» »

Pozitivni vplivi iger

Pozitivni vplivi iger

News.com.au - Iger se po pravilu drži negativni prizvok, od tega, da so krive, da mladina uporablja strelno orožje, do tega, da zgolj uničujejo domišljijo. Tega, da je recimo manj nevarno divjanje po cesti, kjer imaš opcijo Load, kot pa da realnih cestah, teh ljudi ne zanima.

V dokaz vsem prej omenjenim sem danes našel novico o vplivu iger na razmišljanje otrok. Tako so v raziskavi preučevali skupino 13. in 14. letnikov, ki so jim zastavili določene probleme v obliki iger, kot primer navajajo Final Fantasy 9. Tako naj bi otroci preko iger razvijali svoje kognitivne sposobnost, se učili skupinskega dela in kompleksnega reševanja problemov. Ločeno so opazovali skupino, ki ni imela učnih problemov in tisto, ki jih je imela, ter opazili, da med njima ni bilo večjih razlik. Ni slabo, kajne.

Glede na denar, ki ga država daje za osnovne šole, lahko potem pričakujemo, da bodo otroci po novem igrali igre?

6 komentarjev

Road Runner ::

po novem se v osnovne sole vpelje 4 ure igranja iger na teden :)

Thomas ::

TV kvari otroke, rač. igrice kvarijo otroke ... otroci pa pametnejši in izobraženejši in kulturnejši kot kdajkoli v zgodovini človeštva.

Starokopitneži seveda gonijo svoj refren dalje. Kar je novo, je slabo, kar je novo, je slabo...

:D

Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

bf4ed ::

Thomas prav maš!
>:D :D

Trojaner ::

Pametnejši in izobraženejši že... ampak kulturnejši?!? :D malo morgen!

Aggressor ::

Posplušujoči sklepi tule so popolnoma brezpredmetni. Če se pojavijo pozitivni učinki pri igranju določene igre, se tega nikakor ne da posplošiti na vse, saj so igre tako po vsebinski plati kot po pristopu do igralca izredno raznolike.

Gotovo določene vrste iger imajo določene pozitivne vplive, imajo pa zato te in druge vrste iger tudi kup negativnih. Sledi, da je pomembna predvsem pametna izbira, da ne omenjam vključenosti v širši družbeni kontekst.

Tisto o primerjavi izobraženosti in kvarnih vplivov elevizije in iger je pa poplna brca v prazno.

undefined ::

Jaz vidim tukaj napako v človeški mišljenosti. Namreč, večina ljudi misli, da s preprečitvami prikazovanja določenega materiala, lahko omejijo negativno (ali pozitivno) razmišljanje ljudi. Napaka. Človek bo tisto, kar išče, tudi vedno našel, 100%! Če tega ne bo v igri, bo pa kje drugje, mogoče celo v RL. Človek je namreč učljivo bitje, ki mu ob zahtevku določenega "učnega" materiala tega ne moremo preprečiti, saj bo sam še vedno iskal tisto v tej smeri, dokler ne bo dobil iskane (podzavestno, seveda) lekcije. Pa naj bo to igra, film, ali katerikoli drug dogodek v RL.
Človeka se ne sme omejevati, ker ga ravno to naredi nasilnega in neracionalnega.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V ZDA se pripravlja zakon o raziskavi povezave med nasilnimi igrami in agresijo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
10728380 (25108) Gregor P
»

Nemci za prepoved nasilnih iger (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Igre
29420160 (12733) Kenpachi
»

Šolanje doma (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6114700 (13683) guest #44
»

Razvoj lika v igrah z RPG pridihom (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
734983 (4019) Berserker
»

Brezdomci (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
868690 (6472) moonjah

Več podobnih tem