Forum » Igre » Warhammer online
Warhammer online
Tr0n ::
Ce kdo razmislja o nakupu te igre, ga naj opozorim. Gre za se eden zelo slab in skoraj v celoti identicen WoW klon. Kdo bi si mislil. ;)
Tri slike iz closed bete.
Tri slike iz closed bete.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
Aggressor ::
No ja, glede "slab" sam ne bi bil tako gotov. Delajo ga Mythicovci, ki imajo precej izkušenj, poleg tega pa Warhammer svet že skoraj zagotavlja dobro vzdušje. Reč bo bolj usmerjena v PvP kot WoW in se tako tudi igra - ogromno abilityjev je odvisnih od tega, kako odbro se folk okoli tebe bori.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
kopriwa ::
Skoraj vse zbrano na enem mestu. To je zame edina možna konkurenca WoW-u, no pa Age of Conan se lohk znajde vmes.
Tr0n ::
Jaz se bolj cudim dejstvu, da podjetja, ki razvijajo igre in vlagajajo milijone dolarjev ter leta in leta razvoja v igro, kjer je ze od dalec razvidno, da je bolj ali manj 1:1 kopija ze izdane igre. Niti pri GUI vmesniku niso kaj prida inovativni, kaj sele pri drugih stvareh (naj samo povem, da je combat sistem in animacija boja skoraj poplnoma ista kot v WoW).
Ampak kot zgleda se vedno najde folk, ki je pripravljen placevat za taksne stvari.
Inovativnost = risky = no money, kopiranje ze preizkusenega = $$$.
Ampak kot zgleda se vedno najde folk, ki je pripravljen placevat za taksne stvari.
Inovativnost = risky = no money, kopiranje ze preizkusenega = $$$.
ahac ::
Ti screenshoti me zelo spominjajo na LotRO (za katerga bi tud lahko rekl, da je kopija WoW).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Good Guy ::
ma dej ste eni mal prazni v glavah..
lotr je daleč od wowa, lotr je temeljij na partijah(party). Sam nisi mogu dobit tut mal xp-ja ne, so bli pa zlo zanimivi Dungni, pa bosi na vsake tok cajta... sam se to vse preveč ponavlja, tko da rata počas bedasto.
prov se opazi to tut če zadeve ne igraš), warhammar ma grafiko odlično napram risanki v wowu, bi pa seveda mogu probat kašna je kj igralnost, kokr sm gledu posnetke na netu je vse zlo hudo narjen(zih bo kšn 7-day trial al pa kj podobnga)
grafično sta si zelo blizu lotr in warhamer.
@tron ti pa itak skoz navijaš za butast GW, kjer ni nč druzga dobrga kot je pvp
lotr je daleč od wowa, lotr je temeljij na partijah(party). Sam nisi mogu dobit tut mal xp-ja ne, so bli pa zlo zanimivi Dungni, pa bosi na vsake tok cajta... sam se to vse preveč ponavlja, tko da rata počas bedasto.
prov se opazi to tut če zadeve ne igraš), warhammar ma grafiko odlično napram risanki v wowu, bi pa seveda mogu probat kašna je kj igralnost, kokr sm gledu posnetke na netu je vse zlo hudo narjen(zih bo kšn 7-day trial al pa kj podobnga)
grafično sta si zelo blizu lotr in warhamer.
@tron ti pa itak skoz navijaš za butast GW, kjer ni nč druzga dobrga kot je pvp
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Good Guy ()
ahac ::
V LotRO beti nisem bil niti 1x v partyju pa je šel level še prehitro gor.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Good Guy ::
@ahac v lotru se igra začne ko prideš do 25+ lvl prej ne...
ko so dungni res težki in zanimivi, in rabiš res vse classe
BTW:kter lik si igrov?
ko so dungni res težki in zanimivi, in rabiš res vse classe
BTW:kter lik si igrov?
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Tr0n ::
Eden zelo dober clanek od Jeff Straina (ArenaNet), ki govori o prihodnosti MMORPGjev in na kaj je treba pazit oz. na kaj je treba bit pripravljen, ce se developer odloci za razvoj MMORPGja. Nekaj zelo dobrih argumentov.
http://eu.guildwars.com/press/article/jeffgc2007/
http://eu.guildwars.com/press/article/jeffgc2007/
ahac ::
BTW:kter lik si igrov?
Dps warrior (se ne spominm imena classe).
Sicer pa do lvl 25 nisem prišel tako, da kaj velik res ne morem rečt.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
RedStar ::
Uh igra izgleda podna. V primerjavi z WoWom pa nima za burek (moje mnenje). Grafika in interface sta bolj slaba. Tud premikanje je bolj tak.
Pa wowa ne igram več, da nebi kdo mislil da sem neki fan. Pa če si pogledate en filmček od enega designerja boste čuli kaj bo rekel (similar like WoW). Kot pa je Tron že opozorill z tistim govorom Jeffa, pa nobena igra, ki je kot WoW nima prihodnosti dokler je WoW tukaj. Koliko jih je že poskušalo pa jim ni uspelo Vanguard, Archlord, zdaj še Warhammer (osebno mislim da ne bo popularen kot WoW je pa možno, da bo obstal zaradi dejstva da je za MMORPGje potrebno okoli 100.000 do 150.000 igralcev). Just my 2cents.
Pa wowa ne igram več, da nebi kdo mislil da sem neki fan. Pa če si pogledate en filmček od enega designerja boste čuli kaj bo rekel (similar like WoW). Kot pa je Tron že opozorill z tistim govorom Jeffa, pa nobena igra, ki je kot WoW nima prihodnosti dokler je WoW tukaj. Koliko jih je že poskušalo pa jim ni uspelo Vanguard, Archlord, zdaj še Warhammer (osebno mislim da ne bo popularen kot WoW je pa možno, da bo obstal zaradi dejstva da je za MMORPGje potrebno okoli 100.000 do 150.000 igralcev). Just my 2cents.
680x0 ::
> combat sistem in animacija boja skoraj poplnoma ista kot v WoW
"bojda" :)
Glede na to, da sem v closed-beti - nekaj informacij iz prve roke...
EA Mythic (prej Mythic) so avtorji za pred-WoW čase izjemno uspešnega MMORPG-ja Dark Age of Camelot (DAoC). V letu 2002 je njihovo število naročnikov (250k) presegel le EQ (in Lineage, ki pa zaradi za nas nekoliko nestandardnega načina plačevanja ni ravno merodajen).
Ko je izšel World of Warcraft, je večina bivših DAoC igralcev dejala, da je "combat sistem in animacija bojda skoraj poplnoma ista kot v DAoC". Originalni UI je bil izredno podoben, tipke popolnoma enake, način premikanja, levelanja, animacija... Skratka, 90% WoWa je prevzetega iz enega od večjipredhodnih MMORPGjev (UO, DAoC, EQ, SWG ...), dodali so praktično le casual-player-friendly levelanje skozi queste. 95% igralcev WoWa tega seveda ne ve, ker je to njihov prvi MMORPG, zato se primerjave "XY v WoW je enak kot v ZQ" nikoli niso prijele.
Meni osebno se celoten občutek v WAR zdi kot mešanica med DAoC-om (preizkušen domači koncept!) in WoW-om (trenutno najbolje prodajan koncept), pri čemer mu to drugo v večini štejem kot slabost...
Pustimo UI, sistem skillov in talentov, ker to so stvari, ki so praktično enake v vseh MMORPGjih zadnjih 5 let, UI-je se tako da s priloženimi orodji spreminjat do neprepoznavnosti...
Animacije, izgled karakterjev in okolica se izredno razlikuje med ljudmi (Empire, Chaos) na eni in preostalimi rasami (Greenskin, Dwarfs) na drugi strani (vilincev v Beti še ni). Ljudje in njihove dežele spominjajo na realistično grafiko DAoCa, EQja, LOTR-a, medtem ko palčki in orki skupaj z deželo delujejo risankasto, natančno tako kot WoW. Ubistvu celoten grafičen koncept deluje kot dve ločeni igri... Osebno seveda preferiram bolj realističen look, zato mi gredo palčki in orki precej na živce.
No igra je še v zgodnji Beta fazi (precej bolj zgodnji, kot npr. WoW Open Beta, ki se je večina spomni), bugov je precej, contenta premalo, animacije nedodelane, grafika nič posebnega...
Realno gledano, uradna napoved meri na izid Q1, jaz bi prej rekel Q2, kar znese kakih 9 mesecev... Dovolj za potrebne izboljšave. Glede na pretekli uspeh DAoCa, ki je pravzaprav blestel na področjih, ki jih WoWu najbolj očitajo (predvsem RvR!!!) ima igra dober potencial in možnost za uspeh (ali pa totalno zafuranje) je dovolj.
Opomnil bi le, da pri MMORPGjih na koncu odloča end-game, pri WoW-u npr. še kak mesec PO izidu igre igralci nis(m)o vedeli, v kak grind-fest se bo igra obrnila, zato so kakšne pretirane sodbe (igra bo propadla, WoW bla bla, itd.) več kot pol leta pred izidom neumestne.
PS: Tr0n, bodi malo manj očitno fanboi ArenaNeta :) Zelo dober prispevek Jeffa, sem pa v preteklosti prebral izredno dober esej originalnega člana core-UO ekipe, ki je kasneje vodil razvoj SWG. Esej je bil odličen, SWG pa v končni fazi fiasko... Pot med razmišljanjem in udejstvovanjem je seveda dolga.
"bojda" :)
Glede na to, da sem v closed-beti - nekaj informacij iz prve roke...
EA Mythic (prej Mythic) so avtorji za pred-WoW čase izjemno uspešnega MMORPG-ja Dark Age of Camelot (DAoC). V letu 2002 je njihovo število naročnikov (250k) presegel le EQ (in Lineage, ki pa zaradi za nas nekoliko nestandardnega načina plačevanja ni ravno merodajen).
Ko je izšel World of Warcraft, je večina bivših DAoC igralcev dejala, da je "combat sistem in animacija bojda skoraj poplnoma ista kot v DAoC". Originalni UI je bil izredno podoben, tipke popolnoma enake, način premikanja, levelanja, animacija... Skratka, 90% WoWa je prevzetega iz enega od večjipredhodnih MMORPGjev (UO, DAoC, EQ, SWG ...), dodali so praktično le casual-player-friendly levelanje skozi queste. 95% igralcev WoWa tega seveda ne ve, ker je to njihov prvi MMORPG, zato se primerjave "XY v WoW je enak kot v ZQ" nikoli niso prijele.
Meni osebno se celoten občutek v WAR zdi kot mešanica med DAoC-om (preizkušen domači koncept!) in WoW-om (trenutno najbolje prodajan koncept), pri čemer mu to drugo v večini štejem kot slabost...
Pustimo UI, sistem skillov in talentov, ker to so stvari, ki so praktično enake v vseh MMORPGjih zadnjih 5 let, UI-je se tako da s priloženimi orodji spreminjat do neprepoznavnosti...
Animacije, izgled karakterjev in okolica se izredno razlikuje med ljudmi (Empire, Chaos) na eni in preostalimi rasami (Greenskin, Dwarfs) na drugi strani (vilincev v Beti še ni). Ljudje in njihove dežele spominjajo na realistično grafiko DAoCa, EQja, LOTR-a, medtem ko palčki in orki skupaj z deželo delujejo risankasto, natančno tako kot WoW. Ubistvu celoten grafičen koncept deluje kot dve ločeni igri... Osebno seveda preferiram bolj realističen look, zato mi gredo palčki in orki precej na živce.
No igra je še v zgodnji Beta fazi (precej bolj zgodnji, kot npr. WoW Open Beta, ki se je večina spomni), bugov je precej, contenta premalo, animacije nedodelane, grafika nič posebnega...
Realno gledano, uradna napoved meri na izid Q1, jaz bi prej rekel Q2, kar znese kakih 9 mesecev... Dovolj za potrebne izboljšave. Glede na pretekli uspeh DAoCa, ki je pravzaprav blestel na področjih, ki jih WoWu najbolj očitajo (predvsem RvR!!!) ima igra dober potencial in možnost za uspeh (ali pa totalno zafuranje) je dovolj.
Opomnil bi le, da pri MMORPGjih na koncu odloča end-game, pri WoW-u npr. še kak mesec PO izidu igre igralci nis(m)o vedeli, v kak grind-fest se bo igra obrnila, zato so kakšne pretirane sodbe (igra bo propadla, WoW bla bla, itd.) več kot pol leta pred izidom neumestne.
PS: Tr0n, bodi malo manj očitno fanboi ArenaNeta :) Zelo dober prispevek Jeffa, sem pa v preteklosti prebral izredno dober esej originalnega člana core-UO ekipe, ki je kasneje vodil razvoj SWG. Esej je bil odličen, SWG pa v končni fazi fiasko... Pot med razmišljanjem in udejstvovanjem je seveda dolga.
Tr0n ::
ArenaNet se zdalec ni najbolje RPG podjetje, ampak vsaj razmisljajo prav. Vse ostalo je le bleda utopija.
ahac ::
Heh.. DAoC... igra, ki drži rekord v najkrajšem trialu na mojem PCju. Sorry... če je premikanje tako leseno kot je v DAoC, potem me vse ostalo sploh ne zanima. Najprej je treba osnove zrihtat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | World of Warcraft vs Guild wars (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 61483 (14513) | kr?en |
⊘ | Guild Wars 2Oddelek: Igre | 3181 (1921) | Tilen |
» | katero MMORPG priporočate (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7976 (5213) | pr0sac |
» | Free MMORPG igreOddelek: Igre | 3144 (2517) | Tr0n |
» | Brezplačen Guild Wars VikendOddelek: Novice / Igre | 3801 (3316) | Tr0n |