» »

ASRock tretji največji proizvajalec matičnih plošč

ASRock tretji največji proizvajalec matičnih plošč

ASRock 939DualSATA2 - možnost s939 in AM2 procesorja ter PCIe in AGP grafične kartice

vir: DigiTimes
DigiTimes - ASRock je nedavno nekoliko zanimivo postal tretji največji proizvajalec matičnih plošč na svetu in se tako uvrstil za ASUS (21,6 milijona prodanih plošč) in Gigabyte (18 milijonov prodanih matičnih plošč). Zaostanek ASRocka je za vodilno dvojico sicer ogromen, saj so prodali le 8 milijonov matičnih plošč, a so obenem s tem lani prehiteli tako ECS kot MSI, ki sta vsak prodala okrog 7 milijonov primerkov.

ASRock je še vedno poznan kot proizvajalec ugodnih matičnih plošč, ki imajo občasno nekoliko zanimive rešitve (npr. reža za dodatno kartico, s katero je bilo mogoče na sicer s939 plošči uporabiti AM2 procesor). V preteklih letih so se močno razvili, začeli izdelovati tudi dražje modele plošč, nedavno pa celo kupili Jonathana Wendella, poznanega pod vzdevkom Fatal1ty. Za letošnje leto imajo pri ASRocku namen prodati milijon plošč več kot lani, Gigabyte cilja na enako številko (18 do 18,5 milijona), Asus pa želi dvigniti svoje prodajne številke za okrog 5 % na 22,7 milijona prodanih primerkov.

Vseeno, kdo bi kupil ASRockovo ploščo za svoj računalnik namesto Asusove, Gigabytove oz. npr. MSI-jeve?

34 komentarjev

igor0203 ::

Vseeno, kdo bi kupil ASRockovo ploščo za svoj računalnik namesto Asusove, Gigabytove oz. npr. MSI-jeve?


Če dela enako dobro kot ostale, zakaj pa ne? Sej dokler si v spodnjem cenovnem rangu je čisto vseeno kaj kupiš.
Za fotra sem pred leti kupil ravno ASRock DualSata2 in še dandanes dela BP, kar recimo za Asusovo P5B Dlx ne morem ravno reči. Imel sem kar nekaj težav z njo.

opeter ::

Vseeno, kdo bi kupil ASRockovo ploščo za svoj računalnik namesto Asusove, Gigabytove oz. npr. MSI-jeve?


Recimo jaz. Imam dve plošči od AsRocka in ni nobenih težav (potrka na les).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Rudolf ::

Se strinjam z igor0203.
Najbrž se je Primožu zadnji stavek zapisal gledoč skozi prizmo lastnih navad. Obenem bi ga spomnil, da nismo vsi tako premožni in vzneseni nad tehnološkim onaniranjem, da bi si privoščili nojnovejše in najdražje rekvizite iz silicija. Je pa to mnogokrat hobi za nadebudno mladino. V časih stare Jugoslavije je bila v ta namen škatla učnih elektro eksperimentov - Mehanotehnika in revija TIM.
ASRock na podlagi izkušenj uvrščam med znamke čigar izdelki delujejo, za razliko od manj zanesljivih a slavnejših Gigabyte in ASUS.

subby ::

svaka čast asrocku, da se še da dobit p4i65g

BALAST ::

Če pomisliš da je ASRock na tajvanu dobiti za 50% ceneje, kot ostale znamke potem je to 3.mesto upravičeno.
Seveda trgovci nabrijejo še maržo, da je pri nas le 20% cenejša.

PrimozR ::

Rudolf je izjavil:

Se strinjam z igor0203.
Najbrž se je Primožu zadnji stavek zapisal gledoč skozi prizmo lastnih navad. Obenem bi ga spomnil, da nismo vsi tako premožni in vzneseni nad tehnološkim onaniranjem, da bi si privoščili nojnovejše in najdražje rekvizite iz silicija. Je pa to mnogokrat hobi za nadebudno mladino. V časih stare Jugoslavije je bila v ta namen škatla učnih elektro eksperimentov - Mehanotehnika in revija TIM.
ASRock na podlagi izkušenj uvrščam med znamke čigar izdelki delujejo, za razliko od manj zanesljivih a slavnejših Gigabyte in ASUS.

Ne, glede na povprečnega kupca, ki veliko bolj gleda na brand name in s tem povezanim ugledom namesto izdelka samega neodvisno od branda. Zato pa so recimo Volkswagni daaaaaaleeeeeeč najbolje prodajani avti v Sloveniji npr.

Maxtor2000 ::

Sam sem imel nekaj problemov z Asrockom vendar je to bilo običajno KONDEZATOR, kateri je ob menjavi začel delat (plata).
Drugače pa sem dosti privržen ASUSu in Gigabytu. Z i5 in 2600k imam Gigabyte za Dualcore pa ASUS, ker ima dosti ugodne
variante za nezahtevne uporabnike (On board VGA, 775 socket,... < 50e)

PrimozR ::

Mah po mojih izkušnjah so z Gigabyte bolj ko ne sami problemi...

FishFreak ::

http://www.pcplus.si/strojna-oprema/mat... tale mi je sploh všeč zaradi UEFI in digitalnega napajanja..so jo kdo lasti?in kake so izkušnje?

cholt45 ::

Asrock pač ma neko slabo ime, pa nimam pojma kje ga je staknil. Se mogoče vam sanja? Cena kot merilo kvalitete?
No doma sem imel/imam dve socketA plošči, asusova je crknila že pred 3 leti dočim asrockova še vedno poganja en serverček.
edit: Da omenim še, da sem na asuski pred crkotom že menjal kondenzatorje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cholt45 ()

opeter ::

PrimozR je izjavil:

Ne, glede na povprečnega kupca, ki veliko bolj gleda na brand name in s tem povezanim ugledom namesto izdelka samega neodvisno od branda. Zato pa so recimo Volkswagni daaaaaaleeeeeeč najbolje prodajani avti v Sloveniji npr.


Jaz pa sem mislil, da so to Renaulti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

AngelOfDeath ::

Glede na to da je Asrock hčerinsko podjetje Asusa me zadeva malo preseneča.
edit: Slovnica

ShowDown ::

Tudi jaz imam več slabih izkušenj z gigabyte kot asrock platami.

@opeter:
Novih Renault avtomobilov prodanih 2010 v SLO: 9953 (16,8%)
Novih VW avtomobilov prodanih 2010 v SLO: 7223 (12,19%)

Tako da ja, PIPI ne ve kaj govori. :P

opeter ::

AngelOfDeath je izjavil:

Glede na to da je Asrock hčerinsko podjetje Asusa me zadeva malo preseneča.


A niso se oni ločili?

@ShowDown: hvala.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

AngelOfDeath ::

opeter je izjavil:

AngelOfDeath je izjavil:

Glede na to da je Asrock hčerinsko podjetje Asusa me zadeva malo preseneča.


A niso se oni ločili?

@ShowDown: hvala.




Še vedno jih ima Asus v lasti. Saj ga je Asus ustanovil da lahko prodaja tudi v tem segmentu trga...
edit: Slovnica

GrimReaper ::

Mel sem že 3 ASRock plate, sam so ble vse bolj budget z zelo omejenim BIOS-om kar se tiče navijanja.
In sicer
ASRock K7S8X R3.0, spreminjanje množilnika in FSB-ja z jumperji
ASRock K7VT4A+ (zamenjana v garanciji za prejšnjo, ki ni več bootala)
ASRock 939Dual-SATA2 - ta je bla sploh ok, ker sem lahko fural AGP dokler nisem prišparal za PCI-E kartico

Sam za srednji/višji razred pa nebi vzel ASRock, tko kot nebi recimo Škode za avto.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

mtosev ::

Meni low budget ASRock plate "delujejo" boljše kot low budget ASUSke. Foter ima ASRock nettop pa je navdušen nad njim:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

PrimozR ::

opeter je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Ne, glede na povprečnega kupca, ki veliko bolj gleda na brand name in s tem povezanim ugledom namesto izdelka samega neodvisno od branda. Zato pa so recimo Volkswagni daaaaaaleeeeeeč najbolje prodajani avti v Sloveniji npr.


Jaz pa sem mislil, da so to Renaulti.

Ja, sori, VW-ji so na drugem mestu. Ampak point je še vedno valid :P

filip007 ::

Kupujem samo plate s Realtek combo (Audio+mrežna), Asus ima Via šmorn zdaj gor...pa tiste, ko so že vsaj dve serije čez dali.
Trevor Philips Industries

galu ::

Vseeno, kdo bi kupil ASRockovo ploščo za svoj računalnik namesto Asusove, Gigabytove oz. npr. MSI-jeve?


Niti slučajno.. :)
Nobena od teh treh firm še me nikoli ni razočarala, zato vedno (če se le da), kupim njihovo robo.
Tako to gre.

jest10 ::

GrimReaper je izjavil:

Mel sem že 3 ASRock plate, sam so ble vse bolj budget z zelo omejenim BIOS-om kar se tiče navijanja.
In sicer
ASRock K7S8X R3.0, spreminjanje množilnika in FSB-ja z jumperji

Za tole si imel par neuradnih BIOSev, ki so imeli opazno več opcij

XtodaZ ::

PrimozR je izjavil:

opeter je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Ne, glede na povprečnega kupca, ki veliko bolj gleda na brand name in s tem povezanim ugledom namesto izdelka samega neodvisno od branda. Zato pa so recimo Volkswagni daaaaaaleeeeeeč najbolje prodajani avti v Sloveniji npr.


Jaz pa sem mislil, da so to Renaulti.

Ja, sori, VW-ji so na drugem mestu. Ampak point je še vedno valid :P


glede na to da "renault" ni sinonim za kakovosten avto (sploh ne za take ki stavijo na nemce) je tvoj point padel v vodo:)
in tko btw.. povprecen kupec (tisti ki kupuje sestavljeno masino). je zelo malo verjetno da pozna znamko ASRock - isto velja za znamko ASUS :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XtodaZ ()

M-XXXX ::

glede na to da "renault" ni sinonim za kakovosten avto (sploh ne za take ki stavijo na nemce) je tvoj point padel v vodo:)

Ni bil, zadnji podatki pa kažejo, da je zanesljivost primerljiva za VW če ne boljša (ADAC statistika okvar).

XtodaZ ::

M-XXXX je izjavil:

glede na to da "renault" ni sinonim za kakovosten avto (sploh ne za take ki stavijo na nemce) je tvoj point padel v vodo:)

Ni bil, zadnji podatki pa kažejo, da je zanesljivost primerljiva za VW če ne boljša (ADAC statistika okvar).


ja ja to je ze res (verjetno tudi asrock plate so po zanesljivosti primerljive z asusovimi)
ampak jaz pravim o mnenju potrosnikov.
tako kot ima asrock "slabo ime", tako ima tudi renault in fiat in podobni (pomisli koliko ljudi bi se zgrazalo ce bi se ti odlocil kupit novega renaulta).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: XtodaZ ()

SLO_Matej ::

Vseeno, kdo bi kupil ASRockovo ploščo za svoj računalnik namesto Asusove, Gigabytove oz. npr. MSI-jeve?

AsRockova plošča (z AMD Sempron) v ta stari mašini od leta 2004 najprej, še danes dela popolnoma brez težav. Imel pa sem že težave z Gigabytovo ploščo, ki so mi jo na koncu vendarle zamenjali za novo. Gigabyte niti ne nameravam več kupiti. Dokler bo delala bo, potem pa kaj drugega, Gigabyte sigurno ne več.

PrimozR je izjavil:

Rudolf je izjavil:

Se strinjam z igor0203.
Najbrž se je Primožu zadnji stavek zapisal gledoč skozi prizmo lastnih navad. Obenem bi ga spomnil, da nismo vsi tako premožni in vzneseni nad tehnološkim onaniranjem, da bi si privoščili nojnovejše in najdražje rekvizite iz silicija. Je pa to mnogokrat hobi za nadebudno mladino. V časih stare Jugoslavije je bila v ta namen škatla učnih elektro eksperimentov - Mehanotehnika in revija TIM.
ASRock na podlagi izkušenj uvrščam med znamke čigar izdelki delujejo, za razliko od manj zanesljivih a slavnejših Gigabyte in ASUS.

Ne, glede na povprečnega kupca, ki veliko bolj gleda na brand name in s tem povezanim ugledom namesto izdelka samega neodvisno od branda. Zato pa so recimo Volkswagni daaaaaaleeeeeeč najbolje prodajani avti v Sloveniji npr.

Kolikor sem seznanjen se v Sloveniji proda največ Renaultov.

tiborrr ::

PrimozR je izjavil:

Mah po mojih izkušnjah so z Gigabyte bolj ko ne sami problemi...

Koliko pa si jih dal čez roke, če smem vprašati? Ali je to bolj tako, sodba po plati ali dveh? Ali nemara celo baba čula baba rekla?
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

PrimozR ::

tiborrr je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Mah po mojih izkušnjah so z Gigabyte bolj ko ne sami problemi...

Koliko pa si jih dal čez roke, če smem vprašati? Ali je to bolj tako, sodba po plati ali dveh? Ali nemara celo baba čula baba rekla?

Trenutno dve, obe sta izredno čudni. Načeloma delata amak s takimi zanimivostmi...

XtodaZ je izjavil:

PrimozR je izjavil:

opeter je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Ne, glede na povprečnega kupca, ki veliko bolj gleda na brand name in s tem povezanim ugledom namesto izdelka samega neodvisno od branda. Zato pa so recimo Volkswagni daaaaaaleeeeeeč najbolje prodajani avti v Sloveniji npr.


Jaz pa sem mislil, da so to Renaulti.

Ja, sori, VW-ji so na drugem mestu. Ampak point je še vedno valid :P


glede na to da "renault" ni sinonim za kakovosten avto (sploh ne za take ki stavijo na nemce) je tvoj point padel v vodo:)
in tko btw.. povprecen kupec (tisti ki kupuje sestavljeno masino). je zelo malo verjetno da pozna znamko ASRock - isto velja za znamko ASUS :)

Renault ima tudi kakor vem precej bolj prijazne cene. Pri VW mi je predvsem zanimivo da se folk grebe za tistih 5 metrov (ali manj) povprečnega nemškega dizajna in inženiringa, kot da bi bil zlat.

Glede kupcev celotnih računalnikov jih pa itak lahko odštejemo v tem primeru, kajne? No ampak spet imaš primere, ko se kupi low-end grafično z gigabajtom ali dvema RAMa, ker je številka večja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Jst ::

Jaz sem pa do te novice mislil, da je AsRock nekje pri vrhu. To pa samo na podlagi osebnih izkušenj. Ko me je kdo prosil, če mu poštimam zvok ali pa kaj banalnega na računalniku in sem rabil driverje, zato sem moral odpreti kišto in ponavadi je bilo notri več praha v kepah kot prostora za zrak, kakšen ventilator sploh ni delal,... in na plati je pisalo Asrock.

Zato sem samo iz osebih izkušnjah presenečen nad "tako majhno" številko podanih plošč.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Kurzweil ::

Nabom na dolgo nakladal, ASrock so bile ko sem še delal v servisu daleč največrat vrnjene plošče (kaj drugega kot napihnjeni kondenzatorji)

Takrat smo za šalo vodili še seznam največkrat vrnjene robe oz. če po domače povemo v največji shit med hardwareom, zmagovalci:

Osnovne plošče - ASrock
Trdi diski - TOSHIBA
Napajalniki - LC Power
Grafične kartice - proizuvajalec Palit
Monitorji - AOC, Nokia
RAM - zelo presenetljivo z moje strani Kingston

Za ASrock in LC Power sem dobil občutek, da vse kar se je prodalo se je vrnilo zagotovo, oz. pri ASrocku sem prišel do ugotovitve, da danes dela hardware ravno toliko kot mora (do konca garancije)

ASROCK JE ZA MENE OSEBNO NAJVEČJI JUNK MED STROJNO OPREMO - marsikdo naj bo raje tiho dokler nima prakse s tem, če pa je toliko poceni, da z ceno ene dobiš 2 pa se mogoče res da razmisliti!

Jst ::

Kingston je bil Ferrari ali bolje rečeno Aston Martin med pomnilniki v devetdesetih.

Kaj je dandanes Kingston dober navijalec? Če je, potem ni čudno, da ste jih dobivali nazaj. Ga posiliš z visoko voltažo in bye bye modul.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Ma navijalci IMO zadnje čase posegajo bolj po drugih firmah, če ne drugega se te menjavajo kot po tekočem traku (poleg npr. Corsairja in nekaterih drugih stalnic).

Sicer naj bi pa ASRock začel posegati tudi po višjih cenovnih razredih, morda so s tem spremenili še kakovost izdelave?

Jst ::

Meni je zanimivo rpedvsem to, da ko me prosijo kakšni kolegi od staršev, če bi jim pogledal računalnik in privolim, potem ga pa moram odpreti, da vidim model plate za driverje. In takšni računalniki so ponavadi "zbiralnik" praha, v večini je Asrock plata in vsi računalniki so delali. Zato me je presenetil post uporabnika zgoraj, ko je napisal, da je Asrock crap, ki crkuje po tekočem traku.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

Pred leti so bile Asrock katastrofalne kvalitete, prakticno ni bilo plate, ki se ji nebi napihnili kondenazatorji. Mel sem jih doma vsaj 10, ki sem jim menjal kondije.
Imam pa obcutek, da se je Asrock precej popravil v zadnjih 2-3 letih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

XtodaZ ::

jaz sem si lastil 2 asrock plati (am2 podnozje) in obe sta delali kot urce.
v bistvu sem v zivljenju imel problem le z dvemi ploscami (ASUS a7v-600 in gigabyte ma770-ud3p) obe faulty ze ob nakupu


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prodaja gramofonskih plošč in kaset še vedno raste (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Rezultati
34477728 (69858)          
»

Asrock matične plošče (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
618118 (6740) m0LN4r
»

Bo Nokia ob polletju še zasedala prestol pametnih mobilnikov?

Oddelek: Novice / Nokia / Symbian
146126 (4671) PrimozR
»

Android uspešno v prvem četrtletju, Windows Phone 7 nekoliko manj

Oddelek: Novice / Android
84645 (3989) lurker
»

Intel ambiciozen z novimi procesorji

Oddelek: Novice / Procesorji
265132 (4058) butl4d

Več podobnih tem