Novice » Znanost in tehnologija » Apple Pay prispel v Slovenijo
knesz ::
Meni se zdijo te nove tehnologije cist ok.. sam vedno pogosteje s seboj nosim samo telefon in n26 v ovitku od telefona. Ce bi pa n26 nagruntal se to, da bi preko nfc lahko placeval z njihovo kartico bi pa zmagali.
Sem pa pred tem uporabljal nlbpay, ampak nacrtno probam cim manj uporabljat nlb.
Točno o tem govori ta tema (kar pač ni off topic)
jannan ::
V NLB so odgovorili da upajo da bodo imeli do konce leta
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jannan ()
AnriK ::
Ker nisem zasledil da bi kdo izpostavil... meni največji benefit pri ApplePay je, da se avtorizacija nardi s prstnim odtisom oz. FaceId pri novejših jabkah... se rpavi tudi pri zneskih večjih od 15€ ni treba PIN-a tipkat... iz vidika skrivanja PIN-a je to ogromen plus.
AndraZK ::
Nihče še ni omenil Garmin Pay. Dela super na nekaterih urah v navezi z mBills kartico. Torej brez dodatnih stroškov. Za take, ki nimamo NLB ali iPhona, imamo pa Garmin uro. Mi je že kdaj prav prišlo, ko sem bil brez denarnice.
The Matrix Has Me...
Geniusslo ::
Če koga zanima lepo razložen postopek pridobitve N26 kartice:
https://hop.si/2019/05/29/spletna-banka...
lp
https://hop.si/2019/05/29/spletna-banka...
lp
Keyser Soze ::
Kakšnega prekrška? Saj jasno piše zgoraj, še odebeljeno je. Pri nas namreč velja, da si nedolžen, dokler se ti ne dokaže nasprotno.
Res je, vendar je standard pravne varnosti (al kako že rečejo temu) pri prekrških malce drugačen.
Gre namreč za takšne minorne kršitve prava in posledično tako “neinvazivne” kazni, da te ne vplivajo tako zelo na tvoje ustavne pravice, da bi potreboval takšno stopnjo pravne varnosti, kot pri recimo kaznivih dejanjih, kjer te primeroma komot zbašejo v čuzo - zato si nedolžen, dokler ti ne dokažejo drugače. Pri prekrških je prej vice versa. Saj veš, da pri prekršku avtomatiko dobiš kazen, kot da si kriv, potem pa dokazuj, da nisi naredil tega - če ti ne uspe, moraš plačat. =)
@Splošno
Drugače pa noben policist, pri zdravi pameti ne bo pisal kazni za to, če nimate dokumenta pri sebi, ko ste na plaži v kopalkah. Ga pa morate imeti pri sebi, v smislu da ga imate v vsej tisti krami, ki jo vlečete na plažo, ali v apartmaju, ki je dokaj blizu. Ne moreš pa okoli lutat kot en izgubljenec, pa si mislit, da nobenega ne briga kdo si. Ker je potrebno zagotavljati določen nivo varnosti (moje, tvoje, vaše, od vseh) in osebni dokumnet je del ukrepov, ki to omogočajo. Če ga nihče ne bi nosil s seboj, je potem to vse skupaj zaman. Nismo pa biometrično popisani, da bi bil osebni dokument kar naš fris recimo - kar bi bilo zelo komot, samo je pa spet problem naša varnost na drugem spektru (osebni podatki), kjer bi pa res bili policijska država.
Te pa policist izredno težko kar tako preverja na ulici, pa prosi za tvoj osebni dokument. Moraš garant nekaj narobe naredit, da pride do tega. Napake na tem področju, s strani policistov, so izredno redke, pa tudi sankcionirane.
In pa še on-point vprašanje.
Prideš v Hofer, nabereš stvari, greš do blagajne, odpreš Wallet, izbereš kartico, prisloniš tulifon na POS in odideš?
Gre tako simpl ali opažate kakšne težave pri uporabi?
OM, F, G!
s1ck ::
Keyser Soze je izjavil:
Prideš v Hofer, nabereš stvari, greš do blagajne, odpreš Wallet, izbereš kartico, prisloniš tulifon na POS in odideš?
Gre tako simpl ali opažate kakšne težave pri uporabi?
V nastavitvah si lahko se nastimas, da ti ob dvojnem kliku za ugasnit aktivira ApplePay, tako da ko prides na blagajno, dvakrat samo kliknes na stranski gumb (nima veze ce je odklenjen ali zaklenjen), se identificiras preko FaceID / TouchID ter prislonis telefon ob POS terminal, tako kot bi kartico. Do zdaj se nobenih problemov, vedno zagrabilo takoj.
nekikr ::
Saj veš, da pri prekršku avtomatiko dobiš kazen, kot da si kriv, potem pa dokazuj, da nisi naredil tega - če ti ne uspe, moraš plačat. =)
Samo zato, ker je prekršek precej bolj nedvoumen. Če greš namreč 60km/h čez naselje je jasno, da so tvoje možnosti za kakršnokoli resno pritožbo nične in ti zato kar v naprej izdajo plačilni nalog. Pri nošenju osebnega dokumenta pa že v samem zakonu piše, da ni točno določeno v kakšnih primerih ga moraš imeti s sabo (oz. bi moralo biti opravilno sposobni osebi jasno, da to velja v primeru, kot si ga navedel sam). Tore ne gre za slabše pravno varstvo, na sodišču lahko v vsakem primeru iščeš svojo pravico, le zakon je drugače, bolj jasno, zapisan, da potem ne prihaja do različnih razlag. Če bi pa pisalo, da ne smeš čez rdečo, razen, kadar bi bilo nesmotrno ustavljati...no, takrat bi bila pa situacija drugačna in na sodiščih veselice.
jojw ::
Danes sem stestiral Apple Pay v navezi N26 in zadeva deluje odlično.
Keyser Soze > Če se tebi nekaj ni zgodilo, to še ne pomeni, da se tudi drugim ni. Pred leti so naju s kolegico sredi Ljubljane v popoldanskem času ustavili policisti. Prosil naju je za dokument, katerega sem jaz pokazal, kolegica pa ne, ker ga pač ni imela s seboj. No, dobila je globo in plačala mislim da 40€. Pravila so jasna.
Keyser Soze > Če se tebi nekaj ni zgodilo, to še ne pomeni, da se tudi drugim ni. Pred leti so naju s kolegico sredi Ljubljane v popoldanskem času ustavili policisti. Prosil naju je za dokument, katerega sem jaz pokazal, kolegica pa ne, ker ga pač ni imela s seboj. No, dobila je globo in plačala mislim da 40€. Pravila so jasna.
Keyser Soze ::
@s1ck
Super. Hvala. Psyched! Dela ko šuš double click.
Grem danes v največji gužvi v štacjon. Garant mi zašteka. Pol pa še v lokal Mercator, da me trgovka prisilno ustavi, češ da sem blesav ko ji hočem shekat terminal s telefonom. Ker te še zdaj sprašujejo "A je brezstična?!" oz. ti jo še rajši na brzino mazne iz rok in vtakne v terminal - tehnološko napredna družba... =D
@nekikr
Saj se strinjam, samo ni tega klasičnega varstva pri prekrškovnih postopkih, kot ga imaš pri recimo pri kazenskih postopkih. Tudi če te dobijo pred krvavečim, glih še ne mrtvim tipom, z nožem v rokah in še malce v tem modelu, si še vedno formalno nedolžen v tistem trenutku. Boh ne daj, da te zaprejo, v smislu kriv pa basta (no, hvala bogu če te, ker maš potem lepe šanse, da vsaj malce kompenziraš pri kazni ali pa si vsaj malo boljše finančno podprt, ko prideš ven). Pri prekrških ti pa policaj kar že da kazen, plus dovolj je njegova beseda, da te je videl peljat čez rdečo. Drugače pa ja, v bistvu se strinjava, da ne bomo vlekli tole v nedogled.
@jojw
Verjamem, samo vseeno. Imaš zadaj še policijska pooblastila, ki precej točno definirajo kdaj in kako te lahko začopatijo. Googlaj "vaše pravice v policijskih postopkih". Mislim, da ne MNZ imel včasih celo en tak mali cheat sheet, na katerem je bilo grobo povzeto, kako se obašat, če te ustavi policist. Ne daj bože, da te ustavi kar tako, ker se mu zlušta, al pa ker mu je všeč tvoja punčara (ali ti), pa bi rad vedel kdo si, da te kasneje mal postalka na FB... Sodeluješ v postopku, če pride do tega, oporekat mu namreč ne smeš, ker ga lahko potem oviraš pri postopku (čeprav je nezakonit), potem pa takoj prijava na najbližji postaji. Policaji niso bogovi. Plus, kazen bi ti najbrž ostala ja, bi pa policaj naslednjič zelo, zelo, zelo dobro premislil, če se še gre tak šport.
Super. Hvala. Psyched! Dela ko šuš double click.
Grem danes v največji gužvi v štacjon. Garant mi zašteka. Pol pa še v lokal Mercator, da me trgovka prisilno ustavi, češ da sem blesav ko ji hočem shekat terminal s telefonom. Ker te še zdaj sprašujejo "A je brezstična?!" oz. ti jo še rajši na brzino mazne iz rok in vtakne v terminal - tehnološko napredna družba... =D
@nekikr
Saj se strinjam, samo ni tega klasičnega varstva pri prekrškovnih postopkih, kot ga imaš pri recimo pri kazenskih postopkih. Tudi če te dobijo pred krvavečim, glih še ne mrtvim tipom, z nožem v rokah in še malce v tem modelu, si še vedno formalno nedolžen v tistem trenutku. Boh ne daj, da te zaprejo, v smislu kriv pa basta (no, hvala bogu če te, ker maš potem lepe šanse, da vsaj malce kompenziraš pri kazni ali pa si vsaj malo boljše finančno podprt, ko prideš ven). Pri prekrških ti pa policaj kar že da kazen, plus dovolj je njegova beseda, da te je videl peljat čez rdečo. Drugače pa ja, v bistvu se strinjava, da ne bomo vlekli tole v nedogled.
@jojw
Verjamem, samo vseeno. Imaš zadaj še policijska pooblastila, ki precej točno definirajo kdaj in kako te lahko začopatijo. Googlaj "vaše pravice v policijskih postopkih". Mislim, da ne MNZ imel včasih celo en tak mali cheat sheet, na katerem je bilo grobo povzeto, kako se obašat, če te ustavi policist. Ne daj bože, da te ustavi kar tako, ker se mu zlušta, al pa ker mu je všeč tvoja punčara (ali ti), pa bi rad vedel kdo si, da te kasneje mal postalka na FB... Sodeluješ v postopku, če pride do tega, oporekat mu namreč ne smeš, ker ga lahko potem oviraš pri postopku (čeprav je nezakonit), potem pa takoj prijava na najbližji postaji. Policaji niso bogovi. Plus, kazen bi ti najbrž ostala ja, bi pa policaj naslednjič zelo, zelo, zelo dobro premislil, če se še gre tak šport.
OM, F, G!
Masamune ::
Kako uporabljaš applepay?
Na strani od Appla je lepo opisan postopek in tudi priložen video posnetek:
https://support.apple.com/en-us/HT20123...
1. FaceID: dvojni klik tipke na desni strani telefona in se odpre Wallet, pogledaš v telefon, da se opravi verifikacija FaceID in nato telefon prisloniš k POS terminalu
2. TouchID: položiš prst na čitalec in telefon prisloniš na POS terminal.
Kolker razumem v primeru 2 ne rabi nič drugega, sam pa nima takega telefona, da bi sprobal. Naj drugi povedo. Za plačevanje s FaceID telefoni dela točno tako kot je opisano.
Na strani od Appla je lepo opisan postopek in tudi priložen video posnetek:
https://support.apple.com/en-us/HT20123...
1. FaceID: dvojni klik tipke na desni strani telefona in se odpre Wallet, pogledaš v telefon, da se opravi verifikacija FaceID in nato telefon prisloniš k POS terminalu
2. TouchID: položiš prst na čitalec in telefon prisloniš na POS terminal.
Kolker razumem v primeru 2 ne rabi nič drugega, sam pa nima takega telefona, da bi sprobal. Naj drugi povedo. Za plačevanje s FaceID telefoni dela točno tako kot je opisano.
lp, j
jojw ::
Keyser Soze > se je kolegica takgrat poaznimala, ampak je za policista dovolj, da si mu sumljiv, da si nekomu podoben, da zbira obvestila... Mogoče je že res, da bi kazen na sodišču padla, ampak škoda časa in živcev za nekaj 10€.
b4d ::
Kako uporabljaš applepay?
2. TouchID: položiš prst na čitalec in telefon prisloniš na POS terminal.
Res je.
b4d.sablun.org
knesz ::
MrNighthawk ::
zee ::
MrNighthawk je izjavil:
zadeva deluje odlično.
"odlično"?
namesto kartice položiš (odklenjen)telefon. dela ali pa ne dela. to je to. ni neka znanost
Ni treba odklepat telefona...
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
roli ::
Medtem pri SKBju:
Ne dolgo za tem sem že ustvaril račun pri Revolutu, ga verificiral, enablal apple pay na watchu in račun prijavil davkariji. Vse skup je trajalo manj kot pol ure.
zahvaljujemo se za posredovano vprašanje in predlog, žal pa uvedba same storitve Apple Pay trenutno ni v naših načrtih.
Želimo pa vas obvestiti, da v sodelovanju z drugimi slovenskimi bankami pripravljamo nove načine digitalnega plačevanja z aplikacijo Flik, ki omogoča brezplačna takojšnja plačila v parih sekundah. Mobilna aplikacija Flik bo na voljo tudi uporabnikom iphone (tudi za modele, ki so starejši od iphone 6) in bo omogočala plačila na POS terminalih in plačila med posameznimi uporabniki aplikacije.
Zahvaljujemo se vam za izkazano zanimanje za ponudbo banke SKB.
Ne dolgo za tem sem že ustvaril račun pri Revolutu, ga verificiral, enablal apple pay na watchu in račun prijavil davkariji. Vse skup je trajalo manj kot pol ure.
http://www.r00li.com
MrNighthawk ::
Ni treba odklepat telefona...
Eeemmm... zaklenjen telefon postavis na pos terminal in placas? Kaj pa "unbreakable" faceid??
Ne dolgo za tem sem že ustvaril račun pri Revolutu, ga verificiral, enablal apple pay na watchu in račun prijavil davkariji. Vse skup je trajalo manj kot pol ure.
Ljudje odpirajo nove račune na banki zaradi Apple pay
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrNighthawk ()
Masamune ::
MrNighthawk je izjavil:
Eeemmm... zaklenjen telefon postavis na pos terminal in placas? Kaj pa "unbreakable" faceid??
Nisi razumel. To dela s telefoni, ki imajo TouchID. Moraš pa imeti prst na čitalcu, da se opravi verifikacija.
lp, j
Keyser Soze ::
Dela ko šus.
Predvidevam da verifikacija preko telefona nadomesti PIN? Ker meni je potegnilo dobrih 36EUR.
Predvidevam da verifikacija preko telefona nadomesti PIN? Ker meni je potegnilo dobrih 36EUR.
OM, F, G!
MrStein ::
Baje, ja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
zee ::
Keyser Soze je izjavil:
Dela ko šus.
Predvidevam da verifikacija preko telefona nadomesti PIN? Ker meni je potegnilo dobrih 36EUR.
Da.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
roli ::
MrNighthawk je izjavil:
Ne dolgo za tem sem že ustvaril račun pri Revolutu, ga verificiral, enablal apple pay na watchu in račun prijavil davkariji. Vse skup je trajalo manj kot pol ure.
Ljudje odpirajo nove račune na banki zaradi Apple pay
Zakaj pa ne? Stane me natanko 0€, samo malo časa. Kot sem rekel. Stvar se mi zdi idealna za tiste 1 ali 2€ transakcije, ki jih delam na dnevni ravni. Bom pač te transakcije delal preko tuje banke namesto preko svoje.
Pač sem bil jezen na svojo banko, ker ne mislijo dodat podpore za tehnologijo. Če bi dobil odgovor, da bo to do konca leta bi brez problema počakal. Ampak ne, oni bodo pacali raje nek svoj nadomestek namesto, da bi podprli tehnologijo, ki dela povsod po svetu (in jo ponuja celo banka, ki jih ima v lasti).
http://www.r00li.com
OvCa77 ::
Če ima kdo plačljiv dostop do financ si lahko prebere, kako naj bi ta flik deloval, lahko tudi naredite screenshot, da si še ostali preberemo. Link:https://ikt.finance.si/8948652
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
blackbfm ::
Ker nisem zasledil da bi kdo izpostavil... meni največji benefit pri ApplePay je, da se avtorizacija nardi s prstnim odtisom oz. FaceId pri novejših jabkah... se rpavi tudi pri zneskih večjih od 15EUR ni treba PIN-a tipkat... iz vidika skrivanja PIN-a je to ogromen plus.
Ne verjamem, telefon samo sproži transakcijo nima pa vpliva na zaključek, pin zahteva terminal naknadno kamor placujes. Tako delujejo androdidi in klasicne nfc, ne verjamem da je apple tok special da bodo bancne sisteme prilagajal faceidju lol
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
roli ::
Ker nisem zasledil da bi kdo izpostavil... meni največji benefit pri ApplePay je, da se avtorizacija nardi s prstnim odtisom oz. FaceId pri novejših jabkah... se rpavi tudi pri zneskih večjih od 15EUR ni treba PIN-a tipkat... iz vidika skrivanja PIN-a je to ogromen plus.
Ne verjamem, telefon samo sproži transakcijo nima pa vpliva na zaključek, pin zahteva terminal naknadno kamor placujes. Tako delujejo androdidi in klasicne nfc, ne verjamem da je apple tok special da bodo bancne sisteme prilagajal faceidju lol
To pa ni čisto res. PIN zahteva kartica (oziroma ponudnik te) ne pa terminal. Tako kot imajo različne banke različne limite kdaj zahtevajo PIN. Kadar se uporablja Apple Pay pač verifikacijo narediš na telefonu/uri ne pa na terminalu.
Sicer teoretično lahko tudi terminal zahteva PIN (ampak to je precej redko). V tem primeru na Applovi strani piše, da vneseš 0000 ali katerokoli 4 mestno številko.
http://www.r00li.com
luky ::
Ker nisem zasledil da bi kdo izpostavil... meni največji benefit pri ApplePay je, da se avtorizacija nardi s prstnim odtisom oz. FaceId pri novejših jabkah... se rpavi tudi pri zneskih večjih od 15EUR ni treba PIN-a tipkat... iz vidika skrivanja PIN-a je to ogromen plus.
Ne verjamem, telefon samo sproži transakcijo nima pa vpliva na zaključek, pin zahteva terminal naknadno kamor placujes. Tako delujejo androdidi in klasicne nfc, ne verjamem da je apple tok special da bodo bancne sisteme prilagajal faceidju lol
Poskusi znesek večji od 15€ pa se boš sam prepričal, da Apple Pay ne rabi nobenega Pin-a vtipkat, da ne boš več v dvomu :).
luky!
Tomi ::
sedaj pa še kako leto čakanja, da banke implementirajo?
že vidim kako bo NLB to svinjsko zapakirala v premium paket
In?
Mangafuoco je izjavil:
Odlično. Sedaj se morajo zbuditi samo še klasične banke.
Je pa Apple očitno res ta teden "mislil" na Slovenijo, saj od nedavno deluje tudi Vowifi pri Telekomu. Za vse, ki imajo slab signal v notranjosti, je to zlata vredna storitev.
Kaj pa ima Apple veze z Vowifi in Telekomom?
Kvaliteta novic na slo-tech zelo upada.
Senzacionalistično nabijanje v slogu 24 ur, brez preverbe dejstev.
Banke pri nas na androidih s svojimi aplikacijami tako storitev ponujajo že dolgo časa.
Dejansko je tukaj apple tisti, ki blokira zadeve, saj ne dopušča drugih aplikacij, ki bi izvajale isto storitev.
Še en primer zlorabe monopolnega položaja.
Namesto, da bi banke lahko uporabljale svojo rešitev, so prisiljene plačevati provizijo applu.
P.S.
In zakaj ni bilo takih novic takrat, ko so slovenske banke predstavljale svojo rešitve, ki jih dejansko lahko uporablja večina slovencev?
Rešitve "slovenskih" bank so parcialne rešitve in namenjene samo ozkemu krogu dotične banke. Apple Pay je univerzalna rešitev, ki jo sprejemajo po vsem svetu.
kako je pa z podporo na terminalih? a dela to povsod, kjer laufajo brezsticne karte?
Če maš N26 ali Revolut ( in gor denar seveda :) ) pol ni problema.
Hvala za informacijo - tega nisem vedel in tudi ni bilo nikjer objavljeno.
Carrier update je bil potreben. Telekom je imel funkcionalnost že dolgo pripravljeno.
metrodusa.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
::
Meni pa splet preplavljajo reklame za Mastercardov ApplePay. In to v slovenščini. Povežite svojo Mastercard(R) kartico s sistemom Apple Pay še danes! Reklamirajo nekaj, kar je mogoče le z obvodom preko tujih bank.
techfreak :) ::
Ni ravno obvod, ker v EU je dokaj vseeno ali imas ti slovensko ali tujo banko. Mogoce je pa tokrat problem pri integraciji s strani nasih bankah, in ne Appla/Mastercarda.
Masamune ::
To ni čist noben "obvod". Bomo mogli počasi v glavah narest preklop, da kot člani EU nismo omejeni zgolj na Slovenijo in da lahko storitve (v tem primeru bančne) kupujemo po vsej EU - in da prosti trg čimprej naredi svoje in počisti dinozavre.
lp, j
b4d ::
En komentar kako dalec so nase banke, narocil sem novo fizicno kartico pri Revolutu, dostava 12.7. ampak v Apple Pay sem jo lahko dodal takoj. Domaca banka rabi 3 tedne za kartico izdat...
b4d.sablun.org
Skyman ::
Ima kdo Intesa Sanpaolo banko naj bi se ze brez problema placevalo preko apple pay-a je testna verzja uradno naj bi septembra 2019 podprta bila z njihovo visa electron (debit) naj bi brez problema ze šla transakcija skoz.Če ima kdo naj poroča
lp
lp
Furbo ::
Sem pri banki koper in danes sms presenečenje, apple pay deluje po novem. Dodal sem kartico in to je bilo to.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
jakan123 ::
Dela ko šus. dodal sem pa kar Visa, Activa kartico, ne debetne. Pa kartica niti ni brezžična, po zaslugi Apple Pay pa zdaj je :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jakan123 ()
Gagarin ::
Vazelin ::
Kako lahko ima Intensa tako hitro medtem ko nlb enkrat 2020?
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Furbo ::
Ker je NLB najslabša banka v Sloveniji? Ne razumem ljudi, ki imajo pri tej že propadli banki (osebno mnenje) denar.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
MrStein ::
Še komu nagaja Apple Pay zadnje dni?
Ko prislonim na senzor, mi napiše "Enter passcode or use touch ID..." (in kaže tipkovnico za številke).
Ko s prstom odklenem, se šele pojavi wallet in potem spet moram s prstnim odtisom odkleniti.
Podobne ne dela prav "bližnjica": na zaklenjenem telefonu dvakrat gumb pritisnem. Moral bi se pojaviti wallet, ampak se spet pojavi "passcode ot touch ID". Šele potem se pojavi wallet, ki spet zahteva touch ID.
iPhone SE, iOS 13.2.2
Ko prislonim na senzor, mi napiše "Enter passcode or use touch ID..." (in kaže tipkovnico za številke).
Ko s prstom odklenem, se šele pojavi wallet in potem spet moram s prstnim odtisom odkleniti.
Podobne ne dela prav "bližnjica": na zaklenjenem telefonu dvakrat gumb pritisnem. Moral bi se pojaviti wallet, ampak se spet pojavi "passcode ot touch ID". Šele potem se pojavi wallet, ki spet zahteva touch ID.
iPhone SE, iOS 13.2.2
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Aha, našel. Zgleda da je en update(?) izklopil to opcijo:
Settings -> TouchID & Passcode
At the bottom under "Allow Access When Locked:" enable the option for "Wallet"
Settings -> TouchID & Passcode
At the bottom under "Allow Access When Locked:" enable the option for "Wallet"
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Apple ::
Kako lahko ima Intensa tako hitro medtem ko nlb enkrat 2020?
Intensa ima svoj karticni procesni center, NLB in se nekaj ostalih bank uporablja Bankart.
LP, Apple
MrStein ::
Se ve za druge banke, kdaj bodo podprte?
Za trenutno stanje je sicer malo zmešnjave:
v wallet appu ponudi:
- Banka Intesa Sanpaolo
- Monese
- N26
- Revolut
Če ročno dodam Sparkasse, napiše da ni podprt in da so podprti naslednji:
- Monese
- N26
- Revolut
Na https://support.apple.com/sl-si/HT206637 pa piše:
- Banka Intesa Sanpaolo
- Monese
- N26
- Revolut
- Tatrabanka (???)
Za trenutno stanje je sicer malo zmešnjave:
v wallet appu ponudi:
- Banka Intesa Sanpaolo
- Monese
- N26
- Revolut
Če ročno dodam Sparkasse, napiše da ni podprt in da so podprti naslednji:
- Monese
- N26
- Revolut
Na https://support.apple.com/sl-si/HT206637 pa piše:
- Banka Intesa Sanpaolo
- Monese
- N26
- Revolut
- Tatrabanka (???)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katera banka? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 155535 (361) | forplan |
» | Curve - več kartic v eni (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 146757 (2804) | Buggy |
» | Apple Pay prispel v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 47832 (5893) | Apple |
» | Placevanje s telefonom (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 46135 (18707) | Excavator |
» | Osebni račun katera banka? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23006 (13045) | kriko1 |