» »

FreeBSD logo

FreeBSD logo

FreeBSD - Kot smo na naši strani že poročali, so se ustvarjalci sistema FreeBSD letos februarja odločili, da se želijo svetu predstavljati z logotipom, ter celostno podobo, ki spada zraven. Zanj so razpisali natečaj, na katerega je bilo prijavljenih, če me spomin ne vara, okrog 650 logotipov.

Logotip je bil sicer izbran že sredi oktobra, danes pa so se ga odločili pokazati tudi javnosti. Zmagovalec natečaja je Anton K. Gural, njegov izdelek pa si lahko ogledate tule:



Prenova spletne strani v skladu z logotipom je že načrtovana, glede na zgornjo sliko pa lahko pričakujemo spremembe tudi drugje.

Če se morda sprašujete, kaj se je zgodilo z hudičkom, bodite brez skrbi, "Beastie" bo še naprej ostal maskota FreeBSD-ja. Logotip ga ne bo izpodrinil, temveč le dopolnil.

56 komentarjev

«
1
2

Kami ::

No ja meni ni všeč ampak vsak ma svoj okus :P

Road Runner ::

všeč mi je biu komentar od mislm da bigwhale-a, da zgleda k en pokemon :>
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

root987 ::

IMHO, prekičasto.

Osebno preferiram bolj risankanste in bolj preproste logotipe.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

borchi ::

a so slepi?
l'jga

just_a_cook ::

Kot oblikovalec moram reci, da je neposrecen.
Meni ni vsec in niti dejansko nima potrebnih znacilnosti logotipa.
==================
Just a cook

overlord_tm ::

všeč mi je biu komentar od mislm da bigwhale-a, da zgleda k en pokemon :>


Ko pokežoga :P (tist kamor ulovijo pokemone)

iNN ::

hmm, tud men ni vsec
==

sverde21 ::

Preveč barvast je :8) drugač je OK, ubistvo me mal spominja na kakšne cristal ikone iz linuxa >:D
<?php echo `w`; ?>

Maximus ::

kr neki

Gizmo_X ::

Meni je pa všeč.:8)

Kičast že, kičast, vendar privabi.:) Vendar najverjetneje ne tistih, ki bi bili resno pripravljeni na menjavo operacijskega sistema.:\
Don't pay the BILL at the big GATES.

Road Runner ::

just_a_cook: katera značilnost mu pa manjka? :)

meni načeloma ni tako zelo sfaljen. je res da ni klasičen logo v eni ali dveh barvah kot smo jih vajeni, a zakaj bi bili vsi enaki? :) Glede na to da je predvidena tudi enobarvna ter dvobarvna varjanta, mislim da tu ni problemov.

je pa logotip hitro prepoznaven. tudi če ga prvič vidiš in poznaš hudička, mislim da ti je hitro jasno da gre za freebsd.

je pa tud lepo vidt da tud taki projekti kot je openbsd dajo kaj na svojo podobo in razpoznavnost :)
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

Matako ::

Kot je že napisano na straneh s komentarji www.osnews.com:

Beastie bi moral to stvar pičit enkrat v rit s svojimi vilami ;)

No je pa res, da Beastie sploh ni bil logo, ampak maskota - kao. Še sreča, da ta ... stvar obstaja v ne-aqua, nesvetleči varianti.

Bistri007 ::

POKEMON = Pocket monster
Z beštijo ima pošast pa veliko skupnega. Ko bi bili izbrali kaj bolj plemenitega...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Nerdor ::

Prevech otrochje IMO! Ni glih cool.
... for lifetime!

CWIZO ::

Men vseskupej deluje kot en cheap templejt, ki ga najdes na netu...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

HoBiT ::

Logotip na sliki se mi zdi slab. Veeno bi mogli ostati pri tistem huhičku z trizobom. Edino spletno stra bi morali še malo bolj narediti user friendly.

Izi ::

Uh, koliko poznavalcev imamo na Slo-Tech >:D
Namen logotipa ni lepota!
Dober logotip mora biti takoj prepoznaven, mora izstopati iz povprečja ostalih logotipov in naj bi bil po možnosti povezan z glavnim prodajnim izdelkom...
Bistvo je da pade v oči. Lahko je tudi tako grd, da si ga takoj zapomniš.
Ta logotip izpolnjuje vse pogoje.
Krogla z rogovi asociira na hudiča, dosedaj še ni bilo uporabljeno nič podobnega, 3D design pa doda pridih modernosti.
Pokemonov ne poznam, zato podobnosti ne morem ocenjevati.

Za moj okus je, izmed znanih logotov, najslabši prav logo največje firme in sicer Microsoft.
Uporaba same besede za logo, še posebno če je v običajnem fontu ni priporočljiva, tisto njihovo valovito okno z štirimi osnovnimi barvami za šipe pa tudi ni nekaj kar bi ti ostalo v glavi.

just_a_cook ::

Izi, dobro si rekel. Samo pac se ne strinjama z zakljuckom ;)

Ce bi gledali na funkcionalni pomen logotip (oz. zakaj bi ga sploh rabili)
je njegova funkcija ta, da na PREPROST in MARKANTEN način indivudualizira sebe in podjetje.
Da ko ga vidiš, da takoj veš, za kaj gre.

Ta pač po mojem ni takšen. Jebiga. Nima unikatnosi in prepoznavnih linij.
Hudiček je preveč "zlajdrana" zadeva. Ne izstopa iz povprečja in ni prepoznaven.

O tem, da 3D nakazuje sodobnost pa se sploh ne strinjam. Naloga logotipa ni, da ga spreminjas v skladu s trenutnimi modnimi smernicami. Danes morda 3D (oz. WinXP look), a jutri bo nekaj cisto drugega in (morda zeleni trikotniki 2D). Dober logotip ne zastara!

Sicer pa I_am_just_a_cook.
==================
Just a cook

veteran ::

Moje prve asociacije na tole rdečo kroglo z rogovi:

- igračka za otroke satanističnih staršev
- bomba, ki jo ima Darth Sith za vsak slučaj v žepu

Kakorkoli, v pretežno katoliškem svetu s takimi logotipi ne bodo prišli dlje od poganjanja serverjev. IMNSHO. ;)

lukanium ::

Hm, me je presenetilo veliko število negativnih mnenj... očitno sem pootročen :D

Meni je kul. Drugače pa... vsako oko ima svojega malarja.
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]

Bistri007 ::

Meni je tale ali kakršenkoli hudič res ogaben. V Vatikanu ziher nimajo računalnikov s FreeBSD...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Izi ::

veteran: Kakorkoli, v pretežno katoliškem svetu s takimi logotipi ne bodo prišli dlje od poganjanja serverjev


Ja saj če se ne motim je bil prav to glavni razlog da so se odločili za zamenjavo prejšnjega hudička.
Niso pa, kot izgleda, hoteli povsem prekiniti povezavo z njim.
Sicer svet ni pretežno katoliški (kitajci in indijci, ki jih je za polovico človeštva, že niso katoliki), so pa katoliki vseeno ciljni uzporabniki tega programja.

just_a_cook, dobro si povedal ampak vseeno se meni krogla zdi element, ki nikoli ne bo zastaral.
Že stoletja ima nek mističen čar. Prihodnost se je vedno gledala iz kugel, nikoli iz kock ali stožcev :D
Če pa kugli dodaš rogove pa sploh dobi nek zlobno skrivnosten pridih.

Sicer so pa asociacije najboljši odraz osebnosti.
Zato ti bodo psihologi najraje kazali različne slike in te spraševali kaj si predstavljaš ob pogledu>:D
Če je osebnost motena so motene tudi asociacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Road Runner ::

kot že povedano v novici, hudička niso zamenjali. hudiček ostaja. hudiček je maskota, tole pa logotip. oboje bo v uporabi.
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

CWIZO ::

Logotip mora biti preprost in predvsem ne neka 3d stvar kot je ta.
Šolski primer dobrega logotipa je vodafon-in...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

veteran ::

>> Ja saj če se ne motim je bil prav to glavni razlog da so se odločili za zamenjavo prejšnjega hudička. Niso pa, kot izgleda, hoteli povsem prekiniti povezavo z njim.

Slabo. Podcenjujejo moč simbolov. Saj ne rečem, hudiček je lepo narisan, dodelan. In še nasmejan je. Kul. Ampak vprašat se je treba, kaj simbolizira? Zlo. Pa če ga še tako olepšajo, ima tisti negativni pomen, globoko vcepljen v nezavedno. Tako za katolike, kot ateiste...

>> Če pa kugli dodaš rogove pa sploh dobi nek zlobno skrivnosten pridih.

Pokvariš jo. Tisto kar je lepega pri krogli, kar vzbudi pozornost, je popolnost oblike. Ko ji dodaš hudičeve izrastke, IMHO uničiš čistost oblike.

Škoda. FreeBSD je namreč dober sistem.

BTW, nekdo je omenil, da ima Windows najslabši logo. Mogoče z grafičnega stališča. Ampak kot simbol je pa v redu. Kaj je prva asociacija ob narisanem oknu ali oknih? Zavetje, dom, varnost. Prosojna barvita okna? Vitraž v cerkvi. Svetloba, ki posije skozi. Good!

hanibal ::

veteran
Kaj je prva asociacija ob narisanem oknu ali oknih?

Reč, ki se z lahkoto sesuje >:D

Sorči veteran, tokrat se ne strinjava.:D
Axis of Evil - M$, SCO, RIAA, MPAA

Nejc Pintar ::

ena cheap okna, skozi katere piha ker imajo toliko lukenj, pa še hitro ti jih termiti pojejo:D
Lahko je biti prvi, če si edini!

Road Runner ::

The little red fellow that graces many of these pages is the BSD Daemon. In the context of UNIX® systems, daemons are process that run in the background attending to various tasks without human intervention. In the general sense, daemon is an older form of the word demon. In the Unix System Administration Handbook, Evi Nemeth has this to say about daemons:

"Many people equate the word ``daemon'' with the word ``demon,'' implying some kind of Satanic connection between UNIX and the underworld. This is an egregious misunderstanding. ``Daemon'' is actually a much older form of ``demon''; daemons have no particular bias towards good or evil, but rather serve to help define a person's character or personality. The ancient Greeks' concept of a ``personal daemon'' was similar to the modern concept of a ``guardian angel'' --- ``eudaemonia'' is the state of being helped or protected by a kindly spirit. As a rule, UNIX systems seem to be infested with both daemons and demons." (p403)

klik
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

Izi ::

veteran: Pa če ga še tako olepšajo, ima tisti negativni pomen, globoko vcepljen v nezavedno. Tako za katolike, kot ateiste...

To ne velja več. Mlade ljudi cerkev nima več tako pod kontrolo kot nekoč. Mladi dandanes vidijo v hudiču predvsem simbol uporništva in drugačnosti, kar mogoče FreeBSD tudi je do neke mere.
Zlo kot materija ne obstaja in mladina je dovoj pametna, da ne naseda več na cerkvene grožnje. Zlo kot tako obstaja samo v nas samih.
Ko so hoteli povsem umakniti stari logo hudiča so se po netu začeli protesti in zbiranje podpisov za njegovo ohranitev.
Da se ne bi preveč zamerili starim uporabnikom, ki so čustveno navezani na hudička so sklenili da le ta lahko ostane, čeprav bodo poslej uporabljali samo novi logo.

veteran: Tisto kar je lepega pri krogli, kar vzbudi pozornost, je popolnost oblike. Ko ji dodaš hudičeve izrastke, IMHO uničiš čistost oblike.

Daj no daj. Zakaj pa bi bili rogovi ravno hudičevi izrastki? Kaj so potem krave in ostale rogate živali hudičevo seme ali kaj >:D
Ne mešaj cerkve in znanosti (korelacija Hudiček-FreeBSD). Cerkev je preživeta zadeva, ki v smrtni agoniji deli še zadnje udarce znanosti in napredku. Še generacijo ali dve pa se bodo ljudje samo še nasmihali ob mislih kako so bili ljudje zaslepljeni z vero.

Da ne zaidem preveč.
Kot sem že rekel v hudičku jaz ne vidim nobenega zla ampak predvsem uporništvo oziroma željo po drugačnost, nečem novem,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Nerdor ::

Bistri007: cerkev, kot skriti zagovornik kapitalizma prisega na M$ in IBM. Po moje se še linuxa s palco ne dotikajo. Češ, to je komunizem. Sej veste, da je Janez Pavel II videl komunizem kot grožnjo in se je vedno zavzemal, da ga odpravijo in nadomestijo s demokra.. ahem kapitalizmom. Tako, da so po mojem mnenju vsi odprtokodni OS osovraženi s strani Cerkve.
A sem omenil IBM!? Jep, tako pa potem IBM šverca pinguine v Cerkvene strežnike. lol!
... for lifetime!

pecorin ::

vatikan(vsaj www.vatican.va) uporablja solaris in apache :)

netcraft

BigWhale ::

Men je pa vsec logo... Aja, maskota ostane se vedno maskota in daemon ne gre nikamor. :)

Z-lot ::

Koliko nad menoj komentirajočih oseb pa sploh uporablja FreeBSD, da vas sprememba logotipa tako globoko gane?

Kami ::

Jaz ga pa mi za logo dol visi :)

Samo sem pač povedal moje mnenje

McHregec ::

Nov logo me spominja na japonske risanke.
Destroyer Of The Worlds.

Stepni Volk ::

Več ljudi, ki komentira logotip, bolj je zadeva dejansko uspela. Vse skupaj je namreč: reklama.

alesrosina ::

ehhe, se vid so ga zbiral programerji :P
Ideja ni svoh, sam izvedba designa je pa zlo švoh :)

Jernej L ::

še grši, boo, ravno zaradi grdega logotipa ni šans da se dotaknem bsdja, ga nočem videt.

Highlag ::

Če pogledam skozi prste je izredno podoben logotu strani deviant art. http://www.deviantart.com/
Never trust a computer you can't throw out a window

alesrosina ::

hehe, to mors pa gledat res skozi prste ko mas cist zaprto dlan oz. ko mas ornk pod kapo hehe

Jernej L ::

sicer pa.. kaj naj bi nov logotip sploh pomenil?

Road Runner ::

hudič. stiliziran. ;)
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

Stepni Volk ::

Že ko so razpisali nagrado za najbolj primeren nov logotip, so povedali, da tisti stari logotip NI hudič, temveč Beastie, po domače zverinica: Natečaj za nov logotip FreeBSD - tokrat uradno.

Zanimivo, da se na število poznavalcev oblikovanja v tej temi, ni nihče prijavil s svojo kreacijo ali kot lepo pravi že star vojni pregovor: "Po bitki, so vsi generali."

Zgodovina sprememb…

Road Runner ::

Stepni Volk: kdo pa pravi da se ni nihče prijavil? :)
http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

Stepni Volk ::

Hočem "dokaze" :)

Road Runner ::

http://dusan.fora.si/blog/ (742617000027)

Zgodovina sprememb…

root987 ::

Nice.

Osebno mi je bolj všeč kot izbrani.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

Bistri007 ::

Ma, lep je kot hudič >:D
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

64202 ::

racer d: jaz bi naredil bolj okroglega (elipticnega), zgleda kot da ima podbradek :)). Drugace pa zgleda precej boljs kot un gor macosx wannabe, se strinjam
I am NaN, I am a free man!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 64202 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izšel FreeBSD 6.0

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
93477 (3020) Kami
»

FreeBSD logo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
568622 (7180) christooss
»

FreeBSD 5.4

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
234019 (3278) nejc_
»

Natečaj za nov logotip FreeBSD - tokrat uradno

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
154462 (3643) 64202
»

Zacetek spletne strani za slovenske FreeBSD BSD uporabnike

Oddelek: Operacijski sistemi
111293 (1117) l0wc4

Več podobnih tem