» »

Februarja že GeForce 9?

1
2
3

PrimozR ::

Strictom to je res ja. Ne vem točno kako izgleda FM2 na Xbox, a tudi TDU na kompu ne izgleda slabo (4x AA in 8x AF pri 1024x786 - crappy 17' CRT, 7900 GTO).

nuclear ::

torej se bodo pocenile najnovejše 8800gts g92 modeli in 8800GT modeli.. waw :) ampak kaj, ko se nam bodo sline tedaj cedile po 9D seriji.
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB

strictom ::

Jaz bom si kupil D9M, če bo zadeva vsaj približno tako dobra kot kakšen 8800GTS/GT//3870/ ...
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

3p ::

Sentinel: zakaj se ne bi zgodilo oz. zakaj ne tako kmalu (ray-tracing mislim)? Preveč $$$ vložka v rasterizacijo ali so še kake druge ovire?

OChack ::

jst bom pa kr an R700 oziroma še raj an r800 počakov ki bo 32nano >:D

uglavnm se čudm nvidii da še vedno na 65nm vztraja medtem ko gre ati z r700 na 45 nano in ih že zdej šiša z 55nano,
+to da bo r700 multicore.
sicer pa en razumeme nih ki jamrajo da so ravno zdej kupil 8800GT in joj kaj zdej k bojo drugo mogl kupt?.....jah ostal bi na rivi TNT pa počakal da vn pride čip G20D čez 10 let in tistga nabavl.

Stvar je taka da ko rabš in kupuješ računalnik pač tist moment kupš tist kar se ti anjbol splača , ita je zemri tko da je za vogalom že enkj novga in če tist čakaš pol večno čakaš
Int€l inside, IDIOT Outside

BBB ::

Kako je z DirectX 10 in DirectX 10.1? Kolikor sem slišal, v10.1 ni navzdol kompatibilna z v10. Ampak kaj to pomeni? Morda to, da bosta operacijskemu sistemu priložena tako verzija 10.1 kot 10 - kot neodvisni knjižnici? Ali pa bo prisotna v OS le ena od teh verzij - 10 oz. 10.1? Kolikor sem seznanjen, Vista podpira DirectX 10, kateri OS pa podpira oz. bo podpiral 10.1 in ali bo hkrati imel tudi podporo za DirectX 10?

Mislim da so odgovori na gornja vprašanja ključni pri izbiri grafičnih kartic, ko se bo primerjalo razmerje med ceno in zmogljivostjo kartic čez nekaj mesecev. Če DirectX 10.1 s strani OS-a in iger še nekaj časa ne bo podprt, potem tudi nakup najboljše kartice s podporo le DirectX-u 10 ne bo problematičen, saj bo takrat, ko bo prišla podpora OS-a ter iger za v10.1, takšna kartica zastarela, tj. prepočasna - takrat bo tako ali tako potrebno kupiti hitrejšo kartico. Je potemtakem podpora grafične kartice DirectX 10.1 sploh merodajen atribut pri njenem nakupu v naslednjem letu ali dveh?

Malo se prosim razpišite na to temo oz. podajte linke na zanimive vire o tem. Upam, da nisem šel preveč iz konteksta.

WarpedGone ::

>> [SSD] Ali pa je mogoče tukaj kakšna zanka, da se to ni bolj razširilo?

Zanka je, da se nuca čistoposeben kontroler, ki ga zaenkrat ne dela še noben "generik". Poglej na klasične diske. Spodaj niso čipi od Seagate al pa WD ampak Nanja etc. To so proizvajalci čipov kot polizdelkov. Delajo čipe v ogromnih nakladah za končne firme, ki to potem štepajo na svoje izdelke. In cena je "bakšiš".

Trenutni proizvajalci SSDjev pa morjo razvijat in izdelovat te kontrolerje sami. Kar je pa hudimano drag zalogaj, če se enota proda v recimo 10.000 primerkih. Zato se potem uporabljajo FPG arrayi, ki niso sposobni res hudih performans al pa jako enostavni kontrolerji, ki spet niso sposobni kej hudga ven spravit. Al pa je sama enota **svinjsko** draga. Ampak počasi se vseeno premika. Še par let in bojo klasični HDD le še za secondary storage - zbirka filmov, muske, .. . "Delovne" stvari bojo pa laufale iz SSDja, kjer bo sicer malo manj prostora, prenosi bojo pa v stotinah MB/s, dostopi pod 1ms in nobenih spinup-ov.

Pregled stanja 2.5" SSDjev
Zbogom in hvala za vse ribe

Dr_M ::

DX10 in DX10.1 sta kompatibilna in razlik med njima je izredno malo. Senitel je to ze 100x napisu, pa se kr neke bedarije vn mecete... :\ :\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

destroyer2k ::

Dr_M

Tukaj se pa zelo motiš dx10 in dx10.1 nista kompatibilna v katerem smislu pa to mislim geforce 8xxx ne morejo podpirati dx10.1. Drugače sem pa tako in tako napisal da dx10.1 je neuporaben ker nobeden razvijalec za igre ne bo izkoristil to knižico. Že yerli je povedal da nima nikoli namene uporabiti dx10.1 ampak bo ostal na dx10 in če on ne bo uporabil to kateri je čisti freak na grafiko potem dvomimm da bo kdo drug. (crytek je njegova firma).

MrStein ::

Vlady:
boš moral preiti na x64 visto (da se bo sploh lahko izkoristilo 4GB RAM-a...) in pozabiti na stare programe in igre.

Kar pa veliko folka ne bo po godu, da bomo potem rabili doma imeti dva računalnika, enega za staro programje in enega za novo.

Jaz sem pa slišal, da stari (32-bitni) programi čist lepo delajo na 64-bitni Visti ???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Senitel ::

3p: Jah... Zakaj bi pa bil rasteriziran trikotnik lepši od raytracanega? Samo pri primary rayih seveda.

BBB, destroyer2k: DX 10.1 bo za Visto SP1. Glavna fora nekompatibilnosti DX10 nazaj je v tem, da ne moreš naredit D3D10 device-a na D3D9 grafični. Za razliko od DX9, kjer lahko D3D9 device narediš tudi na D3D8 grafični (recimo GeForce 3), ampak pač ne boš mogel uporabljat vseh featurejev, ki jih D3D9 nudi (recimo 2.0 shaderjev). DX 10.1 je kompatibilen za nazaj (do DX 10). Lahko narediš D3D10.1 device na D3D10 grafični in uporabljaš tiste featureje, ki jih grafična podpira.

Izi ::

Torej če sem prav razumel Senitelov dooolgi stavek:

DX 10 in DX 10.1 sta popolnoma kompatibilna in ima DR_M popolnoma prav. :D

Na Visti z SP1, ki bo vsebovala knjižnice DX 10.1 boš lahko poganjal DX 10.1 igre tudi če boš imel kartico, ki bo samo DX 10.

Vse kar se nekompatibilnosti tiče je to, da na grafični kartici, ki je DX 9 nikoli ne boš mogel poganjati DX 10 ali DX 10.1 iger. To je veljalo že za DX 10 in ni z DX 10.1 nič novega.

Včasih si lahko DX 9 igre poganjal tudi na grafični, ki je podpirala samo DX 8, to se je z DX 10 spremenilo.
Nekompatibilnost je torej prišla z DX 10, od DX 10 naprej pa bo spet vse kompatibilno. Torej sta DX 10 in DX 10.1 skoraj isto, samo z malenkostnimi izboljšavami in kdor ima DX 10 grafično mu ni treba nič skrbeti za naprej in bo lahko igral vse kar prihaja, seveda na Visti SP 1.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

destroyer2k ::

Senitel

No mi pa razloži samo to če pa je kompatibilen zakaj je rekel sam microsoft da dx10.1 ne more podpirati nobena gefroce 8x00 ali ati 2x00. Pa upam da si me prav razumel jaz pravim da recimo geforce 8800gtx ima podporo dx10 in sedaj če narediš tisti featur kateri je na dx10.1 ne moreš ga pogajati na dx10 knižici (lahko ga pogajaš mislim ampak ne bo izgledalo tako dobro kot bo v dx10.1 različici ali pa bo zelo moči grafične pobralo).

Izi ::

Za poganjanje DX 10.1 iger boš vsekakor potreboval DX 10.1 knjižnice. Tukaj mislim, da ni kaj debatirati. Knjižnice itak samo nadgradiš preko starih in si vse rešil.

Gre se bolj zato, da boš ti lahko poganjal DX 10.1 knjižnice na DX 10.0 grafični kartici. Verjetno bo delalo brez problema, samo malo bol počasi.

Kje pa si slišal, da je sam Microsoft izjavil, da DX10.1 igre ne bodo delale na 8800 grafičnih karticah ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

destroyer2k ::

Izi

Evo tule je eden kvot kateri je bil.

DX10.1 is only compatible with new graphiccards that still need to be released.

Senitel ::

Tako je, DX 10.1 knjižnico boš lahko brez problema poganjal na DX 10 grafični (brez kakršnih koli upočasnitev). Če boš uporabil feature, ki ga grafična ne podpira bo pač feature failal. Ne ne bo samo delal počasneje, ali izgledalo slabše. Enostavno ne bo delal in programerji bodo mogl nardit fallback za feature, ki manjka. Ne bo se pa treba zatekati k starejši knjižnici in še zmer lahko dobiš kakšen nov feature tudi iz recimo 8800, čeprav ne podpira čist vseh.

c00L3r ::

Zakaj potrebujemo sploh GeForce 9? Odgovor je preprost: zato da bomo lahko igre, ki so izšle v zadnjih 2 mesecih dejansko igrali na 1 kartici (namesto 2 GeForce 8 v SLI) na high nastavitvah.

Žal je tako da imajo pri razvoju iger prednost konzole. Zato večino iger razvijalci optimizirajo za konzole, za PC pa naredijo "hiter" port. Pa še to kaj se danes dela za namesto za PC ni ravno optimalno. So pa izjeme. Recimo Half-Life 2 dela odlično na 3 leta starem PC-u. GTA serija (kljub temu da je port) deluje gladko na PC-u, zato ker si razvijalci vzamejo 1 leto časa, da priredijo igro za PC.

Včasih sem igral dosti več iger. Dandanes pa se mi zdi škoda €, da bom vsako leto menjal grafično (oz. 2 v SLI).

Senitel ::

Med optimiziranim špilom in špilom, ki dosega visoke FPS-je je VELIKA razlika... Half Life 2 je grafično zelo simpl špil. Sicer lep, ampak zlo simpl. Primerjaj zadevo recimo s Crysis...
Al trdiš, da bi se dalo stvari, ki jih dela Crysis nardit na PS2 (ali PS3) z dost optimizacije? >:D

Mavrik ::

Morda ne, bi se pa dalo naredit stvari, ki zgledajo enako lepo ali pa še lepše. Sam s tistim ne moreš ljudi nategnit da bi kupili naslednjo rahlo hitrejšo serijo kartic za 300€ a ne?
The truth is rarely pure and never simple.

Zhupa ::

no kok cajta bo treba še čakat na grafo katera bo sposobna poganjat Crysis vse na full 8xAA 16xAF 1920x1200 z min 100fps.

Dr_M ::

takrat, ko bodo nasi tici dolgi 20".
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jst ::

>Žal je tako da imajo pri razvoju iger prednost konzole. Zato
>večino iger razvijalci optimizirajo za konzole, za PC pa naredijo
>"hiter" port. Pa še to kaj se danes dela za namesto za PC ni
>ravno optimalno.

To ni čisto tako. Nove konzole so namreč multi-cpu. In če je špil dobro narejen, to (multi-core-cpu) tudi podpira. Torej, ko se naredi port iz konzole na PC, je špil že paraleliziran in lepo izkorišča naše dual in quad core mlinčke. Mogoče se je s tem težko sprijazniti, ampak na PCju videvamo boost tudi zaradi konzol.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Gregor P ::

takrat, ko bodo nasi tici dolgi 20"

... sem že hotel reči, a niso že ... potem sem pa videl, da ne govoriš o centimetrih:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kriko1 ::

@Jst: je še marsikaj več pod pojmom optimizacija kot to da izkorišča več jeder.
Si igral slučajno resident evil (se mi zdi da 4?) port iz konzole na pc? Bruh!

mtjz33 ::

Jejtana, se vidi da je vikend in čisto nobeden ni peljal svoj bojler na pašo niti za 10min ne. Eden bolj pameten kot drugi.

R33D3M33R ::

Tak mimogrede dela Half-Life 2 tudi na 7 let stari strojni opremi. Prav na živce mi pa gredo špili, ki jih ne optimizirajo in potem gnilo tečejo tudi na najmodernejših grafičnih karticah. Če je igra zanič narejena bo štekala tudi na sistemih, ki bodo prišli ven par let za igro.

Lepo se mi sicer zdi, da gre razvoj naprej, ampak ko bom sam posodabljal grafično, bom izbral tisto, ki bo imela najboljša razmerja med zmogljivostjo/ceno/energetsko varčnostjo. En radiator v sobi mi je popolnoma dovolj :)
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

macgajver ::

Je pa res, da so očitno postali razvijalci iger popolnoma nesposobni. Na eni strani maš Valve, ki jim uspe narediti zelo lepo grafiko s pogonom, ki deluje tudi na zelo rahitičnih strojih, na drugi strani pa maš kriple tipa Crytek, kjer ti zadeva komaj dela na 1000€ novem računalniku in zgleda za bruhat na vsem kar je pod 'high'.

Crysis je cisto super optimiziran spil in tele high nastavitve so veliko precenjene. morijo fpsje da folk potem jamra ce imas 5minut casa se pa vse zrihta.
Dokaz 1680-1050 q6600 8800gtx.
WIN XP.

Crysis SHADERS MEDIUM in malo igranja s consolo.


Crysis VSE HIGH


So pa tele naše grafične zdejle mal uboge pri dx10 zato upam da bo geforce 9 to zmagal za šalo. Čeprav ene blazne razlike v grafiki baš ni.
tenstan krompir je pa zakon

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

destroyer2k ::

macgajver

Evo tukaj imaš en video in priporočam ogled, ker tukaj dokazuje ka lahko se naredi z dx10 kartico.

link

Drugače pa half life in crysis ne pašejo skupaj v en stavek. Zakaj, ker ali se sploh zavedaš koliko več poligonov ima crysis in tekstur koliko več, long view distenc in še dosti druga.

Tukaj je še eden link zvezi fiziko in če naredi havok tako fiziko na cpu-ju dam mu za pir ali pa kaj. Če pa mi kdo misli dati link od havok pogon kaj je zmožen prosim ne devati, ker obnovljen havok temelji na gpu ne na cpu(ni še pa za igre uporabljen v poskusni fazi še je to).

link

dodatek: ta zvezi fiziko se poganja na cryengine2 (kar je netekoče če greš sprobati sam ne glede na cpu).

Zgodovina sprememb…

Vlady ::

Pa nej še kdo reče, da je DX10 brezveze... :\
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

strictom ::

DX10 je prekleto luštna stvar. Na skrinšotih ni kaj ekstra za videt samo v gibanju je pa sexy. Una svetloba skoz drevesa, sexy voda, ...

Tudi na 2600 in 8600 karticah vidimo DX10 pri normalnem frameratur. Sicer na medium ampak vidim pa le kako zgleda...
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Lonsarg ::

DX10 bo predvsem luštna stvar za programerje, ko bodo ti programirali samo za DX10. Namreč za Crysis so morali hkrati napisati še za DX9. Tako da čez 2 leti ko se bo kdo drznil naresti X10 only igro bo za programerje vse postalo dosti lažje, naredili bodo igro optimizirano samo za DX10, ne pa sedaj, ko so morali narediti optimizacijo za vsak model grafične posebaj...

deann ::

"Zakaj potrebujemo sploh GeForce 9? Odgovor je preprost: zato da bomo lahko igre, ki so izšle v zadnjih 2 mesecih dejansko igrali na 1 kartici (namesto 2 GeForce 8 v SLI) na high nastavitvah."

Neumnost, edina igra za katero potrebujemo gforce 9 je crysis-trenutno ni grafične kartice ki bi bila sposobna gnati igro na very high ter AA z več kot 30 fps,to pa zato ker je ekskuziva za pc,vse ostale igre so dejansko porti z konzol(cod 4,HL Ep2, gears of war,timeshift...)z nekoliko hi-res teksturami,sam si lastim 8800gts 640mb in s to grafično igram vse igre z max detalji 40+Fps-razen crysis..naslednja igra kjer bomo rabili geforce 9 bo far cry 2,ki je pravtako ekskluziva za pc. to so pravzaprav igre ki vlećejo za sabo grafično industrijo,in ki jih po moje na veliko sponzorirata nvidia ter Ati.oz amd,saj vsi vemo da z prodajo Pc iger ni veliko profita...

pegasus ::

Bah ... že kar vidim še en grelnik, ki bo najbolj uporaben za kuhanje čaja.

Če bo zadeva kurila več kot 5w energije, me sploh ne zanima.

PS. vse grafične, ki rabijo hladilnik, so zame neuporabne.

frudi ::

Če bo zadeva kurila več kot 5w energije, me sploh ne zanima.

PS. vse grafične, ki rabijo hladilnik, so zame neuporabne.

Zakaj potem sploh smetiš po tej temi?

Neumnost, edina igra za katero potrebujemo gforce 9 je crysis

Meni na 8800GTX redko katera nova igra deluje v 1920x1200 z vsemi detajli na max (vključno z AA in AF). Tako da za optimalno igranje še kako potrebujemo nove, hitrejše grafične :).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Tr0n ::

Mah, pac das samo na 2xAA, namesto 16x ali kaj podobnega. Brezveze smo se razvadili z max settingi.

frudi ::

Sej marsikaj tudi brez AA ne deluje dobro, sploh DX10 naslovi. Crysis je pa itak zgodba za sebe, še na medium detajlih dela v 1920x1200 porazno slabo (je pa res, da sem sprobal samo demo in še to na Visti x64, kjer itak dela še precej slabše).
Na splošno se mi zdi, kot da so razvijalci ob prehodu na DX10 pozabili, da gamerji po novem poganjajo 20" in večje LCD-je in niso več zadovoljni z 1280x1024 ali bog ne daj še nižjimi resolucijami.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

PlayTheGame ::

DX10 je prekleto luštna stvar. Na skrinšotih ni kaj ekstra za videt samo v gibanju je pa sexy. Una svetloba skoz drevesa, sexy voda, ...


Tisto svetlobo skoz drevesa in "sexy" vodo dobiš že z rahlim posegom v igro in brez dx10...

Sicer pa ja, Crysis je slabo optimizirana igra. Kar se pa konzol tiče, dejansko mora biti nekaj na tem, da tam igre boljše delujejo. Zdaj ali je neka konzola, ki je prišla ven pred kratkim toliko močnejša od obstoječih high-end PC-jev ali pa so igre bolj optimizirane. Zgolj ena primerjava: Ko je prišel ven Playstation 2, smo na PC-jih gnali igre z raznimi Voodoo3, Rivami TNT ali še slabšimi grafami. Recimo, da so igre tistega časa delale lepo tekoče. In zdaj ta isti Playstation 2, kolikor je že pač star, je še vedno sposoben poganjat recimo NFS Most Wanted bolj ali manj tekoče, ki je meni bolj ali manj tekoče delal šele na GF 6800GT! Si kdo upa pomislit, kako bi omenjeno igro poganjal kak Voodoo3 ali RivaTNT? Itak bi bili diapozitivi... Dvomim, da je aktualni PS toliko močnejši od aktualnega high-end PC-ja, dejansko grafične kartice niso izkoriščene in tu gre zamera razvijalcem iger, ki stremijo le k čimvečjemu dobičku, forsirajo jih pa itak Nvidia in ATi(AMD), da tako lahko ustvarijo potrebo po še novejših karticah (ki sicer ne bi bile potrebne). Dam prav @Mavriku in @RIPMORK-u.
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold

deann ::

Velika prednost konzol je v zaprtosti sistema,razvijalci imajo tako možnost 100% izkoristiti sistem ki skozi leta ostaja enak,samo poglejte igre kot so npr. COD 4,ter bioshock,ki teče na X360 konstantno z 60Fps z 4xAA in to na sistemu,ki ima 512 mb rama ter grafično ranga 1900xt...

destroyer2k ::

PlayTheGame


Tisto svetlobo skoz drevesa in "sexy" vodo dobiš že z rahlim posegom v igro in brez dx10...

Ok če si pa tako prepričan pa naredi ti to. Ker ti ne bo ratalo vsaj v dinamičnem svetu ne. Mislim nekateri delate tako da vse znate programirati in to, zakaj pa potem ne delate v programerski hiši če ste tako pametni?

Pa crysis na slabo optimiziran pač na very high je zelo požrešen samo minimum specifikacije so pa male. Sprobal na intel 2ghz, ati x700 128mb, 1gb ram in je delalo tekoče ni slabo ane (in to sem šal samo sprobati zarad takih oseb kot ste vi ko pravite kako požrešen je in me res zanimalo koliko je pa minimum).

Evo tukaj je dober primer lahko zakaj če je razvoj na avtomobilih skoz enako zakaj še izdelujejo vsakih par mesecov nov model? Mislim kaki star avto še sedaj dobro dela zakaj bi pa ga menjali potem če pa dela? Menda zato ker so nobeden noče več peljati z katrco, yugo itd. ker že sama oblika nam je navzgravžna tako je pa z igricami in njeno grafiko.

HeMan ::

Hardware se s časom obrablja, software pa ne, tko da primerjava z avtomobili ni najbol na mestu :)

Vlady ::

@PlayTheGame ti pa vidim da res nisi še videl razlike med DX9 in DX10. V kateri DX9 igri si že videl kaj takega kot je v tistem videu??? :\

Pa kako lahko eni še vedno primerjate med sabo konzole in PC-je? Igre na PC-jih imajo veliko lepšo grafiko in uporabljajo veliko več stvari, kot tiste na konzolah. Pa tudi treba je vzeti v zakup, da ima konzola HW naslednje generacije. Če samo pogledamo PS3, ki ima tak HW kot kak server!?
Prav tako, so igre za konzole bolj optimizirane. Ja seveda, ker laufajo vedno na istem HW-ju. Na PC-jih pa moraš skoz in skoz preverjat ali nek HW nekaj podpira ali ne. Prav tako upoštevaj, da na PC-ju laufajo v ozadju še winsi, ki lahko požirajo kar nekaj resource-ov za brezveze. Lepo bi bilo, če bi za PC obstajal OS, ki bi omogočal samo poganjanje iger ala DOS, samo da imaš le nujen grafični vmesnik. OS v ozadju bi moral samo omogočati osnovno delo z HW-jem in game knjižnice, ki so potrebne. Prav tako imaš na PC-ju neke driverje, ki komunicirajo s tvojo strojno opremo. Medtem ko na konzolah večina iger dostopa do večine funkcija HW-ja in se prav tako z nekaterimi deli pogovarjajo neposredno. Tu je ta razlika, ki je nekaterim zgleda tako nemogoča... Sicer pa, kaj proizvajalce grafičnih kartic omejuje, da zanalašč ne izkoriščajo HW-ja, ki ga dajejo ven? In kdo pravi in lahko potrdi, da imaš v čipu na grafični res to kar oglašujejo proizvajalci? SI odprl čip in z mikroskopom pregledal kaj je gor? :\ Na računalniku ti lahko piše da imaš že geforce 10000 pa je v resnici sam čip še vedno en star geforce 4 malo predelan...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

wooted ::

glede SSD diskov...ali pa tudi ne. Zanimivo bi bilo, če bi nardil kontroler z režami za rame (podobno kot ma macPRO ram kartico) in bi enostavno dodajali/menjali. je pa vseeno zanka... ko ram zgubi elektriko gre vse v franže.. še vseeno bi rabl kšne diske, ampak bi recimo odprl igrco, za začetek bi med brskanjem po meniju vse skupaj naložilo v ram kartico... v kombinaciji z SSD bi bilo ubijalsko :D (sam pol bi blo spet/se vedno polno enih komponent v računalniku:\ )

onTOPPIC: super da oblublajo take grafe. Glede igrc je pa že od nekdaj tko, da so bile narejene da so trenutne kartice komaj gnale na high.. vedno so si pustili nekaj lufta za nove generacije

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wooted ()

PrimozR ::

Pogooglaj za Gigabyte iRam.

Senitel ::

Ok majstri optimizacije... Let's get back to basics...


NFS Most Wanted PS2


NFS Most Wanted PC

Half Life 2

Half Life 2 - Episode 2

Crysis
No začnimo naštevat razlike. Tik-tak-tik-tak... Lahko kdo tudi poskusi z objasnitvijo razlik v implementaciji in zakaj je kaj počasnejše.

P.S.: Moj mobitel lahko poganja Splinter Cell...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

macgajver ::

macgajver

Evo tukaj imaš en video in priporočam ogled, ker tukaj dokazuje ka lahko se naredi z dx10 kartico.
@PlayTheGame ti pa vidim da res nisi še videl razlike med DX9 in DX10. V kateri DX9 igri si že videl kaj takega kot je v tistem videu??? :\

Tisto je v sandboxu nekdo nabil sonce do konca nasejal drves in listja neomejeno vista very high settings 800x600 resolucija in nakazoval hudo grafiko.
Toda tega ne bo zmogla poganjat na dostojni resoluciji niti geforce 9.

PlayTheGame
Tisto svetlobo skoz drevesa in "sexy" vodo dobiš že z rahlim posegom v igro in brez dx10...

Ok če si pa tako prepričan pa naredi ti to. Ker ti ne bo ratalo vsaj v dinamičnem svetu ne. Mislim nekateri delate tako da vse znate programirati in to, zakaj pa potem ne delate v programerski hiši če ste tako pametni?

Glej to se res da in je dokaj preprosto razlika med dx9 very high in dx10 very high je praktično neopazna sploh med gameplayem če se namerno ustavljaš in spuščaš v detajle boš sigurno našel kakšno razliko.


Glede optimizacije sicer nimam neke blage veze ampak tako na visti very high kot xpjih špil dela glatko na 800x600. Sedaj pa povečajmo resolucijo za šeenkrat ja kako bo grafična zmogla to obdelat vse skupaj. Ni šans pa ni treba bit mojster optimizacij za dojemanje da je enostavno preveč enih stvari za obdelat in grafična ne zmore pač bo treba močenejše grafične narest in tukej ni debate o optimizaciji idino v tem smislu da je potem grafika v igri slabša.
tenstan krompir je pa zakon

macgajver ::

Ja nevem no a ni tako da lahko optimizirajo do neke meje če hočjo še več je treba pa že v grafiko posečt to se vidi na senitelovih slikah.

Če misliš smešit glede tega Tisto svetlobo skoz drevesa in "sexy" vodo dobiš že z rahlim posegom v igro in brez dx10... si oglej moja filmčka. LINK
tenstan krompir je pa zakon

Jst ::

Senitel: Jaz lahko za EP2 - source engine - napišem, kako so se lotili nitenja. Sem pa slab pri tehnikah renderiranja pri današnjih špilih.

Če veš, kako so se nitenja lotili pri crysisu, se lahko oba razpiševa, pa primerjava.

Dejstvo pa je, da hl2 ep2 več pridobi z večjedrnimi procesorji, kot pa crysis. Tu tiči moja izjava, da bi lahko crysis bolj optimizirali.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

En primer: Particle systems. Source ima pri večjedrnih procesorjih skoraj linearen boost.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Ja eno so optimizacije za multithreading, ki so še kako dobrodošle v CPU bound problemih...
Ampak med screenshoti iz mojega prejšnjega posta je ogromno grafičnih razlik, ki marsikaj povedo o obremenitvah same grafične. Ali pa primerljivosti PS2 in PC... ;)

Mavrik ::

Škoda da v gibanju niso tako zelo vidne. Še na teh mirnih posnetkih se moraš malo pogledat da začneš videvat razlike.
The truth is rarely pure and never simple.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Radeon HD 3000 serija predstavljena (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
938472 (8472) Gregor P
»

Samsung bo ponudil pomnilnik DDR2 z večjo gostoto zapisa

Oddelek: Novice / Pomnilnik
63478 (3117) FireSnake
»

Intel Nehalem - vrnitev Hyper-threadinga

Oddelek: Novice / Procesorji
134145 (3157) Jst
»

Prihaja SSE4

Oddelek: Novice / Procesorji
143797 (3070) Vesoljc
»

Zbirka testov

Oddelek: Novice / Grafične kartice
133312 (2779) Pithlit

Več podobnih tem