» »

T-2 gre v stečaj

T-2 gre v stečaj

vir: Delo
Slo-Tech - Ljubljansko okrožno sodišče je danes začelo stečajni postopek podjetja T-2, ki ga je na naroku minulo sredo zahtevala največja upnica DUTB z Banko Celjo in Hypo Alpe Adrio Bank. V T-2 zagotavljajo, da uporabniki ne bodo čutili posledic, saj bodo naročnikom še vedno zagotavljali telekomunikacijske storitve.

Težave podjetja T-2 so se začele pred tremi leti, ko so zaradi dolgov podjetja njegovi upniki izglasovali prisilno poravnavo. Tedaj je bil nasprotnik prisilne poravnave največji upnik Telekom Slovenije, ki je vložil predlog za stečaj, a ga je sodišče zavrnilo. Prisilna poravnava je bila pravnomočna februarja 2012, postopek pa je bil pravnomočno zaključen junija letos. Prisilna poravnava je predvidevala 44-odstotno poplačilo navadnih terjatev do leta 2021, medtem ko bi bili ločitveni upniki (banke z zavarovanimi terjatvami, torej DUTB, Banka Celje in Hypo Alpe Adria Bank) poplačani 55-odstotno.

Stečaj je zahtevala Družba za upravljanje terjatev bank (DUTB) skupaj z Banko Celjo in Hypo Alpe Adria Bank, ki je od NLB in NKBM odkupila terjatve do T-2 v višini 90 milijonov evrov, danes pa ga je uvedlo okrožno sodišče v Ljubljani. Upniki imajo do 16. decembra čas, da prijavijo terjatve.

V T-2 zagotavljajo, da bo "kot telekomunikacijski operater še naprej nemoteno zagotavljal storitve svojim naročnikom. Sklep o stečaju družbe, ki ga je danes sprejelo Okrožno sodišče v Ljubljani, uporabnikom T-2 storitev ne bo prinesel nikakršnih sprememb in na nadaljnje zagotavljanje storitev nima vpliva." Hkrati so napovedali pritožbo zoper sklep sodišča, saj po njihovem mnenju ni razlogov za uvedbo stečajnega postopka, ker podjetje ni insolventno in izpolnjuje zaveze v dogovoru o prisilni poravnavi.

Nasprotnega mnenja so v DUTB, kjer pojasnjujejo, da T-2 vsak dan ustvari 7800 evrov izgube, zato je stečaj najboljša možnost za poplačilo čim večjega dela terjatev, pri čemer bi zdravo jedro ostalo in se prodalo kot celota. T-2 sicer beleži rast, saj je število njegovih uporabnikov naraslo na 172.000 in ima 18-odstotni tržni delež na trgu širokopasovnega dostopa do interneta, pri čemer zaostaja le za Telekomom Slovenije. Hkrati je T-2 vodilni ponudnik optičnih priključkov, kjer ima 49-odstotni tržni delež. Na trgu IP-televizije ima T-2 34-odstotni tržni delež, s čimer je takoj za Telekomom Slovenije, pri IP-telefoniji pa 17-odstotnega za Telekomom Slovenije in Telemachom. V zadnjem četrtletju so ustvarili 3,4 milijona evrov dobička pred davki, obrestmi, amortizacijo in odpisi (EBITDA) oziroma 10 odstotkov več kot četrtletje pred tem

Toda končni poslovni rezultat je slab, saj so v letih 2011-2013 ustvarili skupno 19 milijonov evrov izgube, letos pa v prvem polletju že tri milijone, medtem ko načrt prisilne poravnave predvideva 5,6 milijonov evrov dobička za leto 2014. T-2 odgovarja, da za projekcijami zaostajajo, ker se dogajanja na trgu ne da v celoti predvideti. Dodajajo pa, da imajo pozitiven EBITDA, ki naj bi letos znašal 16 milijonov evrov.

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

88 komentarjev

«
1
2

LeQuack ::

Firma, zaradi katere imamo optiko v Sloveniji, ker če je oni ne bi začeli delati bi imeli še vedno ADSL (s pogojem ISDN). Upam da zdravi del kupi kak kupec, ki ni v državni lasti.
Quack !

carota ::

Navijam za T-2. Če jih ne bi bilo, bi še vedno viseli na ISDN + ADSL 1024/256 in plačevali kakšnih 50 EUR na mesec. Pripeljali so nam optiko za ugodno ceno, kar je bilo takrat znanstvena fantastika. Ni šlo vse gladko in metanje polen s strani SIOLa tudi ni manjkalo*, a končni izkupiček je za nas uporabnike še vedno zelo pozitiven. Živel T-2! :D

* Ko so začeli v LJ priklapljati VDSL sem se hotel naročiti, ker niso zahtevali ISDN-ja. Niso me mogli, češ da ni prostega priključka. Kakšna dva meseca za tem sem pa sem dobil SIOL-ov ADSL brez ISDN.

FlyingBee ::

dober za končne potrošnike, usoden pa ravno sam zase, kdo bi vedel kaj je dobro pa kaj ni

Nummy ::

LeQuack je izjavil:

Firma, zaradi katere imamo optiko v Sloveniji, ker če je oni ne bi začeli delati bi imeli še vedno ADSL (s pogojem ISDN). Upam da zdravi del kupi kak kupec, ki ni v državni lasti.

Upam da firmo odkupi kak pameten tujec in jo razvije naprej!

srus ::

Nekaj let nazaj:

T-2 10/10 optika do mize za 13 EUR na mesec.

Telekom pa:
ISDN + 1000 impulzov bundle
ISDN + ADSL bundle
Siol plus vmesnik - na Amino mlinčku
MPEG 4 kodiranje - zmazek

Blazz ::

se mi zdi, da če se direktor podjetja oz. predsednik uprave ukvarja z reality showi, ne opravlja svojega dela... tudi če se gleda to kot na marketing, nima CEO kaj tam početi...

hojnikb ::

srus je izjavil:

Nekaj let nazaj:

T-2 10/10 optika do mize za 13 EUR na mesec.

Telekom pa:
ISDN + 1000 impulzov bundle
ISDN + ADSL bundle
Siol plus vmesnik - na Amino mlinčku
MPEG 4 kodiranje - zmazek

~2009 je pa bil 100/10Mbit paket za 20€. Ja, 20€
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: s51as ()

Blazz ::

vsi pozabljate, da nista t2 in telekom edina na trgu ISPjev... recimo okol leta 2001 sem imel 5 mbit/768 kabelsko za 6000 tolarjev.. T2 še obstajal ni...

antonija ::

T-2 je naredil da smo prilezli iz telekomovega srednjeka veka kar se tice telekomunikacij. Nateguski pujski ki so lahko zaradi monopola vsiljevali kombinacije storitev in nabijali cene do neba. Pa seveda ne pozabit, kaj vse je telekom pocel ko se je T-2 pojavil, in koliko casa je trajalo da so inspektorji premaknili svoje lene, podkupljene, birokratske riti preden se je stanje kolikor-toliko normaliziralo.

Slava jim, zaradi njih je slovenija pri vrhu kar se tice dostopne pasovne sirine za domace uporabnike. Se najbolje bi bilo d ajih kupi nekdo, ki ima namen pregazit konkurenco, dozidat opticno omrezje, imet dovolj vpliva za zagotovit medijske storitve ki so zaenkrat na voljo samo v tujini (hvala SAZAS), itd.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

hojnikb ::

No kdorkoli že pride, upam da zgradijo še za tistih par hišnih številk tega optičnega kabla, da se lahko že enkrat znebimo telesmeha pri nas.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Nummy ::

Optiko za vse in povsod!!! Tud do štale če je treba!

eric_cartman ::

Optiko za vse in povsod!!! Tud do štale če je treba!


Prej bom sam wireless povezavo napeljal po celi Sloveniji, kot pa bojo oni napeljali optiko do tvoje štalce... :D Jst jim že maile pošiljal in težil. Ker po glavni ulici imamo optiko, naša pa je stranska, pa se jim ni dalo 50 metrov kablovja speljat še k nam... o.O

s6c-gEL ::

Prej bom sam wireless povezavo napeljal po celi Sloveniji, kot pa bojo oni napeljali optiko do tvoje štalce.

Tako je, LTE 700, nekje od 2016 dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

roCkY ::

srus je izjavil:

Nekaj let nazaj:

T-2 10/10 optika do mize za 13 EUR na mesec.

Telekom pa:
ISDN + 1000 impulzov bundle
ISDN + ADSL bundle
Siol plus vmesnik - na Amino mlinčku
MPEG 4 kodiranje - zmazek

mpeg4 je bil zmaga ne zmazek za TS
če bi ga takoj imel T-2 bi bilo veliko več naročnikov
Tako pa smo bakraši v veliki večini ostali pri TS do današnjih dni. TS je izplunil še mini HD in sploh ni druge opcije kot TS na srednjih in večjih razdaljah bakra.

Nummy ::

s6c-gEL je izjavil:

Prej bom sam wireless povezavo napeljal po celi Sloveniji, kot pa bojo oni napeljali optiko do tvoje štalce.

Tako je, LTE 700, nekje od 2016 dalje.

Ja in 500€ na mesec za prenos podatkov ane? Ne hvala...

roCkY ::

Ko se postavi tehnologija za množično rabo so cene dostopne množici.

njyngs ::

Jap. Še lažje je jodlat ko tuje omrežje ponujaš. Heroji.

zmaugy ::

Hočeš reči da je T2 ponujal tuje omrežje?

SmeskoSnezak ::

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...
@ Pusti soncu v srce... @

zmaugy ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...


Se strinjam. Telekom je kolikor se spomnim zgradil infrastrukturo na osnovi monopolnega položaja na trgu, torej na račun vseh nas.
T2 infrastrukturo bi morala država seveda plačati, če jo hoče imeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

SmeskoSnezak ::

zmaugy je izjavil:

SmeskoSnezak je izjavil:

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...


Se strinjam. Telekom je zgradil infrastrukturo na osnovi monopolnega položaja na trgu, torej na račun vseh nas.
T2 infrastrukturo bi morala država seveda plačati, če jo hoče imeti.


Tako, TELEKOMova infrastruktura je struktura celotne Slovenije takorekoč in po domače. Če to naši prodajo, naj kar celo državo prodajo, pa mirna bosna. Seveda bi bilo tudi T2 infrastrukturo odkupit in jo dat v najem. V slednjem primeru, kot sn že zgoraj napisal + verjetno bi se vse skupaj pospešilo.

Kdo ima v lasti optične vode po Sloveniji, ki so 100MB ali več?
@ Pusti soncu v srce... @

njyngs ::

Ni večina optike pod projektom OŠO, ki ga je izvajal GVO?

gensi ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...


Se mi zdi, da so optično omrežje že predčasno oddvojili od T-2. Morda je lastnik optike Gratel (ki je bil tudi lastnik T-2-ja).

Sicer v dotičnem primeru tudi moja malenkost smatra, da bi bilo najbolje, če gredo vsa omrežja pod okrilje države (ločeno optiko ima ELES, DARS, železnice, morda še kdo) in se nato ponudi na uporabo vsem zainteresiranim. Upam, da se na ta "kolhoz" nebi prilepili politiki.

ttommy ::

hojnikb je izjavil:

No kdorkoli že pride, upam da zgradijo še za tistih par hišnih številk tega optičnega kabla, da se lahko že enkrat znebimo telesmeha pri nas.


Telesmeh- Telemach?

Sam imam T-2 VDSL 10/1 že 6 let in nisem imel nikoli problemov (prej 2 leti Siol sami izpadi), ampak sedaj razmišljam, da bi šel na kabelski Telemach Gold paket, kjer bi dobil 40/4 internet. Skupaj bi me stala kabelska in internet 12€ na mesec ceneje. Mislim, da nimam kaj razmišljati?
Gamer

zmaugy ::

Je pa velika škoda tole s T2, saj je po mojih izkušnjah nivo internetih storitev za običajne uporabnike veliko boljši kot pri največjem ponudniku. Od televizije, ki je daleč spredaj, do poštnih predalov in ip telefonije.
Če T2 izgine, bo to velika izguba za uporabnike internetnih storitev. Upam da jih prevzame kakšna normalna telekomunikacijska firma iz kakšne od civiliziranih držav in nadaljuje z dobrim delom in razvojem storitev.

LeQuack ::

Težava je ker se podjetja iz civiliziranih držav prilagodijo balkanskim razmeram in začnejo ponujati storitve iste kvalitete.
Quack !

gensi ::

Ali ponuja morda še kateri od ponudnikov E-telefon: http://www.t-2.net/telefonija/e-telefon ?

Mislim, da je bil T-2 najboljši operater. Sam imam z njimi samo odlične izkušnje.

Serviserji so znali marsikaj povedati o grdih igrah T1. Sicer je bil izvirni greh današnjega pokopa narejen že pred mnogimi leti. Takrat, ko je država dopuščala omejevanje T-2 ja (tako je država neposredno soodgovorna za propad certifikatov cca. 60.000 lastnikov skladov Zvon). Jankovič je menda izsilil celo donacijo za obnovo ljubljanskega gradu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

zmaugy ::

LeQuack je izjavil:

Težava je ker se podjetja iz civiliziranih držav prilagodijo balkanskim razmeram in začnejo ponujati storitve iste kvalitete.


To je res. Kljub temu je bolje prodati kateremu od vodilnih operaterjev iz držav, kjer ne tolerirajo korupcije in poslovanja po domače, ker je že sama korporacijska kultura drugačna.

mojca ::

gensi je izjavil:

Ali ponuja morda še kateri od ponudnikov E-telefon: http://www.t-2.net/telefonija/e-telefon ?


Od kdaj pa to ponujajo? Pred leti sem iskala točno to, pa mi ni znal pomagati noben nemobilni operater.

Telekom (beri: Mobitel) za 3 EUR mesečno ponuja storitev Komunikator. Če imaš pri njih paket z zakupljenimi količinami, kličeš v slovenska omrežja praktično zastonj. Večji problem so tuja omrežja, ki so iz T-2-jevega omrežja bistveno cenejša.

AndrejO ::

zmaugy je izjavil:


To je res. Kljub temu je bolje prodati kateremu od vodilnih operaterjev iz držav, kjer ne tolerirajo korupcije in poslovanja po domače, ker je že sama korporacijska kultura drugačna.

Imaš koga konkretno v mislih?

gus5 ::

Tržni delež xDSL priključkov je nekaj čez 50%, prek kabelskih modemov manj kot 30%, FTTH 18% (podatki za 2013). Čeprav je v RS delež pokritosti s povezavami, ki so omogočajo hitrost najmanj 30Mbit/s, nadpovprečna v Evropi (dostop to tovrstne povezave ima skoraj 2 tretjini gospodinjstev), pa je izkoriščenost tovrstnih povezav slaba. Manj kot 4% naročnikov se odloči za hitrost 30Mbit/s. Očitno ponudba optike, ki zlahka omogoča hitrosti 30Bit/s, v RS ne sproža povpraševanja. Razlogi... Ker je optika še vedno občutno držaja od priključka na 'baker'? Ker naročniki povečini ne potrebujejo hitrosti 30Mbit/s ali več? Ker je optika predraga?

Anketa APEK: Med uporabniki interneta je 80% takih , ki za hitrejši prenos podatkov niso pripravljeni plačati več denarja, 19% bi jih bilo pripravljenih plačati več. Tri četrtine tistih (75%), ki za hitrejši internet niso pripravljeni plačati več, jih meni, da hitrejšega prenosa podatkov enostavno ne potrebujejo. Drugi najpogostejši razlog so finančne omejitve (12%) oziroma da za internet niso pripravljeni plačevati več (8%).

AndrejO ::

Če bi pozorneje pogledal vse grafike, bi ugotovil, da si vedno več ljudi preprosto ne more privščiti hitrih povezav. Številke so jasne, odgovori v smislu "kar imam, mi zadošča" pa pričakovani za vsakogar, ki se sramuje revščine. Simptom lisice in preveč kislega grozdja.

65% anketirancev je povedalo, da imajo prejemke 1000 EUR ali manj. Skoraj 2/3. 50 EUR za hiter dostop je 5% tega, kar prinesejo domov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

||_^_|| ::

Se bodo že nekako izvlekli. Res je, da so prvi začeli z optiko, za kar smo jim lahko hvaležni. Nadaljne poteze t2 in telekoma skupaj pa so bile dostikrat zelo neumne: v stanovanju imam dve optiki, od telekoma in od t2. Pa vem da naš blok ni edini tak.

AndrejO ::

Kaj je na tem neumnega? To je v veliki meri posledica uspešne strategije TS in demonstracija neučinkovitosti regulacije, ki naj bi omogočala konkurenco.

Markoff ::

Nummy je izjavil:

Optiko za vse in povsod!!! Tud do štale če je treba!

Us cows need internet as well! :O
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Mavrik ::

AndrejO je izjavil:

Kaj je na tem neumnega? To je v veliki meri posledica uspešne strategije TS in demonstracija neučinkovitosti regulacije, ki naj bi omogočala konkurenco.


Hmm, ne razumem - kako lahko kličeš polaganje optike tam, kjer imaš konkurenco "uspešna strategija" proti polaganju optike tam, kjer bodo ljudje gotovo uporabljali tvoj priključek? Kolikor gledaš odnose med tema firmama od zunaj, bi temu prej rekel samo izključno "namensko podjebavanje", ki z dejanskimi dobrimi poslovnimi praksami in željo po čimboljšem poslovanju ni imelo kaj veliko skupnega.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Markoff ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...

Podržavili zasebno lastnino. Demokratični socializem včeraj na predvolilnem golažu, danes že mainstream na slo-techu! What's next? Goli otok? STASI? Par-nepar? Se že veselim obujanja skorajda pozabljenih peesdarij te vaše (dis)utopije.

zmaugy je izjavil:

SmeskoSnezak je izjavil:

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...


Se strinjam. Telekom je kolikor se spomnim zgradil infrastrukturo na osnovi monopolnega položaja na trgu, torej na račun vseh nas.
T2 infrastrukturo bi morala država seveda plačati, če jo hoče imeti.

Ja, pa Lek ima denar, ker mi kupujemo njegov Lekadol na kile. Podržavit kapitalistične prasce!
Infrastruktura ne more biti nič "podržavljena", lahko pa država TS razdvoji na operatersko podjetje in podjetje, ki ima v lasti in vzdržuje infrastrukturo.

Kakšna neumnost prve klase. Kablovje ni monopolna infrastruktura, vsaka vas ima 2, večina mest pa po 3-5 ponudnikov. To ni ravno štromkabel, ki je samo en za vsakega odjemalca. Ni vodovodno omrežje, ki je eno samo in edino.

Hudiča, še ceste lahko izbiramo - npr. med CE in LJ peljejo vsaj 3 večje poti + AC.

Zdaj ga bomo pa srali z nekim komunikacijskim kablovjem, ki je bil 20 let nazaj redka dobrina, danes pa ima skoraj vsak operater že svoje omrežje? JAO.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

Markoff ::

SmeskoSnezak je izjavil:

Kdo ima v lasti optične vode po Sloveniji, ki so 100MB ali več?

Emmmm...ARNES? Backbone in to?

LeQuack je izjavil:

Težava je ker se podjetja iz civiliziranih držav prilagodijo balkanskim razmeram in začnejo ponujati storitve iste kvalitete.

When in Rome, do as Romans do. When in Slovenia ... steal, pillage, plunder, booty! Yay, it's the local way!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

AndrejO ::

Mavrik je izjavil:


Hmm, ne razumem - kako lahko kličeš polaganje optike tam, kjer imaš konkurenco "uspešna strategija" proti polaganju optike tam, kjer bodo ljudje gotovo uporabljali tvoj priključek?

Kakšna bi bila pa tvoja poslovna strategija? Sedeti na rokah in gledati kako ti konkurent z boljšo storitvijo odvzema stranke in prihodek? Vsak, ki bi imel na voljo vire, ki jih je imel TS, bi naredil točno to, kar je TS-ju marsikje uspelo storiti. Ko je T-2 začel investicijo (ko so se začeli kopati jarki), je TS priplesal s svojo primerljivo ponudbo in tako konkurentu pokvaril računico.

Edina napaka TS je bila, da se strategije ni izpeljalo dosledno in še bolj agresivno, hkrati pa tudi na xDSL tehnologijah. Če bi bilo to izpeljano tako, kot to znajo nekateri, bi T-2 končal v stečaju že leta nazaj.

Markoff ::

AndrejO je izjavil:

zmaugy je izjavil:


To je res. Kljub temu je bolje prodati kateremu od vodilnih operaterjev iz držav, kjer ne tolerirajo korupcije in poslovanja po domače, ker je že sama korporacijska kultura drugačna.

Imaš koga konkretno v mislih?

Švedi. Tako kot oni Švedi, Estonci in ostali šodr Skandinavije, ki smo ga uspešno namontirali na DUTB. Mi smo res Magnet Za Sranje ™.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

AndrejO ::

Markoff je izjavil:


Kakšna neumnost prve klase. Kablovje ni monopolna infrastruktura, vsaka vas ima 2, večina mest pa po 3-5 ponudnikov. To ni ravno štromkabel, ki je samo en za vsakega odjemalca. Ni vodovodno omrežje, ki je eno samo in edino.

Kabli in RF predstavljajo naravni monopol. Tako pač je.

Markoff je izjavil:

Hudiča, še ceste lahko izbiramo - npr. med CE in LJ peljejo vsaj 3 večje poti + AC.

Zgradi svojo AC, ki bo imela konkurenčno cestnino. Potem pa razpredaj o naravnih monopolih.

Markoff je izjavil:

Zdaj ga bomo pa srali z nekim komunikacijskim kablovjem, ki je bil 20 let nazaj redka dobrina, danes pa ima skoraj vsak operater že svoje omrežje? JAO.

V bistvu ga nima. Dejansko so te stvari precej regulirane tudi zato, da lahko novi prišleki sploh upajo na to, da jim obstoječi igralci ne bodo "odklopili kisika".

AndrejO ::

Markoff je izjavil:

AndrejO je izjavil:

zmaugy je izjavil:


To je res. Kljub temu je bolje prodati kateremu od vodilnih operaterjev iz držav, kjer ne tolerirajo korupcije in poslovanja po domače, ker je že sama korporacijska kultura drugačna.

Imaš koga konkretno v mislih?

Švedi. Tako kot oni Švedi, Estonci in ostali šodr Skandinavije, ki smo ga uspešno namontirali na DUTB. Mi smo res Magnet Za Sranje ™.

Švedi: http://www.ft.com/cms/s/0/62785e78-adb1...
Estonci: jih ima v žepu zgoraj omenjena TeliaSonera. Koruptivci, torej.

Kdo so ostali šodr?

Opažam, da imate v Sloveniji bodisi jako romantične predstave o temu kako so večji poslovni sistemi zunaj skorumpirani (večji, kot si, več ti bo odpuščeno), bodisi vam vse domače smrdi zgolj zato, ker je pač domače.

Mavrik ::

AndrejO je izjavil:


Kakšna bi bila pa tvoja poslovna strategija? Sedeti na rokah in gledati kako ti konkurent z boljšo storitvijo odvzema stranke in prihodek? Vsak, ki bi imel na voljo vire, ki jih je imel TS, bi naredil točno to, kar je TS-ju marsikje uspelo storiti. Ko je T-2 začel investicijo (ko so se začeli kopati jarki), je TS priplesal s svojo primerljivo ponudbo in tako konkurentu pokvaril računico.

Edina napaka TS je bila, da se strategije ni izpeljalo dosledno in še bolj agresivno, hkrati pa tudi na xDSL tehnologijah. Če bi bilo to izpeljano tako, kot to znajo nekateri, bi T-2 končal v stečaju že leta nazaj.


Predvsem taka, kjer ne čakaš na konkurenta pri posodabljanju na cenejšo in zmogljivejšo infrastrukturo in je ne gradiš samo in izključno samo kot odziv na akcije konkurenta, v ostalih krajih pa sediš na vedno bolj dragi, zastareli in propadajoči tehnologiji. To je analognu temu, kot da bi Mobitel zmontiral zmontiral LTE bazno postajo samo na iste stolpe kot Simobil, v ostalih krajih pa ponujal samo GPRS.

Potem se pa jasno čudijo zakaj jih noben noče kupiti in brez dvoma bodo presenečeni ko jih bo prvi tuji konkurent, ki bo "priplesal" (tvoj izraz) s cenejšo novejšo tehnologijo in agresivnim marketingom (in dumpingom ter poslovnimi povezavami zaradi velikosti), pustil v prahu.

Od takega velikega podjetja s toliko znanja bi vseeno pričakoval malo več pogleda v prihodnost in ne ta kaos, ki je nastal po sparitvi Siola in Mobitela, kjer niti ena ritnica ne ve kaj druga dela.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

AndrejO ::

Mavrik je izjavil:

Predvsem taka, kjer ne čakaš na konkurenta pri posodabljanju na cenejšo in zmogljivejšo infrastrukturo in je ne gradiš samo in izključno samo kot odziv na akcije konkurenta, v ostalih krajih pa sediš na vedno bolj dragi, zastareli in propadajoči tehnologiji.

To so tvoje in moje želje, kot želje potrošnika. Želje lastnikov podjetja oz. namen katerega koli gospodarskega podjetja pa ni zapravljanje denarja tam in takrat, ko to ni potrebno. Dividende pač ne pridejo iz zraka. Infrastruktura je naravni monopol in na takšnem trgu so že prisotni igralci vedno in neizogibno v prednosti.

Mavrik je izjavil:

To je analognu temu, kot da bi Mobitel zmontiral zmontiral LTE bazno postajo samo na iste stolpe kot Simobil, v ostalih krajih pa ponujal samo GPRS.

Misliš tako, kot tam, kjer ni bilo posebnih razpisnih pogojev kolikšen delež populacije in površine mora prejemnik koncesije prejeti?

Mavrik je izjavil:

Potem se pa jasno čudijo zakaj jih noben noče kupiti in brez dvoma bodo presenečeni ko jih bo prvi tuji konkurent, ki bo "priplesal" (tvoj izraz) s cenejšo novejšo tehnologijo in agresivnim marketingom (in dumpingom ter poslovnimi povezavami zaradi velikosti), pustil v prahu.

Glede na to koliko tujih operaterjev je že začelo svoj posel v Sloveniji v preteklih 7 letih odkar bi to načeloma lahko storili, pa se bom pustil presenetiti. Običajen pristop k temu je, da kupiš nekoga, ki že ima nek spodoben položaj na trgu.

Torej bo nekdo moral kupiti bodisi TS, bodisi T-2.

Od teh uber velikih investicij in cenejših ter novejših tehnologij, ki so jih prinesli tujci, pa je zaenkrat še največ pokazal Telemach.

zmaugy ::

Markoff je izjavil:

SmeskoSnezak je izjavil:

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...

Podržavili zasebno lastnino. Demokratični socializem včeraj na predvolilnem golažu, danes že mainstream na slo-techu! What's next? Goli otok? STASI? Par-nepar? Se že veselim obujanja skorajda pozabljenih peesdarij te vaše (dis)utopije.

zmaugy je izjavil:

SmeskoSnezak je izjavil:

Spet se krepijo govorice, kdo bi lahko kupil podjetje T-2. Že dlje časa se omenja Simobil oziroma njegov lastnik Telekom Austria. Ob tem ne pozabimo, da se prodaja tudi Telekom Slovenije, kjer je prvi favorit nemški telekom, a še ni jasno, ali bo naprodaj tudi infrastruktura ali ne.

Če so naši vsaj količkaj pametni, bodo infrastrukturo podržavli in se da v najem vsem za določen znesek. Ves dobiček od tega naslova se kasneje daje državi za izbolševanje le-te infrastrukture in razvijanju novejše, boljše ter za raziskovanje...


Se strinjam. Telekom je kolikor se spomnim zgradil infrastrukturo na osnovi monopolnega položaja na trgu, torej na račun vseh nas.
T2 infrastrukturo bi morala država seveda plačati, če jo hoče imeti.

Ja, pa Lek ima denar, ker mi kupujemo njegov Lekadol na kile. Podržavit kapitalistične prasce!
Infrastruktura ne more biti nič "podržavljena", lahko pa država TS razdvoji na operatersko podjetje in podjetje, ki ima v lasti in vzdržuje infrastrukturo.

Kakšna neumnost prve klase. Kablovje ni monopolna infrastruktura, vsaka vas ima 2, večina mest pa po 3-5 ponudnikov. To ni ravno štromkabel, ki je samo en za vsakega odjemalca. Ni vodovodno omrežje, ki je eno samo in edino.

Hudiča, še ceste lahko izbiramo - npr. med CE in LJ peljejo vsaj 3 večje poti + AC.

Zdaj ga bomo pa srali z nekim komunikacijskim kablovjem, ki je bil 20 let nazaj redka dobrina, danes pa ima skoraj vsak operater že svoje omrežje? JAO.


Telekom se ni naredil iz nič s pomočjo svobodne tržne pobude. In itak je večinsko v državni lasti. Bilo bi pametno, da se družbo razbije na dva dela - infrastrukturni del in ostalo, od tega infrastrukturni del ostane v lasti države in se oddaja, ostalo se proda.

Kdor se je veliko vozil iz CE v LJ ve, da je dandanes samo ena pot - avtocesta. Vse ostalo je naporno in nevarno zapravljanje časa. Skoraj podobno kot uporaba interneta z 28,8 kbit/s modemom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

StajercSSS ::

Ponudnik Teleing je dober.
Redno polagajo optiko. Tudi preko kabelske majo dobre pakete. Infrastruktura omogoča preko 100MB na kabelski, ampak dokler konkurenca ne ponudi kaj podobnega za tako ceno, se jim ne mudi.
Doma so samo za nas edine na vasi priklopljene na kabelsko montirali tri ojačevalce od baze do nas, po celi bajti brezplačna napeljava, 50/8M + HBO paket za 57EUR. Kanali:
http://teleing.com/data/user_upload/pdf...
Vse BREZ VEZAVE in drobnih pogojev! Lahko spremeniš paket kadarkoli, prekineš kadarkoli želiš.

Tu v MB mam Telemach, paket Košarkar, 50/4M internet, brez HBO. Zdaj gledam,da majo neke nove pakete do 120M internet (kabelska?), pa me jebe, da mam vezavo še eno leto. Če hočem spremenit paket ali prekinit, moram plačat 80EUR penala + 150EUR penala, ker je bilo ob vezavi prve tri mesece zastonj. ;((
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.

Zgodovina sprememb…

zee ::

StajercSSS je izjavil:

Ponudnik Teleing je dober.
Redno polagajo optiko. Tudi preko kabelske majo dobre pakete. Infrastruktura omogoča preko 100MB na kabelski, ampak dokler konkurenca ne ponudi kaj podobnega za tako ceno, se jim ne mudi.
Doma so samo za nas edine na vasi priklopljene na kabelsko montirali tri ojačevalce od baze do nas, po celi bajti brezplačna napeljava, 50/8M + HBO paket za 57EUR. Kanali:
http://teleing.com/data/user_upload/pdf...
Vse BREZ VEZAVE in drobnih pogojev! Lahko spremeniš paket kadarkoli, prekineš kadarkoli želiš.


Reklama much?

Skoda, da gre T-2 po gobe. Leta zaj* s strani TS se poznajo. Upam, da se TS cimprej proda.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Mr.B ::

zmaugy,
Telekom se ni naredil iz nič s pomočjo svobodne tržne pobude. In itak je večinsko v državni lasti. Bilo bi pametno, da se družbo razbije na dva dela - infrastrukturni del in ostalo, od tega infrastrukturni del ostane v lasti države in se oddaja, ostalo se proda.
Največja OSLARIJA. Kaj misliš da boš bodočemu kupcu telekoma dajal v najem, njegovo bivšo infrastrukturo ? Zakaj že ? Morda za prvo leto, do takrat bo pa zgradil novo, ker je gradnja kablov đžabe...
Razen če enačiš Telekomovo infrastrukturo z cestami, železnicami, kanalizacijo...Ampka tudi ta v Sloveniji bolj ali manj razpada.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

zmaugy ::

Mr.B je izjavil:

zmaugy,
Telekom se ni naredil iz nič s pomočjo svobodne tržne pobude. In itak je večinsko v državni lasti. Bilo bi pametno, da se družbo razbije na dva dela - infrastrukturni del in ostalo, od tega infrastrukturni del ostane v lasti države in se oddaja, ostalo se proda.
Največja OSLARIJA. Kaj misliš da boš bodočemu kupcu telekoma dajal v najem, njegovo bivšo infrastrukturo ? Zakaj že ? Morda za prvo leto, do takrat bo pa zgradil novo, ker je gradnja kablov đžabe...
Razen če enačiš Telekomovo infrastrukturo z cestami, železnicami, kanalizacijo...Ampka ta v Sloveniji bolj ali manj razpada.


A zato do mojih dveh mestnih nepremičnin še danes ni optike, ker jo je izgraditi a piece of cake? In menda se še vsi spomnimo kakšne igre se je Telekom šel z oddajanjem lastne infrastrukture konkurenci - od dial upa do Dsla - po mojem je ta članek rezultat tega. Se še kdo spomni vseh poudnikov dial up interneta iz sredine devetdesetih let prejšnjega stoletja?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comshop želi v poenostavljeno prisilno poravnavo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
15445082 (17760) djabi
»

T-2 spet v stečaj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
11836563 (30559) roli
»

Ustavno sodišče razveljavilo sklep o uvedbi stečajnega postopka T-2

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
2513700 (1971) bbbbbb2015
»

T-2 še ne gre v stečaj

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3315837 (12769) MrStein
»

Prisilna poravnava T-2 pravnomočna, Simobil med snubci (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
6833297 (28520) BlueRunner

Več podobnih tem