Forum » Loža » Stroski avta
Stroski avta
Vajenc ::
Microsoft, tak letnik BMW-ja pri nas težko dobiš pod 200.000 km, če lepo skrbiš zanj pa delajo BMW mašine tudi po 500.000 km. Ko gledaš oglas bodi previden na potrjeno serijsko knjižico (se da goljufati, ampak to lahko pri potrjeni preveriš po računih). Meni je lepši in manj sumljiv tisti srebrni 540 IA, pa še lepe feltne ima ;)
@LOL ::
lepši in manj sumljiv tisti srebrni 540 IA, pa še lepe feltne ima ;)
Hja če ima denar za vzdrežvanje: najvišja cestnina in zavarovanje...
Potem R8 motor; o generalki si ne upam niti pomisliti, in pri taki starosti je že nujna če se misli še kaj vozit ali ga le v garaži geldat, stroški se rpaktično povečajo povsod: olje.... Ni nekaj ekonomičnega. Idealen je 523i ki je pri zavarovanju še sprejemljiv
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
@LOL ::
to še @Microsoft: če ne delaš ravno v Microsoftu;) si kupi največ 523i, je precej ekonomična stvarca, stroški registracije so se mi zdi do pičice enaki kot pri 520i s tem da ima nekaj konjičev več.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Microsoft ::
Pismo, se mi zdi, da bom za en mal prekratek, kar se porabe tice.
Enivej, se en avto sem nasel. klik
Vem, da je teh skatel na vsakih pet metrov polno, tko da z rezervnimi deli glih ne bi smelo biti prevec problemov. Hkrat bi naj bila poraba 6~7 litrov nekje realna ob neki ne divjaski, hkrati pa ne jajcarski voznji.
Kako je pa tu z vzdrzevanjem? Je ta dizel motor drazji in tezji za vzdrzevanje?
by Miha
Enivej, se en avto sem nasel. klik
Vem, da je teh skatel na vsakih pet metrov polno, tko da z rezervnimi deli glih ne bi smelo biti prevec problemov. Hkrat bi naj bila poraba 6~7 litrov nekje realna ob neki ne divjaski, hkrati pa ne jajcarski voznji.
Kako je pa tu z vzdrzevanjem? Je ta dizel motor drazji in tezji za vzdrzevanje?
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
@LOL ::
Očitno imaš fetiš na avte z ne-vgrajenimi originalnimi avtoradiji
Kej dost druzga s tem motorjem niti ni možno hehe (malo "heca"). Resno: za tako kištico se rabi minimalno dizla s 110 konji. Ker že A3 z 105 ni ravno športnik, pa je lažje vozilo kot ta limo
hkrati pa ne jajcarski voznji.
Kej dost druzga s tem motorjem niti ni možno hehe (malo "heca"). Resno: za tako kištico se rabi minimalno dizla s 110 konji. Ker že A3 z 105 ni ravno športnik, pa je lažje vozilo kot ta limo
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: @LOL ()
Binji ::
MarcoP malo dolgo sem rabil za odgovor pa vseeno
V glavnem imel sem 2 servisa zaenkrat (avto imam nekaj vec kot leto). Prvi takoj po nakupu me je stal okoli 40k s tem da sem dele dobil prek strica, ki ima avtotrgovino, mehanik mi je pa zaracunal samo delo in se to malo bolj poceni. Menjalo se je pa par malenkosti okoli motorja, zavorne ploscice, jermen, pa kar je takih standardnih stvari. Drugi je pa stal cez 100k, ampak to je bilo izredno ker je bilo treba menjat celoten motor (prejsnji lastnik nekako pocil glavo motorja). Od tega je bil nov motor+montaza okoli 60k, ostalo je bil spet servis.
Cene so seveda v SIT
V glavnem imel sem 2 servisa zaenkrat (avto imam nekaj vec kot leto). Prvi takoj po nakupu me je stal okoli 40k s tem da sem dele dobil prek strica, ki ima avtotrgovino, mehanik mi je pa zaracunal samo delo in se to malo bolj poceni. Menjalo se je pa par malenkosti okoli motorja, zavorne ploscice, jermen, pa kar je takih standardnih stvari. Drugi je pa stal cez 100k, ampak to je bilo izredno ker je bilo treba menjat celoten motor (prejsnji lastnik nekako pocil glavo motorja). Od tega je bil nov motor+montaza okoli 60k, ostalo je bil spet servis.
Cene so seveda v SIT
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Poldy ::
Največji problem pri močnih starih avtih je registracija in servisiranje. Nekdo je rekel, da narediš veliko kilometrov, če lepo voziš. Ja seveda, sploh če maš pod pokrovom 160 konjev in več...
Vsak "močnejši" avto je kasneje zelo drag. Jaz za korejca plačujem pri registraciji 710€ (20% boniteta), glede na stil vožnje pa pogosto menjavam zavorne ploščice, ležaje, gume... Še sreča da so ti deli kar poceni. Razen seveda gum, najcenejše so 67€.
Je pa vseeno veselje imeti več kot 100KW. Sploh takrat, ko nekdo vidi da ga prehitevam, pa pospeši, jaz pa prestavim iz pete v tretjo...
Vsak "močnejši" avto je kasneje zelo drag. Jaz za korejca plačujem pri registraciji 710€ (20% boniteta), glede na stil vožnje pa pogosto menjavam zavorne ploščice, ležaje, gume... Še sreča da so ti deli kar poceni. Razen seveda gum, najcenejše so 67€.
Je pa vseeno veselje imeti več kot 100KW. Sploh takrat, ko nekdo vidi da ga prehitevam, pa pospeši, jaz pa prestavim iz pete v tretjo...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10548 (8118) | profii |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91103 (23448) | PARTyZAN |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 20331 (16113) | Goldee |
» | Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 kOddelek: Na cesti | 4830 (3708) | SynTax64 |
» | fiat bravo 1.4 sxOddelek: Loža | 5402 (4845) | stromar |