vir: CGSociety
Animacije kreature so naredili z orodjem Maya in Mudbox. Mashru Mishu ter Massimo Righi sta poskrbela za prvotne slike bitja. Konfiguracija postave ni bila nič kaj lahko delo. Strokovnjaki so od leta 1994, ko so bili le-ti najdeni, analizirali svoje analize fosilov ter kako naj bi le-ti funkcionirali. Za izvedbo znanstvenega filma mora biti vsak 3D delček fosilov natančno postavljen ter poravnan. Vedeli so, da je neizvedljivo da bi postavili natančen 3D model skeleta s količino ostankov fosilov ki jih imajo.
Zato je Urguahart naredil plan kako uporabiti 3D modele fosilov, ki jih je naredil japonski paleonantropologist Dr. Gent Suwa, ki je član Middle Awash ekipe. Edini problem so bili Suwa-tovi skeni 3D modelov, ki pa so bili prevelike datoteke za obdelavo in sestavo le njih. Z 3D skenerjem je skeniral kosti in tako prišel do raznih podrobnih detajlov, tudi 3D geometrije.
Cilj vsega je bilo imeti animacijo v pomoč gledalcem, ki bi začrtala primerjavo med Ardijem ter človeškim rodom. Ardijev skelet so sestavili z pomočjo šimpanzovega skeleta, ki mu je po strukturi podoben ter z njim ugotovili razvoj kosti. Ko so končno rekonstruirali skelet za možno nadaljno obdelavo je bil eden od največjih izivov, kako pripraviti Ardijev delni skelet hoditi. Za pomoč določitve kako je Ardi hodila je Dr. Owen Lovejoy biomehaniški ekspert in član znanstvene ekipe uporabil biomehansko podjetje Lifemodeler.
Vsekakor zanimiv proces in navdih za vse, ki se ukvarjajo s 3D animacijo.