Slo-Tech - Svetovna meteorološka organizacija je v poročilu o podnebnih spremembah objavila, da so koncentracije treh najpomembnejših toplogrednih plinov v ozračju dosegle rekordne vrednosti, odkar jih sistematično merijo. Še nikoli v zadnjih 40 letih ni bila koncentracija ogljikovega dioksida, metana in dušikovega monoksida tako visoka. Prav tako je čedalje večja tudi hitrost povečevanja koncentracije.
Od leta 2020 do 2021 se je koncentracija ogljikovega dioksida povečala bolj, kot je znašal povprečni prirast v minulem desetletju. Dosegla je 415,7 ppm, kar predstavlja 149 odstotkov predindustrijskih vrednosti. Koncentraciji metana in dušikovega monoksida sta znašali 1908 in 334,5 ppb, kar prav tako predstavlja rekorda. Vrednosti so izpovprečene, saj imajo pričakovana nihanja med letnimi časi. Nadaljnje povečevanje koncentracije postavlja pod vprašaj doseganje podnebnih ciljev, s katerimi želijo države omejiti podnebne spremembe in segrevanje planeta.
Posebno uganko predstavlja hitro povečevanje emisij metana, ki je najmočnejši toplogredni plin. Sprva so jih pripisovali hidravličnemu lomljenje, a se to zdi zdaj manj verjetno. Trenutno so glavni osumljenci mikrobi v močvirjih, riževih poljih in v prebavilih živine. Povišanje globalnih temperatur je namreč ugodno vplivalo na rast in razvoj mikrobov, živinoreje pa je tudi čedalje več.
Efekt tople grede se je v letih 1990-2021 povečal za 50 odstotkov, pri čemer štiri petine tega vpliva odpade na ogljikov dioksid. Glavni tajnik Svetovne meteorološke organizacije Petteri Taalas je ob tem dejal, da je vpliv metana obrnljiv, največji izziv pa predstavlja ogljikov dioksid. Vse meritve pa kažejo, da gre razvoj dogodkov v napačno smer. Pozval je k uvedbi ukrepov za zmanjšanje emisij metana in ogljikovega dioksida.
Novice » Znanost in tehnologija » Koncentracije vseh treh toplogrednih plinov rekordne
m0LN4r ::
Kopercani bodo cez 2000 let do kolen v vodi.
Ohnooo!
Ohnooo!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kow ::
Kljucni moz je diktatorcek Xi, aka "Pu". Se pomnite kako je propaganda vcasih hvalila "tehnokratsko" vodstvo komunisticne partije?
feryz ::
Če so rekordne, so pač rekordne.
Rekorde smo zato izumili, da se jih trudimo doseči in preseči. Vedno znova in znova.
Rekorde smo zato izumili, da se jih trudimo doseči in preseči. Vedno znova in znova.
s1m0n ::
Pol industrije stoji v času korone pa podiramo rekorde :)
No saj verjetno je tudi nek zamik tak, da pričakujem, da bo tudi kak padec prisoten ne samo rast. Enkrat bi lahko bil :)
No saj verjetno je tudi nek zamik tak, da pričakujem, da bo tudi kak padec prisoten ne samo rast. Enkrat bi lahko bil :)
Comandante ::
Visje vrednosti ogljikovega dioksida, boljse okolje za rast razstlin...win.
Kot zanimivost, resni akvaristi vedo, da je ravno CO2 faktor, ki omejuje rast rastlin v akvariju. Zato le-tega v casu osvetlitve akvarija (ko laufa fotosinteza) velikokrat dodajajo. Tempo rasti rastlin se na ta nacin komot poveca za faktor 10, s tem pa tudi odstranjevanje nesnage iz vode (predvsem NO3).
Ne vem, koliko to velja za kopenske ekosisteme, koliko bolj bujno floro imamo na ta racun.
kow ::
Ne bos verjel Comandante - klimatologi poznajo ta efekt. Ocitno ni dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Comandante ::
cvetko2005 ::
Visje vrednosti ogljikovega dioksida, boljse okolje za rast razstlin...win.
Exactly!
Citirano: Od leta 2020 do 2021 se je koncentracija ogljikovega dioksida povečala bolj, kot je znašal povprečni prirast v minulem desetletju.
Zanimivo, da ti znanstveniki zaznajo največji porast CO2ja med Covid Lockdownom, ko je bilo največje globalno zmanjšanje emisij.
ppm je parts per million (izredno nizke koncentracije). Pred industrijsko revolucijo je bilo "predvidevajo" 280ppm sedaj je cca. 420ppm. Kar ne predstavlja nikakršne katastrofe, glede na to kaj pravijo, da je bilo v preteklosti, arheologi in paleontologi.
Trenutno je treba sforsirat nekj s čimer se bo folk ukvarjal.
You can not tell people what to think, but you can tell people what to think ABOUT...
"Socialism is the false belief that
the state will spend your money better than you would." V. J.
the state will spend your money better than you would." V. J.
mitja ::
Se nekako spomnim, da naj bi med covid-om ozonska luknja izginila... Cvetko2005, se strinjam s tabo.
Nobody is perfect! But who wants to be nobody?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mitja ()
wechta ::
cvetko2005 je izjavil:
Exactly!
Citirano: Od leta 2020 do 2021 se je koncentracija ogljikovega dioksida povečala bolj, kot je znašal povprečni prirast v minulem desetletju.
Zanimivo, da ti znanstveniki zaznajo največji porast CO2ja med Covid Lockdownom, ko je bilo največje globalno zmanjšanje emisij.
ppm je parts per million (izredno nizke koncentracije). Pred industrijsko revolucijo je bilo "predvidevajo" 280ppm sedaj je cca. 420ppm. Kar ne predstavlja nikakršne katastrofe, glede na to kaj pravijo, da je bilo v preteklosti, arheologi in paleontologi.
Trenutno je treba sforsirat nekj s čimer se bo folk ukvarjal.
You can not tell people what to think, but you can tell people what to think ABOUT...
Od kje tebi, da ne predstavlja nobene katastrofe? To je ja ogromen prirast v tako majhnem času. Poglej to sliko od nase:
abiz ::
Kopercani bodo cez 2000 let do kolen v vodi.
Ohnooo!
Vidiš, tota trditev pa mi nikakor ne potegne, ko pravijo, da ko se ledeniki stopijo, bo vse poplavljeno.
Pa poglejmo...oceani vsebujejo več kot 70 procentov vode, nekje sem bral da morja majo več kot 90 postov vode, tak da logično gledano, če vso ostalo vodo zlijemo not, se nebi niti za 5 centimetrov dvignilo.
Seljak ::
Rekordi so za to, da se z njimi pohvalimo.
NASA laže!
cvetko2005 je izjavil:
Exactly!
Citirano: Od leta 2020 do 2021 se je koncentracija ogljikovega dioksida povečala bolj, kot je znašal povprečni prirast v minulem desetletju.
Zanimivo, da ti znanstveniki zaznajo največji porast CO2ja med Covid Lockdownom, ko je bilo največje globalno zmanjšanje emisij.
ppm je parts per million (izredno nizke koncentracije). Pred industrijsko revolucijo je bilo "predvidevajo" 280ppm sedaj je cca. 420ppm. Kar ne predstavlja nikakršne katastrofe, glede na to kaj pravijo, da je bilo v preteklosti, arheologi in paleontologi.
Trenutno je treba sforsirat nekj s čimer se bo folk ukvarjal.
You can not tell people what to think, but you can tell people what to think ABOUT...
Od kje tebi, da ne predstavlja nobene katastrofe? To je ja ogromen prirast v tako majhnem času. Poglej to sliko od nase:
NASA laže!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
kixs ::
O kaksni bolj pomembni stvari pa je vecinoma tiho. Zemljino magnetno polje slabi, pola se premikata vedno hitreje in prislo bo tudi do zamenjave polov (ne prvic ali zadnjic v zgodovini planeta). Posledicno zaradi tega nastajajo ozonske luknje in valovit jetstream. Vse to pa vpliva na vreme in klimo planeta.
Markoff ::
Med drugim to pomeni toplejšo zimo, nižje stroške ogrevanja, manj ogrevanja, manj izpustov CO2, manjšo odvisnost od Putlerjevih energentov.
Ma tole hlobalno sehrevanje se kaže kot čisti win-win.
Ma tole hlobalno sehrevanje se kaže kot čisti win-win.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Vanich ::
Za koliko % smo potem zjebali ozračje, ko se je zgodila tista nerodnost z severnim tokom in je ušlo na milijarde kubike plina v luft? Smo to že izračunali?
filip007 ::
Saj pravim, november je tukaj in čez 20° stopinj, skoraj za kolo.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
Machete ::
Kašni kreteni se tu logirajo in skačejo komentirat. Kar fizično boli od njihove zabitosti in politične agende.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Vanich ::
dexterboy ::
Kašni kreteni se tu logirajo in skačejo komentirat. Kar fizično boli od njihove zabitosti in politične agende.+1
Sem mislil, da bom prebral kakšen konstruktiven odgovor, pa ... Idiocracy v porastu, ne samo CO2. Hej, mogoče je pa rešitev v elektrolitih :)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
cias ::
Jaz mislim da je največji povzročitelj porasti CO2 dihanje. Bo treba omejiti, uvesti davke na število dihov na minuto.
gruntfürmich ::
je v zdajšnji številki življenje in tehnike znova članek od alkalaja, ki razbija te mite in pravljice od uničevalcev zahodne civilizacije, podkupljenih 'znanstvenikov', in njihovih koristnih idiotov...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Vanich ::
Kašni kreteni se tu logirajo in skačejo komentirat. Kar fizično boli od njihove zabitosti in politične agende.+1
Sem mislil, da bom prebral kakšen konstruktiven odgovor, pa ... Idiocracy v porastu, ne samo CO2. Hej, mogoče je pa rešitev v elektrolitih :)
Ne, rešitev je očitno v tem, da izruvaš vetrne elektrarne, da lahko začneš spodaj spet kopati premog. Ker - ekologija. Kar vprašaj nemške Zelene.
Machete ::
Če, ludisti nočejo JE.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
mtosev ::
Od industrijske revolucije naprej fajn onesnažujemo okolje.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/...
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/...
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Vanich ::
Jaz mislim da je največji povzročitelj porasti CO2 dihanje. Bo treba omejiti, uvesti davke na število dihov na minuto.
To itak. Personal CO2 footprint je prihodnost. Imaš tudi že kalkulatorje.
wcpapir ::
Comandante je izjavil:
Visje vrednosti ogljikovega dioksida, boljse okolje za rast razstlin...win.
Kot zanimivost, resni akvaristi vedo, da je ravno CO2 faktor, ki omejuje rast rastlin v akvariju. Zato le-tega v casu osvetlitve akvarija (ko laufa fotosinteza) velikokrat dodajajo. Tempo rasti rastlin se na ta nacin komot poveca za faktor 10, s tem pa tudi odstranjevanje nesnage iz vode (predvsem NO3).
Ne vem, koliko to velja za kopenske ekosisteme, koliko bolj bujno floro imamo na ta racun.
Nimam pojma, vem pa, da z dodajanjem co2 v Growbox do 2000PPM se pridelku zmeša, vrjamem da je v naravi isto.
kow ::
mrdaco ::
Krofojed ::
Povečan CO2 v zraku res pospešuje rast rastlin, ampak po vsem videzu ne dovolj. Nedavne raziskave kažejo, da celo manj, kot se je domnevalo do zdaj.
https://www.nature.com/articles/s41586-...
Nisem pa tega raziskal prav natančno, tako da če zna kdo povedati kaj več o tem zanimivem vprašanju, bi bil vesel (kajpak bolj smiselnega kot večina dosedanjih komentatorjev).
https://www.nature.com/articles/s41586-...
Nisem pa tega raziskal prav natančno, tako da če zna kdo povedati kaj več o tem zanimivem vprašanju, bi bil vesel (kajpak bolj smiselnega kot večina dosedanjih komentatorjev).
blog.mitja.ws
GizmoX ::
Vem, da je podatek in graf za CO2 v atmosferi, a vseeno me čudi, da ne najdem niti enega uradnega vira meritev CO2 v Sloveniji, pri tleh. Ima kdo kakšno povezavo?
udirač => uni. dipl. inž. rač.
pegasus ::
janezl ::
Pri tleh je še vedno v atmosferi.
Čisto po kmečko: pri tleh je največ CO2 spomladi, ko se orje. Ogljik v zemlji (anaerobni sloj), obrnjen na površino: C+O2=CO2.
Ogljik v zemlji nudi hranila mikroorganizmom, ki rastlinam dovajajo hranila. Če ogljika ni, mikroorganizme je pobila UV svetloba in kisik - na novo posejane rastline pa potrebujejo hranila: Liebig & co. so ugotovili, da je najlažje dodati sintetizirana NPK hranila, pošpricati z pesticidi, se vozit povprek s težkimi vozili. Zaradi enostavnosti postopka je prebivalstvo eksplodiralo in se je začela spirala degradacije.
Naši pravnuki bodo prav tako iznajdljivi kot mi...
https://4p1000.org/?lang=en
Čisto po kmečko: pri tleh je največ CO2 spomladi, ko se orje. Ogljik v zemlji (anaerobni sloj), obrnjen na površino: C+O2=CO2.
Ogljik v zemlji nudi hranila mikroorganizmom, ki rastlinam dovajajo hranila. Če ogljika ni, mikroorganizme je pobila UV svetloba in kisik - na novo posejane rastline pa potrebujejo hranila: Liebig & co. so ugotovili, da je najlažje dodati sintetizirana NPK hranila, pošpricati z pesticidi, se vozit povprek s težkimi vozili. Zaradi enostavnosti postopka je prebivalstvo eksplodiralo in se je začela spirala degradacije.
Naši pravnuki bodo prav tako iznajdljivi kot mi...
https://4p1000.org/?lang=en
73 de Jani
Seljak ::
Kašni kreteni se tu logirajo in skačejo komentirat. Kar fizično boli od njihove zabitosti in politične agende.
Se strinjam
Saj pravim, november je tukaj in čez 20° stopinj, skoraj za kolo.
Pa to je super. Jaz še kar treniram v kratki majici in kratkih hlačah. Naj traja do decembra, potem pa naj bo lepo vreme vse do maja, ko imam tekmo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
feryz ::
Jaz predlagam, da se vsakemu določi CO2 footprint.
Dokler imaš točke, laufaš naokrog, ko ti jih zmanjka, šmrk, te zaklenejo v bajto.
Popolnoma jasno je, da lahko z njimi prosto trgujemo med sabo. Tukajšnji it giki jih bodo prodali in s frišno grafiko viseli v kleteh.
Taki z zafirami, pa se bomo trajbali prosto naokrog.
Dokler imaš točke, laufaš naokrog, ko ti jih zmanjka, šmrk, te zaklenejo v bajto.
Popolnoma jasno je, da lahko z njimi prosto trgujemo med sabo. Tukajšnji it giki jih bodo prodali in s frišno grafiko viseli v kleteh.
Taki z zafirami, pa se bomo trajbali prosto naokrog.
Daniel ::
Pri tleh je še vedno v atmosferi.
Čisto po kmečko: pri tleh je največ CO2 spomladi, ko se orje. Ogljik v zemlji (anaerobni sloj), obrnjen na površino: C+O2=CO2.
Ogljik v zemlji nudi hranila mikroorganizmom, ki rastlinam dovajajo hranila. Če ogljika ni, mikroorganizme je pobila UV svetloba in kisik - na novo posejane rastline pa potrebujejo hranila: Liebig & co. so ugotovili, da je najlažje dodati sintetizirana NPK hranila, pošpricati z pesticidi, se vozit povprek s težkimi vozili. Zaradi enostavnosti postopka je prebivalstvo eksplodiralo in se je začela spirala degradacije.
Naši pravnuki bodo prav tako iznajdljivi kot mi...
https://4p1000.org/?lang=en
Orje se večino v jesen, spomladi se večinoma preorjejo ali zmeraj bolj pogosto samo zmulčijo in predelajo zgolj površinsko ozelenitve, takoj za tem, pa se zopet seje.
GizmoX ::
Nisem mislil dobesedno pri tleh.
Sem bil siguren, da je na merilni napravi v Ljubljani tudi podatek o CO2. Pa ga ni. Dobro, potem ima pa podatek sigurno ARSO. A ga tudi tam ni.
Pa je polno DIY rešitev in poceni merilcev CO2. Razumem, da je natančnost in točnost denarju primerna. Ampak umerjene, točne, natančne merilne naprave tudi obstajajo. Ne najdem pa podatkov ne iz poceni, ne iz dragih merilnih naprav.
Moj nekalibriran in poceni notranji CO2 merilnik je zunaj sicer pokazal 420 ppm.
Sem bil siguren, da je na merilni napravi v Ljubljani tudi podatek o CO2. Pa ga ni. Dobro, potem ima pa podatek sigurno ARSO. A ga tudi tam ni.
Pa je polno DIY rešitev in poceni merilcev CO2. Razumem, da je natančnost in točnost denarju primerna. Ampak umerjene, točne, natančne merilne naprave tudi obstajajo. Ne najdem pa podatkov ne iz poceni, ne iz dragih merilnih naprav.
Moj nekalibriran in poceni notranji CO2 merilnik je zunaj sicer pokazal 420 ppm.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
mepako ::
Glede na to, da je največji toplogredni plin H2O, me zanima kaj bi se zgodilo, če bi neko večjo količino morja prekrili z nekakšno ponjavo. Bi to lahko vplivalo na segrevanje ozračja, ali bi samo spremenilo vreme? Morda bi lahko del oceana prekrili kar s sončnimi celicami in tako poleg manj izparevanja pridobili še zastonj prostor za proizvodnjo sončne energije.
*če bo kdo prodal to idejo Musku naj me prosim obvesti. :D
*če bo kdo prodal to idejo Musku naj me prosim obvesti. :D
D3m ::
Še nikoli v zadnjih 40 letih
Brezvezno.
Vsaj 10.000 let bi moral biti kriterij.
|HP EliteBook|R5 6650U|
tikitoki ::
Kopercani bodo cez 2000 let do kolen v vodi.
Ohnooo!
Vidiš, tota trditev pa mi nikakor ne potegne, ko pravijo, da ko se ledeniki stopijo, bo vse poplavljeno.
Pa poglejmo...oceani vsebujejo več kot 70 procentov vode, nekje sem bral da morja majo več kot 90 postov vode, tak da logično gledano, če vso ostalo vodo zlijemo not, se nebi niti za 5 centimetrov dvignilo.
Zato mnenja neizobrazene raje ne stejejo veliko. Si ze slisal, da je volumen vode odvisen od temperature?
FoxKnox ::
Trenutno smo v obdobju svetovne gospodarske vojne med naftnim lobijem in solarnim lobijem Vse kar se dogaja v svetu , je posledica tega dvoboja, za katerega velja, da je odločilen in končen za naslednjo ureditev sveta.Tako vladno kot energetsko. Zaenkrat je še v prednosti naftni lobi, ker ne glede na ceno energentov dosega absolutno večino, celo več, premog, ki je bil že dobesedno demoniziran, je spet uporaben kot zlata vreden rešitelj pomanjkanja drugih energentov.
Če se slučajno zgodi zmaga solarnega lobija, nas kratkoročno čakajo redukcije in pomanjkanje, kot ponujen izhod pa prisilna samooskrba z dragimi krediti in odplačevanjem dolga do najmanj 3. generacije.
Kar se pa tiče globalnega segrevanja se mi pa zdi da se trenutno nihče nad nenormalnim toplim vremenom pretirano ne pritožuje.Večina se strinja z mano , ko pravim NAJ TRAJA
Če se slučajno zgodi zmaga solarnega lobija, nas kratkoročno čakajo redukcije in pomanjkanje, kot ponujen izhod pa prisilna samooskrba z dragimi krediti in odplačevanjem dolga do najmanj 3. generacije.
Kar se pa tiče globalnega segrevanja se mi pa zdi da se trenutno nihče nad nenormalnim toplim vremenom pretirano ne pritožuje.Večina se strinja z mano , ko pravim NAJ TRAJA
Magic1 ::
Počakimo kakšno leto in bodo rezultati še kako zanimivi. Rusi kurijo plin v prazno, ker vseh količin ne uspejo prodat. Ostal svet bo pa kuril vse ostalo kar gori, ker bo optimiziranih energentov premalo/ bodo predragi.
Mogoče bodo še pri nas začeli spet lignit kopat v večjih količinah.
Mogoče bodo še pri nas začeli spet lignit kopat v večjih količinah.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
abiz ::
Kopercani bodo cez 2000 let do kolen v vodi.
Ohnooo!
Vidiš, tota trditev pa mi nikakor ne potegne, ko pravijo, da ko se ledeniki stopijo, bo vse poplavljeno.
Pa poglejmo...oceani vsebujejo več kot 70 procentov vode, nekje sem bral da morja majo več kot 90 postov vode, tak da logično gledano, če vso ostalo vodo zlijemo not, se nebi niti za 5 centimetrov dvignilo.
Zato mnenja neizobrazene raje ne stejejo veliko. Si ze slisal, da je volumen vode odvisen od temperature?
Seveda, hočem samo povedat, da msm govori neumnosti...nočejo pa povedat, da vsa elektronika, asvalt, avto plehovje, izsekavanje gozdov, kravji/človeški prdci, rakete/letala, motorji,...vse to segreva ozračje, in ja, če se povprečna temperatura dvigne za 10 stopinj, to vodi v izomrtje, ni dvoma.
Tak da ja, iz tega vidika je depopulacija edina rešitev, ker ni neke vlke možnosti, da bi ljudje prišli k pameti.
fikus_ ::
Počakimo kakšno leto in bodo rezultati še kako zanimivi. Rusi kurijo plin v prazno, ker vseh količin ne uspejo prodat. Ostal svet bo pa kuril vse ostalo kar gori, ker bo optimiziranih energentov premalo/ bodo predragi.
Mogoče bodo še pri nas začeli spet lignit kopat v večjih količinah.
V RLV se je letos poleti zgodil podor novo odprtega polja, ki ga naj bi izkoriščali v sedaj, tako da povečanja izkopa lignita ne bo. Po izjavah vodstva RLV bi bilo potrebnih 70 rudarjev (ki jih ni) za sanacijo, ki bi trajala eno leto.
Ker je rudnik v zapiranju, se ne vlaga več kaj dosti vanj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nejcek74 ::
zanimiva analiza "World energy outlook 2022"
takole na hitro:
- Ruska vojna v Ukrajini je povzročila hudo začasno krizo, ki v glavnem tepe revne države in revne prebivalce bogatih drzav
- gre za krizo energije iz fosilnih goriv, in ne krizo energije iz obnovljivih virov
- države, ki imajo ze zdaj diferencirano porabo, so prizadete veliko manj
- kriza vzpodbuja vse največje porabnike, sploh ZDA, EU in Kitajsko k novim vlaganjem v energijo, ki ni vezana na fosilna
- ruski deleč v svetovni dobavi fosilnih goriv bo iz 20% (2022) padel na 13% (2030)
- dolgoročno bo kriza imela pozitiven vpliv na uporabo obnovljivih virov energije
zločinsko je le-to, da se vse skupaj plačuje s krvjo Ukrajincev
takole na hitro:
- Ruska vojna v Ukrajini je povzročila hudo začasno krizo, ki v glavnem tepe revne države in revne prebivalce bogatih drzav
- gre za krizo energije iz fosilnih goriv, in ne krizo energije iz obnovljivih virov
- države, ki imajo ze zdaj diferencirano porabo, so prizadete veliko manj
- kriza vzpodbuja vse največje porabnike, sploh ZDA, EU in Kitajsko k novim vlaganjem v energijo, ki ni vezana na fosilna
- ruski deleč v svetovni dobavi fosilnih goriv bo iz 20% (2022) padel na 13% (2030)
- dolgoročno bo kriza imela pozitiven vpliv na uporabo obnovljivih virov energije
zločinsko je le-to, da se vse skupaj plačuje s krvjo Ukrajincev
Ghost7 ::
In mi v ceveh pod morjem spuščamo metan ven, na tisoče kubikov... Kje so ventili na vsake toliko? Kje so varnostni ventili...
Zime skoraj ni več, smo novembra pa sem od poletja pokuril 6 polen drv v kaminu in ene 5kW elektrike za klimo ter 0 kubikov plina za centralno ogrevanje. Zvečer pa luftam, ker je popoldne sonce preveč segrelo.
Poletje pa suša in temperaturni rekordi. Praktično bomo več zagonil na elektriki za klimo za hlajenje kot na splošno (vsi enrgenti drva, plin, elektrika) pa za ogrevanje. Zima traja dva do tri mesece - pa še to ne več prava. Snega za vzorec. Mediji pa nas filajo z krizo, ker rus zmanjšuje dobavo, a po drugi strani so skladišča že polna. Strašijo nas kot da bo trde zime 6 mesecev pod ničlo. Putinu ne gre na roko (k sreči) tole indijansko poletje.
Zime skoraj ni več, smo novembra pa sem od poletja pokuril 6 polen drv v kaminu in ene 5kW elektrike za klimo ter 0 kubikov plina za centralno ogrevanje. Zvečer pa luftam, ker je popoldne sonce preveč segrelo.
Poletje pa suša in temperaturni rekordi. Praktično bomo več zagonil na elektriki za klimo za hlajenje kot na splošno (vsi enrgenti drva, plin, elektrika) pa za ogrevanje. Zima traja dva do tri mesece - pa še to ne več prava. Snega za vzorec. Mediji pa nas filajo z krizo, ker rus zmanjšuje dobavo, a po drugi strani so skladišča že polna. Strašijo nas kot da bo trde zime 6 mesecev pod ničlo. Putinu ne gre na roko (k sreči) tole indijansko poletje.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
FrRoSt ::
Pol industrije stoji v času korone pa podiramo rekorde :)
No saj verjetno je tudi nek zamik tak, da pričakujem, da bo tudi kak padec prisoten ne samo rast. Enkrat bi lahko bil :)
Se bomo kmalu znašli v prostem padu! NIČ bat!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Magic1 ::
zanimiva analiza "World energy outlook 2022"
takole na hitro:
- Ruska vojna v Ukrajini je povzročila hudo začasno krizo, ki v glavnem tepe revne države in revne prebivalce bogatih drzav
- gre za krizo energije iz fosilnih goriv, in ne krizo energije iz obnovljivih virov
- države, ki imajo ze zdaj diferencirano porabo, so prizadete veliko manj
- kriza vzpodbuja vse največje porabnike, sploh ZDA, EU in Kitajsko k novim vlaganjem v energijo, ki ni vezana na fosilna
- ruski deleč v svetovni dobavi fosilnih goriv bo iz 20% (2022) padel na 13% (2030)
- dolgoročno bo kriza imela pozitiven vpliv na uporabo obnovljivih virov energije
zločinsko je le-to, da se vse skupaj plačuje s krvjo Ukrajincev
Ukrajinci bodo še dost majhen problem. Problem bo v vseh ljudeh nižjega sloja po celem svetu. Draga energija in hrana bo njih najbolj tepla. Ker je njih ogromno, bo tudi vpliv na okolje konkreten, saj bodo kurili vse kar bo gorelo. Imam kup hiš okoli, ki se ogreva na plin, ni videt in vohat nič. Potem imaš enega na peč, ki ne vem kaj not meče in smrdi celo naselje, ko on kuri.
Ekofašizem zanemarja, da si večino ljudi na svetu ne more privoščit nekih obnovljivih "eko" virov.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Svetovna meteorološka organizacija: segrevanje planeta se je lani nadaljevalo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 18436 (10306) | gruntfürmich |
» | Lani kljub gospodarski rasti izpusti ogljikovega dioksida ostali enakiOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20504 (18640) | carota |
» | IPCC: Hitrost globalnega segrevanja manjša, a le po naključju (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 36642 (26604) | NSA Agent |
» | Internetne strani kot vir dezinformacij o globalnem ogrevanju.Oddelek: Znanost in tehnologija | 3302 (2907) | dj cotto |
» | krave onesnazujejo bolj kot ostala industrija???Oddelek: Znanost in tehnologija | 4016 (3036) | #000000 |