» »

Crysis

Crysis

««
47 / 53
»»

Jst ::

Sem pa še malo premišljeval o PS3.

Cell je sestavljen iz enega PPE in sedmih SPE, od katerih je eden vedno za OS in je tako igram na voljo šest.

___PPE
____|
____˅
SPE - SPE
SPE - SPE
SPE - SPE


Power Processor Element (PPE) je osnovan na IBM Power arhitekturi (~PowerPC). Zadeva je 64 bitna in deluje kot nekak kontroler SPEjem (daje jim delo in počaka na rezultat).

Synergistic Processing Elements (SPE) si pa lahko predstavljamo kot shaderje pri GPUjih. Vendar niso shaderji, ampak SIMD (Single Input Muliple Data) enote - so bolj generalized kot shaderji. SPEji so primerni predvsem za vektorske operacije. Vsak SPE ima svoj local data/instruction cache in PPE lahko SPEje povezuje. Primer: set top box s PS3 Cell procesorjem (obstajajo tudi malenkost drugačni in že tudi novejši PowerXCell 8i) lahko simultano v "thumbnails" na TVju *live* prikazujejo prek 30 HD kanalov. (demonstrirano na PS3 na eni konferenci)

Zakaj sem se sedaj v temi o igri Crysis spravil razlagati del PS3 arhitekture? Zato, da vam dam občutek, kako zakomplicirano je programirati za Cell, a obenem z znanjem, pravo idejo, optimizacijo, lahko v prihodnosti oziroma v prihodnjih igrah vidimo "čudeže," kar se tiče okolja. Še vedno sem mnenja, da je 7900 v PS3 z 256MB rama malo premalo za FullHD resolucijo, ampak če Cella pravilno zaposliš, imaš dober Streaming sistem, lahko dosežeš veliko odprto okolje, s prisotno fiziko in drugimi efekti (fizika je za Cell idealna naloga), lahko (in v prihodnosti bomo tudi verjetno videli) narediš zelo dober špil.

Dobil sem občutek, da ste me razumeli, da PS3 ni dobra zadeva. Nasprotno. Je zelo inovativna, sposobna, a zahteva drugačen pristop programiranja. Xbox360 s tremi PowerPC (ki vsak lahko laufa dva threada) je za programerje mnogo lažji za obvladat, ker je princip programiranja skoraj enak programiranju za PC. PS3 *je* dobra konzola na kateri bomo videli brez dvoma zelo dobre igre. A Crysis, v obliki, kakršni je sedaj, pa na PS3 ne more laufati. Je pa PS3 definitivno sposoben Crysis-low-to-medium-like grafike na 720p.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

iLichu: Kako si moral! Zamerim ti. :)) Ta dva posta bi morala biti eden za drugim...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

iLichu ::

iLichu: Kako si moral! Zamerim ti. :)) Ta dva posta bi morala biti eden za drugim...


haha :D sorry nism vedu da si mel to v planu :))

Jst ::

:) en pregovor, ki mi je zelo pri srcu: "shit happens all the time and most of the time." Ne, nisem imel ob pisanju prvega posta, da bi jih dal v dva dela. Ampak, ko sem se tako razgovoril, sem pozabil poanto, ki sem jo hotel izpostaviti. Pa je tako prišlo do dveh delov; za drugega se mi je zazdelo, da bi bilo mogoče bolje, če bi dodal nov post. Nekateri se bojijo malo daljše razlage - sploh tisti, ki imajo flamewar property :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Meizu ::

Ja, ravno sm hotel napisat da bom to sprobal. DOdaten GB plošček že držim v roki :P Pa povem kako je šlo. Če je to problem, pol nemudoma dokupim 2x2GB. Una 2GB pa bom dal v tadrugo mašino.



in kaksn je rezultat :D a je kj boljs zdj ???


Ja je ja :) Zdej mam 3GB notr in kot je Kristjan reku, zadeva zdej v vojni gneči ne kolca skoraj več. Je pa resnično videt, da ta špil nujno nuca eno 64bit Visto in vsaj 4GB rama, ker še vedno to ni to. Ker bi rad Krizo enkrat obrnu na Veteran še, bom verjetno šel nazaj na XPje dal DX10 tweak in naj se jebe tale Vista. Tam je z vsemi tweaki očitno zadosti 2gb rama za 1680x1050 - vsaj jst sm cel špil prešpilal na tej resoluciji in Jst, verjemi, da je teklo gladko. Brezveze je da rečeš da Kriza ne dela na Very High na sedanjih grafah - najpomembnejši faktor je tu ram in resolucija. Jst sm na 800x600 gonil Krizo celo z 8600GT z med-high-very high kombinacijo. In je za to grafo zadeva dobesedno letela ja :) Sam pač resolucija ane, ki je skoraj na levelu enega tetris ploščka za igrat... Sam jebeš. Daš v nonfulscreen mode pa je :) Na 17'' ekranih se da lepo igrat na taki resoluciji. Če nisi spet nek native-resolution-hardcore-gamer kombinatik :P

Na uglavnem, s 3gb dela mal bolje, sam jebeš - dokler ne pridejo pure DX10 špili se mi fučka za Visto. Jajca totalna.

Jst ::

V Windows XP, če vklopiš dx10 tweak, ki *naj* bi ti omogočil dx10 nastavitve, ni niti blizu, kar very high v dx10 sploh je. dx10 tweak v XPjih ti omogoči res skoraj vse na very high, ampak shader koda ne bo very high in verjetno še nekaj stvari. To pa zato, ker dx9 pač nima tistih API klicov, ki jih very high omogoči v dx10.

Sem zgoraj razložil. Dx10 + Very High = Naslednja Generacija GPUjev bo sposobna med največjo gnečo in particles, ki letijo naokoli, se še kaj razstreli, par tovornjakov in gliser, ter helikopter. Nvidia GTX280 na manjšem procesu z 2GHz shader clockom bo opisano sceno na "normalni" resoluciji (za današnje 21, 22", ekrane, ki so najbolj pogosti), gnala brez opaznega fps dropa. Ti pa z 8600GT, good luck. Še jaz z 88gts512 in 1680x1050 (pa saj resolucija ni pomembna, ker moja grafa ni sposobna very high igrabilnih fpsjev) good luck next year...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Meizu ::

Lej, ko bi ti le lahko pokazal. Pravkar sm si uštimal Krizo. Vse na Very High, resolucija 1440x900 tm okoli. 40FPS povprečje. Pa nism še poskusu z navito. Spomnem se da sm v Xpjih vse na high na 1680x1050 dobil okoli 34fps povprečno. Sem pa prepričan, da "tanova" GTX280 še zmeri ne bo stisnla HD4870x2 v Crysisu recimo.

Rippy ::

Imam enaki poblem glede uporabe CPU v visti, ta je dosti nižji in tukaj se zgubijo FPS zaradi čudnih razlogov.

Imam pa teorijo, da pod DX10 igra ni niti približno dovolj optimizirana/uporablja drugačne sharderje in mogoče nastane bottleneck na grafični kartici.

Jst ::

Manjši CPU usage je tudi, če igro zalaufaš pod dx9 mode.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

dronyx ::

Prizor iz katere računalniške igre je na sliki:



1. MOORHUHN
2. CRYSIS
3. CHICKEN KENTUCKY

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Berserker ::

Kaj je to na sliki jaz čist nič ne vidim?

PINki ::

Kure.

destroyer2k ::

onyx

In v čem je to fora? Itak takoj je opazno da je od crysis, če še hud je gorih.

dronyx ::

Meni se zdi fino, da lahko kure tudi streljaš. Srečal sem pa med potjo še enega rakca, čisto na začetku, in celo žabo. Očitno so imel razvijalci ful preveč časa.

iLichu ::

Prizor iz katere računalniške igre je na sliki:



1. MOORHUHN
2. CRYSIS
3. CHICKEN KENTUCKY



MOORHUHN !!! :))

Berserker ::

jaz sem srečal še želvo tisto 1x1m

UnChien ::

Čist en mini vprašanje, GT 9600 je za kej? K vsi ostali špili na pouno furajo, Crysisa je pa treba na bl low quality špilat...

Pa še tko, js se recimo en khm spoznam na tele grafe, a je med recimo 9500 pa 9600 ful neka razlika?! al pa med 9600 pa 9800 ?! ...

Berserker ::

jaz mam 9600gt pa sem komot spilal na hight

Meizu ::

med 9600GT in 9800GTX recimo je opazna razlika. Sam imam 9600GT prej sm mel 9800GTX zdej pa HD4870 v primarni mašini. No, razlika med 9600GT in 9800GTX je ohoho, med 9800GTX in HD4870 pa še bolj ohoho ;)

UnChien ::

Hehe... lepa primerjava, Santa, thx ;):D

tr33k: ''jaz mam 9600gt pa sem komot spilal na hight''

aha no potem je pa morda tudi zaradi drugih komponent:)

tilinho20 ::

ja kaj pa resolucija?

iLichu ::

jst pa nikakor ne morm igrat na 1900x1200 resoluciji z 9600GT,a delam kj narobe :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iLichu ()

Shagrath ::

Verjetno ti monitor ne dopušča take resolucije ;)

iLichu ::

Verjetno ti monitor ne dopušča take resolucije ;)


tist je bil sarkazem :P

darius ::

Ta tema postaja MSN pogovor med "jst" in "ilichu" :))
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)

dronyx ::

Če na hitro pogledam samo nekaj zapisov v tej temi izgleda, da nihče ne govori o igri, ampak vsi samo o grafičnih karticah in FPSih. Iz tega sklepam, da je Crysis predvsem igralni 3DMark, ki je nebeška mana za tiste, ki vložijo 1000 € ali več v HW in imajo potem vsaj eno igrico, ki je dovolj požrešna (neoptimizirana), da lahko na njej delajo poizkuse.

Mene osebno zanima vedno samo igralnost in grafika v igri po moje mora biti zaradi igralnosti, ne pa sama sebi namen. Crysis, kot sem napisal že nekje drugje, je zame zelo povprečna, mnogo precenjena igra. Mene prvi del spominja na stari dobri Delta Force, kar ni nič narobe, saj smo ga vsi imeli radi. Le da je tu bilo vloženo bistveno več dela v modeliranje vegetacije, kot pa v same misije. Meni so namreč vse naloge (prvi del, ko streljaš Korejce) copy-paste. Pojdi do točke X, uniči radar ali reši talce, da nalogo opraviš pa postreliš par Korejcev. Vklopiš nevidnost, spustiš rafal ali dva in potem se skrijaš ter ponoviš vajo. Lokacije pa so si zelo podobne. Nekaj papirnatih kolib, ki so tam zato, da lahko razvijalci pokažejo destruktabilno okolje, plus kontejner z korejsko zastavo. Višek domišlije.

Drugo, na kar me ta simulator vegetacije spominja je Boiling Point. BP je sicer poden igra, ki jo ni verjetno nihče končal, samo tudi tam sem se vprašal, čemu tako podrobno izrisati tako prostrano džunglo, ko pa bo igralec zares videl morda nekaj procentov vsega? Pa tudi, če hočeš gledati naravo, greš v naravo, vsaj po moje.

Ampak če je prvi del zaradi Delta Force scenarija dober, je meni obupno dolgočasen del v vesoljski ladji. Morda res kopija Prey, samo tu ni ničesar, samo težave z orientacijo in upanje, da se ta mora čim prej konča. Ampak kar traja in traja. Edini spopad je proti koncu, ko moraš postreliti nekaj meduz, pobranih iz Matrixa, da ti sploh odprejo vrata. Da sem to poštudiral, je tudi trajalo nekaj časa.

Zame je še vedno osnova za ocenjevanje FPS iger Half Life 2, ki je po moje trenutno brez konkurence. Tam je vse narejeno premišljeno, igralec se ne dolgočasi niti za minuto in sprehaja v nedogled po džungli. Vedno akcija in različni sovražniki plus nekaj ugank. Zame je Crysis daleč od tega in zame Crysis tudi ni sandbox tipa GTA. V njem sicer res lahko Korejce streljaš iz leve ali desne, tu pa se svoboda konča, razen če se ne odločiš izgubiti v džungli, kjer pa so večinoma samo drevesa, rože in kakšna žaba.

Crytek se mi zdi precej neuravnotežena firma (ki se rada na vsa usta hvali), kjer imajo očitno zaposlene predvsem in samo ljudi za grafiko in razvoj grafičnih pogonov. To pa je žal premalo za vrhunsko igro tipa Half Life. Razvoj vrhunske igre potrebuje na prvem mestu ljudi, ki imajo domišlijo in ki razumejo bistvo in smisel igranja iger. In jaz tega v podiranju palem res ne vidim.

Drugače pa na 4850 dela na High tekoče. To pa je bistvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Berserker ::

Odličen post se strinjam z tabo upam da far cry 2 ne bo šel po istem kopitu: dobra grafika, itd. in slaba zgodba. Kr vsi se enkrat naveličamo rušljive okolice dobre zgodbe pa nikakor ne. Sicer se ne tiče te teme pa vprašam če se da dobit kakšne popravke za boilng point.

laught ::

onyx

Popolno se strinjam s tvojim postom.In glede half life 2, je res ena najbolših iger lepa fizika,premišljena sestava misij,in se mi zdi da je fizika pr hl2 res najboljša kar sem jih videl v igrah sploh...upam da bo v crysis 2 kaj več ko pa rušljivost palm in lesenih kolib...

Senitel ::

Človek gre malo na dopust pa je takoj polno bedarij na netu... >:D

Jst: Shared memory je bil že na G8x/G9x, ni to novost v GT200 (ja 48x0 ga ima tudi), niti ga ni več kot prej (no fizično ga je več, ampak zato ker je več clusterjev). Sploh pa nima shared memory nobene veze z grafiko, ker je to v bistvu GPGPU feature (shaderji se ne pogovarjajo med sabo med izvajanjem).
Problem pri Crysisu, kar se performanc tiče so ogromne spremembe v tem kaj špil počne (da izriše frame) med različnimi nastavitvami (low, medium, high,...). Potem je tu še DX10, kjer se spet vse skup počenja drugače in potem je tu še Vista, kjer imajo očitno povsem ločen code path, sicer une razlike med uporabo CPU jeder na XP in Visti nimajo smisla.
Tudi skaliranje z SLI/CF bo zelo odstopalo glede na to kakšne detajle imaš izbrane, ker bo špil lahko zadaj počel zelo različne stvari. In tudi ni samo eno ozko grlo, jih je več.

krneki0001 ::

Za moje pojme bi bila igra glede igralnosti tipa stalker v okolju crysisa najboljša igra.

Tac20 ::

Končno sm se spravil igrat tudi jaz Crysis in morem rečt da je hud špil ko padeš noter v cloakanje skrivanje in podobno, samo pa igrca postane kisla ko grše v tiste jame z nekimi prozornimi vesoljci:(

MOj sistem je naslednji: VIsta 64 bit, 4 GB ram, e6320@2800mhz, radeon 4870 in morem rečt da stvari na HIGH ne laufajo smooth tako kot bi človek pričakoval, sej dela dobro, samo v kakšnih situacijah trokira. Ko sem dal vse na very high in do konca, je špil delal s 5 FPS, oz se bojim da še manj:) Groza.

Meizu ::

In resolucija je bila?

Ni šans da ti na very high dela s 5 fpsji, če mam pa jst vse na very high na 1440x900 in mi dela s povprečno 35-40 fpsji.

Tac20 ::

1680x1050, ne hecam se vse kar je mozno do konca sm dal in je delal porazno. Nevem v čem je fora, ko sem zagnal 3d Mark vantage, sem dobil 10k pik? je to normalno, koliko bi moral dobiti?

Jst ::

Senitel: V G80, 90 generaciji ni bilo 16kb local software managed cache v vsakem bloku shaderjev. Kje je kakšen podatek, da je obstajal? Nvidia se je na veliko hvalila, da je to "significant arhitecture improvement."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

G8x/G9x ima 16KB shared memoryja na multiprocesor, kar je isto kot GT200, samo da ima slednji 10 multiprocesorjev. Kar ima GT200 več je 2x večji register file. Poglej kakšen review G8x na kakšni pametni strani ala Beyond3D.
P.S.: Nismo že enkrat točno ta shared memory obdelal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

strictom ::

Na 9600GT in OCjanem Brisbaneu mi laufa na 1680x1050. Inštaleran mam pa tist ultra high mod. Pa nature mod se mi tud dopade.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

DOOM_er ::

keri ultra high mod to?
Robots will steal your job. But that's OK

Meizu ::

Nekateri Ultra High modi celo pohitrijo zadevo kljub lepši grafiki. Ni greh poskuit te zadeve.

Edit: Predvsem natural mod mi seka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

laught ::

Pa kakšna je kaj grafika na very high?ker že na high je kr fajn lepa...

Meizu ::

Ma jst vidim kr ful razlike. Lightning je boljši, efekti, motion blura je več... Pač vse je še bolj dodelano. Tla - vsak kamen je lepo izdolben iz plaže lepo. Pa take monade :P Ditejli :P

iLichu ::

upam da bomo dobil kaksno urbano okolje v crysis2 :D da nomad uleti na otok nazaj in potem najdejo zjebeno mesto :P tako veliko,zjebeno mesto lol

Meizu ::

zjebeno mesto o.O

:P

dronyx ::

Obtičal sem v delu, kjer pilotiraš VTOL in sicer izgleda čisto na koncu. Ime misije naj bi bil, da suportiraš ostale VTOLe, ki evakuirajo neko vas (zraven visokega antenskega stolpa). Ko pridem do tja, sta na tleh res dva osebka, zgodi pa se nič. Misija se nikakor ne konča, ostalih VTOLov ne vidim nikjer, sovražniki so vsi sestreljeni...Ima kdo kakšo idejo, kako naprej?

Berserker ::

ja do letalonosilke morš letet, sicer pa jih ne rabiš evakuirat ampak počistit zračni prostor da lahk sami vzletijo z svojim vtolom, kaj tile vtoli ži res obstajajo oz. ži kaj podobnega obstaja?

dronyx ::

Saj sem počistil zračni prostor. Problem je, da ne dobim waypointa do letalonosilke, oziroma izgleda, kot da program ne registrira, da je naloga opravljena. Sicer mislim da je tale VTOL izmišljen, drugače pa je verjetno VTOL (vertical take off and landing) tudi Britanski Harrier.

EDIT: Rešil zadevo. Sem pogledal na zemljevid kje je letalonosilka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

iLichu ::

zjebeno mesto o.O

:P


rofl kr zjebeno sm napisu...pf...mislu sm zjebano ;((

Berserker ::

Sicer pa slediš kanjonu onyx pol pa alienom na prostem nad morjem pa prideš do carrier.

ivanuscha ::

Ta vtol je tak sekret, sem živce zgubu ker je tolk okoren in nikamor ne gre...

Berserker ::

Mene je tudi mal zajebaval, ker je pri merjenj tak okoren, tisti korejski helij pa je še večji drek.

dronyx ::

Jaz sem nad Crysisom od tistega Prey levela zelo razočaran in mi na misel ne pride, da bi te dele preigral še enkrat. Višek neumnosti pa je na koncu, kjer se boriš z pločevinkotom, ki bruha led. Ko te zadane zamrzneš in potem minuto ali še več čakaš, da se začne znova, ker si v bistvu mrtev. Jaz sem tam vedno šel nazaj v glavni meni, pa Load zadni shranjen položaj ... Kakšna neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()
««
47 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23841068 (24214) kajetan
»

Far cry 2 (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Igre
564125979 (79791) Assass1n
»

Radeon 4870 in Crysis

Oddelek: Strojna oprema
482200 (1527) SebaR
»

Februarja že GeForce 9? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
1007953 (7949) Senitel
»

DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
926490 (5528) kobilica

Več podobnih tem