» »

Epic Games v čelnem spopadu z Applom in Googlom

Zimonem ::

Furbo je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Poleg ljubljanske tržnice obstaja tudi tista v BTC. Pa še par drugih.

Za pomanjkanje konkurence poskrbi kar fašistoidni Apple. Ko prodaja vsebine prek sebe 30% davek odpade. Potem pa tekmuj ...

In poleg appla obstajajo še droid tržnice.

Ja, tekmuj, ker imajo vsi enakih -30%. Če si tako dober, daj pač 30% višjo ceno za svoj softver.

Saj je Google tudi pod tožbo in preiskavo. In ni epic edini, ki se pritožuje.

49106 ::

Zimonem je izjavil:


Saj je Google tudi pod tožbo in preiskavo. In ni epic edini, ki se pritožuje.


Epic je edini, ki weponizira otroke?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

Amazonu so za plačevanje omogočene direktne transakcije, drugim spet ne....

driver_x ::

poweroff je izjavil:

Ne razumem kako zagovarjate Apple, hkrati pa se jezite nad "požrešno državo"... saj, če komu niso všeč davki tukaj, se lahko preseli v Somalijo, ali kako že? :))


Saj jaz jih ne zagovarjam, samo razumem jih, ker bi sam ravnal enako.

Aja, edine mobilne aplikacije, ki smo jo naredili, nismo dali na AppStore ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

Zimonem ::

driver_x je izjavil:

poweroff je izjavil:

Ne razumem kako zagovarjate Apple, hkrati pa se jezite nad "požrešno državo"... saj, če komu niso všeč davki tukaj, se lahko preseli v Somalijo, ali kako že? :))


Saj jaz jih ne zagovarjam, samo razumem jih, ker bi sam ravnal enako.

Aja, edine mobilne aplikacije, ki smo jo naredili, nismo dali na AppStore ...

Jah pol najbrž razumeš tudi tiste, ki so ropali judovske štacune v kristalni noči. Če se da nekoga uničit, oropati, spraviti s poti zakaj pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

49106 ::

Zimonem je izjavil:

Amazonu so za plačevanje omogočene direktne transakcije, drugim spet ne....


In? A morajo vsem strankam ponudit iste pogoje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

49106 je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Amazonu so za plačevanje omogočene direktne transakcije, drugim spet ne....


In? A morajo vsem strankam ponudit iste pogoje?

Pa smo spet pri omejevanju konkurence.

49106 ::

Pojasni. Ali meniš, da mora Coca cola omogočit enake pogoje mercatorji, lidlu in lokalnemu bifeju ali minimarketu. Ali je možno, da si dve firmi izpogajata drugačen dogovor in zakaj je to sporno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

ahac ::

A zdaj smo ugotovil, da za Apple zakoni ne veljajo več?

Ker če ga nek developer toži, ga bodo preprosto odstranil, česar si skoraj noben developer ne more privoščit, ker je iOS prevelik trg.
To pa pomeni, da je Apple praktično imun na tožbe in s tem tudi na zakone, ki naj bi veljal tudi za njih.
In nekaterim se to zdi prav....
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

49106 ::

ahac je izjavil:

A zdaj smo ugotovil, da za Apple zakoni ne veljajo več?



Kateri to

ahac ::

Npr. tisto glede česar jih toži Epic.
Al pa katerikoli drug developer, ki bi tudi želel, da se Applove prakse preverijo na sodišču, pa si tega ne more privoščit.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

49106 ::

ahac je izjavil:

Npr. tisto, glede česar jih toži Epic.


Kaj pa je tisto, da se ga tako izogibaš?

Zimonem ::

49106 je izjavil:

Pojasni. Ali meniš, da mora Coca cola omogočit enake pogoje mercatorji, lidlu in lokalnemu bifeju ali minimarketu. Ali je možno, da si dve firmi izpogajata drugačen dogovor in zakaj je to sporno?

Kokakola se ne pogovarja z dvema trgovinama ki imata 25 in 75% delež na trgu.

49106 ::

Zimonem je izjavil:

49106 je izjavil:

Pojasni. Ali meniš, da mora Coca cola omogočit enake pogoje mercatorji, lidlu in lokalnemu bifeju ali minimarketu. Ali je možno, da si dve firmi izpogajata drugačen dogovor in zakaj je to sporno?

Kokakola se ne pogovarja z dvema trgovinama ki imata 25 in 75% delež na trgu.


Kako pa potem sklenejo pogodbo o dobavi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

49106 je izjavil:

ahac je izjavil:

Npr. tisto, glede česar jih toži Epic.


Kaj pa je tisto, da se ga tako izogibaš?

Ker z sredstvi katere imaš ne moreš iti v primerno sodno bitko.

49106 ::

Zimonem je izjavil:

49106 je izjavil:

ahac je izjavil:

Npr. tisto, glede česar jih toži Epic.


Kaj pa je tisto, da se ga tako izogibaš?

Ker z sredstvi katere imaš ne moreš iti v primerno sodno bitko.


Kolko jih pa rabiš, če epic ni dovolj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Zimonem ::

49106 je izjavil:

Zimonem je izjavil:

49106 je izjavil:

Pojasni. Ali meniš, da mora Coca cola omogočit enake pogoje mercatorji, lidlu in lokalnemu bifeju ali minimarketu. Ali je možno, da si dve firmi izpogajata drugačen dogovor in zakaj je to sporno?

Kokakola se ne pogovarja z dvema trgovinama ki imata 25 in 75% delež na trgu.


Kako pa potem sklenejo pogodbo o dobavi?

Boš moral le bolj natančno specificira svoja blodnjava vprašanja.

Tole si preber preden pišeš naprej.
https://www.investopedia.com/terms/d/du...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

49106 ::

Nič drastično drugače od naših tgovcev. Mercator, lidl, hofer, spar in prodajajo coca-colo po ugodnejši ceni, kot jo manjše podjetje dobi pri proizvajalcu (oz kjerkoli). (pa je pijača samo en artikel)



Ni blodnja, je oligopol.
https://www.investopedia.com/terms/o/ol...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

driver_x ::

ahac je izjavil:

A zdaj smo ugotovil, da za Apple zakoni ne veljajo več?

Ker če ga nek developer toži, ga bodo preprosto odstranil, česar si skoraj noben developer ne more privoščit, ker je iOS prevelik trg.
To pa pomeni, da je Apple praktično imun na tožbe in s tem tudi na zakone, ki naj bi veljal tudi za njih.
In nekaterim se to zdi prav....


Kako bi ti ravnal, če bi bil direktor Appla?

no comment ::

Pri sebi si potihem želim, da Apple zgubi in Epic ne zmaga.

Še vedno pa ne vidim logike, da je 30%, ki si jih vzamejo Sony, Microsoft ali Nintendo, OK. Če si jih pa Apple in Google pa ne. Mislim, razumem pravčnike v komunistični Sloveniji (hej, še meni gre malo na smeh, če le najdemo način kako Applom, Microsoftom in Googlom vzet nekaj miljard). Ne razumem pa, da to leti tudi izven komunajzarskih kloak. A samo zato, ker znajo več zaslužit s svojim poslovnim modelom? iOS je daleč od kakršnekoli definicije monopola, tudi težko rečemo, da je Apple po vzoru Microsofta navlekel uporabnike na iOS. Google razvija Android (ja, tudi za Epic) zastonj, ne zasluži nič na hardveru... Kaj bo rekel Epic na sodišču? "Vse je super, radi bi samo malo več denarja"?

Mavrik ::

Sony, Microsoft in Nintendo izdelujejo igrače. Apple izdeluje računalnike, ki imajo več trga in večji ekonomski vpliv. Če uporabiš možgane ni tako težko no.

Pa dajte si zapomnit da Apple, Google, Sony, itd. niso ljudje. Do njih ni treba biti "fer" niti se ne smejo obnašati kot užaljeni najstniki. So firme, ki so po definiciji psihopatske in jih je treba držati na kratkem povodcu.
The truth is rarely pure and never simple.

dild0idis ::

Koliko pa Epic pobere na svojem storu?

12%, tožimo jih, to se meni zdi preveč!

ps: A na Fortnite store lahko služim? Da/ne, zakaj ne, Epic prasci imajo monopol na Fortnite store, tožba je ziher že padla...
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

49106 ::

Mavrik je izjavil:


Pa dajte si zapomnit da Apple, Google, Sony, itd. niso ljudje. Do njih ni treba biti "fer"


Kako to misliš, da do njih ni treba biti "fer"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

          ::

A ste tukaj sami osnovnošolci? Toliko traparij na kupu pa že dolgo nisem videl.

no comment ::

49106 je izjavil:


Kako to misliš, "fer"? Kaj to pravzaprav pomeni?

Da za njih pravni red ne deluje do "konca". Nam, ljudem, je dovoljeno takim korporacijam vsiliti malo (ajde, kolikor pač gre) socializma.

(jaz se intimno s tem celo strinjam, ne znam pa tega zagovarjati v kontekstu pravne države, zato tega ne vpijem tako na glas kot Epic)

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Mavrik je izjavil:

Sony, Microsoft in Nintendo izdelujejo igrače. Apple izdeluje računalnike, ki imajo več trga in večji ekonomski vpliv. Če uporabiš možgane ni tako težko no.


Tega pa ne razumem najbolje. V kakšnem kontekstu se to navezuje na debato?

no comment ::

driver_x je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Sony, Microsoft in Nintendo izdelujejo igrače. Apple izdeluje računalnike, ki imajo več trga in večji ekonomski vpliv. Če uporabiš možgane ni tako težko no.


Tega pa ne razumem najbolje. V kakšnem kontekstu se to navezuje na debato?

Sej ni treba, da se navezuje. Google in Apple služita preveč denarja. Za to gre.

49106 ::

Epic pa ne? :))

no comment je izjavil:

49106 je izjavil:


Kako to misliš, "fer"? Kaj to pravzaprav pomeni?

Da za njih pravni red ne deluje do "konca". Nam, ljudem, je dovoljeno takim korporacijam vsiliti malo (ajde, kolikor pač gre) socializma.

(jaz se intimno s tem celo strinjam, ne znam pa tega zagovarjati v kontekstu pravne države, zato tega ne vpijem tako na glas kot Epic)


A nimamo podjetij ravno zaradi tega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

MrStein ::

Epic je "naš"!
(vsaj ta teden)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

s1m0n ::

Veliko aplikacij ima plačljive storitve v sami aplikaciji in na Androidu še nisem zasledil nobene (res, da ne igram iger), ki bi zahtevala plačilo preko Googlovega računa... Popolnoma vse so mi omogočale plačilo s PayPalom ali bančnimi karticami brez vmesnega vmešavanja Googla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

no comment ::

MrStein je izjavil:

Epic je "naš"!
(vsaj ta teden)

Epic bomo demolirali pozneje.

Kaj pa veš, mogoče pa Epic celo plača več kot par centov davka (mogoče celo kaj v Sloveniji) in bo par miljard, ki se bo prelilo iz Appla/Googla (in Sonyja/Microsofta/Nintenda - če kdo od njih misli, da ne bodo prišli na vrsto, mam par ciglov za prodat) v Epic celo pomagalo zgradit kako bolnico ali šolo.

Al pa bomo vsaj lažje nakazali tisto miljardo v Nato.

Ugotovili smo, da nam triljoni, ki jih bašejo mega corp, ne pomagajo kaj dosti. Probejmo drugače?

Zgodovina sprememb…

49106 ::

no comment je izjavil:


Ugotovili smo, da nam triljoni, ki jih bašejo mega corp, ne pomagajo kaj dosti. Probejmo drugače?


Kako šele zdaj, če so vsi navijal za globalizacijo do pojava korone?

no comment je izjavil:

MrStein je izjavil:

Epic je "naš"!
(vsaj ta teden)

Epic bomo demolirali pozneje.



Začel si strašno:

no comment je izjavil:


Kaj pa veš, mogoče pa Epic celo plača več kot par centov davka (mogoče celo kaj v Sloveniji) in bo par miljard, ki se bo prelilo iz Appla/Googla (in Sonyja/Microsofta/Nintenda - če kdo od njih misli, da ne bodo prišli na vrsto, mam par ciglov za prodat) v Epic celo pomagalo zgradit kako bolnico ali šolo.

Al pa bomo vsaj lažje nakazali tisto miljardo v Nato.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

LitralSM ::

49106 je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Amazonu so za plačevanje omogočene direktne transakcije, drugim spet ne....


In? A morajo vsem strankam ponudit iste pogoje?

Ja.


Anyone who thinks Apple will eventually capitulate is in for a surprise. Apple didn't capitulate to Hey, Hey \*chose\* to comply to App Store guidelines. Remember that e-book antitrust suit? Apple fought it to the bitter end, even after all the publishers settled. This will go the same way, Apple is not going to relent when it thinks it's in the right.


Can you give me more insight with what happened with hey? I thought they were able to avoid paying Apple the 30 percent cut somehow


They did, they're not paying the 30% cut. You have to sign up via their website. Hey's app basically opened up to a log-in screen with little else. That's against App Store rules, except if you're a 'Reader' app, or a B2B (Business-to-Business) app. Netflix is a 'Reader' app, but Apple decided that Hey wasn't. After some back-and-forth's, Apple recommended that Hey add a free trial function to their app, so that users could use it without having to sign up on the website. Hey did that, and now they're back.


In Apples guidelines it is stated which apps are reader apps and which are not. Email is not a reader App. It counts as a Service since the user is not only reading mails he is also answering etc.

So Hey knew in advance that their app is in a grey area where it is highly possible that their app won’t count as reader app.


They knew it was a gray area, but there was a clear precedent - FastMail had been there for years under exactly the same circumstances. Email service, no signup in the app, paid subscription from web signup, nothing but a login screen on launch.

Also, the B2B rule is still unwritten. It is still not in the guidelines even though Apple reps referred to it during the Hey debate. Only "business database" is in there, but clearly there are apps that are not that, but are B2B and allowed without IAP.

driver_x ::

Če koga zanima tožba Epica proti Applu.

opeter ::

49106 je izjavil:

Oberyn je izjavil:

Vsi ti ponudniki so v nepošteni prednosti glede na epic games, ker od svojih honorarjev, nastalih znotraj njihovih aplikacij, ne plačujejo 30%, epic jih pa mora.



A so res dolžni vsem ponudit enake pogoje? Ali mora lokalna oštarija dobit pijačo po enaki ceni kot jo dobita Mercator in Lidl?


Dobro vprašanje.
Zakaj pa ne? Ker lokalna oštarija proda tisočkrat manj? Ja in kaj pol? Ravno veliki bi lahko glede na zaslužek plačali dosti več v primerjavi z malimi. Ker imajo veliki tako velik promet in tudi prihodek.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

zasekaroza ::

49106 je izjavil:

Oberyn je izjavil:

Vsi ti ponudniki so v nepošteni prednosti glede na epic games, ker od svojih honorarjev, nastalih znotraj njihovih aplikacij, ne plačujejo 30%, epic jih pa mora.



A so res dolžni vsem ponudit enake pogoje? Ali mora lokalna oštarija dobit pijačo po enaki ceni kot jo dobita Mercator in Lidl?

Če kupi enako količino pijače kot Lidl vsekakor.

          ::

driver_x je izjavil:

Če koga zanima tožba Epica proti Applu.


Ta dokument se bolj kakor tožba bere kot pravljica o Robinu Hudu za otroke. Pravijo, da se jim ne gre za denar, ampak za svobodo. (Svobodo, ki bi jim omogočila na iOS imeti še Epic Store.)

Zimonem ::

          je izjavil:

driver_x je izjavil:

Če koga zanima tožba Epica proti Applu.


Ta dokument se bolj kakor tožba bere kot pravljica o Robinu Hudu za otroke. Pravijo, da se jim ne gre za denar, ampak za svobodo. (Svobodo, ki bi jim omogočila na iOS imeti še Epic Store.)

Amazon to ima. Povezovanje dominantnih akterjev na sceni ubija konkurenco. Apple TV lahko ponudi 1/3 nižjo ceno od primerljivih storitev. Pa so drugi začeli z idejo in izvedbo, da ne rabiš plačevati celotne TV sheme.
Mikrosoft se ni nikoli posluževal tako umazanih trikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

          ::

Zimonem je izjavil:


Mikrosoft se ni nikoli posluževal tako umazanih trikov.


Kako naj te po taki izjavi jemljemo resno?

Zimonem ::

          je izjavil:

Zimonem je izjavil:


Mikrosoft se ni nikoli posluževal tako umazanih trikov.


Kako naj te po taki izjavi jemljemo resno?

Nikoli mi ni zavračal instalacijo tujega se. Niti kako ga bom plačal. Ti pa na prazno žaljivke. Si mogoče pobič plačan iz istora. Ali ti mama kupuje telefonine.

driver_x ::

          je izjavil:

driver_x je izjavil:

Če koga zanima tožba Epica proti Applu.


Ta dokument se bolj kakor tožba bere kot pravljica o Robinu Hudu za otroke. Pravijo, da se jim ne gre za denar, ampak za svobodo. (Svobodo, ki bi jim omogočila na iOS imeti še Epic Store.)


Sam sem isto pomislil. Potem sem preletel tvite direktorja Epica, ki jih je objavil na to temo. Gospod ni najbolj bistre glave, ali pa je v ozadju nekaj, česar ne razumem.

          ::

Ja, zanimivo, da se človek na takem poloźaju spušča tako nizko.

s1m0n ::

Pa ni tudi čudno, da se takšna firma kot je Apple spušča v takšne otroške igrice? (grožnje...)

driver_x ::

          je izjavil:

Ja, zanimivo, da se človek na takem poloźaju spušča tako nizko.


Če bo Epicov CEO nadaljaval s takimi napadi, leta 2023 ne bo več direktor, ker ne bo več imel firme.

driver_x ::

s1m0n je izjavil:

Pa ni tudi čudno, da se takšna firma kot je Apple spušča v takšne otroške igrice? (grožnje...)


To niso otroške igrice, ampak običajna poslovna praksa, ki jo Apple uporablja za zaščito svojih interesov. Pri tem nikakor ni edini. Poleg tega s tem niti do kolen ne sežejo npr. Oraclu. V poslu so ispešni ljudje z zmagovalno miselnostjo. Zanje obstaja samo zmaga in nič drugega. Prej omenjeni Larry Ellison se niti z zmago ne zadovolji, ampak s tem, da so vsi ostali poraženi.

Zimonem ::

driver_x je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Pa ni tudi čudno, da se takšna firma kot je Apple spušča v takšne otroške igrice? (grožnje...)


To niso otroške igrice, ampak običajna poslovna praksa, ki jo Apple uporablja za zaščito svojih interesov. Pri tem nikakor ni edini. Poleg tega s tem niti do kolen ne sežejo npr. Oraclu. V poslu so ispešni ljudje z zmagovalno miselnostjo. Zanje obstaja samo zmaga in nič drugega. Prej omenjeni Larry Ellison se niti z zmago ne zadovolji, ampak s tem, da so vsi ostali poraženi.

Kar jih je daleč pripeljalo...

driver_x je izjavil:

          je izjavil:

Ja, zanimivo, da se človek na takem poloźaju spušča tako nizko.


Če bo Epicov CEO nadaljaval s takimi napadi, leta 2023 ne bo več direktor, ker ne bo več imel firme.

Človek ve več o tehnologiji kot cel zbor Applovih direktorjev. On je sam vzpostavil firmo. Ni neka priposestvovana pozicija.

Vreden je ene petkrat več od tistega jabolčnega firerja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

          ::

driver_x je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Pa ni tudi čudno, da se takšna firma kot je Apple spušča v takšne otroške igrice? (grožnje...)


To niso otroške igrice, ampak običajna poslovna praksa, ki jo Apple uporablja za zaščito svojih interesov. Pri tem nikakor ni edini. Poleg tega s tem niti do kolen ne sežejo npr. Oraclu. V poslu so ispešni ljudje z zmagovalno miselnostjo. Zanje obstaja samo zmaga in nič drugega. Prej omenjeni Larry Ellison se niti z zmago ne zadovolji, ampak s tem, da so vsi ostali poraženi.


Itak. Poznam nekaj takih ljudi iz posla in športa. Drugo mesto je zanje poraz in veliko razočaranje. Brez takega mindseta nimaš tako v poslu, kakor športu kaj iskati.

Zimonem ::

          je izjavil:

driver_x je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Pa ni tudi čudno, da se takšna firma kot je Apple spušča v takšne otroške igrice? (grožnje...)


To niso otroške igrice, ampak običajna poslovna praksa, ki jo Apple uporablja za zaščito svojih interesov. Pri tem nikakor ni edini. Poleg tega s tem niti do kolen ne sežejo npr. Oraclu. V poslu so ispešni ljudje z zmagovalno miselnostjo. Zanje obstaja samo zmaga in nič drugega. Prej omenjeni Larry Ellison se niti z zmago ne zadovolji, ampak s tem, da so vsi ostali poraženi.


Itak. Poznam nekaj takih ljudi iz posla in športa. Drugo mesto je zanje poraz in veliko razočaranje. Brez takega mindseta nimaš tako v poslu, kakor športu kaj iskati.

Seveda najbrž pa prijateljuješ z tonyo harding.

driver_x ::

A ni že pokojni Senna rekel nekaj v stilu, da dirkaš zato, da zmagaš. In če štartaš na kaj drugega kot prvo mesto, si že poražen. Ampak smo že malo zašli z debato.

          ::

driver_x je izjavil:

A ni že pokojni Senna rekel nekaj v stilu, da dirkaš zato, da zmagaš. In če štartaš na kaj drugega kot prvo mesto, si že poražen. Ampak smo že malo zašli z debato.


Prav zanimivo bo spremljati, kako se bo zadeva odvijala. Bo kdo popustil, kdo spor še zaostril?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Epic Games Store (strani: 1 2 3 416 17 18 19 )

Oddelek: Igre
906162956 (4499) Gagatronix
»

Fortnite Mobile na rootanemu telefonu?

Oddelek: Mobilne tehnologije
111555 (978) Sales
»

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Tožbe
20045002 (38241) mailer
»

Epic Games v čelnem spopadu z Applom in Googlom (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
25563059 (54157)          
»

Epic Games zagnal lastno spletno trgovino

Oddelek: Novice / Igre
229078 (5417) opeter

Več podobnih tem