» »

T-2 v stečajnem postopku

T-2 v stečajnem postopku

Slo-Tech - Kot že poročajo vsi večji domači mediji, se je z včerajšnjo odločitvijo Okrožnega sodišča v Ljubljani začel postopek stečaja zoper domačega ponudnika interneta in telefonije T-2.

Stečaj je lani poleti zahtevala Družba za upravljanje terjatev bank (DUTB, popularno "slaba banka"), ki je svoj delež v operaterju pridobila s prevzemom nepoplačanih kreditov do NLB. Okrožno sodišče v Ljubljani jim je septembra lani ugodilo, vendar se je T-2 pritožil in pri Višjemu sodišču dosegel razvleljavitev sklepa o uvedbi stečaja in vrnitev zadeve v ponovni postopek pri okrožnemu sodišču. Ta postopek se je potem končal junija letos v dobro T-2, torej z zavrnitvijo zahteve za stečaj, vendar so se tokrat pritožili DUTB, Banka Celje, ter družba za upravljanje TCK, za katero stoji Hypo Banka. Višje sodišče je pritrdilo njihovim trditvam, da podjetje prepočasi izvaja obljubljene ukrepe prestrukturiranja, da ne dviguje cen v zadostni meri, ter da posledično prihodki ne rastejo v takšni meri, ki bi jim omogočala dolgoročno vzdržnost. Zato je okrožnemu naložilo, naj sprovede začetek stečajnega postopka. Sklep o tem je bil potem objavljen včeraj.

Omenjene tri banke so torej očitno mnenja, da prestrukturiranje družbe (prisilna poravnava) več ne pride v poštev in da bodo več dobile s prodajo družbe (verjetno tujemu) lastniku tu in zdaj. Kot potencialni kupec se največ omenja Telekom Austria, ki je pred kratkim že uspel v svoj portfelj dobiti družbo Amis. Pričakovati je sicer, da se bo T-2 še pošteno branil. Njihova pravna služba je v preteklosti odbila že več zahtev za stečaj, nazadnje Telekomovo iz l. 2011, in še eno pred tem l. 2009. V svoji izjavi za javnost so sicer izrazili presenečenje nad odločitvijo obeh sodišč, obenem pa obljubljajo, da njihovi naročniki (imajo 33% trga) ne bi smeli čutiti kakšnih takojšnjih sprememb.

A vendarle, stvari se vse bolj nagibajo k temu, da bosta kmalu (in za relativno skromne zneske) oba največja domača internetna operaterja prodana tujcem. Izkušnje iz sosednjih balkanskih držav, kjer domala že vse mesečne položnice izdajajo tujci, niso ravno obetavne.

69 komentarjev

«
1
2

crystal ::

kako da men se laufa net ce je stecaj?

kuglvinkl ::

Laufa ti zato, ker ne razumeš učinkov začetka stečajnega postopka.
Your focus determines your reallity

Okapi ::

Kvečjemu kljub temu, nikakor ne zato.

Dr_M ::

Ce bodo nasi ponudniki res prodani tujcem, se nam res ne pise nic dobrega.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

ombre ::

T-2. Tako, kot mora biti. :) Škoda sicer ker je bil prvi, ki je prebijal led in se zares spopadel s Telekomom...
OmbreMan - Galaxy of knowledge

bambam20 ::

Dr_M je izjavil:

Ce bodo nasi ponudniki res prodani tujcem, se nam res ne pise nic dobrega.


Simobil je pod tujo lastnino pa je super.

Če pridejo tujci, bodo pospešili izgradnjo infrastruktura, T2 vodi pri optičnih povezavah, kar je smešno, glede, da je Telekom večji.

jlpktnst ::

Tujci da bodo gradili infrastrukturo? HAHAHA

Tujci ti bodo dali 4g wireless pa 10GB na mesec.

MrStein ::

Ja, na SiMobil, Telemach itd je res hudo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Looooooka ::

bambam20 je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Ce bodo nasi ponudniki res prodani tujcem, se nam res ne pise nic dobrega.


Simobil je pod tujo lastnino pa je super.

Če pridejo tujci, bodo pospešili izgradnjo infrastruktura, T2 vodi pri optičnih povezavah, kar je smešno, glede, da je Telekom večji.

Telekom, ki se ga prodaja za drobiž, simobil in tuš, kjer so vse odpustili?
Zihr šparajo zato, da bodo lahko vlagali v infrastrukturo a ne? :)
Podpirali jo bodo pa z droni iz amazona takoj, ko jim Zoki zrihta prostore na stadionu :)

m0LN4r ::

Vse odpustili? Misliš višek?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Yohan del Sud ::

Vidim potencial. Če do oktobra skompletirajo in pripravijo kaj zanimivega (poteče mi takrat vezava na Telemach), bom seveda razmislil ... Pred leti, še poslovnež, sem imel same pozitivne izkušnje ...
www.strancar.com

Zgodovina sprememb…

marvin42 ::

Ko bodo prišli tujci, bo konec z neomejeno uporabo interneta.
Mostly Harmless

chucki ::

Izkušnje iz sosednjih balkanskih držav, kjer domala že vse mesečne položnice izdajajo tujci, niso ravno obetavne.


Malce bolj podrobno bi rad jaz to prebral... :|
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Zgodovina sprememb…

sisemen ::

bambam20 je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Ce bodo nasi ponudniki res prodani tujcem, se nam res ne pise nic dobrega.


Simobil je pod tujo lastnino pa je super.

Če pridejo tujci, bodo pospešili izgradnjo infrastruktura, T2 vodi pri optičnih povezavah, kar je smešno, glede, da je Telekom večji.


Poglej kaj se je na hrvaškem zgodilo, ravno dojče telekom.

Ampak raznim nemškutarjem: ne moreš telekomunikacijske infrastrukture prodajat, tudi če minus dela. Tako zabit pač ne moreš biti, razen, če te podkupijo. Enako velja za cestno, vodovodno,... infrastrukturo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sisemen ()

lexios ::

Simobil je pod tujo lastnino pa je super.


Sj bmk pod čigavo lastnino je, ampak please do elaborate!

Kaj se dogaja s simobilom?

scipascapa ::

T-2 mora ostati v slovenski lasti.

starboi ::

lexios je izjavil:

Simobil je pod tujo lastnino pa je super.


Sj bmk pod čigavo lastnino je, ampak please do elaborate!

Kaj se dogaja s simobilom?


Tudi sam sem na Simobilu že več kot 10letje in nimam nobenih težav . Tako da so tudi moje izkušnje z Simobilom 10/10. Lp

zee ::

scipascapa je izjavil:

T-2 mora ostati v slovenski lasti.


Zakaj? Bo v nasprotnem promeru sonce vzhajalo na severu ali jugu? Kaj je tako vitalnega v T-2 (vstavi ime poljubnega peskovnika v drzavni lasti), da bi *moral* ostati slovenski?

Ce hoces, da T-2 (ali poljuben drzavni peskovnik) ostane slovenski, lepo zberi potreben kapital in gremo v akcijo. "Put your money where your mouth is."
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

gruntfürmich ::

zopet nacionalni interes in podobne fore?

a je res da plačujemo poceni internet ali je to samo zaradi tega, ker smo davkoplačevalci (torej iz drugega žepa) pokrili izgube raznih bank in skladov ki so lastniki t-2-ja ki prav tako proizvaja izgubo...?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

thramos ::

Izkušnje iz sosednjih balkanskih držav, kjer domala že vse mesečne položnice izdajajo tujci, niso ravno obetavne.


Kakšne izkušnje?

chucki ::

Sem že jaz vprašal, pa noben ne odgovori....
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

opeter ::

marvin42 je izjavil:

Ko bodo prišli tujci, bo konec z neomejeno uporabo interneta.


Točno tako. Sem ravno hotel to napisati. Bodo mesečni omejeni paketi prenosov.
Kot v dobrih starih časih analogne, pozneje pa ISDN linije, ko si plačeval impulze/tone oz. dodatno, če si presegel tisto, kar si imel "zakupljeno".
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

nekikr ::

chucki je izjavil:

Sem že jaz vprašal, pa noben ne odgovori....

Najbrž je bilo mišljeno, da je v tujini internet dražji, kar je v splošnem zelo res. Pri nas imamo zelo ugodno telefonijo in internet.

Dr_M ::

Mene to zelo skrbi. Pravite, da smo med cenejsimi, ampak ko sestejem te poloznice, me pa na rit vrze.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

chucki ::

Drugje so tudi plače večje... :D
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

konspirator ::

thramos je izjavil:

Izkušnje iz sosednjih balkanskih držav, kjer domala že vse mesečne položnice izdajajo tujci, niso ravno obetavne.


Kakšne izkušnje?

V HR je imel HT (kupljen od Deutsche telekoma) sprva samo podatkovno omejene dsl pakete, ko je prišla konkurenca imajo tudi flatrate.



ponudba v DE (DT)
http://www.telekom.de/privatkunden/zuha...

ponudba v SLO (amis)
http://www.amis.net/web3/zasebni-uporab...
prej so imeli tudi dvojka tel, net +telefonija za podobno ceno.


Potem primerjate še plače v državah.

HT
28 eur (MAX2 S, 215 kn), s tem da je kupna moč 1/3 nižja od Slo
https://www.hrvatskitelekom.hr/paketi/m...
--

Zgodovina sprememb…

mirancar ::

cene so iste in sicer: 10 eur za osnovne uporabnike, 15 eur nek casual z smartphone, 20+ eur za hardcore uporabnike
pri čemer mobitel dela najbolj zanesljivo, pri simobilu občasno kej nedela najbolje

Edit: Isto kot je T-2 bistveno bolj zanseljiv internet kot pa SIOL

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirancar ()

klinker ::

opeter je izjavil:

marvin42 je izjavil:

Ko bodo prišli tujci, bo konec z neomejeno uporabo interneta.


Točno tako. Sem ravno hotel to napisati. Bodo mesečni omejeni paketi prenosov.
Kot v dobrih starih časih analogne, pozneje pa ISDN linije, ko si plačeval impulze/tone oz. dodatno, če si presegel tisto, kar si imel "zakupljeno".


Da to nardijo, strel v koleno.
Pol grem takoj na LTE, kateri na moji lokaciji dela DL x2, UL pa x16 napram trenutnem Telekomovem srot ADSL-u.

bambam20 ::

mirancar je izjavil:

cene so iste in sicer: 10 eur za osnovne uporabnike, 15 eur nek casual z smartphone, 20+ eur za hardcore uporabnike
pri čemer mobitel dela najbolj zanesljivo, pri simobilu občasno kej nedela najbolje



Cene sploh niso iste. Že pri osnovnem , kjer imaš vključenih 1GB podatkov je mobitelov paket Neomejeni B 23,95€

Simobilov pa Ultimativni S z 1GB prenosa podatkov 19,99€.

Če ti rad podariš Telekomu na letni ravni 47,54€ je tvoja stvar. Ne pa pisat, da so cene enake, ker niso.

Meni je SImobil za zvestobo podaril 1 leto 50% znižane naročnine.

Dr_M ::

klinker je izjavil:

opeter je izjavil:

marvin42 je izjavil:

Ko bodo prišli tujci, bo konec z neomejeno uporabo interneta.


Točno tako. Sem ravno hotel to napisati. Bodo mesečni omejeni paketi prenosov.
Kot v dobrih starih časih analogne, pozneje pa ISDN linije, ko si plačeval impulze/tone oz. dodatno, če si presegel tisto, kar si imel "zakupljeno".


Da to nardijo, strel v koleno.
Pol grem takoj na LTE, kateri na moji lokaciji dela DL x2, UL pa x16 napram trenutnem Telekomovem srot ADSL-u.


Internet brez zice je kot strel v glavo. Za tak net dam max 5e na mesec, ker drugega kot malo browsat ne mores. Pa nima veze, ali je to 4g ali karkoli drugega (jest sem ze dobri 2 leti na temu, podn od podna.). Bodi vesel, da lahko imas nekaj boljsega.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

noraguta ::

Ja za torente res ni, tv pa filme pa kr nekak po cudezu gledamo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

mirancar ::

bambam20 je izjavil:

mirancar je izjavil:

cene so iste in sicer: 10 eur za osnovne uporabnike, 15 eur nek casual z smartphone, 20+ eur za hardcore uporabnike
pri čemer mobitel dela najbolj zanesljivo, pri simobilu občasno kej nedela najbolje



Cene sploh niso iste. Že pri osnovnem , kjer imaš vključenih 1GB podatkov je mobitelov paket Neomejeni B 23,95€

Simobilov pa Ultimativni S z 1GB prenosa podatkov 19,99€.

Če ti rad podariš Telekomu na letni ravni 47,54€ je tvoja stvar. Ne pa pisat, da so cene enake, ker niso.

Meni je SImobil za zvestobo podaril 1 leto 50% znižane naročnine.

Cene so iste, pa sigurno jim ti več "podarjaš" kot jst
še najbolš paket če uporablaš mobitel (kličeš, SMS, mal internet) ti je 1000 enot za 15 eur od telekoma
simobilova alternativa je 400/400/400 enot za istih 15 eur, za kar isto lahko rečeš da je OK količinsko.
vse cenejše stvari so pa mizernih 100-200 enot, ki jih pa že en osnoven uporabnik lahko porabi - 10 eur

paketi od 15 eur naprej pa operaterji že služijo vglavnem na prodaji mobitelov, kolkor je paket dražji, tolko je tvoj iphone cenejši, in vglavnem so ti paketi 90% kar ti ne potrebuješ, ne "izkoristiš"
njihov marketing je pa dobro poskrbel da se tebi zdi ok da daš mal več za Neomejeno, Neomejeno in pol kurca vreden 1GB

p.s. imaš tudi đabest 2000 enot opcijo za 21 eur pri mobitelu - isti kurac

HupChup ::

Kateri ponudniki interneta in televizije so sploh še v naši lasti?

stara mama ::

Naj mi eden pove res pameten razlog, zakaj je boljše da firmo cuza slovenski direktor namesto direktor iz tujine?
Več kot toliko je itak ne more.
Popravila na terenu, poslovalnice, vzdrževanja pa tud ne morejo opravljat kar tako daljinsko iz tujine.
(za tiste ki se bojite za svoje stolčke in tiste ki tudi samo sočustvujete)

Sam ne morem verjet, kakšna miselna omejenost vlada na slo-techu.

klinker ::

Dr_M je izjavil:

klinker je izjavil:

opeter je izjavil:

marvin42 je izjavil:

Ko bodo prišli tujci, bo konec z neomejeno uporabo interneta.


Točno tako. Sem ravno hotel to napisati. Bodo mesečni omejeni paketi prenosov.
Kot v dobrih starih časih analogne, pozneje pa ISDN linije, ko si plačeval impulze/tone oz. dodatno, če si presegel tisto, kar si imel "zakupljeno".


Da to nardijo, strel v koleno.
Pol grem takoj na LTE, kateri na moji lokaciji dela DL x2, UL pa x16 napram trenutnem Telekomovem srot ADSL-u.


Internet brez zice je kot strel v glavo. Za tak net dam max 5e na mesec, ker drugega kot malo browsat ne mores. Pa nima veze, ali je to 4g ali karkoli drugega (jest sem ze dobri 2 leti na temu, podn od podna.). Bodi vesel, da lahko imas nekaj boljsega.


Samo zaradi neomejene kolicine prenosa.
Ne vem zakaj LTE ni uporaben za drugo kot surfat, ker moj ADSL dela 10/1, LTE tu pri meni pa 20/16. Zadeva leti da je ADSL videt eno skropucalo. Pac, da nima omejenega prenosa bi svoj zicni nst ze zdavnaj odslovil, sploh pa ker sem ze prex 8 leti podpisal da dovoljujem napeljavo optike, a optike nema in nema.

Mr.B ::

Troj skladno s strategijo Slovenskimi politiki, bo Telekoma dobil kable od T-2, prodati pa bodo hoteli un ne drugi del, ki ga noben ne bo hotel kupiti, saj bo skladno z EU zakonodajo tako veeeno, kje se fila vsebina...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mr.B ::

sisemen,
definiraj kritično državno infrastrukturo. To da je država lastnik kabla, ne pomeni za varnost le te, en velik K.
V Končni fazi lahko cigane prepričaš, da je optika kar naenkrat vredna, pa bodo verjetno "varne" kable zelo hitro pospravili in vos to življenjsko infrastrukturo spravili na kolena.

da smo drzava in njeno premozenje vsi mi
vemo kako se nadgrajuje nesposobne politike... Samo da ne bos na koncu pozabil, kdaj si dvignil roko...ma nis ko nič krivi..

tuja korporacija je pa tuja korporacija
Splošna anti-amerilkanščina... A misliš da če je to Slovenska Koroporacija, je pa kaj drugače. V Sloveniji bo Slovenska koropracija imela zgolj toliko kot mora imetei, vse ostalo bo šlo na račun v davčno primernejših državah..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Cervantes ::

Slovenska korporacija...
A misliš tovarno Ilirija?

AndrejO ::

sisemen je izjavil:


Ampak raznim nemškutarjem: ne moreš telekomunikacijske infrastrukture prodajat, tudi če minus dela.

Ni vsaka infrastruktura tako pomembna. T-2 ni nek strateško pomemben vir za državo. Ravno tako je tole "delanje minusa", nekaj, kar se lahko gleda iz dveh zornih kotov. Že izgrajena infrastruktura zagotovo ne rabi delati operativnega (OpEx) minusa. TS ga zato ne dela. Ravno tako ga tudi TM ne dela. Tisti minus, ki se drži T-2, je CapEx, ki je računal na preveč optimistične projekcije števila strank in preveč optimistična gibanja obrestnih mer kreditov. Tempo izgradnje ni bil vzdržen, ker se je gospodarska klima bistveno spremenila. OpEx pa, kolikor razumem, ne presega trenutnih prihodkov.

Kar bi moralo povedati kar veliko tistim, ki si mislijo, da "je baker zastonj". Je zastonj. Ni pa zastonj njegovo polaganje, če želiš postaviti nove komunikacijske vode.

sisemen je izjavil:

Tako zabit pač ne moreš biti, razen, če te podkupijo. Enako velja za cestno, vodovodno,... infrastrukturo.

V bistvu ima komunikacijska infrastruktura nekaj "štosov" za potrebe obrambe države, ki jo delajo za mnogo bolj občutljivo za tuje lastništvo, kot pa ostale, ki si jih omenil.

Kako to rešujejo države, ki nimajo "državnih telekomov"? Preprosto tako, da zgradijo državno vzporedno omrežje in sisteme, ki se ne prekrivajo s komercialnimi. Slovenija tega nima, me pa zanima koliko ljudi bi podprlo proračunsko postavko reda nekaj 100 mio EUR v naslednjih nekaj letih, da se jo vzpostavi.

Od kje sem potegnil ven nekaj 100 mio EUR?

T-2 kot komercialno podjetje in OŠO projekti vsaj do sedaj niso bili obtoženi klientelističnega podmazovanja dvornih dobaviteljev države. Prvi zato, ker se je to delalo z zasebnim kapitalom, ki ima svoje dvorne dobavitelje, drugi pa zato, ker se je na vseh razpisih potegovalo več ponudnikov in na različnih razpisih so zmagovali različni ponudniki, pač glede na ponujeno ceno.

Vsi skupaj so v zadnjih nekaj letih za izgradnjo omrežja, ki je kumulativno vsaj malo bolj razpršeno, kot TM kabelsko omrežje in, ki ima neko reprezentativno količino položenega kablovja, skupno zagonili čez palec nekaj 100 mio EUR.

Vzporedno državno omrežje zagotovo ne bi bilo cenejše, če bi z njim država želela zagotoviti ustrezne redundance in razpršenost na vseh za državo relevantnih lokacijah, ki so praktično vse daleč in stran od Vojkove ulice v Ljubjani.

AndrejO ::

AndrejO je izjavil:

T-2 ni nek strateško pomemben vir za državo.


Ne ni, če ne prodaš telekoma.

Tudi, če prodaš TS, zaradi tega T-2 ne bo postal nek strateško pomemben vir za državo.

Zgodovina sprememb…

Glugy ::

To ne pomeni nič dobrega za razmerje med kvaliteto/ceno ki jo dobi potrošnik.

AndrejO ::


Slovenija tega ne rabi, ima državno omrezje, ki se mu reče telekom, pa bi ga rada prodala. Vzporednega pa ne more postavit ker nima denarja za to. Ergo, se ga ne proda.

To omrežje je v lasti TS, ki trži tudi lastne komercialne storitve.

Popolnoma se strinjam s stališem, da država nima nikakršnega strateškega interesa prodajati mobilne aparate, producirati še eno TV postajo in še kakšno stvar.
Popolnoma se tudi strinjam s stališčem, da strateške infrastrukture ni smiselno prepuščati nadzoru entitet, ki niso država, ki se na to zanaša.

Enako zabita tesla pa se mi zdijo tako tisti, ki pravijo, da zaradi prvega, drugo ne obstaja, kot tudi tisti, ki menijo, da zaradi drugega, prvega ne moremo ali ne smemo odprodati.

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

Cak mal ts je drlniška družba. In je ovirala konkurenco. Razren ce je kul da prepustimo nadzor komunikacij dolocenim interesnim sferam. Trenutno je to napajalnim za sd, kocjančiče etc... Bi blo pa pred stecajem t2 dobr resit protimonopolno tozbo do ts.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Looooooka ::

stara mama je izjavil:

Naj mi eden pove res pameten razlog, zakaj je boljše da firmo cuza slovenski direktor namesto direktor iz tujine?
Več kot toliko je itak ne more.
Popravila na terenu, poslovalnice, vzdrževanja pa tud ne morejo opravljat kar tako daljinsko iz tujine.
(za tiste ki se bojite za svoje stolčke in tiste ki tudi samo sočustvujete)

Sam ne morem verjet, kakšna miselna omejenost vlada na slo-techu.

Če je slovenec je velka možnost, da ma firme samo v Sloveniji in da je večina delavcev iz Slovenije torej grejo prispevki v naš proračun.
Res, da lahko odpre v tujini in počne isto kot tujec ampak ponavadi tega ne počnejo.
Tujec, ki zamenja vse s tujci, takoj zrihta tebi in meni nov folk na socialni. Če lahko večino stvari dela preko oddaljenega dostopa, ker ma v tujini folk, ki to tko al tko že dela je pač zmagal.
Naslednji korak je, da ti popravi ceno(zviša) in optimizira vlaganje v razvoj(preneha), ker je podjetje po možnosti dobil "za dzabe"(poskus telekoma).
Ampak važno, da je trenutno cena enaka :)
Bomo videli če bo čez par let enako in če se jim bo ha tako majhno državo splačalo vlagat v razvoj...sploh če ne bo lokalne konkurence(res, da smo jo plačali mi ampak je vsaj obstajala).

mtosev ::

v kolkem času bomo izvedli kaj bo z t2?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Markoff ::

Dr_M je izjavil:

Ce bodo nasi ponudniki res prodani tujcem, se nam res ne pise nic dobrega.

Here we go again. Paranoja, ksenofobija. Zaposli se pri tujemu delodajalcu, boš malce drugače gledal na te zadeve. Sam sem že 4. zapored zaposlen pri takšnem in tako s pogoji dela kot plačo sem lahko samo zadovoljen. In nikjer ni bil delodajalec monopolist ali oligopolist, tako da ne "češljamo muda".

scipascapa je izjavil:

T-2 mora ostati v slovenski lasti.

Put your money where your mouth is.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Utk ::

Čeprav gre za očitno cenovno konkurenčno podjetje
Če bi jaz nekaj kupil za 100 evrov, prodajal za 103, tistih 100 pa nikoli plačal, bi bil tudi prekleto konkurenčen tistim, ki plačajo celih 100, in zato nikakor ne morejo prodavat za 103.

Markoff ::

Looooooka je izjavil:

Če je slovenec je velka možnost, da ma firme samo v Sloveniji in da je večina delavcev iz Slovenije torej grejo prispevki v naš proračun.

Tako je. Zidar, Tovšak, Černigoj so zaposlovali same klene Slovence, jim (ne) izplačevali trdo zasluženih plač in slovenski sodniki so takoj vse poizkuse goljufij zatrli v kali. Pri tem niso ustanavljali nobenih obvodnih podjetij v Luksemburgu, Liechtensteinu, Kajmanskih otokih in niso tankali ukradenega davkoplačevalskega denarja na varno v tujini. Aja, vsekakor pa niso zlorabljali instrumenta zemljiškega dolga, no siiiireeee. Tudi slovenski bankirji (vključno s slovenskimi direktorji tujih bank in leasingov) niso v nobenem kazenskem postopku. Medtem ko vsak dan časopise polnijo direktorji tujih podjetij, ki odpuščajo Slovence, zaposlujejo Nemce in Francoze, včasih pa tudi Romune in Bangladežane, plačujejo (če sploh) bagatelo, delavci delajo 25 ur na dan brez malice, ...

A nadaljujem s to norostjo, v katero verjame absurdno število sodržavljanov ali imamo dovolj za demonstracijo poante? Ali moram nujno v zgodbo vplesti še Mermale, Rigelnike, Zemljariče, Jankoviće, Časarje, Šrote, Bavčarje, ...?

Odpri oči in spusti roke z ušes že enkrat! Dobrodošel v Slovenistanu!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

stara mama ::

^ Vsaj nekdo zna potegnit glavo iz peska
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

T-2 spet ni več v stečaju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
11033618 (29800) St235
»

T-2 spet v stečaj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
11836819 (30815) roli
»

Ustavno sodišče razveljavilo sklep o uvedbi stečajnega postopka T-2

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
2513786 (2057) bbbbbb2015
»

T-2 še ne gre v stečaj

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3315888 (12820) MrStein
»

T-2 gre v stečaj (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
8841146 (32184) MrStein

Več podobnih tem