» »

Covid-19 spodbudil sodelovanje Appla in Googla

Covid-19 spodbudil sodelovanje Appla in Googla

vir: Pixabay

Slo-Tech - Tehnološka rivala, ki drug o drugem redko izjavita kaj pozitivnega, sta napovedala zgodovinsko sodelovanje, spodbujeno z epidemijo koronavirusa. Pobuda je hvalevredna, a jo vendarle velja sprejeti z dvignjeno obrvjo, saj je na drugi strani tehtnice naša zasebnost. Gre namreč za skupen razvoj programske opreme, ki bo, podobno kot že nekaj dosedanjih, uporabnika opozarjala, če je bil v bližini kakega okuženega posameznika. Pomembna razlika pa bo ta, da bo novo orodje vgrajeno v operacijski sistem in bi lahko delovalo samostojno, bo pa na voljo tudi zunanjim razvijalcem. Za razliko od dosedanjih aplikacij, ki v določenih trenutkih, denimo ob varčevanju z baterijo, prenehajo z delovanjem, bosta Google in Apple poskrbela, da bo orodje dovolj varčno, da bo lahko vedno delovalo v ozadju.

Po zagotovilih vodstev obeh družb, naj bi orodje vsebovalo vse potrebne ukrepe za varovanje osebnih podatkov. Okuženi posameznik bi svoje stanje prostovoljno označil v aplikaciji, ki bo nato prek vmesnika Bluetooth spremljala vse naprave, ki so se znašle v njeni bližini, podatek pa šifriran posredovala Googlu in Applu. Sistem bi nato, pod pogojem, da je okužbo posameznika potrdil tudi zdravstveni organ, vsem, ki so se znašli v bližini okuženega, razposlal ustrezna opozorila. Kot rečeno, poslani podatki naj bi bili tudi za Google in Apple anonimizirani, aplikacija pa obenem ne bo spremljala GPS lokacij naprav.

Orodje naj bi bilo na voljo čez približno mesec dni, Apple že napovedal, da ga nameravajo distribuirati kot nadgradnjo operacijskega sistema. Kar se tiče Googla, pa je znano to, da orodje ne bo na voljo na "neuradnih" napravah Android in tudi ne v državah, kjer so njihove storitve blokirane, kamor denimo sodi Kitajska. Slednje utegne izničiti ključno prednost pobude obeh družb, torej, da skupaj pokrivata obe največji mobilni platformi, s čimer bi bila učinkovito pokrita velika večina svetovnega prebivalstva.

86 komentarjev

«
1
2

SambaShare ::

Kako se izogniti tej "nadgradnji" operacijskega sistema?

vilicarist ::

Katastrofa, sodelovali bojo pri povečanju represije..
bmw = brings me women

Maximus ::

Če prej "uradno" niso vedeli kdo se s kom druži, imajo sedaj izvrstno priložnost to "legalizirati".
Predvidevam, da bo iz tega nastal prvo "nadzor" za covid19, nato bolj ciljane reklame in na koncu v neki fazi bo tudi država prišla do informacij s kom se družiš.

vostok_1 ::

Google in Apple sodelujeta?
This is trully the end times people.


Ampak ne resno. Zgleda, da prehod v represivno družbo je šaltalo prestavo.
Sodelovanje obeh podjetji niti ni neko presenečenje za tiste, ki vemo kaj in kdo je v ozadju.
Jaz osebno se bom skušal borit do konca. Za vas ne vem koliko tolerance še imate, meni to vse skupaj že močno preseda.

Vsi tisti, ki ste me toliko let obtoževali:

Pomembna razlika pa bo ta, da bo novo orodje vgrajeno v operacijski sistem in bi lahko delovalo samostojno, bo pa na voljo tudi zunanjim razvijalcem. Za razliko od dosedanjih aplikacij, ki v določenih trenutkih, denimo ob varčevanju z baterijo, prenehajo z delovanjem, bosta Google in Apple poskrbela, da bo orodje dovolj varčno, da bo lahko vedno delovalo v ozadju.


Dajte se res malo zamislit.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

bbbbbb2015 ::

SambaShare je izjavil:

Kako se izogniti tej "nadgradnji" operacijskega sistema?


Ta nadgradnja je zelo v redu. Zelo sem vesel, da je možna tehnološka pomoč pri situacijah kot je pandemija. To nas bo informatike še bolj postavilo v epicenter dogajanja. Hmmm... Mogoče celo nad doktorje. Samo da začnemo še DNK programirati, pa smo carji. Bog nam lahko čisti čevlje.

Vsak je močan, ter virusa ne jemlje resno. No, zato bo pa virus zelo resno vzel vas.

Zgodovina sprememb…

49106 ::

Upam, da kmalu dobimo aplikacijo za sledenje vseh prenosljivih bolezni, od prehlada do HIV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

vostok_1 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Kako se izogniti tej "nadgradnji" operacijskega sistema?


Ta nadgradnja je zelo v redu. Zelo sem vesel, da je možna tehnološka pomoč pri situacijah kot je pandemija. To nas bo informatike še bolj postavilo v epicenter dogajanja. Hmmm... Mogoče celo nad doktorje. Samo da začnemo še DNK programirati, pa smo carji. Bog nam lahko čisti čevlje.

Vsak je močan, ter virusa ne jemlje resno. No, zato bo pa virus zelo resno vzel vas.


Podatki kažejo, da se motiš. Virus ni niti slučajno tako nevaren kot se je sprva govorilo.
Informatiki ravno tako niste zaprisegli hipokratovo prisego kot zdravniki.

Špansko gripo, ki je pobila mnogo več ljudi so se rešli brez totalitarnega posega v ljudi oz. z razmeroma majhnimi ukrepi.

Če pa komaj čakaš, da boš sostvaritelj represivnega aparata, pa žal, drugega kot izdajalec ti ne morem pripisat.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

bbbbbb2015 ::

49106 je izjavil:

Upam, da kmalu dobimo aplikacijo za sledenje vseh prenosljivih bolezni, od prehlada do HIV.


Tako je. In če te matra kakšna kronična bolezen, ki je dedno pogojena, kajn problem. Ti daš evre na sonce, mi pa poštimamo DNK, da boš boljši kot nov. Boljši, razumeš?

bbbbbb2015 ::

Ne, ne razumem kako boš poštimal DNK, da bom boljši kot nov.


Tako:
https://ghr.nlm.nih.gov/primer/genomicr...

preberi si malo. Že danes je možno DNK malo poeditirati. Potreben je razvoj morda 50+ let, pa bomo editirali VSE. Genski inženiring je sicer danes zaviran, to ko nekdo sprosti, glej.. To se bomo informatiki pa strgali z verige.

Ales ::

Zgleda prehitevaš za 50+ let, pa si se strgal z verige že zdaj. :D

Ampak če gremo nazaj on topic, tole pajdašenje in uturavanje teh sledilnih orodij na nivoju OS-a, je izjemno slaba novica za zasebnost vseh nas.

Hikari ::

Tole ni več smešno.

SambaShare ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Ne, ne razumem kako boš poštimal DNK, da bom boljši kot nov.


Tako:
https://ghr.nlm.nih.gov/primer/genomicr...

preberi si malo. Že danes je možno DNK malo poeditirati. Potreben je razvoj morda 50+ let, pa bomo editirali VSE. Genski inženiring je sicer danes zaviran, to ko nekdo sprosti, glej.. To se bomo informatiki pa strgali z verige.


Imaš pa še vedno problem dostave, ta editiranja ki se jih gremo danes targetirajo zelo specifičen del telesa (npr. del imunskega sistema).

vostok_1 ::

Hikari je izjavil:

Tole ni več smešno.


Jasno ni več smešno. Že leta vam govorim.

Dosedaj so podjetja to počela na črno/sivo. Sedaj bo vse to na belo.
Vsakič nekaj dodat.
Generacije rojene 2030/40 bodo po vsej vrjetnosti imele dokumentirano življenje od prvega 3-mesečja, do zadnjega izdiha.
Vse znano, vse zapisano, vse dostopno nekomu.

2030 bo smartphone že kvalitetno interpretiral vaše pogovore in jih zapisoval nekje.
Če boš rekel, da Richard Spencer ni beli supremacist, ampak fake as fuck, boš obveščen o wrongthinku.

Digital Euro. Oh glej, še ena konvergentna tehnologija.
https://www.forbes.com/sites/billybambr...

Na računu ti bodo enostavno odtrgali kazen.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

darkotri ::

Večina nima bluetootha vedno vklopljenega, kako bodo locirali v tem primeru, če za prepoznavo uporavlja bluetooth?

In kakšen je nov OS od Huaweija, dodatne aplikacije, je kdo preveril, testiral? Takoj ko bo objavljen update, kupim novega Huaweija. Kitajci si z mano ne bodo veliko pomagali, Applu, Googlu in spajdašenim trčrkovnim organizacijam pa ne dajem dodatnih informacij.
darko

Ales ::

darkotri je izjavil:

Večina nima bluetootha vedno vklopljenega, kako bodo locirali v tem primeru, če za prepoznavo uporavlja bluetooth?

Orodja za nadzor se kaj dosti ne ozirajo na to, kaj je uporabnik vklopil ali izklopil. Vklopijo kar rabijo, brez tvoje vednosti ali vpliva.

Oberyn ::

Ales je izjavil:

Orodja za nadzor se kaj dosti ne ozirajo na to, kaj je uporabnik vklopil ali izklopil. Vklopijo kar rabijo, brez tvoje vednosti ali vpliva.

Razen če imaš telefon, kjer lahko s fizičnim stikalom izklopiš posamezen sklop radijev (torej prekineš jim napajanje). Danes sicer eksotika, v prihodnosti pa verjetno ne več taka eksotika, glede na inflacijo mehanizmov za sledenje.

vilicarist ::

Oberyn je izjavil:

Ales je izjavil:

Orodja za nadzor se kaj dosti ne ozirajo na to, kaj je uporabnik vklopil ali izklopil. Vklopijo kar rabijo, brez tvoje vednosti ali vpliva.

Razen če imaš telefon, kjer lahko s fizičnim stikalom izklopiš posamezen sklop radijev (torej prekineš jim napajanje). Danes sicer eksotika, v prihodnosti pa verjetno ne več taka eksotika, glede na inflacijo mehanizmov za sledenje.

v prihodnosti bo tako izogibanje sledenju prepovedano
bmw = brings me women

vostok_1 ::

Dovolj bo, da bodo za v en popularnejši objekt taganje z tem appom in bodo eventuelno vsi uproabljali.
Recimo...vstop v trgovino. Kdo pa bo selektivno izklapljal app, če bo to sploh mogoče, vsakič ko zapusti "obvezno" cono? To bo default na ON ves čas, ker ljudje se požvižgajo na to.

Na kitajskem se morda treba poslužit palice, na zahodu zgolj dovolj prestrašiš ljudi in narediš zadevo cool, pa je rešeno.

Sem že spraševal.
Na kateri točki boste rekli "dovolj"? Zaenkrat zgleda, da imate toleranco izredno visoko. Morda imam jaz nizko, ampak vseeno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

gus5 ::

Od panike k samo-izolaciji in zdaj še izolaciji 'kužnih'. Identificirati je treba še krivca za epidemijo in prižgati grmado. Srednji vek skozi zadnja vrata. S pomočjo IKT gigantov.

Praskalec ::

vostok_1 je izjavil:

Sem že spraševal.
Na kateri točki boste rekli "dovolj"? Zaenkrat zgleda, da imate toleranco izredno visoko. Morda imam jaz nizko, ampak vseeno.

Verjetno nikoli, ker se to dogaja počasi. Saj veste - žabo se vrže v mrzlo vodo in šele potem počasi segreva pa čisto nič ne protestira.

zmaugy ::

Neverjetno kako je Princ Teme sposoben in je pritegnil tako Apple kot Google k svojemu diaboličnemu načrtu, s katerim želi v Sloveniji uvesti diktaturo in totalni nadzor. /s
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

vostok_1 ::

Princ teme se redno paktira z severovzhodnim sosedom. Slednji pa se trudi uvesti diktaturo.
Your point?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Ales ::

zmaugy je izjavil:

Neverjetno kako je Princ Teme sposoben in je pritegnil tako Apple kot Google k svojemu diaboličnemu načrtu, s katerim želi v Sloveniji uvesti diktaturo in totalni nadzor. /s

Gliha vkup štriha?

Klen slovenski pregovor lepo pokrije take potencialne situacije, v katerih bi politične elite lahko izkoristile tudi raznorazna orodja korporacij, ki jih te prvenstveno uporabljajo za svojo dominacijo.

Kadar se popolnoma pokrijejo interesi enih in drugih smo ga pa še dodatno najebali.

vostok_1 ::

Zakaj mislite, da se "drug cartels" imenujejo cartels?
Kartelni dogovor je ultimativno win-win situacija zanje.

Tim Cook in Jeff Bezos morda imata različne poglede na neko situacijo in se občasno tudi skregata. Ampak sem prepričan, da sta oba v konsenzu, glede obiranja potrošnikov in čim manjših plač za delavce oz. večanje profita na njihov račun.

You'd do the same, na taki poziciji.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Glugy ::

Gre namreč za skupen razvoj programske opreme, ki bo, podobno kot že nekaj dosedanjih, uporabnika opozarjala, če je bil v bližini kakega okuženega posameznika.

Korejska oblast že ima razvito tehnologijo za tako zadevo in to s pridom tud uporablja kot izjemo za poseg v zasebnost pri koronavirusu. Ne razumem zakaj rabta Apple pa Google izumljat toplo vodo!?

zmaugy ::

Glugy je izjavil:

Gre namreč za skupen razvoj programske opreme, ki bo, podobno kot že nekaj dosedanjih, uporabnika opozarjala, če je bil v bližini kakega okuženega posameznika.

Korejska oblast že ima razvito tehnologijo za tako zadevo in to s pridom tud uporablja kot izjemo za poseg v zasebnost pri koronavirusu. Ne razumem zakaj rabta Apple pa Google izumljat toplo vodo!?


Ker je ta virus treba ustaviti brez ekonomskega seppukuja in je uporaba tehnologije za ta namen smiselna, vendar zaradi političnega nezaupanja v veliko državah neizvedljiva.
In torej je logično, da za to konkretno stvarjo ne stoji lokalna politika, namen pa bo dosežen,
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

vilicarist ::

Ne zaupamo lokalni politiki, googlu pa jabuku bi pa morali? Tem lopovom?
bmw = brings me women

šernk ::

če bi ljudje se znali držat ukrepov ne bi bilo to potrebno. Ker je pa 99% ljudi ovc...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

vilicarist ::

Če bo sreča se kmalu ljudje zbudijo in začnejo mislit z lastno glavo
bmw = brings me women

c3p0 ::

vilicarist je izjavil:

Katastrofa, sodelovali bojo pri povečanju represije..


Tamkajšnja država ni toliko vložila v Google, da bo rož'ce sadil.

kotnikd3 ::

Sodelovanje, ne tekmovanje. Karl Marx se obrača v grobu.

Ales ::

šernk je izjavil:

če bi ljudje se znali držat ukrepov ne bi bilo to potrebno. Ker je pa 99% ljudi ovc...

O ne, nobenih 99% ovc ni, samo nekatere so prepričali, da so taki "ukrepi" potrebni in da je povrh vsega še sam narod kriv, da jih vpeljujejo.

Če jim to rata rajo prepričat, so zmagali na celi črti.

No, so ovce, ampak to so kvečjemu tisti, ki jih kaj takega prepriča...

(sori, ne leti to niti direkt prav nate, samo odgovarjam na prikladen post)

vostok_1 ::

Le kako so preživeli pandemijo španske gripe leta 1918, ko še analognih telefonov sploh ni zaprav bilo.
Niti epidemiološke medicine z DNA/RNA skenerji.

67/1000000 mrtvih v USA. We're doomed.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

poweroff ::

Ross Anderson je lepo povedal:

Anyone who's worked on abuse will instantly realise that a voluntary app operated by anonymous actors is wide open to trolling. The performance art people will tie a phone to a dog and let it run around the park; the Russians will use the app to run service-denial attacks and spread panic; and little Johnny will self-report symptoms to get the whole school sent home.

Bruce Schneier pa samo dodaja:
So I agree with Ross that this is primarily an exercise in that false syllogism: Something must be done. This is something. Therefore, we must do it. It's techies proposing tech solutions to what is primarily a social problem.

Po moje je s tem vse povedano.

Verjamem pa, da bosta Google in Apple z veseljem te podatke uporabljala še za druge namene.

In ja, vse bo v skladu z GDPR, kajne?
sudo poweroff

vostok_1 ::

This was never about health concerns.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: nejcek74 ()

Ales ::

vostok_1 je izjavil:

This was never about health concerns.

Tvoj post promovira uporabo Google Translate!

:D

vostok_1 ::

Google translate ni edini translation service.
In prav bi bilo, da se tudi sam naučiš najširšega globalnega jezika.

Ampak ja vem, malo za hec.

Sicer pa je nek predstavnik EUja danes povedal, da tracking izven medicinskih razlogov in opt-in v EUju ne bo podprt.
Ok.
Let's see how that turns out.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

vilicarist ::

Sicer pa je nek predstavnik EUja danes povedal, da tracking izven medicinskih razlogov in opt-in v EUju ne bo podprt.
Ok.
Let's see how that turns out.

Opt in bo pa 'sledili ti bomo (še več kot ti že zdaj) in nisi zaprt' in 'ne bomo ti sledili (več kot ti že) in zaprt boš doma'. To pa ni nobena izbira.
bmw = brings me women

Glugy ::

zmaugy je izjavil:

Glugy je izjavil:

Gre namreč za skupen razvoj programske opreme, ki bo, podobno kot že nekaj dosedanjih, uporabnika opozarjala, če je bil v bližini kakega okuženega posameznika.

Korejska oblast že ima razvito tehnologijo za tako zadevo in to s pridom tud uporablja kot izjemo za poseg v zasebnost pri koronavirusu. Ne razumem zakaj rabta Apple pa Google izumljat toplo vodo!?


Ker je ta virus treba ustaviti brez ekonomskega seppukuja in je uporaba tehnologije za ta namen smiselna, vendar zaradi političnega nezaupanja v veliko državah neizvedljiva.
In torej je logično, da za to konkretno stvarjo ne stoji lokalna politika, namen pa bo dosežen,


Tole si poglej:

Še enkrat platforma za vse to že obstaja v Koreji sicer res da s strani korejske države in ne korporacije ampak res ni treba izumljat tople vode. Že obstaja in dokazano deluje.

vostok_1 ::

Jasno, da deluje.
Če zapreš političnega disidenta v samico, le-ta ne bo več povzročal protestov.

Če bodo sledili psu ki teče po parku z privezanim telefonom, bodo našli lasntika in ga oglobili or worse.
Telefon boš moral vedno nositi pri sebi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Mavrik ::

poweroff je izjavil:


Verjamem pa, da bosta Google in Apple z veseljem te podatke uporabljala še za druge namene.

In ja, vse bo v skladu z GDPR, kajne?


Kako pa uporabljaš podatke, ki nikoli ne zapustijo naprave? Prav tako je cloud upload neodvisen od APIja (t.j. ne gre po defaultu h Googlu/Applu, ampak ga implementirajo avtorji aplikacij sami). Si, tako kot v temi o Zoomu, si spet nasanjal stvari, ki ne držijo? To pričakujem od vostoka in ne tebe.

Daj preberi si API specifikacijo, je javna: https://blog.google/documents/55/Androi...
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

zmaugy ::

Glugy je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Glugy je izjavil:

Gre namreč za skupen razvoj programske opreme, ki bo, podobno kot že nekaj dosedanjih, uporabnika opozarjala, če je bil v bližini kakega okuženega posameznika.

Korejska oblast že ima razvito tehnologijo za tako zadevo in to s pridom tud uporablja kot izjemo za poseg v zasebnost pri koronavirusu. Ne razumem zakaj rabta Apple pa Google izumljat toplo vodo!?


Ker je ta virus treba ustaviti brez ekonomskega seppukuja in je uporaba tehnologije za ta namen smiselna, vendar zaradi političnega nezaupanja v veliko državah neizvedljiva.
In torej je logično, da za to konkretno stvarjo ne stoji lokalna politika, namen pa bo dosežen,


Tole si poglej:

Še enkrat platforma za vse to že obstaja v Koreji sicer res da s strani korejske države in ne korporacije ampak res ni treba izumljat tople vode. Že obstaja in dokazano deluje.


Vem to. Problem je, ker je na oblasti trenutno Princ Teme in potem snežinke rajši dajo kontrolo v roke Applu in Googlu kot državi. Vsaj tako so se pred časom izjasnjevale, ko je vlada prišla z idejo o aplikaciji.
Meni je vseeno, ko bo aplikacija na voljo, si jo bom naložil. Oziroma, ko bo popravek deloval, bom vnesel status.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

vostok_1 ::

Mavrik je izjavil:

poweroff je izjavil:


Verjamem pa, da bosta Google in Apple z veseljem te podatke uporabljala še za druge namene.

In ja, vse bo v skladu z GDPR, kajne?


Kako pa uporabljaš podatke, ki nikoli ne zapustijo naprave? Prav tako je cloud upload neodvisen od APIja (t.j. ne gre po defaultu h Googlu/Applu, ampak ga implementirajo avtorji aplikacij sami). Si, tako kot v temi o Zoomu, si spet nasanjal stvari, ki ne držijo? To pričakujem od vostoka in ne tebe.

Daj preberi si API specifikacijo, je javna: https://blog.google/documents/55/Androi...


Tehnično gledano lahko, da imaš prav.
Ampak kot je rekel Bush Junior, "fool me once..."

Samo še največji ignoranti zaupajo Guglu in podobnim korporacijam, nečednosti katerih se znova in znova razkrinka.
The sad thing about it je, da je teh ignorantov večina.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mavrik ::

zmaugy je izjavil:



Vem to. Problem je, ker je na oblasti trenutno Princ Teme in potem snežinke rajši dajo kontrolo v roke Applu in Googlu kot državi. Vsaj tako so se pred časom izjasnjevale, ko je vlada prišla z idejo o aplikaciji.
Meni je vseeno, ko bo aplikacija na voljo, si jo bom naložil. Oziroma, ko bo popravek deloval, bom vnesel status.


Aplikacijo bo še vedno morala napisati "država". A niste niti poskusili prebrati članka? :(

vostok_1 je izjavil:



Tehnično gledano lahko, da imaš prav.
Ampak kot je rekel Bush Junior, "fool me once..."

Samo še največji ignoranti zaupajo Guglu in podobnim korporacijam, nečednosti katerih se znova in znova razkrinka.
The sad thing about it je, da je teh ignorantov večina.


Saj zato pa ne "zaupaš" (ker se ne gre za vero), ampak prebereš specifikacijo in vidiš kako deluje.

No, tretja opcija pa je da nekaj nasanjaš in greš zažgat 5G stolp, a ne? ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

vostok_1 ::

Mavrik je izjavil:

zmaugy je izjavil:



Vem to. Problem je, ker je na oblasti trenutno Princ Teme in potem snežinke rajši dajo kontrolo v roke Applu in Googlu kot državi. Vsaj tako so se pred časom izjasnjevale, ko je vlada prišla z idejo o aplikaciji.
Meni je vseeno, ko bo aplikacija na voljo, si jo bom naložil. Oziroma, ko bo popravek deloval, bom vnesel status.


Aplikacijo bo še vedno morala napisati "država". A niste niti poskusili prebrati članka? :(

vostok_1 je izjavil:



Tehnično gledano lahko, da imaš prav.
Ampak kot je rekel Bush Junior, "fool me once..."

Samo še največji ignoranti zaupajo Guglu in podobnim korporacijam, nečednosti katerih se znova in znova razkrinka.
The sad thing about it je, da je teh ignorantov večina.


Saj zato pa ne "zaupaš" (ker se ne gre za vero), ampak prebereš specifikacijo in vidiš kako deluje.


True. Ampak lahko, da so stvari tako tehnično zapletene, da laiki tega ne bodo morali razumeti, četudi bi hoteli.
Zato pa most smart people fall back to what they know.
Google nateguje folk na vseh ostalih področjih, čemu ne bi še tu.
Ok, mogoče bo to tista situacija 1:10 ko celo naredi nekaj dobrega, ampak kot rečeno. Ex kriminalcem ne zaupaš svojega premoženja, če so te še mesec nazaj oropali.

Zažiganje 5G stoplov kot rečeno, ne obsojam.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Poldi112 ::

Seveda laik tega ne razume. Zato pa ima da zaupa strokovnjakom, ali se izobrazi.

>Zažiganje 5G stoplov kot rečeno, ne obsojam.

Zakaj pa ne? A misliš, da ne bodo prišli nazaj? Vse, kar se doseže s tem vandalizmom, je za odtenek bolj onesnažen zrak.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Mavrik ::

vostok_1 je izjavil:


True. Ampak lahko, da so stvari tako tehnično zapletene, da laiki tega ne bodo morali razumeti, četudi bi hoteli.
Zato pa most smart people fall back to what they know.
Google nateguje folk na vseh ostalih področjih, čemu ne bi še tu.
Ok, mogoče bo to tista situacija 1:10 ko celo naredi nekaj dobrega, ampak kot rečeno. Ex kriminalcem ne zaupaš svojega premoženja, če so te še mesec nazaj oropali.


Zato pa obstajajo neodvisni strokovnjaki, ki znajo posledice razložiti drugim. Ampak zato je tudi pomembno, da si ne zmišljujejo stvari, ker jih to stane kredibilnosti. Glej recimo kako Schrems in Doctorow postopata okoli teh stvari.

Moxie je recimo tudi dobro razložil nekaj problemov, ki se lahko pojavijo s tem APIjem: https://twitter.com/moxie/status/124870...
(Zdaj pa primerjaj to z neosnovanim nabijanjem od zgoraj :) )
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

poweroff ::

Razumem. Jaz si izmišljujem stvari.

Ampak spregledal si pa, da sem zgolj citiral Rossa Andersona in Brucea Schneierje. Verjamem, da veš kdo sta ta dva možakarja.

Pa dajmo še enkrat Rossa citirat:

First, it isn't anonymous. Covid-19 is a notifiable disease so a doctor who diagnoses you must inform the public health authorities, and if they have the bandwidth they call you and ask who you've been in contact with. They then call your contacts in turn. It's not about consent or anonymity, so much as being persuasive and having a good bedside manner.

aja, zmotilo te je, ko sem omenil da bosta Goolag in ACult to zlorabljala?

Seveda bosta. Ne sicer neposredno. Bosta pa našla načine. Lahko ti povem dva:
1. zadeva postane del infrastrukture.
2. tracking postane družbeno sprejemljiv.

In ko se bomo znašli v naslednji krizi... pa še v naslednji... bomo enkrat ugotovili, da živimo v svetu stalnih kriz. Ko je dovoljen tracking.

Saj verjamem da je pri Googlu in Applu dosti dobromislečih ljudi. Samo ne pozabit, da imajo Korporacije lastna življenja.
sudo poweroff

vilicarist ::

In ko se bomo znašli v naslednji krizi... pa še v naslednji... bomo enkrat ugotovili, da živimo v svetu stalnih kriz.

Če krize ni se jo pa izmislil..
bmw = brings me women
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Covid-19 spodbudil sodelovanje Appla in Googla (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
8616810 (14467) vostok_1
»

Odkritih več tisoč vohunskih aplikacij za Android

Oddelek: Novice / Android
4114050 (10429) shadeX
»

The Economist: Nafta ni več najpomembnejša surovina na svetu. Tron so zasedli podatki (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5619252 (17109) PrihajaNodi
»

Google s preveč denarja, zato gre v tujino po nakupih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
10339114 (35200) sensei
»

Nokiini zaposleni stavkajo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
6524616 (22273) amacar

Več podobnih tem