» »

Alan Turing pomiloščen

Alan Turing pomiloščen

Alan Turing

Slo-Tech - Britanska kraljica Elizabeta II. je danes pomilostila Alana Turinga, očeta modernega računalništva in kriptografije, ki je bil obsojen zaradi velike nespodobnosti. Turing je bil eden ključnih mož pri britanski zmagi v drugi svetovni vojni, saj je skupaj s sodelavci v Bletchley Parku razbil nemško šifrirno napravo Enigma. V zasebnem življenju Turing ni imel sreče, saj je bila tedaj v Veliki Britaniji homoseksualnost kazniva, zaradi česar je bil Turing obsojen. Po obsodbi je bil leto dni na eksperimentalnem zdravljenju, ki ga danes poznamo pod imenom kemična kastracija in je negativno vplivala na Turingovo zdravje, nato pa je napravil samomor s cianidom.

Leta 1954, ko je Turing umrl, so bili pač precej drugačni časi kot danes. Britanski premier se je leta 2009 Turingu javno opravičil, a pravnoformalno je bil Turing še vedno kriv (ne da bi ga to kaj motilo, saj je mrtev že 59 let). Kljub temu so se Britanci čutili obvezani vsaj nominalno popraviti krivico, zato se je na spletu oblikovala peticija za Turingovo pomilostitev, ki jo je podpisalo več kot 30.000 ljudi (Turinga so poizkusili spraviti tudi na bankovec za deset funtov, kar pa ni uspelo). V Veliki Britaniji so spletne peticije na uradnih vladnih strežnikih, ki jih podpisujejo ljudje z digitalnimi certifikati, resna zadeva. Če namreč zbere 100.000 podpisov, se o njej razpravlja v spodnjem domu angleškega parlamenta.

Kljub temu so lani v Veliki Britaniji pripravili zakonski osnutek za pomilostitev Alana Turinga, ki je v treh členih predvideval njegovo pomilostitev. Zakon nato ni bil potrjen, ker bi bilo res malo nenavadno pomilostiti le enega človeka. Se je pa to vseeno zgodilo, saj je kraljica danes razglasila posmrtno pomilostitev Alana Turinga, s čimer je Velika Britanija oprala en črn madež iz svoje zgodovine. Vsi sicer nad tem niso navdušeni, saj se postavlja vprašanja, zakaj so pomilostili le Turinga, ne pa tudi vseh ostalih, ki so bili v tistih časih obsojeni zaradi istega kaznivega dejanja. Navsezadnje, Turing je tedaj pač kršil zakon, ne glede na neživljenjskost zakona. Kakorkoli že, kraljica ima možnost, da posameznika pomilosti, če ni kriv in če pomilostitev zahteva nekdo z upravičenim interesom. V tem primeru to ni res, a je Turinga vseeno pomilostila. S tem se je Velika Britanija, sicer 61 let prepozno, pa vendarle, opravičila človeku, ki je dal ime osnovnemu konceptu računskega stroja.

63 komentarjev

«
1
2

hojnikb ::

to je ikona računalništva, ne pa današji hipsterji a.k.a jobs itd..
#brezpodpisa

donfilipo ::

Torej homofobija v najtrši varianti, je bila privzgajana tudi meni. U Jesenicama, balkanu u malom, sarađuju oduvek tesno i milicija i mafija. Zlobne govorice pravijo, da za vreme Janše čak i najviše. No to ne bi čisto verjel, ker baje mafija preganja tudi njega. Ona druga:))

Pomeni uradno homoseksualcev (uradno) ni bilo, če so katerega za takega določili, je bil tepen od mafije, često po naročilu milicije8-) Avtoritarni sistemi imajo čudne lastnosti>:D.

In preganjanje margin, preko neke sodbe dvomljive psihiatrije, (tu pride pri roki stari tvorec mitov Freud, ki trdi nekako, da smo po naravi biseksualni...in iz tega so nekateri sklepali, da se hetero da lepo proizvesti, izdelati s pravilno šibo:)...torej taki pregoni so bili mučni, do velikega udara antipsihiatrije, ki pa ima spet slabe lastnosti, ko je lahko nekdo resno bolan, pa mu tega dohtar nikakor ne prizna8-)

Pri Turingu je vendarle jasno, da je bil užaljen in napaden nek navidezni moralni zid in nihče drug, ...trpeli pa so samooglašeni stebri javne morale. In nekaj plačanih kurb je ukrepalo>:D Čas je ,da se to da v premislek in vsaj del popravi. Morda se s t tem deloma osvetli še morje skritega?
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: donfilipo ()

7982884e ::

umrl je v starosti 41 let. če bi živel še enkrat toliko, bi čisto lahko računalništvu prinesel še enkrat toliko. pol ga pa zjebejo kravatarji ki jim ni všeč da se ozira po decih

mtosev ::

a to je ta tip kateri je bil na wiki front pagu danes. sn si na wiki malo prebral o njem
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Migelo ()

hojnikb ::

mtosev je izjavil:

a to je ta tip kateri je bil na wiki front pagu danes. sn si na wiki malo prebral o njem

žalostno, da do zdaj nisi vedel zanj ;((
#brezpodpisa

opeter ::

@hojnikb: hja, vidiš ... on ni imel takšne reklame in publicitete kot Steve Jobs, ki pa ni bil nič drugega kot dober prodajalec. Obenem je slednji postal neke vrste mučenik, božanska figura. Vsaj tako misli in o njem govori folk.

Pol pa imaš tipe, kot je oče Unixa, ali pa srbski Tesla (spet dober primer, kako ga je marketingar Edison dobro nategnil) ipd. za katere folk sploh ne ve. Pa so resnično bolj pomembni od teh, katere se na velko izpostavlja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

donfilipo ::

on ni imel takšne reklame in publicitete kot Steve Jobs, ki pa ni bil nič drugega kot dober prodajalec.


Khm malce več je pa le imel med ušesi8-) Iz kvalitete in lepega dizajna je naredil religijo, ki je konkurirala vsemogočnemu in zaradi veličine razbitemu konceptu IBM-Microsoft (kasneje sestavi si sam PC:)

In ker ljudje ne marajo virusov in povprečja MAC-i delajo še danes...da o telefonih ne govorim. Videl je...kaj ljudje rabijo.

Turing je bil samo genialen matematik. Prašanje če je kaj videl8-)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

donfilipo ::

Dober trgovec samo pretepe stranko in jo tako prepriča da reč kupi8-) Pr nas. V Ljubljani so baje celo neki novi, ki so prijazni in drugače prepričujejo. Mislim to so po moje šele pravi pedri8-)

Turing role model? Aja. Ne bo. Ni panike.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

T-h-o-r ::

veliko nam pomaga, da ga 60 let po smrti oprostijo

debili
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

donfilipo ::

Ma ta simbolni zid se malo omehča. Dejansko ta simbolni zid neke od velikega drugega (če si malo sposodim Lacanovske konstrukte:) zapovedane morale, predstavlja, ...ma ve vem, če ne več kot disciplina, ki jo izterja država preko prisile.

Tako da nek mali simbolni pomen vsekakor ima, ...pravice pa tako NI!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: donfilipo ()

T-h-o-r ::

Pravica je samo eye for an eye. Vsaj v nečem majo prav.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

donfilipo ::

Kdo oslepljeni s staknjenimi očmi?
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

mtosev ::

hojnikb je izjavil:

mtosev je izjavil:

a to je ta tip kateri je bil na wiki front pagu danes. sn si na wiki malo prebral o njem

žalostno, da do zdaj nisi vedel zanj ;((
zakaj misliš, da vse ljudi zanima vsa zgodovina računalništva? pač nisem slišal zanjga, sn malo prej gledal dokumentarec o billu in microsofu
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

donfilipo je izjavil:

on ni imel takšne reklame in publicitete kot Steve Jobs, ki pa ni bil nič drugega kot dober prodajalec.


Khm malce več je pa le imel med ušesi8-) Iz kvalitete in lepega dizajna je naredil religijo, ki je konkurirala vsemogočnemu in zaradi veličine razbitemu konceptu IBM-Microsoft (kasneje sestavi si sam PC:)

In ker ljudje ne marajo virusov in povprečja MAC-i delajo še danes...da o telefonih ne govorim. Videl je...kaj ljudje rabijo.

Turing je bil samo genialen matematik. Prašanje če je kaj videl8-)

kot da maci nimajo virusov in povprečnega hardware-a.

mtosev je izjavil:

hojnikb je izjavil:

mtosev je izjavil:

a to je ta tip kateri je bil na wiki front pagu danes. sn si na wiki malo prebral o njem

žalostno, da do zdaj nisi vedel zanj ;((
zakaj misliš, da vse ljudi zanima vsa zgodovina računalništva? pač nisem slišal zanjga, sn malo prej gledal dokumentarec o billu in microsofu

Tvojga billy-a in M$ nebi blo danes, če nebi turing prispeval svoje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

T-h-o-r ::

donfilipo je izjavil:

Kdo oslepljeni s staknjenimi očmi?

Bible folk
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

black ice ::

mtosev je izjavil:

hojnikb je izjavil:

mtosev je izjavil:

a to je ta tip kateri je bil na wiki front pagu danes. sn si na wiki malo prebral o njem

žalostno, da do zdaj nisi vedel zanj ;((
zakaj misliš, da vse ljudi zanima vsa zgodovina računalništva? pač nisem slišal zanjga, sn malo prej gledal dokumentarec o billu in microsofu

To spada najmanj k osnovni izobrazbi.

donfilipo ::

kot da maci nimajo virusov in povprečnega hardware-a.


Hm marketing (Appla) je izkoristil tisto, kar se je dalo in napihnil do max-a. MAC-i so imeli svoje čase manj virusov, in boljši software na določenih poljih. In tam so kraljevali. Sploh med šminkerji. Pa ponavljam design je bil dorečen in vedno si dobil zadevo potem brez izvijača. Čeprav so začeli z izvijačem in 20 strani navodil za šraubanje mislim da Lise?

Bible folk


Hm ja če bi znali narediti da se hetero skopi na kemičen način, tako da mu ni več do seksa, bi se jaz prostovoljno javil. Prišparal bi morje8-) Samo ne znajo, kot tudi niso znali takrat, pa niso priznali:) No ni rečeno...

Ma jok oko za oko je koncept stare zaveze. Jezus je uvedel novi princip!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

T-h-o-r ::

Tega Jezusovega principa se prav nihče ni držal in se tudi danes ne drži.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

donfilipo ::

Mah se v variacijah.

Če ti Janša ukrade zadnji evro ko si že na klopci, ga ustreliš in 'njegova' država ti zagotovi bivališče in redno prehrano zastonj. Samo za primer. Lahko je namesto slavnega tudi poljubni drugi, seveda.

To je že posledica nekega odstopanja od principa oko za oko, ki pa res ni samo jezusovsko...ampak denimo tudi gandijevsko...itd.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

UNIVERZUM ::

Pomilostitev? WTF!?! Ne hvala



Razveljavitev sodbe- DA
Opravičilo - DA
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

mtosev ::

hojnikb je izjavil:

donfilipo je izjavil:

on ni imel takšne reklame in publicitete kot Steve Jobs, ki pa ni bil nič drugega kot dober prodajalec.


Khm malce več je pa le imel med ušesi8-) Iz kvalitete in lepega dizajna je naredil religijo, ki je konkurirala vsemogočnemu in zaradi veličine razbitemu konceptu IBM-Microsoft (kasneje sestavi si sam PC:)

In ker ljudje ne marajo virusov in povprečja MAC-i delajo še danes...da o telefonih ne govorim. Videl je...kaj ljudje rabijo.

Turing je bil samo genialen matematik. Prašanje če je kaj videl8-)

kot da maci nimajo virusov in povprečnega hardware-a.

mtosev je izjavil:

hojnikb je izjavil:

mtosev je izjavil:

a to je ta tip kateri je bil na wiki front pagu danes. sn si na wiki malo prebral o njem

žalostno, da do zdaj nisi vedel zanj ;((
zakaj misliš, da vse ljudi zanima vsa zgodovina računalništva? pač nisem slišal zanjga, sn malo prej gledal dokumentarec o billu in microsofu

Tvojga billy-a in M$ nebi blo danes, če nebi turing prispeval svoje.
ja in? dosti ljudi ima zasluge za stuff katega imamo zdaj (tudi za komp) in ni možno vse pripisati samo enemu človeku. npr če ne bi bilo tesle ne bi vsi imeli elektrike kot jo imamo sedaj. DC power je neuporaben za dolge razdalje, tud radia brez tesle ne bi imeli
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

T-h-o-r ::

Brez Tesle ne bi imeli 20. stoletja, brez turinga pa ne 21.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

donfilipo ::

ja in? dosti ljudi ima zasluge za stuff katega imamo zdaj (tudi za komp) in ni možno vse pripisati samo enemu človeku


S tem se strinjam. Oporekal sem samo opazki, da je bil Steve Jobs samo trgovec. Bil je veliko več. Kot trgovec se glede na njegove karakterne značilnosti ne bi obnesel. Razen, če ne bi na nek način pretepal ljudi:)). Tudi takih je nekaj. Samo ne me vzet dobesedno8-)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

opeter ::

T-h-o-r je izjavil:

Brez Tesle ne bi imeli 20. stoletja, brez turinga pa ne 21.


Tesla je imel ideje, ki bodo aktualne šele v naslednjih stoletjih.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

donfilipo ::

Za Teslo sam ne bi rekel, kar sem prebral (pa da vidi stroj v naslednjem stoletju, kdo ima prav:) Turinga bo pa treba malo resneje predelati. Touringov stroj je koncept, ki je lahko ali res genialno odkritje (mislim tudi je), ...ali pa lahko tudi nek čuden oklep, ki si ga kapitalizem ne upa prerasti. Nekaj takih namreč JE!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: donfilipo ()

hojnikb ::

turingov stroj je sicer super teorija, ampak v praksi neizvedljiva zarad očitnih razlogov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

donfilipo ::

Ma na 'modelu' so zrasli nekateri kalkulatorji in pozneje računalniki.

Zdaj če tu ne vidiš, da je iz kroga, ki ga je narisal Tales, lahko nastalo tudi kolo, ...je pa že drug problem8-)

Mene je tako mučilo, kako bi bilo s tremi babami naenkrat8-) in zadaj če hočeš kaj takega,...moraš preveriti alternativne kalkulacijske modele!!!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

trololo2 ::

T-h-o-r je izjavil:

veliko mu pomaga, da ga 60 let po smrti oprostijo

debili


Evo fixed.

jest10 ::

mtosev je izjavil:

DC power je neuporaben za dolge razdalje

Motiš se. Zelo motiš.
Za zelo dolge razdalje je v bistvu DC edina možna izbira.

opeter je izjavil:


Tesla je imel ideje, ki bodo aktualne šele v naslednjih stoletjih.

Upam da nimaš v mislih neumnosti, ki jih je počel proti koncu življenja, ko se mu je že "rahlo" skegljalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

hojnikb ::

jest10 je izjavil:

mtosev je izjavil:

DC power je neuporaben za dolge razdalje

Motiš se. Zelo motiš.
Za zelo dolge razdalje je v bistvu DC edina možna izbira.

opeter je izjavil:


Tesla je imel ideje, ki bodo aktualne šele v naslednjih stoletjih.

Upam da nimaš v mislih neumnosti, ki jih je počel proti koncu življenja, ko se mu je že "rahlo" skegljalo.

since when ?
#brezpodpisa

jest10 ::

Od vedno.
Pri dovolj dolgi razdalji preko AC ne moreš prenesti niti 1W>:D

hojnikb ::

In kako že prenšaš tok na zelo velike razdalja preko DC ?
Enlighten us.

edit:
nevermind. HVDC comes to mind :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

ozbolt ::

hojnikb je izjavil:

since when ?


Prednost AC-ja je v tem, de se ga da poceni (izkoristki cez 99%) pretvoriti v visoke napetosti. In visoke napetosti potrebujemo za poceni prenos energije na daljse razdalje.

Se boljse bi bilo imeti DC visoke napetosti na dolge razdalje. Namrec energijo lahko izmeris tako: Peff = Ieff * Ueff. Zdej velikost daljnovoda pa dolocajo maximalne vrednosti (U_max, I_max). Velja:
AC: U_eff * sqrt(2) = U_max
DC: U_eff = U_max
Zato lahko za isto velikost daljnovodov prenesemo po DC za faktor 2 vec energije.

Problem je sevede pretvornik iz AC (ka je povsod) v DC. DC je potemtakem cenej takrat, ko je daljnovod dovolj dolg, de pokrije ceno pretvornika.

OnTopic: Hvala g. Turingu za njegove ideje, car je bil, ni kej. Sam poglejte si, kk je narjena Enigma... Tisto reverse-ingeneer-at je res svojevsten podvig.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ozbolt ()

jest10 ::

ozbolt je izjavil:

hojnikb je izjavil:

jest10 je izjavil:

mtosev je izjavil:

DC power je neuporaben za dolge razdalje

Motiš se. Zelo motiš.
Za zelo dolge razdalje je v bistvu DC edina možna izbira.

opeter je izjavil:


Tesla je imel ideje, ki bodo aktualne šele v naslednjih stoletjih.

Upam da nimaš v mislih neumnosti, ki jih je počel proti koncu življenja, ko se mu je že "rahlo" skegljalo.

since when ?


Prednost AC-ja je v tem, de se ga da poceni (izkoristi cez 99%) pretvoriti v visoke napetosti. In visoke napetosti potrebujemo za poceni prenos energije na daljse razdalje.

Se boljse bi bilo imeti DC visoke napetosti na dolge razdalje. Namrec energija Peff = Ieff * Ueff. Zdej velikost daljnovoda pa dolocajo maximalne vrednosti (U_max, I_max). Velja:
AC: U_eff * sqrt(2) = U_max
DC: U_eff = U_max
Zato lahko za isto velikost daljnovodov prenesemo po DC za faktor 2 vec energije.

Problem je sevede pretvornik iz AC (ka je povsod) v DC. DC je potemtakem cenej takrat, ko je daljnovod dovolj dolg, de pokrije ceno pretvornika.

OnTopic: Hvala g. Turingu za njegove ideje, car je bil, ni kej. Sam poglejte si, kk je narjena Enigma... Tisto reverse-ingeneer-at je res svojevsten podvig.

Poleg tega nam pri velikih razdaljah začne delati probleme kapacitivnost(pri kablih te razdalje sploh niso velike), ki nam omejuje max moč. Poleg še par drugih malenkosti.

7982884e ::

opeter je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

Brez Tesle ne bi imeli 20. stoletja, brez turinga pa ne 21.


Tesla je imel ideje, ki bodo aktualne šele v naslednjih stoletjih.

no, no. taka "what if" vprašanja so bolj malo smiselna. pomembnejša odkritja v znanosti se prej ali slej odkrijejo ko je pravi čas za to, ne moreš zdej rečt da če pa tega ne bi bilo, bi bli pa kar stuck s tistim kar je bilo prej.

T-h-o-r ::

opeter je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

Brez Tesle ne bi imeli 20. stoletja, brez turinga pa ne 21.


Tesla je imel ideje, ki bodo aktualne šele v naslednjih stoletjih.

ja, na njegovih uresničenih idejah pa temelji naš trenutni svet
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

vostok_1 ::

Steve Jobs ne sodi med ljudi kova Turinga in Tesle.

Jobs se je zgolj upal narediti nekaj kar so se drugi bali zaradi nefleksibilnosti korporativnega razmišljanja. Jobs je zgolj znal zapakirat skupaj najnovejšo tehnologijo in to reklamirat kot največji čudež po Jezusu. Še posebej na kurac mi grejo ljudje, ki ga označujejo kot genija. He was not a genius. To sicer ne pomeni, da je bil neumen.
Poglejte recimo stanje v igračarski industriji. Korporacije ne znajo nč drugega kot štancat že preizkušene modele in jih na novo zapakirat. A fanbase ima na miljone originalnih idej, sam dnarja nimajo.

End of story.

driver_x ::

hojnikb je izjavil:

turingov stroj je sicer super teorija, ampak v praksi neizvedljiva zarad očitnih razlogov.


In kako delujejo današnji računalniki?

Glede Jobsa: on je bil action figure, oz. blagovna znamka. Neke vrste idol, kar je tudi MS Bill. Tudi šport se ne prodaja brez takih figur.

jype ::

Turing bi moral dobiti Nobelovo nagrado za računalniško znanost, pa ta žal še vedno ne obstaja.

Letos bi jo pa lahko dobili avtorji tistega whitepaperja o zvočnem tempestu (pa še USS Nimitz bi se lahko vsajal, da so židje ugrabili nobelove nagrade).

Oberyn ::

jype je izjavil:

Turing bi moral dobiti Nobelovo nagrado za računalniško znanost, pa ta žal še vedno ne obstaja.

Hja, če bi Nobel leta 1895 odredil podelitev nagrade tudi za računalniško znanost, potem bi bil pa res smart guy ... zrel za Nobelovo nagrado verjetno.

sherman ::

jype je izjavil:

Turing bi moral dobiti Nobelovo nagrado za računalniško znanost, pa ta žal še vedno ne obstaja.

Eh če kaj bi moral dobiti "Nobelovo" za matematiko, ki prav tako ne obstaja. Obstaja pa kup drugih nagrad na obeh področjih, ena med njimi Turingova :). Zakaj bi morala biti Nobelova za računalniško znanost.

hojnikb ::

driver_x je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turingov stroj je sicer super teorija, ampak v praksi neizvedljiva zarad očitnih razlogov.


In kako delujejo današnji računalniki?

Glede Jobsa: on je bil action figure, oz. blagovna znamka. Neke vrste idol, kar je tudi MS Bill. Tudi šport se ne prodaja brez takih figur.

seveda delujejo po teh principih, ampak niso čisti touringovi stroji, ker to bi zahteval neskončno velik rama :)
#brezpodpisa

jype ::

sherman> Zakaj bi morala biti Nobelova za računalniško znanost.

Ker ostale niso tako nobel.

MrStein ::

Kako je šele Gates drek prodajal... aja, še vedno ga. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Mipe ::

MrStein je izjavil:

Kako je šele Gates drek prodajal... aja, še vedno ga. ;)

Ne prodaja dreka, podarja ga. 28 milijard dolarjev (svojih!) je dal v dobrodelne namene, do konca življenja pa kani razdati še 95% svojega premoženja (67 milijard dolarjev!).

MrStein ::

Super, kje dobim Windows 8.1 zastonj?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

donfilipo ::

Če mu pišeš in razložiš da imaš samo kakih 2000EUR viška dohodka na mesec in da ne boš nikoli tako bogat kot on? Naa to ne bo šlo.

Če mu pišeš da nimaš niti za kruh, veš pa, da bo AI zahteval novega Gatesa in da imaš ti neke ideje. Konec koncev moraš tudi božičku pisati8-)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: donfilipo ()

donfilipo ::

Aja pa Stein, ali Streuner, ali Stern, ni ta pravi priimek. Preveč židovsko. Po mojem Billy sicer ni ravno naci...samo.

Prekrsti se u Nemanjič Rusovski:))
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Mipe ::

MrStein je izjavil:

Super, kje dobim Windows 8.1 zastonj?

Bill %26 Melinda Gates Foundation @ Wikipedia

Gates raje posveča svojo pozornost tistim, ki nimajo niti za kruh in živijo v človeka nevrednih razmerah. Če imaš računalnik, ki lahko poganja Windows 8.1, potem ti očitno ni hudega.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Turingov test še vedno ostaja nedosegljiv (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5926917 (23377) Personanonim
»

Alan Turing pomiloščen (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6324015 (20423) MrStein
»

Kraljica obiskala Bletchley Park, razpisala natečaj iz dešifriranja

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
218206 (6650) Matevžk
»

Angleški premier se opravičuje Alanu Turingu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
21116501 (13450) OmegaBlue
»

Nivo abstraktnega razmišljanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
698597 (6848) Thomas

Več podobnih tem