» »

Crysis

strani: 1 ... 46 47 48 49 50 ... 52

Jst ::

Glede pilotiranja VTOLa. Ko ga pilotiraš, pobiješ par stvari, potem pa priletita mimo tebe 2 letala in ti rečeta: "sledi nam do letalonosilke." Jim slediš, če hočeš, ali pa greš počasi in pobijaš na tleh še ostale stvari.

Senitel: Jaz sem prebral razne arhitecture review in arhitecture difference ter gledal različne nvidia predstavitve g200 in je vedno bil ta 16 kb med 24 shaderji (en blok) vedno omenjen kot prednost, da je manj pretoka podatkov na relaciji framebuffer-shader-framebuffer.

Če to ni res, mi prosim podaj link, ki o tem razlaga. Jaz sem ga dal na guru3d. Video predstavitev (~40min) se mi zdi, pa da je bil iz Las Vegasa; ga pa ne najdem ta trenutek.

10/240
Proton decay is a tax on existence.

Berserker ::

Sam ta vtol mal hecno zgleda prednjo kabini sta tak majhni vzadi pa zgleda kot kontejner z krili. Bi pa rajši dali v igro blackhawka.

aodius ::

Vsaka igra ima napake in ta ni izjema.
http://www.gregorsalobir.si/

dukenukem ::

evo crysis je bil strojno požrešen ,naslednik pa zgleda še bolj ,warhead test : www.pcgameshardware.com/aid,657402/News...

Berserker ::

Še bolj zahteven ok tega letos warheada nebom igral dokler ne dobim nove kište se pravi čez 2 leti.

Urc ::

Hehe pa komaj je Crysis igrabilen z novimi grafičnimi za nekatere. Zdaj pa bo treba spet počakat na naslednjo generacijo, zaradi rama pa se itak ni za sekirat če nimate DDR 3, ki je še kar drag...

tr33k še najbolš nardiš. Boš igral Crysis tako kot zdaj igramo Far Cry :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Urc ()

iLichu ::

tr33k,warhead je bolje optimiziran,tko da če si lavfu crysis,bos tega lavfu mal bolj :D

laught ::

Pa nevem kaj ta crytek čara no?sicer nevem kak kaj grejo te stvarmi s pogoni...sam se mi zdi ,da bi pogon vseeno lahko bolj izpilli(če kdo ve kaj več o tem ,in se motim naj me razsvetli prosim??).npr kot pr hl 2 ,moj komp je bil takrat v k... pa je igra lepo tekla gor...itak pa ta crytek (kot je že en napisal)se sam hvali...naredijo pa nena skor nič mislim 2 igri majo...pa še ti sta dobri sam zarad grafike!če glih fc niti ni bil nevem kaki wau..!warhead pa bo itak čist povprečn.za crysis 2 pa bo tak treba met res monster comp,da ti bo na medium lepo teklo...jebat ga tak pač je!

iLichu ::

laught prosim te...ne govor stvari ki jih ne ves,crysis bo uporabljal isti pogon za vse tri dele(crysis1,2,3),in igra je narejena za next gen hardware,zato ne mors poganjat igre na max nastavitvah z 8800GTS in podobno saro

laught ::

A tak torej,sam vseeno ne rečt ,da igra ni mal preveč požrešna?me pa res zanima kak bo crysis 2 itak ga lahk čez 5 let pričakujemo.do 3jke bom pa ži tak v penziji

iLichu ::

joj laught,igra je pozresna ker je narejena za NEXT-GEN hardware,preber si post od "JST" eno stran nazaj...

Rippy ::

Zgleda da se bo Warhead prodaju za 29$, ce bo solidna zgodba bo to res kul.

jeryslo ::

evo crysis je bil strojno požrešen ,naslednik pa zgleda še bolj ,warhead test : www.pcgameshardware.com/aid,657402/News...


Kakor vidim iz te novice je igra postala bolj memory požrešna kar je vsaj zame dobra stran če bo na tak način hitreje delovala. 4GB rama je danes veliko ceneje kot pa high end grafična kartica.

Jst ::

Tale preview.... Buhsigavedi katera alpha/beta je to bila, poleg tega - upam, da se motim - pa še laufana v kakšnem debug načinu. Mislim, da bo Warhead delal podobno, kot njegov predhodnik. Grafični pogon je isti, delajo samo game content. Kvečejmu, ker je to neka vzporedna verzija Crysisa - igraš drugo osebo - da bodo strojne zahteve natanko iste. Bojte se Crysis 2 raje, in Warhead sodite, ko bo na voljo Demo...
Proton decay is a tax on existence.

Jst ::

Core 2 Extreme QX9770,
4 GB DDR3 1333 RAM,
Geforce GTX 260,
Resolucija 1,152 x 864; brez AA.

Prvič, čudna resolucija, drugič memory ussage, ki je dosegel 2,180 MB. Dvomim, da bo takšen mem usage v final verziji. Igra definitivno laufa v nekem posebnem mode-u. Drugače pa 40+ (40-50) FPS med akcijo niti ni tako slab rezultat - je pa resolucija čudna, to pa moram priznati. Če Tris v r_displayinfo pomeni triangles, potem jih ima podobno, kot Crysis. Na enakih detajlih bo tale igra delala bolje/hitreje. Čeprav enako mogoče pomeni Crysis.High = Warhead.Medium. (Nekako tako, kot pri Crysis dx9 vs dx10; ter 64bit, kjer se uporabi drugačno streamanje, kot če igraš 32bitno verzijo)
Proton decay is a tax on existence.

Meizu ::

Matr zdej sm sprobal spet po dolgem in počez Crysis v XPjih. Prej sm jih v Visti. Zadeva je sledeča - v Visti sm komaj da igral na 1280x1024 na very high, zdej pa s povprečno 35FPS na 1680x1050 brez AA seveda, Very high tweak. Če ni za počit tole Visto, potem...

Jst ::

Vedi, da tale Very High tweak, dejansko ne omogoči vseh lastnosti, ker so nekatere dx10 only, ki jih pa XP ne morejo izvršiti. Nevertheless, grafika je pa definitivno boljša, kot na High, ni pa to enako Vista.Very-High.
Proton decay is a tax on existence.

AnWar ::

Katera graficnj je zmozna da crysis deluje vse na very high dx10 1280X1024 z 40 fps-ji,na 4ghz+4gb rama?
|Q9650@4450MHz|Asus Maximus Formula II|Team Group Xtreem Dark 4X2Gb|
|OCZ Vertex 2 120GB|F3 1TB 32MB|NVIDIA GTX670 EvGA 1060/1770|Corsair TX750W|
|Thermalright Ultra + 2X Scythe S-FLEX SFF21G 1,900rpm|Razer Lycosa|Razer Naga|

iLichu ::

Katera graficnj je zmozna da crysis deluje vse na very high dx10 1280X1024 z 40 fps-ji,na 4ghz+4gb rama?


men se zdi da lahko z ATI 4850 dosezes take rezultate

live ::

Nope, boš rabil vsaj navito 4870.

Meizu ::

se strinjam, jst sm z navito HD4870 v Visti (navitje maš spodaj v mojem podpisu) gonil Very High DX10 na 1280x1024 na 38FPS v povprečju. Manj kot 3GB rama seveda tu ne pride niti v poštev.

Jst - vem vem, sej smo razčistili enkrat to razliko. Delno posnema DX10, ne pa v celoti. Sam se da z določenimi lightning tweaki priti dokaj blizu real DX10 načinu. Tko da sploh ni potrebe, da bi riskiral tolikšen % padca zmogljivosti za še ostrejše kamne v DX10. Brezveze se ubadat s tem.

Tac20 ::

No sem prestavil grafiko iz 1680x1050 na 1440 x 900 in dal vse nastavitve na veryhigh razen tisto FSAA al kaj že, je na nuli, in stvar zgleda in deluje občutno lepša in enako dobro kot na high nastavitvah, samo ko pa sem prišel do zadnjega šefa tm na ladji, pa je pričelo tok štekati, da je stvar postala neigralna, tako da sem se odločil, da bom tam igro kar zaključil, sej sm konec videl že pred časom pri kolegu:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tac20 ()

Dr_M ::

Manj kot 3GB rama seveda tu ne pride niti v poštev.

Zakaj pa ne? Men redkokdaj zre vec kot 900MB...
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Meizu ::

Crysis mi je žrl v DX10 v Visti Ultimate (sposojena od prjatla, original seveda) skupaj s sistemom 2.2GB približno. To je OGROMNO za moje pojme. Sploh če pogledamo dejstvo, da kljub odprtemu Crysisu in celotnim XPjem zraven zadeva ne žere več kot 1.8GB... o.O

Edit: Ponavadi žere v XPijh celo manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Dr_M ::

Ja res sm spilu samo v XPjih in verjamem,da DX10 zahteva svoje, ampak ko sm ga zalaufu v 2560x1024, se zmeri ni su crysis cez 1.3GB. Pa se to je posledica premejhnega pomnilnika na graficni.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Jst ::

V Visti (64, sp1), tudi če laufaš dx9 mode, žre nad 1100MB. (Med to high, 1680x1050)
Proton decay is a tax on existence.

Rippy ::

Resolucija ne vpliva na količino zasedenega RAM-a.

Dr_M ::

Resolucija ne vpliva na količino zasedenega RAM-a.

Ce je graficni pomnilnik dovolj velik, res ne, ce je premejhn, grejo podatki v sistemski pomnilnik.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Senitel ::

Niti ne. Framebuffer je itak vedno na grafični, teksture in ostalo imajo praktično vedno svojo kopijo v sistemskem ramu.

dronyx ::

Škoda, da nima Crysis vgrajeno v nano obleko še možnost vplivanja na čas, tako kot v Timeshift. Da bi lahko čas upočasnil, ustavil ali prevrtel nazaj. Potem se prikradeš do Korejcev s pomočjo nevidnosti, vklopiš ustavljanje časa in enega za drugim treščiš po gobcu. Sweet.

Klemzz ::

Hehe, men je blo tist u Timeshift ql, sam u Crysis pa po mojem nebi pasala :) .

Berserker ::

Men bi pa pasal kakšen upočasnjen trenutek da bi se izmikal nabojem al pa ko bi blizu udaarila kakšna granata podobno kot v call of duty.

Jst ::

Nanosuit je res super inovacija v FPS igri. Vendar imam eno pripombo. Self replenishing health. To mi ni všeč. Spodbuja igralca, da zbeži, ko/če gre med fajtom slabo. Recimo Armour naj bi se lepo polnil, tako kot sedaj. Sam health pa ne. Ali pa čisto čisto počasi in bi si povrnil health z raznim sadjem in plastenkami vode, ki so vsepovsod. To bi bilo bolj zanimivo in bolj adrenalinsko pri samih fajtih.
Proton decay is a tax on existence.

Jst ::

Time streacher, to pa ne. Že vedno napolnjen healt, ko se le skriješ za grm in se uležeš, je preveč. In my own opinion, of course.
Proton decay is a tax on existence.

Berserker ::

Ma sam slabo je ko se zaletiš z avtom pa takoj umreš če nosiš nekakšno nanoobleko bi pa lahk bil bolj vzdržljiv pred explozijami.

Jst ::

Pa še eno pripombo imam glede same igre oz AI. Celo bazo lahko od daleč s sniperko pobiješ. One by one. Korejci se bodo pa v "alarm mode" sprehajali po bazi. Lahko šli proti tebi, ampak ne, če si dovolj oddaljen, ne. Všeč mi je pa recimo v gozdu, ko enega ali dva ubiješ, drugi gredo pa v dve skupini in ti pridejo na oba boka. Outflankajo te, military speaking.

Upam da bo Warhead kaj boljši v zvezi z AI.
Proton decay is a tax on existence.

dronyx ::

V zvezi z AI je meni brez veze tudi to, da Korejci v nano oblekici sploh ne znajo uporabljati njene funkcionalnosti in izgledajo v njej kot kakšni Naciji iz Wolfnsteina. Poanta bi bila, da se srečaš z enakovrednim nasprotnikom, ki zna enako izkoriščati sposobnost nano-obleke in te šokira, ko se naenkrat pojavi pred tabo in vklopi maximum strength.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

nebivedu ::

onyx in jst, A pa vidva to vedno samo na easy špilata igrce, al je že kdo od vaju probal tudi kdaj hard varianto špilat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

dronyx ::

Jaz igram ponavadi vse najprej na priporočeni težavnosti (ponavadi medium), kadar mi je igra res všeč, igram naslednjič na najtežji stopnji. Nazadnje sem tako preigral STALKERJa (naslednji bo verjetno Timeshift). COD4 mi je bila recimo dobra, samo na najtežji težavnosti pa postane zame neigralna mora, ko samo še umiraš. To pa mi ni več zabavno, pa tudi ni ne vem kak izziv. Mislim da sem obupal v delu, ko vpadeš v studijo in te rešetajo kot za šalo. Crysis pa mi žal ni tako dober, da bi ga igral še enkrat. Morda čez mesece, pa še takrat samo do alienov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Berserker ::

Jaz sem igral na medium oz. vse igram na normal, včasih si v skrmishu nardim da je AI na hard ko reč obvladam sicer pa ne igram na težji igralnosti zaradi tega da bi se važil ampak zato da mam nek iziv, če zgodba vleče pa je igralni del težki pa raje igram kr na izi, če pa je gameplay dober pa grem na težje.

darius ::

No, na najtežjo težavnost si lahko nevem kak dober, bojo te zrafalali, se mi zdi včasih da te 2x zadane pa že Loadaš. na medium pa so neumni, to je normalno.
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)

Jst ::

V Crysisu na hard težavnosti jih lahko 30 pobiješ z korejsko puško (edit: kalašnik?) ter gor namontiranim sniper daljnogledom, če si le dovolj daleč. Delta te pa sili, da bežiš iz/od fajtov, da si nafilaš zdravje in to suck big time. Ni zanimivo.
Proton decay is a tax on existence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Jst ::

Daš na power mode, da se ti roka manj trese in jih vse lahko direkt v glavo, one shot one kill.
Proton decay is a tax on existence.

Berserker ::

Jaz sem šel vedno rambo mode oz. sem kr šibal skozi bazo se mi ni dalo streljat z korejci kr so proti koncu tak vzdržljivi in tečni, začetek pa sredina je bla vreji konec pa bol beden.

dronyx ::

Meni osebno niso všeč igre, kjer največja težavnost pomeni samo to, da si prej mrtev, ker to običajno ubije tempo in je vse skupaj samo še nalaganje zadnjega save položaja. In temu hard načinu bi težko rekel višja AI nasprotnikov, čeprav morda komu tako izgleda, ker te prej položijo. Craysisa na delta pa ne poznam, baje pa nimaš več merilnega križca, kar zna biti kar težavno (upam, da pri snajperju oziroma daljnogledu še vedno ostane).

Berserker ::

Men bi težja stopnja bla vreji da bi še korejci več bo jungli šetali al pa či nbi nekje napadel bi korejci hitro poslali ukrepitve če pa jih pa so to vedno helij+ specialci z SMG. Lahk bi se dodali misije z helijem da morš bazo unicit al pa z VTOLOM, vredi pa bi ble tudi tankovske misije v urbanem naselju.

iLichu ::

men se pa dzi da ma crysis najboljs AI v igrah,edine igre ki majo tud zlo dobr so Far Cry,Stalker in FEAR

Berserker ::

Se ma dobro AI crysis sam se korejci tu pa tam zatikajo ob robove al pa delujejo tak koda vejo da si ti v bližini.

Jst ::

Dober AI če srečaš skupino v gozdu. Recimo pot do "Cave Systems," kjer potem ugrabijo Propheta. Pred tem so v gozdu tri skupine. Če jih klestiš počasi, recimo tako, da na malo daljšo razdaljo ubiješ enega, se potem ostali tako razporedijo, da ti pridejo levo od tebe ena skupina in na desni bok, druga skupina. Tako da če napadeš eno skupino, te bo druga strelala v hrbet. (Če se nisi premikal.) Dobra taktika, včasih ti pa eden pride za hrbet in če ga nisi markal z daljnogledom, ga ne vidiš na mapi in ti tako nastavijo past, ker ti ponavadi potem vržejo bombo. Zelo všeč. Če umreš in loadaš, AI ne bo šel po isti poti, niti te ne bo obkolil in napadel na enak način. To mi je tudi zelo zelo všeč. Tako da AI je vsekakor ena izmed boljših, če ne celo najboljša v FPS igri.

Na Delta ti pa ostane samo one shot one kill and then run like hell taktika. Ali jih pa od zelo daleč počasi klestiš. V tem primeru so pa zmedeni in ne gredo proti tebi. Tu se skriptane igre obnesejo bolje, ker od zelo daleč sploh ni nasprotnikov, ampak se prikažejo šele, ko prečkaš določeno točko in se sproži trigger za določeno skripto. Tudi v skriptanih igrah lahko nasprotniki delujejo/zgledajo zelo pametni, a če igraš večkrat, potem šele vidiš, da če že niso na enakih mestih, bodo pa uporabili enako taktiko.

Crysisov AI mi je od vseh iger najbolj všeč, ampak ima prej opisano pomankljivost.
Proton decay is a tax on existence.

Rippy ::

AI v Crysis je res med bolšimi (čene najboljši) glede na to da ni neč skriptiran ampak ni brez napak, kr dost bugou sm opazu do zdej ampak ne vplivajo na zabavo.

Glede težavnosti se strinjam, preigrau sem 4x na Delta do zdej in ker Cloack pa silencer ne uporabljam veliko, nekako pokvari zabavo mi ostane bolj kot ne Armor mode, sicer če pravilno igraš (kritje, planiraš napad) zelo redko prideš v situacijo kje rabiš namerno čakat, da regeneneriraš dovolj in je zelo "fast paced".

Trenuto igram na medium skoraj izključno s speed in str mode in je kr zanimivo. Mislim da bi biu speed more zelo uporaben tudi v Delta saj te zelo teško zadanejo in hitro menjaš kritje in pozicijo, slaba stran če nisi v Armor te en rafal ubije v delti.
strani: 1 ... 46 47 48 49 50 ... 52


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23716582 (835) Klemen11
»

BioShock (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
49126371 (2237) Dr_M
»

Far cry 2 (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Igre
56451198 (5010) Assass1n
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
83453095 (12342) BALAST
»

Radeon 4870 in Crysis

Oddelek: Strojna oprema
481505 (832) SebaR

Več podobnih tem