Forum » Na cesti » Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 k
Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 k
SynTax64 ::
No zadeva je sledeca !
Namrec cez kakse tri, stiri mesece nameravam kupit avto ranga nekje med 400 - 650 k SIT
Predvsem me zanimajo naslednji modeli : Peugeot 406, Renault Laguna, Volvo 460, BMW 316 - 320,...
nekje za taksen razred avtomobil sem zainteresiran!
Prosim da v tej temi zberemo cim vec informacij, nasvetov, predlogov, kritik tega razreda avomobilov.
LP,David
moderator: fantje... lepo prosim preberte si ČEMU služi oddelek Pomoč in nasveti preden začnete vanj pisat $%&#$/!
Namrec cez kakse tri, stiri mesece nameravam kupit avto ranga nekje med 400 - 650 k SIT
Predvsem me zanimajo naslednji modeli : Peugeot 406, Renault Laguna, Volvo 460, BMW 316 - 320,...
nekje za taksen razred avtomobil sem zainteresiran!
Prosim da v tej temi zberemo cim vec informacij, nasvetov, predlogov, kritik tega razreda avomobilov.
LP,David
moderator: fantje... lepo prosim preberte si ČEMU služi oddelek Pomoč in nasveti preden začnete vanj pisat $%&#$/!
- spremenil: gkovac ()
zlobcek ::
Hey!
Bil sem lastnik renault lagune l.94, 1,8RT, brez klime, el. sajbe. Moram rečt, da je delala brez problema, bla redno servisirana. Po besedah njenga serviserja bi mogu avto laufat do 450k brez večjih težav, ker so bile to menda zlo dobre mašine.
Mal je bil problem z rjo - če boš nabavlu, poglej pri obeh sprednjih blatnikih pri vratih, če je bila kej nahitro štrihana in zadaj pri vratih na blatniku in na vrhu gume na sredini blatnika. Drugje nisem imel problemov. No tudi v teh koncih avtomobila je bila rja komaj zaznavna, vendar bi jo mogal peljat malo popedenat v roku kaksih dveh let. Zgolj zato, da se ne razširi na vidni zunanji del pločevine.
Drugače je pa avto laufal res ko urca. Pa še zame je to najlepši avto, kar ga lahko kupiš. Sam bom šel verjetno na eno od karavanskih izvedenk enkrat.
Viking: tisti letniki volvotov so imeli iste mašine kot lagune
LP Zlobcek
Bil sem lastnik renault lagune l.94, 1,8RT, brez klime, el. sajbe. Moram rečt, da je delala brez problema, bla redno servisirana. Po besedah njenga serviserja bi mogu avto laufat do 450k brez večjih težav, ker so bile to menda zlo dobre mašine.
Mal je bil problem z rjo - če boš nabavlu, poglej pri obeh sprednjih blatnikih pri vratih, če je bila kej nahitro štrihana in zadaj pri vratih na blatniku in na vrhu gume na sredini blatnika. Drugje nisem imel problemov. No tudi v teh koncih avtomobila je bila rja komaj zaznavna, vendar bi jo mogal peljat malo popedenat v roku kaksih dveh let. Zgolj zato, da se ne razširi na vidni zunanji del pločevine.
Drugače je pa avto laufal res ko urca. Pa še zame je to najlepši avto, kar ga lahko kupiš. Sam bom šel verjetno na eno od karavanskih izvedenk enkrat.
Viking: tisti letniki volvotov so imeli iste mašine kot lagune
LP Zlobcek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
MihaFirst ::
v Celju jih majo na bukovžlaku (nimam linka), sicer, če ne poznaš, pol pa...
www.gamma.si
glinik ::
Jaz ti priporočam kakega Japonca. Toyota, Mazda, Honda, to dela kot urca ... Povprašaj malo znance kakšne izkušnje imajo z Japončki, same odlične ocene.
Malo srečne roke tudi ne škodi pri nakupu avta
Lp
Malo srečne roke tudi ne škodi pri nakupu avta
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
Vikking ::
lol zlobček ti se pa spoznaš na avte, da bi meu VOLVO 850 letnik 94 mašino noter od Lagune... buhahaha
Azrael ::
Avtomobili Volvo serije 440 in 460 imajo Renault manšine in tudi po ostalem ni posebne razlike do Renaultovih modelov istih letnikov, ker je precej delov istih. Volvo 850 pa misliml, da je precej bolj Made in Sweden.
Nekoč je bil Slo-tech.
kokos25 ::
mogoče VW passat l.95 2.0 85kw-115km z vso opremo (ABS, klima Airbag2x, električne šajbe....) 200.000km prevoženih, brez rje....
550k
550k
Vesoljc ::
leto nazaj sem kupil peugeota405 1.8 94 letnik. ima klimo (add-on),servo, 120kkm ter je ful lepo ohranjen. neki sicer je bil sraufan ampak dela pa kr uredu. dal sem pa 400k. za moje pojme (prvi nakup) odlicen nakup. ga je pa fotr najdu, ki ma bolj nos za to :)
avto sicer kuri 9/100 ter tud olja mal pije, ampak ga ne sparam pa tud kilometrine nimam take, da me cena benza ubija...
sem mel namen kupit hondo civic, samo za tak denar je ful tezko najti kako lepo, nezgoneno. ce ti rata, pa vsekakor.
avto sicer kuri 9/100 ter tud olja mal pije, ampak ga ne sparam pa tud kilometrine nimam take, da me cena benza ubija...
sem mel namen kupit hondo civic, samo za tak denar je ful tezko najti kako lepo, nezgoneno. ce ti rata, pa vsekakor.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
SynTax64 ::
Zelo zagret sem za Peugeot-a 406, ampak nevem če ma drage dele,...!
Na kaj pa moram oziroma bi moral biti pozoren ko grem po avto, da mi nebo prodal kaksih jajc!
Kljub temu da je avto na zunaj lep, ni mus da je masina vredu!
Kaj je tisto kljucno na kar moram biti pozoren!
(okolje, obnasanje lastnika...?)
Na kaj pa moram oziroma bi moral biti pozoren ko grem po avto, da mi nebo prodal kaksih jajc!
Kljub temu da je avto na zunaj lep, ni mus da je masina vredu!
Kaj je tisto kljucno na kar moram biti pozoren!
(okolje, obnasanje lastnika...?)
para! ::
Na obnašanje lastnika se jest ne bi zanašal, ker ni treba bit mojster, da nategneš laika :P
Uzam mehanika s sabo, nekoga, ki se spozna,...
Uzam mehanika s sabo, nekoga, ki se spozna,...
Death before dishonor!
IceIceBaby ::
Če boš kupil cca 10 let star avto tega razreda si daj na stran še par 100k sit za vzdrževanje. Tudi rabljeni deli za take avtomobile so relativno dragi, in če na to ne računaš že v osnovi se ti hitro zgodi, da nimaš za servis. Če nimaš dodatnega denarja ali rednih dohodkov ti bolj priporočam nakup za razred cenejšega avtomobila (za isti denar dobiš novejši letnik pa še vzdrževanje je cenješe).
Drugače pa priporočam nakup avtomobila od lastnika, razni preprodajalci in avtohiše na veliko nategujejo. Pa če imaš možnost vzemi na ogled nekoga, ki se spozna na avtomobile, ali pa plačaj par jurjev za strokovni pregled pri mehaniku. Prepričaj se, da ima avto servisno knjigo in, da so bili servisi res opravljeni (pokliči servis, prejšnjega lastnika... servisne knjige tudi na veliko ponarejajo). Če je avto dobro servisiran se ne ustrašit visokih kilometrov, saj avti po 200kkm ne crknejo kar tako. Pravilno in redno vzdrževan avto tega razreda mora delat 500kkm brez večjih problemov.
Vseh teh avtomobilov, ki jih gledaš ne poznam, edino z BMWjem sem malo bolj seznanjen (verjetno misliš model E36, torej trojko od letnika 1991 do 1997). Lahko ti rečem, da je avto zelo kvalitetno narejen in še danes zelo sodoben avto, 6 cilinderske mašine (2.0 in 2.5) so neuničljive vzdrževanje pa je dokaj poceni. Avto ima tudi malo več športnega duga v sebi od ostalih, ki jih gledaš, pa zadnji pogon je zelo zabaven za vozit.
Drugače pa priporočam nakup avtomobila od lastnika, razni preprodajalci in avtohiše na veliko nategujejo. Pa če imaš možnost vzemi na ogled nekoga, ki se spozna na avtomobile, ali pa plačaj par jurjev za strokovni pregled pri mehaniku. Prepričaj se, da ima avto servisno knjigo in, da so bili servisi res opravljeni (pokliči servis, prejšnjega lastnika... servisne knjige tudi na veliko ponarejajo). Če je avto dobro servisiran se ne ustrašit visokih kilometrov, saj avti po 200kkm ne crknejo kar tako. Pravilno in redno vzdrževan avto tega razreda mora delat 500kkm brez večjih problemov.
Vseh teh avtomobilov, ki jih gledaš ne poznam, edino z BMWjem sem malo bolj seznanjen (verjetno misliš model E36, torej trojko od letnika 1991 do 1997). Lahko ti rečem, da je avto zelo kvalitetno narejen in še danes zelo sodoben avto, 6 cilinderske mašine (2.0 in 2.5) so neuničljive vzdrževanje pa je dokaj poceni. Avto ima tudi malo več športnega duga v sebi od ostalih, ki jih gledaš, pa zadnji pogon je zelo zabaven za vozit.
SynTax64 ::
Hmm... zdaj sem pa v dliemi!
Se pravi da tudi BMW-ja nebi bilo slabo vzeti, ker za ta denar dobis nekje 92 - 94 letnik!
Nekje sem zasledo da BMW več ni tisto kar je bil, zato pa me zanima če je to res?
Deli za BMW-ja pa mislim da so kar fajn dragi:
ti BMW-ji so mi padli v oci :
BMW 316i
BMW 318i
BMW 320i
Kolko pa ti BMW-ji trosijo,oziroma kaksen je pleh!
Se pravi da tudi BMW-ja nebi bilo slabo vzeti, ker za ta denar dobis nekje 92 - 94 letnik!
Nekje sem zasledo da BMW več ni tisto kar je bil, zato pa me zanima če je to res?
Deli za BMW-ja pa mislim da so kar fajn dragi:
ti BMW-ji so mi padli v oci :
BMW 316i
BMW 318i
BMW 320i
Kolko pa ti BMW-ji trosijo,oziroma kaksen je pleh!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SynTax64 ()
glinik ::
S kako 320-tko ziher ne prideš pod 9-10L porabe. Ampak to moooooora letet !!
Stari avti pač niso za "gonjenje", tega se morte vsi zavedat. Če se avto lepo vozi, vam zagotovo ne bo delal težav. Moja stara "Mečka" (190E, 2.0, 20 let), dela BP - ampak ga tudi pazim.
Kakšen Audi 80 je tudi dobra izbira ...
Lp
Stari avti pač niso za "gonjenje", tega se morte vsi zavedat. Če se avto lepo vozi, vam zagotovo ne bo delal težav. Moja stara "Mečka" (190E, 2.0, 20 let), dela BP - ampak ga tudi pazim.
Kakšen Audi 80 je tudi dobra izbira ...
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: glinik ()
IceIceBaby ::
smrkec, glede porabe je glink povedal. 320 pije tam okoli 10 (+- 2 litra) odvisno od načina vožnje. Navora je dovolj, da se da tudi šparat. Je pa res da ima 150 konjev in se temu primerno pelje. Ni športnik, ampak gre dovolj za udobno prehitevanje in tudi malo hitrejša križarjenja po AC. Za 316 ne vem, 318 pa pije tam od 7 litrov naprej.
Pleh je treba dobro pogledat. Pri teh letih se že lahko pojavi kakšna rja, sploh če je bil avto poškodovan pa niso dobro popravili. Pri zadnjih obrobah pa na pragovih dobro poglej. Ostalo mislim, da ni kritično.
Rezervni deli niso dragi. Teh avtomobilov je pri nas ogromno, tako, da skoraj vsako stvar dobiš rabljeno. Poleg tega se dobijo ponaredki, ki so prav tako kakovostni. Original deli na pooblaščenem servisu so pa itak za vse znamke dragi.
Pleh je treba dobro pogledat. Pri teh letih se že lahko pojavi kakšna rja, sploh če je bil avto poškodovan pa niso dobro popravili. Pri zadnjih obrobah pa na pragovih dobro poglej. Ostalo mislim, da ni kritično.
Rezervni deli niso dragi. Teh avtomobilov je pri nas ogromno, tako, da skoraj vsako stvar dobiš rabljeno. Poleg tega se dobijo ponaredki, ki so prav tako kakovostni. Original deli na pooblaščenem servisu so pa itak za vse znamke dragi.
Gavran ::
Še moje mnenje: kupiti avto ni noben problem, problem je vzdrževanje. Če si mlad voznik, nimaš bonusa pri registraciji, plačuješ pa še dodatek za mladega voznika.
http://www.amzs.si/?podrocje=5
Tu si lahko izračunaš koliko te bo udarilo po žepu vsako leto.
Avto z nizkopresečnimi gumami sicer super izgleda, ampak guma te hitro pride 40KSIT po kosu, krat 4 in si na 160 KSIT stroškov, če si malo bolj "dinamičen" voznik, vsako leto (menjavaš enkrat zimske, enkrat letne).
Goriva porabiš za cca 30KSIT mesečno.
Servis, ki pride vsaj enkrat na leto, pa še kakšni nepredvideni stroški in kmalu ugotoviš da delaš le še za avto.
Če zaslužiš dovolj, super.
Srečno vožnjo!
http://www.amzs.si/?podrocje=5
Tu si lahko izračunaš koliko te bo udarilo po žepu vsako leto.
Avto z nizkopresečnimi gumami sicer super izgleda, ampak guma te hitro pride 40KSIT po kosu, krat 4 in si na 160 KSIT stroškov, če si malo bolj "dinamičen" voznik, vsako leto (menjavaš enkrat zimske, enkrat letne).
Goriva porabiš za cca 30KSIT mesečno.
Servis, ki pride vsaj enkrat na leto, pa še kakšni nepredvideni stroški in kmalu ugotoviš da delaš le še za avto.
Če zaslužiš dovolj, super.
Srečno vožnjo!
Antares22 ::
Pusti te stare škatle.... Malo še šparaj pa pol kupi neki Audi A8 W12 Quattro
Ti stari Bmw-ji so smešni ! Vsi imajo elektronsko nastavljiva ogledala, šipe pa lahko na roko goniš
Ti stari Bmw-ji so smešni ! Vsi imajo elektronsko nastavljiva ogledala, šipe pa lahko na roko goniš
Everything he touches turns to gold....
SynTax64 ::
Hmm... tudi to bi mel , ampak pol moram še kaksnih 15 let šparat, jaz pa avto potrebujem zdaj!
Edino ce mi ti das 15.000.000 SIT pol grem takoj po njega!
Edino ce mi ti das 15.000.000 SIT pol grem takoj po njega!
MadMicka ::
Z BMW-jem ne moreš falit
Edin zaradi stroškov (dražja registracija, več bencina) se ti bolj splača kupiti 316i kot 320i. Če rabiš avto za vozit, je 316i dovolj močan, če pa rabiš avto za dirkat, je pa tudi 320i prešvog.
Edin zaradi stroškov (dražja registracija, več bencina) se ti bolj splača kupiti 316i kot 320i. Če rabiš avto za vozit, je 316i dovolj močan, če pa rabiš avto za dirkat, je pa tudi 320i prešvog.
Antares22 ::
S8 W12 Quattro letnik 2006 (športna verzija A8) trenutno stane malo več kot 23 miljončkov....
Saj pa to ni taki dnar
KAKO DO TAKEGA AVTA ??????
Saj pa to ni taki dnar
KAKO DO TAKEGA AVTA ??????
Everything he touches turns to gold....
SynTax64 ::
Avto ne bom rabo za drugo kot za notramlno voznjo po mestu in okolico, ter nikakrsnega dirkanja nebo!
Ce bom hoto dirkat pol bom sel na kaksno dirkalisce, pa brez svojega avtomobila !
V glavnem rabim nasvet glede nakupa normalnega vozila, in NE dirkalnika!
1600ccm - 2000ccm mi je cist zadosta!
Ce bom hoto dirkat pol bom sel na kaksno dirkalisce, pa brez svojega avtomobila !
V glavnem rabim nasvet glede nakupa normalnega vozila, in NE dirkalnika!
1600ccm - 2000ccm mi je cist zadosta!
zlobcek ::
@Viking: letniki 94 volvotov so meli enake masine not kot renault lagune. Kasneje nisem več sledil.
IceIceBaby ::
MadMicka, 2.0 ima cca 2 litra višjo porabo. Poleg tega so 2.0 motorji bolj uglajeni (6 cilindrov) in veliko bolj vzdržljivi. Pa še ena pomembna zadeva, 1.6 in 1.8 pred letom 1994 so imeli še zobati jermen za pogon odmičnih, 2.0 pa imajo verigo, ki je ni treba menjati. To je spet ena skrb manj. Zvok imajo pa itak vsi BMWjevi "šestaki" fenomenalen.
MadMicka ::
No, da se ne bomo narobe razumel. Jaz vozim E46 323i in jasno, da se bom držal šestaka, ampak, razlika pri registraciji (obvezno zavarovanje, cestnina) je okoli 150 k med 320i in 316i.
Poleg dodatnih 500 SIT za bencin na prevoženih 100 km je to že dnar, katerega bi jaz, če bi bil na meji, raje porabil za kake druge zadeve.
http://www.amzs.si/default.asp?podrocje...
Poleg dodatnih 500 SIT za bencin na prevoženih 100 km je to že dnar, katerega bi jaz, če bi bil na meji, raje porabil za kake druge zadeve.
http://www.amzs.si/default.asp?podrocje...
glinik ::
Svaka ti čast, za takšen avto moraš bit precej priden .
V mojih očeh se začnejo BMW-ji od 320 dalje, ostalo so igračke z napisom BMW ... Ko bomo starejši, pa se bodo BMW-ji začeli s serijo 5.
Lp
V mojih očeh se začnejo BMW-ji od 320 dalje, ostalo so igračke z napisom BMW ... Ko bomo starejši, pa se bodo BMW-ji začeli s serijo 5.
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
iso2000 ::
Imel Volvo 460 GLE 1.7. Avto je imel veliko opreme: el. stekla, ogledala, prednje in zadnje meglenke, ter klimo. JAz sem bil z njim zadovoljen. Motor je bil precej varčen - poraba na relacijah okrog 7-8 l, po mestu kakšen liter do dva več. S klimo ni pil dosti več kot brez. V enem letu in pol ni bilo večjih težav - razen rednih servisov sem moral dati enkrat popravit nekaj na elektriki. Servisi na uradnem servisu so baje precej dragi. Jaz sem ga vozil k znancu, ki ima servis za VW in so mi ga tam rihtali. Drugače je ta avto res bolj francoski - izdelovali so jih na nizozemskem, motorji so pa renoltovi - kar sploh ni slabo, saj so ti motorji sposobni delati dosti kilometrov. Če boš kupoval, ga nujno probaj kako dela s prižgano klimo - tudi na mestu, ker s tem so lahko težave. Glede rje te ne rabi skrbeti, ker so ti avtomobili cinkani in rjavenje res ni problem, razen če je bil kje zaleten ali močno obdrsan. Podvozje je bilo za tiste čase zelo dobro - saj je povzeto po 480, ki je bil športno naravnan. Prtljažnikje tudi zadovoljivo velik. NA zadnji klopi se ne sedi najboljše - vsaj meni ni bilo preveč udobno. KAbina je drugače precej prostorna in je notri dovolj prosotra. Sedeži spredaj so bili super - dovolj visoki in nastavljivi v vseh smereh. Moj avto je imel tudi eno lepo posebnost - ko si potegnil kljuko na voznikovih vratih se je v ključavnici prižgala lučka, da si ponoči lažje odprl vrata.
Prodal sem ga le zato, ker sem dobil po zelo ugodni ceni novejši in večji avto.
Upam, da sem ti povedal kaj koristnega, če te še kaj specifično zanima, pa le vprašaj.
LP
Prodal sem ga le zato, ker sem dobil po zelo ugodni ceni novejši in večji avto.
Upam, da sem ti povedal kaj koristnega, če te še kaj specifično zanima, pa le vprašaj.
LP
CWIZO ::
Mogoce bi ti priproocil ogled te strani, preden se odlocis za nakup francoza...
Glede na to, da so tukaj zajeti novi avtomobili, lahko sklepas da je blio vcasih samo slabse (da mam slabe izkusnje s francozi, tak da nej bo to to kar se tega tice).
Glede na to, da so tukaj zajeti novi avtomobili, lahko sklepas da je blio vcasih samo slabse (da mam slabe izkusnje s francozi, tak da nej bo to to kar se tega tice).
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
IceIceBaby ::
CWIZO, kako si pa prišel do te ugotovitve, da so bli včasih francozi še slabši ? Nasplošno so se 10, 15 let nazaj avtomobili manj kvarili kot sedaj.
CWIZO ::
Za francoze to pac velja.
Nekatere znamke so se sele sedaj zacele popravljat. Pa se to samo z dolocenimi modeli.
Ne trdim, da je tista raziskava sveti res. Je pa neko merilo in je IMO treba vzet v racun pri nakupu avtomobila.
Nekatere znamke so se sele sedaj zacele popravljat. Pa se to samo z dolocenimi modeli.
Ne trdim, da je tista raziskava sveti res. Je pa neko merilo in je IMO treba vzet v racun pri nakupu avtomobila.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Nejc Pintar ::
Nam je Renault takoj prvi tedn crknil. Nato smo dobili kot nadomestno vozilo 1 rang boljši avto, +5let garancije na motor.
Lahko je biti prvi, če si edini!
SynTax64 ::
Hmmm... kaj pa kaj taksnega Rover 414
Tudi tile Roverji niso slabi! A ma kdo izkusnje z njimi kaksna je poraba,pleh,voznja...? ? ?
Majo tile Roverji svoj motor ali pa od kaksnih Bmw-jev? ? ?
Tudi tile Roverji niso slabi! A ma kdo izkusnje z njimi kaksna je poraba,pleh,voznja...? ? ?
Majo tile Roverji svoj motor ali pa od kaksnih Bmw-jev? ? ?
IceIceBaby ::
Če že pol je hondin motor, čeprav se mi zdi da so samo 1.6 motorji od honde ostale pa rover sam dela.
SynTax64 ::
Ne na Alfe še zaenkrat ne racunam!
Zato pravim da bi se na podlagi izkusenih uporabnikov na tem forumu ter dolocenih informacij odlocil
ter kupil cenovno ter kakovostno dober avto,in da se nebi po nepotrebnem zaletel, ter kupil macka v zaklu!!
Zato pravim da bi se na podlagi izkusenih uporabnikov na tem forumu ter dolocenih informacij odlocil
ter kupil cenovno ter kakovostno dober avto,in da se nebi po nepotrebnem zaletel, ter kupil macka v zaklu!!
MadMicka ::
V vsakem primeru, če se na avtomobile ne spoznaš dovolj, rabiš ob nakupu nekoga, ki se spozna in ti bo povedal, kaj in kako je z avtom, ki ga kupuješ. Če ne poznaš takega, potem preberi npr.
http://forum.bmwslo.com/viewtopic.php?t... in si poglej vsaj pet avtomobilov, predno se odločiš tako ali drugače.
http://forum.bmwslo.com/viewtopic.php?t... in si poglej vsaj pet avtomobilov, predno se odločiš tako ali drugače.
balocom ::
Glede roverja: 1.4 je roverjev motor (za zaminvost: narejeno samo iz aluminja), najde se kakšen čriček, motorja pa NE smeš pregret ker ga s tem uničiš (beri: kuri dihtunge za stavo). Sicer pa ga sprobej, da videš če ti odgovarja.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Duke Nukem ::
nikakor ni samo iz aluminija ampak iz aluminijeve zlitine v ,kateri so še druge snovi ,sam aluminij ni dovol dober,itaq so pa vsi bencinski motorji iz alu zlitine največ je odvisno kako je avto ohranjen in vzdrževan ,ne morete kriviti firme izdelovalca ,če pa kupite avto, kje bil razbit pa doma skup dan ,pa poštrihan ,tega je v sloveniji ogromno ,poznam kar nekaj folka, k to dela da popravlja pa,polepša in dražje proda
2600@3000barton,1GbPatriot-GF6800gt,160Gb hitachi,Logitech Z 5500 :)
balocom ::
Take o domačih popravilh prvič slišem.
itaq so pa vsi bencinski motorji iz alu zlitine
Glej: modelno leto je 95 ! Dej odgovor mi kuk avtov je melo takrat motorje iz alu? (samo glave ne štejejo, mora bit tut blok iz alu ).
Aja, pr 400-ki bi raj 1.6 motor vzev.
itaq so pa vsi bencinski motorji iz alu zlitine
Glej: modelno leto je 95 ! Dej odgovor mi kuk avtov je melo takrat motorje iz alu? (samo glave ne štejejo, mora bit tut blok iz alu ).
Aja, pr 400-ki bi raj 1.6 motor vzev.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Azrael ::
Blok motorja iz alumunijevi zlitin so Alfe, mislim, da tudi RR v serijski proizvodnji že precej pred letom 95.
Nekoč je bil Slo-tech.
balocom ::
Blok motorja iz alumunijevi zlitin so Alfe, mislim, da tudi RR v serijski proizvodnji že precej pred letom 95.
RR- a ga običen človk lahk sploh kupi?
Alfe pa so itak športno narvnane, Roverji pa so za obično rujo .
RR- a ga običen človk lahk sploh kupi?
Alfe pa so itak športno narvnane, Roverji pa so za obično rujo .
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Zgodovina sprememb…
- spremenil: balocom ()
IceIceBaby ::
Zakaj pa je Alu. blok sploh prednost ? Alu bloki so sicer lažji ampak tudi bolj občutljivi na pregrevanje in pokanje. Meni se to ne zdi bistveno pri nakupu rabljenega avtomobila.
Brane2 ::
IMHO:
Tu je daleč najbnolj odločilen faktor kolega mehanik, ki se res spozna na zadeve in čimširše sito sprejemljivih izbir.
ne čakajo vsi samo nate in če si preveč zožiš izbor, boš ostal brez pametnih kandidatov.
Na tvojem mestu bi se tudi malo povprašal okrog stroškov registracije in vzdrževanja.
600 kSIT ni veliko za dober avto in če ciljaš na neke luksusne modele, boš moral vzeti v zakup toliko bolj žalostno stanje.
Saj močnejše mašine so robustnejše itd samo ne vem kako te bo zabaval prizor, ko boš 50% tega, kar si dal za avto, pustil na prvi registraciji, potem pa dobil precej dolg seznam stvari, ki jih bo treba prej ali slej urihtat.
Meni se je z nakupom precej mudilo in nisem imel ravno veliko časa za ogledovanje. Tudi ni bilo nobenega extraznalca, ki bi me vodil pri nakupu.
Ubodel sem eno Astro za 400 kSIT in računal, da me bodo extra deli znesli nekje 200 kSIT extra, odvisno od tega v kake pederizme se bom spustil.
Upal sem torej, da me ne bodo pretežko nategnili in se odločil, da se ravno za 50 kSIT ne bom sekiral, samo naj ne bo kake terminalne napake.
Ne nagovarjam te na znamko ( nisem čustveno vezan na Ople), le nakazujem način razmišljanja.
Ne vrzi zadnjega beliča v avto, sploh če ne misliš z njim služit.
Tu je daleč najbnolj odločilen faktor kolega mehanik, ki se res spozna na zadeve in čimširše sito sprejemljivih izbir.
ne čakajo vsi samo nate in če si preveč zožiš izbor, boš ostal brez pametnih kandidatov.
Na tvojem mestu bi se tudi malo povprašal okrog stroškov registracije in vzdrževanja.
600 kSIT ni veliko za dober avto in če ciljaš na neke luksusne modele, boš moral vzeti v zakup toliko bolj žalostno stanje.
Saj močnejše mašine so robustnejše itd samo ne vem kako te bo zabaval prizor, ko boš 50% tega, kar si dal za avto, pustil na prvi registraciji, potem pa dobil precej dolg seznam stvari, ki jih bo treba prej ali slej urihtat.
Meni se je z nakupom precej mudilo in nisem imel ravno veliko časa za ogledovanje. Tudi ni bilo nobenega extraznalca, ki bi me vodil pri nakupu.
Ubodel sem eno Astro za 400 kSIT in računal, da me bodo extra deli znesli nekje 200 kSIT extra, odvisno od tega v kake pederizme se bom spustil.
Upal sem torej, da me ne bodo pretežko nategnili in se odločil, da se ravno za 50 kSIT ne bom sekiral, samo naj ne bo kake terminalne napake.
Ne nagovarjam te na znamko ( nisem čustveno vezan na Ople), le nakazujem način razmišljanja.
Ne vrzi zadnjega beliča v avto, sploh če ne misliš z njim služit.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
SynTax64 ::
Kar se tice dodatnih stroskov!
Nameravam kupit avto ranga kot je napisano v uvodu, v to pa ni vkljucena registracija, to seveda pride posebej,
se pravi +130k - 200k!
Skupno racunam okrog 750k - 850k
Nameravam kupit avto ranga kot je napisano v uvodu, v to pa ni vkljucena registracija, to seveda pride posebej,
se pravi +130k - 200k!
Skupno racunam okrog 750k - 850k
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10548 (8118) | profii |
» | Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 91103 (23448) | PARTyZAN |
» | Stroski avta (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8322 (6873) | Poldy |
» | Nakup rabljenega avtka.Oddelek: Loža | 3424 (2599) | globoko grlo |
» | fiat bravo 1.4 sxOddelek: Loža | 5402 (4845) | stromar |