» »

Crysis

Crysis

««
6 / 53
»»

Tr0n ::

Crysis bo precej skalabilen, tako da so minimalne zahteve kr ok.

Bi pa prej rad videl, da bi zaceli uporabljat Windows Experience Index namesto konfiguracij.

Zheegec ::

Konzole so dejansko strojno prešvoh za poganjat Crysis (slabe grafične kartice, premalo RAM), PS3 je tudi glede fizike pa AI počasen (tukaj je XboX360 dosti hitrejši s svojimi tremi jedri), tako da so konzole že kar precej za PCjem, kmalu bodo pa še bolj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

JutriPS3 ::

tako da so konzole že kar precej za PCjem

Aja?? Kje ti je pa potem kaka igra na PCju ki bi imela grafiko ranga Gears of War za X360? I don't get it.:\ Kaj ti pomaga vsa "navidezna" moč če pa jo ne moreš nikjer izkoristiti?
Ja lol, jasno da bodo v ospredju saj so bile konzole zdizajnirane že več kot leto nazaj. Jasno da gre razvoj naprej.
Glede PS3 pa AI in Fizike bi bil pa malo bolj previden na tovjem mestu s temi bistroumnimi izjavami. Glede na to da ima PS3 procesorkse moči za odmet dvomim da je to ozko grlo.
Aja pa lol, da boste spodobno igrali CrySis si morate omisliti grafično v vrednosti ENEGA Xboxa.

EvilDare: pa od kje tebi da PS3 poganja kak Dx9?:\

EvilDare ::

Preveč dobesedno si me razumel, s tem sem mislil da grafična moč ni več superiorna novim grafičnim karticam.

JutriPS3 ::

back to the game.

Prav zanima me kakšna bo kaj grafika na neki srednji mašini (recimo kak geforce 7600gt, pa kak athlon X2), ker če bo vse na minimumu bo bolj žalost kot ne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JutriPS3 ()

Mavrik ::

Filmčki zgledajo sicer precej impresivno, a mam grdi občutek da bo zadeva samo "bling-bling" in malo vsebine. Isto je bil Far Cry, ki je izjemno dobro zgledal na začetku ter prinesel kar spodoben AI, potem pa je postal še ena izjemno dolgočasna in generična streljanka.

(slabe grafične kartice, premalo RAM), PS3 je tudi glede fizike pa AI počasen (tukaj je XboX360 dosti hitrejši s svojimi tremi jedri), tako da so konzole že kar precej za PCjem, kmalu bodo pa še bolj.


Kje vi te bedarije pobirate? Če bo melo 10% kupcev ob izidu Crysisa grafično kartico na ravni Xenosa bo čudež.
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

Filmčki zgledajo sicer precej impresivno, a mam grdi občutek da bo zadeva samo "bling-bling" in malo vsebine.
V tole sem skoraj 100% preprican. :)

Crysis bo cool benchmark tool, kaj vec pa po mojem ne. Upajmo, da se motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

_Enterprise_ ::

Konzole SO švohejše od PC-jev. Trditi nasprotno je neumno. Ker konzole so računalniki, le da so stari še več let. V X360 je ATi-jeva grafična kartica, spodobna, a je zdej jasno že stara. To kolk lepo grafiko naredijo je pa od razvijalcev odvisn. Pa seveda oni tud močno optimizirajo, ker je pač samo en X360, ni en slab in en uber dober. Njihov cilj je narediti špil, ki teče s 50 FPSji. IN dobro grafiko, zato morejo optimizirat.

Mavrik ::

Tukaj si preberi debato, kjer smo jasno našteli strojne zmogljivosti konzol, da ne boš več takih bedarij kvaso.
Prav tako nadaljno obračunavanje med konzolami in PCji odnesite v tisti oddelek (ne temo).
The truth is rarely pure and never simple.

_Enterprise_ ::

Lej, a je težko razumet, da je Xenos nekje med R500 in R600?
VMES? Zdej pa so že R600 in G80!
In štirijedrni procesorji!
In 4 GB rama!

Sej sta lohk grafa pa procesor v konzolah močna in uber overclockana, a še zmer nimata novejših efektov.
Hardware od X360 je star 2 leti, primerja se pač lohk z 1 leto starim hardwerom PC-jev. Z današnjimi pa ja ne.

Drgač pa fantje v Cryteku že vejo, zakaj ne delajo Crysisa za konzole. Ker se jim ne da že ne.

JutriPS3 ::

Hardware od X360 je star 2 leti, primerja se pač lohk z 1 leto starim hardwerom PC-jev. Z današnjimi pa ja ne.

Hm zanimivo vendar kaj ti ta hardware pomaga če na PCju ni igre z grafiko Gears of war:\

Hardware od X360 je star 2 leti, primerja se pač lohk z 1 leto starim hardwerom PC-jev.

ja če bi se je potem z razvojem PC komponent nekaj hudo narobe kaj. Sama modrost moli iz tebe

Ja seveda vsi imajo 4 jedrnike, vsi imajo G80 ali R600, vsi imajo 4 gb rama... Za te komponente daš ravno toliko kot za 3 Xbox-e če ne več...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JutriPS3 ()

Zheegec ::

Gears of war ima dobro grafiko? Solidno mogoče - je kolega priklopil XboX360 na Full-HD Sony projekcijski TV (cca 5000€ stane) na 1080p, pa se mi ni zdela nič posebnega.
Mogoče primerljivo s Half-Life2 (ne z Episode 1 ali Loast Coast), kaj več pa ne... Crysis na konzolah bo najbrž kar resno okleščen, če sploh bo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

JutriPS3 ::

lol alien...
si ti že videl sploh Gow? Unreal3 Engine v vsem svojem sijaju.
Daleč od kakega HLja. Pa btw. Gow ni v 1080p. V bistvu še nobena igra za konzolo ni. Prva bo Dragon Lair za PS3
Za take bogokletne izjave so včasih roke rezali:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JutriPS3 ()

_Enterprise_ ::

Lej, dobro vem, da se konzole že ob prihodu ne morejo kosati z Alienwari. Še razmera v ceni je 1 : 20 (no dobr, to sicer ne pove kej dost).
S tem da sem uno napisal, sem malo stran usekal, a sem se vam konzola hardcoreovcem prilagajal, ker če ne bi me spet napadli.

Glede grafike za PC mamo pa Crysis, pa UT 3, BioShock, ...

Zdej pa na zaj na to temo.

matter ::

Jst na tole primerjavo PC in konzole tkole gledam:
Včas so bile igre za konzole, ki so tekle na zelo nizkih resolucijah (PAL) v priemrjavi s PCji. Tu so imele konzole VELIKO prednost, saj so kljub slabši moči, bolje poganale igre in je bila grafika kao uau. Sedaj pa imajo konzole s prihodom HDready in FullHD TVji velike probleme držati korak s PCji. Ker konzole ne moreš nadgrajevati kot PC (čeprav je tudi pri PCjih nadgrajevanje že katastrofalno, saj moraš menjat cel sistem).
Sicer pa kot "FPS lover" lahko rečem da ni vse samo grafika. Ker do sedaj so imele normalno kontrolo miške le Quake in Ut (pod pogojem da je bil ugasnjen vertical synch) pogoni (lahko da se je vmes še kak našel). Torej upam da bo ta pogon v tem segmntu boljši od prvega.

lp
Grem basket pa bom neloke metal

JutriPS3 ::

Glede grafike za PC mamo pa Crysis, pa UT 3, BioShock, ...

aja kje?:\
kje jo lahko igram? p unreal tournament 3 ne bo neka božja grafika saj gre za multiplayer in vsekakor ne nsa ravni gearsov...
ti raje naštej igre ki so zdaj zuni...

Lej, dobro vem, da se konzole že ob prihodu ne morejo kosati z Alienwari.

pa kaj teb ni jasno? xbox360 je ob splovitvi stal dobrih 400eur pri nas, koliko bi moral dati pa za alienwara ki bi bil zmogljivostno primerljiv?? Ja vsaj še 10X toliko... Sicer pa je alienware čist obična kišta če še ne veš. Isto si lahko sestaviš doma v kleti. Da ne omenimo to da biš s tem alienwarom čez 5 let igral vse na low in bo grafika slabša kot na vsaki 360kini igrici0:)

Upam da bo Crysis delal na mojem 5 let starem High-end PCju>:D Bo delalo to na radeonu 9700pro ki je bil samo takrat kartica 110k sit?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JutriPS3 ()

_Enterprise_ ::

Lepo sem napisal, da je cena X360 in cena Alienwarea 1 :20.
Performansa je pa trenutno kakšne 1 : 2,5
Vem kašna kišta je Alienware... huda... (ja, vem njene specifikacije)
Prej si mi govoru, kaj sm govoru, da kompi kao 1 let zaostajajo za konzolami( ubistvu ne sploh), zdej pa spet govoriš neki da bo čez 5 let na Alienwareu grša grafika kot na X360... I don't get it...

lej, če ne druzga, poglej primerjavo grafike Lost Planeta med X360 in PC... lepo se vidi razlika...
Na temi v tem forumu boš jo našel, slikca to je

xabre ::

Naj nekdo pobriše tole nesmiselno offtopic debato. :|

macgajver ::

Največja bedarija na svetu je primerjat konzole in pcje sploh ps3 ker nima grafične kartice kot jo poznamo v xbox ali pcjih in procesor je sploh čist svoj pojm.

Še nekaj konzola je samo ena pc pa iz komponent lahko rečem neomejeno tko da dobr da za pc sploh tolk dela kar dela.
Jest pravim hvala bogu razvijalcem za crysis bioshock in ut3 naj bo to boost za pc da se spet začnejo kšne dobre fps igre igrt.
Jest sm zadnje čase igrou r6vegas prej in potem pa že dolgo nič.

JutriPS3 Malo se pomiri če nemorš prežvečit izjave da crysisa nebo za konzole in poseduješ doma eno od dveh nextgen consol ti jest ne morm pomagat.

Nekaj citatov original LINK
Crytek claims that only DirectX 10 allows the game to run as it was intended
Diemer explained that “next generation consoles like the Xbox 360 and the PlayStation 3 do not offer the sufficient power” to assure the quality of gameplay Crytek demand for Crysis.
tenstan krompir je pa zakon

Mavrik ::

Okej, zmirite se zdaj. Nisem do zdaj brisal offtopic postov, ker bi moral poklati pol teme. Toda od zdaj naprej... vsak post, ko se ne bo navezoval na Crysis, ampak bo vseboval samo prepiranje o superiornosti PCja ali Konzol bo polit z rdečo barvo.
The truth is rarely pure and never simple.

Orbit89 ::

Malo sem si pogledal te filemčke in sem videl ,da se bo dalo kar precej uničit okolje z orožje (NUKE!!!).
Vendar nikjer nisem upazil ,da bi se dalo preoblikovat ozemlje, kot je bilo pri Far Cry narejeno bolj leseno vendar je bilo.
Je pa res da bi potem zgledal špil kot Worms 3D z zelo lepšo grafiko.

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Orbit89 ()

_Enterprise_ ::

Ne razumem te preveč. Misliš, da bi delal svoje mapi, z editorjem?
Seveda je editor v tej igri, pa še nadmočen naj bi bil. kar v nekaj filmčkih je prikazanih.
www.ign.com maš

Orbit89 ::

Dejansko sem mislil ,da lahko delaš luknje v zemljo z bazuko, ko je bilo pri Far Cry.

LP

_Enterprise_ ::

A ni bla tm samo to tekstura/bump?

Če je dejansko se pojavila luknja, potem nevem, zakaj bi lastnosti CryEngina izpuščali v drugo.

Orbit89 ::

Sem skoraj 100% da se je dalo, samo ne vsakem levelu in ne povsot.
Bom jo inštaliral pa probal pokazad kakšno sliko, samo da se spomnem v katerem levelu je to bilo.

LP

PS: Sponim se le ,da je bilo po noči...

g. Oden ::

Ravnokar sem FarCry špilal pa lahko potrdim, da se da z bazuko dejansko luknje v zemljo delat. Drugače pa naj bi Crysis možnost preoblikovanja površja povečal za 30x (vsaj zdi se mi da so v nekem intervuju izjavili 30x). No v vsakem primeru naj bi bili priča tudi luknjam v tleh!

destroyer2k ::

Jaz sem veliko filmčkov, novic pregledal o crysisu, ker ta igra je najbol me zainteresirala. V grafiki je zelo napredna, po moje mnenju ima crysis najboljšo grafiko, kar ih ma katera druga igra. In lepo je videti da bojo uporabil dx10 in 4 jedrne procesorje čisto. Fizika pa tak ni debate sploh, nobena igra ne bo imela take fizike še kmalu in grafiko skupaj.

Kar se pa tiče crysis na konzolah to ni nič potrjeno, da bo kdaj prišla in tudi, če bo prišla je največja možnost da bo na PS3 prišlo.

xabre ::

Bo že kar uspeh, če bodo znali vsaj dva jedra 100% izkoristit.:\

Shegevara ::

destroyer. Crysis si ti za konzole kar nariši. Precej bolj verjetno bo, da bodo kupili cryeingine2 pa naredili zelo podobno igro za konzole pol.

TechBeats ::

Točn tako, kokr je blo pr Farcry za xbox, so nardil podobno predelavo, hm nevem sam mensezdi da je biu Instincts, in ja je bila zlo okleščena varjanta originala.
Še ena primerjava DX9 vs. DX10 stream video

@offtopic,
Kot da UT3 ni unreal engine 3 in da je kao bl bedna grafika kot GOW niti mal ne kvečem je še boljša pa še DX10 bo, sej baje pa nej bi tud ta GOW naredil predelavo za na PC. Tko da kozola sux z DX9 efekti in ne bo nikol boljš zgledala pa tud če bo na HD tvju in nevem kaj še, to sam uni nabijajo k imajo konzole pa jim bo zlo u kratkm žal ker ne bojo imeli podobnih naslovou kot je UT3, Bioshock, Crysis, Alan Wake itd...>:D.
AciD TriP

destroyer2k ::

Ne glejte jaz drugač ne podpiram konzole, ker po mojem mnenju so sam za noobe. Toda crytek je to sam objavil da ps3 je največja možnost za predelavo.

PS: crytek ni naredl še nobene igre za konzolo. farcry za konzolo so marola drugi predelat ne crytek.

Gr0unD Zer0 ::

jaz pa če posplošim tvojo situacijo upravičeno domnevam da so uporabniki PCja polpismeni debilčki(kar sicer niso, le ti jim zbijaš povprečje IQ)

stock ::

Tudi pri najvišji resuluciji, bi CPU še zmer izpljunil 500FPS, če bi imel grafo dost močno. Saj s strani CPU-ja je vse isto. Isti AI, ista fizika, isti klici v API. Vsa razlika je v tem koliko pik je na zaslonu (in to se CPU-ja čisto nič ne tiče).


Senitel,
Ubistvu ne, kr ti ko dodajaš detajle se tidu predmeti novi pojavljajo, ni samo na ločljivosti fora, distance draw recimo... je za procesor zelo odvisn!

Senitel ::

stock... Seveda da draw distance, kakšne nastavitve detajlov in podobno vpliva lahko vpliva tudi na CPU zahtevnost. Ampak samo sprememba resulucije pa na obremenitev CPU ne vpliva čisto nič! Sem kej omenjal spremembo detajlov?

stock ::

hehe je res.. samo ponavadi ko višaš resolucijo daš tudi world detail na več recimo. No sej drgač je pa to že premleta debata.

macgajver ::

LINK Samo nekaj o tistih minimal system reqirements hmmmmm
cpu amd athlon 3000+. Oni pa govorijo o quad core in c2duo extremev. loooooool
tenstan krompir je pa zakon

Shegevara ::

da bo igra optimalna za quad/extreme, še ne pomeni, da je to minimum kar zahteva.

destroyer2k ::

quad ali dual core je za optimalno delovanje potreben v fiziki. Ker meni se zdi da pri enojedrnih bo fizika odpadla te igre.

pozitron ::

Digital dope vse igre, ki si jih naštel bodo na x360, razen crysis (zaenkrat). Sam nimam konzole in nisem fanboy, sam tko za informacijo ti povem.

cpu ::

izgleda, da bo treba imeti za Ultra High settings sledeč H/W:
Core 2 Duo E6600
GeForce 8800
two gigs of RAM
link

Tr0n ::

To zahtevajo ze danasnji spili, kaj sele Crysis. :)

destroyer2k ::

cpu

To kar je cpu rekel vse drži yerli(lastnik cryteka in on razvija crysis) je povedal da so to specifikacije za ultra high.

Izi ::

8800 bo seveda dovolj ampak za Ultra High nastavitve bo nujen GTX in to zaradi količine RAMA.
Za uporabo Ultra High setting je bistvena zadeva, dovoljšna količina grafičnega RAMA, ker se morajo čisto vse teksture skopirati v RAM drugače takoj gledaš diapozitive.
Tukaj 8800 GTS 320 MB takoj odpade, 640 MB verzija pa je vprašljivo ali bo dovolj. To je odvisno od izdelovalca igre, kako velike teksture bo naredil za Ultra High.

Na primer že dokaj stri igri Doom3 in Quake4 za Ultra High nastavitve zahtevata 512 MB grafičnega RAMA, v igri se ti prikaže to obvestilo.
WARNING - Running Quake4 in Ultra Quality Utilizes over 500 Megabytes of texture memory, running in this mode is not recommended. Are you sure you want to procede? Yes - No

Ker pa bo Crysis že igra nove generacije se bo potrebni grafični RAM za Ultra High nastavitve močno dvignil. Večina trdi, da bo potrebno najmanj 768 MB, nekateri pa govorijo celo o 1 GB 8-O
Torej bo najverjetneje za Ultra High setting potreben GTX ali Ultra.

640 MB bo verjetno dovolj za High teksture, 320 MB pa za Normal teksture. Stare 265 MB kartice pa bodo zmogle samo še obdelavo Low tekstur.

macgajver ::

za grafično se jest ne bojim zaenkrat imam 8800gtx bo kr mogla pelat na high tko kot si reku izi
me pa bl skrbi za procesor imam namreč še dvojedrnega athlončka ubistvu opterona ranga x2 4400+ a bodo zmogl tole igro dvojedrni athloni pregrizt al bo treba c2duo nastimat govorim seveda za high nastavitve ker pri colin mcrae dirt demotu mi pri bugyjih kjer je več vozil na cesti šteka ne glede na grafične nastavitve predvidevam da je procesor prešvoh pa to je navadna dirkačina zato me pa skrbi za crysis.

FILMCK
tenstan krompir je pa zakon

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Intelovemu E6600, ki je tukaj naveden je približno enakovreden AMDjev X2 5600+
Tvoj X2 4400+ pa je nekje na ravni Intelovega E6300 in na teh dveh CPUjih bo igra tekla nekje 20% počasneje kot pa na E6600 ali X2 5600+

Teh 20% po moje ne bi smel biti razlog za zatikanje.
Če se ti zatika imaš verjetno premalo RAMA na matični plošči. Novejše igre rabijo kar vse po vrsti najmanj 2 GB RAMA.

jeryslo ::

640 MB bo verjetno dovolj za High teksture, 320 MB pa za Normal teksture. Stare 265 MB kartice pa bodo zmogle samo še obdelavo Low tekstur.


uffff, tole pa težko verjamem, ker potem npr. z 7900 gt bi lahko imel samo na low. Mislim da bo za ultra high res potrebna kakšna 8800 gts, za high bo pa verjetno dovolj 7900, poudarek na verjetno ker nikoli ne veš kako dobro bo optimiziran pogon ampak glede na to koliko časa "baje" namenjajo optimizaciji bi morala igra teči temu primerno.

BTW se še kermu zdi naravnost smešno npr. pri nekaterih igrah, ko govorijo npr. 1 leto pred izidom da zdaj bodo samo še optimiziral potem pa ugotoviš da igra ne dela tekoče na dokaj dobri grafični. Verjamem da je ogromno dela, sam da pa vložijo toliko časa pa še vseeno ne dela tako kot je treba je pa navadno ******

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jeryslo ()

Tr0n ::

Ze pri prvih DX10 testih (Call of Juarez) se pri 320 MB 8800 pokaze "slabost" premale kolicine onboard pomnilnika.

Tako da, 320 MB bo zgleda premalo za ultra high texture in shadow nastavitve.

Izi ::

potem pa ugotoviš da igra ne dela tekoče na dokaj dobri grafični.

Optimizacija nima nič z izbiro tekstur.
Ljudje kupijo super hitro grafično in potem mislijo, da bodo lahko vse nastavili Ultra high, pozabijo, pa da se morajo vse teksture najprej naložiti v grafični RAM potem jih lahko grafična šele začne obdelovati.
Zato pa imajo igre vedno vsaj 3 ali več popolnoma različnih kompletov tekstur in naložijo se tiste, ki jih izbereš z nastavitvijo Ultra, High, Normal in Low.
Nove igre bodo zahtevale minimalno 256 MB grafičnega RAMA in ta bo predviden za low teksture. Torej boš moral izbrati low četudi imaš 7800 GTX ali pa 7900 GT, ker pač več kot 256 MB ne moreš natlačiti v te kartice ne glede kako hitre so.

Seveda boš lahko izbral Normal ali High, ampak potem se ti bo polovica tekstur naložila v grafični RAM druga polovica pa v centralni RAM, kar bo povzročilo, da boš namesto 30 fps igral z 10 fps in boš nato bentil kako je igra neoptimizirana, ker ti na tako hitri grafični kartici deluje tako počasi :D
Avtorji v knjižici z navodili vedno opišejo vse nastavitve in vedno piše koliko grafičnega RAMA zahteva izbira posameznih tekstur.

Ker pa ljudje ne prebirajo navodil oz. navodil sploh nimajo, ker imajo piratsko verzijo igre nimajo pojma o teh stvareh in tako že nekaj let prebiramo po forumih, kako se nekomu na istem novem super računalniku igra močno zatika, drugemu pa teče več kot dovolj hitro, čeprav je vse nastavil na high razen teksture, ki jih ima na Normal. Tisti prvi seveda pozabi, da ima izbrane High teksture, ki sploh ne gredo v njegov grafični RAM.

_Enterprise_ ::

Ah ja... bolj težko verjamem, da GTS 320 mb ni sposobna obdelovati ultra high rekstur... Ker seveda bo Crysis imela procesiranje tekstur in vsega samo na tistih objektih, kateri so v tvojem vidnem polju... seveda ne bo cela mapa šla v RAM...

No, nevem če ma to kej veze s tem, ampak pri Stalkerju mi podzemne mape z 8800 GTS delajo čez 50 na vse na max, ko sem pa zunej, Chernobyl NPP na primer (ker je največje okolje naeonkrat) pa se mi prvih 20 minut konstantno nekam lovda, nevem kam (v grafični ali navadni RAM), tko da 5 sekund uživam v 30-ih fps-jih, naslednje 2 sekundi mi slika stoji. Imam pa 1 GB RAM-a, kar vem, da je premalo. Bom kupil še dva giga in povedal, kako bo potem delalo.

Glede tekstur v Stalkerju: Dvomim, da bo imel Crysis več kot 30 % več tekstur(po velikosti gledano), ker v Stalkerju so le-te kar lepe, plus, da je skoraj na vsaki teksturi še bumb(za tega pa nevem, kaj ga procesira).

nvidiaboy ::

Alo dj zdj mi pa povej kako bojo vaši računalniki lahko poganjali Crysis če pa Geforce 8800 še Colin mcrae DIRTa ne more poganjat.....Na večih forumih sem bral da ma folk pod 20 FPS-jov z 8800 grafo....Na mojmu X360-ju pa vse lepo laufa pri 30FPSjih pri resoluciji 1360x768 z 4xAA+HDR !!! In potem so rekl da je X360 prešvoh za Crysis....
««
6 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23845154 (28300) kajetan
»

Far cry 2 (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Igre
564129086 (82898) Assass1n
»

Radeon 4870 in Crysis

Oddelek: Strojna oprema
482378 (1705) SebaR
»

Februarja že GeForce 9? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
1009049 (9045) Senitel
»

DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
927187 (6225) kobilica

Več podobnih tem