» »

Londonska policija mirno postavlja kamere za samodejno prepoznavo obrazov

Londonska policija mirno postavlja kamere za samodejno prepoznavo obrazov

Kamere na Westminsterskem mostu.

vir: The Verge
The Verge - Medtem ko se Microsoft in Google, malo pa tudi Amazon, na bruseljskem parketu kregajo o tem, ali je samodejna prepoznava obrazov na javnih krajih dobra ideja ali ne, so v Londonu že našli odgovor. Metropolitanska policija je namreč opravila svojo lastno analizo tveganj, povezanih s to tehnologijo, ter ugotovila, da je v resnici vse v redu. Po uspešnem zaključku testiranja NEC-ove "world-leading" NeoFace Live Facial Recognition rešitve so zato že prešli v fazo produkcije.

Live Facion Recognition (LFR), kot pravijo tehnologiji je tako že postavljena na nekaterih obljudenih krajih v mestu, kot so Westminstrski most, v za turiste priljubljeni četrti West End ter v nakupovalnih središčih v Westfieldu. Tam postavljeni sistemi skušajo samodejno prepoznati obraze mimoidočih in jih primerjati zoper skrbno vzdrževan (angl. bespoke) seznam oseb, ki so iskane v zvezi z hudimi kaznivimi dejanji. Če pride do zadetka, tehnologija o tem samodejno obvesti policiste, ki so trenutno v tistem okolišu. Policisti naprej še sami primerjajo, ali je zajeta fotografija dejansko podobna iskani osebi, nato pa jo poiščejo, ustavijo ter jo prosijo za osebni dokument. Če se izkaže, da gre dejansko za iskano osebo, jo seveda privedejo na policijsko postajo, sicer pa jo spustijo. Osebi v vsakem primeru povedo, da so jo ustavili zaradi zadetka v sistemu samodejne prepoznave obrazov, ter ji izročijo zloženko z več informaciji o sistemu ter pojasnili glede možnosti pritožbe.

Londonski New Scottland Yard o vsem pravi, da morajo kot moderna policija seveda iti v korak s časom in uporabiti tehnološke rešitve, ki so na voljo. Pogostost terorističnih in drugih nasilnih kaznivih dejanj v mestu namreč zahteva ustrezen odziv. Se pa zavedajo, da morajo biti transparentni glede vsega skupaj, zato so tehnologijo tudi vpeljali postopoma, na svoji spletni strani in na oglasnih panojih pa o vsem skupaj temeljito obvestili meščane.

Za razliko od Slovenije, kjer policija zavoljo ostrega 38. člena Ustave potrebuje posebno in izrecno zakonsko podlago za vsako dejanje obdelave osebnih podatkov posebej (torej za vsak prdec v smer osebnih podatkov), drugje v Evropi velja bistveno milejše stališče. Policija se tam lahko samostojno odloči, da bo obdelovala določene osebne podatke, če lahko izkaže, da so ji ti podatki potrebni za opravo njenih nalog, obenem pa sprejme tudi tudi vsaj osnovne zaščitne ukrepe za zavarovanje osebnih podatkov pri tem prizadetih oseb. V Sloveniji pa smo žal ugotovili, da je slovenska policija zgodovinsko nagnjena k zlorabam svojih pooblastil in subjektivnemu dojemanju stvarnosti glede njihove uporabe, zaradi česar tovrstne rešitve pri nas niso primerne.

41 komentarjev

Dag ::

Pisec zagovarja ohlepnejšo interpretacijo 38. člena ustave? Vau.

Ales ::

Za razliko od Slovenije, kjer policija zavoljo zgrešenega branja 38. člena Ustave rabi posebno in izrecno zakonsko podlago...

A je ta zadnji odstavek mišljen kot sarkazem, ali..??

Kaj je tu zgrešenega??

2dark ::

Ce bi se to zgodilo v mariboru bi bile demonstracije.

NubCake ::

2dark je izjavil:

Ce bi se to zgodilo v mariboru bi bile demonstracije.

i sure hope so :) prav tako upam, da drugje tudi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NubCake ()

tony1 ::

Westminstrskem mostu.

2dark ::

NubCake je izjavil:

2dark je izjavil:

Ce bi se to zgodilo v mariboru bi bile demonstracije.

i sure hope so :) prav tako upam, da drugje tudi


Ne vem za drugje. V MAriboru bi bile zagotovo.

nsa_ag3nt ::

Najprej so si naredili problem z uvozom Pakistancev in podobnih, sedaj bodo tako reševali nožkanje in napade s kislino (ustvari problem in ponudi rešitev).
S februarjem gredo itak ven iz Eu, tako jih Eu ne bo težila.

A bodo sodelovali s tistim razvpitim NY startupom Clearview AI, (njihova baza vsebuje 3 milijarde slik iz fb, instagrama in ostalih sorodnih strani)), ki že sodeluje z NY policijo ?
https://www.nytimes.com/2020/01/18/tech...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

kuglvinkl ::

Nožkanje se je pojavljo zaradi jebenih Torijcev in njhovih varčevalnih ukrepov, ker socialna mreža več ne prestreže ranljivih mladostnikov. Tle kamere ne morjo nič pomagat, noben deterance niso.
Your focus determines your reallity

2dark ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Najprej so si naredili problem z uvozom Pakistancev in podobnih, sedaj bodo tako reševali nožkanje in napade s kislino (ustvari problem in ponudi rešitev).
S februarjem gredo itak ven iz Eu, tako jih Eu ne bo težila.


Anglija bo lahko končno počistila državo. Samo župana Londona še morejo odstavit.

Anglija postaja 1984.

ano-nimen ::

Če bi vsi uprabljali Samsungove telefone A serije, in njihove pametne ure, potem potreb po namestitvi kamner v vsako Angleško vas ne bi bilo.

LP, Digit.

brbr21 ::

Poslovna priložnost...prodaja po Londonu in hkrati sredinec oblasti. K je, ker bo oblast naslednji dan prepovedala Fawkesa in burke (ta bo bolj težka, ker ji je po Lononu preceeeej). Očitno je V for Vendeta dokumentarec iz prihodnosti in ne fikcijski film.



Ampak jebe se raji. Važno, da ima za Coco pops in reality show na TV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brbr21 ()

Glugy ::

"V Sloveniji pa smo žal ugotovili, da je slovenska policija zgodovinsko nagnjena k zlorabam svojih pooblastil in subjektivnemu dojemanju stvarnosti glede njihove uporabe, zaradi česar tovrstne rešitve pri nas niso primerne. "

Zelo lepo napisano. Slovenska policija deluje preveč "po domače" in premalo strokovno pri svojih pooblastilih. Ne moremo ji zaupati zato ji ni vredno dajati več moči. Kar naprej imajo ene probleme; pa kar naprej naročajo opremo ki sploh še ni zakonsko dovoljena za uporabo. Državljani res ne rabmo tako nestrokovne policije da se vtikuje v naše življenje ko ne delamo ničesar nezakonitega. Samosvoja policija je slaba tud za aktiviste ker se lahko preko posrednikov ali neposredno spravi na njih če kdaj državi stopijo na prste z izpostavljanjem grdih resnic.

Drgač pa Londonska policija očitno želi sistem ki ga ima Kitajska ko gre za nadzor. Seveda je tole "mini" pilotni projekt... ampak to samo po sebi ne bo nikoli zadost; cilj je kitajski sistem nadzora. Važno da se politiki počutijo varne... v javnosti se pa lepo prodaja zgodbica kako bo to blazno pomagalo pri iskanju pogrešanih otrok. Skorajda da dobiš občutek da naj bi bil to glavni cilj tega. Če bi bilo to res zakaj se ni že v preteklosti več denarja namenilo za več strokovnjakov za iskanje pogrešanih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

bbbbbb2015 ::

kuglvinkl je izjavil:

Nožkanje se je pojavljo zaradi jebenih Torijcev in njhovih varčevalnih ukrepov, ker socialna mreža več ne prestreže ranljivih mladostnikov. Tle kamere ne morjo nič pomagat, noben deterance niso.


Torijci pravijo, da ravnajo, kot jim to narekujejo njihovi "konstituenti", torej volilci njihovega okrožja. Določena mesta so bolj torijska, določena "delavska". Politika so Angleži sami. Oni so na to celo zelo ponosni in temu rečejo demokracija.

Je pa dejstvo, da so si v pretekih desetletjih, bolj stoletjih navlekli na glavo ogromno tujcev, Indijcev, Pakistancev. Kot so si sedaj spravili k sebi dosti Poljakov, Špancev in Italijanov.

Nenadoma se kolo sreče obrne, pa "Pakiji" ali "Indiji", kot jim sami rečejo, niso dobrodošli. Seveda jih socialna mreža spusti skozi in mlade in stare. Potem pa se nožkajo in polivajo s kislino. Vem, da so Pakistancem in Indijcem, kakor tudi marsikomur drugemu iz čezmorskih bivših kolonij radi dali in državljanstvo in potni list. Zdaj jih to precej tepe, ker so to pravico marsikateri potem izkoriščali, se poročali in tako naprej.

Kolikor vem, so se ascufali okrog izhodnega zakona in lordska zbornica je želela dati avtomatizem tistim državljanom EU, ki živijo tam ne vem koliko let. Pa je vlada UK vse to črtala ven.

Na nek način je v redu, da grejo iz EU. Menim, da sedaj ne bodo "zacveteli", ampak šli dol. Ne hipoma in ne takoj. Ampak bolj v 20 - 30 letih.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

A mi kdo lahko razloži čemu postavljajo take reči v Angliji, Nemčiji itd. A so Angleži, Nemci v zadnjih letih postali kriminalci, da jih je treba tako stražit?


kuglvinkl je izjavil:

Nožkanje se je pojavljo zaradi jebenih Torijcev in njhovih varčevalnih ukrepov, ker socialna mreža več ne prestreže ranljivih mladostnikov. Tle kamere ne morjo nič pomagat, noben deterance niso.


To je očitna in grda laž.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

2dark ::

vostok_1 je izjavil:

A mi kdo lahko razloži čemu postavljajo take reči v Angliji, Nemčiji itd. A so Angleži, Nemci v zadnjih letih postali kriminalci, da jih je treba tako stražit?



Treba imet nadzor nad naciji. Samo tako bodo uspešno integrirali islam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

dronyx ::

Tehnologija prepoznave obrazov in potem naprej samodejnega kaznovanja prekrškarjev, razvrščanja ljudi v razrede, glede na obnašanje (social credit system),,,je tako zelo privlačna, da se temu ne da ubežati. Lahko se samo odlaša za nekaj časa. To je tako kot odkritje elektrike. Slej ko prej žarnica posveti tudi v tvoji bajti. ;)

kuglvinkl ::

bbbbbb2015 je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

Nožkanje se je pojavljo zaradi jebenih Torijcev in njhovih varčevalnih ukrepov, ker socialna mreža več ne prestreže ranljivih mladostnikov. Tle kamere ne morjo nič pomagat, noben deterance niso.


Torijci pravijo, da ravnajo, kot jim to narekujejo njihovi "konstituenti", torej volilci njihovega okrožja. Določena mesta so bolj torijska, določena "delavska". Politika so Angleži sami. Oni so na to celo zelo ponosni in temu rečejo demokracija.

Je pa dejstvo, da so si v pretekih desetletjih, bolj stoletjih navlekli na glavo ogromno tujcev, Indijcev, Pakistancev. Kot so si sedaj spravili k sebi dosti Poljakov, Špancev in Italijanov.

Nenadoma se kolo sreče obrne, pa "Pakiji" ali "Indiji", kot jim sami rečejo, niso dobrodošli. Seveda jih socialna mreža spusti skozi in mlade in stare. Potem pa se nožkajo in polivajo s kislino. Vem, da so Pakistancem in Indijcem, kakor tudi marsikomur drugemu iz čezmorskih bivših kolonij radi dali in državljanstvo in potni list. Zdaj jih to precej tepe, ker so to pravico marsikateri potem izkoriščali, se poročali in tako naprej.

Kolikor vem, so se ascufali okrog izhodnega zakona in lordska zbornica je želela dati avtomatizem tistim državljanom EU, ki živijo tam ne vem koliko let. Pa je vlada UK vse to črtala ven.

Na nek način je v redu, da grejo iz EU. Menim, da sedaj ne bodo "zacveteli", ampak šli dol. Ne hipoma in ne takoj. Ampak bolj v 20 - 30 letih.


Prjatu, a ti še sam seb verjameš? V vseh nožkanjih, ki sem jih zalsedil v zadnjih dveh letih, je bilo "Pakijev" neomembne vredno. Tujci imajo največ takšno vlogo, kot jo imajo Sasi. Pa ne bluzi, da so revščino hotela volilna okrožja. Tolk neizobraženi desničarji v UK niso, kot Bratranci čez Lužo.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

2dark je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

A mi kdo lahko razloži čemu postavljajo take reči v Angliji, Nemčiji itd. A so Angleži, Nemci v zadnjih letih postali kriminalci, da jih je treba tako stražit?


Treba imet nadzor nad naciji. Samo tako bodo uspešno integrirali islam.


I see. Zgleda, da je moderni angleški&nemški&belgijski&francoski generaciji postalo dolgčas, pa se grejo nacizma in štihanja sonarodnjakov.
Funny how that works eh?

dronyx je izjavil:

Tehnologija prepoznave obrazov in potem naprej samodejnega kaznovanja prekrškarjev, razvrščanja ljudi v razrede, glede na obnašanje (social credit system),,,je tako zelo privlačna, da se temu ne da ubežati. Lahko se samo odlaša za nekaj časa. To je tako kot odkritje elektrike. Slej ko prej žarnica posveti tudi v tvoji bajti. ;)


O temu ne bi smelo biti dvoma. Zgolj vprašanje je nivo, do katerega se bo šlo.
Vsaj short-to-mid term v evropi se ne bo zapiralo ljudi. V osnovi bo namenjeno komercialnim bonitetam in mogoče kaki državni pomoči itd.
Od "represije" bomo videli predvsem skenerje za razne bolj pomembne objekte...banke, uradi itd. kjer bo varnostnik preverjal ali si na listi sumljivih. V tem trenutku boš pod večjim nadzorom.

Skratka, gulagi v evropi tako kmalu še ne bodo. Boš pa vedel, da te "pregledujejo".

It's not science fiction my friends.

https://www.buzzfeednews.com/article/le...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

FastWIND ::

2dark je izjavil:

NubCake je izjavil:

2dark je izjavil:

Ce bi se to zgodilo v mariboru bi bile demonstracije.

i sure hope so :) prav tako upam, da drugje tudi


Ne vem za drugje. V MAriboru bi bile zagotovo.

Žal se motiš.

Demonstrirali bi se v primeru, da bi mariborčana udarilo po žepu..

Samo v primeru snemanja brez finančnih posledic pa se tej špricer mentaliteti jebe...

Mariborčan Družbene posledice razume samo ko če gredo skozi njegovo denarnico.

vostok_1 ::

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

2dark ::

FastWIND je izjavil:



Demonstrirali bi se v primeru, da bi mariborčana udarilo po žepu..

Samo v primeru snemanja brez finančnih posledic pa se tej špricer mentaliteti jebe...

Mariborčan Družbene posledice razume samo ko če gredo skozi njegovo denarnico.


In svobodo. Kamere omejujejo svobodo. Boš videl,če se kaj podobnega spomni policija postavit v mariboru, da bodo krvave demonstracije. To ni Ljubljana, kjer so ljudje ponižno tiho.

vostok_1 ::

Bojim, se da ne bo kaj veliko upora. Mogoče maribor je res malo bolj vročekrven, ampak samo vstrajat treba. Prej ali slej bodo pozabili.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mr.B ::

vostok_1 je izjavil:

Bojim, se da ne bo kaj veliko upora. Mogoče maribor je res malo bolj vročekrven, ampak samo vstrajat treba. Prej ali slej bodo pozabili.

Poznam ene par teh mariborskih borcev za avobodo... Bore malo ze vozijo po Avstriji, je predvsem hudo financno breme.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

bbbbbb2015 ::

kuglvinkl je izjavil:

Prjatu, a ti še sam seb verjameš? V vseh nožkanjih, ki sem jih zalsedil v zadnjih dveh letih, je bilo "Pakijev" neomembne vredno. Tujci imajo največ takšno vlogo, kot jo imajo Sasi. Pa ne bluzi, da so revščino hotela volilna okrožja. Tolk neizobraženi desničarji v UK niso, kot Bratranci čez Lužo.


Jaz pa mislim, da ti ne razumeš, kaj sem hotel povedati.
Daleč od tega, da bi Pakistanci in Indijci bili česa krivi, niti niso revni.

Nasprotno, mnogi imajo Indijske korenine, pa se majo za prave Angleže.
Ti bom pojasnil.
Angleži so imeli delo z industrijsko revolucijo, malo zaradi parnega stroja, jekla in statev. Dosti pa tudi zaradi čezmorskih ozemelj, ki so jih obirali pošteno.
In živeti v Angliji je bilo lepo (za Angleže).

Nato so kolonije za kolonijo odpovedale poslušnost, ter se osamosvojile. Angleži so na vsak način hoteli obdržati ekonomske vezi, zato so talali potne liste in državljanstva vsenaokrog.
Konec 2. sv. vojne je pomenil prelomnico, ker Anglija več ni bila velesila. Med vojno so v Angliji meščani sadili solato in gojili prašiče, da so imeli kaj za jesti. Po drugi sv. vojni do 70. let so Indijci sicer opravljali še nižja dela, potem pa so se po lestvici vzpenjali.

Eden od razlogov, zakaj je Churchill izgubil volitve po 2. sv. v. - ko je bil vendar zmagovalec vojne in je Anglijo rešil, je bilo spoznanje, da Anglija nima več kolonij resursov, projektov več ni, marsikatera fabrika, ki so jo v času vojne postavili - je samevala, delavska naselja so bila depresivna. Angleži si zmage niso tako predstavljali. Čakali so nazaj lagodno življenje iz 30. v 20. stoletju.

Hkrati so Angleži pustili dol večino svoje industrije, ladje, avti, vse. Fokusirali so se za finančne storitve. Indijci in Pakistanci pa so prevzeli poslovne in tudi javne funkcije.
Poglej samo Rees Mogga. Špila politika, obogatel pa na borzi.
Poglej samo firmo Tata. Pokupili so vse jeklarne v Angliji (in jih tudi dosti zaprli).

Ko so v EU vstopile vzhodne države, so predvsem Poljaki promptno izrinili ostanke nižje plačanih delavcev. Kdo so medicinske sestre ki brišejo riti Angležem po bolnicah?

Razlike med zelo bogatimi (kapitalisti) in proletariatom se povečujejo. Pa ni samo nožkanje. Tudi avte kradejo ko srake.

Del zgodbe o izstopu iz EU je zgodba, da so jim tujci (predvsem vzhodno Evropejci) odnesli službe. Kar je sicer res, ampak če jih ne bi oni, bi jih pa še vedno Indijci in Pakistanci.

Pravi Angleži, sploh tam v Midlands, želijo čas zavrteti nazaj, tja v 1938 ali še kam bolj nazaj, ko so vsi imeli delo in so se gradili mega projekti (Titanik). To je 'wishful thinking' in se ne bo zgodilo. Bogataši bodo zakone prikrojili po svoje in folk še bolj stisnili. To je (za njih - Torijce) pravi motiv, zakaj izstopiti iz EU.

Nožkanje, kraje in napadi s kislino so del folklore, ki kaže na izrazito razslojenost, govoril sem z enim Slovakom, ki je prej delal v Londonu. On mi je rekel, da je vedno zadaj bil nek kreg za denar.

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Lepo povedano.

Strinjam se s tem, da there's no way back.
UK kmalu ne bo več niti senca tega kar je bil. Primarno zaradi demografske in kulturne...menjave.

Res ne vidim scenarija, da bi se zadeva vrnila na začetek 20. stoletja.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

tikitoki ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Najprej so si naredili problem z uvozom Pakistancev in podobnih, sedaj bodo tako reševali nožkanje in napade s kislino (ustvari problem in ponudi rešitev).
S februarjem gredo itak ven iz Eu, tako jih Eu ne bo težila.

A bodo sodelovali s tistim razvpitim NY startupom Clearview AI, (njihova baza vsebuje 3 milijarde slik iz fb, instagrama in ostalih sorodnih strani)), ki že sodeluje z NY policijo ?
https://www.nytimes.com/2020/01/18/tech...


Bolj been agent si, ce ne ves, da so napad s kislino angleski doprinos clovestvu.

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

https://www.ethnicity-facts-figures.ser...

https://www.thesun.co.uk/news/7048801/r...

Skratka, all is pointing na to, da lažeš.


Kje pose kaj o pakistanci? Se posebaj uradna statistics za azijce in belce je prakticno enaka.
Je pa Mal zaskrbljujoče za crnce, Sam tudi tu se Ocitno stanje izboljsuje in ne slabsa.

bbbbbb2015 ::

tikitoki je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

https://www.ethnicity-facts-figures.ser...

https://www.thesun.co.uk/news/7048801/r...

Skratka, all is pointing na to, da lažeš.


Kje pose kaj o pakistanci? Se posebaj uradna statistics za azijce in belce je prakticno enaka.
Je pa Mal zaskrbljujoče za crnce, Sam tudi tu se Ocitno stanje izboljsuje in ne slabsa.


Zaskrbljujoče je, da ne razumete flip-fopa, ki se je zgodil med 1970 - 2020. Indijci imajo top pozicije:

https://www.bbc.com/news/business-34787...

Pakistanci? Pa kdo so Pakistanci?
Tole je eden:
Sadiq Khan @ Wikipedia

Kapiš? UK gredo proti koloniji, samo to se iz aviona komaj vidi. PROTI temu so Angleži volili. Ali bo grip Indijcev in Pakistancev kaj manjši? Ne bo. Zdaj bodo še lažje funkcionirali. Večina kapitalistov in "lordshipov" ravno zato podpira Torijce.

Proti izhodu iz EU so bili predvsem bankirji, ker finančni biznis je bil edini, ki je prinašal soliden denar in je bil vezan na EU. EU ne bo dovolila te finančne odvisnosti in bodo Angleže anulirali. Ne takoj, ne kompletno. To bo proces. Banke bodo šle v Frankfurt.

Zgodovina sprememb…

jype ::

vostok_1 je izjavil:

UK kmalu ne bo več niti senca tega kar je bil. Primarno zaradi demografske in kulturne...menjave.
Motiš se, tako kot vsi rasisti.

bbbbbb2015 ::

jype je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

UK kmalu ne bo več niti senca tega kar je bil. Primarno zaradi demografske in kulturne...menjave.
Motiš se, tako kot vsi rasisti.


Nima to veze z rasizmom. Zakaj Khan outsorca IT suport firmi v UK, ki to outsorca v ... ...Pakistan. Khan bo rekel, cena je ugodna. Pa saj je ugodna. Pa koji klinac glih Pakistan? Zakaj ne Italija, Zakaj ne Nemčija, Zakaj ne Slovenija, nenazadnje?

Ta biznis so si zasigurali Pakistanci in ga ne bodo spustili iz rok. Četudi Khan odide, se bodo Pakistanci biznisa držali kot klopi. Tako v pogovorih Pakistanci to jasno povedo. A bodo oni dali službe mladim Angležem. Jah, seveda. Če bodo delali za ustrezen (beri:mali) denar.

Tu so Angleži sfalili, Nemci pa ne.

It's biznis.. stupid.

Zgodovina sprememb…

jype ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Nima to veze z rasizmom.
Seveda ima. Vostok je sklenil, da je v Združenem kraljestvu glavni problem pestrost, kar je rasistična zabloda.

bbbbbb2015 je izjavil:

It's biznis.. stupid.
Nič za to, brez obilnih investicij v družbo, ki so jih torijci v imenu najbogatejših opuščali desetletja, se ne bo nič spremenilo.

bbbbbb2015 ::

jype je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Nima to veze z rasizmom.
Seveda ima. Vostok je sklenil, da je v Združenem kraljestvu glavni problem pestrost, kar je rasistična zabloda.

bbbbbb2015 je izjavil:

It's biznis.. stupid.
Nič za to, brez obilnih investicij v družbo, ki so jih torijci v imenu najbogatejših opuščali desetletja, se ne bo nič spremenilo.


Kakšne bi bile te investicije v družbo? Angleži so imeli investicije v družbo v 1970, pa so popušili, pa je prišla Thacherjeva, vse prodala, bilanco popravila. Potem je prišel Mayor, ter so zopet popušili, postavljali so se ob bok Evropskim državam. Na njih je (v veliki meri) obogatel Soros, ampak ne samo on.

Angleži pušijo že od 2. sv. vojne, samo oni tega ne vidijo tako. V EU niti niso toliko popušili, sigurno pa niso tak zrasli, kot sami mislijo, da bi morali.

Zdaj bodo zopet popušili, samo še tega ne vedo. Đabe tu neke investicije v družbo. Ko se Angleži odločajo kaj bi radi, vedno zavijejo v muzej in s solzami v očeh občudujejo svoje kralje in imperij in hlipajo. To bi oni meli.

Zgodovina sprememb…

jype ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Kakšne bi bile te investicije v družbo?
Oh, nimam ti časa razložit celotne povojne zgodovine Združenega kraljestva, žal mi je, si pa lahko vse prebereš v Britannici.

bbbbbb2015 je izjavil:

Đabe tu neke investicije v družbo.
Tvoja misel kvalitetno povzame tvoje neznanje na področju socialne politike.

bbbbbb2015 ::

jype je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

Kakšne bi bile te investicije v družbo?
Oh, nimam ti časa razložit celotne povojne zgodovine Združenega kraljestva, žal mi je, si pa lahko vse prebereš v Britannici.

bbbbbb2015 je izjavil:

Đabe tu neke investicije v družbo.
Tvoja misel kvalitetno povzame tvoje neznanje na področju socialne politike.


Kot bi rekel moj nekdanji šef... Če ne znaš nečesa razložiti v 10 stavkih, nimaš pojma in boljše da se razlaganja niti ne lotevaš.
Če torej ne znaš razložiti investicije Anglije v družbo, boljše da niti ne začneš. Ampak niti mene ne pošiljaj brat debele bukle, ker se to tei zdi, da je zame prav.

Kar sem jaz bral, je v 1970 šlo gospodarstvo Anglije čedalje bolj v maloro in ni pomagala pomoč niti Amerike, niti nikogar. Angleži so imeli mrežo absolutno nedonosnih rudnikov premoga, kar niso hoteli zapreti, ker so cela mesta živela od tega. Ostala industrija pa je čutila te "pits" kot neznosno breme davkov.
Njihovi štrajki rudarjev so legendarni.

Thacherjeva je to pozaprla, samo so vseeno imeli globoko luknjo v bilancah. To je reševala s privatizacijo. Rešila je toliko, da je prestrukturirala to rudarstvo, samo kraji, ki so bili odvisni od tega si še danes niso opomogli.

In kje so tu investicije v družbo? Pa saj za burek niso meli. Kaj bodo oni investirali?

jype ::

Tvoja nervoza se vidi v količini napak, ki jih zapišeš med tipkanjem v ihti. Pomiri se in preštudiraj reči malce bolj globinsko, koristilo ti bo.

bbbbbb2015 ::

jype je izjavil:

Tvoja nervoza se vidi v količini napak, ki jih zapišeš med tipkanjem v ihti. Pomiri se in preštudiraj reči malce bolj globinsko, koristilo ti bo.


Ti pojma nimaš. Človeški jezik in pisan in govorjen ima redundanco. Jaz ti čisto vse napišem v top slovenščini, ki jo spustim skozi črkovalnik.
Tukaj pa izkoriščam moč redundance. Kljub par napakam je stavek še vedno razumljiv. Kapiraš?

jype ::

Napake zgolj demonstrirajo, da si preveč čustveno obremenjen z ideologijo, da bi lahko objektivno sodil na podlagi dejstev.

Kapital, ki bi ga racionalne oblasti porabile za investicije v socialne programe, je šel v žepe najbogatejših, ki na njem še vedno sedijo. Preberi si kaj o tem.

dexterboy ::

Life begins at the end of the comfort zone... torej ga oblast ubija, ker tako lepo skrbi za svoje prebivalce? :))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

bbbbbb2015 ::

jype je izjavil:

Napake zgolj demonstrirajo, da si preveč čustveno obremenjen z ideologijo, da bi lahko objektivno sodil na podlagi dejstev.

Kapital, ki bi ga racionalne oblasti porabile za investicije v socialne programe, je šel v žepe najbogatejših, ki na njem še vedno sedijo. Preberi si kaj o tem.


Saj sem lepo povedal, da perfektnih prispevkov ne pišem zato, ker računam na moč redundance. pa ne rabiš biti grammar-nazi zaradi tega.
Glede drugega stavka pa je tako, da so Angleži do 1979, ko je prišla Thatcherjeva na oblast probali vse živo. Proračun je tonil v rdečih številkah, predvsem ker kot sem rekel, imeli so masivni ostanek industrijske revolucije - rudnike premoga, ki niso bili rentabilni. Ostali svet je že dolgo časa laufal na nafti, ki je bila cenejša, lepša, bolj tekoča, enostavnejša za uporabo. Plin je bil in je še, nenazadnje dosti čistejši.

To je bilo jasno vsem, še Torijcem, samo rudarjem zgleda ne. In ko so to zaprli, ni bilo alternative. In so nasuli denarja za vzdrževanje in zapiranje rudnikov in ni bilo efekta.

Anglija v bistvu ni kapitalistična, ampak fevdalistična družba, zato je bilo vsem, lordom, kapitalistom, Torijcem, ostalim dosti tega in Thatcherjeva je vse to samo prestrukturirala. Zamudili so 10 let, (od 1970 do 1979), ko bi to lahko storili na nek mehkejši način, ona je to spurgala na grobi način.

Zdaj, kje bi tu lahko kapitalisti vlagali v družbo, no to sem te vprašal, pa nisem dobil odgovora. Kolikor je meni znano, so to do leta 1979 probali, ampak vsak denar, ki so ga v skupnost dali, je poniknil direktno v žepih "konstituentov". "Konstituenti" so mislili da je to prav, pa da še več denarja je treba dati.

Da se razumemo. Govoril sem z enim Belgijcem, ki je rekel enako za jug Belgije. Knapovska delavska mesta, premog več ni bil moderen, fabrik niso imeli. In ideja knapov je bila, da jim je treba rento plačevati. In preprosto ostali deli Belgije niso hoteli plačevati čisto nič, kaj šele rento.

Družbeni sporazum, če temu tako rečeš, ni laufal v smislu, da bosta sever in center Belgije delala, jug pa bo živel od rente od neke industrijske revolucije (k se je, bolj ali manj, zaključila v neki jekleni in parni obliki).

Bavarska, v sosednji Nemčiji, je reagirala povsem drugače. Njim je bilo jasno, da od premoga se ne bo dalo živeti. Poleg tega so Nemci imeli bolj umazan, rjavi premog. Zadnji ki so ekstenzivno žgali premog za elektriko, so bili vzhodni Nemci. Po združitvi so tudi Nemci porabo premoga umirjali in prešli na plin (iz Rusije).

In Nemci so seveda furali avte. In avte so furali od 1970 naprej. Drugim, predvsem Angležem, je kliknilo šele v devedesetih, da bi morda rabili fabrike obdržati. Seveda je politika Nemčije, sploh Merklica, branila avtofevd v neskončnost. Z tem goljufanjem se je VW čisto brezveze zajebal. To je bilo (večinoma) na modelih, ki so laufali na scalnico. To škodo so si Nemci naredili iz grabežljivosti.

Tole je zadnje hlipanje Angležev:
https://www.theguardian.com/business/20...

Glej, drugače rečeno, Angleški kekci gredo dol. Mi bomo šli pa gor,jasno.

Zgodovina sprememb…

jype ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Anglija v bistvu ni kapitalistična, ampak fevdalistična družba
Sliši se, kot da resnično ne razumeš.

bbbbbb2015 je izjavil:

Glej, drugače rečeno, Angleški kekci gredo dol. Mi bomo šli pa gor,jasno.
Med angleškimi in slovenskimi Kekci ni bistvene razlike in ko gredo Angleži dol, se to pozna tudi pri nas.

Vem, da so sami krivi za svojo nesrečo, ker idioti volijo za priviligirance, ampak katastrofo bomo še vedno reševali mi, z evri.

vostok_1 ::

Jype ne razume, da samo on in podobni opranoglavci govorijo, da je različnost strength. V resnici nima pojma kaj to je in kako zgleda v praksi. Zato pa so kanado pokupli kitajci. UK pa postaja savdska kolonija.

Ko pa si top 10% je seveda lahko pridigat o diversity takrat ko lahko komot spizdiš stran ko SHTF.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Policija slikala osebno izkaznico (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8514356 (10624) solatko
»

Ne le na Kitajskem, policijska prepoznava obrazov razsaja tudi v EU. Tudi v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
9418425 (13642) Matko
»

Ustavno sodišče nad samodejno prepoznavo tablic (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
6116754 (13931) vesolc
»

Policija & državljan (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15939387 (29689) Mehmed
»

Meje zbiranja bioloških sledi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / NWO
14638330 (35022) kuglvinkl

Več podobnih tem