» »

Angleški premier se opravičuje Alanu Turingu

1 2
3
4 5

Matek ::

Dobra teorija, z eno pomanjkljivostjo - preberi spodnje:
No, potrjuješ moje trditve, ravno to hočem povedati. Na prvi pogled rasa morda izgleda kot vzrok za povišano stopnjo kriminala, ampak gre za navidezno zvezo, ki ima morebitne vzroke drugje, vsaj glede na študijo, ki si jo citiral. Enako se skriva za relacijo med homoseksualci in HIV-om. Če bi analizirali osveščenost o uporabi kondomov, heteroseksualne skupine, ki prakticirajo analne odnose in podobne faktorje, bi najverjetneje ugotovili, da je vzrok drugje kot v seksualni usmerjenosti.

Navsezadnje osveščen gej zlahka povsem svobodno uporablja prezervative in se tako zaščiti pred spolno prenosljivimi boleznimi, ti pa bi ga vseeno preganjal.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Bistri007 ::

Matek:
Enako se skriva za relacijo med homoseksualci in HIV-om. Če bi analizirali osveščenost o uporabi kondomov, heteroseksualne skupine, ki prakticirajo analne odnose in podobne faktorje, bi najverjetneje ugotovili, da je vzrok drugje kot v seksualni usmerjenosti.

Matek, to kar si napisal, je samo plod tvoje domišljije oziroma upov. Med raziskavo teh povezav niso ugotovili. A misliš, da niso v raziskavo vključili tudi teh podatkov? Kar pišeš je prazno natolcevanje. Ampak 4% ljudi odgovornih za 53% novih okužb - težje boš našel boljši prediktor, še posebej med običajnimi socioekonomskimi indikatorji.

Na, še malo statistike iz onega članka:
According toa February 2007 study, for example, homosexual men with HIV are 90 times more likely to develop anal cancer than the rest of the population.

Earlier this year, as another example, the Centers for Disease Control released a statistical report indicating that homosexual men made up 65 percent of the reported primary and secondary syphilis cases in 2007. A report from the Public Health Agency of Canada in 2006 revealed that 51 percent of people infected with HIV in the country were homosexual men.

In fact, the statistics on HIV/AIDS led one group, the Los Angeles Gay and Lesbian Center, to state in 2006 that HIV/AIDS is a "gay disease," in a billboard ad campaign geared to reducing rates of HIV infection.

Homoseksualnost je tvegano in neodgovorno obnašanje, in sramotno je od premiera, da se opravičuje za to.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

5er--> ::

Še posebaj, ker je on umrl leta 1954, o prvem primeru AIDS-a pa so poročali leta 1981.

jype ::

Bistri007> jype, daj link na resno povezavo, da so afriški kristjani bolj rizični za AIDS kot afriški animisti, muslimani in ateisti.

Animisti, muslimani in ateisti nimajo težav z uporabo zaščitnih sredstev, kakršno je npr. kondom, ki močno zmanjša tveganje za prenos virusa.

Bistri007, citira> According toa February 2007 study, for example, homosexual men with HIV are 90 times more likely to develop anal cancer than the rest of the population.

Ja neverjetno, ane.

Aktivni kolesarji imajo 80% vseh rakov na prostati. Zakaj koles še nismo prepovedali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Bistri007 ::

...homosexual men made up 65 percent of the reported primary and secondary syphilis cases in 2007.

Sifilis je z nami že dalj časa. Saj zato sem ga pa omenil! 75% primerov sifilisa je danes v Chicagu med homoseksualci.

Tudi Marcel Proust in Oscar Wilde sta svojo zmedeno literaturo napisala, ko jima je sifilis razjedal možgane. Oba sta bila seveda "topla bratca".
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Bistri007 ::

jype:
Bistri007> jype, daj link na resno povezavo da so afriški kristjani bolj rizični za AIDS kot afriški animisti, muslimani in ateisti.

Animisti, muslimani in ateisti nimajo težav z uporabo zaščitnih sredstev, kakršno je npr. kondom, ki močno zmanjša tveganje za prenos virusa.

Nice try.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

jype ::

Nice try? Dejstvo je, da je krščanska morala daleč najbolj odgovorna za širjenje virusa HIV od vseh dejavnikov. Več kot 95% vseh okuženih z virusom HIV na izvornem kontinentu virusa je kristjanov in/ali so prejemali krščanske nauke.

5er--> ::

90 times more likely to develop anal cancer

Tole je zaradi analnih odnosov. Prav tako ima ženska, ki prakticira analne odnose z moškim večjo verjetnost za rak anusa. Tukaj gre za HPV in kamorkoli ga vtakneš imaš večjo verjetnost za raka (ja, tudi usta). Špekulira se tudi, da naj bi bil kriv za raka prostate ter še par rakov.

Bistri007 ::

jype>

Hm. Katera bolezen pa tebi razjeda možgane?


jype> ... homoseksualcih (ki so pri nas še vedno deležni sistematičnih, a zato nič manj debilnih šikaniranj).

Oprosti, ampak veliko večjih debilnih šikaniranj so pri nas deležni tisti, ki si upajo javno nasprotovati homoseksualnosti. Kar dokazuje tudi tvoj zgornji komentar (@15:44:22)...

Liberalci izgubljate v boju z dejstvi pri obrambi svoje ideologije politične korektnosti (neargumentirane špekulacije niso dejtva). Potem pa se zatečete k šikaniranju
:|
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

w00tnes ::

w00tnes> zato, da se potem ena druga skupina ljudi lahko pocuti bolje

In to je narobe zakaj, natanko?

w00tnes> navsezadnje se je to zgodilo v casu, ko so take metode bile zakonsko dovoljene in homoseksualnost prepovedana - jebiga, v tistem casu je bila pac drzava zmesana, kaj mores.

In torej je po tvoje bedasto, da se je nemški politiki opravičujejo za holokavst, da se vidni predstavniki NOB opravičujejo za povojne poboje in da se bodo turški politiki nekega dne morali opravičiti za pokol Armencev?

w00tnes> P.S. sam *sovrazim* geje

Kako pa veš, kdo je gej?


1. narobe ravno ni, doseze pa tudi nic kaj realnega ne, torej je izguba casa in denarja (politiki naj bi neko prihodnost ustvarjali, so pa prevec zaposleni s popravljanjem preteklosti... vcasih so se ljudje klali vsepovprek, zazigali drugacne od ostalih pa se kaj hujsega ustvarjali, treba je delat na tem, da se take stvari vec ne bojo ponavljale)

2. ja je bedasto da se zdaj opravicuje vsepovprek... nazadnje se bojo politiki se neandertalcem sli opravicevat... mrtvih na tak nacin ne obudis, torej je tako pocetje brez vsakega haska
(sploh pa v tem primeru se je zadeva izvajala v okviru zakona... ce drzava pravi homoseksualci == bad pa da jih je treba kaznovat, pol ni tu kaj praskat... ni prav (z mojega stalisca, drugi so pa te zakone podpirali), samo jebat ga, tak mamo)

3. sam mi pove :)
(takrat ko zvem se pac distanciram od take osebe... lahka sma sodelavca/wtv, prijatla pa ne boma... vsaj ce zvem, ne :))

Delno offtopic, pa dober...

jype ::

w00tness> ja je bedasto da se zdaj opravicuje vsepovprek...

OK, si pač eden tistih brezobraznežev, ki se niti opravičiti ne znajo, ko ga kaj polomijo.

w00tness> (takrat ko zvem se pac distanciram od take osebe... lahka sma sodelavca/wtv, prijatla pa ne boma... vsaj ce zvem, ne :))

Skratka, če ti nekdo pove, da je gej, ga ne boš več maral? Homofobija ni neozdravljiva. Na voljo imaš elektrošoke in psihoaktivna zdravila, izbereš pa lahko tudi zapor.

Matev ::

v svetem pismu lepo piše
živi in pusti živeti

jype ::

Nope, tega tam ni zapisanega. Zapisanih je mnogo svinjarij, a te dotične v tako nedvoumni obliki ni.

Matevžk ::

Animisti, muslimani in ateisti nimajo težav z uporabo zaščitnih sredstev, kakršno je npr. kondom, ki močno zmanjša tveganje za prenos virusa.

Homoseksualni kristjani tudi ne. Če se ne strinjajo s stališčem uradne Cerkve glede homoseksualnosti, ne razumem, zakaj bi se strinjali glede uporabe kondomov. (Pa še tu bi bilo potrebno pripomniti, da kondomi niso osnovni trn v peti uradne Cerkve; Cerkev le "predpisuje" "dovoljene" oblike spolnosti in če tem določilom slediš, ti kondomi v resnici praktično nič več ne koristijo. Ampak to je že druga zgodba; glavna trditev tega posta je v njegovih prvih dveh povedih.
lp, Matevžk

Tarzan ::

Kdo pa misliš, da je raztrosil AIDS po svetu?


Bog? Sicer pa, saj lahko vsemogočni kadar hoče intervenira in upari homoseksualce skupaj z virusom HIV vred.

DeusVult ::

Zanimivo je recimo to, da je edini argument proti homosksualnosti neko bolano religizno prepričanje. Od kdaj je pa to neko merilo moralnosti?

Žalostno...


Bolj zanimivo je, da nekateri prej kot dejansko bolezen (homoseksualnost) sprejemajo kot bolano vero, na kateri temelji moderna kultura, morala in civilizacija. Že is teh razlogov bi morali Krščanstvo spoštovati, pa če prav sami niste Kristjani.

Bolano je to, da verjameš, da Boga ni in da za svoje grehe ne boš kaznovan. Bolani so homoseksualci, ki nočejo sprevideti, da se bodo za svoje grehe cvrli v peklu vso večnost. Bolani so ateisti, ker niso sposobni doumeti edine resnice.
http://www.rtvslo.si/blog/deusvult
Iz 26:2 "Naj vstopi zaslužen Narod, Narod, ki varuje Vero."

jype ::

DeusVult> vero, na kateri temelji moderna kultura, morala in civilizacija.

Kakšne pretenciozne afne se vi, kristjani. Človeka kar stisne.

Sodobna kultura, morala in civilizacija temeljijo na znanosti in spoštovanju človekovih pravic, vse to pa izhaja iz razsvetljenstva - obdobja, v katerem se je končno postavilo verska palamudenja tja, kamor spadajo - v leksikon primitivnih šeg in navad.

Bistri007 ::

jype, dobro veš o čem govori DeusVult.
DeusVult>
Bolj zanimivo je, da nekateri prej kot dejansko bolezen (homoseksualnost) sprejemajo kot bolano vero, na kateri temelji moderna kultura, morala in civilizacija.

Multikulturalizem, vera v evolucionizem, global warming

Klasični liberalizem človekovih pravic (libertarizem) dejansko spoštujem in ga ne mešati z novodobnim drobljenjem družbe na manjšine, ki jih je treba ščititi z gromozansko regulacijo in subvencioniranjem, ki povzroči rast državnega aparata.

Klasični liberalizem spoštuje svobodo govora (novodobci zatirate "homofobni govor") in svobodo veroizpovedi (samo v tej temi s čim vse smo bili kristjani zmerjani in naš Bog zasmehovan s špageti pošastjo).

Previsoki davki in premajhna raven zdravstvene zaščite za državljane? Preprosto je treba narediti, da bolj rizične skupine plačujejo višje premije - homoseksualnost prinese s sabo AIDS, raka na anusu, nekdo je omenil višjo stopnjo raka na prostati....
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

PaX_MaN ::

na kateri temelji moderna kultura, morala in civilizacija.

Jaki ti je to temelj, če so še vaši spoštovani papeži imeli kurbnhaus direkt v svoji spalnici.

Bolano je to, da verjameš, da Boga ni in da za svoje grehe ne boš kaznovan.

Ali bi ti sploh postal Kristjan/verjel v Boga™, če ne bi pravili, da si kot nevernik - in ostale zgoraj naštete gnusobe po njihovo - "v večnost kaznovan za grehe"?

oldguy ::

Bolano je to, da verjameš, da Boga ni in da za svoje grehe ne boš kaznovan. Bolani so homoseksualci, ki nočejo sprevideti, da se bodo za svoje grehe cvrli v peklu vso večnost. Bolani so ateisti, ker niso sposobni doumeti edine resnice.


Neverjetni ste. Naravnost iztirjeni. Ko bi vsaj enkrat dobro prebrali ono vašo bukvo. Jaz sem namreč jo. Tam, okoli tretje ponovitve, sem vedel da sem ateist. Pa sem bil vzgajan v kristjana. Heck, celo v zboru sem pel. Hostijo jedel, molil ter poslušal...

Danes, 20 let kasneje, pa berem vaše umotvore, pa se še vedno ne morem načudit. Sem bil res del tega? Dobro, bila je tradicija, poroke so fajn, župnik je faca pa družili smo se, že prav. Ampak, ali res obstajajo ljudje, ki dejansko verjamejo v dobesedno razlago biblije, njene zakone in nauke, zraven pa v isti glas trdijo, kako human temelj civilizacije so?

Get your facts straight! Do takrat ste nevredni (resne) debate...

Bistri007 ::

Osebnih žalitev in zmerjanj res ne potrebujemo, tako na eni kot na drugi strani. Mogoče bi res rekli, da so "bedaki" tisti, ki ne gredo dejansko proučiti dejstev, najsi bo o evoluciji, homoseksualnosti, krščanstvu, islamu in drugih religijah. Vsekakor pa je bolje uporabljati vrednostno manj nabite besede.

jype:
Sodobna kultura, morala in civilizacija temeljijo na znanosti in spoštovanju človekovih pravic, vse to pa izhaja iz razsvetljenstva - obdobja, v katerem se je končno postavilo verska palamudenja tja, kamor spadajo - v leksikon primitivnih šeg in navad.

Get your facts straight!

Pomembni sta dve revoluciji iz obdobja razsvetljenstva 1776 in 1789 - ena je prinesla človekove pravice, druga termidor in jakobinski teror. Ena je temeljila na Bogu, druga na zavračanju Boga. Lej, kaj vsebuje zgodovinsko najbolj pomemben dokument človekovih pravic:

We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.--That to secure these rights, Governments are instituted among Men, deriving their just powers from the consent of the governed, --That whenever any Form of Government becomes destructive of these ends, it is the Right of the People to alter or to abolish it, and to institute new Government, laying its foundation on such principles and organizing its powers in such form, as to them shall seem most likely to effect their Safety and Happiness
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

root987 ::

raka na anusu, nekdo je omenil višjo stopnjo raka na prostati....

Počasi fant - ko se je to omenjalo se je omenjalo za vse, ne samo homoseksualce. Tudi ženske, ki prakticirajo analni seks so enako ogrožene kot homoseksualci, moški pa tudi, če je ženska okužena z virusom.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

jype ::

Če verujete v boga (ali pač karkoli drugega) vam to seveda ne daje nikakršnih dodatnih pravic. Lahko trabunjate, kolikor hočete, ampak iz vas se smemo (moramo!) delat norca.

Zakaj?

Ker je krščanstvo v zgodovini človeštva prelilo največ človeške krvi.

Pithlit ::

Razpravljanje o religiji je izguba časa in energije. Še posebej če je na nasprotni strani fundamentlist. Predlagam da se v pravilnik doda aneks ki prepoveduje vpletanje religije v teme ki z religijo nimajo opravka.

Meni še vedno ni noben odgovoril. Je pa lepo videti da nekateri preprosto ignorirajo vprašanja ki ne sodijo ravno v njihov pogled na svet in družbeno ureditev. Veliko povedo o človeku... takšna izogibanja namreč. Razen sprenevedanj še vedno ne poznam niti enega razloga zakaj že je treba istospolnost kaznovati. Smo že ugotovili da je istospolnost nekaj popolnoma naravnega?
Life is as complicated as we make it...

jype ::

Pithlit> Smo že ugotovili da je istospolnost nekaj popolnoma naravnega?

Seveda smo, a verski blazneži pač niso zajeti v skupino ljudi, ki človeštvu zagotavlja napredek.

oldguy ::

Bistri007:
Osebnih žalitev in zmerjanj res ne potrebujemo, tako na eni kot na drugi strani. Mogoče bi res rekli, da so "bedaki" tisti, ki ne gredo dejansko proučiti dejstev, najsi bo o evoluciji, homoseksualnosti, krščanstvu, islamu in drugih religijah. Vsekakor pa je bolje uporabljati vrednostno manj nabite besede.


Ne. Ti si krščanski fundamentalist. Pišeš neumnosti, ko pa ti ljudje nazaj govorijo, da so to navadne neumnosti, pa se sklicuješ na "edino zveličavno" resnico, ki da je "temelj in luč zahodne civilizacije" (vem, ja, parafraziram). In to ob takšnih neumnostih, kot so Leviticusovi zakoni, naprimer. Pa je to samo najbolj v nebo vpijoč primer. Bog ne daj :), da se gremo spet ono igrico z quotanjem biblije...boš razložil, kako to, da si upaš briti svojo brado, nato pa te gremo skupaj kamenjat...

Vi, ki zagovarjate dobesedno razlago biblije, zame niste čisto nič boljši, kot en talibski mufti, ki se dere, kako je treba pobit nevernike in to utemeljuje s svojo bukvo.

w00tnes ::

w00tness> ja je bedasto da se zdaj opravicuje vsepovprek...

OK, si pač eden tistih brezobraznežev, ki se niti opravičiti ne znajo, ko ga kaj polomijo.

w00tness> (takrat ko zvem se pac distanciram od take osebe... lahka sma sodelavca/wtv, prijatla pa ne boma... vsaj ce zvem, ne :))

Skratka, če ti nekdo pove, da je gej, ga ne boš več maral? Homofobija ni neozdravljiva. Na voljo imaš elektrošoke in psihoaktivna zdravila, izbereš pa lahko tudi zapor.


1. jaz se opravicim ce storim bedarijo, po drugi strani pa ne bom pustil, da se bo namesto mene opraviceval nekdo drug... enaka bedarija
(ne bom se pa opraviceval, ce sem kot uradni organ postopal v skladu z zakoni... bmk, taki so bli, ce so se vmes spremenili in je moj nacin/wtv zdaj ilegalen pa ni moj problem - v casu izvajanja ni bil)

2. nimam straha pred homoseksualci (torej homo[b]fobija[/b] odpade), jih samo preprosto ne maram (zakaj jih ne maram? Ne vem in mi je vseeno, enako ne maram ciganov pa hrvatov pa tk naprej - je dost skupin ljudi, ki jih ne maram pa vseeno lepo sobivamo)
Ne izvajam nasilja nad njimi, niti ne pozivam k nasilju... torej, katere zakone krsim? V bistvu celo pozivam (si lahko v prejsnjih postih preberes), da se vse obravnava enako (ker smo navsezadnje vsi ljudje... za vse enake pravice in dolznosti) s strani drzave

Kolikor vem, mi zakoni ne predpisujejo, koga naj imam "rad" in s kom se naj druzim (ce pa mi poskusa drzava vsilit, kako naj mislim in koga naj sprejemam - grem pac v zapor, noben mi ne bo govoril kako naj mislim).
In ja, ce mi odkrito pove (ali pa zvem od bratranca v 24tem kolenu, ki ima prijatla, ki...) se z njim v prostem casu ne bom vec druzil (in mu bom to tudi povedal, vedno povem v obraz take resne stvari) - kot sem rekel, lahko sma sodelavca, lahko sma skupaj v airsoft ekipi, lahko sma wtv (ga bom enako kot vse ostale obravnaval), prijatla pa zal ne boma (priviligiran status, za katerega moras imet dolocene pogoje izpolnjene...)

Ce pa krsim zakone, pol bom pa izbral zapor, hvala. Kam se javim? :)

Bistri007 ::

jype:
Če verujete v boga (ali pač karkoli drugega) vam to seveda ne daje nikakršnih dodatnih pravic. Lahko trabunjate, kolikor hočete, ampak iz vas se smemo (moramo!) delat norca.

Zakaj?

Ker je krščanstvo v zgodovini človeštva prelilo največ človeške krvi.


root789:
raka na anusu, nekdo je omenil višjo stopnjo raka na prostati....

Počasi fant - ko se je to omenjalo se je omenjalo za vse, ne samo homoseksualce. Tudi ženske, ki prakticirajo analni seks so enako ogrožene kot homoseksualci, moški pa tudi, če je ženska okužena z virusom.

Se strinjam, da bi bilo treba svariti proti analnemu seksu. Zelo je nevaren za širjenje bolezni, seveda v povezavi s promiskuiteto, ki je zelo visoka v homoseksualni skupnosti.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Bistri007 ::

oldguy:
Bistri007:
Osebnih žalitev in zmerjanj res ne potrebujemo, tako na eni kot na drugi strani. Mogoče bi res rekli, da so "bedaki" tisti, ki ne gredo dejansko proučiti dejstev, najsi bo o evoluciji, homoseksualnosti, krščanstvu, islamu in drugih religijah. Vsekakor pa je bolje uporabljati vrednostno manj nabite besede.


Ne. Ti si krščanski fundamentalist. Pišeš neumnosti, ko pa ti ljudje nazaj govorijo, da so to navadne neumnosti, pa se sklicuješ na "edino zveličavno" resnico, ki da je "temelj in luč zahodne civilizacije" (vem, ja, parafraziram). In to ob takšnih neumnostih, kot so Leviticusovi zakoni, naprimer. Pa je to samo najbolj v nebo vpijoč primer. Bog ne daj :), da se gremo spet ono igrico z quotanjem biblije...boš razložil, kako to, da si upaš briti svojo brado, nato pa te gremo skupaj kamenjat...

Vi, ki zagovarjate dobesedno razlago biblije, zame niste čisto nič boljši, kot en talibski mufti, ki se dere, kako je treba pobit nevernike in to utemeljuje s svojo bukvo.

Nimam drugega kot:
:O 8-O :O

Od kod ti
Pišeš neumnosti, ko pa ti ljudje nazaj govorijo, da so to navadne neumnosti, pa se sklicuješ na "edino zveličavno" resnico, ki da je "temelj in luč zahodne civilizacije"

A lahko prilepiš moj citat, da bom vedel o čem govoriš?
Od kod ti Leviticus? In ja, Leviticus je nastal v časih, ko ni bilo zaporov in je bilo dejansko število možnih kazni omejeno. Za razpravo o morebitni obsodbi pa sta morala po judovskem pravu biti dve moški priči in nikakor kazni niso bile avtomatične.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

hamax ::

po judovskem pravu biti dve moški priči in nikakor kazni niso bile avtomatične.

Oziroma 4 zenske ali kako je ze bilo? Toliko o enakosti.

hamax ::

Se strinjam, da bi bilo treba svariti proti analnemu seksu.

Zakaj svariti? Naj postane ilegalen, pa je problem resen.

antonija ::

@Bistri: Don't take this the wrong way... ampak ti si psihicno motena oseba. Izgubil si stik z realnostjoin se ne odzivas najbolje na stimulanse iz okolice. Na tvojo sreco je medicina napredovala v zadnjem casu in tvoje stanje se da vsaj spravit pod kontrolo, ce se ga ravno ne da pozdraviti. Kakorkoli ze: Najdi ustrezno pomoc.

P.S.: Poskusaj najprej v zdravstvenem domu in natancno opisi osejo zakaj je homosexualnost napacna in kako se ti naeravas aktivno boriti proti njej. Ko prispejo policaji se njim razlozi potem pa porocaj vsaj kaksen razgled bos imel...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

oldguy ::

Ajde, malce obrazložitve. Christian fundiji niste nič novega tule gor, saj se konec koncev kregamo že precej časa. Niti nisi edina tarča mojega presenečenja nad vašim načinom razmišljanja, si pa pač pri roki...zatorej:

Bistri007:
A lahko prilepiš moj citat, da bom vedel o čem govoriš?


Samo pedofilsko nagnjenje ni kaznivo, kot tudi ni homoseksualno nagnjenje. Izvedena dejanja, kot so pedofilija in posilstvo pa so. Jaz sem prepričan, da bi homoseksualni akt moral biti kazniv kot spolni delikt.


Spol, narodnost in rasa niso obnašanja in tega se ne da spremeniti - tak se rodiš. Homoseksualno obnašanje pa se da omejiti oz. prepovedati.


Iz kje tole izvira? Dobro, saj si razložil, verjameš pač v eno dato, le da vzroke in posledice malo mešaš med sabo. Je pa že tukaj hint na "krščansko moralo" očiten.

Ne dajte se zavesti! Ne nečistniki ne malikovalci ne prešuštniki ne moške vlačuge ne homoseksualci ne tatovi ne lakomniki ne pijanci ne obrekljivci ne roparji ne bodo dediči Božjega kraljestva. In taki ste bili nekateri. Toda bili ste umiti, posvečeni ste bili, opravičeni ste bili v imenu Gospoda Jezusa Kristusa in v Duhu našega Boga.

Vemo, da je postava dobra, če se je kdo drži postavno in če se zaveda, da postava ni dana za pravičnega, ampak za nepostavne, za nepokorne, za brezbožne in grešne, za nesvete in posvetne, za ubijalce očetov in mater, za morilce, za nečistnike, za homoseksualce, za trgovce z ljudmi, za lažnivce, za krivoprisežnike in za vse drugo, kar nasprotuje zdravemu nauku.


Hej, s temle pa...I rest my case...


Od kod ti Leviticus? In ja, Leviticus je nastal v časih, ko ni bilo zaporov in je bilo dejansko število možnih kazni omejeno. Za razpravo o morebitni obsodbi pa sta morala po judovskem pravu biti dve moški priči in nikakor kazni niso bile avtomatične.


A je treba? Mislim, relativizirat? Isto bo en muslim fundi trobil, da ima šerija ono pa ono varovalko, pa da naša razlaga ni pravilna. A še vseeno bo v "moralnem kompasu" pisalo, da je bilo treba "takrat enkrat" pobiti vse, moške, starce, žene, otroke in živino. Ker pač živijo na sveti zemlji (al kako že)? Ampak bog je vendar milosten? Hey, če je milost, da ukazuje svojim otrokom, da pobijajo druge njegove otroke, potem jebeš take temelje civilizacije. Sam Hitler, Stalin in Mao mu ne pridejo do kolen!

Saj bi te šel navajat iz drugih tem, ker tole niti ni prvič da bi imel kaj za pripomnit, pa se mi ne da. You know and I know, da spremenil ne bom ničesar...samo ostali bodo debelo gledali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

Pyr0Beast ::

(takrat ko zvem se pac distanciram od take osebe... lahka sma sodelavca/wtv, prijatla pa ne boma... vsaj ce zvem, ne :))
Saj te ne bo nat* ob prvi priliki, nimaš se česa bati.

Še vedno je isti človek in isti prijatelj.


Bolano je to, da verjameš, da Boga ni in da za svoje grehe ne boš kaznovan. Bolani so homoseksualci, ki nočejo sprevideti, da se bodo za svoje grehe cvrli v peklu vso večnost.
Kaznovan, čemu, zakaj, zato ker je nekdo tako rekel (zapisal) ? Heh he he..

Cvrli v peklu ? Heh, ta je pa dobra. No, vsaj sam ne bom zgleda, privzeto so vsi ateisti grešniki.

Bolani so ateisti, ker niso sposobni doumeti edine resnice
Resnice? Kdo je rekel da je karkoli resnica ? Zadeva je napisana konfliktno, to je tudi vse. Če nisi z nami si proti nam.

(ne bom se pa opraviceval, ce sem kot uradni organ postopal v skladu z zakoni... bmk, taki so bli, ce so se vmes spremenili in je moj nacin/wtv zdaj ilegalen pa ni moj problem - v casu izvajanja ni bil)
Srebrenica ? .. ah, saj so samo sledili navodilom.


(zakaj jih ne maram? Ne vem in mi je vseeno, enako ne maram ciganov pa hrvatov pa tk naprej - je dost skupin ljudi, ki jih ne maram pa vseeno lepo sobivamo)
No, ravno to je problem. Ker preprosto ne veš, zakaj nečesa ne maraš. Tako kot fotr nabije mulca vsako jutro in večer da pride ves krvav v šolo. Zakaj ? Kar tako .. ker se mu je _zdelo_ da je to prav.

Ne izvajam nasilja nad njimi, niti ne pozivam k nasilju... torej, katere zakone krsim?
Pravzaprav z izvajanjem prepovedi naravnost kličeš ljudi k nasilju.

V bistvu celo pozivam (si lahko v prejsnjih postih preberes), da se vse obravnava enako (ker smo navsezadnje vsi ljudje... za vse enake pravice in dolznosti) s strani drzave
Potem pa narobe pišeš. Prepoved ni pozivanje. Pozivanje bi mogoče bilo, da bi že na začetku te debate rekel, da te homoseksualnost moti in _ostal_ samo pri mišljenju in ne izvajanju idej, kako bi take zadeve rešil. In ne, prepoved ne bo rešila ničesar.
Sobivanje ne obstaja, ko se en ogiba drugega.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

opeter ::

Vsaka jim čast za opravičilo, pri nas bi ga še naprej pljuvali>:D


Cerkev bi rekla, da je tako prav.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

w00tnes ::

@Pyr0Beast:
Kaksna prepoved? To da homoseksualec ne more bit moj prijatelj? Jebiga, taka so moja pravila (cisto osebna in locena od drzave/instituta/wtv). Vsak si sam izbira prijatelje na neke kriterije in moji so pac drugacni od tvojih
(ne pomeni pa to, da ce sem jaz v druzbi mojih prijateljev in un pride zraven, da ga bom stran nagnal... ne, grem jaz stran, naj se un druzi z ostalimi, super, z mano se pa ne bo... men ni tezko kofeja ven spustit pa domov it igrc nabijat :))

Srebrenica - so krsili zakone vojne, torej primerjava ni primerna

Zakaj jih ne maram in ali je to OK ali ne - moje osebno misljenje, torej se v to drzava nima kaj vtikat (dokler seveda ne zacnem na ulicah vpit, da je treba vse geje pobit al pa kaj podobnega... zaenkrat sem veckrat na strani tistih, ki vpijejo da naj dobijo homoseksualci enake pravice kot vsi ostali... samo da jaz ne vpijem na ulici tega, ker sem prelen)

Sobivanje sem mislil bolj v smislu - jaz njega/njo pustim pri miru, on/ona pa mene, ne pa striktno ogibanje... ce gre za bezne pozdrave pa tk naprej, ni problema kaj vec pa od mene ne dobi (isto kot vsi, ki niso moji prijatelji/"polprijatelji" (cimri, sostanovalci... z njimi celo kaj o vremenu podebatiram))

Pyr0Beast ::

Srebrenica - so krsili zakone vojne, torej primerjava ni primerna
Primerjava je še kako primerna.

Sobivanje sem mislil bolj v smislu - jaz njega/njo pustim pri miru, on/ona pa mene, ne pa striktno ogibanje...
Potem jih pa pusti pri miru do te mere, da jim ne vsiljuješ svojega mišljenja o tem, kaj morajo početi in kaj ne.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

w00tnes ::

Primerjava ni primerna, ker eno je izvajanje takratnega zakona:
After Murray helped an accomplice to break into his house, Turing reported the crime to the police. During the investigation Turing acknowledged a sexual relationship with Murray. Homosexual acts were illegal in the United Kingdom at that time,[6] and so both were charged with gross indecency under Section 11 of the Criminal Law Amendment Act 1885, the same crime that Oscar Wilde had been convicted of more than fifty years earlier.[33]


Eno je pa, ko sodisce ugotovi da se je zgodil genocid:
The Srebrenica genocide is referred to as a genocide by the judgments of the International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia [9] and the International Court of Justice.


Torej, ne ni primerna, prvo je spostovanje takratnih zakonov (moralno sporno gor ali dol, vazni so zakoni), eno je pa krsenje takratnih zakonov...

Glede druge tocke... jaz vedno najprej jasno izrazim zeljo, da me ostali ljudje (ne nujno homoseksualci, vsi ki ne spadajo v "notranje kroge" ali pa mi preprosto gredo na zivce) pustijo pri miru. Nikomur nisem prepovedal, da ne sme v mojo blizino ali pa da me ne sme ogovorit... vprasanje je samo, ce bo odgovor dobil in ce ne bom sel jaz lepo domov (al je to prepovedano? Morem stat tam pa z osebo, ki mi gre na zivce, imet diskusijo? Al imam to pravico, da se vljudno poslovim in grem domov...)

Da bi mi pa kdo drug predpisoval od koga prijateljstvo sprejeti in od koga ne - sem pa ze tako rekel, grem raje v rest (druga moznost pa je, da se odpovem vsem prijateljem in postanem samotar, raje to kot sprejemanje takih, ki mi grejo na zivce, v svojo druzbo (pa kot sem ze rekel, ce se ostali prijatelji druzijo s tako osebo se pac jaz umaknem pa grem domov igrce igrat... to tud prepovedano?))

ABX ::

Počni kar ti paše. Vendar širjenje "sovražnega govora" ni dovoljeno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

w00tnes ::

Ce sirim sovrazni govor bi pac prosil za izbris vseh mojih dosedanjih sporocil (nisem pravnik in ne vem... mogoce ga sirim pa se niti ne zavedam :P )

Kar sem pisal, je moje lastno misljenje in ga ne vsiljujem drugim (vsak ima svoj pogled na svet in tak je prav), samo razlagam kaksno je, ker me pac vsi nekaj napadajo pa hocejo kontrolirat kako naj mislim (tudi njihova pravica, da skritizirajo moj nacin zivljenja inu misljenja, jim ne branim) ^^

Vrjetno si me 90% udelezencev te teme predstavlja kot osebo, ki zjutraj laufa okol s kijem v roki in tepe cigane/crnce/zide/homoseksualce/[vstavi poljubno raso/versko orientiranost/wtv], popoldan pa poziva ostale, da naj delajo enako - pa nisem tak (niti ne povzrocam nasilja nad ostalimi ljudmi, niti ne pozivam drugih da bi to delal...) :)

Pyr0Beast ::

Torej, ne ni primerna, prvo je spostovanje takratnih zakonov (moralno sporno gor ali dol, vazni so zakoni), eno je pa krsenje takratnih zakonov...
Hah, vendar je bila v obeh primerih vpletena 'nečistost' žrtev v očeh nekoga. Zakoni gor ali dol.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Bistri007 ::

w00tnes:
Ce sirim sovrazni govor bi pac prosil za izbris vseh mojih dosedanjih sporocil (nisem pravnik in ne vem... mogoce ga sirim pa se niti ne zavedam :P )

Neposrednega ščuvanja k linčanju res ne rabimo. Ampak tega ni bilo tu. Sicer pa v vsakem političnem govoru kritiziranje nekoga oziroma njihove pozicije - to imeti za "hate speech" je pa že pretiravanje.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

k4vz0024 ::

Cerkev bi rekla, da je tako prav.


Cerkev naj najprej uredi zadeve znotraj institucije, potem pa naj kritizira druge. Verjetno imajo glede čudnih nagnjenj določenih osebkov dovolj dela za naslednjih 100 let:D

w00tnes ::

@Pyr0Beast:
Malo drugace je, ce osebo za "necisto" spozna sodisce (ker to pac je bil... po zakonu v tistem casu. Po danasnjih zakonih mu pa nic nebi naredli... 500let nazaj bi ga pa vrjetno obtozli carovnistva pa skurli... se pac spreminja tisto "kaj je sprejemljivo v druzbi" skozi leta), kot pa en kekec, ki vzame "zakon v svoje roke" pa vse tiste, ki so "necisti" po njegovem, postreli... pa sodisce odloci, da je slo za genocid, vojne zlocine, pa tk naprej


Jaz tu neke podobnosti ne vidim... :|

ABX ::

Ce sirim sovrazni govor bi pac prosil za izbris vseh mojih dosedanjih sporocil (nisem pravnik in ne vem... mogoce ga sirim pa se niti ne zavedam :P )

Kar sem pisal, je moje lastno misljenje in ga ne vsiljujem drugim (vsak ima svoj pogled na svet in tak je prav), samo razlagam kaksno je, ker me pac vsi nekaj napadajo pa hocejo kontrolirat kako naj mislim (tudi njihova pravica, da skritizirajo moj nacin zivljenja inu misljenja, jim ne branim) ^^

Vrjetno si me 90% udelezencev te teme predstavlja kot osebo, ki zjutraj laufa okol s kijem v roki in tepe cigane/crnce/zide/homoseksualce/[vstavi poljubno raso/versko orientiranost/wtv], popoldan pa poziva ostale, da naj delajo enako - pa nisem tak (niti ne povzrocam nasilja nad ostalimi ljudmi, niti ne pozivam drugih da bi to delal...) :)


Jaz nisem obsojal, sem samo opozoril kje je meja. Ampak tudi tvoja nelagodnost v bližini gejev bo z časom minila. Pač stara mentaliteta za katero je potreben čas.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

k4vz0024 ::

Če bi se ravnali po pregovoru, živi in pusti živeti, ne bi prihajalo do nestrpnosti8-)

ABX ::

Če bi se ravnali po pregovoru, živi in pusti živeti, ne bi prihajalo do nestrpnosti8-)


Problem je ker sami ne vemo kako živet, potem pa smo sitni še do ostalih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

TKPhysicist ::

Kje je bla Kresalova, da bi ga rešla?!

Ok, zdj pa par dejstev o homoseksualnosti. Včasih je bilo to smatrano kot duševna motnja v spolnih nagnjenjih (to smo že vsi ugotovili). Medicinsko gledano bo istospolna usmerjenost vedno bila patološka, saj anatomska zgradba človeka predvideva partnerstvo z nasprotnima spoloma. Če gre za nagnjenja k istemu spolu je to patološko in pika, tukaj ni kaj oporekati.

Zadeva se spreminja kar se tiče dojemanja družbe do takšnih primerov. Seveda se v tem svetu kjer se pojavlja padec kulture, vsiljenost liberalnih idej, razpada pomena družine itd...se tudi pač pogledi družbe spreminjajo, ampak to samo če jemljemo subjektivna mnenja populacije. Medicinsko pa zadeve ostanejo enake.
Stroji so boljši od ljudi. Pokvarjen stroj se ustavi, pokvarjen človek se ne.

ABX ::

Po isti logiki bi morali obsojat vse ljudi ki nimajo potomcev.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pithlit ::

Torej je nekaj, kar je naravno, patološko?

Medicinsko... spolna usmerjenost nima čisto nobenega pomena.

Jaz pa kar čakam in čakam na odgovor...
Life is as complicated as we make it...
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Enigma

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
122876 (2464) vostok_1
»

Turingov test še vedno ostaja nedosegljiv (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5926846 (23306) Personanonim
»

Alan Turing pomiloščen (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6323936 (20344) MrStein
»

Alan Turing: izumitelj programske opreme

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
92913 (2913) Tody

Več podobnih tem