Novice » Igre » Nemci za prepoved nasilnih iger
PaX_MaN ::
sploh pa kaj se ma mulc za učit pobijat vso živo silo? kak dober razlog? GA NI!
S' kje s' pa to pobral?
Nisem še videl špila, ki bi predaval taktiko boja od bajte do bajte, sestavljanja pištole &/| puške, menjavanja magazina, repetiranja, pravilnega merjenja, rokovanja z ročnimi granatami; ne pokažejo niti dele telesa, v katere bi strel zavdal največ škode, ne učijo pravilnih tehnik boja na nož, niti tepežkanja s pestmi.
Mislim, đizs, kako lahko tipkanje prstov po WASD in premikanje miške ter bolščanje v zaslon kar preslikate na tazaresno urjenje soldatov, ta' modrih, al' pa SWAT ekip.
V tem pogledu so razni Wii boksi, kjer se DEJANSKO UČIŠ APERKATOV - še več, aktivno jih IZVAJAŠ - stokrat bližje "učenju pobijanja".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
noraguta ::
Pa poglejmo stvar se iz drugega vidika. Ce te boli glava vzames aspirin. Mogoce je mulo vzel ta aspirin (FarCry2), da bi se znebil agresije, ki jo je cutil, vendar aspirin ni bil dovolj mocan?? Nemogoce? Prav toliko kot je obraten scenarij
kva čep šu raj drva naasekat tacajt?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
noraguta ::
sploh pa kaj se ma mulc za učit pobijat vso živo silo? kak dober razlog? GA NI!
S' kje s' pa to pobral?
Nisem še videl špila, ki bi predaval taktiko boja od bajte do bajte, sestavljanja pištole &/| puške, menjavanja magazina, repetiranja, pravilnega merjenja, rokovanja z ročnimi granatami; ne pokažejo niti dele telesa, v katere bi strel zavdal največ škode, ne učijo pravilnih tehnik boja na nož, niti tepežkanja s pestmi.
Mislim, đizs, kako lahko tipkanje prstov po WASD in premikanje miške ter bolščanje v zaslon kar preslikate na tazaresno urjenje soldatov, ta' modrih, al' pa SWAT ekip.
V tem pogledu so razni Wii boksi, kjer se DEJANSKO UČIŠ APERKATOV - še več, aktivno jih IZVAJAŠ - stokrat bližje "učenju pobijanja".
poboji na šolah so praznenje magazinov ne tehnika boja. pa tudi sicer pozitivnih učinkov fps-jev ni! nič koristnega se ne naučiš pri tem.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Matek ::
poboji na šolah so praznenje magazinov ne tehnika boja. pa tudi sicer pozitivnih učinkov fps-jev ni! nič koristnega se ne naučiš pri tem.Tudi z igranjem Človek ne jezi se se absolutno ničesar koristnega ne naučiš. Prepovedat!
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
tsatthoggua ::
Saj niti ni poanta da bi se kaj koristnega naucil. Saj tudi iz kaj pa vem - strategije, ne potegnes veliko koristnega. Igre so za krajsanje casa ob dezevnih dneh.
Iz veliko stvari se nimas kaj koristnega naucit - fitness, tenis, sprehod s psom,... In kaj potem? To dela psihopate mogoce?
Iz veliko stvari se nimas kaj koristnega naucit - fitness, tenis, sprehod s psom,... In kaj potem? To dela psihopate mogoce?
noraguta ::
Isto kot serije. Zabavno. Zakaj bi se povsod neki naučil lol
čudno sprevržene nekrofilske zabave , tebe veselijo. mogoče bi moral kdo tu do psihologa?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
noraguta ::
poboji na šolah so praznenje magazinov ne tehnika boja. pa tudi sicer pozitivnih učinkov fps-jev ni! nič koristnega se ne naučiš pri tem.Tudi z igranjem Človek ne jezi se se absolutno ničesar koristnega ne naučiš. Prepovedat!
glede na to , da vzpodbuja igre na srečo ne vidim nobenega razloga , da ga nebi. ampak vsaj nasilja ne vzpodbuja.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
noraguta ::
Saj niti ni poanta da bi se kaj koristnega naucil. Saj tudi iz kaj pa vem - strategije, ne potegnes veliko koristnega. Igre so za krajsanje casa ob dezevnih dneh.
Iz veliko stvari se nimas kaj koristnega naucit - fitness, tenis, sprehod s psom,... In kaj potem? To dela psihopate mogoce?
strategija ter taktika sta prav konkretni vedi , kateri prinašata korist.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Grey ::
Saj niti ni poanta da bi se kaj koristnega naucil. Saj tudi iz kaj pa vem - strategije, ne potegnes veliko koristnega. Igre so za krajsanje casa ob dezevnih dneh.
Iz veliko stvari se nimas kaj koristnega naucit - fitness, tenis, sprehod s psom,... In kaj potem? To dela psihopate mogoce?
strategija ter taktika sta prav konkretni vedi , kateri prinašata korist.
Kontradiktoren si in imaš dvojna merila... V strategijah se učiš pritiskat na sprožilec za jedrsko bombo, uničevalen Death Star laser iz satelita ipd. in z uporabo taktike in vojaške sile premagat nasprotnika. A je res tako velika razlika med ukazovanjem vojakom ali pa če si vojak sam in sam streljaš? Zakaj so že pošiljali bivše generale v Haag? Malo razmisli preden spet kako tako "pametno" napišeš.
noraguta ::
a za tycoon serije si že slišal? gre strategija ter taktika brez pobijanja. ampak ne sprevženi smo do amena , brez krvi ne gre, očitno.
(oziroma tajkuni so pri nas politično nekorektni špili) al kaj?
(oziroma tajkuni so pri nas politično nekorektni špili) al kaj?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
tsatthoggua ::
Korist - let me think about it. Kako z 20 enotami tankov in 5 enotami pehote unicit nasprotnika? Torej sedaj v tem primeru ti je pa to celo koristno?
Mogoce bos pocasi dojel, da med nasiljem v svetu in "nasiljem" v igrah ni resne pozave. Je samo zabava, ki jo rabis po napornem dnevu.
Mogoce bos pocasi dojel, da med nasiljem v svetu in "nasiljem" v igrah ni resne pozave. Je samo zabava, ki jo rabis po napornem dnevu.
noraguta ::
zabava ti je pobijat nekoga? zakaj ti ni zabavno igrati simFarm recimo? še en zrel za strokovno pomoč očitno. a punco tud za zababvo nagarbaš?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
AmokRun ::
zabava ti je pobijat nekoga?
Mah kakšno pobijanje?
Ti ne ločiš fikcije in resničnega življenja?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AmokRun ()
skika ::
zabava ti je pobijat nekoga? zakaj ti ni zabavno igrati simFarm recimo? še en zrel za strokovno pomoč očitno. a punco tud za zababvo nagarbaš?
Hippi alert!
Saj ni rečeno da če igraš streljaške igre da v drugih ne najdeš zabave? Zakaj bi se izključevalo?
Najbolše da vsi igramo Hello kitty island adventures!1 In samo to!
legiceeu ::
jaoooo
pa ne že spet ta bedarija -_-.....
to da so igre krive za vse to nasilje,ki se dogaja po ulicah,šolah,nasploh na svetu je kretenizem.igre so zato,da se lepo zrelaksiraš,pa tudi če je digitalno nasilje.sliši se čudno,ampak je res.isto se dogaja z metal muziko,ki ima v besedilu die,kill ali pa samo da je dretje,pa jo imajo za nasilno in satanistično.
to osebno mislim,da je odvisno od osebe.če je nestabilna osebnost,se mu seveda ne bo dalo za igrati,če je nasilen ali pa nepredvidljiv,tudi ne,če pa nima nikakršnih problemov v lajfu ali podobnega,pa igra kar naenkrat ne bo naredila škljoc v možganih in ga pripravila da ubija.
jaz sem igral duke nukem 3d ko sem imel 3 leta in sem čisto normalen,a šošolc,ki ga poznam,pa se zna razburjati samo če ga kdo premaga v cod-u preko neta in takrat se ve,da je nekaj narobe.
pa ne že spet ta bedarija -_-.....
to da so igre krive za vse to nasilje,ki se dogaja po ulicah,šolah,nasploh na svetu je kretenizem.igre so zato,da se lepo zrelaksiraš,pa tudi če je digitalno nasilje.sliši se čudno,ampak je res.isto se dogaja z metal muziko,ki ima v besedilu die,kill ali pa samo da je dretje,pa jo imajo za nasilno in satanistično.
to osebno mislim,da je odvisno od osebe.če je nestabilna osebnost,se mu seveda ne bo dalo za igrati,če je nasilen ali pa nepredvidljiv,tudi ne,če pa nima nikakršnih problemov v lajfu ali podobnega,pa igra kar naenkrat ne bo naredila škljoc v možganih in ga pripravila da ubija.
jaz sem igral duke nukem 3d ko sem imel 3 leta in sem čisto normalen,a šošolc,ki ga poznam,pa se zna razburjati samo če ga kdo premaga v cod-u preko neta in takrat se ve,da je nekaj narobe.
legiceeu ::
Jsm zanč špilu tetris in sm pol hotu cegle zanimivih oblik metat dol na ljudi!
IMAMO PROBLEM!!!
ratu je naslin,dejmo prepovedat tud tetris!
aja jst sm pa pac-mana igrav in uganite kaj se tam dogaja.
noraguta ::
Jsm zanč špilu tetris in sm pol hotu cegle zanimivih oblik metat dol na ljudi!
eh zihr ni biv original tetris ampak kak open source sprevržena verzija al pa http://www.mladina.si/mladina_plus/igre...
.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
tsatthoggua ::
Pa saj ti ravno razlagam, da ne vleci vzporednic med monitorjem in realnim svetom.
In da, zabavno mi je za 1h pozabit na sluzbo,... in odigrat eno igro. Sej jest zombijem drugace nic nocem - samo ce me kr hocejo pojest
Kaj naj pa drugace delam? Gledam resnicno zgodbo o materi samohranilki, ki ima raka? Je to zabavno? Nope meni niti ne.
Veliko bolj uzivam v kakem zombie filmu, kjer glave in udi letijo, kri sprica v potokih. In da, tukaj se strinjam s tabo - nisem normalen, vendar se vedno dalec od tega da bi bil nevaren druzbi v smislu da bom sel na pobijalski pohod.
Pac ljudje smo razlicni. Psihologa, da mi bo pamet solil, ker je par knjig prebral in gleda na svet drugace kot jest pa spet ne rabim. I just love zombies.
In da, zabavno mi je za 1h pozabit na sluzbo,... in odigrat eno igro. Sej jest zombijem drugace nic nocem - samo ce me kr hocejo pojest
Kaj naj pa drugace delam? Gledam resnicno zgodbo o materi samohranilki, ki ima raka? Je to zabavno? Nope meni niti ne.
Veliko bolj uzivam v kakem zombie filmu, kjer glave in udi letijo, kri sprica v potokih. In da, tukaj se strinjam s tabo - nisem normalen, vendar se vedno dalec od tega da bi bil nevaren druzbi v smislu da bom sel na pobijalski pohod.
Pac ljudje smo razlicni. Psihologa, da mi bo pamet solil, ker je par knjig prebral in gleda na svet drugace kot jest pa spet ne rabim. I just love zombies.
noraguta ::
jaoooo
pa ne že spet ta bedarija -_-.....
to da so igre krive za vse to nasilje,ki se dogaja po ulicah,šolah,nasploh na svetu je kretenizem.igre so zato,da se lepo zrelaksiraš,pa tudi če je digitalno nasilje.sliši se čudno,ampak je res.isto se dogaja z metal muziko,ki ima v besedilu die,kill ali pa samo da je dretje,pa jo imajo za nasilno in satanistično.
to osebno mislim,da je odvisno od osebe.če je nestabilna osebnost,se mu seveda ne bo dalo za igrati,če je nasilen ali pa nepredvidljiv,tudi ne,če pa nima nikakršnih problemov v lajfu ali podobnega,pa igra kar naenkrat ne bo naredila škljoc v možganih in ga pripravila da ubija.
jaz sem igral duke nukem 3d ko sem imel 3 leta in sem čisto normalen,a šošolc,ki ga poznam,pa se zna razburjati samo če ga kdo premaga v cod-u preko neta in takrat se ve,da je nekaj narobe.
ravno to. pač so nestabilni osebki in zato prepovejmo te zadeve , katere jih zavajajo. koristi pač ni od njih, če se im izognemo pa tudi ni škode. tudi za pljučnim rakom ne umrejo vsi kelnarji pa se ne kadi v lokalih! mi grejo pa naživce tiste detonacije iz sosednjega stanovanja kjer mulc cele dneve nabija nevem kakšno nasilniško igro.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
noraguta ::
Pa saj ti ravno razlagam, da ne vleci vzporednic med monitorjem in realnim svetom.
In da, zabavno mi je za 1h pozabit na sluzbo,... in odigrat eno igro. Sej jest zombijem drugace nic nocem - samo ce me kr hocejo pojest
Kaj naj pa drugace delam? Gledam resnicno zgodbo o materi samohranilki, ki ima raka? Je to zabavno? Nope meni niti ne.
Veliko bolj uzivam v kakem zombie filmu, kjer glave in udi letijo, kri sprica v potokih. In da, tukaj se strinjam s tabo - nisem normalen, vendar se vedno dalec od tega da bi bil nevaren druzbi v smislu da bom sel na pobijalski pohod.
Pac ljudje smo razlicni. Psihologa, da mi bo pamet solil, ker je par knjig prebral in gleda na svet drugace kot jest pa spet ne rabim. I just love zombies.
ja zombije maš radpa jih pobijaš , dečvo maš rad pa jo garbaš. ... vse je lepo in prav zatisnimo oči pa recimo da je vse uredu . sijajno. pa porniče tud gledaš?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Prospekt ::
Priporočam ogled.
Mislim, da bo druga polovica pasala v ta topic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Prospekt ()
AmokRun ::
noraguta, problem so taki ljudje kot ti, ki ne ločijo med fikcijo in resničnim življenjem. Take bi bilo treba poslat na zdravljenje.
noraguta ::
noraguta, problem so taki ljudje kot ti, ki ne ločijo med fikcijo in resničnim življenjem. Take bi bilo treba poslat na zdravljenje.
ne problem so taki kot ti , kateri ne morete brez nasilja. akoravno virtualnega in nazadnje nekomu preskoči! rezultati pa so znani!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
tsatthoggua ::
Verjetno se ti dozdeva da igre igra zelo,zelo veliko ljudi. In ti bi sedaj zaradi 0.00001% teh igralcev, ki se jim strga verjetno zaradi cisto druge stvari ukinil igre. Pa tudi ce se jim sname zaradi igre je to se vedno majhen odstotek.
Se ti ne zdi, da bi clovestvu veliko bolj pomagal, ce bi to energijo, ki jo sedaj vlagas v ukinitev iger prenesel na avtomobilizem? Tam vsak dan divja po cestah vsaj 20% voznikov in je vsak dan nekaj smrtnih zrtev. Mogoce je pa za to kriv Need For Speed? Garantiram ti da vecina teh voznikov iger ni videla od blizu.
Se ti ne zdi, da bi clovestvu veliko bolj pomagal, ce bi to energijo, ki jo sedaj vlagas v ukinitev iger prenesel na avtomobilizem? Tam vsak dan divja po cestah vsaj 20% voznikov in je vsak dan nekaj smrtnih zrtev. Mogoce je pa za to kriv Need For Speed? Garantiram ti da vecina teh voznikov iger ni videla od blizu.
noraguta ::
ja nfs sem omenil da je zrel za ban , 90% problemov na cesti je ker se ljudjem dozdeva , da so šumahri.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
AmokRun ::
ja nfs sem omenil da je zrel za ban , 90% problemov na cesti je ker se ljudjem dozdeva , da so šumahri.
Se pravi bi morali prepovedati F1, ne pa nfs.
Drugače pa če bi bilo po tvoje, bi verjetno živeli tako kot v filmu Demolition Man. Poslušali bi lahko samo otroško glasbo, telesni stiki pa bi bili prepovedani, saj lahko privedejo do nasilja.
noraguta ::
ja nfs sem omenil da je zrel za ban , 90% problemov na cesti je ker se ljudjem dozdeva , da so šumahri.
Se pravi bi morali prepovedati F1, ne pa nfs.
Drugače pa če bi bilo po tvoje, bi verjetno živeli tako kot v filmu Demolition Man. Poslušali bi lahko samo otroško glasbo, telesni stiki pa bi bili prepovedani, saj lahko privedejo do nasilja.
mal mačka murija ti nebi škodoval, glede na tvoj besen karakter. mogoče tud kake terapevtske skupine ne, kjer bi videl , da je smisel človeka v konstrukciji ne destrukciji. ampak eni nočete naredit koraka naprej , ter opustit svojih nizkotnih ne reflektiranih nekrofilskih nagonov. in vam je smešno pobijanje (čeravno virtualno), namesto , da bi se izpoplnjevali z kreiranjem čolna, iganjem šaha , skladanjem simfonije ,....
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
imagodei ::
mir ror> "ja, uauu, rez bo frocom težko zloudat torrent pismu so pajaci te v vladah, stari nonoti ko nimajo za sir od bureka :)skori da niti e-maila ne znajo poslat "
No, ja, tale komentar je čist off. Ne razumeš. Sej pištole na ulici tudi ni problem dobit. Za 100-200 EUR lahko dobiš praktično vsako vrsto pištole. Pa je vseeno prepovedano imet neprijavljeno orožje. In umor je ravno tako prepovedan.
Ni fora prepovedi v tem, da froci magično ne bodo mogli priti do nasilnih iger. Oni bi prepovedovali (poleg tega, da nabirajo FIS točke pri volilcih z vtisom, da nekaj delajo za nebogljeno deco) zato, ker menijo, da so te igre izvor zla in da pač ni v njihovem interesu, da bi jih lahko imeli. Pusti ti zdaj to, da se jih še vedno da dobit. Otroško pornografijo se tudi da dobit na netu; a zdej hočeš povedat, da naj jo legaliziramo, ker je itak brezveze prepovedovat?
No, ja, tale komentar je čist off. Ne razumeš. Sej pištole na ulici tudi ni problem dobit. Za 100-200 EUR lahko dobiš praktično vsako vrsto pištole. Pa je vseeno prepovedano imet neprijavljeno orožje. In umor je ravno tako prepovedan.
Ni fora prepovedi v tem, da froci magično ne bodo mogli priti do nasilnih iger. Oni bi prepovedovali (poleg tega, da nabirajo FIS točke pri volilcih z vtisom, da nekaj delajo za nebogljeno deco) zato, ker menijo, da so te igre izvor zla in da pač ni v njihovem interesu, da bi jih lahko imeli. Pusti ti zdaj to, da se jih še vedno da dobit. Otroško pornografijo se tudi da dobit na netu; a zdej hočeš povedat, da naj jo legaliziramo, ker je itak brezveze prepovedovat?
- Hoc est qui sumus -
AmokRun ::
...namesto , da bi se izpoplnjevali z kreiranjem čolna, iganjem šaha , skladanjem simfonije ,....
Samo za ročno izdelavo čolna potrebujem vsaj žago, kladivo, sekiro ali nož. Si prepričan, da mi ne bo kaj preskočilo v glavi in bom začel masaker?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AmokRun ()
34054 ::
No, saj pa je na vsakem box-u oznaka, za kakšno starost je igra primerna - zakaj pa so potem starši kupili igro kjer piše 16+ ali whatever, 10 letnemu mulcu? (Če so mu kupili seveda, v nasprotnem primeru - torej če je imel piratsko kopijo - pa je ta zakon tako čisto brez pomena)
---
Na splošno pa, reči: "ah, igre so krive" je sila preprosto - v resnici pa verjamem da se vsak zaveda da je stvar malo bolj kompleksa. Seveda pa politika bluzi po svoje in tudi če se ("v svoji brezmejni modrosti") zavedajo da bi vzrok najprej morali iskati pri starših - tega ne bodo povedali; Volivcem je pač treba povedati kar želijo slišati, ne tistega kar je res.
In ne, nisem za nasilne igre (večinoma) so čisto neumne - a hkrati, če jih nekdo rad igra, zakaj pa ne.
Reševanje težav z vse več in več prepovedi, se bojim, bo neučinkovito.
---
Na splošno pa, reči: "ah, igre so krive" je sila preprosto - v resnici pa verjamem da se vsak zaveda da je stvar malo bolj kompleksa. Seveda pa politika bluzi po svoje in tudi če se ("v svoji brezmejni modrosti") zavedajo da bi vzrok najprej morali iskati pri starših - tega ne bodo povedali; Volivcem je pač treba povedati kar želijo slišati, ne tistega kar je res.
In ne, nisem za nasilne igre (večinoma) so čisto neumne - a hkrati, če jih nekdo rad igra, zakaj pa ne.
Reševanje težav z vse več in več prepovedi, se bojim, bo neučinkovito.
AmokRun ::
Ne prej se bom 2 uri ukvarjal z pisanjem mračnjaške opere, za katero me je navdihnil Richard Wagner.
opeter ::
Saj tudi pri recimo taroku lahko zivcen ratas, pa ni nasilna igra.
A veš, da so nekoč pri igranju pokra (sploh, če se je izvedelo, da kdo od udeležencev goljufa) nekateri izgubili živce in začeli streljati?
Se pa definitivno strinjam, da vse igre res niso primerne za 10 letnike. Samo potem je pa to napaka vzgoje starsev, da dovolijo otroku to igrat. Pa kljub temu ni dokazov, da bo mali postal serijski morilec.
Ne vem, no. Mi smo v osemdesetih/začetku devetdesetih gledali karseda nasilne filme, pa do danes vseeno nisem ubil še nobenega homo sapiensa. Se pa zna to zaradi gospodarske krize spremeniti, če se bo potrebno braniti pred posamezniki in tolpami, ki bodo začele vzeti zakone v svoje roke.
ugovor vesti - sem ga imel in se se danes drzim tega. Ce se en faggo najde pa bi rad zavzel svet, nafto, whatever, se jest 100% ne mislim zaradi njega pobijat. Sem pac miroljuben tip cloveka, ki rad zombije pobija ob dezevnih dneh.
No, tole je lepo brat.
Sem bolj na strani, da vojsko ukinijo in namesto da kupujejo avijone naredijo ceste kot se zagre. Se posebej kako kolesarsko mrezo po sloveniji. Pa na vsak krizisce kamero, ki bo snemala prekrske. Tako bo garantirano na koncu leta manj smrtnih zrtev, kot da se enemu sname zaradi kisle smetane in pobije 5 sosolcev (krive so pa igre).
V Veliki Britaniji so ugotovili, da četudi imaš ogromno število kamer, zadeva enostavno ne pomaga. Ni tistega pričakovenga efekta.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
PaX_MaN ::
poboji na šolah so praznenje magazinov ne tehnika boja.
Aha, pol doma učijo polnjenje magazinov? Ne (kot sem že napisal) igre?
pa tudi sicer pozitivnih učinkov fps-jev ni!
noroguto prepovedat! nč pozitivnga ni od njega!
nič koristnega se ne naučiš pri tem.
Ja kako da ne? Saj sam praviš, da se "učiš pobijat"? A v vojni to ni koristno?
To z igrami in njihovo "kapljo čez rob" pri masakrih v šolah, je pa itak absurdno. Če bi bilo to res, bi imeli mnogo več pobojev po družinskih bajtah, blokih in Fužinah.
ender ::
Glede kamer v križiščih so v ZDA ugotovili, da se je število nesreč še povečalo, vendar ne zaradi kamer samih, pač pa zato, ker so začeli krajšati interval rumene luči, da bi lahko nabrali več denarja.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
legiceeu ::
ja nfs sem omenil da je zrel za ban , 90% problemov na cesti je ker se ljudjem dozdeva , da so šumahri.
Se pravi bi morali prepovedati F1, ne pa nfs.
Drugače pa če bi bilo po tvoje, bi verjetno živeli tako kot v filmu Demolition Man. Poslušali bi lahko samo otroško glasbo, telesni stiki pa bi bili prepovedani, saj lahko privedejo do nasilja.
mal mačka murija ti nebi škodoval, glede na tvoj besen karakter. mogoče tud kake terapevtske skupine ne, kjer bi videl , da je smisel človeka v konstrukciji ne destrukciji. ampak eni nočete naredit koraka naprej , ter opustit svojih nizkotnih ne reflektiranih nekrofilskih nagonov. in vam je smešno pobijanje (čeravno virtualno), namesto , da bi se izpoplnjevali z kreiranjem čolna, iganjem šaha , skladanjem simfonije ,....
se mi zdi fa si nisi pogledal videa tam zgoraj
jype ::
noraguta> eh zihr ni biv original tetris
Če bi bil originaln bi se hotu s tankom po študentih vozit :)
Če bi bil originaln bi se hotu s tankom po študentih vozit :)
Mipe ::
Glede prometnih nesreč - odvzemimo volane ljudem in prometnih nesreč bo naenkrat konec. Več javnega prevoza, manj podivjanih pijandur.
KoKi ::
Jaz sem pa slišal, da se je tisti Nemec, ki je na avtocesti namerno navil na nasprotni pas, skoraj vsakodnevno vozil s svojim avtomobilom.
# hackable
c0dehunter ::
Še en razlog več da downloadam špile z warez strani (čeprav nism ravno Nemec, no).
Preden se kdo zapikne v tole downloadanje - igre, ki so mi všeč si jih grem kupit, ker z interneta si povlečem le RIP, kjer je kakovost občutno nižja kot pri originalu.
Preden se kdo zapikne v tole downloadanje - igre, ki so mi všeč si jih grem kupit, ker z interneta si povlečem le RIP, kjer je kakovost občutno nižja kot pri originalu.
I do not agree with what you have to say,
but I'll defend to the death your right to say it.
but I'll defend to the death your right to say it.
Grey ::
Obstajajo ljudje, ki igrajo "nasilne" igre in gledajo "nasilne" filme ter ljudje, ki so mentalno nestabilni ter počnejo oboje pa se jim sname ne nujno zaradi tega, ampak imajo zelo slabe zavore kar se tiče morale in etike. Potem je pa tu še manjšina ljudi kot je noraguta, ki gre na živce obema drugima stranema...in jim soli pamet. STFU FFS!
Prav ne prenesem ljudi, ki iščejo neke grešne kozle v medijih, ko pa je cel problem v genetiki, vzgoji in okolici...
Prav ne prenesem ljudi, ki iščejo neke grešne kozle v medijih, ko pa je cel problem v genetiki, vzgoji in okolici...
Pavle ::
Vedno, ko se kak tak pokol zgodi, se najde kdo, ki mu dogodki ustrezajo za kakršenkoli izgovor.
Par vprašanj za premislek:
1.) Prebrati je, da je bil povzročitelj pokola depresiven - ali je mogoče jemal _anti-depresivna sredstva_?
2.) V predhodnih pokolih (ZDA) je bilo govora o depresivnih povzročiteljih - ali so le-ti jemali _anti-depresive_?
3.) Je kdo prebral kako študijo ali dve o možnih posledicah jemanja antidepresivov?
4.) Kaj je bil v medijih naveden razlog za pokole v ZDA in kaj v Nemčiji?
Vse to vzeto v obzir:
Nežive stvari ne morejo povzročati pokolov.
Kreatorjem neživih stvari navedenih kot razlog pokolov (n.pr. iger) se najbolj efektivno sporoči z odgovornim ravnanjem ali preprosto ne-kupovanjem le-teh (jih udariš tam, kjer najbolj čutijo - po denarnici). Prepoved vedno povzroči kontra akcijo.
Par vprašanj za premislek:
1.) Prebrati je, da je bil povzročitelj pokola depresiven - ali je mogoče jemal _anti-depresivna sredstva_?
2.) V predhodnih pokolih (ZDA) je bilo govora o depresivnih povzročiteljih - ali so le-ti jemali _anti-depresive_?
3.) Je kdo prebral kako študijo ali dve o možnih posledicah jemanja antidepresivov?
4.) Kaj je bil v medijih naveden razlog za pokole v ZDA in kaj v Nemčiji?
Vse to vzeto v obzir:
Nežive stvari ne morejo povzročati pokolov.
Kreatorjem neživih stvari navedenih kot razlog pokolov (n.pr. iger) se najbolj efektivno sporoči z odgovornim ravnanjem ali preprosto ne-kupovanjem le-teh (jih udariš tam, kjer najbolj čutijo - po denarnici). Prepoved vedno povzroči kontra akcijo.
Zheegec ::
še največ prispeva TV, če že kaj.
Ker mulci zelo očitno vedo, da če bo njihov primer dovolj radikalen (streljanje v šoli recimo), bodo na ta način postali slavni in bodo vsi vedeli za njih in njihove težave.
Pri računalniški igri pa nihče ne ve zate, zato mogoče psihopat začne streljati po šoli kakšen teden kasneje, ampak strelja pa vseeno.
Pa še nekaj - koliko starejših psihopatov ki uprizorijo masakre pa igra igre...? Dosti manj. Samo zakaj?
Kot prvo zato, ker sploh ne poznajo iger in pa če so nasilni se grejo v najbližji lokal napiti in se pretepati. Pri mulcih je pa verjetnost, da rad igra igre - višja. Čisto zaradi generacijskih razlik.
Prepoved je pa sploh smešna - se spomnite, koliko je naraslo povpraševanje (in DL) Soldier of fortune, ko so jo v Avstraliji prepovedali? Do iger je pač prelahko priti na nelegalen način...
Ker mulci zelo očitno vedo, da če bo njihov primer dovolj radikalen (streljanje v šoli recimo), bodo na ta način postali slavni in bodo vsi vedeli za njih in njihove težave.
Pri računalniški igri pa nihče ne ve zate, zato mogoče psihopat začne streljati po šoli kakšen teden kasneje, ampak strelja pa vseeno.
Pa še nekaj - koliko starejših psihopatov ki uprizorijo masakre pa igra igre...? Dosti manj. Samo zakaj?
Kot prvo zato, ker sploh ne poznajo iger in pa če so nasilni se grejo v najbližji lokal napiti in se pretepati. Pri mulcih je pa verjetnost, da rad igra igre - višja. Čisto zaradi generacijskih razlik.
Prepoved je pa sploh smešna - se spomnite, koliko je naraslo povpraševanje (in DL) Soldier of fortune, ko so jo v Avstraliji prepovedali? Do iger je pač prelahko priti na nelegalen način...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BigWhale ::
zakaj ti ni zabavno igrati simFarm recimo?
Ja, al pa transport tycoon? A ne? Da se ze takoj v mladosti naucis kako unicis druga podjetja in jih pripeljes na rob propada, ter potem pokupis samo zato, da lahko podres infrastrukturo in odpustis delavce!
To je tolk boljs, a ne? Zarad transport tycoona imamo pr nas zdej te probleme! Pa Sim City! Fucking Jankovic je ziher spilal Sim City 1!!!
a punco tud za zababvo nagarbaš?
Seveda! Pa se priklenem jo na postlo, da ne more pobegnit, pol se grem pa tud elektro stimulacijo. A to je teb cudn!?!?
mtosev ::
ce prepovejo pistole in puske bo bolj efektivno.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | V ZDA se pripravlja zakon o raziskavi povezave med nasilnimi igrami in agresijo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / NWO | 28701 (25429) | Gregor P |
» | Videoigre z nasilno vsebino zmanjšujejo kriminalOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13002 (11510) | imagodei |
» | Manhunt 2 na Otoku prepovedan (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 9330 (7116) | edge540 |
» | Sloveniji se obeta prepoved nasilnih računalniških iger (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Igre | 21889 (16211) | nodrim |
» | Boj proti raziskavam, ki obsojajo igreOddelek: Novice / Igre | 4634 (2441) | MrStein |