» »

Kako imeti rad šolo?

Kako imeti rad šolo?

«
1
2

Neo12 ::

Na primer matematiko.

Olajuwon ::

matematiko?

Po mojem matematika al ti je al ti ni všeč...
Tu ne moreš nekoga naučit imet rad nekaj.

Pri šoli/faxu po mojem je bistveno, da se naučiš organizirati, se znat koncentrirati in se privaditi na določene delovne navade. Po mojem velika večina se ne rada uči in jih v tem ne moreš preobraziti.
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

Neo12 ::

Hvala čeprav ne vem o čemu govoriš.

Olajuwon ::

kako ne veš?;(

No jaz sm ti vsaj odgovoril>:D
Bolj pomembno je obstajati, kakor biti opazen.

drejc ::

Na primer matematiko.


Ko jo znaš uporabit sebi v prid. :))

snow ::

Veš da ko opraviš z njo ti bo:

- lažje reševati zadeve, kjer je vključena matematika
ALI
- ne bo več treba se ubadati z njo
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

markko ::

To je res, ampak 95% ljudi nikol več ne bo rabl tistga, s čimer nasd jebejo pri matematki v sr. Šoli in pol na višjih. Zakaj hudiče nas potem jebejo? :(
Hasta La Victoria Siempre !

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: OwcA ()

Gandalfar ::

Matematiko bos imel rad, ko bos znal. Torej moras sproti delat in spremljat dogajanje in razumet kaj se dogaja.

S cim pa te drgac 'jebejo' v srednji soli?

Matematika te ima v srednji soli predvsem nauciti natancnosti in abstraktnega misljenja. To ji kar dobro uspeva.

Drugace pa hoces reci, da imamo samo 5% naravoslovcev ali kaj?

Zgodovina sprememb…

Neo12 ::

Vektorji, potence, kaj pa če delaš sproti pa vseno ne gre. Snow :lažje reševati zadeve, kjer je vključena matematika?? A bom prišu u trgovino in vektorji računal kolko stane moke ali pa bo bom rkel dajte mi deset 10 na peto kruha. Strinjam se z Markovim odgovorom.

Taras_Bulba ::

njah, tole je tipično razmišljanje povprečnega srednjšolca. kako z vektorji izračunat koliko stane kila moke. kasneje, ko boš verjetno na faxu in te bojo jebali s takimi brezveznimi stvarmi, ki jih ne boš razumel se bojo teli nerazumljivi koščki sestavili v lepo celoto. [sej če ti tole nč ne pomeni, ne skrbet]

Gandalfar ::

In kaj je tvoja vizija prihodnosti?

Se jim bos pridruzil v trgovini za salterjem ali pa bos kje visje?

Neo12 ::

Jaz imam resne težave vi se pa zajebavate? Ali morda obstaja kakšen brezplačen (še njraje freeware lahko pa tudi drugi) matematični program, ki bi mi olajšal moje težave z matematiko. Enkrat je namreč bil v oddaji resnična resničnost predstavljen program za risanje funkcij. Vseeno je, če je za Linux (pred nekaj denvi sem ga 1. inštaliral ali windows)

Gandalfar ::

Kaj te..?

Povej tocno kaj te muci in ti bomo pomagali. Drugace pa knjigo v roke in vaje delat, pa bo. Ce mas res tezave si zrihtaj instrukcije od kolega ali pa poisci profesionalno pomoc. Ni druge.

STASI ::

Poišči med zadetki, ki jih je ven vergel Google!!!!!
pa še tule na sourceforge-u poglej malce(v search vstavi besedo Math)
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

snow ::

> Vektorji, potence, kaj pa če delaš sproti pa vseno ne gre. Snow :lažje reševati zadeve, kjer je vključena matematika?? A bom prišu u trgovino in vektorji računal kolko stane moke ali pa bo bom rkel dajte mi deset 10 na peto kruha.

Boš prišel v banko, pa ti bodo rekli, da moraš za kredit plačevat 10% obresti, pa si boš lepo izračunal koliko to znese. Ali pa si boš izračunal koliko denarja, boš dobil če boš lepo imel zadevo naloženo na banki.

Vektorji so pa dost močno orodje za računanje maričesa.


Tak mimogrede... srednja šola ni obvezna.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

OwcA ::

Ali morda obstaja kakšen brezplačen (še njraje freeware lahko pa tudi drugi)

GraphicCalc bi moral biti za prvo silo.

Če se ne motim ima okoli 80 % faksov neko obliko matematike, tako da se zna zgoditi, da je uporabna še za kaj več kot kupovanje živil.

az imam resne težave vi se pa zajebavate?

Ravno zelo nisi opredelil problema. Če malo bolj konkretiziraš kaj te muči, se kaj lahko zgodi, da boš deležen tudi praktične pomoči. Do takrat pa moraš prenašati naše modrovanje. ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

glinik ::

Neo12, kot si ugotovil mi tukaj ne delimo tvojega mišljenja. Priznam, da sem tudi jaz tako razmišljal v srednji šoli kot ti. Ko boš malo starejši, boš na stvari malo drugače gledal. Tako kot je nekdo prej povedal, matematika te veseli, ko jo obvladaš in NIČ PREJ. Jaz sem jo na faxu tudi sovražil, dokler se nisem vsedel bol resno za knjige in jo naštudiral. Mat 1 in 2 sem bol prešvinglal kot znal. Sem pa zato Mat 3 naštudiral, da sem lahko z mirno vestjo oddal izpit in se ob tem dobro počutil. Šele takrat sem jo "vzljubil".

Sam mat. ni , da te z njo učitelji mučijo. Je zato, da boš začel uporabljat tvoje možgančke. To ti bo v nadaljnem življenju prišlo še kako prav. Ne le to, da boš znal marsikaj, bil boš tudi bol samozavesten in se boš znal lotit različnih problemov. To je bistvo vsega. Saj na fax se ne boš vsega naučil, kar boš rabil na delovnem mestu (daleč od tega). Fax je za treniranje glave!!! Da boš znal prit iz težave in jo rešit. Sicer pa, lahko delaš tudi za pultom in kasiraš tek 100k sit na mesec. Imaš raje tako delo?

Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))

Je vredno razmisleka ...

Neo12 ::

Vektorji, potence.

Skatey ::

Neo12, če ti matematika ne gre jo delaj toliko kolikor je pač potrebno, pa se posveti kakšni drugi stvari z večjo vnemo, vendar vedi, da boš morda matematiko še kdaj potreboval.. bi lahko rekel, da računanje napada na neko državo ne obsega nič matematike?

drugače pa tudi sam nisem maral matematike kaj preveč, no le kako bi jo če mi ni šla, mel ene 3graje do 4letnika, ti pa lahko povem, da sedaj nimam več nobenih presodkov pred njo.. celo drugače vse razumem in ko ponavljamo stare stvari mi je tisto, da sem se po 3x učil neko stvar dejansko zelo pomagalo... se še sedaj spomnim veliko..

glede programov za matematiko pa je tako, da moraš vseeno vedeti kaj pišeš notri, še posebej če boš kakšnega bolj kompliciranega dol snel, tako da boš moral vseeno se naučiti tudi če boš le gledal kakšne lepe funkcije riše...
Design, elephants and stuff... www.yukaii.com/blog

Dman ::

Joj, kaj ti pride na pamet, da boš proti matematiki na ST forumu govoril (pretežno naravoslovna usmerjenost, kajne).

Zato pa ti kot družboslovec (in ljubiteljski naravoslovec) lahko potrdim, da odvodov in še ene par zadev iz kataloga srednješolskega matematičnega znanja tudi v primeru, da želiš pridobiti visoko izobrazbo ne bo treba uporabljat, niti v vsakdanjem življenju. Ne bom rekel, da gre za neuporabno znanje - daleč od tega - vendar je s tem kot z vsakim drugim znanjem. Če ga ti nimaš, boš moral pa druge prosit ali plačat za uslugo za svoje neznanje.

Rešitev tvojega vprašanja pa je v količini rešenih nalog, ki jih boš naredil. Več preračnanih nalog = več matematičnega znanja in uspešnosti pri testih. Mogoče ti pa potem kapne kaka petica in ti matematika postane celo všeč.

Neo12 ::

Skatey zdaj sem v 2. letniku pporavni v 1.letniku sem naredil z trojko. Vendar sem si uničil poletje. Čeprav sem na 1. popr. imel 20 točk od 50. In stno nisem vedel ravno tiste stvari, za katero je ona rekla, d čej ne veš dobiš ena, čeprav sem na odgovore pred tem vprašanjem znal odgovorit sem dobil 1. Čeprav je bilo moje znanje za dvojko. Na 2. pa sem test pisal 3. Rekla mi je, da 2 imam torej sem bil vprašan in na kocu naredil popravni s 3. Med tem, ko sem celo leto in Poletje garal (urade konec pouka je bil vpet. popr pa v pon, res, da ta teden nismo imeli pouka pa vendar 1 teden medtem, ko so 2. imeli popravni 3 tedne kasneje od uradnega konca pouka. Ter 3 tedne pred 2. popravnim. Kaj imam od tega? Danes paa sem vedel, da bom lahko jutri poravljal konferenco. Jaz pa sem mislil, da bom popravljal samo utno oceno, ki pa je tako ali tako brez pomena. V 1. letniku sem namreč imel takšne ocene 2 testa ena in ustno 4 prav tako zadnjo konfernco test 1 ustno 3. Mimogrede upam, da jutri ne bom vprašan , 1 sošolec se bo mogoče javil, 2 pa, ki sta pisala 1 sploh nista bila e vprašana. Torej mi ostane le še molitev. Inštruktorica pa me obiskuje 2 krat tedensko. (Da o denarju, niti ne govorimo, kaj pa šele to prepoved tv, rač skratka zaprt v sobi od takrat, ko nisem popravu kemije (učil sem mat) torez že celo konfernco. Kako naj jih pregovorim da njihove prepeovedi nič ne pomagajo. Mat se učim enih 4krat 5 krat več kot vse ostale predmete pa tudi druge ocene so slabše. Vaj pa imam že za 1 zvezek in malo več kot polovica. Skratka že sedaj vem, da bom imel popravni. Namreč kaj lahko naredim več kakor to, da se učim (čeprav mojA INŠTRUKCORCA NI TEGA MNENJA). Na dan ko pišemo test vstanem vedno 1 uro pred poukom. V soboto in nedeljo pa se učim od 6.00 zjutraj do priblžno sedmih zvečer. Ravno pri tej snovi, ki jo bom jutri vprašal sem naredil največ vaj. Da o ostalih dnevih v tednu ne govorimo.

SKRATKA KAJ NAJ NAREDIM. vERJETNO BOM ,ČE JU3 NE BOM VPRAŠAL NAREDIL VSE VAJE ŠE ENKRAT, TO SNOV PA SEM ŽE POZABIL KER SE ZDAJ UČIM POTENCE. 2HKRATI JE SKRATKA NEMOGOČE. zDAJ SE GREM UČIT MATEMATIKO. ;( ;( ;( ;( ;(

leinad ::

Hm, no sicer ne vem kakšno je tvoje znanje mate ampak mogoče pa si si le izbral pretežko šolo? Če imaš tako velike probleme, je po mojem bolje, da se prepišeš na kakšno lažjo šolo.

msms ::

Najprej si naredi plan učenja, bistvo je da se učiš vsak dan vendar ne več kot nekaj ur.
Zadnje dneve pa se ne učit ali delat vaj, preglej narejene primere.
To je največja napaka da se zadnje dneve učiš tolko ur. Pol je pa še važno da se fanj naspiš pred testom.

Neo12 ::

Kaj sem prepisoval v 2. letniku in to zaradi smo enega predmeta. Povprečje monij ocen je 3, lahko bi bilo še boljše pa vendar >:D

OwcA ::

Kar tako v tri krasne delati vaje ni zelo smiselno.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Neo12 ::

Kaj misliš mogoče na to kakor bi rekla moja inštruktorca. Neki takega, kao da ne delam z glavo. Pizda kako če milijonkrat maredim isti račun.1 mesec kasneje pa se moram začeti učiti ponovno. Upam da me ju3 ne bo ? in da se bom med vikendom lahko naučil oziroma ponovil vektorje. Zraven vaj za potence. Mama mi govori, da si bom uniču zdravje zardi živcev. Kaj misliš ali imaš prav.:\

OwcA ::

Nobenega namena nima soditi kako (ne)uporabljaš glavo, si pa upam trditi, da se zadeve lotevaš narobe, če tako hitro več ne znaš. Mehanizmov je v matematiki presenetljivo malo (še posebej v tistem drobcu, ki se ga obravnava v srednji šoli), ko enkrat te razumeš, postane veliko stvari samoumevnih in tako lahko recimo izpelješ formulo, ki si jo pozabil, na podlagi ostalega znanja in primerjanja z drugimi podobnimi formulami.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Skatey ::

hmm jst sm ponavadi stvari delal predvsem tako, da se nisem zelo preveč sekiral.. naredil sem nalog kolikor sem jih lahko. zelo pametno - pregledati vse stvari, ki ste jih napisali v zvezku, predvsem še tiste tipične naloge ki jih imaš 100petsto notri, ponavadi sem se ravno iz teh starih računov kaj spomnil.. hmm kaj mi je še pomagalo to, da sem se naučil teorijo, ker potem vsaj malo bolj razumeš celo stvar in če se ti zatakne lahko vsaj probaš, boljše kot pa da gledaš v luft in se ti sanja ne.. se še zgodi včasih :)..

morda bi bilo dobro iti tudi na kakšne govorilne ure k profesorici?, če ti jih noče odobriti lahko rečeš razredničarki in se bo ona pogovorila, pri nas je bila včasih razredničarka bl živčna kt mi :)

tisto glede spanja pred testom je pametna stvar.. ne smeš biti utrujen ker ti pade koncentracija..

zaradi pozabljanja stvari, probaj spremeniti kakšno učno navado, glede na tip najboljšega dognanja - pisni, slušni, vidni tip - bi si moral urediti tudi učenje...

če boš jutri vprašan pa lahko storiš le to, da si rečeš da vse znaš si čim manj živčen pred tablo, probaj odgovarjati čimbolj naravno, da boš odgovarjal prepričan vase in svoje znanje.. (se je že zgodilo, da dobiš samo zaradi tega ker se ti zatikajo odgovori in nisi prepričan slabšo oceno, čeprav znanje za višjo.)

good luck...
Design, elephants and stuff... www.yukaii.com/blog

Daedalus ::

Predvsem je pomembno, da razmišljaš pri reševanju naloge - tako se dokoplješ do razumevanja postopka in pravil. NE delat na pamet. Zna biti na začetku malo zahtevnejše, ko pa enkrat "padeš not" je pa precej lažje.

Heh, jaz mam zadnje čase težave ravno s tem - se mi na izpitu zgodi, da zaradi preveč učenja na pamet ne znam povezovat stvari. Pol so pa bol bogi rezultati:| Ampak, to je posledica napačnega učenja - brainless zabijanja podatkov v glavo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

R0K ::

Če ti zadeva (matematika) ne leži, se pač prepiši v drugo šolo, kjer ni takega poudarka na tem predmetu (ali pa v kater drugi razred, kjer je drug prof., ker je od tega zelo veliko odvisno ali ti bo nekaj 'všeč' ali ne). Danes to ni več nobena redkost. Sam sem imel v SŠ že cca 80različnih sošolcev, ampak sem zdej končno srečen, ko sem v šoli :D

Sicer pa, kot so rekli, na pamet se ne da nič. Pa ne vem zakaj si nekateri mislite, da če pa delaš oz uporabljaš matematiko (jo znaš, razumeš) to potem tudi dobro pretvoriš v življenju. Jest poznam večino primerov ravno obratnih ljudi, ki so imeli 'preveč' radi matematiko. Niso več normalni, imo. Sicer pa vsakemu svoje.

Pa upam, da ti je jebanje tiste profesorice kaj podkurilo celice, da si zdej bolj aktiven, delaven in, da ji boš prišel čez 10-15 let nazaj, kot uspešen dec, na šolo rečt 'A vi pa še kr tule delate?'.

Neo12 ::

Upam da ne bom ? Samo upanj mi je ostalo.

drejc ::

Neo12: Lah probaš tud fakultetni stil učenja.

Recept je sledeč:
ponočuj do 04.00,
spi do 12.00,
jej kosilo
pejt na kafo
skopirej lepo urejene zapiske od kake sošolke
zvečer (recimo ob 21.00) se usedi za zvezek in do 00.00 preberi 2X kar ste delali v šoli
potem pa do 04.00 delaj naloge ko utrgan, glej zapiske in poskusi prepoznat vzorce v nalogah

Tko boš dubu rutino, ki pa je na sš level matematiki all you need. Ko boš to osvoju za eno snov, bo ostalo trivialno, dobil boš dobro oceno in mogoče ne boš več spal pri urah matematike.

msms ::

Ja sej na faxu je res tako.:D

JC_DENTON ::

Šole ne morš met rd. :D
My Ignorance Amuses Me :)

Tilen ::

Oja, pa še kako. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Neo12 ::

Me ni še ? Kaj je to usmerjenost vektorja.

DoloresJane ::

Šolo imaš lahko rad. Učenje lahko obožuješ. in potem postane vse otročje lahko kar se tiče spravljanja za knjige. Seveda ljubezen do učenja še ne pomeni, da ti vse kar samo skače v glavo.

DA ti učenje steče, je zelo pomembno, da se učiš na pravi način. Vložiti trud v iskanje pravega načina je vsekakor vredno, ker ko ga enkrat najdeš, se ti je učiti veliko lažje kot prej, ker veš, na kakšen način si moraš prestaviti podatke in zveze, da ti bodo jasne in da si jih boš zapomnil. Kakor koli govorijo drugi, ti sama predlagam sprotni način učenja, ne kampanjskega. Če imaš težave z nekim predmetom se mu moraš posvetiti, kolikor moreš. Zastavi si jasne cilje. Ne "Učil se bom, kolikor morem." ampak "Učil se bom od 14 do 18. Rešil bom dve strani nalog in po koncu reševanja, na hitro ponovil pravila in zakone." Jasno definirani cilji ti povedo, kako dobro se držiš svoje poti, ker vedno veš, kdaj si dokončal dve strani vaj in kdaj nisi. Medtem ko nikoli ne veš, ali si se res učil največ kot zmoreš. Poskusi tudi redno delati domače naloge in še bolj pomembno kot to - preveriti, ali si reševal pravilno - rezultat in postopek. Včasih je ravno napačen postopek (pa tako logično se mi ej zdelo!) kriv, da nečesa ne razumeš in ne razumeš.

Poskusi tudi več sodelovati s profesorico. Če česa ne razumeš, jo po uri prosi, če bi si lahko vzela čas in ti razložila, ali če bi lahko skupaj rešila 3 primere, ki ti delajo težave. Profesorica te vedno lahko zavrne, češ da nima časa ali da to ni njeno delo. VEndar vztrajaj. Tako ji boš, če ne drugega pokazal, da delaš sproti in da ti gre za to, da bi znal. Trud (sploh pri predmetu, ki ti ne gre) profesorji zelo cenijo. Čeprav tega morda ne pokažejo. Če imaš inštruktorico, potem ji pokaži vse, kar ste delali v šoli. Pred inštrukcijami poskusi rešiti primere, ki ste jih delali v šoli in dobili za domačo nalogo. Nič ni narobe, če ne znaš rešiti niti enega, ampak je pomembno, da si poskusil. Tako imaš, ko se dobiš z inštruktorico, jasno predstavo o tem, kaj ti ne gre. In že spet jasen cilj: znati pravilno rešiti vse te primere v času, ki ga imata z inštruktorico na voljo. Če prideš na inštrukcije nepripravljen, je zelo težko delati, ker ne ti, ne inštruktorica ne vesta točno, kje naj se težave lotita. Hkrati pa za ceno inštrukcij ne dobiš skoraj nič. Mislim, da vem o čem govorim, ker tudi sama inštruiram (ne matematike) in verjemi, da je tudi meni zelo težko, če vidim, da oseba nima pojma, kaj bi rada znala in kaj mora znati. še manj pa ve, kaj že zna in česa še ne. Učenje je namreč učenje tistega, česar še ne znamo in ponavljanje tistega, ker že znamo, da ne bi pozabili. ni pa učenje kar trpanje vsega po vrsti v glavo.

toplo ti priporočam, da si prebereš tudi knjigo Knjiga o možganih (Peter Russel). Tam notri je par zelo dobrih splošnih nasvetov o tem, kako se učiti. V matematiko pa je usmerjena knjiga Iz drugačenga kota: pristopimo k matematiki (Lana Israel in Tony Buzan).

Pa začni zaupati v svoje sposobnosti! Matmatika, ki se je učite, ni tako težka, da je s svojimi sposobnostmi NE BI mogle razumeti. Morda jo boš od začetka težje razumel, vendar tem več kot boš delal na njej, tem lažje bo šlo. VEdi pa, da nobena velika zmaga (v tvojem primeru zmaga nad matematiko) še ni prišla brez truda in tudi kakšnega vmesnega padca. Pomembno se je po padcu pobrati in iti naprej v PRAVO, DOLOČENO smer.

Veliko vztrajnosti. :D

gzibret ::

Kaj pa, če bi zamenjal inštruktorico?

Mislim, da vem zakaj imaš problem. Ti se naučiš reševati tisti tip nalog, ki je v knjigi. Napiflaš se postopke. Pol pa učiteljica na testu nalogo malo obrne in si mrzel.

Zamenjaj inštruktorico! Dobi si takega, ki ti bo snov razložil, ne pa samo pokazal postopke reševanja.

Matematika je zelo fajn, ker te nauči abstraktnega razmišljanja.

Kaj je to usmerjenost vektorja?

Ne vem točno, samo po mojem je to smer, kamor kaže vektor. Če imaš podan vektor a (3,4), potem ta vektor kaže desno gor v katezičnem koordinatnem sistemu, če pa je a(-3,4), pol pa levo gor. Tisto usmerjenost (ali karkoli to je) lahko izračunaš s sinusi in kosinusi.
Vse je za neki dobr!

msms ::

Vsak vektor ima velikost in smer.

Neo12 ::

Sem že imel napisano, vendar ne vem, kaj to pomeni pozitivna usmerjenost AB, negativna pa BA, vektor -BA je enak AB, mislim, da neki takega.

Neo12 ::

Skalarni nimajo smeri

OwcA ::

Usmerjenost si lahko bolj ali manj poljubno izbereš (standardno je ixjxk baza).

Nasprotna usmerjenost je precej očitna, puščico zadegaš na drugo stran črtice/palčke in je. ;)
Aritmetično stvar deluje kot negativna števila, torej -(-2) = 2.

Skalar je drugo ime za "navadno" število (4, pi, 5/6, karkoli) in kot tak seveda nima smeri.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Neo12 ::

Se vidi, da sem piflal česar sicer ne maram. Hvala za odgovor. Jut3 vam sporočim rezultat.

Neo12 ::

nisem poravu prejšnjo sredo ker sem pisal test me ni ? ustno sem pa danes pisal test iz potenc pozitivni.:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) p.s sorry ker vam nisem sporočil prej

McHusch ::

Zdej se pejt pa sloveniščino učit. :D

Neo12 ::

Raje kemijo, ki je negativna še iz 1. kon

strictom ::

/me has dve graji:'( weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:(
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

DoloresJane ::

Spravit se bo treba za knjige. Pa glavo uporabljat, ko sedite tam. DA vam od dolgčasa ne odpade z vratu. :D

JC_DENTON ::

Uh...mene je bl strah kdr JO uporablam...:D
My Ignorance Amuses Me :)

korenje_ver2 ::

predlagam samomotivacijo s povečanim samoučenjem predmeta. z znanjem ter s tem višjimi ocenami se lahko motiviramo za obisk pri predmetu ter da ga vzljubimo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vegova (LJ) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Šola
30143377 (3580) WizzardOfOZ
»

Matematika (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
6410630 (3504) mirator
»

FRI (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šola
22148618 (36138) awy
»

FMF-razlika med čisto in praktično mat. (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
7216529 (13497) žana

Več podobnih tem