Forum » Igre » Razvoj lika v igrah z RPG pridihom
Razvoj lika v igrah z RPG pridihom
Saladin ::
.in tudi če bi blo 100 dojenčkov pa bi jih mogo pokilat bi jih,saj je sam igra.
Saj razumem sprobavanje, kaj vse ti igra omogoča.
Ne razumem pa, da ko sprobaš tako stvar, da v istem navideznem svetu nadaljuješ kot da se ni zgodilo nič (sam bi recimo reloadal pa nadaljeval igro, kjer so vsi ostanejo živi).
Recimo da ti teh 100 mrtvih dojenčkov (ki si jih ti ubil) leži skozi celotno igro nekje na ulici, da neprenehoma hodiš zraven njih in da te to ne moti.
Če si zgolj sprobal, potem boš reloadal in nadaljeval na čisto. Edino vzrok, zakaj bi pustil situacijo takšno je, da se ti to zdi kul ali smešno.
KAR NE RAZUMEM!
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Keyser Soze ::
V bistvu ljude tule govorijo večinoma o igranju iz dolgčasa. Se pravi, testirajo igro in je ne "igrajo".
Preveč krša oz. poplava iger je naredilo svoje.
Kdor pa igra en špil kot se spodobi in pri tem počne to, kar tule muči Saladina. Pri takemu velja biti pozoren, sploh ko real-life nima več omejitev oz. dojame, da ga sankcije moderne družbe ne bodo dosegle (Eksperiment anyone?). IMO res niso vsi koleščki na pravem mestu.
Izi je recimo fino povedal glede igranja in razvoja slabih likov.
Preveč krša oz. poplava iger je naredilo svoje.
Kdor pa igra en špil kot se spodobi in pri tem počne to, kar tule muči Saladina. Pri takemu velja biti pozoren, sploh ko real-life nima več omejitev oz. dojame, da ga sankcije moderne družbe ne bodo dosegle (Eksperiment anyone?). IMO res niso vsi koleščki na pravem mestu.
Izi je recimo fino povedal glede igranja in razvoja slabih likov.
OM, F, G!
Berserker ::
Pa sej bi me motlo sam nebi restartal, bi kr nadaljeval sej v igrah kjer ubijaš morajo bit žrtve po tleh, full me pa moti če mi v armi in v ofp umre kakšen vojak, za katerega vem da bi ga lahk rešo če bi se potrudil zato ponavadi kr restartam ce mi en umre zaradi neumnosti.
BigWhale ::
z mačeto mu glavo odsekal,al pa ko si z motorko jih pokilav.
Tis mau kilav ja... pejt se z rufa skenslat...
laught ::
Ja pa kaj bi rad ,skenslaj se ti sam!! se nerabiš brat če te moti kak pišem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: laught ()
Blazzz ::
Torej, če igra ni zelo realistična in grafično nazorna nimaš nobenih težav pobijati vsega naokoli in gaziti civiliste, medtem pa če je, se ti zdi to moralno sporno? Se ti zdi razlika pobiti "dojenčke", ki jih tako zelo rad omenjaš v kakšnem MUDu ali pa v neki super grafično nazorni igri, četudi bi obe imeli isto zgodbo?
Jaz menim da bolj kot je nazorna igra, težje se distanciraš od igre zato pač tudi težje izvajaš nekaj česar drugače nebi, četudi bi bilo skladno s tvojim likom. Da pa še odgovorim na tvoje vprašanje, verjetno nebi izvedel pokola nad "dojenčki" ker navkljub vsem trudom da se distanciram od lika vedno pride nek del mene v ta lik.
Ali bi igral igro kjer bi videl 100 mrtvih "dojenčkov", ki jih nisi pobil ti? Pa recimo da je igralnost zelo dobra. Ali te moti prikaz teh dojenčkov ali neki opomin, da si v neki stopnji igranja izvedel masaker, v kolikor bi ga ti izvedel?
Bi izvedel masaker nad "dojenčki", če bi s tem pridobil neke drugače nedosegljive moči v igri?
edit: samo malo spremenil zaporedje
Jaz menim da bolj kot je nazorna igra, težje se distanciraš od igre zato pač tudi težje izvajaš nekaj česar drugače nebi, četudi bi bilo skladno s tvojim likom. Da pa še odgovorim na tvoje vprašanje, verjetno nebi izvedel pokola nad "dojenčki" ker navkljub vsem trudom da se distanciram od lika vedno pride nek del mene v ta lik.
Recimo da ti teh 100 mrtvih dojenčkov (ki si jih ti ubil) leži skozi celotno igro nekje na ulici, da neprenehoma hodiš zraven njih in da te to ne moti.
Če si zgolj sprobal, potem boš reloadal in nadaljeval na čisto. Edino vzrok, zakaj bi pustil situacijo takšno je, da se ti to zdi kul ali smešno.
Ali bi igral igro kjer bi videl 100 mrtvih "dojenčkov", ki jih nisi pobil ti? Pa recimo da je igralnost zelo dobra. Ali te moti prikaz teh dojenčkov ali neki opomin, da si v neki stopnji igranja izvedel masaker, v kolikor bi ga ti izvedel?
Bi izvedel masaker nad "dojenčki", če bi s tem pridobil neke drugače nedosegljive moči v igri?
edit: samo malo spremenil zaporedje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazzz ()
Saladin ::
Torej, če igra ni zelo realistična in grafično nazorna nimaš nobenih težav pobijati vsega naokoli in gaziti civiliste, medtem pa če je, se ti zdi to moralno sporno? Se ti zdi razlika pobiti "dojenčke", ki jih tako zelo rad omenjaš v kakšnem MUDu ali pa v neki super grafično nazorni igri, četudi bi obe imeli isto zgodbo?"
Grafika gor ali dol - sam ne morem zavestno v igri izbrati odločitev, da bo nekdo nedolžen umrl (ali zgolj morda umrl) zaradi moje odločitve.
Tudi v kaki nerealistični pucačini tega ne bi storil (moje "razumevanje" glede te "olajševalne okolnosti" gre na ciljno tarčo takih iger - otrok, ki hočejo brainless akcijo in nočejo razmišljat o tem, kar se pravzaprav dogaja na ekranu).
Brezbrižnost ni v isti klasi kot namerna in zavestna zlobnost.
Ali bi igral igro kjer bi videl 100 mrtvih "dojenčkov", ki jih nisi pobil ti? Pa recimo da je igralnost zelo dobra. Ali te moti prikaz teh dojenčkov ali neki opomin, da si v neki stopnji igranja izvedel masaker, v kolikor bi ga ti izvedel?
Če obstaja kak vzrok, da so ti dojenčki tam, zakaj ne? Če igra prikazuje posledice holokavsta, katastrofalne nesreče ali JBK napada, znajo taki prizori biti nuja.
Mene niti najmanj ne moti, da igra omogoča prikaz ali celo smrt teh dojenčkov.
Mene moti, da nekdo zavestno izbere varijanto, da povzroči njihovo smrt.
To, da ti sama igra omogoča njihovo smrt, pa ni noben izgovor. Igra jih ni ubila - ti si jih.
Ampak ne odrekam ti to pravo - zanima me le zakaj.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
]Fusion[ ::
Pomoje vi to malo preveč resno gledate :)
Kak pa te lahko igralci ponazarjajo največje zlobneže na svetu platna in vseeno živijo s sabo? :P
Dejansko jaz ko igram na evil ne gledam na to kaj bi jaz naredil, ampak, kaj bi naredil moj lik, ki je brezdušna zloba...
Kak pa te lahko igralci ponazarjajo največje zlobneže na svetu platna in vseeno živijo s sabo? :P
Dejansko jaz ko igram na evil ne gledam na to kaj bi jaz naredil, ampak, kaj bi naredil moj lik, ki je brezdušna zloba...
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
Saladin ::
Dejansko jaz ko igram na evil ne gledam na to kaj bi jaz naredil, ampak, kaj bi naredil moj lik, ki je brezdušna zloba...
To marsikaj pojasni.
Sam se povsem vživim v svoj lik (chaotic ali neutral good) in se vedno vprašam "kaj bi jaz naredil"...
Zato mi maksimalno evil liki niso šli v glavo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Berserker ::
Glej doben nebo šel pobijat dojenčkov razen psihopat, rasist in sovražnik te rase, v igri nekateri sprobajo zaradi radovednost ali dolgočasja, kot je zgoraj napisano, če pi dodali v igre pokol otrokov bi igra dobila višji rating in manjšo prodajo pa še sporna bi bil pa kdo bi takšno igro igral? koga zanimajo pokoli otrok?(razen tistih ljudi na onem britanskem otoku, spovnite se). takšnih iger doben ne dela in jih tudi nebo, razen kakšne res nore skupine podobne tistim ko so delali ppostal pa manhunt.
Saladin ::
če pi dodali v igre pokol otrokov bi igra dobila višji rating in manjšo prodajo pa še sporna bi bil pa kdo bi takšno igro igral? koga zanimajo pokoli otrok?(
Kdo bi šel pobijat te dojenčke, če bilo možno?
Morda prav tvoja druga razcepljena osebnost:
By tr33k:
"Če bi bla igra kjer bi ti nadrejen ukazal pobij otroke, jaz nebi omahoval, ker je to sam igra in pogoj za nadaljevanje v igri. Poleg tega pa sam najmočnejši preživijo in tsti ko znajo čustva krotit."
"Poleg tega ni nevem kašen problem ubit otroka v igri , jaz bi probal iz radovednosti al pa kr tak, saj je itak skupek kod, pol bi pa itak pozabo,"
"Pa sej bi me motlo sam nebi restartal, bi kr nadaljeval sej v igrah kjer ubijaš morajo bit žrtve po tleh, "
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
]Fusion[ ::
Glej doben nebo šel pobijat dojenčkov razen psihopat, rasist in sovražnik te rase
Jaz sem pobijal cele vasi v Fable, kjer so tudi bili otroci
Je pa res da sem takrat se odločo igrat "the worst motherFucker around".
Moj argument je ta, da je v igri sprejemljivo vse, če je to v okviru lika, saj ta ne ponazarja tvoje psihe ali karkoli.
Tako kot sem podal primer filmskih in drugih igralcev. Ti tudi "delajo" nezaslišano grozo. In dejansko se morajo po moje bolj poglobit v lik kot pa povprečen igralec iger. In jih je večina čist vredu :)
Priznam pa da je včasih težko igrat pure evil. Mene ponavadi zgrabi ko imam možnost izbire odkupit neki predmet od starca/ke, ali pa ga ubit in ukrast predmet (se mi je zgodilo v KOTOR)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
R33D3M33R ::
Ja, igre nekateri uporabljajo za sproščanje svojega srda nad liki v njih. Ampak sčasoma to fazo prerasteš, ne igraš več iger. Kaj pa boš potem? Prenesel to v resnično življenje?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
nevone ::
Ljudje smo si pač različni. Kar pa nas dela različne v primeru poistovetenja z liki v knjigah, filmih in računalniških igrah, je to, da imamo različno razvito stopnjo selfcheckinga.
Nekateri imamo to stalno vklopljeno in nekako ne moremo drugače, kot da svoja dejanja in dejanja drugih kritično ocenjujemo.
So pa ljudje, ki jim ni noben problem te funkcije izključiti in tako lahko gledajo na določena dejanja precej indiferentno.
Gre za stopnjo (samo)zavesti, ki ni pri vseh ljudeh, oziroma skozi vse življenje, enako analitična.
Jest teh iger sicer ne igram, lahko pa povem na primeru filmov. Recimo danes se mi zdi gledat eno grozljivko podobno sprijeno, kot se tebi Saladin zdi igranje evil likov. Pa sem včasih grozljivke zelo rada gledala. Vendar mislim, da me je h grozljivkam pritegnila predvsem napetost, ki jo povzročajo - nekakšna adrenalinska odvisnost, ki te potem vleče. Če razumsko analitično pogledam neko grozljivko danes, potem se vprašam isto kot se sprašuješ ti. Enostavno ne razumem, v čem se da pri gledanju grozljivke uživati - razen že omenjenega adrenalinskega šoka.
o+ nevone
Nekateri imamo to stalno vklopljeno in nekako ne moremo drugače, kot da svoja dejanja in dejanja drugih kritično ocenjujemo.
So pa ljudje, ki jim ni noben problem te funkcije izključiti in tako lahko gledajo na določena dejanja precej indiferentno.
Gre za stopnjo (samo)zavesti, ki ni pri vseh ljudeh, oziroma skozi vse življenje, enako analitična.
Jest teh iger sicer ne igram, lahko pa povem na primeru filmov. Recimo danes se mi zdi gledat eno grozljivko podobno sprijeno, kot se tebi Saladin zdi igranje evil likov. Pa sem včasih grozljivke zelo rada gledala. Vendar mislim, da me je h grozljivkam pritegnila predvsem napetost, ki jo povzročajo - nekakšna adrenalinska odvisnost, ki te potem vleče. Če razumsko analitično pogledam neko grozljivko danes, potem se vprašam isto kot se sprašuješ ti. Enostavno ne razumem, v čem se da pri gledanju grozljivke uživati - razen že omenjenega adrenalinskega šoka.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
T-h-o-r ::
Sam se povsem vživim v svoj lik (chaotic ali neutral good) in se vedno vprašam "kaj bi jaz naredil"...
no, tukaj se zelo razlikuješ od mene
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Saladin ::
Recimo danes se mi zdi gledat eno grozljivko podobno sprijeno, kot se tebi Saladin zdi igranje evil likov.
Ker rad gledam grozljivke moram dati reply:
Na kratko rečeno imaš dve vrsti grozljivk - eksplicitne grafične in psihološke.
Ugotavljam, da pri eksplicitnih grozljivkah ljudje niti niso toliko prestrašeni (kar bi moral biti namen grozljivk) temveč so radi šokirani. To in firbec sta privedla, da sem tudi sam videl najhujše eksploatacijske filme. Ampak ob tem nisem užival - to je bil test vzdržljivosti.
Tako kot ti bi resno podvomil v psiho tistega, ki se ob takem filmu lahko smeji in "uživa".
Psihološke grozljivke pa uporabljajo grafično nasilje (če sploh) kot dodatno orodje (in ne edini cilj) za prestrašenje gledalca.
Tam obstaja zgodba in namen za nasiljem. Cilj te ni grafično, temveč psihološko pretresti. Dobra (psihološka) grozljivka je zame končna nadgradnja starogrške tragedije (drama, triler in ultimatno grozljivka).
Njen namen je, da te prestraši in psihološko pretrese "v kontroliranih razmerah" ter da doživiš katarzo (osebno rast iz videnega, nepreprečljivega trpljenja).
Pa tudi drugače obstaja velika razlika - pri filmu si nemočen opazovalec, v igri pa si aktivno vpleten. Dejanja pri slednjem imajo veliko večjo težo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
JanezekNovak ::
'FireSTORM' knjiga, ki jo omenjaš je Zločin in kazen.
]Fusion[ je omenil igralca, ki igra take vloge. Imamo tudi pisatelje, ki napišejo grozljive knjige (tudi z umori doječkov), vendar zelo dvomim, da so te osebe psihično motene.
Lepota fikcije je ravno v tem, da ljudje lahko svoje ideje v fikciji podoživijo.
Pa če je to potrebna gospodinja, ki bere roman Lady Chaterley, mali Mihec, ki gleda Rambo-ta, ali pa študent Janez, ki pobija male kužke v RPG-ju...
Dokler ta dejanja ne vplivajo na resnično življenje ni nobenega problema!
V igrah si aktivno vpleten, a aktivno vplivaš le na dejanja, ki vplivajo le na potek IGRE in ne na potek resničnega življenja.
]Fusion[ je omenil igralca, ki igra take vloge. Imamo tudi pisatelje, ki napišejo grozljive knjige (tudi z umori doječkov), vendar zelo dvomim, da so te osebe psihično motene.
Lepota fikcije je ravno v tem, da ljudje lahko svoje ideje v fikciji podoživijo.
Pa če je to potrebna gospodinja, ki bere roman Lady Chaterley, mali Mihec, ki gleda Rambo-ta, ali pa študent Janez, ki pobija male kužke v RPG-ju...
Dokler ta dejanja ne vplivajo na resnično življenje ni nobenega problema!
V igrah si aktivno vpleten, a aktivno vplivaš le na dejanja, ki vplivajo le na potek IGRE in ne na potek resničnega življenja.
http://www.euroairsoft.com/
PaX_MaN ::
Dejanja pri slednjem imajo veliko večjo težo.
Niti ne. Mogoče se zadnje čase to malček spreminja - ravno v RPG igrah - a na koncu koncev tvoja dejanja v veliki meri vplivajo le na neke statistike igralčevega lika, torej številke. Nisem še videl igre, v kateri bi te, če si ubil dojenčka/otroka/najstnika "javnost" raztrgala, mediji bi poročali o tebi, da si grozna grozna pošast in podobno. Tudi na koncu igre ni veliko razlik, le tisti famozni "alternativni konec" lahko uzreš,od katerega pa kaj več od predpripravljenega filmčka niti ne pričakuješ. Največ, kar razvijalci storijo v smeri realističnosti so razne represivne metode - bodisi policija, bodisi stražarji, plačanci, najemniki in podobni. Dokler te ne bodo najprej ulovili, potem strpali v pripor, privedli pred sodnika na zaslišanje, nato pa še sodili, z vsemi sodniškimi praksami (recimo pritožbe) in na koncu jeli obelodaniti še samo obsodbo, torej, da boš za svoja dejanja temu primerno kaznovan, mi bo katerakoli smrt v katerikoli igri pomenila manj kot pasji drek na cesti. Nasploh se mi ne zdi najboljši argument ta, da bi dogajanje v igri kar preslikali v težave v resničnem življenju. Recimo, daleč tega so bile priljubljene razne ploščadarice, kjer skačeš gor in dol in včasih padeš nekam v luknjo, kjer umreš. Če je bil špil kolikor toliko zajeban, se je to dogajalo venomer. Če bi uporabil tvoj način razmišljanja bi rekel: Aha, tolikokrat si že padel v luknjo in se fental, zato lahko iz tega sklepam, da imaš samomorilske težnje in se hočeš ubiti s tem, da skočiš nekam v globino.
Oprosti, ne kupim.
Roko na srce, v čem je sploh razlika med umorom dojenčka in genocidom nad tisočimi hobiti, deratizacijo trilijona orkov ali pobojem vesoljskih marincev?
bluefish ::
Se mi zdi, da je to predvsem stvar posameznika in neko posploševanje ni na mestu.
Meni osebno so sicer tovrstne igre (Postal in podobno) popolnoma dolgočasne in jih ne igram, saj ne ponujajo neke dolgoročne zabave.
Če ima pač kdo težave z ločevanjem realnosti od sveta iger, potem naj bi se že v osnovi izogibal tovrstnim naslovom. Seveda pa je največkrat le nasprotno.
Meni osebno so sicer tovrstne igre (Postal in podobno) popolnoma dolgočasne in jih ne igram, saj ne ponujajo neke dolgoročne zabave.
Če ima pač kdo težave z ločevanjem realnosti od sveta iger, potem naj bi se že v osnovi izogibal tovrstnim naslovom. Seveda pa je največkrat le nasprotno.
Raw ::
Že na prvi post bi odgovoril:
Folk špila in dojema igre na različne načine. Eni ne padejo notr, če ni prvoosebna drugi le, če je RPG, enim pa je itak vseeno :) . "past notr" v tem kontekstu pomen se poistovetit z likom - nekateri tega sploh nočejo oz. ne zmorejo in tisti brez problema koljejo nedolžne cutey ovčke. Primira bi dal dva (kontrast):
- Kolega ne ubije žive muhe. Ne more, noče, ker je nedolžna. Njegov lik postane on in obratno, v takm primiru ga tud ni izza PCja cele dneve.
- Drug znanc špila vse kot eno arkadno ploščadno zadevo. "Sprostitev" pravi. Njegov lik, je lik iz filmov (bedgaj, goodguy .. whatever mu paše) Pobije vse kar leze, pa je drgač skuliran človk, normalnega obnašanja in moralnih vrednot.
Bistveno je vprašanje: "ali obstaja povezava med človekovim Jazom in načinom igranja iger". Moj odgovor je: Kakor za koga. Kot večina predalčkanja v povezavi z psihologijo človeka, je le-to zelo okorno in netočno. Opazovati bi bilo potrebno vsakega posameznika. Ne rečem pa, da ni mogoče povleči ven nekih rdečih niti, ki bi veljale za neko večinsko skupino.
Folk špila in dojema igre na različne načine. Eni ne padejo notr, če ni prvoosebna drugi le, če je RPG, enim pa je itak vseeno :) . "past notr" v tem kontekstu pomen se poistovetit z likom - nekateri tega sploh nočejo oz. ne zmorejo in tisti brez problema koljejo nedolžne cutey ovčke. Primira bi dal dva (kontrast):
- Kolega ne ubije žive muhe. Ne more, noče, ker je nedolžna. Njegov lik postane on in obratno, v takm primiru ga tud ni izza PCja cele dneve.
- Drug znanc špila vse kot eno arkadno ploščadno zadevo. "Sprostitev" pravi. Njegov lik, je lik iz filmov (bedgaj, goodguy .. whatever mu paše) Pobije vse kar leze, pa je drgač skuliran človk, normalnega obnašanja in moralnih vrednot.
Bistveno je vprašanje: "ali obstaja povezava med človekovim Jazom in načinom igranja iger". Moj odgovor je: Kakor za koga. Kot večina predalčkanja v povezavi z psihologijo človeka, je le-to zelo okorno in netočno. Opazovati bi bilo potrebno vsakega posameznika. Ne rečem pa, da ni mogoče povleči ven nekih rdečih niti, ki bi veljale za neko večinsko skupino.
I am what I am and I do what I can
'FireSTORM' ::
Glede airsofta je nek 20 al 22 letnik streljal v mariboru z okna po mimojdočih.
Ok nisem mislil na tak način.
Ti mimoidoči so morda meli kako modrico to pa je tudi vse, razen če je res kak nesrečnež skupil v oko. Ampak to je že druge vrste "budalo" ker ima puško in si misli da je car.
Mislil sem bolj v stilu, gre na Airsoft, se tam vživi, igra, uživa, potem se mu pa nekega dne zmeša, vzame pravo puško in ne replike ter gre in postrelja pol šole recimo, mel sem takega psihopata v mislih in seveda zato ker je prej igral Airsoft, je avtomatično to že povezano in takoj, "Let's ban Airsoft" in spet kaj narediš? Takemu človeku se lahko zmeša kdaj koli in bo šel ubijat, torej vse kar si naredil je to da si nekaj tisočim ljudem odvzel neko veselje.
Koliko je takih psihopatov ki so pobili par ljudje in nikoli niso igrali ne Counter-Strike, ne Carmagedon, ali bilo kere streljaške ali nasilne igre?
Ampak ko se pač nekdo pojavi in po naključju igra eno izmed omenjenih iger in je to takoj kriva igra.
Najbolje da bi vsi igrali samo Medvek Po.
Those penguins.... They sure aint normal....
Berserker ::
Kaj je igral oni japanec, kose je z kombijem zanalasc zapeljal v ljudi pol pa jih je 18 z nožem pobil, pa baje se je zgodlo v bolj zabavno elektronskem centru al četrti.
Sem pa nekaj ugibal, da če igram igre kjer si specialec ali skupina terosrističnih specialcev , ko vdereš v hišo in pred seboj držiš kakšen mp5 al pa m4, pri vdoru dobim nekakšen občutek brezčustvenega ubijalca, vsi so sovražniki , in mi ni blo težko v hitri akciji ubit otroke in žensko (all civilist),za mene so bli kot sovragi niso bli oboroženi, pa sam ratata. Očitno mi je domišljisko stopila vloga specialca v glavo, al pa vse razen ekipe in sotrpinov jemlem v igrah kot sovražnika, isto je blo pri delta force bhd, da sem kr pobijal se civiliste zraven teroristov.
Sicer pa sam redno( zaj bolj redko) se streljam z kolegom z airsoft, boljše bo pozimi ko ni tak vroče. Sicer se streljam bolj na samem, saj nerad nosim repliko in jo razkazujem drugim ljudem, ti starejši nekateri jemljejo airsoft kot igračo in da ni zame. Seveda sem sam vedno mislil prej da so namenjene mlajšim, sam pol sn vido da morš bit 18+ pa sem mnenje kr spremeno.
Sem pa nekaj ugibal, da če igram igre kjer si specialec ali skupina terosrističnih specialcev , ko vdereš v hišo in pred seboj držiš kakšen mp5 al pa m4, pri vdoru dobim nekakšen občutek brezčustvenega ubijalca, vsi so sovražniki , in mi ni blo težko v hitri akciji ubit otroke in žensko (all civilist),za mene so bli kot sovragi niso bli oboroženi, pa sam ratata. Očitno mi je domišljisko stopila vloga specialca v glavo, al pa vse razen ekipe in sotrpinov jemlem v igrah kot sovražnika, isto je blo pri delta force bhd, da sem kr pobijal se civiliste zraven teroristov.
Sicer pa sam redno( zaj bolj redko) se streljam z kolegom z airsoft, boljše bo pozimi ko ni tak vroče. Sicer se streljam bolj na samem, saj nerad nosim repliko in jo razkazujem drugim ljudem, ti starejši nekateri jemljejo airsoft kot igračo in da ni zame. Seveda sem sam vedno mislil prej da so namenjene mlajšim, sam pol sn vido da morš bit 18+ pa sem mnenje kr spremeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
bluefish ::
Očitno mi je domišljisko stopila vloga specialca v glavo, al pa vse razen ekipe in sotrpinov jemlem v igrah kot sovražnika, isto je blo pri delta force bhd, da sem kr pobijal se civiliste zraven teroristov.
Ja, seveda. V realnosti skupina specialcev vdre v stavbo in postreli vse, kar se premika. Hja, malo zgrešena predstava.
Berserker ::
Ja pa nea jih vse postreli če vedo natančno kdo je civilist pa terorist, poleg tega jaz v živo ziher nebi kr pobijal, čeprav igrah to počnem, saj kot je saladin napisal, če kaj čutite ko ubijete otroka za brezveze, pa zakaj bi to naredo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | TyrannyOddelek: Igre | 3914 (2762) | Izi |
» | Dead Space 2 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11748 (9156) | RejZoR |
» | Psiholohija Iger (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 8713 (6474) | janko5213 |
» | Boj proti raziskavam, ki obsojajo igreOddelek: Novice / Igre | 4618 (2425) | MrStein |