BSD je vsekakor prijetna izbira. Nedavno je obrnil 20 let, je dobro znan po svoji stabilnosti, ima zelo prostodušno licenco, ter dobro podporo za arhitekturo x86_64 (ki zamenjuje Cell iz PS3). Seveda pomaga tudi, da je zastonj. Phoronix sicer komentira, da je imel do sedaj zelo slabo podporo za AMD-jeve grafične kartice v obliki zgodnjega porta odprtokodnega gonilnika za Linux. AMD je bržkone moral pripraviti nov gonilnik ali vsaj prilagoditi svoj Catalyst gonilnik za Linux. Žel še ni znano, ali bodo tako dobri, da ga bodo izdali tudi za vanilla BSD.
PS3 je imel custom Open GL predelan za Cell procesorje, torej bo najverjetneje PS4 imel bolj ali manj nepredelan Open GL, ker gre za navadno x86 arhitekturo. Torej developerji bodo veliko lažje med PC+Xbox+PS dodali še SteamBox/Linux in bomo imeli res noro konkurenčen trg operacijskih sistemov/konzol kar se tiče gaming marketa.
Kaj točno pa je mel OpenGL kadarkoli veze s Cell procesorji?
PS3 je uporabljal LibGCM oz. PSGL razširitve še čez OpenGL ES 1.0 (ki je bil na PS3 lih tolk kot če ga ne bi bilo glede na uporabnost tistega APIja). Kako točno ti x86 pomaga pri GPU razširitvah in kaj ti da misliti da Sony ne bo (spet, kot VEDNO do zdaj) dodal lastne razširitve v 3D API?
Prosim ne mešati programskih vmesnikov (APIjev) v SDKju z arhitekturo procesorjev in ne misliti, da samo zato ker vidiš nekaj znanih keywordov, bo to kakorkoli prenosljivo na tebi poznane sisteme.
Tehnično Soniju nič ne brani uporabit kar 100% navaden Open GL. Vse je odvisno od njihove odločitve, z situacijami do sedaj pa težko primerjaš, ker do sedaj niso imeli arhitekture, ki bi imela že spisano zadnjo različico Open GL APIja in so morali tako ali tako vložiti delo. Tukaj če nočejo, se jim ni treba matrat, kot bonus pa še dobijo API, ki je že poznan developerjem.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tehnično Soniju nič ne brani uporabit kar 100% navaden Open GL. Vse je odvisno od njihove odločitve, z situacijami do sedaj pa težko primerjaš, ker do sedaj niso imeli arhitekture, ki bi imela že spisano zadnjo različico Open GL APIja in so morali tako ali tako vložiti delo. Tukaj če nočejo, se jim ni treba matrat, kot bonus pa še dobijo API, ki je že poznan developerjem.
Še enkrat: OpenGL nima veze z arhitekturo CPUja. Daj si to zapomnit no :)
Sony-jeva zbria operacijskega sistema je vsekakor zanimiva in za nekatere navdušujoča. Nikakor se ne slepim, da bo zdaj cela skupnost okoli tega sistema in njegovih vej čez noč ugledala gonilnike za ostalo namizno/strežniško strojno opremo dotičnega proizvajalca.
Se pa za zanesenjake odpirajo zanimive možnosti; uporaba te konzole za gručo (kar ni novost) in celo za namizno računalno!
FreeBSD so izbrali zaradi MIT licence, tako da dvomim da bo sploh kaj Open Source derivatov direktno iz OSa nastalo. Mogoce posredno, ker bo AMD razvil driverje in jih bodo potem oni sportal na Linux.
FreeBSD so izbrali zaradi MIT licence, tako da dvomim da bo sploh kaj Open Source derivatov direktno iz OSa nastalo. Mogoce posredno, ker bo AMD razvil driverje in jih bodo potem oni sportal na Linux.
FreeBSD je dostopen pod pogoji izpeljanke BSD licence, znane tudi kot FreeBSD licenca ali Poenostavljena BSD licenca. In prav zaradi slednje, ja, številni posegajo po z njo zaščitenem programju za nadaljni razvoj produktov, saj je izjemno permisivna.
Ja, govorili smo o teh posrednih pridobitvah OK skupnosti (predvsem za BSD veje Unixu podbnih OS), a se ne veselimo dneva pred nočjo, ker so te odvisne izključno o dobre volje proizvajalca čipovja AMD.
Bo pa vedno mikavno za zanesenjake, da si pohekajo takšno škatlo in uporabijo za kaj bolj koristnega ali celo bolj zabavnega od igranja iger.