» »

Facebook prilagajal pravila, vrstijo se oglaševalski bojkoti

Facebook prilagajal pravila, vrstijo se oglaševalski bojkoti

Slo-Tech - Ameriška podjetja so začela bojkotirati Facebook, ker po njihovem mnenju ne stori dovolj proti sovražnemu govoru ter širjenju neresnic in manipulacij. Coca-Cola, The Hershey Company, Levi Strauss & Co, Unilever, Honda, Verizon, Pepsi in več kot sto manjših podjetij so napovedali ustavitev oglaševanja na Facebooku. Gre za odziv na kampanjo #StopHateforProfit, ki so jo 17. junija sprožile civilnodružbene organizacije NAACP, Color of Change in Anti-Defamation League. Kampanja je nastala kot odziv na smrt Georgea Floyda ob policijski aretaciji in sledečim protestom, v ozadju pa gre za dolgotrajne težave s širjenjem neresnic in netenjem sovraštva, za kar so prav družbena omrežja najboljši poligon.

Facebook večino svojih prihodkov ustvari z oglasi, zato ima prekinitev oglaševanja za podjetje velike finančne posledice. Delnice podjetja so po najavi bojkotov minuli teden izgubile skoraj desetino vrednosti. Kot pojasnjujejo v Starbucksu, ki ni del kampanje, a vseeno ne bo več oglaševal na Facebooku, gre za širši problem, zato bo Starbucks prekinil oglaševanje na vseh družbenih omrežjih. Podobno je tudi Unilever napovedal prekinitev oglaševanja na Twitterju in Instagramu. Microsoft ne bo več oglaševal na Facebooku in Instagramu, pri čemer niso del uradne kampanje, temveč so zaskrbljeni nad tem, kje se pojavljajo njihovi oglasi (poleg kakšnih vsebin).

Pritisk na sovražne vsebine izvajajo tudi določena družbena omrežja. Twitch je blokiral Trumpov račun zaradi sovražnega obnašanja, kar je v nasprotju s pravili uporabe. Podobno je tudi reddit blokiral več kot 2000 skupin (med njimi tudi r/The_Donald in r/ChapoTrapHouse), ki so izvajale sovražni govor. Večina teh skupin ni političnih. Reddit je že v preteklosti odstranjeval vsebine, denimo zloglasni kanal teoretikov zarote QAnon. Facebook pa predstavlja drugačno zgodbo. Medtem ko je Twitter začel označevati neresnice politikov in si zaradi blokade Trumpovih čivkov nakopal pravo vojno z ameriško administracijo, je Facebook popustljiv.

Facebook je postal prvovrstno gojišče teorij zarote. Brian Friedberg, ki dela na Harvard Shorenstein Centru, pojasnjuje, da je Facebook unikatna platforma za širjenje teorij zarote. Po eni strani ima stran ogromen obisk, po drugi strani pa algoritmi te vsebine aktivno priporočajo. Kdor se pridruži kakšni skupini, ki je za Trumpa, proti cepljenju ali proti karanteni, mu začne Facebook ponujati povezave do QAnon, so ugotovili The Guardianovi novinarji na lastni koži. V več skupin kot se uporabnik včlani, več podobnih priporočil bo še dobil. Facebook je že leta 2016 ugotovil, "da se 64 odstotkov članov ekstremističnih skupin tem pridruži zaradi algoritmov za priporočila".

Ameriška Služba za domovinsko varnost (DHS) je Facebook, Twitter in druga družbena omrežja pozvala k ukrepanju pri objavah, ki spodbujajo nasilje. Paradoksalno je, da tovrstne vsebine objavlja tudi predsednik, zato mu je Twitter posamezne objave že skril ali opremil s komentarji. Facebook tega zelo dolgo ni želel storiti, ker je Zuckerberg vztrajal na stališču, da se Facebook kot platforma ne bo vmešaval v vsebino. Vseeno pa se premika tudi na tem področju, saj je Zuckerberg napovedal prepoved reklam, ki bi oglaševale nasilje. Zuckerberg je minuli teden spremenil predhodno retoriko in dejal, da bodo začeli tudi označevati in odstranjevati objave javnih osebnosti, kot je ameriški predsednik, če bodo te kršile pravila.

The Washington Post je v preiskavi ugotovil, da je v preteklosti Facebook že prilagajal svoja pravila, da mu ne bi bilo treba odstranjevati objav ameriškega predsednika. Ko je Trump objavil kaj zelo problematičnega, je Facebook Belo hišo prosil, če lahko objavo omilijo ali izbrišejo, da tega ne bi bilo treba Facebooku. Že leta 2015, tedaj med predsedniško kampanjo, so se na Facebooku pojavljale nedopustne objave (npr. da je treba vsem muslimanom prepovedati vstop v državo), a jih je Facebook upravičil z izjemo, ki da velja za politični govor. V naslednjih letih se je meja dopustnega nižala in nižala, zaradi česar se je sedaj več kot 5000 zaposlenih ogradilo od Facebookove odločitve, da sporne objave ostanejo vidne. Pri tem ne gre le za ameriškega predsednika.

Facebook je imel leta 2015 zaradi pojavljanja oglasov, kot je omenjeni o prepovedi vstopa muslimanom, težavo. Takšne objave so bile v nasprotju s pravili, zato so preigravali štiri možnosti: odstranitev vsebin, dopustitev enkratne izjeme, razširitev dopustnega v okviru političnega govora ali preprosto dovolitev takšnih objav vsepovprek. Medtem ko zadnje možnosti niso resno preigravali, zato so se odločili za kompromis med možnostma dve in tri. Tovrstne objave v okviru političnega izražanja bodo dovoljene, če bodo pomembne (news-worthy). Sprva so bile to neuradne smernice, javno pa so pravila zrahljali oktobra 2016. Odtlej je Facebook sproti nižal standarde in prilagajal pravila, da so lahko sporne vsebine ostale na platformi, ter celo prilagajal algoritem. Na koncu Facebook ni odstranjeval niti dokazljivo montiranih posnetkov.

V petek je Zuckerberg zaposlenim sporočil, da bodo spremenili pravila objavljanja, da bodo sporne objave, če bodo zaradi informativnosti (news-worthiness) ostale dostopne, jasno označene kot zavajajoče, lažne, sovražne ali karkoli bo v neskladju s pravili. Objave, ki bodo razpihovale sovraštvo ali skušale zmanjševati na udeležbo na volitvah (voting supression), bodo odstranjene, četudi bodo izpod prstov politikov. S tem se je končalo obdobje, ko se je Facebook lahko deklariral kot platforma, ki ni odgovorna za objave uporabnikov. Kdor nudi platformo, je soodgovoren za to, kako se uporablja.

37 komentarjev

techfreak :) ::

ostranjene

Jarno ::

Kaj bi rad holdinški koorporativni svet točno dosegel, mi še ni docela jasno.
Samo da se ravno ti pohlepni kekci, ki operirajo z denarjem drugih ljudi, vmešavajo in ne veje oblasti, pa je zabavno.
#65W!

VaeVictis ::

Levi grupi ne bo nikoli dovolj, danes je ta omejitev, jutri bodo hoteli še višjo omejitev...
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

Mr.B ::

Bo se še nabirajo trotli.
Kdo od vas se je vprašal, kako lahko tako masovno blokirajo nekega politika, verjetno ne zato ker je kultiviranost in integritea tag politika na višku.
Samo poglejmo kako se odziva na fake virozo v Ameriki.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nejcek74 ::

VaeVictis je izjavil:

Levi grupi ne bo nikoli dovolj, danes je ta omejitev, jutri bodo hoteli še višjo omejitev...

mhm, lastniki Coca-Cola, The Hershey Company, Levi Strauss & Co, Unilever, Honda, Verizon, Pepsi etc so tipični levičarji :))

Jarno ::

Verjetno jim razklana ZDA in teorije zarot o 5G, korona virusu itd. ni v interesu.
Sam osebno se pogosto sprašujem o de-facto moči in vplivu upravljalcev razpršenega kapitala ter o velikih investitorjih zadaj.
Za podjetji/institucijami se načeloma skrivajo posamezniki.
Saj pravim, ko imajo na cenzuro več vpliva kot pa 'demokratične' vladne institucije, potem to srhljivo spomni na neko korporativno vizijo prihodnosti.
#65W!

Furbo ::

Jarno je izjavil:

Kaj bi rad holdinški koorporativni svet točno dosegel, mi še ni docela jasno.
Samo da se ravno ti pohlepni kekci, ki operirajo z denarjem drugih ljudi, vmešavajo in ne veje oblasti, pa je zabavno.

Poserjejo se pred vsakim twitter kretenom, ker mislijo, da ima twitter neko povezavo z resničnim svetom, je pa samo zbirališče virtualnih borcev proti izmišljenim problemom.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

LeQuack ::

Jarno je izjavil:

Verjetno jim razklana ZDA in teorije zarot o 5G, korona virusu itd. ni v interesu.
Sam osebno se pogosto sprašujem o de-facto moči in vplivu upravljalcev razpršenega kapitala ter o velikih investitorjih zadaj.
Za podjetji/institucijami se načeloma skrivajo posamezniki.
Saj pravim, ko imajo na cenzuro več vpliva kot pa 'demokratične' vladne institucije, potem to srhljivo spomni na neko korporativno vizijo prihodnosti.


Najbolj je to, da temu ultra kapitalizmu in cenzuri najbolj ploskajo tisti revni sloj, katerega ta sistem odira do kosti.
Quack !

Machete ::

VaeVictis je izjavil:

Levi grupi ne bo nikoli dovolj, danes je ta omejitev, jutri bodo hoteli še višjo omejitev...


Ja, naprimer omejitev minimalnega IQja pri komentiranju.
Ubožček, jokca, ker omejujejo počasi možnosti razpihovanja izmov in mržnje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mr.B ::

LeQuack je izjavil:

Jarno je izjavil:

Verjetno jim razklana ZDA in teorije zarot o 5G, korona virusu itd. ni v interesu.
Sam osebno se pogosto sprašujem o de-facto moči in vplivu upravljalcev razpršenega kapitala ter o velikih investitorjih zadaj.
Za podjetji/institucijami se načeloma skrivajo posamezniki.
Saj pravim, ko imajo na cenzuro več vpliva kot pa 'demokratične' vladne institucije, potem to srhljivo spomni na neko korporativno vizijo prihodnosti.


Najbolj je to, da temu ultra kapitalizmu in cenzuri najbolj ploskajo tisti revni sloj, katerega ta sistem odira do kosti.

Jp, V ameriki so danes najbolj prizadeta skupina ravno te pebejci, ki so slepo verjeli oslarijam, ki jih je ta pisal in blebetal. Če bi tem v osnovi vzeli materijo, s katerim bi blabetali, morda danes v ameriki nebi bilo več mrtvih, kot v vseh štirih+ Ameriško povezanih vojnah. Morda jim bo ratalo do konec leta priti na nivo smrti iz WW2. So na pravi poti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Reycis ::

In potem so nekega dne ljudje brez razloga na oblast izvolili Hitlerja.
Diversity is our greatest strength

Machete ::

Priplazil se je počasi in nesluteno, ni se zgodil 'nekega dne'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Reycis ::

No Machiete, to si mislijo moderni progresivci. Ne vidijo, da je prišel z nekim razlogom. In tole kar počnejo tehnološki velikani je gotovo en del razloga zakaj se bo podobna zgodba ponovila.
Diversity is our greatest strength

gruntfürmich ::

dejansko je izključno leva histerija razlog za polarizacijo sveta...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

zmaugy ::

Itak, če bi sužnji bili lepo tiho, ne bi njihovi lastniki nikoli imeli problemov. Kako grdo od sužnjev.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Machete ::

Reycis je izjavil:

No Machiete, to si mislijo moderni progresivci. Ne vidijo, da je prišel z nekim razlogom. In tole kar počnejo tehnološki velikani je gotovo en del razloga zakaj se bo podobna zgodba ponovila.


Ni prišel z razlogom, prišel je zaradi idiotov, ki so to gledali ali sodelovali. Razloga za zlo ni in ga nikoli več ne sme biti.

Lahko pa vedno vrtaš v neko višjo in višjo resnico in gradiš plasti 'razlogov' in sprožilcev, dokler ne prideš vse Boga, jebemu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

klinker ::

gruntfürmich je izjavil:

dejansko je izključno leva histerija razlog za polarizacijo sveta...


Tipicna ovca, ki verjame da je ena stran v politiki boljsa od druge :))

janezvalva ::

sovražim FB, Gab je boljši
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

Furbo ::

zmaugy je izjavil:

Itak, če bi sužnji bili lepo tiho, ne bi njihovi lastniki nikoli imeli problemov. Kako grdo od sužnjev.

Seveda, sužnji z ajfoni, sužnji za katere v mehiki komaj pridelujejo dovolj avokadov..
..delovni ljudje so sužnji teh modelov, ki bi živeli od državne joške ali staršev.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

zmaugy ::

Furbo je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Itak, če bi sužnji bili lepo tiho, ne bi njihovi lastniki nikoli imeli problemov. Kako grdo od sužnjev.

Seveda, sužnji z ajfoni, sužnji za katere v mehiki komaj pridelujejo dovolj avokadov..
..delovni ljudje so sužnji teh modelov, ki bi živeli od državne joške ali staršev.


Morda tele z ajfoni, o katerih govoriš, stojijo za tem, ampak če bi tisti v delavci, o katerih tudi govoriš, živeli lepo, ne bi šli na cesto. Saj to ti je menda jasno?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Markoff ::

1 Kaj se imajo multinacionalke za vtikovat v to, kaj mediji objavljajo in česa ne? Kaj, ko bi se raje ukvarjali s svojim core businessom in prepustili politiko politikom?
2. Kdaj bomo začeli cenzurirati vse MSM in kdo natančno bo to počel, saj med njihovimi novicami kar mrgoli polresnic in neobjektivnega prikaza dejstev?
3. Dokler bomo drveli v svet, kjer v imenu dobrega izvajamo zlo in spodubjamo rasizem zoper raso, ki naj bi bila kolektivno kriva za vse peesdrije sveta (all lives don't matter, socialni umori ljudi, ki se ne strinjajo s prepričanjem SJWjev, white privilege), si res težko predstavljam, da ta ista poniževana in zaničevana (velika!) skupina ne bo odreagirala na način, ki se v preteklosti ni izkazal za dobrega, a bo morda edino in zadnje orožje pred njeno popolno dezintegracijo - da si dejansko izvoli fašista na oblast (to, kar antifa in podobni maskirani brezdelneži mokro sanja). Saj, zakaj pa so Nemci in Italijani sploh izvolili Dolfeta in Duceja - se še kdo sploh spomni? Ali kdo meni, da se narod kolektivno nek dan spomni in si demokratično izvoli na oblast psihota? Alternativa mora biti precej nesprejemljiva. In, ne, propaganda sama po sebi je premalo - naziji niso imeli v lasti nobenega medija in zelo omejen vpliv na velike, pa so vseeno prišli na oblast. Kaj je potem počel Goebbels, ko so že bili na oblasti, je povsem drug film.

Sicer pa - Ameri naj svoje travme in bremena obdržijo zase, ni potrebno izvažati tega SJW, BLM, KKK sranja k nam. Imamo dovolj svojih problemov, da se ukvarjamo še s tistimi, ki sploh niso naši.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

zmaugy ::

1. Multinacionalke plačujejo medijem za oglase in menda kot stranka, ki plačuje, lahko izbirajo zraven koga se bo pojavilo njihovo ime tam, kjer za to plačajo. In če to odgovarja njihovim poslovnim interesom, se lahko s tem tudi javno pohvalijo.

2. Nimam odgovora.

3. Cry me a river. Velik del našega blagostanja temelji na temu, da smo:
a) imeli srečo, da so se določene nazadnjaške ideologije upehale na poti do nas.
b) da smo na ugodni geografski lokaciji, ki nam je omogočila kolonizacijo Amerik in jih konkurenci otežila.
c) da smo brez predsodkov izkoriščali in še izkoriščamo te prednosti in v stoletjih nakopičene koristi iz tega. Posebnost ameriškega odnosa do črncev je točka 3 na steroidih.

Posledice točke 3 so logične: kot vsi z visokim standardom imamo manj otrok kot ljudje z nižjim standardom. Zato smo v demografskem zatonu, medtem ko so skupine, ki jih zaradi našega visokega standarda držimo na tleh, v demografskem porastu. Malo poetske pravice je v tem, ane?
Skladno s prej napisanim poskušamo na vse načine ohranjati status quo in svojo nadvlado ali prednost pred drugimi skupinami, ampak to je čedalje težje zaradi našega demografskega zatona in ker se na primer v ZDA nad črnci poslužujejo nasilja tako pogosto, postaja tega črncem dovolj. In ker demografsko rastejo, se bo to slej ko prej moralo končati. Butast folk, ki bo trmoglavo vztrajal na preživetih vzorcih obnašanja, s tem antagonizira tiste, nad katerimi izvaja nadvlado in ki bojo slej ko prej postali večina.
Prej ko bo to jasno, boljše bo za vse.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Jarno ::

Zanimiva nekorektna interpretacija.
#65W!

gruntfürmich ::

klinker je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

dejansko je izključno leva histerija razlog za polarizacijo sveta...


Tipicna ovca, ki verjame da je ena stran v politiki boljsa od druge :))

slabo bereš in slabo dojemaš. če bi poimensko imenoval politike iz enega ali drugega pola bi ti imel prav, ker pa sem samo imenoval pol ki predstavlja idejo, pa nimaš prav.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Markoff ::

zmaugy je izjavil:

3. Cry me a river. Velik del našega blagostanja temelji na temu, da smo:
a) imeli srečo, da so se določene nazadnjaške ideologije upehale na poti do nas.
b) da smo na ugodni geografski lokaciji, ki nam je omogočila kolonizacijo Amerik in jih konkurenci otežila.
c) da smo brez predsodkov izkoriščali in še izkoriščamo te prednosti in v stoletjih nakopičene koristi iz tega. Posebnost ameriškega odnosa do črncev je točka 3 na steroidih.
...

Ne razumem, kdo smo to mi? Smo to Slovenci? Kolektivno? Kaj imamo mi opraviti z angleškim imperijem? Ameriškim sužnjelastništvom? Špansko kolonizacijo Novega sveta? Pobijanjem Indijancev? Nacisti? Italijanskimi fašisti? Turškimi vpadi? Križarskimi vojnami? Aleksandrovim osvajanjem Azije? Mongolskim osvajanjem sveta? Rimskim imperijem? Kolonizacijo Avstralije? Apartheidom? Genocidom nad Armenci? S Polom Potom, Mao Zedongom, Stalinom in njihovimi komunističnimi čistkami?

Zato, ker imam podobno količino melanina v koži kot večina naštetih? Fak, takšnega rasizma pa človek ne sliši vsak dan.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

WhiteAngel ::

Mogoče so se pa lastniki Coca Cole in Facebooka umaknili v zlato? Ker da ne oglašuješ, bi moralo pomeniti lose-lose situacija - manj boš imel prodaje + fb bo imel manj prihodkov od oglaševanja.

srnjak ::

Res zanimivo, kako Facebook prilagaja svoja pravila.
Pravkar sem opazil, da ne morem objaviti nobene povezave s slo-tech. Niti v messengerju.

vostok_1 ::

VaeVictis je izjavil:

Levi grupi ne bo nikoli dovolj, danes je ta omejitev, jutri bodo hoteli še višjo omejitev...


Tako je. Levičarsk ideologija je intrinzično omejujoča, saj zahteva izravnavanje špic.
Desničarska je morda brutalna, a tega ne zahteva. Zato pa pod levičarji "razsvetljenstva" ne bi bilo, ker vse kreativne je potrebno postriči.
Pri desnici pa taki lahko uspejo, zgolj borbeni morajo biti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

killzone ::

To o čem članek govori je za mene nič drugega kot napad na svobodo govora pod pretvezo sovraženga govora, ki pa je postal zelo raztegljiv pojem.

zmaugy ::

Markoff je izjavil:

zmaugy je izjavil:

3. Cry me a river. Velik del našega blagostanja temelji na temu, da smo:
a) imeli srečo, da so se določene nazadnjaške ideologije upehale na poti do nas.
b) da smo na ugodni geografski lokaciji, ki nam je omogočila kolonizacijo Amerik in jih konkurenci otežila.
c) da smo brez predsodkov izkoriščali in še izkoriščamo te prednosti in v stoletjih nakopičene koristi iz tega. Posebnost ameriškega odnosa do črncev je točka 3 na steroidih.
...

Ne razumem, kdo smo to mi? Smo to Slovenci? Kolektivno? Kaj imamo mi opraviti z angleškim imperijem? Ameriškim sužnjelastništvom? Špansko kolonizacijo Novega sveta? Pobijanjem Indijancev? Nacisti? Italijanskimi fašisti? Turškimi vpadi? Križarskimi vojnami? Aleksandrovim osvajanjem Azije? Mongolskim osvajanjem sveta? Rimskim imperijem? Kolonizacijo Avstralije? Apartheidom? Genocidom nad Armenci? S Polom Potom, Mao Zedongom, Stalinom in njihovimi komunističnimi čistkami?

Zato, ker imam podobno količino melanina v koži kot večina naštetih? Fak, takšnega rasizma pa človek ne sliši vsak dan.


Kot prvo imamo srečo z geografsko lokacijo. Nimamo raznih nasty tropskih bolezni, ultra nevarnih živali, ultra suš ali poplav, neznosne vročine. In kot rečeno so se nekatere dolgotrajne nazadnjaške ideologije ustavile, predno se bi lahko udomačile pri nas.
Kot drugo imamo srečo z barvo kože: iz nekega razloga so belci veliko manj pogosto zasužnjeni in tudi če bi kakšen bil, se je takšnemu v belski družbi lažje prešvercati kot svobodna oseba. Črnce je barva kože v takšnem svetu izdala takoj.
Smo tudi primer trickle down, nekaj benefitov je prikapljalo tudi do nas. V obliki tega, da smo se lahko šolali in bili del razvitejšega sveta.

Kaj imamo Slovenci s pizdarijami, ki so jih počeli narodi s kolonijmi? Ne prav veliko. Bomo pa ravno tako pokasirali vse negativne učinke tega, kar sem napisal prej, ker tako pač stvari stojijo.
Lahko se jokamo, lahko pa poskušamo prispevati k rešitvam, ki so dobre za vse.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

DeeJay ::

Še dobr, da se korporacije oddaljujejo od poskusov uvajanja fašističnega režima in prav je tako. V Sloveniji žal še vedno preveč podjetij financira fašistično propagando na SDS trobilih. Tud tuki bo počas ljudstvo reklo svoje in se jih bo začelo izogibat.
Telekom, Vzajemna, Mercator so glavni sponzorji sovraštva pri nam.

Markoff ::

zmaugy je izjavil:

Kot prvo imamo srečo z geografsko lokacijo. Nimamo raznih nasty tropskih bolezni, ultra nevarnih živali, ultra suš ali poplav, neznosne vročine. In kot rečeno so se nekatere dolgotrajne nazadnjaške ideologije ustavile, predno se bi lahko udomačile pri nas.
Kot drugo imamo srečo z barvo kože: iz nekega razloga so belci veliko manj pogosto zasužnjeni in tudi če bi kakšen bil, se je takšnemu v belski družbi lažje prešvercati kot svobodna oseba. Črnce je barva kože v takšnem svetu izdala takoj.
Smo tudi primer trickle down, nekaj benefitov je prikapljalo tudi do nas. V obliki tega, da smo se lahko šolali in bili del razvitejšega sveta.

Kaj imamo Slovenci s pizdarijami, ki so jih počeli narodi s kolonijmi? Ne prav veliko. Bomo pa ravno tako pokasirali vse negativne učinke tega, kar sem napisal prej, ker tako pač stvari stojijo.
Lahko se jokamo, lahko pa poskušamo prispevati k rešitvam, ki so dobre za vse.

OK, najprej - ne preusmerjaj pozornosti. Kar si napisal, je bilo rasistično sranje. Lahko naserješ tono besed in spreobračaš dejstva in zaspinaš besede do neskončnosti, tega ne moreš več zbrisati.

Nato - kakšno srečo, ti nesrečni otrok? Đizs, v Evropi smo imeli epicenter 2 svetovnih vojn, holokavst, holodomor, rimske pohode, napoleonske vojne, rimska osvajanja, Mongole, Avare, Obre, faking inkvizicijo, komunistične povojne poboje, lokalnih vojn, da jih človek prešteti ne more. Sreča??? Imamo surovinsko najrevnejši kontinent na planetu. Kje je tu sreča??? In ker imamo to tvojo "srečo" (jaz sem mislil, da smo samo rasisti in je v tem problem, zdaj sva že pri sreči, what's next, buddy, morda to, da smo se mešali z neandertalci?), moramo narediti točno kaj? Se kesati za to našo "srečo"? Iti na kolena pred kom že?

Belci nismo bili zasužnjeni? Na kakšen bad tripu pa si ti, ignorantni kolega? Še nisi slišal za janičarje? Še nisi slišal za arabsko trgovino s sužnji, ki je praktično opustošila obalne predele celotnega mediterana? Hudiča, kaj še nisi slišal za rimski imperij? Na kakšno šolo pa si hodil in katera nora učiteljica zgodovine ti je dala oceno večjo od 1 (zaokroženo navzgor)?

In, zgolj teoretično, recimo, da imaš prav in da črnci res fašejo več predsodkov in slabši tretma s strani (vseh, ne le) bele rase. Kaj natanko predlagaš? Ne vem, kako problem, ki ni naš in ne, ne bi smel vplivati na nas, saj pri nas črncev ne zapiramo, ne maltretiramo in nasplošno niso predmet kakšnih posebnih rasističnih izpadov izvzevši viole in dragonse, a ultrasi so itak največji ološ vsake civilizirane družbe, so pa v izraziti manjšini, rešuje sramotno poniževanje s klečanjem na enem kolenu. Po koji klinac si ti ali kdorkoli drug, da mislite, da bom jaz šel prat neke grehe tipa s priimkom Chauvin (oh, the irony) na drugi strani oceana s samoponiževanjem in samosramotenjem?

Si morda kdaj zahteval, da slovenski sunitski muslimani pokleknejo pred vsemi šiitskimi muslimani, kristjani, Druzi, Jezidi, Židi in vsemi drugimi nesunitskimi muslimani, ki so jih sunitski muslimani ISISa zasužnjevali, posiljevali, mučili in pobijali? Da vsi državljani ZDA, da, tudi črni, klečijo v ponižnosti za vse zločine med vietnamsko vojno, korejsko vojno, obema iraškima vojnama? Pa vsi Arabci, ker so stoletja napadali kristjane (najprej so morali Arabci osvojiti cel BV in S. Afriko, ki so bila krščanska ozemlja, preden so se evropski kristjani sploh odzvali) in zasužnjevali tako Evropejce kot Afričane? Ne? Zakaj ne, te vprašam?

Seriously, ne kvasaj gretenizmov in avtorasističnih fecesov tu gori, temveč odgovori zelo jasno in zelo jedrnato. ZAKAJ NE?

Ti bom pomagal, da se ne boš prstno pretegnil: ker si RASIST.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

gruntfürmich ::

mislim da zmaugi niti ne pozna zgodovine črnskega suženjstva, ker v tem kontekstu skos omenja ZDA...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

Markoff je izjavil:

1 Kaj se imajo multinacionalke za vtikovat v to, kaj mediji objavljajo in česa ne? Kaj, ko bi se raje ukvarjali s svojim core businessom in prepustili politiko politikom?

ti pa si trapec

mediji obstajajo edinole zaradi zasebnih firm, ki v medijih oglašujejo; s prodajo medijev gledalcem/bralcem/poslušalcem (npr. prodaja izvodovo časopisa) zasluži poprečen medij zgolj od 10 do 20 % prihodkov. Vse ostalo je oglaševanje.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

vostok_1 ::

gruntfürmich je izjavil:

mislim da zmaugi niti ne pozna zgodovine črnskega suženjstva, ker v tem kontekstu skos omenja ZDA...


Jasno, da ne. Ker če bi poznal, bi sedaj napadal Turčijo in druge islamske države.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

zmaugy ::

Markoff je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Kot prvo imamo srečo z geografsko lokacijo. Nimamo raznih nasty tropskih bolezni, ultra nevarnih živali, ultra suš ali poplav, neznosne vročine. In kot rečeno so se nekatere dolgotrajne nazadnjaške ideologije ustavile, predno se bi lahko udomačile pri nas.
Kot drugo imamo srečo z barvo kože: iz nekega razloga so belci veliko manj pogosto zasužnjeni in tudi če bi kakšen bil, se je takšnemu v belski družbi lažje prešvercati kot svobodna oseba. Črnce je barva kože v takšnem svetu izdala takoj.
Smo tudi primer trickle down, nekaj benefitov je prikapljalo tudi do nas. V obliki tega, da smo se lahko šolali in bili del razvitejšega sveta.

Kaj imamo Slovenci s pizdarijami, ki so jih počeli narodi s kolonijmi? Ne prav veliko. Bomo pa ravno tako pokasirali vse negativne učinke tega, kar sem napisal prej, ker tako pač stvari stojijo.
Lahko se jokamo, lahko pa poskušamo prispevati k rešitvam, ki so dobre za vse.

OK, najprej - ne preusmerjaj pozornosti. Kar si napisal, je bilo rasistično sranje. Lahko naserješ tono besed in spreobračaš dejstva in zaspinaš besede do neskončnosti, tega ne moreš več zbrisati.

Nato - kakšno srečo, ti nesrečni otrok? Đizs, v Evropi smo imeli epicenter 2 svetovnih vojn, holokavst, holodomor, rimske pohode, napoleonske vojne, rimska osvajanja, Mongole, Avare, Obre, faking inkvizicijo, komunistične povojne poboje, lokalnih vojn, da jih človek prešteti ne more. Sreča??? Imamo surovinsko najrevnejši kontinent na planetu. Kje je tu sreča??? In ker imamo to tvojo "srečo" (jaz sem mislil, da smo samo rasisti in je v tem problem, zdaj sva že pri sreči, what's next, buddy, morda to, da smo se mešali z neandertalci?), moramo narediti točno kaj? Se kesati za to našo "srečo"? Iti na kolena pred kom že?

Belci nismo bili zasužnjeni? Na kakšen bad tripu pa si ti, ignorantni kolega? Še nisi slišal za janičarje? Še nisi slišal za arabsko trgovino s sužnji, ki je praktično opustošila obalne predele celotnega mediterana? Hudiča, kaj še nisi slišal za rimski imperij? Na kakšno šolo pa si hodil in katera nora učiteljica zgodovine ti je dala oceno večjo od 1 (zaokroženo navzgor)?

In, zgolj teoretično, recimo, da imaš prav in da črnci res fašejo več predsodkov in slabši tretma s strani (vseh, ne le) bele rase. Kaj natanko predlagaš? Ne vem, kako problem, ki ni naš in ne, ne bi smel vplivati na nas, saj pri nas črncev ne zapiramo, ne maltretiramo in nasplošno niso predmet kakšnih posebnih rasističnih izpadov izvzevši viole in dragonse, a ultrasi so itak največji ološ vsake civilizirane družbe, so pa v izraziti manjšini, rešuje sramotno poniževanje s klečanjem na enem kolenu. Po koji klinac si ti ali kdorkoli drug, da mislite, da bom jaz šel prat neke grehe tipa s priimkom Chauvin (oh, the irony) na drugi strani oceana s samoponiževanjem in samosramotenjem?

Si morda kdaj zahteval, da slovenski sunitski muslimani pokleknejo pred vsemi šiitskimi muslimani, kristjani, Druzi, Jezidi, Židi in vsemi drugimi nesunitskimi muslimani, ki so jih sunitski muslimani ISISa zasužnjevali, posiljevali, mučili in pobijali? Da vsi državljani ZDA, da, tudi črni, klečijo v ponižnosti za vse zločine med vietnamsko vojno, korejsko vojno, obema iraškima vojnama? Pa vsi Arabci, ker so stoletja napadali kristjane (najprej so morali Arabci osvojiti cel BV in S. Afriko, ki so bila krščanska ozemlja, preden so se evropski kristjani sploh odzvali) in zasužnjevali tako Evropejce kot Afričane? Ne? Zakaj ne, te vprašam?

Seriously, ne kvasaj gretenizmov in avtorasističnih fecesov tu gori, temveč odgovori zelo jasno in zelo jedrnato. ZAKAJ NE?

Ti bom pomagal, da se ne boš prstno pretegnil: ker si RASIST.


O fak, kva si ti naklobasal. Pa malo si si izmišljeval in mi polagal besede v usta, dej človek, vsaj ne laži očitno, če te lahko takoj ujamemo pri tem.
Kje sem jaz napisal: “ Belci nismo bili zasužnjeni?” A si ti morda preskočil celo osnovno šolo pri osnovni pismenosti?
Gremo dalje, imeli smo dve svetovni vojni, ki smo ju sami faking zakuhali in zraven potegnili faking večino sveta. Kaj koji k**ac je imela faking Indija z družinskimi zdrahami med vnuki j**ene Viktorije? Zakaj se je moralo tepst milijon Afričanov, ker se je Dolfe narobe vsral na svojo nečakinjo zaradi travm prve svetovne vojne? In podobno, da ne bom nasral 15 strani traktata.
In ja, pri nas so bili janičarji, ampak teh ljudi in njihovih potomcev ni več tukaj, osnovna fora je bila, da so jih Turki od tukaj ODPELJALI. Se pravi če je kje kakšen potomec teh ljudi, verjetno živi v kateri od držav, kjer so belci manjšina in verjetno tudi sam ni bel, tolk o janičarjih. To je bil zagotovo takrat problem tukajšnjega prebivalstva, ko je do njega prišlo, ampak pri nataliteti z družinami s 15 otroci, verjetno ekonomsko ni dolgo trajalo.

Lahko nadaljujemo v nedogled, ampak dejstva so sledeča - pa če skočiš z balkona na glavo:

1. Zadnjih cca 200 let smo belci glavni. Ker smo glavni smo tudi odgovorni. In kot rasiste ne briga kaj dosti, iz katerega dela Afrike je prišel črnec, da bi ga imeli za manjvrednega, ne vem zakaj bi kogarkoli brigalo, da si ti iz Slovenije in da Slovenija ni imela kolonij.
2. Imamo najvišji standard na planetu, the word is getting out, ljudje iz Arfike etc. vidijo, da je tukaj boljše. Kapitalistom se tudi cedijo sline po poceni delovni sili.
3. Nataliteta nam pada, drugim ne ali jim pada manj ali jim celo raste

Zaradi vsega napisanega od točke 2. dalje, obstaja velika možnost, da bomo slej ko prej manjšina. Lahko se samo odločiš, ali boš z bodočo večino skregan in te bojo potem temu ustrezno obravnavali ali pa se odločimo, da ko smo še glavni naredimo pomik v neko pozitivno smer, ki bo itak na dolgi rok koristila samo nam.

Lahko pa cepetaš in špilaš Kalimerota.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

zmaugy ::

PS: Zdaj do Rimskega imperija se mi ne da to terat, ker potem lahko nadaljujemo do slovenskih ameb.

V osnovi si pa proti temu, da korporacije prosto razpolagajo s svojim marketinškim budžetom, ane? Ker to je novica, tvoj rant in objokovanje "krivic, ki se dogajajo belcem" mislim da nima ravno zveze s temo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Facebook je vedel, da vnaša razdor v družbo, in opozorila ignoriral (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5510559 (7562) Avenger
»

Oglaševanje 78 milijonom ljudi, ki verjamejo psevdoznanosti? Na Facebooku nič lažjega

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
104063 (2642) Markoff
»

Facebook in Twitter odstranjujeta neresnične izjave politikov o koronavirusu

Oddelek: Novice / Zasebnost
4610736 (8194) carota
»

Twitter prepoveduje politične oglase

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
83598 (2685) osternik324
»

Nadaljevanje afere Cambridge Analytica hud udarec za Facebook

Oddelek: Novice / Zasebnost
4524534 (21486) gus5

Več podobnih tem