» »

Crysis

Crysis

««
46 / 53
»»

ivanuscha ::

Sem bral intervju in so rekli da so imeli v razvoju naslednji patch, ki naj bi pohitril zadevo. Vendar so se odločili da ga ne dokončajo, ker naj bi šlo preveč časa na račun Warheada. Vse pohitritve naj bi prišle kar z njim.

iLichu ::

jst, ti se pa fajn spoznas na računalnike,a si mogoce racunalnicar po poklicu :P ?

Jst ::

iLichu: CPU-related dev.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

DOOM_er ::

vesh de
Robots will steal your job. But that's OK

iLichu ::

Jst,a mislis da bi crysis lahko delal na ps3 in xbox360,povej svoje strokovno mnenje

Jst ::

Kar se tiče same CPU moči, ni nobenega razloga, da Crysis ne bi delal na omenjenih konzolah.

Bolj sem seznanjen s PS3, tako, da bom razložil stanje na primeru te konzole.

PS3 ima 512MB rama. 256MB je primarno namenjenih za GPU, ostalih pa za CPU. Vendar lahko GPU na PS3 "krade" ram tudi ostalemu sistemu. PS3 ima grafično kartico nvidia podobno 7900. Ta kratica je nekako zmožna poganjanja crysis na low na PCju, vendar FPSji niso nekako prjazni očem.

Crysis uporablja zelo dober algoritem streaminga v smeri disk - ram -> CPU+GPU. Če v Crysisu uporabiš ukaz "r_displayinfo = 1", vidiš FPS in koliko *sistemskega* rama porabi. Tudi na low, v XPjih, je poraba rama okoli 1GB oziroma malenkost manj. Z Rivatuner Statistics Server, vse na low na xpjih, lahko opazuješ porabo rama tudi na grafični. In se komaj drži meje 256MB, kolikor je imela moja 79GS. Z nekaj tweaki cfg datotek je bilo to možno.

Torej v takšni obliki, kot je Crysis za PCje, je nemogoče, da bi ga PS3 poganjal.

Lahko pa bi zmanjšali velikost tekstur, drastično zmanjšali kompleksnost shaderjev, igra bi morala biti na disku (za to nisem sicer siguren), da bi streaming skrbel, da ne preseže meje 256MB. Remember, ostalih 256 je za GPU in bolje, da ne preseže te meje, ker bo CPU imel manj.

Tako, da odgovora na tvoje vprašanje ni mogoče odgovoriti samo z DA ali NE. Crysis 0.6 (predstavlja detajle - PC Crysis je torej 1.0 ali 100%) bi se pa dalo spraviti na PS3. Ker ima PS3-jev Cell z šestimi SPE na voljo za igre, ki so vektorska "jedra," bi bila nalašč za računanje fizike.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

CPU-related dev, ne pomeni, da delam procesorje, ampak, da sem developer, ki se ukvarja s CPU zadevami: pohitritvami/optimizacijami, paralelno programiranje/threading, SIMD (Single Input Multiple Data - od MMX do SSE4.x) ukazi, kadar jih je pametno uporabiti. To je vse povezano z CPUjem. Zato sem rekel "CPU-related dev."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

iLichu ::

hwala za razlago ;)

Jst ::

Še nekaj bi dodal. Na PCju je posamezna stopnja zelo velika - vmesni loading se zgodi razmeroma malokrat, glede na velikost. Zato sem rekel, da ima Crysis zelo zelo dober sistem streamanja, sploh na 64bitnem sistemu, ki uporablja drugačen, boljši algoritem, kot na 32bitnih sistemih.

Če bi Crysis portal na PS3, bi stopnje morale biti vsaj za dve tretjini ali še več manjše - bolj pogosti loading. Če bi imel PS3 na voljo 1GB sistemskega rama poleg GPUjevega 256MB, potem niti ne bi bilo ovir, da bi imeli PS3 verzijo Crysisa.

Sicer bi imeli low detajle in verjetno še kakšen drawback - 7900 ni neka sposobna kartica za crysis - recimo nemogoče, da bi igra delala na fullHD. Mogoče na 720p (1280x720). Programiranje oziroma orodja za programiranje in design za konzole se malce razlikujejo, kot orodja, ki jih uporabljajo PC game developerji. Ta orodja so seznanjena z sposobnostjo hardware-a konzole in bi zelo verjetno lahko dosegli konstantne FPSje, ker bi že v razvoju posamezne stopnje, to orodje deve opozorilo, da je nečesa preveč (velikost tekstur/preveč shaderjev - efektov).

To vse pa pomeni, da bi dejansko morali še enkrat narediti igro. Sicer bi veliko stvari že imeli, ampak tudi veliko stvari bi bilo treba spremeniti.

A ker ima PS3 samo 256MB sistemskega rama, so se pri Cryteku odločili, da se ne bodo spuščali v te vode. Razvoj grafičnega pogona in nadaljna prodaja le tega, je veliko bolj dobičkonosen posel, kot izdelava in prodaja igre. Tako je Crysis dejansko iz poslovnega vidika, samo reklama - tech demo - za pogon (Cryengine). Enako ut3 oz. njegov unreal.engine3. (Gears of war, Frontlines, mass effect, mi pridejo v spomin, katere poganja ut.engine3)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

g. Oden ::

Pa kaj si ti nor! Komot bi delala na PS3, še na xboxu360 ne bi bilo težav. Very high seveda nebi šlo, med-high pa zagotovo. Samo poglej si npr. koliko rama pokuri Bioshock na XP-jih pri vseh detajlih (ok. 1GB oz še več), pa to primerjaj z xboxom, ki ima vsega 256MB sistemskega rama in poganja Bioshock na polno! Kako je to mogoče? Ja konzole ja nimajo operacijskega sistema, direkten dostop med igro in hardwerom (ni gonilnikov) in seveda nobenih aplikacij v ozadju! MOJE strokovno mnenje je, da bi Crysis z lahkoto predelali za konzole.

iLichu ::

Crysis na konzolah med-high...hell no !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iLichu ()

M-XXXX ::

ki ima vsega 256MB sistemskega rama

Pozabljaš nekaj- tistih nekaj MB (oziroma EDRAM) ima skoraj več prepustnosti kot vsi PC-ji uporabnikov, ki sodelujejo v tej temi:D

Meizu ::

Ja, sam je že Senitel enkrat lepo povedal, da ti vsa ta prepustnost ne koristi nič, ko pa so teksture enostavno tolikšne, da jih na tko majhn plac ne morš spravit. ENostavno ne gre.

_Enterprise_ ::

Pa kaj si ti nor! Komot bi delala na PS3, še na xboxu360 ne bi bilo težav. Very high seveda nebi šlo, med-high pa zagotovo. Samo poglej si npr. koliko rama pokuri Bioshock na XP-jih pri vseh detajlih (ok. 1GB oz še več), pa to primerjaj z xboxom, ki ima vsega 256MB sistemskega rama in poganja Bioshock na polno! Kako je to mogoče? Ja konzole ja nimajo operacijskega sistema, direkten dostop med igro in hardwerom (ni gonilnikov) in seveda nobenih aplikacij v ozadju! MOJE strokovno mnenje je, da bi Crysis z lahkoto predelali za konzole.
Ti in tvoje strokovno mnenje sta v tem primeru bolj malo vredna... pa naj majo konzole 50GB RAMa, point je v tem, da nikakor niso zmožne dovolj hitro renderirat pogona na kaj več kot medium.

Zgodovina sprememb…

Berserker ::

Lahk vprasam zakaj je men delal crysis na hight normalno moj pc pa ma: gf9600gt,dual core 3'2 pa 2gb ram. moj pc pa je slabši od ps3- ja.

Meizu ::

Grafično niti ni slabši.

iLichu ::

tr33k,kako je lahko tvoj pc slabsi od ps3,a nima ps 7900GT ??

Jst ::

RSX 'Reality Synthesizer' (nvidia 7900) v PS3 *je* sposoben poganjanja Crysis-a v low grafičnih nastavitvah. Ni pa PS3 kot celota sposoben poganjanja tolikšne odprte okolice, kot jo ponuja crysis na PCju. Če bi pa PS3 imel 1GB sistemskega rama, s tem, da odmislimo 256MB, ki ga ima grafična, bi pa ob portanju na PS3, morali zmanjšati detajle. S tem ne mislim samo grafičnih detajlov, ampak tudi lastnosti okolice.


Reality Synthesizer:

Minimum (worst case) polygon count: 366.66 million polygons per second ( 1 billion vertices per second / 3 vertices per triangle)

Maximum (theory case) polygon count: 533.33 million polygons per second( 1.6 billion vertices per second / 3 vertices per triangle)

Maximum (optimistic case) polygon count: 886 million and more depending on how many triangle strips are used in a game.


Kar se tiče polygon count, ni problema za 7900 na low. Ker so dev orodja za konzole zelo različna od orodij za programiranje za PC, ti v takšni obliki, kot je crysis game content, ne bi sploh spustil čez. Tudi, če bi imel 1GB rama, bi vseeno morale biti spremembe.

Pa še odgovor tistemu, ki je rekel, da konzole nimajo sistema in da do hardware-a dostopajo direktno. No, deloma je to sicer res, ampak v primeru PS3, je eden od sedmih SPE, vedno rezerviran za OS. Ni pa res, da igre dostopajo direktno do hardware-a, je pa vmes manj layerjev, kot pa pri PCju. To pa vseeno ne pomeni kakšne drastične pohitritve. Se pa game developerji, ko so že dodobra seznanjeni z tricks&hacks pri konzoli (to pomeni, da so že naredili nekaj iger za določeno konzolo), za katero delajo, naučijo, kako s čim manj, narediti čim več - da zgleda zadeva čimboljše. Lep primer je PS2, ki je v bistvu revček v današnjem pogledu, ampak če pogledamo današnje igre, ki izhajajo za PS2 in igre, ki so izhajalo prva leta PS2, vidimo drastično razliko - mnogo lepšo grafiko.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Pa še to: 7900 z svojimi 256MB NI sposoben FullHD - 1920x1080. HD resolucija 720p - 1280x720 - je že bolj prijazna Reality Synthesizer-ju (nvidia 7900). Potem pa upscale na FullHD 1080p. Dvomim, da sploh obstaja kakšna igra, ki renderira v FullHD. Lahko, da gre ven res 1080p, ampak zelo verjetno iz 720p upscale-a.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

destroyer2k ::

Jst

GT 5 se rendira v 1080p, ampak more se pa vedeti, da igra dejansko temelji samo na starih grafičnih trikih. Nič ni kaj novega, samo stare trike so ponucali do konca.

tr33k

9600gt je močnejša od ps3 grafične (pa ne tako malo kar dosti).

Jst ::

Kako si lahko siguren, da se dejansko renderira v 1080p? Da ne renderira v 720p, ter potem upscale-a v 1080p? Obstaja sploh kakšen način, da se to preveri v praksi?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

destroyer2k ::

Jst

Ja obstaja, ampak redko kdo zna to narediti (ne ker je preteško, ampak je dosti dela za to stvar in mu nič ne koristi). Drugače devolperji so rekli, da se rendira v 1080p in sem 100%, da je res. Ker recimo haze igra ni bila rendirana v 720p in se microsoft takoj oglasil in povedal da je v 540p dejansko rendirana (čeprav mislim da MS je naredil fuz samo zaradi tega ker ni bila igra na xbox 360). Drugače potem mogoč zvečer, če se bo mi dalo bom mogoč kaj poiskal kako se lahko pogleda v čem je igra rendirana.

g. Oden ::

Hm, zanimivo bo videt, kako bo delovala Far Cry 2 na pc-ju in na konzolah. Glede na to, da bo open world in bo na pc-ju pokurla verjetno še več rama kot Crysis, na xboxu in ps3ju pa bo delovala (sklepam da) brez težav pri istih detajlih. Lepo se bo vidlo, česa so konzole v bistvu sposobne (razen če bo ubisoft še enkrat namenil premalo časa optimizaciji za pc, v tem primeru pa bo primerjava nesmiselna - upam da se to ne bo zgodilo).

Kristjan15 ::

Omg Ste kaj brali sistemske zaheteve za Far Cry 2? Če še jih kdo ni si jih lahko tu pogleda: http://www.slo-gamer.si/prihaja-v-trgov.... Mene je kar pretreslo, sprva sem mislil, da bo igra zahtevala kaj več od Crysis, sedaj pa opažam da je za Far Cry 2 potrebno imeti 6800GT, isto kot pri Crysis! Zanimivo pa je tudi to, da je priporočena grafična kartica 8600GTS, Za Crysis sem bral na forumih, da je priporočena 8800GTS! To je zdaj res malo čudno!

iLichu ::

Hm, zanimivo bo videt, kako bo delovala Far Cry 2 na pc-ju in na konzolah. Glede na to, da bo open world in bo na pc-ju pokurla verjetno še več rama kot Crysis, na xboxu in ps3ju pa bo delovala (sklepam da) brez težav pri istih detajlih. Lepo se bo vidlo, česa so konzole v bistvu sposobne (razen če bo ubisoft še enkrat namenil premalo časa optimizaciji za pc, v tem primeru pa bo primerjava nesmiselna - upam da se to ne bo zgodilo).


FC2 bo na konzolah lavfu na medium v primerjavi z pc verzijo...sam grafika res ni dobra,bom rajs igral Warhead

destroyer2k ::

iLichu

Pravzaprav grafično bo enako tudi na konzolah (dobro teksture ne bojo najbolše stopnje na konzoli), ampak drugače bo enako bol ko ne. Samo pc verzija bo veliko lepša ob efektih (ogenj, fizika itd.)

laught ::

Ja se je res da so pcji bolj zmožni pa majo lepšo grafiko,in ps sploh nerabi not nevem česa vse najbolšega pa xbox tud ne,pr takih dobrih igrah kot so na konzolah sploh ne pogrešaš nevem kake Crysis grafike,tam bolj cilajo na zgodbo pa igralnost,crysis je pač povprečna šutačina z d best grafiko pa lomljivostjo(dreves pa plošč, drugo itak negre niti skrušit ne)dobre ocene itak vsi vemo zakaj ma(ja grafika)še pr jct so priznali, da je dobla 91 zaradi grafe...konec pa to sn tak pr kolegi videl ,ker se mi ni dalo špilat niti ne(sn prišo mal naprej od tam ko džipa furaš)in itak da je ps3 zmožn poganjat crysis na high,saj so baje testirali(tak sn slišau)In jas ko sem bil pcjaš sem se zmeraj slino ob gledanju trailerjov konzolaških iger,zaj ko špilam na konzolah ,me nobena pc igra ne zanima(vem ja, sn ži 100krat povedau),mi je pa kriza res dobro zgledla(dokler še ni izšla),pol pa sn špilau podr par drev pa par lat zlamau pa sn vse videl.Fc2 bo zamene ziher bolši že sam zaradi tega ker nebo not nekih bedastih alienov...pa pcjaši ne me ze kurcat, ker sn sam povedal(ži 100ič)kak je...očitno eni res še vse sam v grafiki vidite.

iLichu ::

omg laught,a mors usako temo sprement v PC vs Consoles :(

laught ::

Ja sorry res,sam je nisn jes začeui ,tak pa me briga ka kdo špila.vsak ma svoje veselje

iLichu ::

nisi ti zacel...pf,sj nuben kle ne serje kok je boljsi pc,sam pravimo da imamo boljso grafiko od konzol,Crysis lahko dela na konzolah,sam bo dokaj grda igra,k crysis zasije sele na high...tko da na low-medium ne bo lepo zgledal na konzolah

laught ::

Dobr dobr ne se jezit.itak vsi vemo, da so konzole v kurci proti pcju glede grafike.sploh pa nobena igra na ps3 pa x360 nima take grafike ko cryisis pa je nebo niti mela.mene je kriza prtegnla da sn si jo downloadal zaradi trailerjov ko so neke nuke sekale pa je okolico čist upostošlo,pa ko so tanki not po gošah se vozli pa se je vse rušlo,pokalo sem tja,pa še bi lahk naštevau, pa sn jas dejansko nasedo da bo to vse not,in rajši nem nič več reko ker sploh nisn prišo daleč...sam vem da tistih nuk pa tega ni not blu,(razn v editorji) bom tiho zaj rajši.

Berserker ::

http://www.gametrailers.com/player/3839...
trailer za warhead mogoče ste ga že videli upam da se bo beton končno rušil

tudi mogoče videli primerjavo farcry 2 na x360 in na ps3 kr mam temno sliko ne morem videt vredi posnetka, ne zgleda slabo.
Crysis so baje stestirali na ps3 pa je baje vreji laufal na high pač z malo manj texturami pa zadeva na 360 ni nič slabša.

laught ::

Lomljivosti betona ziher neboš ugledau,isti bo ko crysis navadn z drugačno zgodbo,če je igra v 10ih mescih nareta res nemorš ke noviga pričakovat!

M-XXXX ::

Lomljivosti betona ziher neboš ugledau,isti bo ko crysis navadn z drugačno zgodbo,če je igra v 10ih mescih nareta res nemorš ke noviga pričakovat!

10 mesecev je za samo izdelovanje stopenj ter zgodbe več kot dovolj, saj imajo pogon in vse že izdelano...

Meizu ::

Ej folk, ma je možno, da sm zdej, ko sm prešaltal na Visto, lahko deležen tako ogromnega FPS dropa? Z mojo grafo ne morem niti na 1280x1024 normalno igrat, ker imam še na začetku špila, ko je tema, maximalno 23FPS o.O A prej sm pa mel na istem placu v XPjih (DX10 tweak) okoli 60FPS na 1280x1024 4xAA? Na 1680x1050 sm lahko komot igral, ker je teklo gladko. Zdaj ne morm na very high tiste resolucije niti povohat. Kaj je zdaj to za ena reč? Dobro nisem še updejtal Crysisa na 1.2 - a je mogoče to problem?

M-XXXX ::

Power of Vista. Ni rešitve glede tega. Če že dela tekoče (če dovolj znižaš detajle) se vseeno ne boš znebil četrt sekundnih FPS dropov!

krneki0001 ::

M-XXXX dej ne nakladaj. Meni v visti crysis deluje enako hitro kto na 2003 serverju(predelan v workstation).

Meizu katera grafična in kateri driverji?
Meni na E8400@3600MHz in 8800GT z driverji http://www.nvidia.com/object/winxp_177.... deluje na 1280X1024 čisto normalno in tekoče brez kakršnihkoli zatikanj. Edino kar ga malo zmatra je ko vse mrgoli okoli tebe in je recimo par humweejev in 2 kamiona pa okol 20 ljudi, ki skačejo naokoli. Takrat malo štekne, ampak samo za trenutek, potem pa spet dela brez problemov.

M-XXXX ::

M-XXXX dej ne nakladaj. Meni v visti crysis deluje enako hitro kto na 2003 serverju(predelan v workstation).

Potem pa mi čisto lepo razloži zakaj je DX9 vista in DX9 XP kar nekaj FPS razlike kar pa je najbolj moteče pa so obupni FPS dropi? Probaj preko neta špilat pa boš takoj videl da je nemogoče, pa da ne bo pomote nisme edini ki ima to!

krneki0001 ::

Vsak starejši sistem porabi manj proca in rama ter je manj zahteven za grafiko, zato tudi je po performansah lahko malce hitrejši. Tudi 2 avtombila z enakima mašinama a različnima težama imata zelo različne performanse.
Si kdaj probal na kak C2D inštalirat NT 4.0? Probaj in povej kako hitro se zaženejo od nule do pripravljenosti za delo. Sam sem sprobal v VMware inštalirat win2000 na C2D in z gotovostjo trdim, da na E8400 v VM win200 laufajo hitreje kot če so nameščeni direktno na mašino z P4(631) 3.0GHZ. (domača in službena mašina, winsi so identični, ker so prenešeni kot image iz službene mašine - da lahko delam doma enako kot v službi).

FPS dropov ne občutim, očitno obilo rama(8GB), dober procesor(E8400) in kolikortoliko dobra grafika(8800GT - 512Mb) pomagajo pri tem, da se igra ne zatika. Sem pa tut sam videl, pri drugih, da se zadeve zatikajo, celo na mašini z 8800GT z 1Gb rama se je zatikalo, ampak nimam pojma, kaj je ta napaka.
Imam pa v visti izklopljeno indeksiranje in ostale zadeve, ki upočasnujejo sistem, delno izklopljen swap, ker je dost rama, ampak imam pa en zelo hiter ključek(4GB) za ready boost, pri katerem pa se kr pozna, če ga imam v mašini, ali ga pa umaknem. Ima ključek tam okol 30Mb/s prenosa in full hitre dostopne čase, tko da kr nekaj pomaga.

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Am nebivedu moja mašina je v podpisu. Intel mašina mislim. AMD imam sam tm za sekundarni sistem.

Am, zdej sm inštaliral Crysis patch 1.2 in zdej se je kr nekako izboljšalo. Zdej kr lahko igram na very high in na 1680x1050 in je prou igrabilno. Sam tisto štekanje pa se še vedno pojavlja. Pa ko hodiš naprej niti ne. Sam ko pa narediš hitre premike s puško, ali pa da pogledaš prek merilnika, prou nastane FPS drop in pol se pač postavi nazaj na prvotne FPSje. In to me tako moti, da bi trenutno premlatu tole visto. :P

Rippy ::

Če igraš na "#1 C2D E6550@3.0 | HD4870 512MB | Corsair DDR2 2x1GB |" pol je skoraj 100% težava v tem, da imaš samo 2GB rama. Za Very High in Vista rabiš minimalno 3GB, 4 je seveda še bolše. Dej uzami 1GB s svoje druge mašine in sprobaj razliko.

Za normalno delo v Visti potrebuješ vsaj 2GB, Crysis je prekleto zahtevna igra. Ko boš RAM dokupil bo poletelo :).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

Meizu ::

Ja, ravno sm hotel napisat da bom to sprobal. DOdaten GB plošček že držim v roki :P Pa povem kako je šlo. Če je to problem, pol nemudoma dokupim 2x2GB. Una 2GB pa bom dal v tadrugo mašino.

AapocalypseE ::

Raje sem na XP-jih in leti vse, ko raketa kot pa da podpiram to požrešno Visto. blah...

Kristjan15 ::

Ej Meizu jaz sem pred kratkim vgradil v rač. novi giga rama, prej sem mel 2gb zdaj mam 3gb in moram priznat da je malo boljše, predvsem ko je gužva (avtomobili, tanki, ljudje) mi FPS-ji ne padejo več tako nizko kot so prej!

iLichu ::

Ja, ravno sm hotel napisat da bom to sprobal. DOdaten GB plošček že držim v roki :P Pa povem kako je šlo. Če je to problem, pol nemudoma dokupim 2x2GB. Una 2GB pa bom dal v tadrugo mašino.



in kaksn je rezultat :D a je kj boljs zdj ???

DOOM_er ::

hm... jutr dobim nov komp pa me zanima ce bo delal na über high use na full z hd4870, 4gb rama, pa e8500, na resoluciji 1680x1050?
Robots will steal your job. But that's OK

Shagrath ::

Boš jutri vidu8-)

M-XXXX ::

ne ne bo

Jst ::

I just don't get it. Really don't get it. Niti prejšnja niti današnja generacija GPUjev - Nvidia 280GTX, ATI Radeon 4870 - ne zmore poganjanja Crysis na Very High. Kako se s tem ne morete sprijazniti? Zanikate in še objavljate, da vam že z 9600GT, igra "leti." Ne gre in ne more iti/leteti, grafični detajli v tej igri so postavljeni za dve generaciji naprej. Igrabilno, po moji definiciji, je 40+ FPS v najhujšem fajtu, ko se največ dogaja.

Ta igra je very shader dependent. Obstajajo pa dve vrsti shader dependent iger.

V Prvi kategoriji very shader dependent iger so shaderji dokaj (relativno) preprosti, kot recimo v Call of Duty 4. But make no mistake, shaderji so zaposleni full time. In v tej igri z SLI/CF pridobiš skoraj linerano (dvakratno oziroma koliko dodatnih GPUjev je na voljo) pospešitev.

Druga kategorija very shader dependent iger, v katero spada tudi Crysis, so pa shaderji zelo kompleksni. Za računanje potrebuejo (vmesne) rezultate drugih shaderjev, kar pomeni, da poteka shader-framebuffer-shader-framebuffer-shader2.... računanje. In to konstantno skakanje v GPUjev ram stane. Ker je z uporabo SLI/CF vse klonirano na drugi (tretji,...) kartici, zato ne vidimo tolikšnega pospeška. (Vir: Carmack. http://www.pcper.com/article.php?aid=532)


Nvidia 280GTX ima novost pri shaderjih. Najbolje, da iz guru3d dam citat in eno sliko.


Let me show you some building blocks on that information. Light green, the shader cores, yellow the new 16k shared memory cache, brown texture filtering. As you can see the shaders are clustered in three blocks of eight shader processors. Then there are ten clusters totaling up towards the 240 shader units for the GeForce GTX 280. And if you do the math with me real quick then the GeForce GTX 260 has to have 8 shader clusters with a total of 192 shader processors.


 GTX280 arhitektura

GTX280 arhitektura




V prejšnji generaciji nvidiinih GPUjev - G80, G90 - rumenega 16k shared cache med bloki shaderjev ni bilo, zato je drugi tip very shader dependent iger po inštrukcije in dato vedno moral narediti krog do framebufferja in nazaj. Z novo arhitekturo si pa shaderji med seboj nekaj cache delijo in ni več vsakič potrebno do framebufferja. Zato je zadeva hitrejša, kljub bogi frekvenci, na kateri shaderji delajo. (To novost, I think, but do not know for sure, ima tudi ATI 48X0.)

Z naslednjo generacijo ali mogoče celo revizijo iste arhitekture na mannjšem proizvodnem procesu, bodo verjetno shaderji spet dosegali ali presegali hitrost shaderjev v G90 generaciji, ki se bliža 2000Mhz. Če/ko se to zgodi, bomo Crysis Very High občudovali ob normalnih/igrabilnih FPSjih, ne samo na "diapozitivih."


--

Seveda obstaja še ena plat, ki je zelo čudna in raznih forumih nisem dobil logičnega odgovora.

Zakaj se gre?

Crysis na XPjih in Crysis v Visti. Obakrat dx9 mode, enake nastavitve, seveda enak hardware, enaki popravki za Crysis. V XPjih je moj quad (q6600@3.2) mnogo bolj obremenjen in igra laufa na 50FPS. V Visti je pa obremenjenost drastično manjša, na uč bi rekel za dve tretjini**, a tudi FPSji so drastično manjši - 30+.

Ta behavior si jaz ne znam razložiti in bi res zelo rad zvedel zakaj je temu tako.

**(ja, več kot pol manj obremenjuje procesor Crysis na Visti, kot pa na XPjih. Za natančne podatke bi moral z rivatuner statistics serverjem še enkrat igrati (del/mapo) igro in s tem zbrati podatke, kajti nimam rezultate nikjer več shranjene.)


--

Znam pa razložiti, zakaj pod istimi grafičnimi nastavitvami v dx10 dela počasneje, kot v dx9. To pa zato, ker je medium v dx9 različen kot medium v dx10. Zadaj laufajo nekateri različni algoritmi (racimo za sence,...).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

iLichu ::

o JST,tukaj se pa mocno motis,jaz lahko poganjam crysis vse na high z ATI 3850 8X !!! / Sarkazam :P
««
46 / 53
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Crysis 3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23841348 (24494) kajetan
»

Far cry 2 (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Igre
564126195 (80007) Assass1n
»

Radeon 4870 in Crysis

Oddelek: Strojna oprema
482216 (1543) SebaR
»

Februarja že GeForce 9? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
1008039 (8035) Senitel
»

DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
926554 (5592) kobilica

Več podobnih tem