» »

Nemci za prepoved nasilnih iger

Nemci za prepoved nasilnih iger

Spiegel Online - Nemški deželni notranji ministri iz šestnajstih zveznih dežel se zavzemajo za hitro prepoved prodaje nasilnih iger, k čemur jih je vzpodbudilo letošnje streljanje na srednji šoli v Winnendenu. (Kasneje so ugotovili, da je strelec več ur pred pohodom igral Far Cry 2.) Po v petek doseženem konsenzu naj bi prepovedali igre, v katerih je realistično prikazano ubijanje bistven del igre ali vsebujejo druga okrutna nasilna dejanja proti ljudem ali ljudem podobnim bitjem.

Uwe Schuenemann iz Spodnje Saške je povedal, da se s takimi igrami viša toleranca do nasilja, saj so se strelci v pokolih pred svojimi dejanji vedno kratkočasili s takimi igrami. CDU tako zahteva, da zvezni parlament odločitev udejanji v zakonodaji še pred volitvami. To seveda ni edina odločitev, ki so jo v zvezi s tem primerom sprejeli, saj bodo prav tako omejili dostop do strelnega orožja in poostrili nadzor nad zlorabami, kar se utegne izkazati kot učinkovitejši ukrep kakor prepoved prodaje nasilnih iger. Klik!

294 komentarjev

««
«
1 / 6
»»

Vapo1 ::

PRAVILNO !!!!

jaz se popolnoma strinjam s tem....

morali bi prepovedati vse igre razen tetrisa.... ker tetris je igra ki zadostuje za vse clovestvo za vse vecne case

in naj dodam se da 640 kb je in bo za cel svet vec kot dovolj za vse vecne case .... in ni nakjucj da tetris porabi manj kot 640 kb.... kar se mene tice naj prepovejo kar vse kar porabi vec kot 640 kb in je

morbo ::

Tako je. Če ni kriv Marlyin Manson, so pa videoigre. Case closed.

techfreak :) ::

Seveda filmi niso nasilni, tako da z njimi ni nič narobe.

opeter ::

Zato pa ne naročam igre iz Nemčije za svojo konzolo Wii... že tak imajo hudo cenzuro (npr. na eBay.de, kjer se na primer sploh ne sme prodajati igre kot je MadWorld). Da o filmih sploh ne govorim. Pred leti sem kupil DVD Zadnji mohikanec (iz leta 1992) in 90% prizorov, kjer je kakšno nasilje je izrezanih. Rekel sem si: nikoli več.

Naj prepovedo. Bodo dosegli ravno obratni efekt. Prepovedano sadje je najslajše.
Se bo pač povečal import iger iz drugih držav.

Zakaj smo bili tisti, ki smo odraščali v sedemdesetih/osemdesetih letih in ves čas videli filme kot so Killer Tomatoes, raznje ninja filme, zombi filme, Nightmare on Elm Street itn. odrasli vseeno normalni? Ali je mentaliteta današnjih otrok res tako spremenjena oz. labilna?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Filo ::

sej če je otrok labilen ni sam kriv, da je labilen... to se je mogu od nekje "naučit", očitno so starši zelo stabilni. : )

A. Smith ::

Ni nujno, da se je naučil. Verjetneje je podedoval, pa še to ne od staršev, temveč nekega prednika x rodov nazaj...


Kar pa se tiče novice: očitno bo nekdo spušil na volitvah.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

tsatthoggua ::

Cepci. Me zanima ce kateri od teh idiotov sploh zna prizgat in nato ugasnit racunalnik.

Sam sem pobil ze verjetno cez miljon skorcev v raznih igrah, pa mi je se danes zal za tistega polza, ki sem ga ponesreci pohodil par let nazaj. Sicko me. Priznam pa da, ce bi nekdo spustil metek v glavo telim ministrom nebi cutil niti pol tega kar sedaj ta trenutek do tega polza. Verjetno prav nasprotno.

kr0mp1r ::

Matej Hus:
A lahko prosim objavis natancno povezavo do novice na spiegel.de?

Streljanje na soli v Winnendenu nima NOBENE povezave z igrami. Otrok je bil psihicno bolan, od sosolcev je postrelil le dekleta (!!!!) in baje so bile to njegove sestricne. Vem, ker zivim v Nemciji.

Tale novica je v celoti izmisljena.

noraguta ::

podpiram. itak smo nukinili naborništvo ,saj imelo večina maldih moških ugovor vesti kar se nasilja tiče. tako , da se nasilne igre itak ne morejo dobro prodajat. za nasilneže je pa itak treba poskrbeti z ustreznimi zavodi. tudi nasilje v družinah, je problem. dodal bi še , da bi bilo potrebno prepovedati vse igre kjer lahko vozimo vozila z preveliko hitrostjo, saj dobro vemo , da je tudi avto bomba na štirih kolesih.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Bistri007 ::

Jaz sem prej za prepoved streljaških iger kot pa strelnega orožja.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Matek ::

Ni nujno, da se je naučil. Verjetneje je podedoval, pa še to ne od staršev, temveč nekega prednika x rodov nazaj...
Priporocam branje teme Nasilje je vgrajeno.

Matej Hus:
A lahko prosim objavis natancno povezavo do novice na spiegel.de?

Streljanje na soli v Winnendenu nima NOBENE povezave z igrami. Otrok je bil psihicno bolan, od sosolcev je postrelil le dekleta (!!!!) in baje so bile to njegove sestricne. Vem, ker zivim v Nemciji.

Tale novica je v celoti izmisljena.
Streljanja v veliki vecini primerov nimajo nobene povezave z igrami, politiki pac iscejo gresnega kozla, da lahko recejo "zdaj smo pa izboljsali situacijo". To, da se krivijo igre, pa nikakor ni izmisljena novica - ce moja nemscina se kaj velja, Spiegel med drugim o tem pise tukaj, originalni clanek je pa prav tako polinkan na koncu te novice, ce si spregledal, izvoli se enkrat.

Jaz sem prej za prepoved streljaških iger kot pa strelnega orožja.
Jaz se ne bi odlocal med taksnima izbirama - oboje ima precej malo direktne zveze s tovrstnimi masakri, pravi razlogi pa so definitivno drugje.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

Berserker ::

Te pa naj take ko se radi streljajo v vojko pošljejo tam rabijo take ki bi radi morili.

Mipe ::

Veliko morilcev je gledalo nogomet/košarko/balet ure pred zločinom. Vse to prepovedat!

MacQ ::

Jaz sem prej za prepoved streljaških iger kot pa strelnega orožja.

Ti si bolan.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MacQ ()

noraguta ::

Veliko morilcev je gledalo nogomet/košarko/balet ure pred zločinom. Vse to prepovedat!

ne bluzi , to ne navaja na nasilje. nobene potrebe ni , da 10 letn mulc leta okrog z šnelfajerco. niti mu to ne bo prineslo kakšnih koristnih izkušenj. kvečjemu izgubi kompas med tem kaj je prav in kaj ne.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

AmokRun ::

Prva stvar, na katro pomislim ob besedi nogomet, je pretepanje/razbijanje navijačev.

noraguta ::

očitno , nisi dojel bistvo nogometa.(preveč gta??? ali ostalih nasilnih iger). v fifi se tega nisi naučil.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

AmokRun ::

Saj bistvo strelskih iger tudi ni nasilje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AmokRun ()

christooss ::

Pa vegeterijanstvo ter slikarstvo je tudi treba prepovedat!
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

MrStein ::

noraguta, ne štekaš ?
Hotel je povedati, da stvari, ki si jih počel pred dejanjem nasilja še niso nujno vzrok nasilja.


"Dojila ga je mama! Sigurno zato mori!"
"Dan prej je pet kokakol popil! Sigurno je zato moril!"
"Dan prej je plezal na steno! Sigurno je zato moril!"
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

noraguta ::

noraguta, ne štekaš ?
Hotel je povedati, da stvari, ki si jih počel pred dejanjem nasilja še niso nujno vzrok nasilja.


"Dojila ga je mama! Sigurno zato mori!"
"Dan prej je pet kokakol popil! Sigurno je zato moril!"
"Dan prej je plezal na steno! Sigurno je zato moril!"

štekam , hodil je v lokale , dojila ga je mama , umrl je za pljučnim rakom.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

AmokRun ::

Precej bolj verjetno je, da je idejo za tako dejanje dobil iz medijev, ki so poročali o masakrih po šolah.

kr0mp1r ::

Streljanja v veliki vecini primerov nimajo nobene povezave z igrami, politiki pac iscejo gresnega kozla, da lahko recejo "zdaj smo pa izboljsali situacijo". To, da se krivijo igre, pa nikakor ni izmisljena novica - ce moja nemscina se kaj velja, Spiegel med drugim o tem pise tukaj, originalni clanek je pa prav tako polinkan na koncu te novice, ce si spregledal, izvoli se enkrat.

Hvala za link in hkrati se opravicilo iz moje strani. Novica je odlicno povzeta. Notranji ministri se sicer res zavzemajo za prepoved nasilnih iger, tale Uwe Schünemann pa si je drznil povezati zadnji pomor v Winendennu z igrami. S tem je se samo osmesil, saj je bilo o tej temi v Nemciji dovolj recenega in vzrok definitivno niso bile igre.

ShowDown ::

Potem še moramo prepovedat vojno, ker je nasilna. :)

-ninja-91- ::

Nč več nasilnih igric za vojake :D

noraguta ::

Cepci. Me zanima ce kateri od teh idiotov sploh zna prizgat in nato ugasnit racunalnik.

Sam sem pobil ze verjetno cez miljon skorcev v raznih igrah, pa mi je se danes zal za tistega polza, ki sem ga ponesreci pohodil par let nazaj. Sicko me. Priznam pa da, ce bi nekdo spustil metek v glavo telim ministrom nebi cutil niti pol tega kar sedaj ta trenutek do tega polza.
Verjetno prav nasprotno.


a je treba še kej več povedat?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

MacQ ::

Kaj pa če bi prepovedali orožje in ga uničili? Največji razlog za toliko pomorov je ravno to. Ampak tega ne bodo napravili, ker je to biznis kot vsaki drugi in denar je sveta vladar.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Matek ::

a je treba še kej več povedat?
Med tem, da ne cutis socutja ob smrti nekoga (se posebno, ce ti je antipaticen) in tem, da si sam toliko nasilen, da si ga sposoben ubiti, je ogromna razlika.

Kaj pa če bi prepovedali orožje in ga uničili? Največji razlog za toliko pomorov je ravno to. Ampak tega ne bodo napravili, ker je to biznis kot vsaki drugi in denar je sveta vladar.
Jelko Kacin je vceraj na predvolilnem soocenju na Radiu Student kolegu Magajni na njegov komentar, da bi bilo treba lobiranje prepovedati, sakrasticno odvrnil: "Mhm, to je tako kot prostitucija. Prepoveš, pa izgine". Tvoj pogled na orozje je podobno KSS-ovski.

Problem zal lezi drugje, Svicarji imajo recimo po domovih enormne kolicine orozja, obenem pa bistveno manjse probleme z nasiljem kot recimo Americani.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

noraguta ::

precej očitno še ni naredil zadnjega preskoka , definitivno pa človek vidi rešitev. in tudi precej dobro navede od kje mu ideje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

squngy ::

Ah, učas je pa za te stvari vedno bila kriva muska. Kje so tisti časi :'(

Matek ::

precej očitno še ni naredil zadnjega preskoka , definitivno pa človek vidi rešitev. in tudi precej dobro navede od kje mu ideje.
Ne govori neumnosti. Tudi sam ne bom potočil niti solzice, če mi danes povedo, da je prišlo do atentata na Obamo ali Sarkozyja. Sicer bom racionalno zaskrbljen, čustveno pa povsem nedotaknjen. First person shooterjev žal ne igram že zelo dolgo, tako da so za to mojo živalsko hladnost, ki je le korak od morilca, najbrž krivi filmi, kajne?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

noraguta ::

precej očitno še ni naredil zadnjega preskoka , definitivno pa človek vidi rešitev. in tudi precej dobro navede od kje mu ideje.
Ne govori neumnosti. Tudi sam ne bom potočil niti solzice, če mi danes povedo, da je prišlo do atentata na Obamo ali Sarkozyja. Sicer bom racionalno zaskrbljen, čustveno pa povsem nedotaknjen. First person shooterjev žal ne igram že zelo dolgo, tako da so za to mojo živalsko hladnost, ki je le korak od morilca, najbrž krivi filmi, kajne?

bržda bo potem to krivo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

squngy ::

Kaj pa če bi prepovedali orožje in ga uničili? Največji razlog za toliko pomorov je ravno to. Ampak tega ne bodo napravili, ker je to biznis kot vsaki drugi in denar je sveta vladar.


Tako mišljenje je zmotno. Govoriš kot, da se brez orožja ne da moriti. Zavedaj se zmote če ne te zadavim >:D

Sicer pa, kje misliš postaviti mejo? Pri lovskih puškah? Pri kuhinjskih nožih? Pri odmaševalcu? Pri zobni ščetki?
Potem so tu še razne vsakdanje kemikalije itd.

To da nekateri tu vohajo denar in se iz orožja dela biznis, ni ravno nenavadno, supply and demand, kot v kakršnem koli biznisu pač...
_____________________________
Drugače pa, če prav pomislim, ta prepoved niti ni tako napačna. Bo vsaj končno konec tega dvojnega standarda za cenzuro:
Dokler vseokoli šprica kri je vse OK, čim pa se pokaže kakšna joška pa je zadeva najhujši tabu.

rdecaluc ::

Hahahaha nebo več nemških hekerjov na serverjih :P
Est modus in rebus. ,typos

Matek ::

Drugače pa, če prav pomislim, ta prepoved niti ni tako napačna. Bo vsaj končno konec tega dvojnega standarda za cenzuro: Dokler vseokoli šprica kri je vse OK, čim pa se pokaže kakšna joška pa je zadeva najhujši tabu.
Jah, ampak bo izenačitev v napačni smeri. To je tako, kot da bi rekel, da je nekorektno, da se črnce pretepa, belcev pa ne, potem pa problem diskriminacije rešil tako, da bi začel pretepati tudi belce.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

AmokRun ::

Itak pa ta prepoved ne bo neka huda omejitev. Še malo bolj se bo piratiziralo, pa bo.:D Še tisti denar, ki ga zdaj dobijo od prodaje bodo zgubili.

Kasneje so ugotovili, da je strelec več ur pred pohodom igral Far Cry 2.

Zanimivo bi bilo tudi vedeti, če je igral original.:D
Drugače je ta prepoved brca v temo, že tako je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AmokRun ()

Bistri007 ::

Vojska in policija morata imeti orožje. Če ne nas bodo napadle horde barbarov, kot so stari Rim.

Vsak, ki ni izrazil ugovora vesti, in nima zgodovine nasilništva ter opravi preizkuse psihofizičnih lastnosti, bi moral imeti pravico do orožja.

Če ne pošten državljan ne bo imel orožja, nelegalnega bodo imeli pa cigani in kriminalci, vsak po nekaj komadov.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

squngy ::

@Matek
Tudi jaz bi raje videl, da bi tisti napisi 18+ nekaj pomenili in bi bila stvar rešena,
ampak če se pa že grejo nacije pa naj to vsaj delajo kot se gre, vseeno bolš kot neki pol standardi, ki se razlikujejo od primera do primera. Samo do bodo otroci varni in se lahko končno nehajo izgovarjati na špile.

+ who knows? Mogoče bodo pa potem celo začeli delali več izvirnih špilov, ki se ne zanašajo samo na streljanje.
(tole od nekoga, ki mu je bil Manhunt1 precej všeč)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: squngy ()

c00L3r ::

Dragi nemški ministri, ne vem ali se obnašate kot idioti ali to res ste? Odločite se sami.

Kar se pa tiče nasilnih iger. Za pokole niso krive igre, ampak slaba vzgoja in težke življenske/družbene razmere. V dobi interneta pa cenzura prodaje iger NE deluje. Bodo pač nemci po pošti naročali igre iz sosednjih EU držav, ali pa kar piratsko prenesli iz interneta. Tako bodo na slabšem nemški trgovci in nemški proračun. Pokolov na šolah zaradi tega ne bo nič manj.

imagodei ::

Spet ena maksimalno pametna. Namesto, da bi se problema lotili tam, kjer nastaja (v disfunkcionalnih familijah), gremo prepovedat najbolj očiten vzrok. Tudi če (poudarjam: če) je 1st person streljačina res kaplja čez rob za nekatere neuravnovešene najstnike, se je pač treba vprašat, od kod se je do roba nakapljala preostala voda v kozarcu!

noraguta> "ne bluzi , to ne navaja na nasilje. nobene potrebe ni , da 10 letn mulc leta okrog z šnelfajerco. niti mu to ne bo prineslo kakšnih koristnih izkušenj. kvečjemu izgubi kompas med tem kaj je prav in kaj ne."

Narobe - večina 10 letnikov prav dobro ve, da so računalniške igre zgolj make-believe zadeva. Je pa res, da je pomembna vloga staršev kot primarnih razlagalcev sveta. Sem slišal že za kar nekaj primerov, ko so starši otroka (1-3 leta) vozijo v varstvo k stari mami, ona pa malčka da v stajico, potem pa oba cel dan gledata španske nadaljevanka, popoldanska poročila s prizori trupel, reklame za nasilne filme. Glavno, da ima stara mama mir za svoje španske nadaljevanke. E, to pa zna biti problem, če 2 letni mulec gleda vse sorte spletke in prizore trupel, ki jih ne razume.

Če si pa staršile vzamejo dovolj časa in se z otrokom pogovarjajo o različnih zadevah, pa prvoosebna streljačina pri 10 letih ni noben problem - sploh, če se pogovorijo tudi o tem.

Konec koncev smo se blokovski otroci iz moje generacije v 80. letih stalno igrali nemce in partizane. To je bilo še bolj realistično - nobenega računalniškega zaslona, pa še s fizičnimi replikami orožja smo se streljali. Pa, kolikor vem, ni nihče v najstniških letih streljal po šolah.

Mislim, kar naj Nemci prepovedo nasilne igre. Pomojem se bo neuravnovešenim najstnikom potem še prej utrgalo, ker po moje takšne igre zanje pravzaprav predstavljajo nekakšen ventil. Ko make-believe ne zadostuje več, se pa prestavijo v RL.
- Hoc est qui sumus -

White&Nerdy ::

Pomoje bo, če bodo to res naredili, vedno več atentatov na Nemško ministrstvo. Tak da je za razmislit. Pa tisti ki so npr. zasvojeni z igrami bojo dobesedno popizdili pa šli svojo bando naredit pa ministrstvo bombardirat.


P.S. Malo sem pretiraval, ampak princip je isti.

noraguta ::

Spet ena maksimalno pametna. Namesto, da bi se problema lotili tam, kjer nastaja (v disfunkcionalnih familijah), gremo prepovedat najbolj očiten vzrok. Tudi če (poudarjam: če) je 1st person streljačina res kaplja čez rob za nekatere neuravnovešene najstnike, se je pač treba vprašat, od kod se je do roba nakapljala preostala voda v kozarcu!

noraguta> "ne bluzi , to ne navaja na nasilje. nobene potrebe ni , da 10 letn mulc leta okrog z šnelfajerco. niti mu to ne bo prineslo kakšnih koristnih izkušenj. kvečjemu izgubi kompas med tem kaj je prav in kaj ne."

Narobe - večina 10 letnikov prav dobro ve, da so računalniške igre zgolj make-believe zadeva. Je pa res, da je pomembna vloga staršev kot primarnih razlagalcev sveta. Sem slišal že za kar nekaj primerov, ko so starši otroka (1-3 leta) vozijo v varstvo k stari mami, ona pa malčka da v stajico, potem pa oba cel dan gledata španske nadaljevanka, popoldanska poročila s prizori trupel, reklame za nasilne filme. Glavno, da ima stara mama mir za svoje španske nadaljevanke. E, to pa zna biti problem, če 2 letni mulec gleda vse sorte spletke in prizore trupel, ki jih ne razume.

Če si pa staršile vzamejo dovolj časa in se z otrokom pogovarjajo o različnih zadevah, pa prvoosebna streljačina pri 10 letih ni noben problem - sploh, če se pogovorijo tudi o tem.

Konec koncev smo se blokovski otroci iz moje generacije v 80. letih stalno igrali nemce in partizane. To je bilo še bolj realistično - nobenega računalniškega zaslona, pa še s fizičnimi replikami orožja smo se streljali. Pa, kolikor vem, ni nihče v najstniških letih streljal po šolah.

Mislim, kar naj Nemci prepovedo nasilne igre. Pomojem se bo neuravnovešenim najstnikom potem še prej utrgalo, ker po moje takšne igre zanje pravzaprav predstavljajo nekakšen ventil. Ko make-believe ne zadostuje več, se pa prestavijo v RL.


če familja svojemu mladoletnemu mulcu kupi streljačino , ali dovoli dl z neta, potem je zrela za socialno(hudič se nima cajt učit , zombije na marsu pa zna pobijat!!! a tko se bomo šli?). v šol so pa itak zaščiteni bl k koćevski medvedje. basta. 90% slovencev ima pa itak ugovor vesti.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Matek ::

Vojska in policija morata imeti orožje. Če ne nas bodo napadle horde barbarov, kot so stari Rim.

Vsak, ki ni izrazil ugovora vesti, in nima zgodovine nasilništva ter opravi preizkuse psihofizičnih lastnosti, bi moral imeti pravico do orožja.

Če ne pošten državljan ne bo imel orožja, nelegalnega bodo imeli pa cigani in kriminalci, vsak po nekaj komadov.
Kar praviš, je res, še vedno pa gre za omejevanje problema, katerega srž je povsem drugje. Po eni strani imaš ZDA, kjer zlahka pridobiš orožje in si statistično gledano zlahka tudi ustreljen, in recimo Japonsko, kjer so omejitve velike, umori s strelnim orožjem pa redki. Po drugi strani imaš Švico in Norveško, kjer je orožja ogromno, umorov pa vseeno ni.

Očiten zaključek je torej, da ne smemo orožju in z njim povzročenemu kriminalu kar preprosto prisoditi korelacije, temveč reševati problem v njegovem bistvu.

Vpliv nasilja in erotike v medijih na resnično življenje, vpliv legalnosti droge na njeno uporabo, vpliv višine kazni za prometne prekrške na pogostost njihovega pojavljanja in še kopica podobnih problemov sodijo v isto kategorijo, ki je vedno znova in znova žrtev prehitro potegnjenih zaključkov.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

jlpktnst ::

Zakaj nebi prepovedali še kar nasilnih filmov.

Pa mimogrede še:
- orožje
- vojsko
- nasilje sploh
- vojne

itd.

Dajmo vse prepovedat.

mir_ror ::

ja, uauu, rez bo frocom težko zloudat torrent :D pismu so pajaci te v vladah, stari nonoti ko nimajo za sir od bureka :)skori da niti e-maila ne znajo poslat ;((
IntelQuad9450 3,6Ghz-AsusRampageFormula-nVidia285GTX-8GbGOCZ1066mhz-WDraptor

PaX_MaN ::

če familja svojemu mladoletnemu mulcu kupi streljačino , ali dovoli dl z neta, potem je zrela za socialno(hudič se nima cajt učit , zombije na marsu pa zna pobijat!!! a tko se bomo šli?).

Se zavedaš, da (povprečno, torej večino) streljačino obrneš v do 12 urah? Torej, en bogi vikend?

noraguta ::

če familja svojemu mladoletnemu mulcu kupi streljačino , ali dovoli dl z neta, potem je zrela za socialno(hudič se nima cajt učit , zombije na marsu pa zna pobijat!!! a tko se bomo šli?).

Se zavedaš, da (povprečno, torej večino) streljačino obrneš v do 12 urah? Torej, en bogi vikend?

ne vem , ne vidim tudi nobene potrebe po tako slaboumnem početju. vemm pa , da je na ducate teh "špilov". sploh pa kaj se ma mulc za učit pobijat vso živo silo? kak dober razlog? GA NI!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

tsatthoggua ::

Sam osebno nikoli nisem videl povezave med nasiljem v igri in realnosti. Je res, da sem vcasih po nekaj dobljenih headshotih popizdil in ugasnil CSS, izrekel par grdih vendar mi niti na kraj pameti ni padlo da bi sel zdej zaradi tega pobijat ljudi. Saj tudi pri recimo taroku lahko zivcen ratas, pa ni nasilna igra.

Tudi iz svojih mladih let se spomnim, da so bili najbolj nasilni ravno tisti vrstniki, ki so igrali nogomet in trenirali karate. Sami svetovni prvaki ti recem.

Se pa definitivno strinjam, da vse igre res niso primerne za 10 letnike. Samo potem je pa to napaka vzgoje starsev, da dovolijo otroku to igrat. Pa kljub temu ni dokazov, da bo mali postal serijski morilec.

Pa poglejmo stvar se iz drugega vidika. Ce te boli glava vzames aspirin. Mogoce je mulo vzel ta aspirin (FarCry2), da bi se znebil agresije, ki jo je cutil, vendar aspirin ni bil dovolj mocan?? Nemogoce? Prav toliko kot je obraten scenarij.

Za to, da ne cutim simpatije do teh cepcev, ki se trudijo prepovedat igre kot vzrok nasilja po svetu so pa skoraj 100% krive reklame za pralni prasek, ki jih gledam vsakic ko prizgem TV. In pa seveda obcutek, da resujejo svet in mesajo drek tam kjer ni treba.

ugovor vesti - sem ga imel in se se danes drzim tega. Ce se en faggo najde pa bi rad zavzel svet, nafto, whatever, se jest 100% ne mislim zaradi njega pobijat. Sem pac miroljuben tip cloveka, ki rad zombije pobija ob dezevnih dneh.
Sem bolj na strani, da vojsko ukinijo in namesto da kupujejo avijone naredijo ceste kot se zagre. Se posebej kako kolesarsko mrezo po sloveniji. Pa na vsak krizisce kamero, ki bo snemala prekrske. Tako bo garantirano na koncu leta manj smrtnih zrtev, kot da se enemu sname zaradi kisle smetane in pobije 5 sosolcev (krive so pa igre).

Grey ::

noraguta je še en primer osebka s hermetično zaprtim umom.

@noraguta:
Preden obsojaš igre ipd. stvari jih najprej preizkusi, da vidiš, če to res tako vpliva na psiho ne pa da prodajaš floskule baba-rekla-kazala, ki ti jih šopajo mediji po tisti ozki luknjici v glavo.

Na pokole vplivajo mediji, ker jih prikazujejo in jih potem maniaki vidijo za rešitev "Aha, jaz bom tudi tako", si rečejo. Igre pa, razen tiste trenutne agresije, ker vlagaš toliko truda v nekaj in ti ne uspe, ker te nasprotnik sname...ne povzročajo ničesar.
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V ZDA se pripravlja zakon o raziskavi povezave med nasilnimi igrami in agresijo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
10728693 (25421) Gregor P
»

Videoigre z nasilno vsebino zmanjšujejo kriminal

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3612997 (11505) imagodei
»

Manhunt 2 na Otoku prepovedan (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
799330 (7116) edge540
»

Sloveniji se obeta prepoved nasilnih računalniških iger (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Igre
22021885 (16207) nodrim
»

Boj proti raziskavam, ki obsojajo igre

Oddelek: Novice / Igre
374634 (2441) MrStein

Več podobnih tem