Forum » Loža » Stroski avta
Stroski avta
Microsoft ::
Ok, se ena avtomobilisticna. Upam, da ne najedam.
Sem totalen nob, kar se tice avto finac. Pa me zanima, kolko kaj stane vzdrzevanje nekega avta. Najbolj bi mi prisel prav kak odgovor v smeri kakega BMW 520i letnik 96-98. Ok, pa tudi ostali bodo vredu, da malo dobim orientacijo, kolko kaj to stane.
Ka se steje pod te stroske? Bencin se ne! Gume se ne! Naj se steje redni servis (olje, filtri in vse jajce, ki spadajo zraven), ter stvari ki crkujejo (luci, ...).
by Miha
Sem totalen nob, kar se tice avto finac. Pa me zanima, kolko kaj stane vzdrzevanje nekega avta. Najbolj bi mi prisel prav kak odgovor v smeri kakega BMW 520i letnik 96-98. Ok, pa tudi ostali bodo vredu, da malo dobim orientacijo, kolko kaj to stane.
Ka se steje pod te stroske? Bencin se ne! Gume se ne! Naj se steje redni servis (olje, filtri in vse jajce, ki spadajo zraven), ter stvari ki crkujejo (luci, ...).
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
- spremenil: Microsoft ()
Binji ::
za 10 let starga BMW 5? Hihi...tko ti povem...v max 2 letih bos dal vec za vzdrzevanje (redno valda..bohvari da se kej se extra pokvari) kot za kupnino avta
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
#000000 ::
Točn tko !! Ker ponavadi tazga bemfla dobiš ne iz druge ampak pete roke, in od prve dalje ga noben ni vozu nikamor, vsi so samo mal gledal olje in molili boga da se jajc znebijo preden karkoli resnega crkne.
Ko kupiš 10 let sratga bmw, merdcedes, ipd. v tem rangu, si avtomatsko postal ZADNJI lastnik.
Če kupuješ kej tazga, bejž stran kokr te noge nesejo, edino če kupuješ od fotra, brata, mame. Čim je drugo koleno žlahte ne jemlji.
LP
Ko kupiš 10 let sratga bmw, merdcedes, ipd. v tem rangu, si avtomatsko postal ZADNJI lastnik.
Če kupuješ kej tazga, bejž stran kokr te noge nesejo, edino če kupuješ od fotra, brata, mame. Čim je drugo koleno žlahte ne jemlji.
LP
podbevna ::
Ne vem kako je z BMW-ji, a po mojem so stroški starejših avtov nižji od novih. Sploh če prišteješ amortizacijo.
Fizikalko ::
Kar pa IMHO ne moremo rečt za Mercedese... IMHO je 5-10 let star Mercedes best buy v takem rangu.
Buggy ::
Jaz pa ne razumem zakaj noces upostevati obratovalnih stroskov na letni ravni...saj to je tudi pomemben del na katerega gledas ko kupujes avto.
Ta avto ima porabo okoli 12l kar na letni ravni cca 20K km znese cca 2400 EUR, registracija z osnovnim zavarovanjem malo pod 1000 EUR, Guma so 16 col (ai vec) in na dve leti cca 500 EUR...kar nakoncu znese lep kupcek denarja.
...zarnice, olje...to je potrosni material, ki gre v vsak avto podobno in ne predstavlja nekega hudega odstopanja od drugih avtomobilov...ko pa bo kaj resnega "zaskrtalo" v avtu pa se bos vprasal, ce je sploh smiselno popravljati.
Samo redno vzdrzevanje (bremze, izpuh,....) je verjeno prekleto drago, priznam pa da ne vem, sklepam po tem da je avto visokega razreda, kar se v ceni potem kaze tudi pri delih.
Tudi jaz bi se ga ognil, predvsem zaradi obratovalnih stroskov na letni ravni. Avto imas za vozit in ne zato, da bos trikrat premislil a se bos z njim kam zapeljal.
Ta avto ima porabo okoli 12l kar na letni ravni cca 20K km znese cca 2400 EUR, registracija z osnovnim zavarovanjem malo pod 1000 EUR, Guma so 16 col (ai vec) in na dve leti cca 500 EUR...kar nakoncu znese lep kupcek denarja.
...zarnice, olje...to je potrosni material, ki gre v vsak avto podobno in ne predstavlja nekega hudega odstopanja od drugih avtomobilov...ko pa bo kaj resnega "zaskrtalo" v avtu pa se bos vprasal, ce je sploh smiselno popravljati.
Samo redno vzdrzevanje (bremze, izpuh,....) je verjeno prekleto drago, priznam pa da ne vem, sklepam po tem da je avto visokega razreda, kar se v ceni potem kaze tudi pri delih.
Tudi jaz bi se ga ognil, predvsem zaradi obratovalnih stroskov na letni ravni. Avto imas za vozit in ne zato, da bos trikrat premislil a se bos z njim kam zapeljal.
kekz ::
Ko sem jaz kupoval nov avto pred ~10 leti, sem naračunal okoli 0,25€/km (oz. takrat 0,5DEM ) vključno z bencinom in amortizacijo. Danes je najbrž več, saj ima € (DEM) v 10 letih ~35% inflacije. Gorivo se je podražilo še bolj. Torej nekje pod 0,5 €/km (mogoče 0,4?).
SkIDiver ::
Fizikalko je kar dobr zadel
C180, letnik 95 uvoz iz nemčije. V 80k km;
1 komplet svečk
polnjenje klime
redni servisi(olje, filtri)
menjava vseh diskov in zavornih ploščic
menjava oljnega obročka na diferencialu
2x kolesni zglob
That's all pri trenutni povprečni porabi 7.2L/100km. Bencinar seveda, ki pa je defenitivno bistveno bolj len od kakega bmw-ja 318. Total pa ima sedaj nekaj čez 200k km.
Če kupuješ kupi nekaj kar ne bo zgonjeno. Amortizacija gor ali dol, ko boš dajal za popravila in nove dele ti bo hitro dopizdlo. Prvič je avto v času okvare neuporaben pa še na koncu boš toliko zmetal na njega, da bi dobil na koncu za ves izkupiček bistveno bolj ohranjen avto.
C180, letnik 95 uvoz iz nemčije. V 80k km;
1 komplet svečk
polnjenje klime
redni servisi(olje, filtri)
menjava vseh diskov in zavornih ploščic
menjava oljnega obročka na diferencialu
2x kolesni zglob
That's all pri trenutni povprečni porabi 7.2L/100km. Bencinar seveda, ki pa je defenitivno bistveno bolj len od kakega bmw-ja 318. Total pa ima sedaj nekaj čez 200k km.
Če kupuješ kupi nekaj kar ne bo zgonjeno. Amortizacija gor ali dol, ko boš dajal za popravila in nove dele ti bo hitro dopizdlo. Prvič je avto v času okvare neuporaben pa še na koncu boš toliko zmetal na njega, da bi dobil na koncu za ves izkupiček bistveno bolj ohranjen avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Calligula ::
Kupi raje kakega Korejca. So ugodni, motorji dovolj mocni in nepozresni za slovenske vozne razmere in se zelo trpezni so.
Avto bo velik strosek. Ce sele zacenjas z avtom se zavedaj, da ce si do sedaj vedno imel nekaj denarja, ga poslej ne bos imel nic vec, ker bo slo vse za avto. Bencin je ze tako drag, potem pa bo skos nekaj. Ta cevka, una cevka, lezaj tam, roka tu,.. skratka skos bo nekaj.
Pri Japoncih in Korejcih je stanje malce blazje ampak tudi tam bos skos nekaj placeval.
Avto bo velik strosek. Ce sele zacenjas z avtom se zavedaj, da ce si do sedaj vedno imel nekaj denarja, ga poslej ne bos imel nic vec, ker bo slo vse za avto. Bencin je ze tako drag, potem pa bo skos nekaj. Ta cevka, una cevka, lezaj tam, roka tu,.. skratka skos bo nekaj.
Pri Japoncih in Korejcih je stanje malce blazje ampak tudi tam bos skos nekaj placeval.
krneki0001 ::
Sam bom sicer povedal za 17 let starega japonskega terenca, ker nemcev nisem imel in so zame predragi.
Kupil sem ga leta 2005 v klavrnem stanju od gorske reševalne službe. Avto redno servisiran, ampak samo kar se tiče mašine, vse ostalo je bilo bogo. Spredaj ves pleh sicer cel, zadaj gnil tok, da se je videlo skozi in mašina z 220.000km.
Prvo sem naredil menjavo jermenov in napenjalca ter vodne pumpe, tako da sem bil siguren, da bo avto delal še naprej in da ne bo problemov z kako zaribano mašino. Avto sem potem doma pošvasal, par stvari dodal v notranjosti in ga začel vozit. Takoj sem opazil da nekaj ni vredu s podvozjem, zato sem zamenjal še blažilce
- prednji (oba skupaj) monroe adventure 25.000 sit,
- zadnji (oba skupaj) kayaba excelG (plinski) 32.000 sit,
- dodal sem še liftkit 2"(5cm) za 24.000 sit.
Ter menjal gume, ker sem hotel nekaj za vozit po terenu 96.000 sit.
Delal sem tudi redne servise na 7500 km (samo menjava olja) in na 15000km (svečke oljni filter in olje)
- olje 5 do 6k sit za 5 litrov
- svečke 3200 sit(4 komadi)
- oljni filter 700 do 950 sit
To je bilo vse do letos, ko sem menjal prednje zavone ploščice in sklopko
- zavorne ploščice 5500 sit
- sklopka aisin (potisni ležaj in košara) 13.000 sit
- karbonska lamela sinter 18.000 sit.
To pa je vse kar sem naredil na avtomobilu, ki ima danes že kar nekaj kilometrov čez 300.000km in vžge v prvo, ter dela nasploh odlično za svojo starost.
Vse skupaj (brez rednih servisov) sem za malo čez 80.000km dal na avto malo čez 150.000 sit, redni servis pa me pride od 5 pa do 10.000 sit.
Tako da vzdrževanje starega avtomobila ni nek bavbav, edina stvar, ki jo priporočam bodočim kupcem starejših avtomobilov je da si vzamejo avto ne za toliko denarja kot ga imajo v žepu, ampak za toliko, da jim bo ostalo še za en dober servis takoj po nakupu, da se izognejo problemom. Ker če imaš 500k sit in če kupiš avto za 500k sit, potem si si naredil medvedjo uslugo. Avto voziš in lahko le upaš, da z njim ni kaj narobe. Če pa kupiš avto za 400k sit in daš 100k za veliki servis na takem avtomobilu, pa si potem lahko prepričan, da ti bo avto nekaj časa dobro služil.
Ker vsi vemo zakaj se star avto prodaja in to sta samo 2 razloga - ali si je človek kupil drug avto in tega ne rabi več, ali pa je avto zanič in se ga je treba znebit. V obeh primerih pa ponavadi ni več dobro servisiran in ponavadi pristane pri preprodajalcih, ki ga samo malo olišpajo, abvto pa je dobesedno zanič.
Kupil sem ga leta 2005 v klavrnem stanju od gorske reševalne službe. Avto redno servisiran, ampak samo kar se tiče mašine, vse ostalo je bilo bogo. Spredaj ves pleh sicer cel, zadaj gnil tok, da se je videlo skozi in mašina z 220.000km.
Prvo sem naredil menjavo jermenov in napenjalca ter vodne pumpe, tako da sem bil siguren, da bo avto delal še naprej in da ne bo problemov z kako zaribano mašino. Avto sem potem doma pošvasal, par stvari dodal v notranjosti in ga začel vozit. Takoj sem opazil da nekaj ni vredu s podvozjem, zato sem zamenjal še blažilce
- prednji (oba skupaj) monroe adventure 25.000 sit,
- zadnji (oba skupaj) kayaba excelG (plinski) 32.000 sit,
- dodal sem še liftkit 2"(5cm) za 24.000 sit.
Ter menjal gume, ker sem hotel nekaj za vozit po terenu 96.000 sit.
Delal sem tudi redne servise na 7500 km (samo menjava olja) in na 15000km (svečke oljni filter in olje)
- olje 5 do 6k sit za 5 litrov
- svečke 3200 sit(4 komadi)
- oljni filter 700 do 950 sit
To je bilo vse do letos, ko sem menjal prednje zavone ploščice in sklopko
- zavorne ploščice 5500 sit
- sklopka aisin (potisni ležaj in košara) 13.000 sit
- karbonska lamela sinter 18.000 sit.
To pa je vse kar sem naredil na avtomobilu, ki ima danes že kar nekaj kilometrov čez 300.000km in vžge v prvo, ter dela nasploh odlično za svojo starost.
Vse skupaj (brez rednih servisov) sem za malo čez 80.000km dal na avto malo čez 150.000 sit, redni servis pa me pride od 5 pa do 10.000 sit.
Tako da vzdrževanje starega avtomobila ni nek bavbav, edina stvar, ki jo priporočam bodočim kupcem starejših avtomobilov je da si vzamejo avto ne za toliko denarja kot ga imajo v žepu, ampak za toliko, da jim bo ostalo še za en dober servis takoj po nakupu, da se izognejo problemom. Ker če imaš 500k sit in če kupiš avto za 500k sit, potem si si naredil medvedjo uslugo. Avto voziš in lahko le upaš, da z njim ni kaj narobe. Če pa kupiš avto za 400k sit in daš 100k za veliki servis na takem avtomobilu, pa si potem lahko prepričan, da ti bo avto nekaj časa dobro služil.
Ker vsi vemo zakaj se star avto prodaja in to sta samo 2 razloga - ali si je človek kupil drug avto in tega ne rabi več, ali pa je avto zanič in se ga je treba znebit. V obeh primerih pa ponavadi ni več dobro servisiran in ponavadi pristane pri preprodajalcih, ki ga samo malo olišpajo, abvto pa je dobesedno zanič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
kixs ::
SkiDiver:
Nic nisi napisal koliko cvenkov si dal za servise
Drugace sam stejem pod stroske avta vse, kar moram placat v zvezi z avtom.
Torej:
- kupnina,
- zavarovanje + registracija + cestnina,
- cestnine,
- gorivo,
- redni servisi,
- izredni servisi,
- potrosni materijal (brisalci, zarnice, vitrex...),
- gume,
- izguba vrednosti
Morda se kaj, sam iz glave bo to kar dovolj.
Ko sem prodajal prejsni avto, sem naredil razpredelnico v Excelu, kjer sem vse nasteto vkljucil v formulo in to uposteval za avte, ki bi jih zelel imeti.
Razliko med enim in drugim koncim letnim zneskom, sem na mesecni ravni "nalagal" v vzajemne sklade, kjer sem uposteval priblizen letni donos tudi na mesecni ravni (1/12). Rezultati v koncnih zneskih v petih letih so bili seveda zelo veliki!
Razlika med najslabso in najboljso varijanto (seveda v denarju in ne udobju in imidzu) je bila 8.000.000 SIT (seveda je mesecni znesek v sklade vseboval tudi stalno nalozbo od place!).
Samo za info:
Tukaj si preberite zakaj ste brez denarja!
PS:
Ja, upostevat moras cim vec faktorjev. Ker se od avta do avta to zelo zelo spreminja!
LP
krneki0001 ::
Tok kot sem dal zanj - 300k sit je hotel klepar, pa sem potem raje sam naredil vse.
Poklepan pa bi bil vreden danes okoli 600k sit, takrat, ko sem ga kupil pa okoli 800 do 900k sit.
Poklepan pa bi bil vreden danes okoli 600k sit, takrat, ko sem ga kupil pa okoli 800 do 900k sit.
podbevna ::
Ja, avto je kot investicija katastrofa. Moj mi dela brez amortizacije cca 6.500 € stroškov letno. Nisem ga še menjal samo zato, ker sem kreten.
NiMH ::
@podbevna ja tak je ja...a ti ni jasno da če nabereš vsako leto cca. 6500€ bi ti v 5 letih prišlo za več kot 30000€ ... jaz ti definitivno priporočam nov avto
No Comment...
NBA => I LOVE this Game
NBA => I LOVE this Game
bond007 ::
Če kupiš čisto nov avto za recimo okoli 4-4,5 miljona, zgubiš v prvih 4ih letih okoli 2 miljona, če malo posplošim (seveda ne pri vseh). To se mi ne zdi posebaj pametno..
@LOL ::
Če kupiš čisto nov avto za recimo okoli 4-4,5 miljona, zgubiš v prvih 4ih letih okoli 2 miljona, če malo posplošim (seveda ne pri vseh). To se mi ne zdi posebaj pametno..
Ja vendar je nekaj vredno da taki avti imajo garancijo in se ponavadi pri novem brez problemov pelješ pa da se ne bojiš zraven da nekaj odpove (denimo pri 10 let stari 520i verjetno še precej zgonjeni).
Tko je:
če kupujete ene 10 let rabljen avto al pa kej podobnega imejte vedno v rezervi nekaj 100k sit. Sploh za kakega BMWja... (da kakšnih avtomatikov ne omenjamo -> če ti tam crkne potem menjalnik je samo še za v graben)
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
@LOL ::
Odkje vam to da se Bmw-ji pa Mercedesi tolk kvarjo???
pejt na BMWjev slovenski forum. Tam dobiš občutek ko bereš tiste okvare da se vsaka BMW r46 trojka(3) kvari Ne vem no meni stanje zgleda huje ko pa pri CLiu Pol pa vidiš komentarje enga ki je imel same probleme skoraj z novim BMWjem pa neki piše v stilu: še vedno je meni bmw najbolšji avto (prej pa nekaj tem in postov da se ne more normalno peljat) LOL fanboyi. so še hujši ko hondaši
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: @LOL ()
bond007 ::
Ja vendar je nekaj vredno da taki avti imajo garancijo in se ponavadi pri novem brez problemov pelješ pa da se ne bojiš zraven da nekaj odpove (denimo pri 10 let stari 520i verjetno še precej zgonjeni).
Da imaš garancijo, moraš avto voziti na uradne servise (ki spet stanejo $$$). Skoraj nujno moraš imeti kasko (spet $$$) , pri 5 let starem oz starejšem avto pa ponavadi ni smiselno...
Pa tudi jaz nisem dobil občutka, da bi recimo 4-6 let stari avti hudo crkovali (pač malo gledaš kakšnega kupiš).
stock ::
@LOL.. Ni zabrezveze njemu ševedno to najbolša znamka in ni brezveze foruma in tolko fanboyev...
Pa on ni reku, da kupuje nove modele po 4-5mio.
Kot je MiD dau link si poglej Izračun 2 Servisi, Okvare, ostalo te tud drugje pride...
Pa on ni reku, da kupuje nove modele po 4-5mio.
Kot je MiD dau link si poglej Izračun 2 Servisi, Okvare, ostalo te tud drugje pride...
@LOL ::
Da imaš garancijo, moraš avto voziti na uradne servise (ki spet stanejo $$$). Skoraj nujno moraš imeti kasko (spet $$$) , pri 5 let starem oz starejšem avto pa ponavadi ni smiselno...
Hja.... v času garancije imaš povečini samo redne servise, če ti crkne motor ti zamenjajo
sedaj pa star avto: crkne ti menjalnik -> kok je stroškov popravila (govorim denimo za 10 let stare ker je kar verjetnost da se kaj tazga zgodi, sploh pri avtomatiki pa še posebi če je terano). Zato pa so denimo rabljeni stari avti toliko cenejši -> zagotovo tudi izguba garancije veliko pripomore in občutek....
Sicer pa tko. Lahko naletiš na dober priemrek lahko se pa zajebeš
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: @LOL ()
bond007 ::
Rekl smo 10 + in ne 4-6 let.
Vem. Rekel sem bol kot ne offtopic, kot odgovor enemu, ki je svetoval nakup novega avtomobila, kar naj bi bila dobra naložba.
Azrael ::
Res je, da je realna kvaliteta avtomobilov Made in Germany, daleč slabša od hvalnic, sploh od združitve Nemčij dalje.
Ampak pustimo to. Koliko je vreden rabljen avto, ni odvisno sano od starosti in kilometrine, ampak še bolj od vzdrževanja in načina uporabe.
Priporočam branje te teme.
Ampak pustimo to. Koliko je vreden rabljen avto, ni odvisno sano od starosti in kilometrine, ampak še bolj od vzdrževanja in načina uporabe.
Priporočam branje te teme.
Nekoč je bil Slo-tech.
@LOL ::
Ni zabrezveze njemu ševedno to najbolša znamka in ni brezveze foruma in tolko fanboyev...
Ne vem no glede na to da se ded ni peljal 1 mesec brez problema z malo rabljenim avtom pa potem še piše take hvalnice...
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Tavher ::
za 10 let starga BMW 5? Hihi...tko ti povem...v max 2 letih bos dal vec za vzdrzevanje (redno valda..bohvari da se kej se extra pokvari) kot za kupnino avta
Od kod ti izkušnje da pišeš takšne kozlarije?
Vidim da vas je veliko, ki pišete na pamet in niste BMW-ja še nikoli imeli. Deli niso dragi in vzdrževanje je poceni. Mene pride manj kot za večino avtov prej. Ne vozim pa ga na BMW servis. Jih je malo in imajo dokaj nabite cene.
Če boš kupil dobro ohranjen avto se lahko še brez skrbi dolgo voziš. Sicer pa je BMW, tako kot vsi drugi avti, samo stroj ki se normalno tudi kvari. A po izkušnjah še vedno manj kot Renault in francozi na splošno. Pa še kakšno drugo znamko bi lahko naštel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tavher ()
@LOL ::
Od kod ti izkušnje da pišeš takšne kozlarije?
Poglej, vse kar sem napisal je glede na vtise iz BMWslo foruma kjer je veliko lastnikov BMWjev. In tam ima človek ko tisto bere občutek da vsaki 3ki E46 fali nekaj, pa avti tudi najstarejši niso ravno stari (ok dopuščam možnost da ima veliko lastnikov tiste malček starejše denimo tja okol 2000 letnika ki so lahko že dokaj zgurani)... Vendar hecno je to: prvo se nekdo neki buni kako ima same probleme z BMWjem. V drugem postu pa napiše tisti kao pregovor: BMW, vse ostalo so le prevozna sredstva. To sem misliv da ne bo kakšne zamere s starni BMWjašev
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Stepni Volk ::
Pravzaprav se za noben avtomobil izven garancije ne da več napovedati rednih stoškov. Redni servis je neka okvirna vrednost, ki pa je zelo odvisna od znamke avtomobila, ter razreda v katerega sodi.
Takole na prvi pogleda bi moral servis za isti tip motorja stati enako. Toda začuda bo v nižjem srednjem razredu cenejši, kot v višjem srednjem razredu.
Zato mali avtomobili bolj držijo ceno, ker so cenejši za vzdrževanje.
Najdražji so športni avtomobili. Naj dam star primer. Plastični pokrovček, ki pokriva kovinski del za vleko na sprednjem odbijaču Omege prve generacije je stal takrat cca. 400,- ATS. Isti pokrovček za Lotus Omego je stal 5'000,- ATS . OK naj bi bil iz kevlarja, toda vseeno.
Stari veliki avtomobili niso slabi. Samo res se moraš spoznati na njih. Oziroma jih moraš kupiti od zanesljivega lastnika. Če nimaš ne enega ne drugega, je vse skupaj ruleta. Včasih celo ruska.
Zato, ker je vprašanje ali so vsa vozila dejansko prišla na redne servise, kjer bi jim morali odstraniti serijske napake. Takšna je npr. pri BMW 3-ki (E46), ko ti lahko zadnja prema dobesedno prebije pleh in vse skupaj frči s ceste. Tovarne namreč obveščajo prve lastnike, ne pa tudi vse nadaljne kupce rabljenih vozil.
Zato je z novim rabljenim vozilom zelo pametno iti najprej na uradni servis, da se preveri zgodovina modela.
Drugače ima 3-ka (E46) sledeče šibke točke:
- dierencial ne tesni
- dizelski motorji zanesljivi, a imajo probleme s turbo polnilniki, kot tudi s common-rail črpalko (330D)
- 320d ima zelo pogosto probleme s pretokom zraka (Luftmassenmessern)
- podvozje je najšibkejša točka na 3-ki in sicer štrajka na: (Federbeinlagern, Traggelenken, Querlenkerlagern und Hinterachsaufhängung)
- elektronika nori področju blokade motorja, navigacije in telefonije
- zavore se hitro obrabijo (odvisno od načina vožnje)
- od letnika 2000 naprej imajo probleme z lučmi
- sklopka spodrsava
Rjavijo praktično ne. Ropotajočih in zatikajočih sedežev, sončne strehe in vrat, kot v predhodniku ni.
Takole na prvi pogleda bi moral servis za isti tip motorja stati enako. Toda začuda bo v nižjem srednjem razredu cenejši, kot v višjem srednjem razredu.
Zato mali avtomobili bolj držijo ceno, ker so cenejši za vzdrževanje.
Najdražji so športni avtomobili. Naj dam star primer. Plastični pokrovček, ki pokriva kovinski del za vleko na sprednjem odbijaču Omege prve generacije je stal takrat cca. 400,- ATS. Isti pokrovček za Lotus Omego je stal 5'000,- ATS . OK naj bi bil iz kevlarja, toda vseeno.
Stari veliki avtomobili niso slabi. Samo res se moraš spoznati na njih. Oziroma jih moraš kupiti od zanesljivega lastnika. Če nimaš ne enega ne drugega, je vse skupaj ruleta. Včasih celo ruska.
Zato, ker je vprašanje ali so vsa vozila dejansko prišla na redne servise, kjer bi jim morali odstraniti serijske napake. Takšna je npr. pri BMW 3-ki (E46), ko ti lahko zadnja prema dobesedno prebije pleh in vse skupaj frči s ceste. Tovarne namreč obveščajo prve lastnike, ne pa tudi vse nadaljne kupce rabljenih vozil.
Zato je z novim rabljenim vozilom zelo pametno iti najprej na uradni servis, da se preveri zgodovina modela.
Drugače ima 3-ka (E46) sledeče šibke točke:
- dierencial ne tesni
- dizelski motorji zanesljivi, a imajo probleme s turbo polnilniki, kot tudi s common-rail črpalko (330D)
- 320d ima zelo pogosto probleme s pretokom zraka (Luftmassenmessern)
- podvozje je najšibkejša točka na 3-ki in sicer štrajka na: (Federbeinlagern, Traggelenken, Querlenkerlagern und Hinterachsaufhängung)
- elektronika nori področju blokade motorja, navigacije in telefonije
- zavore se hitro obrabijo (odvisno od načina vožnje)
- od letnika 2000 naprej imajo probleme z lučmi
- sklopka spodrsava
Rjavijo praktično ne. Ropotajočih in zatikajočih sedežev, sončne strehe in vrat, kot v predhodniku ni.
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Tavher ::
Poglej, vse kar sem napisal je glede na vtise iz BMWslo foruma kjer je veliko lastnikov BMWjev. In tam ima človek ko tisto bere občutek da vsaki 3ki E46 fali nekaj, pa avti tudi najstarejši niso ravno stari (ok dopuščam možnost da ima veliko lastnikov tiste malček starejše denimo tja okol 2000 letnika ki so lahko že dokaj zgurani)... Vendar hecno je to: prvo se nekdo neki buni kako ima same probleme z BMWjem. V drugem postu pa napiše tisti kao pregovor: BMW, vse ostalo so le prevozna sredstva. To sem misliv da ne bo kakšne zamere s starni BMWjašev
Dobro, vendar človeka zanimajo izkušnje in realni podatki. Ne moreš kar tako nekaj trditi na osnovi tega kar si nekako nekje razbral ali slišal nekje v gostilni. Sploh pa da bo v 2 letih dal za vzdrževanje več kot je dal za avto. Morda če bo kupil največjo razbitino kar jih bo našel. Mislim najdi mi na BMW forumu kje si to prebral.
Sicer pa je slovenski BMW forum eden izmed boljših, ko imaš težave s svojim avtom. Fantje rešijo veliko problemov in stroškov sami in ne tečejo na prvi BMW servis ob vsakem problemčku. Se pa strinjam da je 50% objav na forumu s tematiko o problemih. Kaj pa bodo drugega počeli na forumu in zahajali tja? Se bodo pogovarjali o rožicah?
kekz ::
"Da imaš garancijo, moraš avto voziti na uradne servise (ki spet stanejo $$$)."
Evropska direktiva pravi drugače. Da ti garancije ne upoštevajo, ti morajo dokazati, da je bilo servisiranje nestrokovno, oz. da je okvara posledica neservisiranja.
Evropska direktiva pravi drugače. Da ti garancije ne upoštevajo, ti morajo dokazati, da je bilo servisiranje nestrokovno, oz. da je okvara posledica neservisiranja.
Binji ::
Sem bil jaz tisti, ki je rekel tisto o dveh letih In ja..res je odvisno kaksen avto kupis. Ce kupis zelo dobro ohranjen avto, potem to res ne drzi. Ampak zakaj bi kdo prodajal tako dobro ohranjen avto? Vecina takih starih avtomobilov je zgonjenih in bolj slabo servisiranih, ker lastnik itak ve, da se ga bo cimhitreje znebil. In ja..res ne vozim BMWja, ampak ne vidim razloga zakaj bi bili servisi za BMW cenejsi kot za mojega (Daewoo Nexia). Verjetneje celo precej drazji, ceprav ga tudi sam ne vozim po uradnih servisih.
Ker ce se ga je nekdo znebil, ker se je zacel kvariti, se bo kvaril tudi potem. In to ne malo. Ko sem sam kupoval avto oz kak znanec sem bil sokiran nad stanjem nekaterih avtomobilov. Pa nisem noben mehanik.
Ker ce se ga je nekdo znebil, ker se je zacel kvariti, se bo kvaril tudi potem. In to ne malo. Ko sem sam kupoval avto oz kak znanec sem bil sokiran nad stanjem nekaterih avtomobilov. Pa nisem noben mehanik.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Stepni Volk ::
Zato si vedno poglejte Auto Bild. V "Suchbegriff" vneseš model in gebraucht, npr. "BMW 3 gebraucht". Pogledaš statistiko, ki so jo skupaj spravili pri TUV, ADAC in Auto Bildu in pogledaš kateri model najbolj priporočajo.
Veliko bolj zanesljivo kot jamranje na forumih ter hkratno hvaljenje po gostilnah, kako moj avto žre samo bencin in kako kaplja olja ob menjavi filtra.
Veliko bolj zanesljivo kot jamranje na forumih ter hkratno hvaljenje po gostilnah, kako moj avto žre samo bencin in kako kaplja olja ob menjavi filtra.
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Tavher ::
Se strinjam. Zato pa so cene rabljenih 10 let starih BMW- jev 5 od manj kot 5000 EUR naprej. Pač večinoma so najcenejši najbolj zdelani in z veliko kilometri. Pa saj to je enako pri vseh avtomobilih in znamkah.
Koliko te pride servis za Daewoo Nexia? Letnik? Koliko so posamezni deli za servis? Zanima me čisto informativno.
Koliko te pride servis za Daewoo Nexia? Letnik? Koliko so posamezni deli za servis? Zanima me čisto informativno.
MadMax ::
Pri istem neuradnem serviserju me pride redni servis za 16 let staro petico enako kot za 10 let staro felicio.
Pri 205000km menjana le sklopka (40k z delom), pa se to je samo lezaj zaribal.
Bremze spadajo v redno vzdrzevanje, pa spet niso bistveno drazje kot za skodo.
Vodno pumpo sem preventivno menjal pred par leti, ob menjavi jermenov.
Klima se ni bila dotaknjena, le filter menjan.
In tako naprej....
Sem pac kupil avto v dobrem stanju, ceprav sem na papirju 4. lastnik.
Ce pa kupis zgonjene garje, je pa cist vseeno ce kupis jaguarja, porscheja al pa golfa.
Pa imejte v mislih, da ima vecina bmwjev, ki so kao zgonjeni pr 200000km bistveno (vsaj 2x vecjo) zgodovino...
Pri 205000km menjana le sklopka (40k z delom), pa se to je samo lezaj zaribal.
Bremze spadajo v redno vzdrzevanje, pa spet niso bistveno drazje kot za skodo.
Vodno pumpo sem preventivno menjal pred par leti, ob menjavi jermenov.
Klima se ni bila dotaknjena, le filter menjan.
In tako naprej....
Sem pac kupil avto v dobrem stanju, ceprav sem na papirju 4. lastnik.
Ce pa kupis zgonjene garje, je pa cist vseeno ce kupis jaguarja, porscheja al pa golfa.
Pa imejte v mislih, da ima vecina bmwjev, ki so kao zgonjeni pr 200000km bistveno (vsaj 2x vecjo) zgodovino...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Microsoft ::
Recimo, tale 520i mi je vredu. Kilometrov prakticno nima, klasicen izgled, nekaj opreme. Potem se samo kakega mehanika rabis, da malo precekira, ce je vse na svojem mestu.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
@LOL ::
Kilomteri so kako bi rekel, sumljivi za tak avto...
Seveda pa kilometri niso vse, ta mašina jih zlahka zmore več 100k če je seveda primerno vzdrževana. Drugače pa ta model ena lepših limuzin vseh časov, prava klasika.
Pa mene za tak avto tisti avtoradio nekak odbija... Itak ti ne preostane drugega kot da greš pogledati osebno ta avto. Pa škoda ker ded ni slikav tudi volanskega obroča in pa sedežev .. da se malo vidi kako je z obrabo... PA nasploh je odzunaj slikan s kar nekaj razdalje..
Seveda pa kilometri niso vse, ta mašina jih zlahka zmore več 100k če je seveda primerno vzdrževana. Drugače pa ta model ena lepših limuzin vseh časov, prava klasika.
Pa mene za tak avto tisti avtoradio nekak odbija... Itak ti ne preostane drugega kot da greš pogledati osebno ta avto. Pa škoda ker ded ni slikav tudi volanskega obroča in pa sedežev .. da se malo vidi kako je z obrabo... PA nasploh je odzunaj slikan s kar nekaj razdalje..
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: @LOL ()
Azrael ::
Sliki je toliko kot nič, ni ne slik notranjosti, motorja, prtljažnika, skratka nič.
Pojdi ta avto pogledat, če se res zanimaš zanj. Potem pa podaj brezkompromisno poročilo. Ogled naj bo tudi tak.
Pojdi ta avto pogledat, če se res zanimaš zanj. Potem pa podaj brezkompromisno poročilo. Ogled naj bo tudi tak.
Nekoč je bil Slo-tech.
Microsoft ::
Recimo tale 540 ga je pa spravil do 300k, kar je ze kar veliko, tko da se da te avte se kar dalec spravit. Vprasanje, kolko potem kaj stane vzdrzevanje od 200k naprej pri taksnih avtih.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
@LOL ::
Raje si ne upam pomisliti koliko stane generalka pri tem osmaku (540).
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Microsoft ::
Verjetno manj, kot pa bencin!
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
@LOL ::
Ne bi rekel
BMWji so znani da so (tudi R8) dokaj varčne stvarce.
BMWji so znani da so (tudi R8) dokaj varčne stvarce.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
stock ::
Probi iskat 532i Verjetno ma 200k+ samo če je biu dobro servisiran (zgleda zlo uredu (po slikah)) nardijo še voliko več, mislm pod 2000letnik 99%nima noben man ko 200k. Pa pri takšnih autih je tudi po 300k servisiranje isto!!
SkIDiver ::
@kixs97
Vem samo za svečke, da je ena 720sit, ker sem jih šel jaz kupovat. Drugače pa avto vozi oče in ga tud on servisira. Na približno pa mislim, da gre takole;
torej komplet NGK svečk 4x720 sit
polnjenje klime je bilo 17k sit, ker so poleg še nekaj prčkali na klima servisu
redni servisi(nimam pojma kako olje in koliko ga je notr. Filter je nekje 800, 900 sit). Jermenov se ni menjalo, glavno gred in ventile pa povezuje veriga, ki se pregleda pri okoli 250k km.
Diski in ploščice mislim, da so bili cca 32k sit. Menjava in nastavitev v domači delavnici.
Oljni obroček je menjal znanec od očeta, ki servisira mb-je, audije in vw-je. Cena neznana.
Kolesni zglob(to je mišljen zglob na vilici sem se napačno izrazu) je po moje cena nekje 3k sit po komadu. Zamenjava v domači delavnici.
No pa seveda je bil 1x zamenjan predni brisalec(ima samo enega). Tud ne vem cene, ker ga nisem jaz kupoval.
Kolk pride registracija pa nimam pojma. Listkov od tankanja ne spravljamo, cestnina pa.....ah napolniš pa se voziš. Vitrex Ima 5.7L velko posodo in se doliva 1x na leto, ko zmanjka.
Vem samo za svečke, da je ena 720sit, ker sem jih šel jaz kupovat. Drugače pa avto vozi oče in ga tud on servisira. Na približno pa mislim, da gre takole;
torej komplet NGK svečk 4x720 sit
polnjenje klime je bilo 17k sit, ker so poleg še nekaj prčkali na klima servisu
redni servisi(nimam pojma kako olje in koliko ga je notr. Filter je nekje 800, 900 sit). Jermenov se ni menjalo, glavno gred in ventile pa povezuje veriga, ki se pregleda pri okoli 250k km.
Diski in ploščice mislim, da so bili cca 32k sit. Menjava in nastavitev v domači delavnici.
Oljni obroček je menjal znanec od očeta, ki servisira mb-je, audije in vw-je. Cena neznana.
Kolesni zglob(to je mišljen zglob na vilici sem se napačno izrazu) je po moje cena nekje 3k sit po komadu. Zamenjava v domači delavnici.
No pa seveda je bil 1x zamenjan predni brisalec(ima samo enega). Tud ne vem cene, ker ga nisem jaz kupoval.
Kolk pride registracija pa nimam pojma. Listkov od tankanja ne spravljamo, cestnina pa.....ah napolniš pa se voziš. Vitrex Ima 5.7L velko posodo in se doliva 1x na leto, ko zmanjka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10548 (8118) | profii |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91103 (23448) | PARTyZAN |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 20331 (16113) | Goldee |
» | Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 kOddelek: Na cesti | 4830 (3708) | SynTax64 |
» | fiat bravo 1.4 sxOddelek: Loža | 5402 (4845) | stromar |