» »

AMD presenetil in objavil odprtokodni gonilnik za prihajajoči HD 8000

1
2
»

Truga ::

Ashrack je izjavil:

resource stran metal za OSS driver?

Kaksne resource, tocno? Tistih nekaj mega na leto bandwidtha, ki ga bojo porabili ljudje ki bojo source dejansko rabili? Ne se zezat.

Bistri007 ::

Truga je izjavil:

Ashrack je izjavil:

resource stran metal za OSS driver?

Kaksne resource, tocno? Tistih nekaj mega na leto bandwidtha, ki ga bojo porabili ljudje ki bojo source dejansko rabili? Ne se zezat.


Še enkrat preberi moj spodnji post, kakšne stroške si lahko s tem nakopljejo:

Bistri007 je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Me prav zanima če bi community spacal skupaj boljše gonilnike...

Najbrž ne želijo razkriti podrobnega delovanja svojih GPU. Ali pa imajo del kode driverjev licencirane, in je ne smejo dati naprej. Lahko da je tudi del HW delovanja licenciran in ga ne smejo prikazati očitno z javno kodo.

Druga možnost je, da bi jih lahko obtožili kršenja kakšnih patentov, programskih ali strojnih, če imajo res bolj napredne (3D) stvari narejen tako, kot ima nVidia patente.

Zakaj bi že šli v te težave. Za pasjo slavo? Kot da AMD nima že dovolj drugih težav, še grafiko je treba potunkati???
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

LightBit ::

Ashrack je izjavil:

Rias Gremory je izjavil:

Že zaradi tega, ker ni stvari brez buga. Ko je koda odprta je možnost, da se najde nekdo, ki bi buge našel in pofixal večja.

vse lepo in prav v fikciji, ampak v realnosti pa le ni tako.

Kakšna pa je realnost?
Enkrat sem že popravil gonilnik za zvočno. To ni nobena fikcija.
Poleg tega se lahko proizvajalec odloči, da neha podpirati stare izdelke, da bo prodal nove.

Rias Gremory ::

Ashrack je izjavil:

Rias Gremory je izjavil:

Že zaradi tega, ker ni stvari brez buga. Ko je koda odprta je možnost, da se najde nekdo, ki bi buge našel in pofixal večja.

vse lepo in prav v fikciji, ampak v realnosti pa le ni tako.

Nisem rekel, da je tako, je pa po mojem mnenju veliko večja možnost, da se stvar popravi, če je odprta. Verjetno je res, da se kakšne bolj eksotične odprte stvari ne razvija/popravlja, ker ni veliko zanimanja, vendar takoj ko obstaja neka množica, ki uporablja neko stvar jo tudi popravlja, ker ji je verjetno v interesu, da xy stvar še naprej deluje.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

win64 ::

OSS skupnost deluje podobno kot podjetje. Na področju, kjer je več zanimanja, dela več razvijalcev. In če bo neko 10 let staro grafično kartico uporabljalo samo 5% linux uporabnikov in od tega bosta en ali dva razvijalca kateremu se bo zdelo vredno popravljat gonilnike za nove verzije xorg-ja, temu ne moremo reči podpora starim zadevam.(ne se obregat ob številke).
Seveda lahko sam popravljaš, ampak ko ovrednotiš svoj čas, vidiš da bi te ceneje prišel nakup nove grafične.

Nummy ::

jlpktnst je izjavil:

Kaj pa je narobe z zaprtokodnim gonilnikom?

Glede na osebne izkušnje z ATI-jevimi in AMD-jevimi gonilniki bi reku, da morjo odprt kodo zato da bo mogoče kak g33k pofiksu driverje namest njih, ker sami niso sposobni napisat stabilnih in popolnih driverjev... :)

Zvezdica27 ::

lp,
se opravičujem. Seveda niso vsi intel gonilniki odprtokodni. Veliko jih pa je in rpedvsem podpora za nove zadeve je glede na ostalo (khm.. optimus) VRHUNSKA.

Kar s epaostalih bedarij tiče o ne vem koliko distribucijah in kernelih pa to piše folk ki pojma nima kako zadeve delujejo. Če hočeš analogijo, tud win gonilnik isti dela na sp1 sp2 al pa sp3. Ne pisati bedarij. Vsak driver lahko (dobro, so izjeme, če gre za prelomno tehnologijo) dela na praktično vseh kernelih.

čao,

zz

Mipe ::

Ne gre se za en gonilnik. Gre za to, da vsak kekec in njihova babica forka odprto kodo, tako da imamo naenkrat opravka z 10000 različnimi driverji.

kriko1 ::

Kje pa so tej forkani gonilniki? Jaz imam samo tiste ki so prišli v jedro oz Xorg...

LightBit ::

win64 je izjavil:

OSS skupnost deluje podobno kot podjetje. Na področju, kjer je več zanimanja, dela več razvijalcev. In če bo neko 10 let staro grafično kartico uporabljalo samo 5% linux uporabnikov in od tega bosta en ali dva razvijalca kateremu se bo zdelo vredno popravljat gonilnike za nove verzije xorg-ja, temu ne moremo reči podpora starim zadevam.(ne se obregat ob številke).

Zakaj ne, če dela je zame podprto.


win64 je izjavil:

Seveda lahko sam popravljaš, ampak ko ovrednotiš svoj čas, vidiš da bi te ceneje prišel nakup nove grafične.

Za nekatere je to hobi.

BigWhale ::

Grumf je izjavil:


Samo tolik da bo jasno za koga naj bi se podjetje kot je AMD, nvidia in ostali trudili... in ne pozabite
na tale graf, ko bodo trdili, da imajo čez 6% trga, na Kubo bodo pa vmes pozabili...


Ubuntu install base je ocenjen na vec kot 10mio instalacij. Nekateri govorijo celo o 20 milijonih. Meni se zdi povsem dovolj velika stevilka, da tako AMD, kot NVidia posvetita nekaj pozornosti temu.

Relanium ::

Jah, ni uporabnikov - ni iger, ni iger - ni uporabnikov, ni obojega - ni gonilnikov.
Počas pa zgleda da bo :)

Zvezdica27 ::

lp,

forki so na gitu. Ker je osnova Ok, jih ni lih veliko, samo so pa. In marsikaj se upstreama.

Konkreten primer? VAAPI in Mesa razvoj... brez odprte kode pozabi na to. Ker pa je osnova od Intela kar OK, da ne rečem isto kvalitetna kot na win, to ni problem.

Ko pa imaš zaprto ... khm, Ati, khm, optimus ... pa vidiš kje si, pol laptopov dandanes na linux sam žre štrom in uporablja pol zmogljivosti.

Za to se gre.


zz

Zgodovina sprememb…

Looooooka ::

Ko bo Valve na linuxu naj vsi ti linux uporabniki vsak mesec kupijo vsaj eno igro.
Ko bo podjetje ob prvem cetrtletju objavilo prihodek s 6imi nulami bodo zadevo mogoce vzeli bolj resno.

Jst ::

We don't want linux to go to the mainstream...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

WizmoTo ::

Ko bo linux mainstream, se bojim, da bo postal podobno zbloatan in zidiotiziran OS, kot so Windows. Sicer se je po moje to rahlo že začelo z Ubuntu. Bo treba na Gentoo preklopit.
Kar se driverjev na NVidii tiče, za normalno uporabo (celo za nezahtevne igre) je nouveau povsem dober, se ne spomnim, kdaj sem nazadnje imel closed source inštalirano. Vsekakor pa je bolj stabilen, se mi ni še nikoli scrashal, kar o zaprtem ne morem ravno trditi (je pa že nekaj časa). ATI kartic sem se pa ravno zaradi slabih izkušenj z driverji v preteklosti izogibal. Če bi pa zdaj kupoval, pa definitivno kupim integrirano Intelovo.

jype ::

WizmoTo> Ko bo linux mainstream, se bojim, da bo postal podobno zbloatan in zidiotiziran OS, kot so Windows.

Ne. Vedno lahko izbereš distribucijo, ki ti ustreza in GPL zagotavlja, da jo boš vedno lahko.

Bistri007 ::

Relanium je izjavil:

Jah, ni uporabnikov - ni iger, ni iger - ni uporabnikov, ni obojega - ni gonilnikov.
Počas pa zgleda da bo :)

Edini, ki imajo kakršnokoli moč zahtevati od proizvajalcev HW driverje, so veliki proizvajalci računalnikov, za modele s prednaloženo distribucijo Linux.

Logično, da mora takrat Linux podpirati vse naprave.

Sicer pa je meni bolj všeč BSD/Solaris filozofija modela driverjev, kot pa Linuxov sistem.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Nummy ::

Looooooka je izjavil:

Ko bo Valve na linuxu naj vsi ti linux uporabniki vsak mesec kupijo vsaj eno igro.
Ko bo podjetje ob prvem cetrtletju objavilo prihodek s 6imi nulami bodo zadevo mogoce vzeli bolj resno.

Ali pa če bi recimo začel s kakim steam-om in mogoče kakimi indie developerji... aja lejga zlomka bo treba še kak dobr game framework oz. engine dobit za linux, ki bo uporaben na človeškem jeziku (ne C, C++ in podobne kolobacije).

Google je naredu ogromno za "promocijo" linuxa in njihov model se je izkazal za dobrega. Kdaj bodo ostali sposobni to videt? (no ubuntu oz. kubuntu delno že je).

LightBit ::

Nummy je izjavil:

Ali pa če bi recimo začel s kakim steam-om in mogoče kakimi indie developerji... aja lejga zlomka bo treba še kak dobr game framework oz. engine dobit za linux, ki bo uporaben na človeškem jeziku (ne C, C++ in podobne kolobacije).

Steam je že na Linux-u: http://store.steampowered.com/browse/li...
A poznaš kakšen dober game engine, ki ni napisan v C++?
Človeški jezik? Slovenščina, angleščina, ...?

SuperVeloce ::

Eh, pust ga, verjetno ne loči med frameworkom in programskim jezikom, kaj šele da bi vedel, kateri jezik je uporaben... razen, če si poba želi razvoj jezika, specifičnega za igre (sicer ne vem kaj naj bi ta specifika bila, ampak..)

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

Zaenkrat ne izgleda, da bi se razvijanje iger umikalo od C++, glede na to da so (skoraj) vsi game engine-i namenjeni njemu.

Od game engineov, ki jih poznam, edino Unity omogoča programiranje v drugih jezikih, pa še ta podpira Linux platformo.

Bistri007 ::

Če koga zanima, naj malo pogoogla za XNA (C#) games in Lua games.

Wrapperje lahko narediš za druge jezike, samo C++ ima dober kompromis med abstrakcijo in hitrostjo izvajanja. Če se greš C++11 stil, potem ne rabiš pointerjev, niti new/delete ne rabiš pisati. Imaš auto (C# var) in foreach. Pa lambde...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

SuperVeloce ::

Na žalost so XNA opustili podporo :8), V4.0 je zadnja

Nummy ::

Bistri007 je izjavil:

Če koga zanima, naj malo pogoogla za XNA (C#) games in Lua games.

Wrapperje lahko narediš za druge jezike, samo C++ ima dober kompromis med abstrakcijo in hitrostjo izvajanja. Če se greš C++11 stil, potem ne rabiš pointerjev, niti new/delete ne rabiš pisati. Imaš auto (C# var) in foreach. Pa lambde...

Od kje teb to?

Bistri007 ::

Nummy je izjavil:

Bistri007 je izjavil:

Če koga zanima, naj malo pogoogla za XNA (C#) games in Lua games.

Wrapperje lahko narediš za druge jezike, samo C++ ima dober kompromis med abstrakcijo in hitrostjo izvajanja. Če se greš C++11 stil, potem ne rabiš pointerjev, niti new/delete ne rabiš pisati. Imaš auto (C# var) in foreach. Pa lambde...

Od kje teb to?

Nummy, ne razumem vprašanja...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Bistri007 ::

SuperVeloce je izjavil:

Na žalost so XNA opustili podporo :8), V4.0 je zadnja

Vem, da je z XNA nekaj podobnega kot s Silverlight. Jaz pa čakam na Microsoft Expression 5...

Nekaj špekulacije o podpori XNA na http://channel9.msdn.com/Forums/Coffeeh...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Nummy ::

Bistri007 je izjavil:

Nummy je izjavil:

Bistri007 je izjavil:

Če koga zanima, naj malo pogoogla za XNA (C#) games in Lua games.

Wrapperje lahko narediš za druge jezike, samo C++ ima dober kompromis med abstrakcijo in hitrostjo izvajanja. Če se greš C++11 stil, potem ne rabiš pointerjev, niti new/delete ne rabiš pisati. Imaš auto (C# var) in foreach. Pa lambde...

Od kje teb to?

Nummy, ne razumem vprašanja...

Od kje teb info da ne rabiš pointerjev pa new/delete pa te fore za C++?

Bistri007 ::

Nummy je izjavil:

Od kje teb info da ne rabiš pointerjev pa new/delete pa te fore za C++?

Od šefa komiteja za standardizacijo C++ :))
Glej: http://herbsutter.com/elements-of-moder...

Tudi ta video je informativen:
http://channel9.msdn.com/Events/Lang-NE...

Zdaj so celo spravili skupaj spletno stran za C++: http://isocpp.org/
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD odprtokodni linux gonilnik dobil podporo za varčevanje z energijo

Oddelek: Novice / Grafične kartice
64436 (3370) filip007
»

Torvalds pokazal sredinec Nvidii (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19351201 (43428) Icematxyz
»

NVIDIA postala članica The Linux Foundation

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
186892 (5952) jype

Več podobnih tem