja 512 mb rama more bit že prekleto prekleto hita s tem mislim na kakšno 8800gts.
tenstan krompir je pa zakon
Zgodovina sprememb…
- spremenil: macgajver ()
___ ::
človk isto so govoril ko so mele grafične 128 mb rama. vsi trgovci pa vsi na forumih so mi rekl da nj uzamem 128 mb.da več nebom potreboval.pa probi zdej zalaufat igro s 128 mb rama.nebo dobr delal an? ne mislm menat grafe v 2 letih zato ker mi nebo delal, ker bo pisal da rab minimalno 512 mb rama zarad visokih zahtev.ok bom mu 512 rama, bom zalaufal igrco pa dal na low.pa kaj.vsaj delal mi bo.ne mislm zapravlat dnarja nonstop za grafične.enostavno mi je brezveze.kupu bom zdj dx10 s 512 rama pa adijo. itak nebom menjal kompa par let ker je 3.0 ČEZ GLAVO.itak ni razlike v windowsih med 3.0 al pa 4.4 dual core.isto hitr odpira okna.edin kopira se na tistmu hitrej.sam še tle mi 4 gb prekopira v 2-3 minutah max. tako da toj to:) kot sem že rekel.ne mislm menjat grafe nonstop.tako da bo tale čez glavo. izkoristit bo pa že znala.če pa nebo, jo bom pa navil.100% ti pa garantiram da je bolš če je rama več in ko je igra tolk zahtevna bere iz tistega rama, čeprav je grafa slabo izkoristi, kot pa če začne šopat un shared memory al kva je že..pač sistemski pomnilnik, ki se ga uporabla tud za grafo.. to je pa pomojm bolš an?...
AapocalypseE ::
Tech_man, nevem če je finta samo v tem kolko rama ma grafa. Če dama skupaj 8600GT 512MB in recimo mojo 8800GTS 320MB, bo meni po tvoje prej štekala igra kot tebi ker mam majn rama, samo ti lahko vsak pove, da bo dosti prej začelo trokirat tebi kot meni čeprav maš več rama, tak da ni samo ram pomembn.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup grafične kartice do 150€ (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 4301 (4301) | PROTOTIP |
» | Testi ATI HD2600 seriesOddelek: Strojna oprema | 4574 (2724) | Mr.B |
» | GF 7900gs VS GF 8600GT (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 9709 (7872) | macgajver |
» | Primerna grafa za moje računalO! (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5390 (4432) | Klemzz |
» | kdaj pridejo ven graficne serije 8600?? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 6264 (4247) | opeter |